Mooi verwoord!
Ja, het is echt prul.
valt best mee, het is best een stabiel rack
Als je alle mogelijke squat racks op een rij zet zitten deze in de categorie die je enkel neemt als je niet de mogelijkheden hebt om beter materiaal aan te schaffen of op een andere manier beperkt bent.
Hier heb je helemaal gelijk, voor dit budget is dit gewoon een 'compleet' rack.
Het zal voldoen als je een paar maanden wilt overbruggen of als er vanwege Corona niks anders te krijgen is maar als je dit echt als langdurige hobby op wilt pakken dan zou ik hier absoluut niet mee beginnen,
Klopt, voor mij althans, het was een bewuste keuze om een, kleiner, mobieler, doch stevig rack aan te schaffen tijdens deze periode.
je gaat het echt op korte termijn al weer willen vervangen.
Al zou ik er een jaar of twee mee doen, vind ik het geld ( € 150 ) meer dan waard.
Daarnaast ben ik het enorm met je eens dat het niet een compleet rack is, er zit een half spotter arm op, je kunt er verder geen attachments of uitbreidingen op koppelen. Het frame is uniek, geen standaard kokerframe met gatenpatroon.
Het frame is eigenlijk net wat te smal, pullup bar had wat breder gemogen, en de ruimte tussen de staanders had wat breder gemogen voor tijdens het squatten.
Qua safeties zou ik hierop niet zo snel een 1RM gaan proberen, wat squatten betreft.
Je kunt dit goedkopere rack dan inderdaad totaal niet vergelijken met een powerrack. Maar het heeft wel potentie.
[
Voor 98% gewijzigd door
HyperTrophy op 25-02-2021 09:16
]