Dat ging bij mij gewoon goed met een Seat Leon. ([edit], ik had je post niet goed gelezen, ik dacht dat je de hoogte met dakkoffer bedoelde, maar je bedoelt dat ie over de voorruit hangt. Geen ervaring mee, excuses).
Voor komende vakantie heb ik echter als het goed is een nieuwe auto die wat hoger is (type SUV). Ga nog even nameten als ik die heb of de totale hoogte nog voldoet voor die poortjes...
Heb overigens nog zo'n tolbadge liggen uit 2015. Ik ga er even vanuit dat die niet meer werkt qua batterij (ga het er ook niet op wagen). Heb hem al een paar jaar niet gebruikt vanwege de corona-jaren en afgelopen jaar naar oost Frankrijk geweest waar geen tolwegen waren. Ook reden we voorheen vaak buiten de drukke periodes en dan was die tolbadge niet eens echt nodig, omdat er sowieso geen rijen waren. Het was wel weer handig voor het declareren (leaseauto). Je krijgt alles in 1 overzicht, ipv. dat je de bonnetjes zorgvuldig moet bewaren.
Dit jaar reizen we omdat we nu gebonden zijn aan de schoolvakanties op een zwarte zaterdag... Ben wel van plan om even een nieuwe tolbadge te halen, want ik vermoed dat we er dan wel profijt van kunnen hebben (mits mijn auto niet te hoog is met dakkoffer

)
[Voor 4% gewijzigd door Palomar op 16-02-2023 10:56]