De Xiaomi Mi A2 Lite is samen met de A2 door Xiaomi aangekondigd bij een evenement in Spanje. Het toestel draait op een Snapdragon 625-soc van Qualcomm. De dualsimtelefoon is voorzien van een 5,84"-scherm, met notch, met een resolutie van 2280x1080 pixels. De Mi A2 Lite beschikt verder over 3 of 4GB ram in combinatie met 32 of 64GB opslag. Deze is uit te breiden door middel van MicroSD kaarten. De smartphone heeft een 4000mAh-accu en een micro-usb-connector, draait op Android 8.1 en heeft een vingerafdrukscanner aan de achterkant. Aan de voorkant zit een vijfmegapixelcamera en aan de achterkant zit eenzelfde exemplaar, maar dan voorzien van een tweede, twaalfmegapixelcamera. De afmetingen zijn 149,3 x 71,7 x 8,75 mm.
Terug naar Inhoudsopgave
De Mi A2 Lite ondersteunt de volgende frequenties:
En werkt daarmee perfect op alle Nederlandse netwerken. Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Belsimpel heeft nu ook de Mi A2 Lite opgenomen.
Besteld. De Lite 4/64. Bij superaankoop.co.nl. Voor 183.99 euro, dat is minus de extra 6 euro korting. De eerste keer dat ik daar bestel. Dat is wel een beetje spannend.
Eerder al wel eens een paar keer bij eGlobal besteld. Daar kreeg je altijd een Engelse stekker meegeleverd. Maar de verwerking ging verder altijd goed.
Dit keer eens afwachten hoe het gaat...
Het wordt de vervanger van mijn LG G2. Waar ik altijd heel tevreden mee was. Deze heeft een hele goede accu. Dat is ook de grootste reden om voor de Lite te gaan. De LG ga ik straks maar eens proberen te voorzien van een andere Rom, die is blijven steken op Android 5.0.2. Dan kan hij nog een tijdje mee voor de kinderen.
Eerder al wel eens een paar keer bij eGlobal besteld. Daar kreeg je altijd een Engelse stekker meegeleverd. Maar de verwerking ging verder altijd goed.
Het wordt de vervanger van mijn LG G2. Waar ik altijd heel tevreden mee was. Deze heeft een hele goede accu. Dat is ook de grootste reden om voor de Lite te gaan. De LG ga ik straks maar eens proberen te voorzien van een andere Rom, die is blijven steken op Android 5.0.2. Dan kan hij nog een tijdje mee voor de kinderen.
Dit vind ik bijna verdacht veel goedkoper dan de adviesprijs?Groenevelden schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 08:50:
Besteld. De Lite 4/64. Bij superaankoop.co.nl. Voor 183.99 euro, dat is minus de extra 6 euro korting. De eerste keer dat ik daar bestel. Dat is wel een beetje spannend.
Anoniem: 1036995
Wel met Paypal of CC betaald? Dan kan je niks overkomen.Groenevelden schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 08:50:
64 GB/4GB versie gekocht bij eGlobalcentral voor 190. Ze beloven een levertijd van 6-8 dagen en betalen ook eventuele inklaringskosten terug. Zal mij benieuwen. Wel met CC via PayPal gekocht om er bij eventueel gezeur makkelijk vanaf te kunnen.
Volgens mij is dit de perfecte telefoon voor mij, baal alleen dat ze er zo'n oude SoC in hebben gestopt. Door het moderne design en Android One was het anders een waardige opvolger geweest voor de Redmi Note 5/5 plus.
Volgens mij is dit de perfecte telefoon voor mij, baal alleen dat ze er zo'n oude SoC in hebben gestopt. Door het moderne design en Android One was het anders een waardige opvolger geweest voor de Redmi Note 5/5 plus.
Volgens mij zijn die van eglobalcentral niet de echt A2 en A2 lite android one versie, bij de gewone a2 staat er ook (mi 6x) achter en nergens wordt android one genoemd, en is het toestel enkel op engels in te te stellen volgens de titel.
Hee allemaal.
Ik heb hem besteld op Belsimpel. Er stond eerst levertijd 2-4 dagen, nu staat er onbekend. Hoop hem toch echt zo snel mogelijk binnen te krijgen.
Twijfel echter nu ook wel of ik een goede deal heb voor de 32gb met 180 euro's. Zijn er betere alternatieven op de markt?
Groet
Ik heb hem besteld op Belsimpel. Er stond eerst levertijd 2-4 dagen, nu staat er onbekend. Hoop hem toch echt zo snel mogelijk binnen te krijgen.
Twijfel echter nu ook wel of ik een goede deal heb voor de 32gb met 180 euro's. Zijn er betere alternatieven op de markt?
Groet
Ik kreeg een reclamemail van banggood.com waarbij de 4gb/64gb variant (zwart) € 163,72 + € 0,80 pdm verzending is. Reken maar uit ;-).deryck schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:55:
Hee allemaal.
Groet
Maar goed jij krijgt wel gewoon Europese garantie, dat is ook wat waard.
Heeft iemand hem al kunnen bestellen? Ik vind hem namelijk nergens buiten belsimpel maar daar is hij niet op voorraad.
heb 'm zojuist hier besteld, accepteert Paypal en mijn redmi 4x was ook goed geleverd.
https://www.eglobalcentra...-alleen-in-engels-nl.html
Inderdaad een heel vervelende website, maar ze leveren wel.
Inderdaad een heel vervelende website, maar ze leveren wel.
heb 'm zojuist op eglobaldata besteld (lite 64gb).
Momenteel extra korting, en mijn redmi 4x was ook geleverd, accepteerd paypal.
Dat is een scherpe prijs, ik hoop dat de telefoon bezorgt wordt. De reviews zijn niet zo goed.
https://tweakers.net/shop...l-central-be/shopreviews/
Dan heb je altijd aflevergarantie met Paypal. Nergens zorgen om maken dus!KingDurk schreef op maandag 30 juli 2018 @ 21:29:
Dat is een scherpe prijs, ik hoop dat de telefoon bezorgt wordt. De reviews zijn niet zo goed.
Krijg je wel een NL factuur met BTW vermelding erbij geleverd? Lees op verschillende plekken dat het een bedrijf in Hongkong is. Die geven niet altijd een factuur mee.Gopher schreef op maandag 30 juli 2018 @ 21:03:
heb 'm zojuist op eglobaldata besteld (lite 64gb).
Ga daar maar niet vanuit, net zoals de 2 jaar wettelijke garantie claimen.Bartaz schreef op maandag 30 juli 2018 @ 23:15:
[...]
Krijg je wel een NL factuur met BTW vermelding erbij geleverd? Lees op verschillende plekken dat het een bedrijf in Hongkong is. Die geven niet altijd een factuur mee.
Ik denk dat ik hem gewoon (weer) bestel bij Belsimpel, kopen die jongens ze maar in bulk bij eglobalcentral of banggood :-)
Goed punt,
Ik heb wel een factuur, maar er staat geen BTW bij vermeld.
Betr. garantie, er staat op de site wel vermeld 2 jaar garantie, maar ik verwacht kosten verzending koper.
Tja, belsimpel had gekunt maar ik vond die 50 euro verschil het moeite wel waard. (229 voor 64gb vs 180)
Betr. garantie, er staat op de site wel vermeld 2 jaar garantie, maar ik verwacht kosten verzending koper.
Tja, belsimpel had gekunt maar ik vond die 50 euro verschil het moeite wel waard. (229 voor 64gb vs 180)
Tja, ik heb mijn vorige telefoon wel gekregen, het had weliswaar lang geduurd omdat het magazijn leeg was. Huidige order van gisterenavond kreeg ik vanochtend mail van dat deze de komende 48 uur verstuurd word.KingDurk schreef op maandag 30 juli 2018 @ 21:29:
Ik betaal ook met paypal want dan kan ik z.w.s. het geld terugkrijgen bij problemen. En ja voor garantie moet je gewoon betalen dat is het nadeel van chinese shops.
Check. Dankjewel.Ik ga gewoon voor Belsimpel. Toch fijn om zonder hassle eventueel een garantieclaim te doen. De BTW is aftrekbaar en dan kom je op €189,-. Prima prijsGopher schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 08:27:
Goed punt,
Iemand al een idee wanneer de 32gb lite versie eindelijk beschikbaar komt? Wel voor verzending naar België.
geen idee. kreeg gister mail van belsimpel dat het langer duurde. hoop m echt zo snel mogelijk binnen te hebben. Kan nog wel maand duren ben ik bang.
Heb al een tijdje geen info gehad van DHL, ligt nog in Hong Kong :-)
Laat even weten wat eGlobalcentral heeft opgestuurd, ik overweeg het ook maar vind de prijs wel een beetje verdacht. De prijs is op hetzelfde niveau als de redmi 6 pro, welke geen android one heeft.
Ik zal op aliexpress ook al foto's van kopers van de redmi 6 pro, verkocht als mi a2 lite.
Ik zal op aliexpress ook al foto's van kopers van de redmi 6 pro, verkocht als mi a2 lite.
Woensdag besteld bij mobiel.nl en de zelfde dag nog geleverd (Voor 2 hele euros aan verzend kosten.) Tot nu toe bevalt de telefoon super fijn is snel (Kom van oneplus one) en batterij gaat lang mee (Gister avond van de lader gehaald nu nog 82%)
Te gek! Via belsimpel? Want dan ga ik m ook snel halen! 😋Wiibe schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 16:52:
[...]
Woensdag besteld en ook de telefoon binnen gekregen.
Bevalt tot nu toe super goed vooral de batterij gisteren uit de lader gehaald en nu nog 82% over dus niets te klagen, het werkt soepel en doet verder wat een telefoon moet doen.
Via mobiel.nl besteld voor 12 uur en voor 2 euro dezelfde dag nog in huis, wilde niet te lang wachten. Inmiddels staat de telefoon al 1 dag en 3 uur aan en nog steeds 65%Bartaz schreef op vrijdag 3 augustus 2018 @ 23:17:
[...]
Te gek! Via belsimpel? Want dan ga ik m ook snel halen! 😋
De 32gb versiebij Belsimpel is duurder geworden!
Was eerst 179 en nu 193
Wil deze aan Mn vrouw geven die in september jarig is maar nu is het prijsverschil zo klein dat k misschien beter de 64gb kan geven.
Nja wellicht zakt deze prijs weer...
De levertijd staat op 2-4 dagen voor de 64gb versie en 5-7 dagen voor de 32gb versie.
Klopt dat een beetje?
Moet hem natuurlijk wel optijd binnen hebben...
Was eerst 179 en nu 193
Wil deze aan Mn vrouw geven die in september jarig is maar nu is het prijsverschil zo klein dat k misschien beter de 64gb kan geven.
Nja wellicht zakt deze prijs weer...
De levertijd staat op 2-4 dagen voor de 64gb versie en 5-7 dagen voor de 32gb versie.
Klopt dat een beetje?
Moet hem natuurlijk wel optijd binnen hebben...
Ze hebben altijd een Chinees of Engelse versie, tenminste dat was ook met mijn Redmi 4X. Ik laat het weten als de telefoon binnen is, maar het duurt altijd wel een week of 2, ik hoop wel android one, zo niet geeft Xiaomi vaak wel de roms vrij om dit zelf te flashen.rewind. schreef op zondag 29 juli 2018 @ 19:02:
Volgens mij zijn die van eglobalcentral niet de echt A2 en A2 lite android one versie, bij de gewone a2 staat er ook (mi 6x) achter en nergens wordt android one genoemd, en is het toestel enkel op engels in te te stellen volgens de titel.
Op het plaatje van de mobiel op hun site staat er ook geen Android One onder Mi. Best wel misleidend, dus...rewind. schreef op zondag 29 juli 2018 @ 19:02:
reactie aangepast. opmerking niet meer toepassing.
[ Voor 140% gewijzigd door deryck op 07-08-2018 13:34 ]
... en de prijs stijgt. Staat nu op €199 (zwart 32GB)
[ Voor 14% gewijzigd door Cranberry op 07-08-2018 13:02 ]
We zullen het zien, een van mijn buren heeft 'm binnen liggen als 't goed is. Dus vanavond weet ik meer.
Hij is nu op voorraad bij Belsimpel en Mobiel ook voor de prijs van 199,- en vandaag voor 23:30 besteld morgen in huis!
Ook op hun sites wordt de Mi versie als plaatje gebruikt maar denkt dat dit wel goed zit.
Ook op hun sites wordt de Mi versie als plaatje gebruikt maar denkt dat dit wel goed zit.
Ik weet niet of er uberhaubt MI varianten zijn,
Ik heb mijne dus binnen voor 180 euro inclusief verzekerd verzenden. De 64GB variant (Lite).
Werkt perfect, netjes verpakt en Android One.
Ik heb mijne dus binnen voor 180 euro inclusief verzekerd verzenden. De 64GB variant (Lite).
Goed nieuws. Ik heb er ook de Mi A2 (niet lite) besteld naar aanleiding van je bericht. Ook de 64gb variant voor 212€.Gopher schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 19:05:
Ik weet niet of er uberhaubt MI varianten zijn,
Untappd: Kapitein_Merijn
Ik heb mijn telefoon gisteren ontvangen, via Superaankoop.co.nl. Kostte 184,- voor de 4/64. De levertijd was 12 dagen. Ik kreeg al na een paar dagen een link van DHL om de levering te volgen. Deze bleef vervolgens de status houden 'verzendinggegegevens ontvangen' tot de dag voor de levering. Dat zou veel beter kunnen.
De telefoon is het juiste type, kan op Nederlands worden gezet en heeft zijn eerste Android One beveiligingsupdate al gehad.
Over de telefoon zelf kan ik nog weinig zeggen dan dat ie het doet ;-)
Edit: en o ja, er zat een normale Nederlandse stekker meegeleverd. Bi jeGlobal krijg je altijd (die 2x dat ik daar heb besteld) een Engelse stekker.
De telefoon is het juiste type, kan op Nederlands worden gezet en heeft zijn eerste Android One beveiligingsupdate al gehad.
Over de telefoon zelf kan ik nog weinig zeggen dan dat ie het doet ;-)
Edit: en o ja, er zat een normale Nederlandse stekker meegeleverd. Bi jeGlobal krijg je altijd (die 2x dat ik daar heb besteld) een Engelse stekker.
[ Voor 12% gewijzigd door Groenevelden op 09-08-2018 09:13 ]
@Groenevelden Is de BTW vermeld op de factuur?
Telefoon kost daar nu trouwens €169,99 (neem aan dat je de Mi A2 Lite 4/64 black bedoelt).
Telefoon kost daar nu trouwens €169,99 (neem aan dat je de Mi A2 Lite 4/64 black bedoelt).
