Hi gents, ik hier?

Ben nog als een gek aan het lezen en leren, maar wilde toch ff spammen nu ik dit topic gevonden heb

. Ben ik hier de enige dame btw? Win ik het al mbt boobs
Sinds de pandemie begon al wat kg's kwijtgeraakt heel rustig door minder/beter eten, en in december daar voorzichtig wat krachttraining aan toegevoegd om te kijken hoe het voelt en bevalt. Ik doe het voor mijn gezondheid, maar dat ik me beter in mijn vel ga voelen is natuurlijk een prachtige bonus. Sinds maart mijn half-hoe-de-fuck-de-watte aangepast naar een eerste fatsoenlijker schema in Strong, met 3 keer per week een uurtje. Leuk om de progressie te zien, en hoe slecht ik tegen warmte kan
De non-kracht dagen fiets ik 30-45 minuten of loop 30-45 minuten in flink tempo. MyFitnessPal regelmatig gevuld, eiwitten opgehoogd, creatine in huis gehaald (ook handig voor de missus met haar CP) en aan het tweaken met de kcal zodat het gewicht heel rustig verder gaat zakken. Heb meer dan genoeg vetreserve nog, dus ik maak mij niet druk dat ik 'te laag' zit, let goed op hoe ik mij voel. De cm's gaan er wel heel duidelijk vanaf, maar heb nog genoeg vet om zeep te helpen
De eerste wins zijn al binnen:
- ik kan opstaan alsof ik vederlicht ben
- zelfvertrouwen+
- kleren zitten anders, nee ik hou niet zo van kleding shoppen, helaas

- heb plezier in het trainen, heb vrijwel nooit 'geen zin', hoogstens gooi ik fiets/loop en kracht om.
- voel elke dag de 'drang' om te bewegen
To do:
- instelbare dumbbells en barbell halen
- vaker wegen (dagelijks?)
- omtrek van bepaalde lichaamsdelen meten voor beter inzicht
- meer progressiepics maken (beetje eng, maar gaat goedkomen

)
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |