Het Krachtsport Topic - Deel 1 Overzicht

Pagina: 1 ... 88 ... 124 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Waar in Nederland haal ik goede schoenen voor deadliften? Hoeft geen speciale deadlift schoen te zijn, gewoon een schoen met vlakke zool en waar je voet genoeg ruimte heeft en je tenen niet naar elkaar worden geduwd. Liefst voor 50-70 euro, maar meer mag. Ik heb het over zoiets, deze word geadviseerd op de site van Squat University waar ik veel van mijn informatie vandaan haalt. Die gast heeft ook veel volgers op Instagram waar ik ook al wat merken gevonden heb die hij adviseerde maar ben benieuwd wat jullie in Nederland hebben gevonden en hoe het bevalt.
En dan geen Vans of Chucks want die hebben nog steeds een te smalle neus. En ook niet van die schoenen met individuele tenen, lijkt me wel fijn maar daar ga ik niet in de gym meer rondlopen :+. Misschien als ik weer ga hardlopen van het voorjaar maar dat zie ik dan wel.

Doe al jaren aan krachttraining maar sinds juni vorig jaar 5/6x in de week en ik neem het serieuzer, nu veel bezig met m'n form te verbeteren en iets lichter te liften bij bepaalde oefeningen zoals deadliften en incline dumbell press en meer op m'n houding etc te focussen.

[ Voor 25% gewijzigd door Remcom00 op 17-02-2022 13:22 ]

hoidoei

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nike Metcons? zijn geen dedicated deadlift schoenen, echter wel stevige zool, en er worden harde inleg zooltjes bijgeleverd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
HyperTrophy schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:24:
Nike Metcons? zijn geen dedicated deadlift schoenen, echter wel stevige zool, en er worden harde inleg zooltjes bijgeleverd
Vind ik goede hybride schoenen, toen mijn tempels ermee ophielden ben ik overgestapt maar deze en ze bevallen.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:07

Superkiwi

Hoi doei

Remcom00 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:18:
Waar in Nederland haal ik goede schoenen voor deadliften? Hoeft geen speciale deadlift schoen te zijn, gewoon een schoen met vlakke zool en waar je voet genoeg ruimte heeft en je tenen niet naar elkaar worden geduwd.
Is Converse AllStars iets voor je?

FYI, deadliften gaat ook prima op blote voeten of sokken ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 17-02-2022 13:48 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:34

Vuvuzela

My spire is forming

Als je op barefoot schoenen zoekt vind je niets? Ik zie soms ook mensen op worstelschoenen maar die hebben waarschijnlijk een te smalle neus, wel erg plat.

I served in a company of heroes.

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:09
Ik squat en deadlft standaard op mijn blote voeten :+

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:04

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Topicstarter
Als ik in dit topic zoek op schoenen dan vind ik al zo'n 100 posts, zaten daar geen bruikbare tips tussen? ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

wokkelz schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:06:
Ik squat en deadlft standaard op mijn blote voeten :+
Bij squatten merk je heel snel welke schoenen wel of niet lekker werken ja. En heb volgens mij nog nooit calf raises gedaan met schoenen... Volgens mij is dat nog veel beter voor je voeten ook (voettraining :P)

[ Voor 10% gewijzigd door 2Dutch op 17-02-2022 15:14 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remcom00
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-07 15:43

Remcom00

hij is gek

Bedankt iedereen, ga even kijken! Metcons kan ik wel passen in de buurt dus die ga ik even proberen, alleen niet helemaal een vlakke zool zo te zien.

@Superkiwi Dat bedoelde ik met chucks, die zijn helaas te smal. Draag nu meestal Air Force 1 Nike's, daarbij merk ik al dat m'n tenen in de breedte meer ruimte hebben dan bijvoorbeeld Allstars of normale sneakers. Draag ik nu een paar week in de gym, waren eerst buiten schoenen en merk al verbetering.

@wokkelz Blote voeten mag in mijn gym helaas niet :(. Zou het liefst naar een Powerlift gym gaan maar die zit niet in de buurt, zit nu bij de Fit for Free, puur omdat ie goedkoop is. En 5 minuten fietsen van thuis, andere locatie 2 minuten lopen vanaf m'n werk dus dat is ideaal.

@Vuvuzela Ah kijk met die term kan ik wat, dankjewel.

@Gonadan Ja je hebt gelijk hoor :+. Zal het topic even doorspitten.

[ Voor 5% gewijzigd door Remcom00 op 17-02-2022 15:30 ]

hoidoei

• wokkelz
Remcom00 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:29:
Bedankt iedereen, ga even kijken! Metcons kan ik wel passen in de buurt dus die ga ik even proberen, alleen niet helemaal een vlakke zool zo te zien.

@Superkiwi Dat bedoelde ik met chucks, die zijn helaas te smal. Draag nu meestal Air Force 1 Nike's, daarbij merk ik al dat m'n tenen in de breedte meer ruimte hebben dan bijvoorbeeld Allstars of normale sneakers. Draag ik nu een paar week in de gym, waren eerst buiten schoenen en merk al verbetering.

@wokkelz Blote voeten mag in mijn gym helaas niet :(. Zou het liefst naar een Powerlift gym gaan maar die zit niet in de buurt, zit nu bij de Fit for Free, puur omdat ie goedkoop is. En 5 minuten fietsen van thuis, andere locatie 2 minuten lopen vanaf m'n werk dus dat is ideaal.

Als je in de gym je schoenen uit doet naast het squat rek, komt er dan al iemand die je aanspreekt?
Ik zie ook wel eens gasten met Vans sneakers, misschien dat die beter aansluiten bij je voeten.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tatsu
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Weer eens een oude vertrouwde Thaise massage van 90min gehad.

Het trainen, een nieuwe business hebben en de korte nachten door de kleine met kiesjes braken wat op.

Ik voel me weer 20 als bijna 39'er, haha.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Tatsu schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:20:

Het trainen, een nieuwe business hebben en de korte nachten door de kleine met kiesjes braken wat op.

Wil dat ook eens gaan doen, goede massage, en ook een chiro proberen met m'n scheve/ongebalanceerde lijf :+ Zou in je zorgpakket moeten zitten: massage is goed voor je lichamelijke en mentale welzijn, promoten die hap :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Tatsu schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:20:

Je brengt me op een idee voor weer een deep tissue massage.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VinnyAMS
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14-09 17:04
Jazeker training 2 van deze week.

Gisteren laat naar bed en dat merkte ik dan ook meteen.

Lowerbody A
donderdag 17 feb. 2022, 19:27

Pull Up (Band)
Set 1: 4 reps
Set 2: 4 reps

Squat (Barbell)
Set 1: 92,5 kg × 5
Set 2: 92,5 kg × 7
Set 3: 90 kg × 8
Set 4: 90 kg × 6

Stiff Leg Deadlift (Barbell)
Set 1: 80 kg × 12
Set 2: 80 kg × 10
Set 3: 80 kg × 10
Set 4: 80 kg × 8

Lunge (Dumbbell)
Set 1: 5 kg × 6
Set 2: 5 kg × 6
Set 3: 5 kg × 6

with Strong

• HyperTrophy
  • Niet online
Remcom00 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:29:

Metcon is wel praktisch een vlakke zool te noemen.

Daarnaast biedt Nike ook Metcons By You aan als je member bent. Daarmee kun je je eigen schoen kleuren ontwerpen. Best leuk!

Heb al een paar jaar Metcon 5’s, en heb daarnaast zelfs nog een set Metcon x SF aangeschaft voor trail/survival run.

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 18:55
Heeft iemand nog goede tips voor een kant en klaar menu? Ik haat calorieen tellen en er zelf over nadenken dus zoek echt heel concreet week menu’s met de juist macros en ongeveer 2600/2700 calorieen. Dus iets als 09:00 50gr brint, 11:00 grapfruit en een banaan etc. Ik heb al wel wat gevonden, maar heb echt veel meer inspiratie nodig.

• Johan Bogle
Ik heb bijvoorbeeld deze om te delen: http://assets.menshealth....-1-1.jpg?mtime=1482270739

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Johan Bogle schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 21:55:
Heeft iemand nog goede tips voor een kant en klaar menu? Ik haat calorieen tellen en er zelf over nadenken dus zoek echt heel concreet week menu’s met de juist macros en ongeveer 2600/2700 calorieen. Dus iets als 09:00 50gr brint, 11:00 grapfruit en een banaan etc. Ik heb al wel wat gevonden, maar heb echt veel meer inspiratie nodig.
Youtube "2600 kcal meal plan" en BAM.

• gop1
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-12-2024
Calorieën tellen is totaal niet nodig.
Op korte termijn kan het wel helpen om inzicht te krijgen in welke producten meer calorieën bevatten dan je gedacht had, maar op de lange termijn is het onhoudbaar.

Of je bijvoorbeeld 150 of 200g broccoli eet maakt bijvoorbeeld totaal niet uit, maar met 15 of 50g pindakaas kan je flinke overshoot in je calorieinname krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toekan
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 14:23
Via Myfitnesspal ben ik nu al anderhalve maand mijn eten aan het bijhouden. Het heeft mij vooral veel inzicht gegeven in wat ik eet en wat ik tekort kom. De calorieenteller was voor mij ook erg handig in het begin. Ik merk omdat ik het zo goed track, dat ik nu zelf ook wel een goede schatting kan maken wat ik eet op een dag qua calorieën.

• Johan Bogle
Zeker. Alleen heb ik daar dus geen zin in. Ik zoek echt hele concrete menu’s waarbij iemand anders daar al voor mij over na heeft gedacht. Gezond, gevarieerd, goede macro’s (liefst max 20%vet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
gop1 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 23:02:
[...]

Calorieën tellen is totaal niet nodig.
Op korte termijn kan het wel helpen om inzicht te krijgen in welke producten meer calorieën bevatten dan je gedacht had, maar op de lange termijn is het onhoudbaar.

Of je bijvoorbeeld 150 of 200g broccoli eet maakt bijvoorbeeld totaal niet uit, maar met 15 of 50g pindakaas kan je flinke overshoot in je calorieinname krijgen.
dan gaan die 4 boterhammen met pindakaas die ik normaal at wel verschil maken 💪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-09 15:41
er zijn toch genoeg bedrijven die het aanbieden die kant en klaar maaltijden

muscle meals

Muscle Meat

The Muscle Chef

FuelyourBody

of bedoel je zelf klaar maken? heb nog geen koffie op vandaar :/

[ Voor 5% gewijzigd door bie100 op 18-02-2022 08:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

@VinnyAMS Je squat gaat wel lekker is het niet? d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItsCrewz
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17-09 18:48
Barry|IA schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:50:
[...]

Waarom staat die bak kwark er nog? Je kondigt het aan alsof een bak kwark je ‘iets’ gaat brengen, maar dat is natuurlijk niet zo. Je moet dagelijks die bak kwark naar binnen kiepen.

Melk, kwark, kip, brood, noten, pindakaas, rijst, pasta, ijs, etc. is allemaal om te groeien.

Fruit en groente is om gezond te blijven.

Je komt niet “opeens” 10kg in vet aan. Begin met 5 a 6 kleine maaltijden per dag, word je niet dik, kcal verhogen. Word je dik, kcal verlagen. Let wel: je komt eerst (een beetje) aan in vet, dan pas in spiermassa.
Sorry voor de late reactie. Momenteel een week niet calisthenics gedaan aangezien degene waarmee ik trainde corona heeft opgelopen. Thuis wel wat oefeningen gedaan, maar niet een volledige workout. Hopelijk wanneer hij weer uit quarantaine is en de storm voorbij is kunnen we weer aan de bak! Inmiddels wel de spullen binnengekregen van myprotein, maar even geen shake genomen aangezien ik toch geen workout heb gedaan. Qua eten zit ik weer even op normaal, heb geprobeerd die 3 boterhammen op een dag maar ik zit dan erg vol... en als ik dan ook nog is geen calisthenics workout doe momenteel dan heeft het al helemaal geen zin.

Anyway, hopelijk binnenkort weer beginnen!

When nothing goes right, go left

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ItsCrewz
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 17-09 18:48
Superkiwi schreef op zondag 13 februari 2022 @ 20:38:
@ItsCrewz Waar Barry in de basis gelijk heeft (eten=groeien) moet je je niet teveel af laten schrikken door zijn beestachtige eetgedrag ;)
Hij traint al veel en veel langer en zijn lichaam heeft veel hogere behoefte dan het jouwe.
In jou geval zou ik eerst eens gaan proberen om structureel 2500-3000kcal op een dag binnen te krijgen en na enkele weken bekijken wat de resultaten zijn.
Ik was ook niet van plan om 4000 kcal naar binnen te gaan werken hoor ;)
Zou ik denk geneens kunnen. Om te beginnen met 2500 kcal op een trainingsdag lijkt mij een goed idee. En op een niet trainingsdag misschien iets van 2000. Ik moet zeggen dat ik sinds enkele dagen beetje de draad ben verloren met het bijhouden van mijn voeding in MyProtein. Het is nu een zooitje aangezien ik het een en ander vergeten ben... als de calisthenics weer beginnen hopelijk kan ik er dan weer mee verder. ;)

When nothing goes right, go left

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FDMK
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:47
Johan Bogle schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 23:47:
Zeker. Alleen heb ik daar dus geen zin in. Ik zoek echt hele concrete menu’s waarbij iemand anders daar al voor mij over na heeft gedacht. Gezond, gevarieerd, goede macro’s (liefst max 20%vet)
Swole.me

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
bij calisthenics denk ik met name aan opdrukken, optrekken, sit-ups en dat soort dingen, je zou verwachten dat je die oefeningen makkelijk in je dagelijkse routine kunt stoppen.
Daarnaast is het trainen met een partner aan de ene kant fantastisch want je kunt elkaar aanmoedigen, echter en blijkbaar werkt het ook tegen je als de ander even geen zin heeft, of verhinderd is.

Qua eten moet je je eigen ritme zien te vinden en onderhouden. Blijkbaar is het nog lastig om meer te gaan eten, misschien is het moment dat je meer eet niet passend bij je. Mogelijk eet je op een dagdeel meer dan een ander moment, maak daar gewoon gebruik van. En de een is geen brood eter, en de ander wel ( tik er tien op een dag weg :D )

Het gaat er met bijna alles om dat het een marathon is, je moet jezelf dus onderhouden; in training, voeding en je rust. Een week niet getraind is heus niet erg, het is niet voor niets je hobby om het maar zo plat te zeggen, je leven draait niet (waarschijnlijk) niet om je sport. Relax ( niet te veel ) en probeer van het proces te genieten, op een gegeven moment komt daar structuur in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• VinnyAMS
Superkiwi schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:51:
@VinnyAMS Je squat gaat wel lekker is het niet? d:)b
Squat gaat goed. Heb vorig jaar met een 5x5 strongschema keer 105 kg gehaald.
Gisteren voor het eerst met een verhoging onder mijn hielen, maar leek net of ik heel andere spieren moest aanspreken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smotske
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 18-09 13:31
Oelske schreef op zondag 13 februari 2022 @ 12:35:
Zojuist de eerste training van het 5x5 stronglift schema uitgevoerd.
Squats, benchpress en barbell rows. Kon het niet laten om nog even een triceps oefening mee te pakken.
Het gewicht wordt steeds zwaarder maar op een gegeven moment kan je hier geen 5 herhalingen meer mee doen. Gaan jullie dan een gewicht lager, waar je wel weer 5 reps mee kan doen? Of pak je wat rust en ga je met hetzelfde gewicht verder tot je weer 5 reps hebt behaald?

Gaat wel een pittig schema worden, zover is mij nu al duidelijk :p
Ik heb week 4 bijna afgerond. Vanmiddag nog ff.
Meestal pak ik na de squats of deadlift nog ff 45sec plank mee.
Na de oefeningen soms nog iets voor de kuiten, of buikspieren.
Na 4 weken voel ik het wel. In mn shirts en shorts, maar ik pak straks wel ff 3 dagen rust. Hakt er na een tijdje wel in hoor ;)

@DetailingBySmotske

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Squats, benchpress en barbell rows. Kon het niet laten om nog even een triceps oefening mee te pakken.
Het gewicht wordt steeds zwaarder maar op een gegeven moment kan je hier geen 5 herhalingen meer mee doen. Gaan jullie dan een gewicht lager, waar je wel weer 5 reps mee kan doen? Of pak je wat rust en ga je met hetzelfde gewicht verder tot je weer 5 reps hebt behaald?

volgens mij ga je na een tijdje, wanneer het dus 'te zwaar' wordt over naar een variatie in je programma.
bench press vervang je om de workout met presses, en normaliter vervang je een deadlift met vb een clean.
of je gaat van 3x ( 2x ) per week squatten naar 2x ( 1x ) afhankelijke van je schema. Maar je kunt ook afwisselen met front squats.

Daarnaast is je progressie mogelijk elke workout/week 5 kilo zwaarder, mogelijk wordt dit ook teveel, en zou je liever 2 of 1 kilo zwaarder gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

HyperTrophy schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 19:35:
[...]

Metcon is wel praktisch een vlakke zool te noemen.

Daarnaast biedt Nike ook Metcons By You aan als je member bent. Daarmee kun je je eigen schoen kleuren ontwerpen. Best leuk!

Heb al een paar jaar Metcon 5’s, en heb daarnaast zelfs nog een set Metcon x SF aangeschaft voor trail/survival run.
Hoe bevallen die qua slijtage, en wat is je gebruik ?
benieuwd of de 'opgeplakte' zool goed houd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

3 Pizza's :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wv1uTZbxf8Xdu3H3HT3sPMJdwsI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rJ3ZMjqjc7C2C3CSvPbwkd6c.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j5UYt7dF0sWTbq1B2_GmybCICzA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JZGgg8QLABzhNqirwvjpcB3M.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_IA7kLYpXQLHcSHD3t_SXtowAZQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FM15z8KZL3Ael0qX68zhEVRd.jpg?f=fotoalbum_large

Heb ze anderhalf jaar gebruik in de sportschool, groepslessen, touwtjespringen, buiten crossfit gedaan, hardlopen.
En laatste twee jaar veelal thuis gesport, twee keer per week kracht training, squatten deadlift, touwtjespringen.

De schoen is bij de tenen verder prima soepel, waar ik vb met touwtjespringen prima comfort ervaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

dat zijn de 5 toch ?

ik bedoel deze x-SF

Afbeeldingslocatie: https://cdn.everysize.com/XL/3406296-nike-metcon-x-sf-bq3123-040.jpg

[ Voor 74% gewijzigd door Hackus op 18-02-2022 14:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Haha excuus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FF5Lp3G1n6qqP3Sr1daMd1igpd8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PmSFUg3lbYabpNGzDIGa9pxV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qEig54JE_tLgTHo4UC8qEsuUvoc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Og3eRNdKlW9zmcaVib4U7TYU.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XfkOZ8yiomrzfv78mMwHk2ZhfPc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xST1i2ssT1QfAts0sXkKpWAN.jpg?f=fotoalbum_large

Niet heel veel mee kunnen lopen, wel in voorbereiding van een survival run, en de run zelf 8km.

Ook soepel om mee te lopen, zitten dus comfortabel. Lekker veel grip, was ook hard nodig. Ook het profiel aan binnenvoet zijde heeft enorm geholpen met touwklimmen.

Maar zoals gezegd heb er nog niet veel op kunnen lopen, maar ze hebben zich uitstekend gehouden tijdens de voorbereiding en de run zelf.

[ Voor 9% gewijzigd door HyperTrophy op 18-02-2022 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Oké, ziet er nog goed uit. Mijn Adidas Terrex AX4 gaan ook nog prima, maar kijk voor setje voor erbij en afwisseling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wokkelz
Ik kan dat soort schoenen echt slecht hebben met mijn maat 47 lijk ik net pipo de clown hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
Leuk idee. Even kijken hoe bruikbaar, maar in ieder geval inspiratie en gemak. Soms wel dingen als meal 3: cottage cheese. Dan ben je echt alleen met macros bezig als je een bakje huttenkase zo naar binnen kan schuiven hoor 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Johan Bogle
lekker snel klaar, groentes, tonijn. Helemaal top 😜

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Johan Bogle

Zodra je een keer niet je 5x5 haalt probeer je het de colgende training opnieuw. Lukt het dan weer niet dan verlaag je het gewicht en ga je vanaf daar weer elke week opbouwen etc. Zo doorbreek je plateaus. Op een gegeven moment lukt ook dat niet meer (kan wel een jaar duren) en dan wissel je van programma. (De app is echt een aanrader. Deloaden gaat vanzelf) Het hele concept is altijd gewicht toevoegen tot je vastloopt, stapje terug (aanloop) en opnieuw proberen. In combinatie met veel eten ga je hier echt flink sterk van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
bie100 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 08:03:
[...]

er zijn toch genoeg bedrijven die het aanbieden die kant en klaar maaltijden

muscle meals

Muscle Meat

The Muscle Chef

FuelyourBody

of bedoel je zelf klaar maken? heb nog geen koffie op vandaar :/
Ik vind zelf klaarmaken niet erg. Weet zeker dan dat het goede ingredienten zijn en vers is. Wellicht dat zo’n service met kant en klaar spul wel een optie is als backup voor in de vriezer. Eens kijken wat er smakelijk uitziet. 👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joepP
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Wat is je leefsituatie? Als je alleen woont is het toch niet zo moeilijk? Excelletje maken, ontbijt/lunch/tussendoor elke dag hetzelfde, en elke dag in de week een andere maaltijd 's avonds. Klaar :P

[ Voor 4% gewijzigd door joepP op 19-02-2022 14:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

Vandaag weer lekker kunnen sporten. :)

Fullbody A (19/02/2022)

Squat (Barbell)
W 37.5kg x 5 reps
W 50kg x 5 reps
1 62.5kg x 5 reps
2 62.5kg x 5 reps
3 62.5kg x 5 reps

Bench Press (Barbell)
W 32.5kg x 5 reps
W 45kg x 5 reps
1 57.5kg x 4 reps
2 57.5kg x 5 reps
3 57.5kg x 5 reps

Bent Over Row (Barbell)
W 30kg x 5 reps
W 40kg x 5 reps
1 52.5kg x 5 reps
2 55kg x 5 reps
3 57.5kg x 5 reps

Upright Row (Barbell)
1 12kg x 9 reps
2 15kg x 8 reps
3 15kg x 9 reps

Skullcrusher (Barbell)
1 12kg x 10 reps
2 15kg x 8 reps
3 15kg x 9 reps

Bicep Curl (Dumbbell)
1 8kg x 10 reps
2 10kg x 8 reps
3 10kg x 8 reps

Seated Leg Curl (Machine)
1 35kg x 15 reps
2 35kg x 15 reps
3 35kg x 15 reps

Ab Wheel
1 15x
2 15x
3 15x

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Hier ook weer lekker bezig, bonus training (3e keer deze week, komt niet vaak voor)

*** ben je lekker aan het bankdrukken, raak je de tel van sets zelfs kwijt haha. Nog maar eentje ‘extra’ voor zekerheid, herkenbaar??

[ Voor 24% gewijzigd door HyperTrophy op 19-02-2022 15:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobie2
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-10-2024
Ik ben opzoek naar een long sleeve shirt waarvan de voorkant en achterkant langer zijn dan de zijkanten. Ik weet dat ze bestaan. Weet iemand het merk daarvan? Ik kan ze nergens vinden, ik dacht eerst under armour, maar die zijn misschien uitverkocht en niet meer verkrijgbaar? Iemand?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• joepP
  • Niet online
HyperTrophy schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 15:45:
Hier ook weer lekker bezig, bonus training (3e keer deze week, komt niet vaak voor)

*** ben je lekker aan het bankdrukken, raak je de tel van sets zelfs kwijt haha. Nog maar eentje ‘extra’ voor zekerheid, herkenbaar??
Ik log al jaren elke set met Strong, dus nee :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

mobie2 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 15:51:
Ik ben opzoek naar een long sleeve shirt waarvan de voorkant en achterkant langer zijn dan de zijkanten. Ik weet dat ze bestaan. Weet iemand het merk daarvan? Ik kan ze nergens vinden, ik dacht eerst under armour, maar die zijn misschien uitverkocht en niet meer verkrijgbaar? Iemand?
zoek evt op "curved hem" of "dipped hem" + longsleeve fitness.
Gymshark had er blijkbaar 1, maar uit stock. A

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xxvpjyBBJAgwFbpWHgpFLINUQOk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FeWvSJBg02GjYhD45jKyhqCM.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bQ8tNd44sRQiGOvLEKhqClPRAgE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZQSL7dcFb7XjIgYyS7iwayEu.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9XJGbTTAKkPva2wcHNCKopnO3tM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CWf1USG13gyvSERll1U3YDUf.jpg?f=fotoalbum_large

De kokosrasp voegt wat mij betreft net te weinig toe, volgende keer wellicht wat flavourdrops van MyProtein gebruiken om op die manier wat smaak toe te voegen. Maar alles bij elkaar wel een relatief gezonde bol geworden, prima uit het vuistje te eten of met wat jam.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 20:58

Grudgie

PSN: Grudgie7

En vandaag ook weer een lekkere training :)

Fullbody B (20/02/2022)

Deadlift (Barbell)
W 42.5kg x 5 reps
W 55kg x 5 reps
1 75kg x 5 reps

Romanian Deadlift (Barbell)
1 52.5kg x 9 reps
2 52.5kg x 10 reps

Seated Overhead Press (Barbell)
1 22.5kg x 10 reps
2 25kg x 8 reps
3 25kg x 8 reps

Pull Ups
1 7 reps
2 7 reps
3 7 reps

Chest Dips
1 0kg x 11 reps
2 0kg x 11 reps
3 0kg x 11 reps

Shrug (Barbell)
1 40kg x 10 reps
2 40kg x 10 reps
3 40kg x 10 reps

Standing Calf Raise (Machine)
1 40kg x 14 reps
2 40kg x 14 reps
3 40kg x 14 reps

Plank
1 1min 0s
2 1min 0s
3 1min 0s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Heb ineens pijn in bicep en tricep rechts(paar uur na ochtendroutine) Dus vandaag niet kunnen trainen.
Morgen weer Leg-Workout })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuff
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik ben vorig jaar barefoot gegaan voor al mijn lifts, met de Bearfoot Ursus. Chris Duffin (eindbaas, powerlifter) is daar onder andere eigenaar van.

Ik merk dat vooral het spreiden van de tenen en directe contact met de grond voor mij heel goed werken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Hackus schreef op zondag 20 februari 2022 @ 17:47:
Heb ineens pijn in bicep en tricep rechts(paar uur na ochtendroutine) Dus vandaag niet kunnen trainen.
Morgen weer Leg-Workout })
Wat bij mij helpt is af en toe wisselen met de linkerhand :D

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Barry|IA schreef op zondag 20 februari 2022 @ 19:40:
[...]

Wat bij mij helpt is af en toe wisselen met de linkerhand :D
Wist niet dat jij kunt darten met links 😉

Was ook ‘mooie smoes’, om lekker met mijn kleindochter op de bank te hangen.😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Waarom wordt hier niet gesproken over Turkesterone? Ik krijg er regelmatig DM’s over alsof het een verboden supplement is :D

Dat de gerenommeerde pro’s het middel nu ook ontdekt hebben maakt dat er veel info over te vinden is. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar ga het zeker eens proberen :)

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Barry|IA schreef op maandag 21 februari 2022 @ 00:30:
Waarom wordt hier niet gesproken over Turkesterone? Ik krijg er regelmatig DM’s over alsof het een verboden supplement is :D

Dat de gerenommeerde pro’s het middel nu ook ontdekt hebben maakt dat er veel info over te vinden is. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar ga het zeker eens proberen :)
Het is wel eens langsgekomen. Ik heb het ff genomen, en sowieso @wauturr ook in hogere dosis. Ik voelde me misschien wel wat voller en in de ochtend meteen ook al een beetje dat opgepompte in mn spieren.. maar ik had ook meer honger dus ik at meer. Het is wel allemaal subtiel dus lastig om verschillen te merken. De smaak is echt verschrikkelijk (sterk).. als je poeder hebt, stop het dan eerst in pillen

Imo niet de hele hype van nu waard (al jaren te koop trouwens).. idiote bedragen voor een potje pillen. Wel leuk voor de supplementenboeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 21-02-2022 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Barry|IA schreef op maandag 21 februari 2022 @ 00:30:

Net als Tribulus Terrestris kuurtje van 1500mg/pd(80kg bw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Hackus schreef op maandag 21 februari 2022 @ 10:53:
[...]

Net als Tribulus Terrestris kuurtje van 1500mg/pd(80kg bw)
Profijt van gehad? Hoe beviel dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Turksterone = Beta ecdysterone, en komt uit de Cianotis Arachnoïdea plant. Werking ervan, net als Tribulus, is zover ik weet nergens wetenschappelijk onderzocht. Voor mij zoveelste trucje om geld uit je zak te trekken door supplementen wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Jeff Nippard had er laatst wel een goede video over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:52
Ik heb inderdaad een maand of 2 dagelijks 16 gram genomen van een extract wat 2% turkesterone bevat. Dan is het nog lastig om te zeggen of het nou wat gedaan heeft. Als ik moest kiezen dan denk dat het vast wel wat doet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

wauturr schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:01:
Ik heb inderdaad een maand of 2 dagelijks 16 gram genomen van een extract wat 2% turkesterone bevat. Dan is het nog lastig om te zeggen of het nou wat gedaan heeft. Als ik moest kiezen dan denk dat het vast wel wat doet. :P
Ja, het doet wat tussen je oren. Je denkt dat het werkt en voelt je meer gemotiveerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
Hackus schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:32:
[...]

Ja, het doet wat tussen je oren. Je denkt dat het werkt en voelt je meer gemotiveerd :)
Misschien doet het wél fysiek wat, hoe kan jij dat nou weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepP
  • Niet online
wauturr schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:39:
[...]

Ongeveer geen enkel legaal supplement werkt. Dus zonder sterk bewijs neem ik aan dat dit ook weer een onzinmiddel is. Ik denk dat Hackus ook zo denkt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

wauturr schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:39:
[...]

Ik neem altijd groene M&M's voor het trainen, en Gele voor het seksen gaan.
(bruine als ik ga schij***) :Y

Vandaag leg-workout: })

un. lat. leg ext 3x15
Zercher Squats 4x12
BB-Lunges 3x12
kuitheffen 4x max rep fullstack

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
Hackus schreef op maandag 21 februari 2022 @ 17:52:
[...]

Ik neem altijd groene M&M's voor het trainen, en Gele voor het seksen gaan.
(bruine als ik ga schij***) :Y

Vandaag leg-workout: })

un. lat. leg ext 3x15
Zercher Squats 4x12
BB-Lunges 3x12
kuitheffen 4x max rep fullstack
Lekker inhoudelijk. er wel degelijk iets aan studies gedaan over turkesterone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

wauturr schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:14:
[...]

Bekijk oa de video van @Vuvuzela eens.

Nadeel is als je iets gelooft, en denkt dat het werkt, wil je vaak geen tegenstand horen.
Loop al heel wat jaren mee, en heb al zat meegemaakt. Zou er wel een dik boek over kunnen schrijven. Als het hele traject voor jou resultaat heeft opgeleverd, is het toch goed gegaan voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wauturr
Hackus schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:35:
[...]

