Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-06 13:00
Kapitein Merijn schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 09:19:
[...]

Wat ik probeer te zeggen is dat Belsimpel de 3/32GB aanbiedt en niet de 4/32GB. De 3/32GB is bij Ali €143,54 in het zwart, de gouden is zelfs maar € 136,27.
Ah nu ben ik mee 😊 ik dacht enkel dat er verschil ram/GB was. Niet opgelet dat de 32 GB versie ook andere ram versie had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
Sparco schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:29:
Maar ben je bij Aliexpress ook zeker dat er geen bijkomende kosten zijn?
Sa.Tan schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 11:10:
Daar zit ik ook mee met die vraag, heb in het verleden iets anders gekocht bij alie voor 80 euro en kreeg nog een mooie naheffing bij de voordeur. En de levertijden zijn ook niet je van het. (persoonlijke mening) Doe dat via alie dus niet meer met (grote) boven de 40 euro.
Vandaar mijn bestelling bij superaankoop, dat loopt tot nu vlotjes. :)
Vriend van me heeft hem op Ali gekocht, door de verzending via DHL komen er geen taksen meer bij en de levering was ongeveer 9 dagen.

Waar ik mee in zit is de garantie, telefoon is voor m'n ma niet voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-07-2024
Tja, garantie, bij de in nederlandse aangekochte Mi lite ea zit je ook met (bij een garantiekwestie) een lange termijn wachttijd, wel misschien iets meer zekerheid. Is ook een langdurig traject. En misschien dat dit wordt verkort door een toekomstige samenwerking met het Kruidvat. Dat is nog steeds niet rond.
Mocht er een defect aan mijn bestelde Mi lite zijn, ben ik toch wel redelijk overtuigd dat dit (bij superaankoop) goed zal worden opgelost. En wel weer met een lange wachttijd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1110797

@Sa.Tan Wanneer heb jij het toestel bestelt bij superaankoop? En heb je al een track & trace code ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
Dat was de 28e, hij is sinds de 30e te volgen en is 31e "been transmitted to DPD", zal volgende week meer te lezen krijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Sa.Tan oke, ik ben nu 4 dagen verder en heb nog steeds geen track & trace. Kreeg je deze gewoon via de mail?
Als ik naar mijn bestelling ga, staat er: order wordt verwerkt.
Als ik onder het kopje traceren mijn order nr. En email invul krijg ik alleen mijn bestelling te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
@Anoniem: 1110797 ik heb hem besteld op 28-08 en kreeg op 28-08 2 mails van superaankoop met een bevestiging van de aankoop. Op 29-08 nog een mail gekregen met de bevestiging van verzending af magazijn, hierin staat een link met volgnummer, klik je daarop dan krijg je (ik althans) de PDP track status.

Daar kan ik nu mijn bestelling volgen, maar vermoedelijk door het weekend nu even stil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Sa.Tan oke bedankt voor de info. Ik heb hem donderdagavond 30-08 besteld. Die dag heb ik 1 mail gekregen die zegt dat mijn bestelling / order wordt verwerkt. Sindsdien heb ik geen 2e mail ontvangen. Het zou inderdaad door het weekend kunnen. Ik wacht nog even rustig af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sa.Tan
Er zit bij mij weer wat beweging in, kreeg nu deze melding;
03.09.2018
16:07
Raunheim (DE)
In transit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sa.Tan
Voor degenen die dit volgen, vanmorgen kreeg ik dit te lezen;
04.09.2018
03:29
Best (NL)
In transit.
Gaat sneller dan ik dacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kreeg vanmorgen een mailtje dat mijn bestelling momenteel wordt ingepakt en klaargemaakt voor het verlaten van ons magazijn! De track & trace code volgt dan ook nog.
Bij mij gaat het dus iets minder snel als gedacht. (5 dagen geleden besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatthiasDS
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-06 16:12
superiscch schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 11:29:
Waar is de beste plaats om hem als Belg aan te kopen? Belsimpel is €199 voor de 32GB versie zie ik, Aliexpress is €20 goedkoper maar voor de garantie heb ik de 20 euro over 😊

Ik zie niet direct een Belgische (web) winkel die hem verkoopt
Heb jij ondertussen een antwoord gevonden hierop? :)

Ik zou deze willen kopen voor mijn vrouw, maar ze wil hem eerst eens zien en vasthouden. Tja... Alternate.be is wat ver voor mij en daar is hij zelfs even duur als de gewone A2. Voor de rest precies nergens te koop in België.

Raar gevalletje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superiscch
MatthiasDS schreef op woensdag 5 september 2018 @ 17:16:
[...]

Heb jij ondertussen een antwoord gevonden hierop? :)

Ik zou deze willen kopen voor mijn vrouw, maar ze wil hem eerst eens zien en vasthouden. Tja... Alternate.be is wat ver voor mij en daar is hij zelfs even duur als de gewone A2. Voor de rest precies nergens te koop in België.

Raar gevalletje...
Ik heb de gouden 32GB versie bij Belsimpel gekocht. Iets duurder maar wou risico niet nemen omdat het niet voor mij is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sa.Tan
Omstreeks 12.00 uur zag ik in de link dat de bezorger onderweg was naar het (mijn) afleveradres, bleef een poos nog even spannend en om 18.15 uur een DPD bezorger met het pakketje. Ik moest wel tekenen en geen bijkomende kosten! 8)
Een plastic zak, met daarin een (nog meer) bubbel plastic verpakt doosje met de smartphone. Totaal niet gedeukt of beschadigd, zeer net.
De inhoud; natuurlijk de Mi A2 lite 4/64, een eurostekker, 5V- 2A , USB kabeltje. Een silicone hoesje , pinnetje en minieme beschrijving in het Engels.
Sim geplaatst en bij het opstarten de keuze Nederlands. Al met al zeer tevreden, hij is vlot, snel met vingerscan, kortom, ik ben blij. Mijn dank voor de heren die mij deze keus een stuk eenvoudiger hebben gemaakt om bij superaankoop in 8 dagen deze lite te bestellen! Chapeau! _/-\o_

• BeuQert
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 17-06 17:14
Hallo allen, hier een beetje meegelezen en vanochtend de bestelling geplaatst bij superaankoop. In het begin 'schrok' ik even want bevestiging duurde even + mijn account had geen bestellingen staan, maar dit kwam na 15 min. wachten goed. Nu afwachten op de levering cq. snelheid, maar komt goed :) I will keep you posted!

• Stofkapje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-06 15:04
Sa.Tan schreef op woensdag 5 september 2018 @ 20:53:
Omstreeks 12.00 uur zag ik in de link dat de bezorger onderweg was naar het (mijn) afleveradres, bleef een poos nog even spannend en om 18.15 uur een DPD bezorger met het pakketje. Ik moest wel tekenen en geen bijkomende kosten! 8)
Een plastic zak, met daarin een (nog meer) bubbel plastic verpakt doosje met de smartphone. Totaal niet gedeukt of beschadigd, zeer net.
De inhoud; natuurlijk de Mi A2 lite 4/64, een eurostekker, 5V- 2A , USB kabeltje. Een silicone hoesje , pinnetje en minieme beschrijving in het Engels.
Sim geplaatst en bij het opstarten de keuze Nederlands. Al met al zeer tevreden, hij is vlot, snel met vingerscan, kortom, ik ben blij. Mijn dank voor de heren die mij deze keus een stuk eenvoudiger hebben gemaakt om bij superaankoop in 8 dagen deze lite te bestellen! Chapeau! _/-\o_
Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Ik vind het ook een fijn toestel!

• BeuQert
BeuQert schreef op donderdag 6 september 2018 @ 08:13:
Hallo allen, hier een beetje meegelezen en vanochtend de bestelling geplaatst bij superaankoop. In het begin 'schrok' ik even want bevestiging duurde even + mijn account had geen bestellingen staan, maar dit kwam na 15 min. wachten goed. Nu afwachten op de levering cq. snelheid, maar komt goed :) I will keep you posted!
Zojuist mailtje binnen dat de bestelling ingepakt en klaargemaakt word voor verzending 8)

Gister kreeg ik een mail dat het pakketje hun magazijn heeft verlaten. In deze mail staat ook een volgnummer. Als ik hier op klik, kom ik op een landmark global tracking site. Hier kan ik hem traceren (huidige status: Crossing border and in transit to carrier hub 2018-09-06 12:04 pm Hong Kong, HON)

Ook kan ik hem traceren op dhl parcel. Dus niet via dpd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de mensen die dit forum nog volgen: Inmiddels 11 dagen na bestelling. Laatste update track & trace was vorige week vrijdag: 2018-09-07 10:23 am Heston, MIDDX (U.K). Dus niet via Duitsland en DPD, maar via Engeland en DHL.

Ik hoop dat ik vandaag of morgen een update krijg dat die in Nederland is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
Vreemd dat ie nu een andere route heeft, maar in elk geval wel in beweging. :) Volg dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeuQert
Die van mij nu via DPD te tracen, "in transit" vanuit HK sinds 8 sep. zal vandaag of morgen wel een scan cq. update krijgen als hij in Europa arriveert.

Update; inmiddels in Europa: Raunheim (DE)

[ Voor 13% gewijzigd door BeuQert op 10-09-2018 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update! 😁 Pakketje is gearriveerd in NL. Verwachte bezorgmoment is morgenmiddag van DHL. Helaas is er dan niemand thuis. Misschien doen ze het in de brievenbus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaxel70
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 00:57
Dat kan je wel vergeten, je moet tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
Ik in elk geval wel. Tekenen bij overhandiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja hoor, na 12 dagen is mijn toestel ook gearriveerd 😁.

Ik had een briefje opgehangen waarop ik vermeldde het pakketje bij de voordeur neer te leggen of bij de buren te leveren. Hij lag gewoon voor de voordeur dus de koerier heeft zelf een mooi krabbeltje gezet 😎

De eerste indruk van het toestel is boven verwachting goed.

Toch weer mooi €70,- bespaard door hem bij Superaankoop te bestellen. Je moet alleen wat geduld hebben en geen tip top track & trace systeem verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppnl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-03 21:17
Vandaag ook binnen (eveneens via Superkoop), dit was t verloop:

Landmarkglobal site
1-9-2018 12:51 Bestelling geplaatst (zaterdag) en betaald
5-9-2018 woe : bericht packing in magazijn
6-9 do: geshipt , shippingcode ontvangen
6-9 12:04 Hong Kong crossing border and in transit to carrier hub (DHL)
7-9 10:23 Heston UK Customs cleared
7-9 10:51 Received at international processing center

DHL Site
6-9 12:09 Zendingsgegevens ontvangen bij DHL
10-9 18:54 Verwerkt in landelijk sorteercentrum NL
11-9 Bezorgd/Ontvangen

Er zaten dus 3 dagen voordat ik bericht via de mail kreeg dat er 'iets' gebeurde en nog eens een werkdag voordat ik de shippingcode / trackcode ontving.

