Gisteren de A2 Lite binnen gekregen in ruil voor Mijn s6 edge. wat een ongelofelijk fijn apparaat in vergelijking met de S6.
reden waarom ik hem in de eerste instantie uberhaupt had omgewisselt was omdat de batterij van de S6 half dood was en dus echt veel te snel leeg ging, hierdoor voelt de Xiaomi mi A2 Lite dan ook aan alsof de batterij een eeuwigheid mee gaat.
De notch valt eigenlijk helemaal niet op en tot nu toe heb ik er dus ook weinig last van gehad.
de camera valt opzich redelijk mee, als je hem gaat vergelijken met de S6 dan valt hij tegen maar hij is redelijk goed als je hem nergens mee gaat vergelijken.
ik heb dan de 4GB/64GB Versie en ook hoe hij in de hand ligt, de vingerprintscanner en de knoppen voelen erg fijn aan. het enige wat ze beter hadden kunnen doen in mijn opzicht is de camera opzij laten gaan ipv naar onderen maar als je de meegeleverde case erom doet merk je hier bijna niks van.
overal dus een erg fijne telefoon met als enige paar minpuntjes de camera
Edit: na de telefoon een dag Intensief te gebruiken (2,5 A 3 uur reizen waar OSRS mobile en spotfiy worden gebruikt, en een complete werkdag van 9 tot 5 waar vooral reddit wordt gebruikt en Whatsapp berichtjes gestuurt) kwam ik thuis met een batterij waar nog ongeveer 30% stroom in zat, Ruim voldoende naar mijn mening, toen ik eenmaal naar bed ging rond een uurtje of 10 had ik zelfs nog genoeg stroom om op Bed wat te netflixxen. Prima batterij dus
[
Voor 18% gewijzigd door
energydrank op 04-10-2018 10:04
]