Na een wat langere stilte toch maar weer eens een keertje posten, Omdat er dingen zijn die ik graag eens kwijt wil.
laten we beginnen met het stukje training! Ik heb namelijk het idee dat er redelijk veel mensen lurken in dit topic en dingen van bepaalde mensen hier snel als waarheid worden aangenomen omdat die mensen al 20+ jaar trainen, Dus dan heb je er automatisch verstand van en is jou manier meteen de beste?
Ik beweer echt niet dat ik er verstand van heb maar ik laat me dan in dat opzicht nog regelmatig sturen. Ik heb hierbij het geluk dat ik Wesley vissers regelmatig tref in de gym en ik hem daar alles mag vragen en hij altijd bereid is mij te helpen. Overigens neemt hij ook de moeite om uit zichzelf tips te geven. Ik ga er voor het gemak vanuit dat hij er wel verstand van heeft.
Zelf train ik 6 dagen in de week volgens het volgende schema (zie foto1), Ik zeg ook niet dat dit schema het is en de waarheid zou moeten zijn maar voor mij werkt het en ik voel me zelf er prettig bij. Dat is dan toch waar het omgaat en niet om hoeveel herhalingen etc etc etc.
Ik zelf zweer hier bij : omdat het voor mij werkt :
(bij bench is dit 5 working sets als volgt verdeelt (15-12-10-8-6 reps). Heb ik daarna nog kracht over ga ik de volgende keer zwaarder. Techniek is voor mij vooral als beginner toch nog wel echt belangrijk en daar gaat dan ook de focus heen.
Tevens zit ik tussen de mijn sets door ook gewoon op mijn telefoon voor mij werkt dit.
Wat ik hiermee wil zeggen is, Doe wat jij fijn en leuk vindt dit zorgt er ook voor dat je het volhoud. Tevens zijn er veel overige factoren die bij mij een training beïnvloeden. Als ik veel stress heb gehad tijd lang dan train ik ook minder lekker.
Het valt me ook op dat we het hier nooit over het mentale deel van deze sport hebben. Even mijzelf als voorbeeld. Als je foto 1 ziet (Die ik hier eerder heb gedeeld) en Foto 2 een wat recentere. Dan is het nog steeds niet genoeg en ben ik nog steeds onzeker. Ik begin daar oprecht steeds meer moeite mee te krijgen.
de verschillen worden dan ook kleiner en kleiner. Ik heb voor mijzelf nu als doel om eind juli toch wel echt onder de 10% BF te zitten maar dat komt zeker goed. Ik onthoud voor mijzelf nu dat consistentie het altijd wint ALTIJD! Ik heb voor de Handigheid even de cijfer bijgevoegd. ik vermoed overigens dat die 11% een tik foutje is dat vraag ik morgen meteen even. Ze meten altijd netjes met een tang maar ik heb nooit het idee gehad dat ik soort van lean ben. Haha als je google moet geloven heb je richting de 11% zelfs al zichtbare abs

Ik zal wel niet de goede gene hebben.
Over voeding posten doen we ook niet vaak, Maar ik eet echt altijd dag in dag uit het zelfde. Het is voor mij echt teveel werk om iedere dag iets anders te eten en dan houd ik het simpel weg niet vol. Ik ben het eten overigens na zeg maar bijna 2 jaar nog steeds niet zat. (cheaten nog steeds 1 keer in de 3 maanden). ik zal ook even posten wat ik nu eet samen me de cal en macro verdeling,
TL;DR
Doe wat jij leuk en fijn vindt en probeer vooral uit wat voor jou werkt.[TABLE]
Edit : foto's verwijdert wegens aantal zichtbare privé gegevens Oeps.
[
Voor 34% gewijzigd door
AdmiraalTimbo op 25-06-2021 12:24
]