In eerste instantie kon ik die shippingcode gebruiken om te kijken waar t pakketje zich bevond maar toen ie eenmaal in Engeland lag most ik verder kijken op de site van DHL zelf om te zien dat ie onderweg was.

Al-met-al binnen 7 werkdagen dus in huis (en verder geen extra import hoeven te betalen :)F

Nu nog even wennen aan de nwe opties en menu's in Oreo....

[ Voor 37% gewijzigd door Joppnl op 11-09-2018 20:39 ]

• superlion
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-06 13:02
Ik loop nou niet bepaald warm als ik het woord "superaankoop" intik, het is alom ellende en garantie tot aan de deur

Daarom heb ik een betere en goedkopere aanbieding gezocht en gevonden bij GearBest

Volgens mij heb ik een zeer goede aanbieding gevonden bij Gearbest:

Xiaomi Mi A2 4GB RAM 64GB ROM 4G Phablet Global Edition - Gold/Blue/Black 196,35
Gratis verzending
Je kan ook snellere verzending kiezen (en duty free hoop ik dan maar)
Expedited Shipping 7-10 business days €6.22

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monsieurpinot
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04:59
superlion schreef op woensdag 12 september 2018 @ 00:40:
Ik loop nou niet bepaald warm als ik het woord "superaankoop" intik, het is alom ellende en garantie tot aan de deur

Daarom heb ik een betere en goedkopere aanbieding gezocht en gevonden bij GearBest

Xiaomi Mi A2 4GB RAM 64GB ROM 4G Phablet Global Edition - Gold/Blue/Black 196,35
Gratis verzending
Jij hebt het over de gewone Mi A2 vermoed ik?
sowieso slim om dit even door te lezen: http://forum.fok.nl/topic/2449148

Anoniem: 1036995

Gratis verzending
De ervaringen hier zijn prima met Superaankoop. Met Paypal heb je aankoopverzekering, komt het toestel niet krijg je geld terug. ;)
Dus weinig te verliezen lijkt me

• Sa.Tan
En daar zit ik ook een beetje mee, ik heb hier in dit topic over de lite nog geen ervaringen gelezen met gearbest en wel over superaankoop ( waaronder ikzelf), dus zou dat weer een risico wezen. Ik bijvoorbeeld wacht nog af voor een Xiaomi Tablet met global te bestellen, daar staat superaankoop weer in de nominatie, puur om wat ik hierover lees in dit topic en niet zozeer de reviews van diverse sites.

• BeuQert
Out for delivery (op mijn werkadres): ik ben benieuwd :D! Niet verwacht dat het zo snel zou gaan!

• BeuQert
BeuQert schreef op woensdag 12 september 2018 @ 12:10:
Out for delivery (op mijn werkadres): ik ben benieuwd :D! Niet verwacht dat het zo snel zou gaan!
In goede orde ontvangen! Ik ben tevreden en kan Superaankoop derhalve aanbevelen!
Geen extra kosten, what you see is what you get _/-\o_

• superiscch

Gratis verzending
Best die van MI store bestellen en levering via DHL kiezen, anders heb je waarschijnlijk importkosten.

• superlion
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-06 13:02
Ik heb gisteren al een besteld via Gearbest
Met de gouden tip van monsieurpinot, 6 posts hierboven, krijg ik zeker niet met douanekosten te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:58
superlion schreef op donderdag 13 september 2018 @ 10:41:
Ik heb gisteren al een besteld via Gearbest
Met de gouden tip van monsieurpinot, 6 posts hierboven, krijg ik zeker niet met douanekosten te maken
Je bedoeld de link naar het FOK forum? Of wat heb je precies gedaan?
Ik heb al ervaring met bestellen van een Mi A1 via Gearbest vorig jaar maar blijkbaar zijn er wijzigingen mbt de douanekosten geweest?
Een vriend wil de A2 lite bestellen namelijk.

Edit:
Via het Fok forum kan je speciale links vinden i.c.m. EU Priority Line
1) Je besteld via de linken die op FOK gepost zijn, zoals dit topic:
CHI / [Gearbest] Gearbest's Coupons/Deals verzameling
Deze zijn speciaal voor de FOK members gemaakt. Staat je product er niet tussen of weet je het niet zeker stuur ons dan een Privé bericht of DM met daarin de link naar het product.
2) Je kunt enkel "EU Priority Line (DPD)" als verzendmethode gebruiken om in aanmerking te komen voor de douanekostenregeling.

[ Voor 34% gewijzigd door Binnetie op 14-09-2018 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NashNL69
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-06 00:00
Twaalf dagen geleden besteld bij Super Aankoop.Paar dagen geleden gearriveerd in Nederland. Nu zag ik op de tracking page wel de woonplaats en postcode, maar geen straatnaam en nummer. Ik nam aan dat dit een glitch was, maar helaas is mijn pakketje return to sender gegaan omdat het adres niet bekend was. In de bevestiging stond wel mijn volledige adres vermeld, dus duidelijk foutje van hun. Niet heel Super dus. Ik ben benieuwd hoe ze dit oplossen en ze niet eerst wachten totdat dat pakketje weer in China is gearriveerd voordat ze deze opnieuw opsturen. Het is een verjaardagscadeautje voor mijn vriendin, dus ik hoop wel dat hij op tijd arriveert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
@NashNL69 , Erg dit! Dat chinezen zo'n grove fout maken, temeer dat het als een cadeautje bedoeld is. Heb je ze al kunnen benaderen hierover?

• feddeb
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 01-05-2024
Amazon.de heeft de 3/32GB nu voor E135 incl. btw en verzendkosten. Verzending fullfilled by Amazon (de) dus 2 dagen levertijd (voor Prime leden, anderen moeten 3 dagen langer wachten). Ze leveren vlot, incl. factuur, geen avonturen in 't verre oosten. Heeft iemand hier ervaring mee?
Inmiddels is de prijs E141. Wisselt per dag...

[ Voor 7% gewijzigd door feddeb op 30-09-2018 11:30 . Reden: actualisatie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:22
Ik heb er wel naar zitten kijken bij de A2 Lite voor m'n moeder, maar ben toch gezwicht voor eGlobal Central Australia (eigenlijk gewoon Hong Kong natuurlijk ;)). Ik heb daar tijdens de 10 procent kortingsactie op de Duitse eBay de 4/64GB versie voor €149,22 gekocht. De 3/32GB was toen iets van €128, dus dit lijkt een prima deal met verzending vanuit de EU.

Er stond op eBay dat het vanuit Nederland verzonden zou worden, maar kwam gewoon via de gebruikelijke DPD UK route zonder extra kosten. Dat ging eigenlijk nog vrij snel, op donderdag 13 september besteld en maandag 24 september in huis. Ongekend dat je voor zo weinig geld zo'n goede telefoon kan kopen, de opvolger van mijn S8 wordt waarschijnlijk geen Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramCoding
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-02 10:26
Hoe komt het dat deze via superaankoop nooit een importkost hebben? Ik wil er eentje aanschaffen, maar wil dus inderdaad die importtax vermijden..

Hoor veel verschillende dingen bij Gearbest en dergelijke, daar is het een keertje raak en dan weer een keertje niet op importkosten.

Niemand nare ervaringen met Superaankoop (en hoe doen zij dit dan, je kan de douane toch niet omkopen)?

EDIT: en hoeveel bedragen importkosten mochten deze voorvallen?
EDIT2: en stel dat deze niet toekomt/beschadigd toekomt. Hoe makkelijk is dit met Paypal terug te claimen?
Is dit kwestie van aanvraag indienen en meteen geld terug of hoe werkt dit? Als dit te makkelijk gaat zou hier anders wel misbruik van gemaakt worden, niet?

[ Voor 29% gewijzigd door BramCoding op 01-10-2018 21:46 . Reden: extra vraag 2 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
De ervaring met PayPal heb ik gehad met een andere zaak (geen telelefoon uit China) en dat ging redelijk eenvoudig en snel.
De klacht (mocht dit nodig zijn) plaatsen op hen site, dezelfde dag antwoord, in behandeling genomen en vrij snel het geld terug gestort. Daar, mocht dit nodig zijn, hoef jij je geen zorgen over te maken.
Hou zij de regels omzeilen? geen idee, is toch ook niet zo belangrijk als alles goedgaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramCoding
Sa.Tan schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 08:48:
De ervaring met PayPal heb ik gehad met een andere zaak (geen telelefoon uit China) en dat ging redelijk eenvoudig en snel.
De klacht (mocht dit nodig zijn) plaatsen op hen site, dezelfde dag antwoord, in behandeling genomen en vrij snel het geld terug gestort. Daar, mocht dit nodig zijn, hoef jij je geen zorgen over te maken.
Hou zij de regels omzeilen? geen idee, is toch ook niet zo belangrijk als alles goedgaat?
Hoe bedoel je de klacht plaatsen op hun site, werkt dit niet volledig via Paypal dan? Dan kan je toch evengoed zonder via Paypal te gaan een klacht maken op de site (of mis ik iets?).

En over de manier van omzeilen was ik benieuwd omdat ik graag wou weten of er toch nog ergens een kans is op invoerkosten of niet.

Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramCoding
Ik wou hem net gaan bestellen op Superaankoop, maar dan wou ik toch nog even Googlen over de store. Al die negatieve verhalen en recencies, ik weet bijna niet meer wat ik moet geloven.

Ik neem aan dat als deze in Nederland goed aankomen, dit in België ook zo zou moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
4GB versie nu bij Amazon voor 172 Euro: https://www.amazon.de/Xia...omi%2BMi%2BA2%2BLite&th=1

[ Voor 3% gewijzigd door Meessen op 06-10-2018 01:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sa.Tan
@BramVanha Sorry dat ik hier wat onduidelijk was, ik bedoel dus de klacht bij PayPal op hun site plaatsen, zij werken deze verder af en storten het betaalde bedrag daarna terug op jou rekening. :+

