SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Probeer anders Citruline. Is volgens mij hetzelfde of beter effect en zeker beter binnen te houden.Vuvuzela schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:00:
Heeft er iemand ooit L-arginine genomen? Hoe krijg ik dat binnen zonder over m'n nek te gaan? Als je het hebt gehad weet je precies waar het naar ruikt![]()
Ik had de mijne verplaatst met behulp van een keukentrapje. Zak met beide armen omvatten, ietsje omhoog en op een trede zetten. Hele spulletje verplaatsen, en opnieuw aanhaken.VinnyAMS schreef op maandag 7 december 2020 @ 10:00:
Nog even wat verzinnen met die bokszak. Hangt nu een klein beetje in de weg, alleen lastig los te koppelen in mijn eentje.
[YouTube: squats]
[YouTube: over head press 30kg]
Bedoel je liftschoenen? Homegym, dus vaak gewoon op blote voeten. Schoenen lijken me duurder en moeten ooit vervangen worden.Requiem19 schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 18:52:
Waarom niet gewoon lifers nemen dan?
Lijkt me dat je meer stabiliteit hebt met lifters. Drop is ook iets minder extreem dan jouw balkje.Manarinth schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 20:04:
[...]
Bedoel je liftschoenen? Homegym, dus vaak gewoon op blote voeten. Schoenen lijken me duurder en moeten ooit vervangen worden.
Kwam tot 3x160 en 1x170.
Nog lang niet het gewicht waar ik vorig jaar mee speelde maar als we zo doorgaan komen we daar uiteindelijk wel weer in de buurt. Het voelde in elk geval wel weer erg lekker om even aan een zware DL te hangen.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
base meso cycle
week 1 day 3
7x5x152,5kg.
gemiddeld 4 minuten rust tussen de sets.
de eerst set duurde 25 sec en de laatste bijna een minuut.
laatste set maar 4 reps. bij een 5e was ik out gegaan vermoed ik.
ik had liever op mijn box getraind maar ik was te laat met inschrijven en het was vol.
En als ik train met een hoge intensiteit in mijn schuur moet ik altijd even wennen.
Had ik verleden keer ook met smolov 2 jaar geleden.
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
Welke app gebruik jij om je progressie bij te houden? Ziet er namelijk goed uit.VinnyAMS schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 19:27:
@dvdkiwi @Zuluman serieuze gewichten hoor.
Vandaag ook weer een training.
[Afbeelding]
[YouTube: Barbell curls]
In the end we only regret the chances we didn't take
AdmiraalTimbo schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 21:12:
[...]
@AdmiraalTimbo stronglifts 5x5 betaalde versie
https://stronglifts.com/5x5/
Welke app gebruik jij om je progressie bij te houden? Ziet er namelijk goed uit.
[ Voor 7% gewijzigd door VinnyAMS op 12-12-2020 21:26 ]
Ook voor de rust pauzes tussen de setjes. Kost wel 20 euro per jaar dacht ik, maar verder erg fijn.
Sterk! En goede muziekZuluman schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 17:25:
Vandaag weer smolov squat. Ik loop wat achter op schema. Ik had wellicht iets te veel opdrachten aangenomen voor mijn nevenwerkzaamheden.
base meso cycle
week 1 day 3
7x5x152,5kg.
gemiddeld 4 minuten rust tussen de sets.
de eerst set duurde 25 sec en de laatste bijna een minuut.
laatste set maar 4 reps. bij een 5e was ik out gegaan vermoed ik.
ik had liever op mijn box getraind maar ik was te laat met inschrijven en het was vol.
En als ik train met een hoge intensiteit in mijn schuur moet ik altijd even wennen.
Had ik verleden keer ook met smolov 2 jaar geleden.
[YouTube: 12 december 2020]
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Het is helaas ruim 30 euro per jaar of 100 euro eenmalig. Strong is een mooie app maar wat mij betreft veel en veel te duur voor wat je er voor terug krijgt.wokkelz schreef op zaterdag 12 december 2020 @ 23:11:
Ik gebruik zelf 'strong' om elke training bij te houden.
Ook voor de rust pauzes tussen de setjes. Kost wel 20 euro per jaar dacht ik, maar verder erg fijn.
Zit nu ook een andere te zoeken want ik wil wel meer dan drie routines kunnen maken.
[ Voor 9% gewijzigd door Tsurany op 13-12-2020 14:35 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik raad Irongains echt aan, mega handig en mocht je willen betalen is het 11 euro lifetime ipv per jaar.Tsurany schreef op zondag 13 december 2020 @ 14:34:
[...]