Nadeel is als je iets gelooft, en denkt dat het werkt, wil je vaak geen tegenstand horen.
Loop al heel wat jaren mee, en heb al zat meegemaakt. Zou er wel een dik boek over kunnen schrijven. Als het hele traject voor jou resultaat heeft opgeleverd, is het toch goed gegaan voor jou.
Nee, daar gaat het nu even totaal niet om. Je moet het gewoon niet meteen afschrijven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VinnyAMS
"Deload week" .
Vrouw met de jongste naar familie in Turkije dus iets minder tijd voor trainen.

Upper A deload week
maandag 21 feb. 2022, 20:51

Bench Press (Barbell)
Set 1: 50 kg × 12
Set 2: 50 kg × 12
Set 3: 50 kg × 12
Set 4: 50 kg × 10

Incline Bench Press (Barbell)
Set 1: 40 kg × 12
Set 2: 40 kg × 12
Set 3: 40 kg × 12

Bent Over One Arm Row (Dumbbell)
Set 1: 15 kg × 15
Set 2: 15 kg × 15
Set 3: 15 kg × 15

Overhead Press (Dumbbell)
Set 1: 2,5 kg × 12
Set 2: 2,5 kg × 12
Set 3: 2,5 kg × 12

Lateral Raise (Dumbbell)
Set 1: 2,5 kg × 12
Set 2: 2,5 kg × 12
Set 3: 2,5 kg × 12

SUPERSET
Triceps Extension (Cable)
Set 1: 5 kg × 15
Set 2: 5 kg × 15
Set 3: 5 kg × 15
Hammer Curl (Cable)
Set 1: 5 kg × 15
Set 2: 5 kg × 15
Set 3: 5 kg × 15

Push Up
Set 1: 8 reps
Set 2: 8 reps

with Strong

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Superset Vinnie 🏋️‍♂️👍
Triceps en dan biceps en weer triceps enz

[ Voor 37% gewijzigd door Hackus op 21-02-2022 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnyAMS
Hackus schreef op maandag 21 februari 2022 @ 20:58:
Superset Vinnie 🏋️‍♂️👍
Triceps en dan biceps en weer triceps enz
Ondanks het lage gewicht best zweten zo'n superset.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

VinnyAMS schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:00:
[...]

Ik deed vaak DL, BP superset.
Small BP, Scott Curl

[ Voor 5% gewijzigd door Hackus op 21-02-2022 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

VinnyAMS schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:00:
[...]

Lekker opgepompt gevoel nu ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VinnyAMS
Hackus schreef op maandag 21 februari 2022 @ 21:10:
[...]

Lekker opgepompt gevoel nu ?
Ja zeker. Na de training nog even 2 ronden 3x1.30 kickboksen. Goeie avond dus nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatsu
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

wauturr schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:01:
[...]

Nee, daar gaat het nu even totaal niet om. Je moet het gewoon niet meteen afschrijven.
Het heeft meer onderzoek nodig.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Niet online
Het lijkt mij (totaal geen ervaring met supplementen) zo dat er al genoeg variabelen zijn die je evt. progressie kunnen beïnvloeden dat het zelfs op wetenschappelijk niveau al lastig is om het daadwerkelijke verschil in effect te kunnen meten.
Slaap, voeding, intensiteit van training, de technieken, de rust ertussen.

Kortom als je basis al niet 100 punten is, wat helpt een dergelijk supplement dan nog

2ct ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18-09 02:25
Hackus schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:35:
[...]

Dat je al heel wat jaren mee loopt is leuk. Kudo's enzo.. Maar dat maakt je op geen enkele manier iemand in de positie om een supplement weg te schrijven als puur placebo werking. Net zozeer als dat iemand die al zijn halve leven dealt met, ik zeg maar wat, diabetes hem geen dokter maakt gespecialiseerd in die ziekte.

Placebo werking bestaat en is uitgebreid beschreven en bevestigd. Maar zelfs al zou dit specifieke middel bij deze specifieke gebruiker een positieve werking hebben als gevolg van " het idee dat het werkt"
Wil dat totaal nog niet zeggen dat het middel daadwerkelijk geen enkel ander merkbaar of meetbaar effect heeft gebaseerd op ingrediënten en hoe die worden opgenomen en wat die dan mogelijk doen in het lichaam.

Daar is zoals gezegd veelvuldig onderzoek voor nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tatsu
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Zulk soort supplementen zijn over het algemeen details, is geen laaghangend fruit en de kans is zeer aannemelijk: zonde van het geld.

Mijn enige goede investering destijds was terug in 2007/2008 toen ik was supps uit Engeland bestelde. Dat bleek goed te werken vanwege de prohormonen die erin zaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joepP
  • Niet online
Skybullet schreef op maandag 21 februari 2022 @ 22:46:
[...]

Dat je al heel wat jaren mee loopt is leuk. Kudo's enzo.. Maar dat maakt je op geen enkele manier iemand in de positie om een supplement weg te schrijven als puur placebo werking.
Als je al 20 jaar lang elk jaar een nieuw supplement voorbij ziet komen, ondersteund door marketing, en zogenaamd "onderzoek", en elke keer blijkt het niet te werken. Moet je dan echt nog met bewijs en onderbouwing komen om het 21e middeltje af te schrijven? Of ligt de bewijslast volledig bij degene die het middel aandraagt? Wat mij betreft het laatste.

Ik ken naast creatine en (wellicht!) caffeine geen enkel legaal supplement dat een serieuze bijdrage aan je gains geeft... Training, voeding en rust zijn samen >95%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
[...]

Klopt. En de meest gerenommeerde mensen met verstand van zaken zeggen dat het werkt, dus dat geloof ik.

Dat legale supplementen niet werken is onzin. Ook Turkesterone gaat illegaal worden als het meerendeel het gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Barry|IA schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:25:
[...]

Klopt. En de meest gerenommeerde mensen met verstand van zaken zeggen dat het werkt, dus dat geloof ik.

Dat legale supplementen niet werken is onzin. Ook Turkesterone gaat illegaal worden als het meerendeel het gaat gebruiken.
Greg en Derek? Zij verkopen het dus ze blijven het maar promoten.. vooral Greg ben ik op afgeknapt door al z’n turkesterone gejank.

Dit is een lange, maar ook een goede video:

Zou niet weten waarom Turk illegaal zou worden.

Sarms zijn “legaal” en die werken wel echt, maar hebben ook wel echt impact op van alles.

[ Voor 8% gewijzigd door Vuvuzela op 22-02-2022 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Vuvuzela schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 11:19:
[...]

Greg en Derek? Zij verkopen het dus ze blijven het maar promoten.. vooral Greg ben ik op afgeknapt door al z’n turkesterone gejank.

Dit is een lange, maar ook een goede video:
[YouTube: I Took Turkesterone for 60 Days and Here's What Happened | My Final Analysis]

Zou niet weten waarom Turk illegaal zou worden.

Sarms zijn “legaal” en die werken wel echt, maar hebben ook wel echt impact op van alles.
Als je niet durft te injecteren ben je genoodzaakt de gevaarlijkere middelen te gebruiken als je meer wilt dan wat je ‘naturel’ kunt behalen.

Sarms zijn legaal, maar onderdrukken testosterone en kunnen ook lever toxisch zijn.

Turkesterone is een plantaardige testosterone. Waarom zou het ook illegaal worden? Omdat ALS het werkt, dan hebben atleten er dus ook profijt bij en wordt het dus als doping gezien.

Er zijn meerdere testen geweest waarbij de placebo groep vs de Turkesterone groep geen resultaten behaalde vs 1kg vvm bij de Turkesterone groep.

Dat Greg het promoot is logisch. Ook hij heeft een verdienmodel. Als het niet zou werken, zou hij het niet verkopen, anders verliest Greg z’n geloofwaardigheid erg snel aangezien hij het liefst juist alles afzeikt.

En dat we Derek serieus kunnen nemen spreekt voor zich neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Ja maar als iemand een verdienmodel heeft dan is het voor mij klaar en neem ik diegene niet/moeilijk meer serieus over x onderwerp, want hij heeft een financiële motivatie om mij te overtuigen. En Greg zegt ook vaak genoeg dit werkt misschien wel of niet, en dan nog het bekende "iedereen reageert er anders op".

Sowieso is de hele supplementen industrie zo rot als wat..

Ik zoek nog een middel waar ik goed door/mee zou kunnen slapen, daar valt bij mij nog wel winst te behalen. Ik kan elke dag hard trainen, gedisciplineerd eten, maar slapen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Lol, als ik zeg dat iets waarschijnlijk niet werkt moet ik het bewijzen met onderzoeken. Als ik zeg dat ik het heb gebruikt, en 1.5kg VVM heb gewonnen in 3 mnd krijg ik 10 duimpjes.

Je kunt ook zo denken; als iets alleen door de verkopers wordt onderzocht en aangeprezen, en anderen
er grote twijfels bij hebben. Dan geef ik me geld er niet aan uit. Dan liever paar tientjes aan iets wat wel werkt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Vuvuzela schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:01:
Ja maar als iemand een verdienmodel heeft dan is het voor mij klaar en neem ik diegene niet/moeilijk meer serieus over x onderwerp, want hij heeft een financiële motivatie om mij te overtuigen. En Greg zegt ook vaak genoeg dit werkt misschien wel of niet, en dan nog het bekende "iedereen reageert er anders op".

Ik zoek nog een middel waar ik goed door/mee zou kunnen slapen, daar valt bij mij nog wel winst te behalen. Ik kan elke dag hard trainen, gedisciplineerd eten, maar slapen :'(
HGH :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hoe zit het in de avond met je smartphonegebruik, schermtijd, (intense) tv/Netflix dingetjes, kh in de avond, stress etc etc. Kortom, zaken waarvan bekend is dat je moeilijker in slaap komt. Het kan goed zijn dit soort dingen eens onder de loep te nemen.

Het is meer algemeen advies, of het ook op jou van toepassing is weet ik natuurlijk niet, ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Inspelen op de onzekerheden van mensen (en die eeuwige drang naar shortcuts die er niet zijn) om geld te verdienen, meh. Het is best lastig om je mond te houden als mensen om je heen weer allerlei onzin qua eten/bewegen uitkramen. Veel gedegen wetenschappelijk onderzoek en anders is het neen.

Mbt je slaap, een vriend van mij heeft ook af en toe een slaapzetje nodig en gebruikt dan https://www.dromenwinkel.com/uk/c/droomsap en een bekende gebruikt CBD-olie.

Heb ook een tijdje slaapproblemen gehad (geen spullen voor genomen, gelukkig verdween het weer) dus weet wel hoe dat voelt: volkomen kut :P
Superkiwi schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:28:
Hoe zit het in de avond met je smartphonegebruik, schermtijd, (intense) tv/Netflix dingetjes, kh in de avond, stress etc etc. Kortom, zaken waarvan bekend is dat je moeilijker in slaap komt. Het kan goed zijn dit soort dingen eens onder de loep te nemen.

Het is meer algemeen advies, of het ook op jou van toepassing is weet ik natuurlijk niet, ;)
Je ziet op een gegeven moment je eigen (slechte) gewoontes niet meer zo goed, dus daarom ben ik ook vanalles gaan loggen, maar bij mij verdween het gelukkig ook weer net toen ik lekker aan d'n log was. Ik zie ook altijd de slaapkamer als rustplek: zo min mogelijk schermen (er hangt ook geen tv) en alleen een boekje lezen bv. Ook kan het schuiven met slaaptijden heel veel uitmaken, altijd een poging waard.

[ Voor 35% gewijzigd door 2Dutch op 22-02-2022 13:38 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• joepP
  • Niet online
Mijn standaard riedeltje voor slapen: vast ritme, geen caffeine na 13:00, geen schermpjes na 22:00, kwartiertje mediteren voor je gaat slapen. Goed startpunt zijn de slaapmeditaties op Insight Timer. Werkt bij mij altijd, zelfs onder grote persoonlijke druk (scheiding...) slaap ik uitstekend!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barry|IA
2Dutch schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 13:33:
[...]

Inspelen op de onzekerheden van mensen (en die eeuwige drang naar shortcuts die er niet zijn) om geld te verdienen, meh. Het is best lastig om je mond te houden als mensen om je heen weer allerlei onzin qua eten/bewegen uitkramen. Veel gedegen wetenschappelijk onderzoek en anders is het neen.

Mbt je slaap, een vriend van mij heeft ook af en toe een slaapzetje nodig en gebruikt dan https://www.dromenwinkel.com/uk/c/droomsap en een bekende gebruikt CBD-olie.

Heb ook een tijdje slaapproblemen gehad (geen spullen voor genomen, gelukkig verdween het weer) dus weet wel hoe dat voelt: volkomen kut :P

[...]

Je ziet op een gegeven moment je eigen (slechte) gewoontes niet meer zo goed, dus daarom ben ik ook vanalles gaan loggen, maar bij mij verdween het gelukkig ook weer net toen ik lekker aan d'n log was. Ik zie ook altijd de slaapkamer als rustplek: zo min mogelijk schermen (er hangt ook geen tv) en alleen een boekje lezen bv. Ook kan het schuiven met slaaptijden heel veel uitmaken, altijd een poging waard.
Ik zal het even heel bot zeggen, als je slechte of gemiddelde genetica hebt zal je met hard trainen en goed eten nooit maar dan ook nooit in de buurt kunnen komen van een pro bodybuilder fysiek en ben je dus overgelaten aan supplementen, legaal of niet (dat laat ik in 't midden).

Vergeet niet dat creatine ooit ook werd afgeschreven als onzinnig. Beef Liver tabs, whey poeder, sarms, 36 eieren per dag om een dbol cycle na te bootsen en nu turkesterone. Er wordt eerst geexpirimenteerd en dan pas volgt het onderzoek. Altijd al zo geweest. Turkesterone is ontstaan uit een studie naar hoe plantaardig verkregen testosterone het dierlijk lichaam in een anabole staat kan krijgen zonder eigen productie te onderdrukken. Dit is geen onzin.

Derek van MPMD is voor mij de absolute koning op gebied van dit soort middelen en als hij zegt dat het werkt, dan is mijn interesse naar nader onderzoek gewekt, of zelfs om het zelf te proberen.

Zijn er geen shortcuts? Really?

[ Voor 5% gewijzigd door Barry|IA op 22-02-2022 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moes2
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-07 16:34
[...]

Barry|IA schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 12:43:
[...]

Er zijn meerdere testen geweest waarbij de placebo groep vs de Turkesterone groep geen resultaten behaalde vs 1kg vvm bij de Turkesterone groep.
Ik ben wel benieuwd naar die tests en onderzoeken. Niet om jullie op de proef te stellen, maar uit interesse want er wordt nu eenmaal ontzettend veel slangenolie verkocht... Zo vlug kon ik op scholar weinig tot niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Barry|IA schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:32:
Ik zal het even heel bot zeggen, als je slechte of gemiddelde genetica hebt zal je met hard trainen en goed eten nooit maar dan ook nooit in de buurt kunnen komen van een pro bodybuilder fysiek en ben je dus overgelaten aan supplementen, legaal of niet (dat laat ik in 't midden).

Vergeet niet dat creatine ooit ook werd afgeschreven als onzinnig. Beef Liver tabs, whey poeder, sarms, 36 eieren per dag om een dbol cycle na te bootsen en nu turkesterone. Er wordt eerst geexpirimenteerd en dan pas volgt het onderzoek. Altijd al zo geweest. Turkesterone is ontstaan uit een studie naar hoe plantaardig verkregen testosterone het dierlijk lichaam in een anabole staat kan krijgen zonder eigen productie te onderdrukken. Dit is geen onzin.

Derek van MPMD is voor mij de absolute koning op gebied van dit soort middelen en als hij zegt dat het werkt, dan is mijn interesse naar nader onderzoek gewekt, of zelfs om het zelf te proberen.

Zijn er geen shortcuts? Really?
Is niks bot aan, zo is het toch? :) Als je het uiterste wilt behalen snap ik heus wel dat je wat meer experimenteel van aard bent en je eigen lijf wel als proefkonijn wilt gebruiken. Maar er is heel snel de neiging de resultaten te overdrijven of zaken te hypen, wat akelig verkeerd kan uitpakken, al dan niet voor je portemonnee :+ Daarom lijkt me enige voorzichtigheid verstandig, maar dat moet iedereen lekker voor zichzelf bepalen natuurlijk.

Voor mij is een shortcut een middel dat je resultaten biedt zonder dat je de basics op orde hebt, en die bestaan niet. Moet dan als voorbeeld ook denken aan 'fat burning pills' :F Ik beweer ook niet dat turkesterone onzinnig is, want het klinkt interessant dus ik weet zeker dat er genoeg ogen op gericht zijn. Wel je resultaten hier posten he? :P

Wie bepaalt overigens of er onderzoek wordt gedaan naar een middel, als dat de fabrikanten zelf niet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Moes2 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 17:54:
[...]

[...]

Ik ben wel benieuwd naar die tests en onderzoeken. Niet om jullie op de proef te stellen, maar uit interesse want er wordt nu eenmaal ontzettend veel slangenolie verkocht... Zo vlug kon ik op scholar weinig tot niks vinden.
YouTube: Jeff Nippard || Turkesterone Skeptic || My Response

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-09 15:41
joepP schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:31:
[...]

Mijn standaard riedeltje voor slapen: vast ritme, geen caffeine na 13:00, geen schermpjes na 22:00, kwartiertje mediteren voor je gaat slapen. Goed startpunt zijn de slaapmeditaties op Insight Timer. Werkt bij mij altijd, zelfs onder grote persoonlijke druk (scheiding...) slaap ik uitstekend!
ik slaap altijd het beste als ik niet naast mijn vrouw slaap ;)

trainen op een laag pitje btw last van mijn rechterborst en het lijkt of mijn tepel de hele dag in een klem heeft gezetten zo gevoelig als de pest

ben natty btw ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Hackus schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:30:
[...]
Weer zo'n schreeuwlelijk !!
We worden oud Hackus, dit is hoe men tegenwoordig Youtube filmpjes maakt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Vandaag Schouders, Borst, Biceps

opwarmen:45 push-ups
Pullover 3x18
Fly’s 3x18
Front-press 3x8
Side raise 4x12
incline dumbbell press 22-19-19-17(50kg)
Flat chest- press 3x12 (145kg) laatste set 10 reps 30sec rust en nog 2 herh.
Peck-deck fly’s 3x18
Scott-curl 3x8
Zittende hammer curl 3x8
Staande cable curl EZ 3x max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Sommige mensen slapen ook slecht als ze in de avond nog trainen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
Hackus schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:30:
[...]

Weer zo'n schreeuwlelijk !!
Inderdaad. Wat een 🤡

Dit is toch geen bron? Dit is pay to play.
Pagina: 1 ... 88 ... 124 Laatste

Let op:
Het bespreken van AAS (Androgenic-anabolic steroids) is niet toegestaan, zie ook Sport Beleid:
Het bespreken van steroïden (AAS aka Androgenic-anabolic steroids) is niet toegestaan. Wanneer je het wil gebruiken, wees voorzichtig en vraag advies aan mensen met ervaringen.