Wat betreft bestellingen bij superaankoop,
ik had gezien de reviews er ook geen hoge pet van op, maar dankzij de bestellingen met de Xiaomi lite van medetweakers de gok gewaagt en dat pakte prima uit, ook qua tijd.
Was mij zeer zeker 60 euro goedkoper waard. Hoe het zich verhoud met bestellingen naar Belgie moet ik jou het antwoord schuldig blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:57
3GB Global versie voor €140,- bij Amazon

https://www.amazon.de/dp/B07G36C2ZL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 13:24
Dank voor de tip! Leuke prijs om te proberen, bijna besteld bij belsimpel, net op tijd. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramCoding
Zo, de blauwe A2 Lite 4GB/64B besteld bij superaankoop. We zullen zien wat het geeft. Met Paypal gedaan om problemen te voorkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sa.Tan
@BramVanha Ik heb het volste vertrouwen hierin, gaat echt goedkomen. Het meest spannende is eigenlijk de tijd die je moet afwachten tot je de berichten ontvangt dat hij in de verzend status zit.
Hou ons op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramCoding
Sa.Tan schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:11:
@BramVanha Ik heb het volste vertrouwen hierin, gaat echt goedkomen. Het meest spannende is eigenlijk de tijd die je moet afwachten tot je de berichten ontvangt dat hij in de verzend status zit.
Hou ons op de hoogte.
Zal ik doen! Ook hopelijk geen invoerkosten, anders kon ik hem even goed risicoloos bij Amazon bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniee
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-06 22:23
Wil hem ook via superaankoop bestellen. Is dat een Multi language versie inclusief Nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

Heb een Mi A2 Lite 64GB/4GB voor 169 dollar/~147 euro besteld op BangGood.

Heb nog wel kort getwijfeld tussen priority verzending of Europese verzending.

Het is een telefoon die zo betaalbaar is dat je hem ook nog eens cadeau kan geven.

| live and give like no one else |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
@erniee Volmondig JA, geen zorgen wanneer je bij superaankoop besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KapsalonKip
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-03 12:22
Naar aanleiding van de goede ervaringen hier bij superaankoop heb ik daar gister ook de Mi a2 lite besteld.

Voor 136,- de 3/32 besteld. Gisteravond betaald met Paypal en kreeg vandaag al een mail dat het pakketje verzonden is.

Het lijkt dus snel te gaan te gaan en ben erg benieuwd hoelang het uiteindelijk gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:25
Nu €141,- bij een wederverkoper en Fulfilled by Amazon, Hoe zit het dan met eventuele garantie afhandeling? Loopt dat via Amazon of de verkoper (A-MONTAIN, Zit in Portugal) Amazons website is daar voor mij niet helemaal duidelijk in, Retour (binnen 30 dagen) verloopt in elk geval via Amazon.

Bij Amazon zelf €18,34 duurder (€159,34, Andere link maar lijkt mij hetzelfde toestel of mis ik iets?)
Kost iets meer maar als dat meer zekerheid bied bij en eventuele garantieclaim wellicht de extra euros waard.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Laatst online: 18-06 16:49
Heb 'm zelf ook besteld (inmiddels ontvangen) bij SuperAankoop. 64gb model, voor 157,=
(Originele prijs 163 euro, 6 euro korting wegens aanmelden op nieuwsbrief.)

Zal jullie middels deze post op de hoogte houden over de voortgang van de zending.
- donderdagmiddag 25 oktober besteld
- vrijdagmiddag 26 oktober verzonden en mail met tracking info
- 2 november via DHL ontvangen

[ Voor 14% gewijzigd door Bas. op 04-11-2018 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KapsalonKip
Even een kleine update:
Sinds 24 oktober helaas geen voortgang.
Had de 24e al een link van DHL gehad maar die staat nog steeds op "planning wordt gemaakt".

Vraag me af of het wel goed gaat. Wellicht nog geen progressie omdat het weekend er tussen heeft gezeten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-06 12:59

aapelite

Do the kirby!

22 besteld bij superaankoop en gisteren de 29e ontvangen via DPD. Ging hier lekker vlot moet ik zeggen. Kwam vanuit Hong Kong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m923
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 22-08-2023
Ik heb de 64GB/4GB variant besteld vanuit deze reseller op amazon voor 180eur (toch weer 35 euro goedkoper dan belsimpel):
https://www.amazon.de/Xia...chwarz/dp/B07FM994MM?th=1

Afgelopen donderdag besteld. Maandag binnengekomen.
Aanrader! Geen douane en lang wachtgedoe (vrijdag al een bericht gehad dat TNT het pakketje binnen had), maar toch een prima prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KapsalonKip
aapelite schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 08:20:
22 besteld bij superaankoop en gisteren de 29e ontvangen via DPD. Ging hier lekker vlot moet ik zeggen. Kwam vanuit Hong Kong.
Zeker lekker vlot. Ik heb hem ook bij superaankoop besteld de 24e maar sinds de 25e geen voortgang..

Update: vandaag staat er dan plotseling dat de telefoon vandaag bezorgd zal worden. Uiteindelijk best vlot dus.

[ Voor 14% gewijzigd door KapsalonKip op 01-11-2018 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Laatst online: 18-06 16:49
Bas. schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 09:13:
Heb 'm zelf ook besteld (inmiddels ontvangen) bij SuperAankoop. 64gb model, voor 157,=
(Originele prijs 163 euro, 6 euro korting wegens aanmelden op nieuwsbrief.)

Zal jullie middels deze post op de hoogte houden over de voortgang van de zending.

[...]
Die van mij is binnen. Prima ervaring met SuperAankoop. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtrdg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-06 11:51
Vandaag besteld (Zwart 4/64gb) bij Banggood.

Sub-Total: €175,58
Coupons:11BGA2L64: €-26,34
Shipping insurance: €3,51
Tariff Insurance: €5,27
Shipping Fee: €0,00
Total: €158,02

We gaan het meemaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tallstoi
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-06 21:42
Interessant dat jij de A2 Lite bij Banggood hebt besteld. Heb zelf wel eens hoesjes, car adapters e.d. besteld bij hen en dat ging altijd goed. En dit vind ik wel een strakke prijs moet ik zeggen :)

Ik heb even gezocht op die Tariff insurance maar kon dat zo gauw niet terugvinden. Ik wil dat ook wel, dan ben ik mooi gedekt ihgv moeten betalen van invoerrechten. Waar kun je dat precies aangeven? Of zie je dat pas verschijnen vlak voordat je de betaling verricht?

Alvast bedankt voor jouw reactie en ik wens je veel plezier met je nieuwe phone!

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtrdg
tallstoi schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 19:00:
Interessant dat jij de A2 Lite bij Banggood hebt besteld. Heb zelf wel eens hoesjes, car adapters e.d. besteld bij hen en dat ging altijd goed. En dit vind ik wel een strakke prijs moet ik zeggen :)

Ik heb even gezocht op die Tariff insurance maar kon dat zo gauw niet terugvinden. Ik wil dat ook wel, dan ben ik mooi gedekt ihgv moeten betalen van invoerrechten. Waar kun je dat precies aangeven? Of zie je dat pas verschijnen vlak voordat je de betaling verricht?

Alvast bedankt voor jouw reactie en ik wens je veel plezier met je nieuwe phone!
Dit kan je selecteren bij het afrekenen, waar je ook de shipping insurance kan selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tallstoi
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17-06 21:42
Ik heb 'm inmiddels ook besteld bij Banggood. Voor dezelfde prijs dankzij jouw code :)
Ik heb persoonlijk bij Banggood toch een beter gevoel dan bij dat 'Superaankoop', zeker als ik de recensies meeneem... Thanks voor je reactie!

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:46

R-B

Blokkert

Mooie prijs weer bij Amazon.de!

https://www.amazon.de/gp/...etailpages00?ie=UTF8&th=1

€164,80.

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sa.Tan
En even een waarschuwing; bij binnenkomst (met de NL instelling) de SIMlock (onder instellingen) eerst even uitschakelen. De NL instelling geeft een bootloop na de november update.
Gebeurt niet met andere taalinstelling, een gewaarschuwd mens telt voor twee nietwaar? :+

[ Voor 3% gewijzigd door Sa.Tan op 16-11-2018 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:33
Ik zag 'm laatst ook staan bij Amazon.de voor 170€ (4GB/64GB) maar als ik daar nu zoek krijg ik geen enkel resultaat op de Mi A2 Lite. Raar dat het toestel daar soms gewoon lijkt te verdwijnen maar misschien is dat een normale gang van zaken bij Amazon.de?

Woensdag ga ik m'n broer bezoeken in Spanje, op Amazon.es zie ik hem staan voor +-160€, misschien bestel ik 'm daar wel.

Blijft toch verdomd jammer dat ie geen USB-C heeft, maar voor dat geld kan ik er wel nog 2 jaartjes mee leven denk ik.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightY
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-04-2021
Een blauwe en zwarte a2 (4/64) lite besteld bij banggood. Voor 155 (incl 15% kortingscode)
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EGiebels
  • Laatst online: 28-03 13:50
DwightY schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 10:24:
Een blauwe en zwarte a2 (4/64) lite besteld bij banggood. Voor 155 (incl 15% kortingscode)
Ben benieuwd!
Waar heb je deze besteld? Heb je een link? Ik kom de telefoon niet tegen.
Groet

• DwightY
Stofkapje schreef op zondag 19 augustus 2018 @ 16:10:
[...]

Nog niet. Wel vannacht een mailtje dat mijn bestelling momenteel wordt ingepakt en klaargemaakt voor verzending. Even geduld dus nog :)
zie onderstaande link:
https://www.banggood.com/...h&ID=232&cur_warehouse=HK

met kortingscode uit eerdere berichten.

Zwarte is onderweg, blauwe nog in backorder.
Na navraag wordt de blauwe snel verstuurd,

We gaan het zien

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Op Geek Maxi zijn ze na 4% nieuwsbriefkorting vanaf (verschil per kleur):

4gb/64gb €158,39
3gb/32gb €139,19

verzending uit Duitsland
https://www.geekmaxi.com/...-64gb-smartphone-762.html

[ Voor 9% gewijzigd door sambalbaj op 23-11-2018 11:21 . Reden: BF update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-05 09:49
3,5 week terug voor € 163 de 4gb/64gb besteld op Aliexpress, deze week ontvangen. Alles helemaal goed, maar moest helaas wel € 20,19 aan douanekosten betalen.

Daar had ik helaas niet op gerekend, het verschil met bestellen in Duitsland bijv is daarmee enigszins verdwenen :D Kan ik hier in de toekomst \wat aan doen om te voorkomen, of wellicht nu nog denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaatsmeneer
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-06-2024
Op Nederlandse-China shops wordt de telefoon recent echt heel goedkoop aangeboden btw, soms nog goedkoper dan Gearbest ed. Bijvoorbeeld eglobalcentral heeft hem nu voor 146 (incl welkomstkorting), gratis verzending.
Let wel op: Dat komt alsnog uit China, ookal zeggen ze dat er niet duidelijk bij. En volgens reviews zijn de sites vreselijk qua service etc. Voor mij is dit niets, maar misschien dat anderen er wat aan hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door schaatsmeneer op 23-11-2018 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtrdg
wtrdg schreef op zaterdag 10 november 2018 @ 08:44:
Vandaag besteld (Zwart 4/64gb) bij Banggood.

Sub-Total: €175,58
Coupons:11BGA2L64: €-26,34
Shipping insurance: €3,51
Tariff Insurance: €5,27
Shipping Fee: €0,00
Total: €158,02

We gaan het meemaken :)
Gisteren was ik niet thuis tijdens levering. Vandaag bij een PostNL locatie opgehaald. Minder dan 2 weken levertijd. I'm happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
@Tiroz ,
Sneu voor je, ik had mijn keus gemaakt door de recenties hier in dit topic over superaankoop en ikzelf en degenen hier geen melding gelezen of gehad over douanekosten.
Ook schijnt banggood met betrekking tot eventuele douanekosten deze te vergoeden wanneer je een iets duurdere verzendmethode kiest. (zelf geen ervaring daarmee)
Bij aliexpress heb ik wel ervaring op kleingrut en blijf hier onder de 20 eurogrens. En lees toch wel eens over de bijkomende kosten bij duurdere producten bij alie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EGiebels
@DwightY

Ik heb er ook een besteld op Banggood.com (de Xiaomi Mi A2) - Spanned !!!

Voor allen die overwegen een telefoon bij Banggood te bestellen:

In onderstaande link zie je alle A2 / A2 Lite modellen die worden aangeboden:
https://www.banggood.com/search/xiaomi-a2.html?sbc=1

Op vrijwel alle modellen kan je een flinke korting krijgen.
Op de site yazing.com staan couponcodes. Deze werken allemaal (heb er meerdere getest).
De 'normale' A2 4/64 geeft een korting van bijna 50 euro!

Onderstaand de link naar alle promotiecoupons voor Xiaomi-producten:
https://yazing.com/deals/banggood/

Even goed zoeken welke code bij welk product hoort.

[ Voor 6% gewijzigd door EGiebels op 24-11-2018 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-05 09:49
Sa.Tan schreef op zaterdag 24 november 2018 @ 12:16:
@Tiroz ,
Sneu voor je, ik had mijn keus gemaakt door de recenties hier in dit topic over superaankoop en ikzelf en degenen hier geen melding gelezen of gehad over douanekosten.
Ook schijnt banggood met betrekking tot eventuele douanekosten deze te vergoeden wanneer je een iets duurdere verzendmethode kiest. (zelf geen ervaring daarmee)
Bij aliexpress heb ik wel ervaring op kleingrut en blijf hier onder de 20 eurogrens. En lees toch wel eens over de bijkomende kosten bij duurdere producten bij alie.
Ja achteraf heb ik dit inderdaad volgens mij ook eerder wel eens gehad met een speakerset via Alie! Lees nu idd terug dat superaankoop om dat te voorkomen bewust via de UK gaat. Nou, in ieder geval weer wat geleerd ;) telefoon nu een paar dagen in gebruik en so far heel erg tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1146547

Hey allemaal,
Ik heb vandaag de Xiaomi Mi A2 lite (4GB RAM, 64GB ROM) besteld via BangGood via Priority Direct Mail.
1. Ik heb hiervan al een tracking code gevonden maar ik heb geen idee op welke website ik dit kan "tracken". (tracking code: LXxxxxxxxxxNL, op die plaats van "x" komen cijfers).

2. Klopt het nog altijd dat je via Priority Direct Mail geen douanekosten moet betalen in Belgie?

Vriendelijke groeten
Stijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DwightY
DwightY schreef op donderdag 22 november 2018 @ 11:42:
[...]

zie onderstaande link:
https://www.banggood.com/...h&ID=232&cur_warehouse=HK

met kortingscode uit eerdere berichten.

Zwarte is onderweg, blauwe nog in backorder.
Na navraag wordt de blauwe snel verstuurd,

We gaan het zien
Besten,
Vanavond is de zwarte Xiaomi Mi A2 lite binnengekomen. Zonder extra kosten, prima ingepakt. Nog niets mee gedaan, maar alles prima verlopen. Blauwe is nog niet binnen, deze stond even op backorder.
Track and trace nummer heeft nooit info opgeleverd.

Succes!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sa.Tan
@DwightY , goed om te lezen, welke " shipping method" heb jij gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightY
Sa.Tan schreef op donderdag 6 december 2018 @ 12:09:
@DwightY , goed om te lezen, welke " shipping method" heb jij gekozen?
Priority.
Pakket leek wel uit NL verzonden te zijn. Geen chinese karakters op het pakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightY
DwightY schreef op donderdag 6 december 2018 @ 13:31:
[...]

Priority.
Pakket leek wel uit NL verzonden te zijn. Geen chinese karakters op het pakket.
En vandaag de blauwe ook binnen gekregen. Prima verpakt. Verzonden van uit Schiedam (postbus 7037)
Nu de hoesjes nog, al wordt er een bij de telefoon meegeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EGiebels
Beste allen,

Ik heb mijn telefoon (ook) vandaag ontvangen.
Goed verpakt, in keurige staat aangekomen.
Na het bericht te hebben ontvangen dat de telefoon verzonden was,
heb ik geen trackingberichten meer gezien.
Ineens was mijn telefoon er ;-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn gsm besteld op 23 november (Black Friday), was wel vergeten om de kortingscode, die ik eerder op het forum las, toe te passen. Nadien nog wat gemaild naar de helpdesk, maar ze wouden die korting niet terugbetalen :-(.

Op 29 november was het artikel toegekomen op het "Europe Processing center" van "FLYT EXPRESS".

Gisteren, 7 november, was het artikel toegekomen in het PostNL sorteercentrum (van Belgie denk ik).

Hopelijk zal het pakketje deze week toekomen :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

DwightY schreef op woensdag 5 december 2018 @ 20:08:
[...]

Besten,
Vanavond is de zwarte Xiaomi Mi A2 lite binnengekomen. Zonder extra kosten, prima ingepakt. Nog niets mee gedaan, maar alles prima verlopen. Blauwe is nog niet binnen, deze stond even op backorder.
Track and trace nummer heeft nooit info opgeleverd.

Succes!

:)
Hey allemaal
Heb mijn telefoon 23 november besteld, en is 26 november vertrokken met Priority Direct Mail (BangGood).

Vandaag heb ik nog altijd spijtig genoeg niks ontvangen. (zie hieronder afbeelding)

Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/sx24xpme.png

Is het normaal dat dit zolang duurt?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1146547 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 19:17:
[...]

Hey allemaal
Heb mijn telefoon 23 november besteld, en is 26 november vertrokken met Priority Direct Mail (BangGood).

Vandaag heb ik nog altijd spijtig genoeg niks ontvangen. (zie hieronder afbeelding)

[Afbeelding]

Is het normaal dat dit zolang duurt?

Alvast bedankt!
Ja, kerstdrukte. Heb 3,5 week moeten wachten op mijn Pocophone F1 van Banggood. Dus ergste geval nog 1,5 week wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1036995 schreef op woensdag 12 december 2018 @ 19:41:
[...]

Ja, kerstdrukte. Heb 3,5 week moeten wachten op mijn Pocophone F1 van Banggood. Dus ergste geval nog 1,5 week wachten :X
Wanneer heb jij hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

19-11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het mogelijk om een screenshot te nemen van de track&trace van jouw bestelling? (Via PostNL of een andere tracking-site). Zo kan ik dit vergelijken met de mijne.

Alvast Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Juist gezien dat mijn pakketje toegekomen is aan het land van bestemming.
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/yrauznp.png

Weet iemand was de gemiddelde wachttijd is alvorens dit toekomt bij mij thuis?

Vriendelijke groeten

EDIT: Ik heb deze tracking-informatie van PostNL

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 1146547 op 17-12-2018 19:36 ]

Vandaag eindelijk mijn telefoon mogen ontvangen! Zeer tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:22
Op dit moment kan ik geen kortingscode vinden voor banggood voor de 4 GB / 64 GB versie.
Enig idee waar ik hem beste kan kopen?
Want ik vind het zonde om een 3GB / 32 GB te kopen als ik voor 20 euro meer een 4Gb versie heb.

op amazon is ie 172 euro atm...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
99ruud99 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:44:
Op dit moment kan ik geen kortingscode vinden voor banggood voor de 4 GB / 64 GB versie.
Probeer deze eens: 1BGA2L642 dan kost die 145,39 euro, inclusief PDM verzending.

Fijne website voor dit soort codes is Kimovil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 22:22
bedankt :) ik keek eerst op yazing, gezien iemand die hier gepost had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigth
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 09:14
Gisteren besteld op Banggood, met dank aan een coupon de 64gb, 4gb voor 142 euro. Vanochtend bericht dat die verzonden is. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Is de vervanging voor mijn Redmi 4x die een valpartij nog net heeft overleefd, maar nu wel aan vervanging toe was.

5200Wp 8 Oost/ 8 West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-06 13:22
bigth schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 09:58:
Gisteren besteld op Banggood, met dank aan een coupon de 64gb, 4gb voor 142 euro. Vanochtend bericht dat die verzonden is. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. Is de vervanging voor mijn Redmi 4x die een valpartij nog net heeft overleefd, maar nu wel aan vervanging toe was.
Is dat nog mogelijk? Lijkt me een uitstekende deal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigth
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 09:14
Volgens mij nog iets goedkoper zelfs, via kimovil. Zie de link in de post van rens-br iets boven mij. Via coupon 140 euro bij banggood. Ongeveer hetzelfde dus.

12-03 pakketje binnen gekregen. Fijne snelle service van Banggood.

[ Voor 40% gewijzigd door bigth op 12-03-2019 19:14 . Reden: Aanvulling ]

5200Wp 8 Oost/ 8 West

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoWang
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-06 13:19
Heb op 13 maart ook via de link van rens-br de 4/64gb versie besteld bij Banggood voor €140, verzending via PDM en geen extra verzekering, wel gratis terugbetaling van eventuele duanekosten. Vandaag ontvangen zonder extra kosten :*)

Is snel gegaan dus, tnx rens-br!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Ik ben een beetje aan het rondkijken naar een betaalbare telefoon die niet al te groot is en nog een IR sensor heeft. Komt de A2 Lite hoog op het lijstje te staan.

Zit nu bij Alieexpress te kijken en zoek een winkel die vanuit Europa verstuurd, maar zie dat niet zo snel :?
De 4/64GB versie denk ik dan aan.

deze bv incl screen protector.

Of moet ik ergens anders zoeken?
Pagina: 1 2 Laatste