Het is helaas ruim 30 euro per jaar of 100 euro eenmalig. Strong is een mooie app maar wat mij betreft veel en veel te duur voor wat je er voor terug krijgt.
Zit nu ook een andere te zoeken want ik wil wel meer dan drie routines kunnen maken.
Helaas enkel voor Apple, geen Android versie.AdmiraalTimbo schreef op zondag 13 december 2020 @ 14:42:
[...]
Ik raad Irongains echt aan, mega handig en mocht je willen betalen is het 11 euro lifetime ipv per jaar.
Hmmm stom ! Ik zal eens verder kijken.Tsurany schreef op zondag 13 december 2020 @ 14:46:
[...]
Helaas enkel voor Apple, geen Android versie.
AdmiraalTimbo schreef op zondag 13 december 2020 @ 14:49:
[Afbeelding]
Ik sport nu zo’n maand in deze gym en ben eigenlijk altijd helemaal alleen. Het lijkt bijna een prive gym. Ik geniet hier zoveel meer van dan van een volle sportschool. Wel ben ik opzoek naar een sportbuddy. Daar later meer over
Ja er is nooit iemand aanwezig, zelfs geen personeel want 24/7. Plus altijd je eigen muziek op kunnen zetten via de tablet. Ook is het met 35 euro p/m nog niet eens zo duur als je ziet wat je ervoor krijgt.
Maak ik weer een nieuwe schema op mijn pc en kan ik die gelijk weer via mijn Google Drive gebruiken.
Verwijderd
Als je een sportbuddy zoekt moet je wel melden waar die gym isAdmiraalTimbo schreef op zondag 13 december 2020 @ 14:49:
[Afbeelding]
Ik sport nu zo’n maand in deze gym en ben eigenlijk altijd helemaal alleen. Het lijkt bijna een prive gym. Ik geniet hier zoveel meer van dan van een volle sportschool. Wel ben ik opzoek naar een sportbuddy. Daar later meer over
Best, maar wilde nog een keer een uitgebreide post maken eigenlijk.Verwijderd schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:14:
[...]
Als je een sportbuddy zoekt moet je wel melden waar die gym is
Net even getest, ik heb 3 routines erin staan nu, een 4de erbij aanmaken is geen probleem.Tsurany schreef op zondag 13 december 2020 @ 14:34:
[...]
Het is helaas ruim 30 euro per jaar of 100 euro eenmalig. Strong is een mooie app maar wat mij betreft veel en veel te duur voor wat je er voor terug krijgt.
Geen idee wat de limiet is.
Zodra ik een vierde wil moet ik dus Strong premium kopen, dat mag met de gratis versie niet.wokkelz schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:42:
[...]
Net even getest, ik heb 3 routines erin staan nu, een 4de erbij aanmaken is geen probleem.
Geen idee wat de limiet is.
Ah zo, idd dat is dan inderdaad een beperking. Al doe je met 1 routine vaak een week of 8?Tsurany schreef op zondag 13 december 2020 @ 16:47:
[...]
Zodra ik een vierde wil moet ik dus Strong premium kopen, dat mag met de gratis versie niet.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Verwijderd
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Verwijderd
En dat heb ik nu dus ook in m'n gym. Mijn "keten" heeft meerdere locaties waarvan dus 1 net over de grens in Belgie. Die locatie is dicht, dus mijn gym is nu drukker en voor de helft gevuld met Belgen.. Ik gun het ze wel, maar ergens is het krom.
I served in a company of heroes.
Het gaat om het virus dat je er mee weg haalt. Dat de halters zwart zijn van de viezigheid, ja dat blijf je houden denk ik. Maar het virus gaat er wel af met een doekje en schoonmaakmiddel.Verwijderd schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:33:
Schoonmaken van een stoeltje is zo erg nog niet, maar bij schijven van bijv. een benchpress blijf je bezig.
Ik heb net even gezocht, en ik heb de app in augustus 2017 voor €7.99 gekocht. Eenmalig. Flinke prijsstijging, ongelofelijk... Maarre, vind je die 30 per jaar echt zo veel? Als je 200x per jaar naar de gym gaat is het €0.15 per keer, dat valt toch wel mee? Maar ik heb natuurlijk geen idee hoe je persoonlijke financien erbij staanTsurany schreef op zondag 13 december 2020 @ 14:34:
[...]
