Hier ook zonder problemen en de A1 ook, nu werkt daar de GPS wel weer.
Die is met 240MB behoorlijk groot, dus zal er veel meer aangepast zijn dan alleen de beveiligingspatch.
Hier ook de februari update geïnstalleerd. 👍
Update ook geïnstalleerd. Heb het gevoel dat alles wat sneller is. Met name ook op WiFi merk ik een verbetering.
Mijn moeder maakt ook gebruik van de A2 Lite en heeft nu sinds enkele dagen de Februari update klaar staan. Helaas krijgen we het niet voor elkaar deze te installeren.
Hij download de update iedere keer helemaal succesvol en begint dan met installeren waarna hij faalt.
Ik heb al geprobeerd om de update te installeren terwijl de telefoon aan het netstroom ligt met een batterij percentage > 60% maar helaas zonder succes. Ook een reboot en dan nogmaals proberen helpt niet.
De telefoon is helemaal standaard en niet unlocked. Vorige updates zijn wel succesvol geïnstalleerd. Iemand enig idee? Alvast bedankt!
Hij download de update iedere keer helemaal succesvol en begint dan met installeren waarna hij faalt.
Ik heb al geprobeerd om de update te installeren terwijl de telefoon aan het netstroom ligt met een batterij percentage > 60% maar helaas zonder succes. Ook een reboot en dan nogmaals proberen helpt niet.
De telefoon is helemaal standaard en niet unlocked. Vorige updates zijn wel succesvol geïnstalleerd. Iemand enig idee? Alvast bedankt!
Je kunt eens proberen het toestel terug te resetten op fabrieksinstellingen en daarna de update(s) doen.victoryo schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:16:
Mijn moeder maakt ook gebruik van de A2 Lite en heeft nu sinds enkele dagen de Februari update klaar staan. Helaas krijgen we het niet voor elkaar deze te installeren.
Wel natuurlijk eerst een backup maken van de contacten, foto's, whatsapp, etc.
Bedankt voor je reactie.Fred13 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 19:54:
[...]
Je kunt eens proberen het toestel terug te resetten op fabrieksinstellingen en daarna de update(s) doen.
Wel natuurlijk eerst een backup maken van de contacten, foto's, whatsapp, etc.
Daar was ik al bang voor. Maar daar heb ik dus net even geen zin in.
Het toestel is net helemaal geconfigureerd en werkt zoals ze hem graag wilt hebben.
Ook worden er enkele spelletjes gespeeld die niet gekoppeld zijn aan de cloud waardoor dus opnieuw begonnen moet worden.
Ik snap dat resetten een oplossing zou kunnen zijn, maar dit wil ik dus voorkomen.
Er moet toch een reden zijn dat de installatie faalt??
Dit gaat misschien wat ver, maar zie bijvoorbeeld hier: https://forum.xda-develop...y-update-failure-t3902859victoryo schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 14:04:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Daar was ik al bang voor. Maar daar heb ik dus net even geen zin in.
Het toestel is net helemaal geconfigureerd en werkt zoals ze hem graag wilt hebben.
Ook worden er enkele spelletjes gespeeld die niet gekoppeld zijn aan de cloud waardoor dus opnieuw begonnen moet worden.
Ik snap dat resetten een oplossing zou kunnen zijn, maar dit wil ik dus voorkomen.
Er moet toch een reden zijn dat de installatie faalt??
Grote kans dat de update denkt dat er net iets niet helemaal overeenkomt op het systeem en daarom niet wil updaten.
Ik zou graag de "terug"knop van de linkerkant naar de rechterkant van het scherm willen verplaatsen, is dit mogelijk?
Hoi
Ik heb een Xiaomi Mi A2 Lite.
Deze wil niet opgeladen worden en wordt ook niet herkend door mijn notebook met Windows 8.1. Ik krijg wel een USB koppel geluid.
Op mijn windows 10 notebook werkt het wel.
wat is het probleem?
Wat is de oplossing?
Deze wil niet opgeladen worden en wordt ook niet herkend door mijn notebook met Windows 8.1. Ik krijg wel een USB koppel geluid.
wat is het probleem?
Wat is de oplossing?
[ Voor 7% gewijzigd door LEX63 op 09-03-2019 18:25 ]
Deze vraag is heel moeilijk te beantwoorden, er zijn heel veel mogelijkheden (zowel HW als SW) die dit kunnen veroorzaken.LEX63 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 17:59:
Hoi
wat is het probleem?
Wat is de oplossing?
Welke USB versie gebruikt u op de computer met Win10 ? (USB2 of USB-C ?)
Gebruiken de USB poorten op de notebook (Win8.1) dezelfde specificatie ? Of is dit een oudere laptop met bv USB-1 ?
U kunt proberen of er nieuwe drivers zijn voor de Win8.1 computer. Maar het kan ook zijn dat het oudere drivers zijn die niet compatible zijn.
Het kan ook helpen om een zogenaamde powered-USB poort van de laptop te kiezen aangezien deze meer vermogen hebben om de telefoon op te laden.
Een powered USB poort kun je herkennen aan een ander symbool dat naast de uSB poort staat, echter het is ook niet altijd dat elke laptop zo'n poort heeft.
Gebruikt u dezelfde kabel in beide gevallen ? Soms kan het wel of niet functioneren door een kabel van slechte kwaliteit worden veroorzaakt. Misschien eens een andere kabel proberen ?
Het is bij dit soort zaken vaak even proberen totdat je een werkende oplossing hebt.
Ik raad jullie af om de februari update te installeren. De accuduur is enorm achteruit gegaan. Gewoon slecht te noemen nu. Mede A2 Lite gebruikers op XDA ervaren hetzelfde.victoryo schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:16:
Hier geen probleem met de Februari update.
De accu gaat nog steeds 3 dagen mee met redelijk veel gebruik.
Misschien dat je iets op de achtergrond hebt wat veel accu gebruikt.
De accu gaat nog steeds 3 dagen mee met redelijk veel gebruik.
Misschien dat je iets op de achtergrond hebt wat veel accu gebruikt.
Probleem is al opgelost
Ik heb me hele computer opnieuw geïnstalleerd deze had allerlei problemen en nu word de Smartphone wel herkend.
KRAKEND ROMMELIG GELUID
Ik zit alleen nog met het probleem van het krakend rommelig geluid, dat mensen horen waarmee ik contact heb.
is dit een bekend probleem van deze Xiaomi Mi A2 Lite smartphone?
Ik denk dat ik hem eerdaags terug ga sturen ter reparatie. Als er een andere oplossing is voor dit probleem dan hoor ik het graag.
Ik heb me hele computer opnieuw geïnstalleerd deze had allerlei problemen en nu word de Smartphone wel herkend.
KRAKEND ROMMELIG GELUID
Ik zit alleen nog met het probleem van het krakend rommelig geluid, dat mensen horen waarmee ik contact heb.
Ik denk dat ik hem eerdaags terug ga sturen ter reparatie. Als er een andere oplossing is voor dit probleem dan hoor ik het graag.
Fred13 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 18:09:
[...]
Deze vraag is heel moeilijk te beantwoorden, er zijn heel veel mogelijkheden (zowel HW als SW) die dit kunnen veroorzaken.
Welke USB versie gebruikt u op de computer met Win10 ? (USB2 of USB-C ?)
Gebruiken de USB poorten op de notebook (Win8.1) dezelfde specificatie ? Of is dit een oudere laptop met bv USB-1 ?
U kunt proberen of er nieuwe drivers zijn voor de Win8.1 computer. Maar het kan ook zijn dat het oudere drivers zijn die niet compatible zijn.
Het kan ook helpen om een zogenaamde powered-USB poort van de laptop te kiezen aangezien deze meer vermogen hebben om de telefoon op te laden.
Een powered USB poort kun je herkennen aan een ander symbool dat naast de uSB poort staat, echter het is ook niet altijd dat elke laptop zo'n poort heeft.
Gebruikt u dezelfde kabel in beide gevallen ? Soms kan het wel of niet functioneren door een kabel van slechte kwaliteit worden veroorzaakt. Misschien eens een andere kabel proberen ?
Het is bij dit soort zaken vaak even proberen totdat je een werkende oplossing hebt.
[ Voor 8% gewijzigd door LEX63 op 13-03-2019 11:00 ]
Hoi,
Nee, de XIAOMI van mijn vrouw geeft een goed en helder gelijk, geen kraakje te horen.
Het kan natuurlijk wel aan het gesprek liggen of heeft jouw telefoon dit altijd ?
Nee, de XIAOMI van mijn vrouw geeft een goed en helder gelijk, geen kraakje te horen.
Het kan natuurlijk wel aan het gesprek liggen of heeft jouw telefoon dit altijd ?
LEX63 schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 10:54:
Probleem is al opgelost
KRAKEND ROMMELIG GELUID
[...]
Mocht iemand ook met dit probleem te maken hebben, oorzaak zit in het feit dat je een 06 nummer opvoert waarbij je aangeeft dat dit niet een mobiel nummer is (dus werk of thuis ...)SanderBos schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 12:25:
@Verwijderd:
Contacten:
Dank je wel dat je me weer in 'contact' hebt gebracht met die oneindige nachtmerrie (9 jaar, 9 jaar gebruik in nu Android en al die 9 jaar is contact-beheer een ramp).
Dus in de contacten app is (lijkt) de lijst in orde, maar in de dialer als je naar de contacten tab
Even de nummers allemaal op mobiel zetten, en weg zijn je dubbele contacten.
signature
Er is weer een nieuwe safety update (nog niet geïnstalleerd).
Hier wel ge installeert gister morgen.
Werkt prima.
Werkt prima.
Hoe installeren jullie deze updates? Ik zit op dit moment op Android 8.1.0 en ik krijg geen meldingen dat er nieuwe updates beschikbaar zijn.
Als ik handmatig controleer op updates dan krijg ik "Updates zijn tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw". Voor de rest zegt hij dat ik up to date ben.
Ook heb ik problemen met mijn notificaties. Ik kreeg deze zelden door en enkel wanneer ik de applicatie in kwestie ga openen.
Wat ga ik best gaan doen om dit allemaal eens op te lossen?
Als ik handmatig controleer op updates dan krijg ik "Updates zijn tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw". Voor de rest zegt hij dat ik up to date ben.
Ook heb ik problemen met mijn notificaties. Ik kreeg deze zelden door en enkel wanneer ik de applicatie in kwestie ga openen.
Wat ga ik best gaan doen om dit allemaal eens op te lossen?
Ik controleer handmatig en kan dan installeren.
Verder geen enkel probleem hier.
Wat je zou kunnen proberen is een full reset.
Misschien dat het dan wel werkt, maar dan moet je wel alles op nieuw instellen e.d.
Misschien dat het dan wel werkt, maar dan moet je wel alles op nieuw instellen e.d.
Dus jij gaat gewoon naar instellingen>Systeem>Systeemupdate>Controleren op update?palme50 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 20:12:
Ik controleer handmatig en kan dan installeren.
Daar krijg ik dus altijd dat updates tijdelijk niet beschikbaar zijn. Misschien even een full reset gaan doen ja..
Ik heb een backup via mijn Google account, als er een eventuele bug aan de gang is bij mij (waardoor hij niet wil resetten), wordt dit dan opgeslaan in mijn Google account of zal dit waarschijnlijk puur Android gericht zijn?
Een maand of 5 geleden had ik ook al problemen dat de gsm bij opstarten telkens crashte. Hiervoor moest ik het vragen van de pincode bij opstarten uitschakelen, en toen was het wel verholpen..
Ja op die manier.BramVanha schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 09:38:
[...]
Dus jij gaat gewoon naar instellingen>Systeem>Systeemupdate>Controleren op update?
Daar krijg ik dus altijd dat updates tijdelijk niet beschikbaar zijn. Misschien even een full reset gaan doen ja..
Ik heb een backup via mijn Google account, als er een eventuele bug aan de gang is bij mij (waardoor hij niet wil resetten), wordt dit dan opgeslaan in mijn Google account of zal dit waarschijnlijk puur Android gericht zijn?
Een maand of 5 geleden had ik ook al problemen dat de gsm bij opstarten telkens crashte. Hiervoor moest ik het vragen van de pincode bij opstarten uitschakelen, en toen was het wel verholpen..
Of google ook een bug mee zal opslaan weet ik niet.
Je zou na een reset ook kunnen proberen te updaten voor dat je een google account er in zet.
Verder ben ik nog steeds erg tevreden met het toestel.
Geen idee of ik deze vraag hier ook mag stellen zo niet dan excuses en verwijder gerust.
Wie oh wie zit met deze telefoon op facebook? Ik krijg het maar niet voor elkaar om meldingen te krijgen indien vrienden iets geplaatst hebben. Normaal gesproken zie je ook bij je vrienden in de lijst staan als er een nieuw bericht is geplaatst door iemand. Ik krijg geen enkele melding en heb volgens mij al al het mogelijke geprobeerd bij mijn instellingen. Ook verjaardagen krijg ik geen melding van terwijl de instellingen echt kloppen.
Meer mensen met dit probleem? Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of welke instelling ik over het hoofd zie?
Bedankt alvast.
Gr Madelief
Wie oh wie zit met deze telefoon op facebook? Ik krijg het maar niet voor elkaar om meldingen te krijgen indien vrienden iets geplaatst hebben. Normaal gesproken zie je ook bij je vrienden in de lijst staan als er een nieuw bericht is geplaatst door iemand. Ik krijg geen enkele melding en heb volgens mij al al het mogelijke geprobeerd bij mijn instellingen. Ook verjaardagen krijg ik geen melding van terwijl de instellingen echt kloppen.
Meer mensen met dit probleem? Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen of welke instelling ik over het hoofd zie?
Bedankt alvast.
Gr Madelief
[ Voor 7% gewijzigd door Madeliefxxx op 09-04-2019 10:32 ]
@Madeliefxxx
Misschien heb je in de Facebook app wel ingesteld waarvoor je meldingen wilt krijgen, maar ook in de instellingen van Android kun je per app aangeven of je daar wel of niet meldingen van wil hebben en die overrulen de instellingen in de app.
Bij de instellingen van Android ga je naar de vierde menu-optie "Apps en meldingen" en daar kun je dan per app aangeven of je daar wel of niet meldingen van wil hebben.
Misschien heb je in de Facebook app wel ingesteld waarvoor je meldingen wilt krijgen, maar ook in de instellingen van Android kun je per app aangeven of je daar wel of niet meldingen van wil hebben en die overrulen de instellingen in de app.
Bij de instellingen van Android ga je naar de vierde menu-optie "Apps en meldingen" en daar kun je dan per app aangeven of je daar wel of niet meldingen van wil hebben.
Hallo easyriider.
Ook daar staat alles gewoon ingeschakeld (helaas). Dus daar ligt het ook niet aan. Toch bedankt voor je reactie.👍
Ook daar staat alles gewoon ingeschakeld (helaas). Dus daar ligt het ook niet aan. Toch bedankt voor je reactie.👍
Deze telefoon besteld bij belsimpel.nl n.a.v. goede reviews. Echter na installatie en update naar Android 9 kwam deze in een bootloop terecht. Vanalles geprobeerd (ook in bootmenu factory reset gedaan), maar dat ding is met geen mogelijkheid uit de loop te krijgen. Ik dacht dat die problemen toch nu wel opgelost zouden zijn. Vandaag stuur ik hem terug
Ook al geprobeerd om op te starten met de SIM kaart uit het toestel?Nice Guy Eddie schreef op woensdag 10 april 2019 @ 08:43:
Deze telefoon besteld bij belsimpel.nl n.a.v. goede reviews. Echter na installatie en update naar Android 9 kwam deze in een bootloop terecht. Vanalles geprobeerd (ook in bootmenu factory reset gedaan), maar dat ding is met geen mogelijkheid uit de loop te krijgen. Ik dacht dat die problemen toch nu wel opgelost zouden zijn. Vandaag stuur ik hem terug
@TVL Ja, ook de sim er uit gehaald omdat ik mijn vorige telefoon weer in gebruik wilde nemen. Hij blijft gewoon in een loop, en in bootmenu kiezen voor Power Off werkt ook niet. Ik zag nog ergens een tip over heeeelll lang de powerknop+VolumeUp vasthouden, maar dat lukte ook niet, en kreeg soort ook kramp er van. Dat ding heeft de hele nacht zitten rebooten en is daar dus nu nog steeds mee bezig (totdat de batterij op is)
Wel jammer, want het is verder een mooie telefoon.

[ Voor 20% gewijzigd door Nice Guy Eddie op 10-04-2019 15:57 ]
Vanmorgen gebeld met Belsimpel. mijn vraag was: ik heb belangstelling voor een Xiaomi Mi A2 of A2 lite toestel, maar ik twijfel nog steeds vanwege alle bootloop problemen.Nice Guy Eddie schreef op woensdag 10 april 2019 @ 08:43:
Antwoord na overleg met technische dienst: alle bootloop problemen zijn enige tijd geleden al opgelost, die problemen bestaan niet meer..
Kennelijk zijn webwinkels niet op de hoogte? hmmmm… het wekt allemaal geen vertrouwen, ik durf hem nu niet te kopen.
Meerdere bekende van mij hebben inmiddels een Mi A2 Lite in bezit. Ikzelf alweer een half jaar. Geen van ons ervaren bootloop problemen.YeroonL schreef op woensdag 10 april 2019 @ 13:27:
[...]
Vanmorgen gebeld met Belsimpel. mijn vraag was: ik heb belangstelling voor een Xiaomi Mi A2 of A2 lite toestel, maar ik twijfel nog steeds vanwege alle bootloop problemen.
Antwoord na overleg met technische dienst: alle bootloop problemen zijn enige tijd geleden al opgelost, die problemen bestaan niet meer..
Kennelijk zijn webwinkels niet op de hoogte? hmmmm… het wekt allemaal geen vertrouwen, ik durf hem nu niet te kopen.
Ik heb de telefoon ook net een maand en ook geen problemen gehad.
Dank voor jullie reacties.
Ik heb alles gewikt en gewogen en ben door het kleine prijsverschil uiteindelijk vanwege snellere SOC, alu behuizing en goede camera toch voor de Xiaomi Mi A2 gezwicht en heb deze zojuist besteld bij een Nederlandse webshop.
Ik heb alles gewikt en gewogen en ben door het kleine prijsverschil uiteindelijk vanwege snellere SOC, alu behuizing en goede camera toch voor de Xiaomi Mi A2 gezwicht en heb deze zojuist besteld bij een Nederlandse webshop.
Ik heb net besteld via Amazon.de en zag dat je meerdere versies had. Zo is er een DE/FR/IT versie die het goedkoopst is. Kan ik deze gewoon in Nederland gebruiken in het Nederlands/Engels?
Ik had destijds hetzelfde.... het gekke is... al die versies zijn hetzelfde. Het zijn aanduidingen van verschillende verkopers. De telefoons zijn allemaal hetzelfde model.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb de telefoon een half jaar. Nooit geen problemen mee gehad. Ook geen bootloops. Superfijne telefoon.
Een anders punt was mijn GPS die wisselend gedrag vertoonde, maar ook nu in elk geval een snelle fix had.