Nee, geen BTW. Garantie zal ook een gedoe zijn maar dat is een risico wat je wel of niet wilt nemen.Cranberry schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:15:
@Groenevelden Is de BTW vermeld op de factuur?
Prijs is inderdaad nu lager.
@Gopher , welke stekker zat erbij? Ik heb hem ook besteld bij eglobalcentral maar zit voorlopig nog op vakantieadres.
@RonaldBe Gewoon europees, tenminste ik heb niet heel goed gekeken, maar ook mijn Redmi 4x kwam gewoon met 'n europese plug (dus niet brits).
En to be honest, dat zou me ook het minste uitmaken, want die blokken slingeren ondertussen in ieder huishouden genoeg rond lijkt me :-).
En to be honest, dat zou me ook het minste uitmaken, want die blokken slingeren ondertussen in ieder huishouden genoeg rond lijkt me :-).
Overweeg deze ook aan te schaffen en zie dat prijs nu gedaald is op superaankoop: https://www.superaankoop....art-alleen-in-engels.htmlGroenevelden schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 09:06:
Ik heb mijn telefoon gisteren ontvangen, via Superaankoop.co.nl. Kostte 184,- voor de 4/64.
Staat wel expliciet bij dat hij alleen in het Engels te zetten is?
Ja, zijn vaak alleen engels bij Xiaomi. Ik persoonlijk heb altijd mijn telefoons/laptops/pc's etc. in het engels dus voor mj maakt 't niet uit
Heb hem net besteld bij superaankoop (171,99 EUR). Ben benieuwd hoe snel hij binnen is.notgib schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:57:
[...]
Overweeg deze ook aan te schaffen en zie dat prijs nu gedaald is op superaankoop: https://www.superaankoop....art-alleen-in-engels.html
Ook net besteld bij superaankoop (4/64 172€). Mooie prijs me dunkt.
Iemand een gedacht hoe lang de levertijden momenteel zijn?
Iemand een gedacht hoe lang de levertijden momenteel zijn?
Maar met Android one kun je toch gewoon de taal verzetten in het Nederlands?Gopher schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 11:03:
Ja, zijn vaak alleen engels bij Xiaomi. Ik persoonlijk heb altijd mijn telefoons/laptops/pc's etc. in het engels dus voor mj maakt 't niet uit
Als dat kan is het wel interessant voor dat geld om hem daar te kopen
Site lijkt verdacht veel op Eglobalcentral.nl. Kopie lijkt het wel.notgib schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:57:
[...]
Overweeg deze ook aan te schaffen en zie dat prijs nu gedaald is op superaankoop: https://www.superaankoop....art-alleen-in-engels.html
Heeft er zeker wat van weg inderdaad. Zojuist wel de 4/64 bij superaankoop.co.nl besteld. Met paypal/cc. Keep you guys posted.Anoniem: 1036995 schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 00:10:
[...]
Site lijkt verdacht veel op Eglobalcentral.nl. Kopie lijkt het wel.
Heb je al een track-n-trace?Stofkapje schreef op vrijdag 17 augustus 2018 @ 19:23:
[...]
Heb hem net besteld bij superaankoop (171,99 EUR). Ben benieuwd hoe snel hij binnen is.
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet gewenst.
[ Voor 19% gewijzigd door rens-br op 19-08-2018 20:31 ]
Nog niet. Wel vannacht een mailtje dat mijn bestelling momenteel wordt ingepakt en klaargemaakt voor verzending. Even geduld dus nog
Ik heb wat berichten verplaatst naar: [Xiaomi Mi A2] Levertijd & Prijzen.
Net even gecheckt, ja kan geen probleem. Je kunt NL toevoegen aan bestaande talen en als eerste instellen, dan switcht het systeem naar Nederlands (Uiteraard kan dat ook wel tijdens de setup)RvD86 schreef op zaterdag 18 augustus 2018 @ 23:59:
[...]
Maar met Android one kun je toch gewoon de taal verzetten in het Nederlands?
Als dat kan is het wel interessant voor dat geld om hem daar te kopen
Heb een tracking nummer van DPD ontvangen. Blijkbaar moet de telefoon toch uit Hong Kong komen. Ik had verwacht dat ze vanuit de UK werden verscheept?!?!
21.08.2018 05:23 DPD data centre Order information has been transmitted to DPD.
21.08.2018 02:57 Hong Kong (HK) In transit.
Dat dacht ik idd ook. Zie vandaag dat de status van mijn bestelling op Packing staat.Stofkapje schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 09:26:
[...]
Heb een tracking nummer van DPD ontvangen. Blijkbaar moet de telefoon toch uit Hong Kong komen. Ik had verwacht dat ze vanuit de UK werden verscheept?!?!
Wat ik gelezen heb is dat het pakketje van Hong Kong naar de UK wordt verzonden om zo op deze manier de invoerrechten (kosten) voor de afnemer (jij dus) te omzeilen. En eerlijk gezegd heb ik daar nog geen klachten over gelezen.
Ben benieuwd en hou jullie in de gaten.
Gaat dit goed en vlot, dan ga ik deze weg ook volgen.
Ben benieuwd en hou jullie in de gaten.
[ Voor 10% gewijzigd door Sa.Tan op 21-08-2018 15:58 ]
Volgens DPD tracking ligt mijn pakje nu in Raunheim (DE).Niet via de UK dus...Sa.Tan schreef op dinsdag 21 augustus 2018 @ 15:56:
Wat ik gelezen heb is dat het pakketje van Hong Kong naar de UK wordt verzonden om zo op deze manier de invoerrechten (kosten) voor de afnemer (jij dus) te omzeilen. En eerlijk gezegd heb ik daar nog geen klachten over gelezen.
Ben benieuwd en hou jullie in de gaten.Gaat dit goed en vlot, dan ga ik deze weg ook volgen.
Een week verder en bemoedigend bericht, wat het traject eigenlijk ook is, gaat nog vrij vlot tot nu, wordt heel aantrekkelijk.
En het scheelt nu toch 60+ euro
Garanties werken misschien moeilijker, maar is het dat waard ten opzichte van Chinese prijzen? Voor mij in elk geval wel, echter wil ik een bevestiging over eventuele douanekosten ed.
En het scheelt nu toch 60+ euro
[ Voor 46% gewijzigd door Sa.Tan op 26-08-2018 11:41 ]
Late reactie, ik was op vakantie, zonder 'schermpjes'notgib schreef op donderdag 16 augustus 2018 @ 21:57:
[...]
Engels is geen probleem, je kunt kiezen voor Nederlands.
Geldt voor mij ook. Laatste update van 23-08. Nog even geduld dus...notgib schreef op zaterdag 25 augustus 2018 @ 22:07:
[...]
Volgens DPD tracking ligt mijn pakje nu in Raunheim (DE).Niet via de UK dus...
23.08.2018 18:16 Raunheim (DE) In transit.
Dagje verschilStofkapje schreef op maandag 27 augustus 2018 @ 09:20:
[...]
Geldt voor mij ook. Laatste update van 23-08. Nog even geduld dus...
23.08.2018 18:16 Raunheim (DE) In transit.
24.08.2018 18:22 Raunheim (DE) In transit.
Lijkt erop dat de telefoon er bijna is!
Locatie Best (NL) Tijd 27/08/2018, 18:13 Informatie Onderweg.
Locatie Best (NL) Tijd 27/08/2018, 18:13 Informatie Onderweg.
Wanneer de levering via een EU of UK (nu nog) land loopt lijkt mij dat de douane ed er geen grip op hebben, klinkt bemoedigend!! En redelijk snel.
Inmiddels is het toestel op het DPD depot in Rijssen. Kan nu niet lang meer duren 
28.08.2018 04:48 Rijssen (NL) At parcel delivery centre.
28.08.2018 04:48 Rijssen (NL) At parcel delivery centre.
De mijne is binnen (via Superaankoop dus)! Bestelt op 19 aug. Geleverd: 28 aug.
Ben nu niet thuis maar zodra ik er ben post ik wel eerste bevindingen.
Waar is de beste plaats om hem als Belg aan te kopen? Belsimpel is €199 voor de 32GB versie zie ik, Aliexpress is €20 goedkoper maar voor de garantie heb ik de 20 euro over 😊
Ik zie niet direct een Belgische (web) winkel die hem verkoopt
Houd er rekening mee dat Belsimpel de 3/32gb aanbied, deze is nu bij Ali € 33,- goedkoper incl DHL verzending.superiscch schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:29:
Waar is de beste plaats om hem als Belg aan te kopen? Belsimpel is €199 voor de 32GB versie zie ik, Aliexpress is €20 goedkoper maar voor de garantie heb ik de 20 euro over 😊
De 4/64gb is bij Ali zelfs nog goedkoper als de 3/32gb bij Belsimpel.
Dan is superaankoop de voordeligste in prijs ( 60 goedkoper dan NL) zonder extra kosten. Dan ga ik ook tot bestellen over!
De mijne is ook bezorgd (zonder extra inklaringskosten). Besteld op 17 augustus.notgib schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:20:
De mijne is binnen (via Superaankoop dus)! Bestelt op 19 aug. Geleverd: 28 aug.
[ Voor 4% gewijzigd door Stofkapje op 28-08-2018 13:08 ]
Met welke koerier werd die nu verzonden? Zie het niet staan namelijk. Moest jezelf thuis zijn om telefoon in ontvangst te nemen?notgib schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 17:56:
Even bewijs dat Superaankoop bij mij keurig netjes geleverd heeft. Prima telefoon!
[afbeelding]
[afbeelding]
@Sa.Tan Zonder bijkomende kosten, dus idd 60,- bespaard hiermee! Blij!
@notgib wat zit er allemaal bij? En ook taalinstelling NL? Gefeliciteerd en heb hem, dankzij jullie ook besteld. Jullie inbreng heeft mij volledig overtuigt. Dank.
[ Voor 4% gewijzigd door Sa.Tan op 28-08-2018 18:45 ]
Heb mijn kpn simkaart erin gedaan en vrij snel na het opstarten stond 'nederlands' al voorgeselecteerd als taalinstelling. Dank je! Jij ook alvast plezier ermee! Wat erin zit? Exact dit: YouTube: Xiaomi Mi A2 Lite unboxingSa.Tan schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 18:43:
@notgib wat zit er allemaal bij? En ook taalinstelling NL? Gefeliciteerd en heb hem, dankzij jullie ook besteld. Jullie inbreng heeft mij volledig overtuigt. Dank.
Met DPD. Via Duitsland is hij hier gekomen. Mijn zoon was thuis en die heeft het pakketje in ontvangst genomen. Alles is dus echt prima verlopen, tuurlijk even langer wachten maar 60,- is zo toch snel verdiend.Met welke koerier werd die nu verzonden? Zie het niet staan namelijk. Moest jezelf thuis zijn om telefoon in ontvangst te nemen?
Ik zie ze bij Belsimpel allebei:Kapitein Merijn schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 12:22:
[...]
Houd er rekening mee dat Belsimpel de 3/32gb aanbied, deze is nu bij Ali € 33,- goedkoper incl DHL verzending.
De 4/64gb is bij Ali zelfs nog goedkoper als de 3/32gb bij Belsimpel.
32GB €199
64GB €226
Ik zie ze op Ali staan voor €152 en €173, plus €22 verzendingen met DHL maakt het nog een €20 verschil. Maar hoe zit het met de garantie? Geen 2 jaar zoals hier denk ik?
Edit: op Alternate staat 32GB voor €184 zie ik
[ Voor 15% gewijzigd door superiscch op 30-08-2018 21:08 ]
Ik weet niet of iemand nog naar dit forum kijkt, maar ik zag toevallig Unbox Therapy wat schreeuwen (hij schreeuwt altijd) over deals van Ali Express (waar ik zelf niks van weet en geen ervaring mee heb, ik koop zelf gewoon bij Nederlandse webshops) voor Mi A2/ Mi A2 lites (en nog veel meer Xiaomi spullen).
Ik zie inderdaad dat je blijkbaar al vanaf 162 dollar inclusief verzendkosten (dan heb je wel de gouden 32GB, dat raad ik zelf niet aan), dus blijkbaar 139 euro, een Mi A2 Lite kan bestellen?!
(t/m 31 aug)
Zucht, ik keek niet goed, ik dacht dat de laatste reactie van 3 augustus was maar zat op eerste pagina te kijken, anderen hebben het recent al over AliExpress.
Ik zie inderdaad dat je blijkbaar al vanaf 162 dollar inclusief verzendkosten (dan heb je wel de gouden 32GB, dat raad ik zelf niet aan), dus blijkbaar 139 euro, een Mi A2 Lite kan bestellen?!
(t/m 31 aug)
Zucht, ik keek niet goed, ik dacht dat de laatste reactie van 3 augustus was maar zat op eerste pagina te kijken, anderen hebben het recent al over AliExpress.
[ Voor 14% gewijzigd door SanderBos op 30-08-2018 22:22 ]
Wat ik probeer te zeggen is dat Belsimpel de 3/32GB aanbiedt en niet de 4/32GB. De 3/32GB is bij Ali €143,54 in het zwart, de gouden is zelfs maar € 136,27.superiscch schreef op donderdag 30 augustus 2018 @ 19:21:
[...]
Ik zie ze bij Belsimpel allebei:
32GB €199
64GB €226
Ik zie ze op Ali staan voor €152 en €173, plus €22 verzendingen met DHL maakt het nog een €20 verschil. Maar hoe zit het met de garantie? Geen 2 jaar zoals hier denk ik?
Edit: op Alternate staat 32GB voor €184 zie ik
Daar zit ik ook mee met die vraag, heb in het verleden iets anders gekocht bij alie voor 80 euro en kreeg nog een mooie naheffing bij de voordeur. En de levertijden zijn ook niet je van het. (persoonlijke mening) Doe dat via alie dus niet meer met (grote) boven de 40 euro.
Vandaar mijn bestelling bij superaankoop, dat loopt tot nu vlotjes.
[ Voor 11% gewijzigd door Sa.Tan op 31-08-2018 11:12 ]
Anoniem: 1110797
Na het lezen van dit topic, heb ik ook mijn beslissing genomen om de xiaomi a2 lite 4/64GB zwart te bestellen bij superaankoop.nl
Minus de €6,- korting kwam ik op een totaal bedrag van slechts €156,99. Dit scheelt al gauw een kleine €70,- in vergelijking met Nederlandse winkels.
Ik heb hem gisteravond besteld met Paypal. Tot nu toe staat er nog steeds dat de order verwerkt wordt. Ik hoop snel de track & trace code te ontvangen. Ik ben benieuwd of mijn toestel ook even vlot als jullie toestellen worden bezorgd zonder extra kosten.