In de gym is het niet verplicht om een mondmasker te dragen toch?PM_Petrol schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:30:
Aan de ene kant is het wel terecht als alles weer dicht zou gaan, net als in het voorjaar. Ik weet niet hoe het er bij jullie in de sportschool aan toe gaat, maar hier hebben de meesten schijt aan de regels. Mondkapjes worden er vaak niet gedragen, schoonmaken kennen de meesten ook niet. Het enige is dat er niet zoveel personen aanwezig kunnen zijn door het reserveringssysteem.
Bij ons iig niet..
Bij basicfit is het verplicht.wokkelz schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:42:
[...]
In de gym is het niet verplicht om een mondmasker te dragen toch?
Bij ons iig niet..
Zou overal verplicht moeten zijn, in alle andere openbare gebouwen is het ook verplicht.
Heeft iemand ervaring met 24h basicfits? Bij ons wordt het er binnenkort een. Is het savonds na 22.00 nog druk bijvoorbeeld? Op de reguliere tijden was het savonds tot 22.00 uur altijd een stuk drukker iig. Maar omdat de tijdsvakken nu eigenlijk elke dag volzitten is het wel fijn dat er savonds laat ook getrained kan worden.
was altijd heel rustig bij mij in basic fit na 11 uur 's avonds, slechts een handjevol mensenPM_Petrol schreef op zondag 13 december 2020 @ 19:54:
[...]
Bij basicfit is het verplicht.
Zou overal verplicht moeten zijn, in alle andere openbare gebouwen is het ook verplicht.
Heeft iemand ervaring met 24h basicfits? Bij ons wordt het er binnenkort een. Is het savonds na 22.00 nog druk bijvoorbeeld? Op de reguliere tijden was het savonds tot 22.00 uur altijd een stuk drukker iig. Maar omdat de tijdsvakken nu eigenlijk elke dag volzitten is het wel fijn dat er savonds laat ook getrained kan worden.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Zo’n gym als hierboven zou ik hier in de buurt ook wel eens willen vinden! Dat is mooi om straks zelf verder te trainen (bij de gym waar ik pt kan je niet zelf trainen).
Zelf ook bang voor... door corona tijd niks gedaan en veel spiermassa kwijt. Toch even geduurd dat je weer op gang komt, moet echt niet dicht gaan. Heerlijk om dagelijks de sportschool te pakkenwauturr schreef op zondag 13 december 2020 @ 18:38:
Ik frees toch echt dat we een maand of 2 niet meer naar de gym kunnen, maarja eerst maar eens afwachten
Aantal weken geleden goed door m'n rug gegaan, waardoor ik letterlijk plat op bed of bank lag. Durf nu weer te squatten etc. Was de eerste keer wel weer even spannend. Dus eerst tijdje bodyweight squats gedaan en gisteren weer met stang (50kg max. incl. stang).
Helaas ook m'n linkerknie niet top. Al hele tijd last van (lees: jaren), maar niets heftigs. Afgelopen maanden werd het erger en erger. Fysio bezocht en waarschijnlijk onbalans in de enkel, waardoor knie extra belast word. Daarom nu veel been oefeningen, zodat de beenspieren de krachten op mijn knie ontnemen en waarschijnlijk een zooltje in m'n linkerschoen laten aanmeten, om de onbalans in mijn enkel op te vangen.
Het zal de leeftijd zijn (38) denk ik
Bij een overhead squat laatst kreeg ik de feedback dat ik bijna een eenbenige squat deed. Mezelf laten filmen en waarempel: ik roteerde helemaal met mn linkerheup en leek voor 75% met 1 been te squatten.
In mn hoofd deed ik het perfect symmetrisch, maar op beeld niet. Dat is het gevaar van ons brein, die vindt een shortcut als iets niet werkt en ziet dat nieuwe patroon dan als normaal.
Moeilijk om dat weer af te leren...
Zolang ik verder gewoon kan trainen vind ik het prima, de pijntjes verdwijnen uiteindelijk ook wel weer een keer.
Squat je niet voor een spiegel dan? Zeker bij dat soort oefeningen gebruik ik altijd de spiegelwand.Requiem19 schreef op maandag 14 december 2020 @ 08:35:
Ik heb ook wat oude blessures en heb daardoor mn bewegingspatroon aangepast - onbewust.
Bij een overhead squat laatst kreeg ik de feedback dat ik bijna een eenbenige squat deed. Mezelf laten filmen en waarempel: ik roteerde helemaal met mn linkerheup en leek voor 75% met 1 been te squatten.
In mn hoofd deed ik het perfect symmetrisch, maar op beeld niet. Dat is het gevaar van ons brein, die vindt een shortcut als iets niet werkt en ziet dat nieuwe patroon dan als normaal.
Moeilijk om dat weer af te leren...
Een bicep curl geloof ik wel, daar heb ik geen spiegel voor nodig, maar squat, deadlifts etc. wil ik mijn houding altijd kunnen controleren.
In een Crossfit box zijn geen spiegels :-).PdeBie schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:16:
[...]
Squat je niet voor een spiegel dan? Zeker bij dat soort oefeningen gebruik ik altijd de spiegelwand.
Een bicep curl geloof ik wel, daar heb ik geen spiegel voor nodig, maar squat, deadlifts etc. wil ik mijn houding altijd kunnen controleren.
Doen ze daarom die gekke pull ups?Requiem19 schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:25:
[...]
In een Crossfit box zijn geen spiegels :-).
Verklaart een hoopRequiem19 schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:25:
[...]
In een Crossfit box zijn geen spiegels :-).
met name waar je naar kijkt tijdens het squatten is bepalend voor je houding
of jezelf gewoon filmen, bij gebrek aan spotter of coach
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik heb mezelf laatst gefilmd bij het squatten, hielp enorm. Ik zag dat ik in de basis goed bezig was qua houding maar dat het af en toe nog wat wankelde. Vooral een kwestie nu van het gewicht niet te snel omhoog gooien. Liever wat meer reps om de beweging er goed in te krijgen en dan pas het gewicht echt verhogen.HyperTrophy schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:15:
spiegels zijn niet handig bij squats, beter is een goede spotter die je de juiste cues kan geven.
met name waar je naar kijkt tijdens het squatten is bepalend voor je houding
of jezelf gewoon filmen, bij gebrek aan spotter of coach
En het gewicht is gewoon op... ik heb niet meer ijzer liggen
CrossFit Batadorp zo te zienVerwijderd schreef op zondag 13 december 2020 @ 15:14:
[...]
Als je een sportbuddy zoekt moet je wel melden waar die gym is
Vraag ik me ook af.. wmb niet tot het echt apart genoemd wordt.bie100 schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:11:
zullen ze de sportscholen sluiten? hoop het niet anders heb ik nog mijn home gym minder gezellig maar goed beter iets dan niets
RTL maakte er wel melding van dat de sportscholen dicht gaan maar laten we vanavond even afwachten. Ik hoop zo erg dat ze open blijven...Vuvuzela schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:20:
[...]
Vraag ik me ook af.. wmb niet tot het echt apart genoemd wordt.
Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.
ik hoop het ook maar ik heb er wel een dubbel gevoel overFaddermakker schreef op maandag 14 december 2020 @ 12:35:
[...]
RTL maakte er wel melding van dat de sportscholen dicht gaan maar laten we vanavond even afwachten. Ik hoop zo erg dat ze open blijven...
er zullen best wel sportscholen zijn die het goed doen maar ik hoor ook verhalen dat er een hoop zijn die zich niet aan de regels houden
tja wat is wijsheid ben blij dat ik dat niet beslis
Kan die katrol wel vervangen door een betere maar die paal wiebelt ook al gigantisch. Wellicht gewoon alle pulley oefeningen vervangen door alternatieven. Zou toch graag die ATX T-Bar Row attachment voor m'n powerrack willen hebben zodat ik die kan gebruiken voor rug oefeningen. Kom wel een paar universele tegen maar die ging maar tot 50mm balk dikte. Of ze werken enkel met 50mm halterstangen ipv zowel 30mm als 50mm.
[ Voor 17% gewijzigd door Tsurany op 14-12-2020 13:13 ]
Tsurany schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:12:
Katrolletje van m'n pulley lijkt het te begeven. Wijze les, koop geen goedkope spullen voor je home gym als je het langer dan een paar maanden wilt gebruiken. Ik had gewoon direct zo'n half rack moeten kopen ipv een goedkoop bankje om het uit te proberen.
Kan die katrol wel vervangen door een betere maar die paal wiebelt ook al gigantisch. Wellicht gewoon alle pulley oefeningen vervangen door alternatieven. Zou toch graag die ATX T-Bar Row attachment voor m'n powerrack willen hebben zodat ik die kan gebruiken voor rug oefeningen. Kom wel een paar universele tegen maar die ging maar tot 50mm balk dikte. Of ze werken enkel met 50mm halterstangen ipv zowel 30mm als 50mm.
Dat is altijd een persoonlijke keuze. Vaak koop ik in het begin "goedkope prul" waarvan ik weet dat het prul is, als ik het dan niet gebruik geef ik het door zonder dat het pijn doen. