Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leo. P. Klepper
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-08 14:30
@SanderBos Hoe kom je aan deze wijsheid? De A2 Lite heeft Android One en kan daarom op 2 OS updates rekenen en 3 jaar lang periodiek beveiligingsupdates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
The A2 lite heeft al sinds oktober geen update meer gehad waarschijnlijk door de problemen met de grote broer. Laat ze eerst dat maar oplossen zou ik zeggen. Maar dat de lite nog updates krijgen staat wel vast. De eerst volgende is denk ik meteen android 9.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:00
@Leo. P. Klepper Ik bedoelde wat homernt ook zegt, van dat het nu toch al best lang duurt voordat er een update komt.
Ik hoop dat hij snel komt, en ik ga er ook van uit dat Xiaomi zich aan die 3 jaar beveiligingsupdates houdt die jij noemt.

Maar ik was een Nexus 5X gewend. Daar kwamen de security updates elke eerste maandag van de maand. Op 1 keer na en toen kwam hij de maandag erna. Dus ik vind het niet fijn dat er nu al sinds 2 maanden (want ik heb niet de november update, en volgens mij kwam de oktober update op 17 oktober binnen) geen update is geweest. Want het gaat mij om de security van de telefoon, en we lopen nu al 2 maanden achter :-(

(P.S.: Ik heb mijn Mi A2 Lite dus nog, maar ik moet bekennen dat ik inmiddels vreemdga met een OnePlus 6 omdat ik de camera niet goed genoeg vond. En bij OnePlus 6 is er ook nog geen december security patch in zicht, dus de Mi A2 Lite is verder geen uitzondering qua achterlopen, blijkbaar zijn Google's eigen telefoons de uitzonderingen)

(later toegevoegd: P.P.S.: En Samsung is trouwens ook goed met security updates op hun S serie, dus wel oude Android met Samsung skin, maar daar snappen ze inmiddels wel dat security updates belangrijk zijn)

[ Voor 9% gewijzigd door SanderBos op 21-12-2018 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik zie op reddit dat inmiddels vrijwel alle landen al de Pie update hebben gekregen. Helaas kan ik nog altijd niet updaten.. Geen zin om een vpn te gebruiken maar vind het wel merkwaardig dat het zo lang moet duren voor Nederland een keer aan de beurt is.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Printkop
  • Laatst online: 08-07 17:14
Nou wees maar blij dat ze niet zo snel zijn bij dit toestel, dat bespaart je wellicht een hoop ellende. Xiaomi updates zorgen voor veel en soms ernstige problemen bij de A1 en A2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6h5c
  • Laatst online: 22:00
De Pie update is inmiddels beschikbaar. Ben 'm nu aan het downloaden, ben benieuwd...

10 min. verder, nou dat ging probleemloos!
De eerste dingen die me zo opvallen zijn de nieuwe FM radio app, een andere bestandsbeheerder met o.a. een opschoon-functie en een 'Actions Services' app. Verder geen bloatware erbij gekregen en alle zooi die ik uitgeschakeld had is keurig uitgeschakeld gebleven. Nu snel weer terug naar Nova Launcher, want de zoekbalk onder op de desktop vind ik niks... :-)

[ Voor 70% gewijzigd door 6h5c op 25-12-2018 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-07-2024
Hier staat de Pie update ook klaar, maar ik zie eerst even de kat uit de boom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6h5c
Tot nu toe geen problemen, zie boven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:53
Update verliep prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fred13
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-08 09:42
Update Android 9 binnen en geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Fijn om zo snel een update te krijgen op een android budgettoestel, bij mij ook geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leo. P. Klepper
Hier ook snelle update en geen problemen: prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De beveiligingspatch is van 5 december, dus dit is een nieuwere versie van pie dan de update die eind november begon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
Toch iets vreemds ontdekt; de schuif voor scherm helderheid springt steeds op nul als het scherm uit is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6h5c
Denk dat dat toeval is, de automatische helderheid werkt niet helemaal lekker zo te zien. Bij Oreo deed ie het een stuk beter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Niet online
6h5c schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 18:40:
Denk dat dat toeval is, de automatische helderheid werkt niet helemaal lekker zo te zien. Bij Oreo deed ie het een stuk beter...
Nou werkt ie wel weer goed, dus ik weet niet wat het was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeuQert
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 23-08 10:13
Mhhh.. na de update geen internet meer via de provider, enkel via WiFi? Ik heb zelf Ben maar nooit geen problemen verder. Als ik wifi uitzet laat het verbindingsicoontje (driehoek rechtsboven) ook een kruisje erdoorheen zien; bellen kan overigens gewoon wel.

Suggesties iemand?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:36
BeuQert schreef op woensdag 26 december 2018 @ 14:10:
Mhhh.. na de update geen internet meer via de provider, enkel via WiFi? Ik heb zelf Ben maar nooit geen problemen verder. Als ik wifi uitzet laat het verbindingsicoontje (driehoek rechtsboven) ook een kruisje erdoorheen zien; bellen kan overigens gewoon wel.

