Waar in Nederland haal ik goede schoenen voor deadliften? Hoeft geen speciale deadlift schoen te zijn, gewoon een schoen met vlakke zool en waar je voet genoeg ruimte heeft en je tenen niet naar elkaar worden geduwd. Liefst voor 50-70 euro, maar meer mag. Ik heb het over zoiets, deze word geadviseerd op de site van Squat University waar ik veel van mijn informatie vandaan haalt. Die gast heeft ook veel volgers op Instagram waar ik ook al wat merken gevonden heb die hij adviseerde maar ben benieuwd wat jullie in Nederland hebben gevonden en hoe het bevalt.
En dan geen Vans of Chucks want die hebben nog steeds een te smalle neus. En ook niet van die schoenen met individuele tenen, lijkt me wel fijn maar daar ga ik niet in de gym meer rondlopen
. Misschien als ik weer ga hardlopen van het voorjaar maar dat zie ik dan wel.
Doe al jaren aan krachttraining maar sinds juni vorig jaar 5/6x in de week en ik neem het serieuzer, nu veel bezig met m'n form te verbeteren en iets lichter te liften bij bepaalde oefeningen zoals deadliften en incline dumbell press en meer op m'n houding etc te focussen.
En dan geen Vans of Chucks want die hebben nog steeds een te smalle neus. En ook niet van die schoenen met individuele tenen, lijkt me wel fijn maar daar ga ik niet in de gym meer rondlopen
Doe al jaren aan krachttraining maar sinds juni vorig jaar 5/6x in de week en ik neem het serieuzer, nu veel bezig met m'n form te verbeteren en iets lichter te liften bij bepaalde oefeningen zoals deadliften en incline dumbell press en meer op m'n houding etc te focussen.
[ Voor 25% gewijzigd door Remcom00 op 17-02-2022 13:22 ]
hoidoei