April beveiligingsupdate geïnstalleerd. Geen problemen.
Mi A2 Lite geluidsprobleem.
Zodra we een koptelefoon gebruiken met 3.5mm plug in de telefoon valt af en toe geluid weg, slider mediasound schiet naar 0. Dit gebeurt ook af en toe als er een app of email binnen komt. Als de mediabar\slider naar 0 is geschoten kun je deze niet meer terug schuiven voor geluid, deze schiet meteen weer naar 0. Je moet dan de gehele telefoon opnieuw opstarten voor muziek.
[URL=https://photos.app.goo.gl/iEmY1hFhHUxtLCGc6[/URL]
Zodra we een koptelefoon gebruiken met 3.5mm plug in de telefoon valt af en toe geluid weg, slider mediasound schiet naar 0. Dit gebeurt ook af en toe als er een app of email binnen komt. Als de mediabar\slider naar 0 is geschoten kun je deze niet meer terug schuiven voor geluid, deze schiet meteen weer naar 0. Je moet dan de gehele telefoon opnieuw opstarten voor muziek.
[URL=https://photos.app.goo.gl/iEmY1hFhHUxtLCGc6[/URL]
https://mastodon.nl/@NiemPseu
Xiaomi heeft een verkeerde update geleverd en bij bootloop bekendheid meteen de patch weer teruggetrokken om de patch aan te passen. Er zijn dus telefoons die de verkeerde update hebben ontvangen. Zover ik weet moet de telefoon terug naar de leverancier en heb je recht op een nieuwe want dit kan niet o afstand worden opgelost met nieuwe patch.Nice Guy Eddie schreef op woensdag 10 april 2019 @ 08:58:
@TVL Ja, ook de sim er uit gehaald omdat ik mijn vorige telefoon weer in gebruik wilde nemen. Hij blijft gewoon in een loop, en in bootmenu kiezen voor Power Off werkt ook niet. Ik zag nog ergens een tip over heeeelll lang de powerknop+VolumeUp vasthouden, maar dat lukte ook niet, en kreeg soort ook kramp er van. Dat ding heeft de hele nacht zitten rebooten en is daar dus nu nog steeds mee bezig (totdat de batterij op is)Wel jammer, want het is verder een mooie telefoon.
https://mastodon.nl/@NiemPseu
Eindeloze wifi inlog lus "connecting.. saved.. connecting.." na de automatische Android 8 >> 9 update kon ik bij mijn deze week nieuw gekochte MiA2Lite na lang puzzelen verhelpen door inlog op een unprotected wifi router (dus zonder wachtwoord), bijvoorbeeld wifi-in-de-trein.
Daarna kon ik probleemloos weer op allerlei protected wifi inloggen. Tip: doe na aankoop eerst de Android update en plaats pas daarna de nanosim + extra apps.
Daarna kon ik probleemloos weer op allerlei protected wifi inloggen. Tip: doe na aankoop eerst de Android update en plaats pas daarna de nanosim + extra apps.
Verwijderd
Ik vind het irritant dat er maar een enkele notificaties staan.
Is er een mogelijkheid/app die er voor zorgt dat de tijd/ontvangst/accu links en rechtsboven staan in een zwarte balk. Dus dat de notch niet meer zichtbaar is. Maar dat de notificaties nog een regel daar onder komen te staan? Zoals bij een telefoon zonder notch
Is er een mogelijkheid/app die er voor zorgt dat de tijd/ontvangst/accu links en rechtsboven staan in een zwarte balk. Dus dat de notch niet meer zichtbaar is. Maar dat de notificaties nog een regel daar onder komen te staan? Zoals bij een telefoon zonder notch
Ik heb de xiaomi a2 lite en heb een vraag :
Bij sommige apps heb je een zwarte balk bovenaan
Hoe kan je deze uitschakelen ?
Hoe kan je deze uitschakelen ?
Wanneer ik de April security update probeer te installeren krijg ik de melding "Kan niet updaten. Installatieprobleem". Ik heb het toestel al teruggezet naar fabrieksinstellingen maar de melding blijft en ik kan de update nog steeds niet installeren. Iemand de gouden tip hoe dit op te lossen?
Je bent wel erg summier met je informatie.Vincent91 schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 13:25:
Ik heb de xiaomi a2 lite en heb een vraag :
Zou je een screenshot kunnen post en willen aangeven welke apps precies. Ik weet namelijk niet precies wat je bedoeld.
Het kan overigens wel zo zijn dat de app gemaakt is voor een 16:9 scherm. De Mi A2 heeft een groter scherm en wellicht zijn sommige apps te klein en komen er daardoor zwarte balken.
Of niet geoptimaliseerd voor android 9 ?rens-br schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:37:
[...
Je bent wel erg summier met je informatie.
Zou je een screenshot kunnen post en willen aangeven welke apps precies. Ik weet namelijk niet precies wat je bedoeld.
Het kan overigens wel zo zijn dat de app gemaakt is voor een 16:9 scherm. De Mi A2 heeft een groter scherm en wellicht zijn sommige apps te klein en komen er daardoor zwarte balken.
Ik heb deze smartphone sinds februari de 4/64 uitvoering.
Mijn ervaringen zijn nogal negatief.
+ punten.
Mooi toestel, mooi scherm met veel opslag geheugen.
-- punten
Kraken rommelend geluid. "microfoon" moet regelmatig de verbinding verbreken omdat de andere kant mij niet meer kan verstaan. Zij omschrijven het als digitaal rommelig krakend geluid waardoor ik op het laatst niet meer ben te verstaan.
Te gevoelig aanraakscherm, tijdens het bellen gebeuren soms de gekste dingen "is dit in te stellen"
Deze telefoon functioneert niet goed en gaat zodra ik een simkaart adapter heb "dun rechthoekig randje" om de simkaart weer terug te plaatsen in mijn oude smartphone weer terug naar de webshop ter reparatie.
Dus mijn voorlopige tussentijdse ervaring is niet bepaald positief.
Mijn ervaringen zijn nogal negatief.
+ punten.
Mooi toestel, mooi scherm met veel opslag geheugen.
-- punten
Kraken rommelend geluid. "microfoon" moet regelmatig de verbinding verbreken omdat de andere kant mij niet meer kan verstaan. Zij omschrijven het als digitaal rommelig krakend geluid waardoor ik op het laatst niet meer ben te verstaan.
Te gevoelig aanraakscherm, tijdens het bellen gebeuren soms de gekste dingen "is dit in te stellen"
Deze telefoon functioneert niet goed en gaat zodra ik een simkaart adapter heb "dun rechthoekig randje" om de simkaart weer terug te plaatsen in mijn oude smartphone weer terug naar de webshop ter reparatie.
Dus mijn voorlopige tussentijdse ervaring is niet bepaald positief.
Android R?Vincent91 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 09:26:
Krijgt deze telefoon ook android R ?
Volgens mij heeft hij alle updates hij heeft thuis altijd verbinding met mijn router.
[ Voor 21% gewijzigd door LEX63 op 18-05-2019 17:29 ]
De versie na android QLEX6de3 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 17:27:
[...]
Android R?
Volgens mij heeft hij alle updates hij heeft thuis altijd verbinding met mijn router.
Sorry ik begrijp niet wat je bedoeld. ,R ,Q het zegt mij niets.
Het is een smartphone standaard geleverd met Android 9
Nee werd geleverd met android 8.1 ,heb android pie zelf moeten installerenLEX63 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 17:37:
[...]
Sorry ik begrijp niet wat je bedoeld. ,R ,Q het zegt mij niets.
Het is een smartphone standaard geleverd met Android 9
Dus mn vraag is hoeveel grote updates krijgt deze telefoon ??
Krijgt deze ook de versie na android Q?
Ik kan het nu niet meer terugvinden, maar in mijn herinnering is er niet een garantie na Android Q, want adverteerde Xiaomi destijds "at least one major Android update", en die is er dus zoals je zegt al geweest (8 -> 9). Maar ik heb geen link of iets officieels voor je.Vincent91 schreef op zaterdag 18 mei 2019 @ 17:45:
[...]
Nee werd geleverd met android 8.1 ,heb android pie zelf moeten installeren
Dus mn vraag is hoeveel grote updates krijgt deze telefoon ??
Krijgt deze ook de versie na android Q?
(Edit: Op o.a. Wikipedia: Android One en https://www.xda-developer...teed-android-one-updates/ staat trouwens dat in Google's interpretatie van wat Android One is "Has Android OS updates for two years", maar ook met die belofte is er nog geen Android 'R' op de Mi A2 Lite).
[ Voor 24% gewijzigd door SanderBos op 18-05-2019 17:55 ]
Bij mij lijkt "At a Glance" stuk te zijn. Heb het toestel al herstart. Is met de laatste update gebeurd. Iemand anders die dit herkend?
Verwijderd
Hoi. Is er een mogelijkheid om enkel de meldingsgeluiden te muten voor een bepaalde tijd? Wanneer ik bijvoorbeeld Spotify luister en ik krijg een melding (van welke app dan ook) dan krijgt dat meldingsgeluid voorrang. Ik wil gewoon géén meldingsgeluid horen de ene keer en de andere keer wel.
Bij Samsung is er gewoon een optie om meldingsgeluiden te muten (of volume harder zachter). Oproepgeluiden worden hier ook niet door beinvloed.
Het is gewoon Android One dus ik ga er vanuit dat de optie er wel is maar ik kan er maar niet achter komen
Bij Samsung is er gewoon een optie om meldingsgeluiden te muten (of volume harder zachter). Oproepgeluiden worden hier ook niet door beinvloed.
Het is gewoon Android One dus ik ga er vanuit dat de optie er wel is maar ik kan er maar niet achter komen

Op het belletje klikken boven je volume wanneer je die hard en zachter zet. Daarnaast kan je niet storen modus bijvoorbeeld dimmen voor audio, wekker, meldingen etc. Zoek bij instellingen op 'stil'
Heeft er iemand last van dat de batterij sneller leeg is na de mei update?
@Sevilla 67 Nee, ik had met de maart update wel een sneller accu leegloop, maar nu helemaal goed.
[ Voor 5% gewijzigd door Sa.Tan op 14-06-2019 12:17 ]
na allerlei afwegingen (oa. grootte toestel, mogelijkheid 2e sim+sd-kaart, grote batterij)
en veel reviews te hebben gelezen heb ik besloten om voor de A2 Lite te gaan.
Ik twijfel alleen nog erg tussen de 32GB en de 64GB.
Het scheelt op dit moment ongeveer 30 euro.
Kan iemand mij een advies geven op basis van ervaringen met het gebruik van het toestel?
Werkt een extra SD-kaartje nu wel of niet goed
en hoeveel ruimte blijft er over na installatie van standaardapps?
PS. ik kom van een Samsung J3 2016 af, dus ga er altijd op vooruit, maar dat is ook wel nodig
en veel reviews te hebben gelezen heb ik besloten om voor de A2 Lite te gaan.
Kan iemand mij een advies geven op basis van ervaringen met het gebruik van het toestel?
PS. ik kom van een Samsung J3 2016 af, dus ga er altijd op vooruit, maar dat is ook wel nodig

Het is niet alleen 32gb/64gb maar ook 3gb/4gb ram. In Android is 4gb wel fijner, reageert wel soepeler/sneller.kleineslak schreef op zondag 16 juni 2019 @ 14:36:
na allerlei afwegingen (oa. grootte toestel, mogelijkheid 2e sim+sd-kaart, grote batterij)
en veel reviews te hebben gelezen heb ik besloten om voor de A2 Lite te gaan.![]()
Hou pepper deals in de gaten en blijf de bekende websites in de gaten houden. Had zelf de 4Gb destijds voor dezelfde prijs als de 3GB.
@Sa.Tan Thanks, ga ik even verder zoeken waar het aan kan liggen. 👍
[ Voor 4% gewijzigd door Sevilla 67 op 17-06-2019 11:15 ]
Ook hier de juni update (81.2) geinstalleerd, geen merkbare bijzonderheden en GPS werkt nog uitstekend. De accu hou ik nog even in de peiling, maar die is tot nu toe zeer goed.
ook hier de update geinstalleerd zonder problemen. (abo HN)
Verwijderd
Ik heb plots (na die update ?) geen flash meer bij mijn camera en kan niet meer van heel dichtbij scherpstellen?? Iemand anders ook? Wat aan te doen?
Scherper krijg ik m niet.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2019 07:45 ]
Werkt prima hier. Heb je hem al eens herstart? Anders misschien strorage/cache voor de camera-app leeg maken. Gebruik je de originele camera-app?Verwijderd schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:42:
Ik heb plots (na die update ?) geen flash meer bij mijn camera en kan niet meer van heel dichtbij scherpstellen?? Iemand anders ook? Wat aan te doen?
[Afbeelding] Scherper krijg ik m niet.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Beide zojuist gedaan maar helpt niet.pven schreef op dinsdag 25 juni 2019 @ 07:50:
[...]
Werkt prima hier. Heb je hem al eens herstart? Anders misschien strorage/cache voor de camera-app leeg maken. Gebruik je de originele camera-app?
Als ik de camera opstart zie ik nog heel vluchtig links bovenin het icoontje van de flash en dat verdwijnt dan gelijk weer.
Heb wel gewoon de zaklamp functie die het doet, dus die is niet kapot..
(Heb trouwens een A2 Mi Lite, net even anders maar zou weinig verschil moeten maken lijkt me)
In dat geval passen je posts beter in dit topic en ik heb ze dan ook verhuisd
[ Voor 99% gewijzigd door rens-br op 25-06-2019 09:21 ]
Verwijderd
Ik ben er dus ook achtergekomen dat het diepte effect het niet meer doet, zo'n beetje de enige reden dat ik deze telefoon heb gekocht!!
Wat te doen?? Blijkt wrs software fout te zijn na laatste update. Maar lees nergens wat ik kan doen.
Kan je op een of andere manier de laatste update ongedaan krijgen?
Heb al de fabrieksinstellingen gereset maar dan krijg je onmiddellijk de laatste update erbij....... Of is daar nog wat op te verzinnen??
(Of gebruikt iemand andere camera apps waarmee het wél lukt? Met de gewone camera app doet flash het niet, maar met die van MixCamera van Xiaomi wel. Maar dan het depth effect weer niet.....)
Wat te doen?? Blijkt wrs software fout te zijn na laatste update. Maar lees nergens wat ik kan doen.
Heb al de fabrieksinstellingen gereset maar dan krijg je onmiddellijk de laatste update erbij....... Of is daar nog wat op te verzinnen??
(Of gebruikt iemand andere camera apps waarmee het wél lukt? Met de gewone camera app doet flash het niet, maar met die van MixCamera van Xiaomi wel. Maar dan het depth effect weer niet.....)
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2019 21:10 ]
Verwijderd
Blijkbaar was het geen software probleem maar een hardware probleem. Ik heb Xiaomi zelf gemaild en ze hadden onderstaande stappenlijst teruggestuurd. Wellicht handig voor anderen waarbij het wel een software probleem isVerwijderd schreef op woensdag 26 juni 2019 @ 21:03:
Ik ben er dus ook achtergekomen dat het diepte effect het niet meer doet, zo'n beetje de enige reden dat ik deze telefoon heb gekocht!!
Bij de hardware test kwam er bij mij "cannot find back camera" uit. Die is vervangen (ik had nog een andere Xiaomi telefoon waaruit ze hem hebben gehaald) en hij doet t weer.
I would request you to follow the below mentioned steps.
Clear Data
1. Go to Settings
2. Tab Apps
3. Select Camera
4. Select storage
5. Select Clear Data
Restore Default Settings
1. Go to Camera Settings
2. Tap the Menu button
3. Select Restore Default Settings
Picture Quality
1. Go to Camera Settings
2. Tap the Menu button
3. Set as High
Also, we are unable to assure you whether it is a hardware or a software issue. However, you may perform the below mentioned steps.
Hardware Test
1. Go to Dial Pad
2. Dial *#*#6484#*#*
3. Select Single Item Test (if the option is available)
4. Select the options related to Camera
5. Follow the instructions mentioned over there
If the test is passed, then I would request you to follow the below-mentioned steps to reset the device after creating the backup in an external drive.
FACTORY DATA RESET
1. Go to Settings then to Backup and Reset
2. Tap on Factory Data a Reset
3. Tap on Reset Phone
UPDATE
1. Go to Settings, then to About Phone
2. Go to System Updates
3. From here, you may update the device.
Hope the above troubleshooting steps resolve the issue. However, if the issue persists would request you to coordinate with the point of purchase for further assistance.
Wie kan me helpen? Ik heb sinds kort vreselijk "mistig" beeld bij het filmen. Tijdens het filmen ziet het beeld er al mistig uit. Kwaliteit is echt belabberd slecht. Telefoon is pas een paar maanden oud. Heb al geprobeerd met de standaard instellingen van de camera terug te zetten naar origineel maar ook dat mocht niet baten helaas. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen?
Gr. Madelief
Gr. Madelief
iemand een idee of het mogelijk is om miui op de mi a2 lite flashen?
Voorheen had ik een mi2s met miui en dat beviel me eigenlijk goed. geen idee wat ik van stock android moet verwachten. (is nog onderweg)
Voorheen had ik een mi2s met miui en dat beviel me eigenlijk goed. geen idee wat ik van stock android moet verwachten. (is nog onderweg)
De Mi Launcher is als het goed is gewoon in de Play Store te vinden. Zou Stock Android dus niet bevallen, kun je de Mi Launcher app installeren en hoef je verder ook niks te flashen.vdbeke schreef op dinsdag 9 juli 2019 @ 20:36:
iemand een idee of het mogelijk is om miui op de mi a2 lite flashen?
Heb na een Xiaomi Mi A2 Lite nu een tijdje een Samsung Galaxy A40 in gebruik. Fijn toestel, maar de 3100 mAh accu is voor mij te krap bemeten, moet dagelijks 1 a 2 x bijladen (snellader). Dat irriteert me mateloos, dus ga ik terug naar de A2 Lite. Les die ik heb geleerd: never change a winning team.
Is dit nog een goede keuze voor te kopen ?
Mijn telefoon is kapot en zal het waarschijnlijk niet meer lang volhouden.
Hoe doet de oude SoC het nog in 2019 ik vind deze interessant door de grote accu klein formaat en android one wat heel zeldzaam is echt de camera en oude SoC maken me een beetje zorgen ?
Mede door de prijs ook aantrekkelijk het is deze of de pixel 3a maar die is dan net weer boven de 400 eyro waardoor het verschil toch weer groot is
Hoe doet de oude SoC het nog in 2019 ik vind deze interessant door de grote accu klein formaat en android one wat heel zeldzaam is echt de camera en oude SoC maken me een beetje zorgen ?
Mede door de prijs ook aantrekkelijk het is deze of de pixel 3a maar die is dan net weer boven de 400 eyro waardoor het verschil toch weer groot is
[ Voor 19% gewijzigd door Philtjens op 19-07-2019 18:35 ]
Wat is je huidige toestel?Philtjens schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 18:34:
Is dit nog een goede keuze voor te kopen ?
De SoC is plenty fast met Android One erop voor bijna alle gebruik (geen zware games), in ieder geval bij de 4GB variant die ik heb.
(Ik ben inmiddels over naar een OnePlus 6, een qua hardware en software optimalisatie zogenaamd veel sneller toestel, maar ik zie het zelf niet echt als langzamer in gebruik als ik zo af en toe terugga)
(Ik zie dan bij dat teruggaan wel dat het scherm van de Mi A2 Lite ondanks de geweldige ppi niet zo goed is, maar dat zie je alleen het eerste uur...)
Maar de camera vond ik wel behoorlijk zwak, althans bij binnen situaties, bij buitenverlichting inclusief bewolking vind ik het wel in orde. En het is mogelijk om GCam te installeren, maar alleen als je via wat rooting of tijdelijke flashing acties de Camera 2 API activeert (dus wat meer dan alleen een APK installeren). En ik heb eigenlijk nooit vergelijkingen of Mi A2 Lite GCam ervaringen gezien, alleen maar dat het gelukt is om het te installeren. Ik ben zoals gezegd zelf over gegaan naar een OnePlus 6, omdat ik de camera uiteindelijk te slecht vond, en daar gebruikt volgens mij de heflt van de 'hobby'-eigenaren GCam want daar maakt het echt een groot verschil en is installatie eenvoudig.
TLDR: Mijn mening is SoC is prima tenzij je zware games wil draaien. Camera was voor mijzelf een dealbreaker maar hangt ervan af hoe belangrijk dat voor je is (als je kijkt naar foto-geschiedenis en 90% van de foto's zijn buiten gemaakt, dan hoeft de camera geen struikelblok te vormen).
Dan kan ik ook beter voor de pixel 3a gaan.SanderBos schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 22:25:
[...]
Wat is je huidige toestel?
De SoC is plenty fast met Android One erop voor bijna alle gebruik (geen zware games), in ieder geval bij de 4GB variant die ik heb.
(Ik ben inmiddels over naar een OnePlus 6, een qua hardware en software optimalisatie zogenaamd veel sneller toestel, maar ik zie het zelf niet echt als langzamer in gebruik als ik zo af en toe terugga)
(Ik zie dan bij dat teruggaan wel dat het scherm van de Mi A2 Lite ondanks de geweldige ppi niet zo goed is, maar dat zie je alleen het eerste uur...)
Maar de camera vond ik wel behoorlijk zwak, althans bij binnen situaties, bij buitenverlichting inclusief bewolking vind ik het wel in orde. En het is mogelijk om GCam te installeren, maar alleen als je via wat rooting of tijdelijke flashing acties de Camera 2 API activeert (dus wat meer dan alleen een APK installeren). En ik heb eigenlijk nooit vergelijkingen of Mi A2 Lite GCam ervaringen gezien, alleen maar dat het gelukt is om het te installeren. Ik ben zoals gezegd zelf over gegaan naar een OnePlus 6, omdat ik de camera uiteindelijk te slecht vond, en daar gebruikt volgens mij de heflt van de 'hobby'-eigenaren GCam want daar maakt het echt een groot verschil en is installatie eenvoudig.
TLDR: Mijn mening is SoC is prima tenzij je zware games wil draaien. Camera was voor mijzelf een dealbreaker maar hangt ervan af hoe belangrijk dat voor je is (als je kijkt naar foto-geschiedenis en 90% van de foto's zijn buiten gemaakt, dan hoeft de camera geen struikelblok te vormen).
Mijn toestel nu is een essential phone dus heeft
Op zich alles vrij goed camera scherm is zeer sterk helaas is deze gevallen en alles gebarsten die heb ik toen gekocht voor 220 euro en een nieuw scherm kost 200 voorlopig werkt alles prima maar overal lossen stukjes glas dus ik vermoed dat dit snel achteruit zal gaan.
Camera doe ik niet heel veel mee alleen ga ik vaak snowboarden en dan hoop ik dat de camera toch niet 'ondermaats' is maar toch wat mee kan aangezien de omgeving vaak heel mooi is.
Zware spellen speel ik niet direct maar ik game wel regelmatig dus denk idd dat ik dan toch iets meer moet uitgeven om meer plezier te hebben.
Bedankt alvast voor de uitgebreide ervaring te delen !
Heeft er iemand de juli patch al ontvangen ,
Ik vind dat het lang duurt voor een android one toestel
Ik vind dat het lang duurt voor een android one toestel
Heb hem op de A1 vrijdag binnen gekregen; 100+ Mb, maar op de lite ook nog niets. Zal wel snel gebeuren denk ik zo.
vandaag ook voor de lite te downloaden
Heb hem ook ontvangen
Na update heb ik geen dubble tap to wake functie meer
Na update heb ik geen dubble tap to wake functie meer
Kan me ook niet herinneren dat het er opzat.
Dat kan alleen met 3rd party apps. Dus zou kijken naar welke app je daarvoor gebruikte en kijken of daar alles nog mee klopt.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Er zijn minimaal 2 hardware-varianten van de Lite m.b.t. het touchscreen.ArthurMorgan schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 09:29:
Dat kan alleen met 3rd party apps. Dus zou kijken naar welke app je daarvoor gebruikte en kijken of daar alles nog mee klopt.
Een van deze varianten ondersteunt out-of-the-box double tap to wake.
De andere niet.
Bij mij deed hij dat out of the box maar nu niet meer. Vind het juist prima want wilde het eerst uitzetten maar kon de settings daarvoor niet vinden, waren er volgens mij ook niet.Schnupperpuppe schreef op woensdag 24 juli 2019 @ 09:50:
[...]
Er zijn minimaal 2 hardware-varianten van de Lite m.b.t. het touchscreen.
Een van deze varianten ondersteunt out-of-the-box double tap to wake.
De andere niet.
mensen die last hebben van een soms niet werkend touchscreen? voor 98% werkt dit feilloos. maar presteert het toch om te haperen, al paar keer gehad dat ik gesprek niet kan beantwoorden omdat touchscreen dienst weigert.
en de autodimming lijkt niet echt te werken, heb me laten wijsmaken dat dit met AI zou werken. maar kan hem nu telkens met de hand bijregelen. NIET handig
een niet zo tevreden mia2 lite gebruiker.
en de autodimming lijkt niet echt te werken, heb me laten wijsmaken dat dit met AI zou werken. maar kan hem nu telkens met de hand bijregelen. NIET handig
Er is een nieuwe update, juli, heb je het daar ook mee? Ik heb hem geïnstalleerd nog geen problemen.vdbeke schreef op woensdag 31 juli 2019 @ 20:33:
mensen die last hebben van een soms niet werkend touchscreen? voor 98% werkt dit feilloos. maar presteert het toch om te haperen, al paar keer gehad dat ik gesprek niet kan beantwoorden omdat touchscreen dienst weigert.
Ik had ook problemen de backlight dimming.
wellicht dat je met het hardwaretest menu kunt kijken of de sensors goed werken :en de autodimming lijkt niet echt te werken, heb me laten wijsmaken dat dit met AI zou werken. maar kan hem nu telkens met de hand bijregelen. NIET handig
*#*#6484#*#* invoeren in de dailer
Enkele maanden geleden twee stuks A2 lite's gekocht bij Banggood.com voor mijn twee zoontjes.
Alle updates zijn geinstalleerd, maar ik krijg de 4g niet werkend (Vodafone).
Het zijn global versions en deze zouden moeten werken.
resetten, terug naar fabrieksinstellen etc hebben geen zijn.
Iemand een idee of ervaring?
Thanks,
Alle updates zijn geinstalleerd, maar ik krijg de 4g niet werkend (Vodafone).
Het zijn global versions en deze zouden moeten werken.
resetten, terug naar fabrieksinstellen etc hebben geen zijn.
Thanks,
APN instellingen handmatig ingevoerd / gecontroleerd?DwightY schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 13:15:
Ja, gereset, nieuwe gemaakt, alles geprobeerd.
Simkaart is goed.
op youtube een filmpje gezien: EURO band selecteren via *#*$4636#*#*
YouTube: How to Fix 3G/4G LTE Data on your Chinaphone MTK 67xx [4K]
Simkaart is goed.
op youtube een filmpje gezien: EURO band selecteren via *#*$4636#*#*
YouTube: How to Fix 3G/4G LTE Data on your Chinaphone MTK 67xx [4K]
Gelukt!
Weken bezig om het voor elkaar te maken.
Gisteren GoT gevraagd om hulp, maar door het filmpje hebben mijn zoontjes 4g.
Radio band stond verkeerd. moest op USA (enige optie) ipv automatisch.
Dank!!
Weken bezig om het voor elkaar te maken.
Gisteren GoT gevraagd om hulp, maar door het filmpje hebben mijn zoontjes 4g.
Radio band stond verkeerd. moest op USA (enige optie) ipv automatisch.
Dank!!
Ik ben sinds een kleine twee weken de eigenaar van een A2 lite en ik ben prima te spreken over het toestel.
Het enige dat ik mis is een snellader.
Iemand tips hier voor?
In dit topic meende ik dat er wel één genoemd werd op een Chinese site maar ik kan deze post niet meer terug vinden natuurlijk
Iemand tips hier voor?
In dit topic meende ik dat er wel één genoemd werd op een Chinese site maar ik kan deze post niet meer terug vinden natuurlijk

Het is allemaal wel al wat weggezakt, maar volgens mij was al vrij vroeg in dit topic (dus als je naar de eerste paar pagina's kijkt) de conclusie dat de Mi A2 Lite geen quickcharge ondersteund, dus de lader in de doos (die is al wel 5V/2A, dus het dubbele van een minimum lader) is de snelste manier om hem op te laden dacht ik.Daniel36 schreef op donderdag 15 augustus 2019 @ 16:22:
Ik ben sinds een kleine twee weken de eigenaar van een A2 lite en ik ben prima te spreken over het toestel.
Iemand tips hier voor?
Ik had ooit zelf een experimentje gedaan met 1 specifieke quickcharge 3 lader, die was in ieder geval zeker niet sneller:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/56101075
ze reageren, lijkt beter te zijn (of gewenning) maar vind het nog niet wauw.Deakers schreef op vrijdag 2 augustus 2019 @ 09:57:
[...]
wellicht dat je met het hardwaretest menu kunt kijken of de sensors goed werken :
*#*#6484#*#* invoeren in de dailer
Hallo
Iemand enig idee wat het type 3,5 mm jacket is bij de lite2? Ik kan oortje met mic en pauze knop niet gebruiken. (jacket met 4 zones) Audio komt slecht door. Bij constant indrukken van knop komt geluid wel goed door, maar dan wordt google assistent opgeroepen.
Iemand enig idee wat het type 3,5 mm jacket is bij de lite2? Ik kan oortje met mic en pauze knop niet gebruiken. (jacket met 4 zones) Audio komt slecht door. Bij constant indrukken van knop komt geluid wel goed door, maar dan wordt google assistent opgeroepen.
Zit er niet gewoon vuil in de 3.5mm poort waardoor deze slecht contact maakt?bartiek schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 23:19:
Sinds kort gaat mijn A2 lite van 4G naar 2G (H+). Op plaatsen waar altijd 4G was. Via instellingen terug zetten naar 3G en dan weer naar 4G is het weer goed, maar ....... na korte tijd gaat hij vanzelf weer naar 2G ☹️. KPN netwerk.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
H+ is geen 2G, het is zelfs sneller dan 3G en wordt ook wel 3.75G genoemd. Het is heel normaal dat er teruggevallen wordt op H+ als een 4G verbinding niet mogelijk is.
Bedankt. Maar toch typisch dat overgeschakeld wordt naar 3.75G waar daarvoor altijd 4G was. Inmiddels de vraag ook aan provider voorgelegd.
Verwijderd
Hallo,
Ik overweeg Xiaomi Mi A2 Lite.
Iemand enig idee of je hiermee online kaarten kan downloaden, en dan internet uitzetten (dus ook A-GPS), en dan navigeren ZONDER internet op GPS mogelijk blijft ?
Dank
Ik overweeg Xiaomi Mi A2 Lite.
Iemand enig idee of je hiermee online kaarten kan downloaden, en dan internet uitzetten (dus ook A-GPS), en dan navigeren ZONDER internet op GPS mogelijk blijft ?
Dank

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, Winkels, prijzen: [Xiaomi Mi A2 Lite] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, Laders, protectors, e.d.: [Xiaomi Mi A2 Lite] Accessoires
- Mi A2: [Xiaomi Mi A2] Ervaringen & Discussie
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, Winkels, prijzen: [Xiaomi Mi A2 Lite] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, Laders, protectors, e.d.: [Xiaomi Mi A2 Lite] Accessoires
- Mi A2: [Xiaomi Mi A2] Ervaringen & Discussie