Suggesties iemand?
Mijn vroruw heeft de Mi A1 i.c.m. Ben, had ook problemen na de Pie update.
Ik heb toen in de instellingen -> Mobiele netwerken -> namen toegangspunten, een andere Ben APN geselecteerd, stond op prepaid. Daarna werkte alles weer.
Ik weet niet hoe dat zit met de Mi A2 lite, probeer het.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeuQert
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 23-08 10:13
pinojo123 schreef op woensdag 26 december 2018 @ 14:56:
[...]

Mijn vroruw heeft de Mi A1 i.c.m. Ben, had ook problemen na de Pie update.
Ik heb toen in de instellingen -> Mobiele netwerken -> namen toegangspunten, een andere Ben APN geselecteerd, stond op prepaid. Daarna werkte alles weer.
Ik weet niet hoe dat zit met de Mi A2 lite, probeer het.
Was daar nog niet geweest en inderdaad, dat is 'm! Bedankt!!! oOo

• Fred13
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21-08 09:42
6h5c schreef op dinsdag 25 december 2018 @ 18:40:
Heeft mijn vrouw op haar telefoon ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Ik vroeg me af waarom ik nog steeds op de oktober patch zat. Na handmatig controleren op updates zei hij opeens wel dat Pie klaar stond. leuk. geen directe issues gemerkt na upgrade.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bits!
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hier verliep de update ook prima. Moet er wel bij zeggen dat ik vooraf al de simkaartvergrendeling uitgeschakeld had, nadat ik het nieuws over de bootloop las.

Puntjes die me opvallen / storen t.o.v. de vorige versie:

- Google zoekbalk onderin (het liefst haal ik de hele zoekbalk weg)
- De toggle voor mobiele data togglet de mobiele data van simkaart 2, niet van 1 (terwijl 1 mijn sim met een data-abonnement is). -> default sim voor mobiele data was gewijzigd.
- De iconen voor het netwerksignaal stonden voorheen boven elkaar waardoor ze in de breedte minder ruimte innemen. Nu heeft het netwerksignaal van elke sim weer een eigen icoon, waardoor niet alle iconen in beeld passen. Verder kan ik de instelling nog niet vinden om iconen uit te zetten, zoals dat voorheen kon door het tandwieltje even ingedrukt te houden tot hij ging spinnen.. -> https://android.gadgethac...status-bar-icons-0186364/
- De UI lijkt wat minder strak dan hiervoor, maar dat zal een kwestie van wennen / smaak zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Bits! op 28-12-2018 14:08 ]

Canon EOS 60D + 24-105mm f/4 L + 70-200mm f/4 L + 430EX II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• easyriider
  • Niet online
Bits! schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 13:53:
Verder kan ik de instelling nog niet vinden om iconen uit te zetten, zoals dat voorheen kon door het tandwieltje even ingedrukt te houden tot hij ging spinnen.. -> https://android.gadgethac...status-bar-icons-0186364/
Hiervoor kun je Nova launcher gebruiken, maar iemand heeft ook speciaal voor dit doel een app gemaakt:

https://play.google.com/s...ryancandi.android.uituner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-07 17:06
easyriider schreef op vrijdag 28 december 2018 @ 15:05:
[...]

Hiervoor kun je Nova launcher gebruiken, maar iemand heeft ook speciaal voor dit doel een app gemaakt:

https://play.google.com/s...ryancandi.android.uituner
Nova launcher inderdaad.
Nam na de update gewoon netjes alle instellingen over.
Heb geen zoekbalk gezien na de update XD.

PSN: PIELE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoadRunnerRik
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-08 12:04
Helaas werkt Spotify na de Pie update niet meer. Toestel is wel online echter blijft Spotify bij het inlog scherm hangen met de melding "ga online om te verbinden met Spotify"... terwijl internet wel werkt.

Voor de rest lijkt alles te werken.

Welke flippo het verzonnen heeft om de Google zoekbalk onderin te plaatsen mogen ze ook ontslaan. Wat een bagger locatie en hij valt niet eens te verwijderen. *Gaat helaas opzoek naar een launcher

EDIT:
Spotify opnieuw geïnstalleerd en dat lijkt ook weer te werken.

[ Voor 7% gewijzigd door RoadRunnerRik op 29-12-2018 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leo. P. Klepper
Ergnomisch gezien is een zoekbalk onderaan het scherm een goede locatie. Er wordt nog maar weinig gedaan met de ergonomie van apps, terwijl veel mensen een paar uur uur per dag apps gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Niet online
Als het letterlijk een zoekbalk zou zijn waarin je het zoekwoord kan intypen dan had het nog enig nut. Maar in werkelijkheid is het alleen maar een grote ruimteverslindende snelkoppeling naar de Google zoekapp. Ik heb het met Nova launcher vervangen door een normale snelkoppeling in de vorm van een vergrootglas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
Ik werd nieuwslgierig, en kijk nog even terug naar de stock launcher.
Dus de zoekbalk kun je niet verwijderen, maar de bovenste regel die de datum en temperatuur aangeeft, die kun je ook niet weghalen toch?

Ik ben bij de aankoop van Mi A2 Lite voor het eerst na 9 jaar Android een custom launcher gaan gebruiken, met eigenlijk in eerste instantie als enige reden dat ik minder iconen op mijn homescherm kon plaatsen dan op mijn Nexus 5X (ook een Google eigen launcher, die default 8x5 iconen liet selecteren).

Maar nu is er op het eerste startscherm dus nog maar 5x5 posities user definable? Ik heb nu in Nova 8x6 rijen ingesteld (en dan nog zijn de iconen best groot en ruim geplaatst), en juist omdat het scherm zo hoog is het dan fijn dat je op de bovenste 2 rijen (en 1e kolom) niet vaak gebruikte items kan neerzetten (zoals de google search bar in mijn geval...), en de meer gebruikte zoiezo meer onder duimbereik staan.

Ik vind het nu ik dan even kort terugkijk naar 'wat ik zoal mis' ook heel vreemd dat je wel een swipe naar boven voor de app lijst kunt (moet) openen (goed!), maar dat ze niet de volgens mij voor custom launchers heel gebruikelijke default van swipe down waar dan ook op het scherm voor openen notificaties doen. Terwijl dat na het aantal beschikbare plekken nu de feature is die ik het meest zou missen, vanwege het hoge scherm.
(Zijn er mensen die het lukt om met hun standaard handpositie de notificaties vanaf boven het scherm te openen? mijn duim komt meer dan 2cm te kort)

En nu weer snel terug naar Nova (want het is uiteindelijk nitpicking, het is in mijn ogen jammer dat Google zoveel start scherm ruimte afneemt van minder ervaren gebruikers, maar het is natuurlijk geweldig dat je zo simpel van launcher kan switchen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
En trouwens misschien nog een tip voor mensen die niet een andere launcher willen installeren, maar wel notificaties willen openen zonder hun vinger helemaal naar de bovenkant van het scherm te brengen:
Je kunt onder Instellingen|Toegankelijkheid|Toegangelijkheidsmenu de 'service' aanzetten, en dan krijg je rechtsonder in de de navigatie balk een 'mannetje' erbij (die geen schermruimte inneemt, want dat was anders lege ruimte) en als je daar op tapt kun je onder andere de notificaties openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Alleen de adaptive brightness blijft te donker in pie. Uit dus.

En verder action launcher geinstaleerd omdat die de destop kan locken zodat er niet zomaar icons verplaatsen

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
leuk_he schreef op zondag 30 december 2018 @ 22:25:
Alleen de adaptive brightness blijft te donker in pie. Uit dus.

En verder action launcher geinstaleerd omdat die de destop kan locken zodat er niet zomaar icons verplaatsen
Inderdaad vaak te donker. Echter het zou van je gebruik moeten leren, dus ik geef het nog een kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he

leuk_he

1. Controleer de kabel!

H92! schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:42:
[...]

Inderdaad vaak te donker. Echter het zou van je gebruik moeten leren, dus ik geef het nog een kans :)
Ik heb het een dagje aangezien. Telkens omhoog schuiven.

Maar ik leg mijn telefoon vaak ondersteboven, dus werkt het niet. (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Sinds tweede kerstdag pie draaien en ben best tevreden mee afgezien van de extra dingen op de homescreen na dan. Wel andere lauchers geprobeerd maar weer terug naar de stock launcher. Adaptive brightness werkt wat mij prima beter dan bij de vorige versie wat mij betreft. Zit nu op 52% na vier dagen met bijna 4 uur 47 minuten screen on time. Ben vandaag weer aan het werk dan zal het wat sneller gaan maar de eerste indruk is dat de batterij duur beter is dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08 14:41

Daantje20

Je moet leven om te leren.

Voor mijn vrouw ook dit toestel gekocht, ze is er erg blij mee. Gelukkig zorgt de SD-kaart in dit toestel niet voor problemen (haar Moto G5 deed nog af en toe aan spontaan rebooten).

Nu denk ik er aan ook voor dit toestel te gaan, gezien de goede ervaringen. Wil graag een groter scherm (nu iPhone SE 64GB) en dit lijkt me prima wat prijs en prestaties betreft.

Update naar 9.0 Pie was ook probleemloos bij het toestel van mijn vrouw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Daantje20 schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 12:35:
Voor mijn vrouw ook dit toestel gekocht, ze is er erg blij mee. Gelukkig zorgt de SD-kaart in dit toestel niet voor problemen (haar Moto G5 deed nog af en toe aan spontaan rebooten).

Nu denk ik er aan ook voor dit toestel te gaan, gezien de goede ervaringen. Wil graag een groter scherm (nu iPhone SE 64GB) en dit lijkt me prima wat prijs en prestaties betreft.

Update naar 9.0 Pie was ook probleemloos bij het toestel van mijn vrouw.
Welke SD-kaart heb je dan in gebruik want bij mij gaf die juist wel problemen? Heb het onder pie nog niet geprobeerd maar dat gaat ook niet gebeuren heb hem nu in mij tablet zitten waar hij zonder problemen werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

homernt schreef op woensdag 2 januari 2019 @ 12:39:
[...]

Welke SD-kaart heb je dan in gebruik want bij mij gaf die juist wel problemen? Heb het onder pie nog niet geprobeerd maar dat gaat ook niet gebeuren heb hem nu in mij tablet zitten waar hij zonder problemen werkt.
Een of ander B-merk kaartje, weet niet uit mijn hoofd welk merk precies. Kan ik vanavond nog wel even posten.

Edit: het is een Muvit SD kaartje.

[ Voor 4% gewijzigd door Daantje20 op 02-01-2019 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:53
H92! schreef op maandag 31 december 2018 @ 12:42:
[...]

Ik had de eerste dag hetzelfde probleem op mijn A2 Lite, na een dag ofzo werd het scherm echter opeens duidelijk feller ingesteld en sindsdien heb ik niks meer handmatig aangepast. Lijkt er dus inderdaad op dat hij even wat tijd nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
Geupdate naar Pie, geen problemen tot zover, echter eentje; mijn Yamaha AV controler app wijgert nu, pakt het ip adres niet en met browser naar ip wel.
Zal vanzelf wel weer bijgewerkt worden hopen we maar.
Op mijn MI A1 wijgert de GPS, verder ook alles oke. :+

Edit; AV controler verwijdert en weer opnieuw; werkt als tevoren, ook weer opgelost. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Sa.Tan op 03-01-2019 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20:34
Is het probleem met de pincode en Nederlandse taal opgelost met de P update? M'n ma heeft deze gsm, ikzelf niet. Ik zou er graag weer een pincode opzetten 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

De A2 van mijn vrouw heeft netjes de update gedaan zonder verwijdering van de Pin code op de simkaart. Ze had al 8.1 toen ze het toestel kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6h5c
Ik heb ook geen problemen met de Pie update gehad, Nederlands + pin werkt prima hier.

[ Voor 17% gewijzigd door 6h5c op 04-01-2019 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
OK bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Vandaag nog even gaan zitten voor het dubbele contacten probleem, blijkt dat dit naar mijn idee "makkelijkst" is op te lossen met de app "Merge +".

Ik weet alleen niet of het na een herstart van het toestel nog steeds allemaal "goed" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Daantje20 schreef op maandag 7 januari 2019 @ 09:02:
Vandaag nog even gaan zitten voor het dubbele contacten probleem, blijkt dat dit naar mijn idee "makkelijkst" is op te lossen met de app "Merge +".

Ik weet alleen niet of het na een herstart van het toestel nog steeds allemaal "goed" is.
Ik had dat ook alleen zag afgelopen vrijdag zag ik dat het probleem zich zelf had opgelost. Geen idee hoe maar ik zelf heb er geen bewuste actie voor gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-08 10:48
Hier ook een succesvolle update naar Pie. Moest mijn smartwatch opnieuw pairen en dat was het. Met behoud van Gcam, dus helemaal prima!

while (! ( succeed = try ()));

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnBlutarski
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-11-2024
SanderBos schreef op zondag 30 december 2018 @ 17:00:
En trouwens misschien nog een tip voor mensen die niet een andere launcher willen installeren, maar wel notificaties willen openen zonder hun vinger helemaal naar de bovenkant van het scherm te brengen:
Je kunt onder Instellingen|Toegankelijkheid|Toegangelijkheidsmenu de 'service' aanzetten, en dan krijg je rechtsonder in de de navigatie balk een 'mannetje' erbij (die geen schermruimte inneemt, want dat was anders lege ruimte) en als je daar op tapt kun je onder andere de notificaties openen.
Ik kom tot Instellingen --> Toegangelijkheid

Edit: gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Even een vraag, ik krijg zo snel niet gevonden hoe je de scherm rotatie echt helemaal uit krijgt. In het top menu (vegen van boven naar beneden) kun je scherm draaien uit zetten. Maar als je dan de telefoon draait krijg je nog wel een klein icoon om alsnog te draaien. Kan die ook uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Niet online
Leuke review van de Mi A2 Lite, maar toch een paar kanttekeningen. Ik kan wel een reactie bij het review geven maar daar valt het toch niet op tussen de vele reacties.

Op verschillende plaatsen in het review wordt gehamerd over de updates die problemen gaven. Bij de A2 Lite was het alleen maar de november update die problemen gaf, de overige updates waren probleemloos.

Bij de cameratest wordt een Omnivision als primaire camera vermeld. Mijn A2 Lite heeft echter een Sony IMX486, dezelfde sensor die ook in de A2 als primaire camera gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victoryo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-08 13:55
Tijdje terug de Xiaomi Mi A2 Lite (4gb/64gb) aan een familielid aangeraden.
Telefoon bevalt en werkt goed op één puntje na. Ik hoop dat hier iemand is die dit herkend en mogelijk
een oplossing heeft.

De telefoon is overigens succesvol geupdate naar Android Pie en up-to-date.

Het probleem is als volgt:

Helaas word niet altijd het notificatiegeluid van bijvoorbeeld Whatsapp of andere apps afgespeeld.
Ik heb al het e.e.a. in de settings gecontroleerd maar media volume en notifactie sound in de apps staan allemaal aan. Het gekke is ook dat random een whatsapp berichtje binnen kan komen zonder notificatie geluid en de andere keer wel met geluid.

Het ledje geeft wel in alle gevalle de melding aan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Messje
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:53
Ook gehad met Telegram, app opnieuw installeren verhielp het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 23:48

TVL

Bij de cameratest wordt een Omnivision als primaire camera vermeld. Mijn A2 Lite heeft echter een Sony IMX486, dezelfde sensor die ook in de A2 als primaire camera gebruikt wordt.
Hoe kan je zien welke camera chip in je telefoon zit? Heb al een aantal info appjes geprobeerd zoals AIDA64

[ Voor 9% gewijzigd door TVL op 19-01-2019 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Momenteel in t bezit van een A1 die helaas niet al te toonbaar meer is een flinke val en een gebroken scherm. De behuizing is krom, wat een nieuw scherm weer erg kwetsbaar maakt.

In hoeverre is de kwaliteit van het toestel en de camera vergelijkbaar met de A1?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• easyriider
  • Niet online
TVL schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 20:22:
[...]

Hoe kan je zien welke camera chip in je telefoon zit? Heb al een aantal info appjes geprobeerd zoals AIDA64
*#*#6484#*#* als telefoonnr kiezen, en vervolgens 1. Version Information

En dan staat bij Back Camera: ofilm_imx486_i

Ook de fabrikant van o.a. het display en vingersensor is daar te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

easyriider schreef op zaterdag 19 januari 2019 @ 23:32:
[...]

*#*#6484#*#* als telefoonnr kiezen, en vervolgens 1. Version Information

En dan staat bij Back Camera: ofilm_imx486_i

Ook de fabrikant van o.a. het display en vingersensor is daar te vinden.
Dankje, zie dat ik ook de Sony heb, staat IMX486_i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcrobbie
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-01 05:22
Januari beveiligsupdate geen problemen ?

[ Voor 16% gewijzigd door hcrobbie op 20-01-2019 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timbe
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:06
Heeft iemand de update van januari al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Niet online
Ja, vrijdag kwam de update en meteen geinstalleerd zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6h5c
Yep, hier ook probleemloos de jan. update geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinojo123
Dat is gek, als ik op mijn dochter haar toestel 'zoeken naar updates' tik, krijg ik een melding dat de updates tijdelijk niet beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daantje20

Daantje20

Gezien de tekst in de Tweakers review van dit toestel is dit een mooi teken dat de updates weer redelijk op tijd zijn en foutloos. Ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevilla 67
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 11-08 08:39
Januari update werkt perfect. Alleen na elke beveiligings update heb ik weer een tijdje dubbele contacten. Die verdwijnen op de één of andere manier vanzelf weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL

TVL

Werkt prima, hoop dat het probleem met langzaam WiFi nu opgelost is.
Voor dubbele contacten heb ik Twitch 2 gebruikt om alle telefoonnummers naar hetzelfde formaat om te zetten. Probleem is nu ook niet meer teruggekomen na de januari update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds tweeënhalve hebben mij vriendin en ik de Xiaomi mi a2 lite en we zijn er erg blij mee. Enig probleem is dat de telefoon redelijk vaak aangeeft dat hij de sd-kaart waarmee ik het interne geheugen heb uitgebreid niet herkent. Eerst dacht ik dat het aan mijn (oude en goedkope) kaart lag en heb ik een nieuwe gekocht maar ik blijf het probleem houden. Ook al contact gehad met MediaMarkt waar ik het toestel gekocht heb maar zij wisten ook geen oplossing. Komt dit iemand bekend voor en is hier iets aan te doen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 21:38:
Sinds tweeënhalve hebben mij vriendin en ik de Xiaomi mi a2 lite en we zijn er erg blij mee. Enig probleem is dat de telefoon redelijk vaak aangeeft dat hij de sd-kaart waarmee ik het interne geheugen heb uitgebreid niet herkent. Eerst dacht ik dat het aan mijn (oude en goedkope) kaart lag en heb ik een nieuwe gekocht maar ik blijf het probleem houden. Ook al contact gehad met MediaMarkt waar ik het toestel gekocht heb maar zij wisten ook geen oplossing. Komt dit iemand bekend voor en is hier iets aan te doen?

Alvast bedankt!
Dit is een bekende bug. Overigens is het een loze melding, het werkt wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan dan geen foto's maken of iets downloaden. Ook kan ik m'n geheugen niet inzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Verwijderd schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 22:05:
Ik kan dan geen foto's maken of iets downloaden. Ook kan ik m'n geheugen niet inzien
Wanneer je niet kiest voor uitbreiden, maar de andere optie kiest, werkt het wel prima. Dus ik raad je aan dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinojo123
Hier wordt ook nog een workaround aangedragen: https://forum.xda-develop...hp?p=78103161&postcount=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Wat @ChinaGeek zegt ik had hetzelfde of sterker ik kon helemaal niks meer wegschrijven. Maar dan nog werkte bij mij de SD kaart niet lekker ik kon bijvoorbeeld geen video's er van afspelen omdat hij vond dat de SD kaart niet snel genoeg was. Onzin want ik hem al in twee andere telefoons gehad en nu een tablet en dan werkt het vlekkeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Die werkt lang niet altijd heb ik gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
Ik had hetzelfde en onder instellingen-opslagruimte-interne gedeelde oplag het opslagbeheer geactiveerd.
Nu zie ik de melding niet meer verschijnen.
Of het bij jullie helpt???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicolaes
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 21-10-2022
Helaas kan je nog geen fortnite spelen op de xiaomi a2 lite. Terwijl hij wel aan de specificaties voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:43
Ik heb sinds een week of 2-3 een Xiaomi Mi A2 Lite, gekocht als vervanger voor mijn werk telefoon.
Loop alleen tegen een probleempje aan, dat lijkt aan het toestel te liggen.

Voor mijn werk hebben we een toegangspas die je voor een sensor moet houden zodat de deur open gedaan kan worden, als deze pas achter de telefoon in het meegeleverde hoesje zit dan herkent de sensor de pas niet.
Zit deze pas achter mijn iPhone X in een hoesje dan herkent de sensor de pas wel.

Lijkt dus iets in de telefoon te zitten wat er voor zorgt dat de chip van de pas niet uitgelezen kan worden, dit terwijl er geen NFC in zit zover ik weet.
Iemand een idee?

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
TerrorSource schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 21:03:
Ik heb sinds een week of 2-3 een Xiaomi Mi A2 Lite, gekocht als vervanger voor mijn werk telefoon.
Loop alleen tegen een probleempje aan, dat lijkt aan het toestel te liggen.

Voor mijn werk hebben we een toegangspas die je voor een sensor moet houden zodat de deur open gedaan kan worden, als deze pas achter de telefoon in het meegeleverde hoesje zit dan herkent de sensor de pas niet.
Zit deze pas achter mijn iPhone X in een hoesje dan herkent de sensor de pas wel.

Lijkt dus iets in de telefoon te zitten wat er voor zorgt dat de chip van de pas niet uitgelezen kan worden, dit terwijl er geen NFC in zit zover ik weet.
Iemand een idee?
Hoesje die niks door laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:43
Het is het goedkope hoesje wat standaard erbij zit. Is 1-2mm dik en lijkt mij geen probleem.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
Ik gebruik een (met flap) Dux Ducis hoes met een bankpas en heb met scannen geen hinder. Bij deze hoes zit aan de voorkant een pashouder in de flap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• easyriider
  • Niet online
TerrorSource schreef op zaterdag 2 februari 2019 @ 21:03:
Een iPhone X heeft een glazen achterkant, maar bij de A2 Lite is die van metaal en dat heeft meestal geen positieve invloed op radiosignalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
Er kwam op mijn google app weer een Mi A2 Lite review langs:

https://nl.hardware.info/...-first-rule-of-fight-club
Of voor de meer visueel ingestelden zoals ik: YouTube: Xiaomi Mi A2 Lite: De beste budget Android smartphone?

Zoals "wij" al wisten vinden ze het een heel goed budget toestel. Enige nadelen vinden ze het gebrek usb-c en Wifi 802.11ac; echt die obsessie over usb-c van alle reviewers ik snap het niet hoor.

(Wat ik aan deze review ook niet snap is dat ze alle performance benchmarks alleen afzetten tegen apparaten die in die benchmarks ongeveer even snel zijn. Alles komt redelijk uit een benchmark als je het alleen vergelijkt met apparaten met ongeveer dezelfde prestaties. Zelf was het voor mij juist een eye-opener dat ondanks de zeer matige chipset de Mi A2 Lite waarschijnlijk door stock android loopt als een zonnetje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
SanderBos schreef op vrijdag 8 februari 2019 @ 09:25:

(Wat ik aan deze review ook niet snap is dat ze alle performance benchmarks alleen afzetten tegen apparaten die in die benchmarks ongeveer even snel zijn. Alles komt redelijk uit een benchmark als je het alleen vergelijkt met apparaten met ongeveer dezelfde prestaties. Zelf was het voor mij juist een eye-opener dat ondanks de zeer matige chipset de Mi A2 Lite waarschijnlijk door stock android loopt als een zonnetje)
Kom denk ik niet door stock android want mijn vorige toestel de Lenovo P2 heeft dezelfde chipset en die draait soepeler. Komt denk ik door de langzamere interne opslag van de A2 lite.

Hoe dan ook ben tevreden over android 9 werkt prima. Heb zins een maand ofzo de launcher Niagara draaien. Dit is nog beta maar werkt prima als je nog van de meuk op je homescreen af wil. Je kunt hem zelf helemaal leeg laten waardoor mensen denken waar is de app drawer gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-08 11:52
Ik heb sinds een week ook deze populaire smartphone in huis. Prachtig toestel, mooi duidelijk scherm, het maakt prachtige foto's.

Een raar ontdekking.

Ik heb de Sandisk 32GB EVO SD kaart van mijn oude smartphone leeg gemaakt en over gezet in mijn nieuwe Xiaomi mi A2 lite.

Heel vreemd de 32GB SD kaart word herkend als 64GB? hij is binnen 2 dagen al voor de helft vol. Ik vraag me af of dit gevolgen kan hebben voor de goede werking.

Ik heb inmiddels al een 200GB SD kaart besteld bij Amazon

[ Voor 21% gewijzigd door LEX63 op 12-02-2019 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:12
LEX63 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 17:43:
Ik heb de 32GB micro SD kaart leeg gemaakt en over gezet in xiaomi mi a2 lite. De SD kaart word herkend als 64GB? Ik vraag me af of dit gevolgen kan hebben voor de goede werking.
Toevallig ook de 32GB versie van de Lite en adotable storage aangezet? Want dan is 32 intern + 32 SD = 64GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Bedankt voor je reactie.

ik heb het 64/4 GB model van Xiaomi Mi A2 Lite.

Hier een foto http://s969.photobucket.c...8yu6.jpg.html?sort=2&o=41
rens-br schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 17:49:
[...]

Toevallig ook de 32GB versie van de Lite en adotable storage aangezet? Want dan is 32 intern + 32 SD = 64GB.

[ Voor 6% gewijzigd door LEX63 op 12-02-2019 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
LEX63 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 17:59:
Bedankt voor je reactie.

ik heb het 64/4 GB model van Xiaomi Mi A2 Lite.

Hier een foto http://s969.photobucket.c...8yu6.jpg.html?sort=2&o=41[...]
Je hebt in ieder geval Adotable storage aangezet (geformateerd als intern geheugen), maar dat verklaard niet waarom hij er 64+64GB van maakt.

Overigens zou ik formatteren als intern geheugen nooit doen. Dat is een vrij instabiele constructie en maakt je telefoon een heel stuk trager.

Persoonlijk zou ik de kaart dus uitwerken en nogmaals formatteren, maar dan niet als intern geheugen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LEX63
Bedankt voor de reactie.

Ik heb die telefoon uitgepakt en de kaarten erin gedaan en geïnstalleerd de rest ging vanzelf.

Ik heb een 200GB micro SD kaart besteld verwacht deze Donderdag. Dan moet ik het dus anders instellen.

Er is trouwens ook geen Nederlandse handleiding te vinden op Google. Ik zal dit forum even doorbladeren misschien kom ik hem tegen.
rens-br schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 18:04:
[...]
Je hebt in ieder geval Adotable storage aangezet (geformateerd als intern geheugen), maar dat verklaard niet waarom hij er 64+64GB van maakt.

Overigens zou ik formatteren als intern geheugen nooit doen. Dat is een vrij instabiele constructie en maakt je telefoon een heel stuk trager.

Persoonlijk zou ik de kaart dus uitwerken en nogmaals formatteren, maar dan niet als intern geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
LEX63 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:26:
Ik heb een 200GB micro SD kaart besteld verwacht deze Donderdag. Dan moet ik het dus anders instellen.
Ja, dat is dan wel zo handig inderdaad. Overigens staat hier beschreven welke opties je krijgt bij het toevoegen van een nieuwe SD kaart en jij zal dus 'Portable storage' moeten kiezen.
Er is trouwens ook geen Nederlandse handleiding te vinden op Google. Ik zal dit forum even doorbladeren misschien kom ik hem tegen.
Voor zover ik weet zijn er voor Android toestellen sowieso maar weinig echte handleidingen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Heb de Mi A2 Lite 32Gb nu een week in bezit, maar vraag me af of het allemaal wel goed gaat...
Diverse Apps geven problemen met opstarten.
Bijv. marktplaats start bijzonder traag op. Blijft hangen in het startscherm, foto's laden traag. App valt soms ook gewoon uit waardoor je hem opnieuw moet opstarten. Problemen doen zich voor op diverse (WiFi)netwerken.

Iemand een idee wat dat kan zijn?

Thnx, Peter

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2019 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEX63
Bedankt voor de link ik zal me er morgen avond in verdiepen.

Moet nu weer aan het werk de pauze is voorbij.
rens-br schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 09:30:
[quote]LEX63 schreef op dinsdag 12 februari 2019 @ 19:26:
Ik heb een 200GB micro SD kaart besteld verwacht deze Donderdag. Dan moet ik het dus anders instellen.[/

Ja, dat is dan wel zo handig inderdaad. Overigens staat hier beschreven welke opties je krijgt bij het toevoegen van een nieuwe SD kaart en jij zal dus 'Portable storage' moeten kiezen.

[...]

Voor zover ik weet zijn er voor Android toestellen sowieso maar weinig echte handleidingen te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:04:
Heb de Mi A2 Lite 32Gb nu een week in bezit, maar vraag me af of het allemaal wel goed gaat...
Diverse Apps geven problemen met opstarten.
Bijv. marktplaats start bijzonder traag op. Blijft hangen in het startscherm, foto's laden traag. App valt soms ook gewoon uit waardoor je hem opnieuw moet opstarten. Problemen doen zich voor op diverse (WiFi)netwerken.

Iemand een idee wat dat kan zijn?
Gebruik je toevallig een SD kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rens-br schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 11:32:
[...]

Gebruik je toevallig een SD kaart?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Hoe heb je deze toevoegt / ingesteld? Als 'Interne opslag' of 'portable storage'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rens-br schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:01:
[...]

Hoe heb je deze toevoegt / ingesteld? Als 'Interne opslag' of 'portable storage'?
Dat zou ik na moeten kijken. Telefoon heb ik nu niet hier. Wat wellicht nog wel aanvullende info is, is dat de kaart eerst in een Samsung heeft gezeten. Is via een PC geformatteerd en toen in de Xiaomi gezet.

Maar als ik de tekst in de link goed begrijp is het beter om de SD als "portable storage" te gebruiken?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2019 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 12:09:
Maar als ik de tekst in de link goed begrijp is het beter om de SD als "portable storage" te gebruiken?
Dat klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

OK, ga ik dat proberen. Ik meld me nog.
Alvast dank (y)

Mvg, Peter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SD geformatteerd. Opnieuw ingeregeld. Toestel werkt nu goed. Dank voor de snelle en zeer gerichtte hulp! _/-\o_

Verwijderd

Leuk dat android one, maar sinds 9 naast de searchbar ook de at a glance widget verplicht op de homescreen van dit toestel.

Er valt weinig aan te tweaken, heb nu met locatie aan het weer naast de datum. De datum verandert alleen bij agenda afspraken die vanaf aan half uur naderen begreep ik, dat kun je niet veranderen?

Als ik op de datum klik is het niet responsive, linkt niet door naar de agenda als er geen afspraak wordt weergegeven. Volgens mij had ik dit eerder wel. Heb wel wat privacysettings uitgevinkt, misschien kwam het daardoor dacht ik, maar bij alles aanzetten verandert dit ook niet..

Iemand een idee, of linkt t niet naar je agenda?

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-08 11:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:34:
Leuk dat android one, maar sinds 9 naast de searchbar ook de at a glance widget verplicht op de homescreen van dit toestel.

Er valt weinig aan te tweaken, heb nu met locatie aan het weer naast de datum. De datum verandert alleen bij agenda afspraken die vanaf aan half uur naderen begreep ik, dat kun je niet veranderen?

Als ik op de datum klik is het niet responsive, linkt niet door naar de agenda als er geen afspraak wordt weergegeven. Volgens mij had ik dit eerder wel. Heb wel wat privacysettings uitgevinkt, misschien kwam het daardoor dacht ik, maar bij alles aanzetten verandert dit ook niet..

Iemand een idee, of linkt t niet naar je agenda?
Ik heb op mijn Redmi Note 5 juist deze widget geinstalleerd omdat ie zo clean en rustig is. Datum en het weer naast elkaar. En als er een agenda afspraak aankomt (idd een half uur van tevoren), dan zie ik die direct staan.

Heb even een testafspraak in m'n agenda gezet en zie direct de widget aanpassen. De afspraaktekst met de start- en eindtijdstip is zichtbaar. Een klik daarop stuurt me zo door naar de afspraak in de agenda.
En als ik geen afspraak heb, dan kom ik met een klik gewoon in de agenda op vandaag.

Verwijderd

hars73 schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:41:
[...]

Ik heb op mijn Redmi Note 5 juist deze widget geinstalleerd omdat ie zo clean en rustig is. Datum en het weer naast elkaar. En als er een agenda afspraak aankomt (idd een half uur van tevoren), dan zie ik die direct staan.

Heb even een testafspraak in m'n agenda gezet en zie direct de widget aanpassen. De afspraaktekst met de start- en eindtijdstip is zichtbaar. Een klik daarop stuurt me zo door naar de afspraak in de agenda.
En als ik geen afspraak heb, dan kom ik met een klik gewoon in de agenda op vandaag.
Dat laatste werkt bij mij dus niet, op de datum klikken linkt niet door naar de agenda. Een afspraak op half uur geeft ie wel weer. Apart, want dan is de koppeling met de agenda er wel lijkt me..

Misschien toch iets in de privacy/deel settings, het is een widget van de google app, maar zie niet wat het zou kunnen zijn.

Nog iets anders: als ik de search bar klik, en dan op het zoekscherm wat opent; als ik dan de van de linkerrand naar rechts swipe, krijg ik een witte lege balk.. daar zou ik een menu of iets verwachten, wat krijg jij dan?

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-08 11:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 14:10:
[...]
Nog iets anders: als ik de search bar klik, en dan op het zoekscherm wat opent; als ik dan de van de linkerrand naar rechts swipe, krijg ik een witte lege balk.. daar zou ik een menu of iets verwachten, wat krijg jij dan?
Ik heb een Xiaomi Redmi Note 5 en dus geen Android One.. Kan ik je dus helaas niet vertellen.

• easyriider
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2019 @ 13:34:
Neem een andere launcher, ik gebruik bijvoorbeeld de Nova Launcher met een kleine zoek button en de Weer XL widget voor het weer:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kvjs3zS.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ook een optie, maar als ie het gewoon doet heb ik er minder problemen mee ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• palme50
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-08 11:50
Vanmorgen zonder problemen de februari update ge installeert.
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van Ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden, Winkels, prijzen: [Xiaomi Mi A2 Lite] Levertijd & Prijzen
- Hoesjes, Laders, protectors, e.d.: [Xiaomi Mi A2 Lite] Accessoires
- Mi A2: [Xiaomi Mi A2] Ervaringen & Discussie