Minus de €6,- korting kwam ik op een totaal bedrag van slechts €156,99. Dit scheelt al gauw een kleine €70,- in vergelijking met Nederlandse winkels.
Ik heb hem gisteravond besteld met Paypal. Tot nu toe staat er nog steeds dat de order verwerkt wordt. Ik hoop snel de track & trace code te ontvangen. Ik ben benieuwd of mijn toestel ook even vlot als jullie toestellen worden bezorgd zonder extra kosten.
Ah nu ben ik mee 😊 ik dacht enkel dat er verschil ram/GB was. Niet opgelet dat de 32 GB versie ook andere ram versie had.Kapitein Merijn schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:19:
[...]
Wat ik probeer te zeggen is dat Belsimpel de 3/32GB aanbiedt en niet de 4/32GB. De 3/32GB is bij Ali €143,54 in het zwart, de gouden is zelfs maar € 136,27.
Sparco schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:29:
Maar ben je bij Aliexpress ook zeker dat er geen bijkomende kosten zijn?
Vriend van me heeft hem op Ali gekocht, door de verzending via DHL komen er geen taksen meer bij en de levering was ongeveer 9 dagen.Sa.Tan schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:10:
Daar zit ik ook mee met die vraag, heb in het verleden iets anders gekocht bij alie voor 80 euro en kreeg nog een mooie naheffing bij de voordeur. En de levertijden zijn ook niet je van het. (persoonlijke mening) Doe dat via alie dus niet meer met (grote) boven de 40 euro.
Waar ik mee in zit is de garantie, telefoon is voor m'n ma niet voor mij...
Tja, garantie, bij de in nederlandse aangekochte Mi lite ea zit je ook met (bij een garantiekwestie) een lange termijn wachttijd, wel misschien iets meer zekerheid. Is ook een langdurig traject. En misschien dat dit wordt verkort door een toekomstige samenwerking met het Kruidvat. Dat is nog steeds niet rond.
Mocht er een defect aan mijn bestelde Mi lite zijn, ben ik toch wel redelijk overtuigd dat dit (bij superaankoop) goed zal worden opgelost. En wel weer met een lange wachttijd.
Mocht er een defect aan mijn bestelde Mi lite zijn, ben ik toch wel redelijk overtuigd dat dit (bij superaankoop) goed zal worden opgelost. En wel weer met een lange wachttijd.
@Sa.Tan Wanneer heb jij het toestel bestelt bij superaankoop? En heb je al een track & trace code ontvangen?
Dat was de 28e, hij is sinds de 30e te volgen en is 31e "been transmitted to DPD", zal volgende week meer te lezen krijgen denk ik.
@Sa.Tan oke, ik ben nu 4 dagen verder en heb nog steeds geen track & trace. Kreeg je deze gewoon via de mail?
Als ik naar mijn bestelling ga, staat er: order wordt verwerkt.
Als ik onder het kopje traceren mijn order nr. En email invul krijg ik alleen mijn bestelling te zien.
Als ik naar mijn bestelling ga, staat er: order wordt verwerkt.
Als ik onder het kopje traceren mijn order nr. En email invul krijg ik alleen mijn bestelling te zien.
@Anoniem: 1110797 ik heb hem besteld op 28-08 en kreeg op 28-08 2 mails van superaankoop met een bevestiging van de aankoop. Op 29-08 nog een mail gekregen met de bevestiging van verzending af magazijn, hierin staat een link met volgnummer, klik je daarop dan krijg je (ik althans) de PDP track status.
Daar kan ik nu mijn bestelling volgen, maar vermoedelijk door het weekend nu even stil?
Daar kan ik nu mijn bestelling volgen, maar vermoedelijk door het weekend nu even stil?
@Sa.Tan oke bedankt voor de info. Ik heb hem donderdagavond 30-08 besteld. Die dag heb ik 1 mail gekregen die zegt dat mijn bestelling / order wordt verwerkt. Sindsdien heb ik geen 2e mail ontvangen. Het zou inderdaad door het weekend kunnen. Ik wacht nog even rustig af.
Er zit bij mij weer wat beweging in, kreeg nu deze melding;
03.09.2018
16:07
Raunheim (DE)
In transit.
03.09.2018
16:07
Raunheim (DE)
In transit.
Voor degenen die dit volgen, vanmorgen kreeg ik dit te lezen;
04.09.2018
03:29
Best (NL)
In transit.
Gaat sneller dan ik dacht.
04.09.2018
03:29
Best (NL)
In transit.
Gaat sneller dan ik dacht.
Ik kreeg vanmorgen een mailtje dat mijn bestelling momenteel wordt ingepakt en klaargemaakt voor het verlaten van ons magazijn! De track & trace code volgt dan ook nog.
Bij mij gaat het dus iets minder snel als gedacht. (5 dagen geleden besteld).
Bij mij gaat het dus iets minder snel als gedacht. (5 dagen geleden besteld).
Heb jij ondertussen een antwoord gevonden hierop?superiscch schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:29:
Ik zou deze willen kopen voor mijn vrouw, maar ze wil hem eerst eens zien en vasthouden. Tja... Alternate.be is wat ver voor mij en daar is hij zelfs even duur als de gewone A2. Voor de rest precies nergens te koop in België.
Raar gevalletje...
Ik heb de gouden 32GB versie bij Belsimpel gekocht. Iets duurder maar wou risico niet nemen omdat het niet voor mij is.MatthiasDS schreef op woensdag 5 september 2018 @ 17:16:
[...]
Heb jij ondertussen een antwoord gevonden hierop?
Ik zou deze willen kopen voor mijn vrouw, maar ze wil hem eerst eens zien en vasthouden. Tja... Alternate.be is wat ver voor mij en daar is hij zelfs even duur als de gewone A2. Voor de rest precies nergens te koop in België.
Raar gevalletje...
Omstreeks 12.00 uur zag ik in de link dat de bezorger onderweg was naar het (mijn) afleveradres, bleef een poos nog even spannend en om 18.15 uur een DPD bezorger met het pakketje. Ik moest wel tekenen en geen bijkomende kosten!
Een plastic zak, met daarin een (nog meer) bubbel plastic verpakt doosje met de smartphone. Totaal niet gedeukt of beschadigd, zeer net.
De inhoud; natuurlijk de Mi A2 lite 4/64, een eurostekker, 5V- 2A , USB kabeltje. Een silicone hoesje , pinnetje en minieme beschrijving in het Engels.
Sim geplaatst en bij het opstarten de keuze Nederlands. Al met al zeer tevreden, hij is vlot, snel met vingerscan, kortom, ik ben blij. Mijn dank voor de heren die mij deze keus een stuk eenvoudiger hebben gemaakt om bij superaankoop in 8 dagen deze lite te bestellen! Chapeau!
Een plastic zak, met daarin een (nog meer) bubbel plastic verpakt doosje met de smartphone. Totaal niet gedeukt of beschadigd, zeer net.
De inhoud; natuurlijk de Mi A2 lite 4/64, een eurostekker, 5V- 2A , USB kabeltje. Een silicone hoesje , pinnetje en minieme beschrijving in het Engels.
Sim geplaatst en bij het opstarten de keuze Nederlands. Al met al zeer tevreden, hij is vlot, snel met vingerscan, kortom, ik ben blij. Mijn dank voor de heren die mij deze keus een stuk eenvoudiger hebben gemaakt om bij superaankoop in 8 dagen deze lite te bestellen! Chapeau!
Hallo allen, hier een beetje meegelezen en vanochtend de bestelling geplaatst bij superaankoop. In het begin 'schrok' ik even want bevestiging duurde even + mijn account had geen bestellingen staan, maar dit kwam na 15 min. wachten goed. Nu afwachten op de levering cq. snelheid, maar komt goed
I will keep you posted!
Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Ik vind het ook een fijn toestel!Sa.Tan schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:53:
Omstreeks 12.00 uur zag ik in de link dat de bezorger onderweg was naar het (mijn) afleveradres, bleef een poos nog even spannend en om 18.15 uur een DPD bezorger met het pakketje. Ik moest wel tekenen en geen bijkomende kosten!![]()
Zojuist mailtje binnen dat de bestelling ingepakt en klaargemaakt word voor verzendingBeuQert schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:13:
Hallo allen, hier een beetje meegelezen en vanochtend de bestelling geplaatst bij superaankoop. In het begin 'schrok' ik even want bevestiging duurde even + mijn account had geen bestellingen staan, maar dit kwam na 15 min. wachten goed. Nu afwachten op de levering cq. snelheid, maar komt goedI will keep you posted!
Gister kreeg ik een mail dat het pakketje hun magazijn heeft verlaten. In deze mail staat ook een volgnummer. Als ik hier op klik, kom ik op een landmark global tracking site. Hier kan ik hem traceren (huidige status: Crossing border and in transit to carrier hub 2018-09-06 12:04 pm Hong Kong, HON)
Ook kan ik hem traceren op dhl parcel. Dus niet via dpd?
Ook kan ik hem traceren op dhl parcel. Dus niet via dpd?
Voor de mensen die dit forum nog volgen: Inmiddels 11 dagen na bestelling. Laatste update track & trace was vorige week vrijdag: 2018-09-07 10:23 am Heston, MIDDX (U.K). Dus niet via Duitsland en DPD, maar via Engeland en DHL.
Ik hoop dat ik vandaag of morgen een update krijg dat die in Nederland is.
Ik hoop dat ik vandaag of morgen een update krijg dat die in Nederland is.
Vreemd dat ie nu een andere route heeft, maar in elk geval wel in beweging.
Volg dit wel.
Die van mij nu via DPD te tracen, "in transit" vanuit HK sinds 8 sep. zal vandaag of morgen wel een scan cq. update krijgen als hij in Europa arriveert.
Update; inmiddels in Europa: Raunheim (DE)
Update; inmiddels in Europa: Raunheim (DE)
[ Voor 13% gewijzigd door BeuQert op 10-09-2018 18:53 ]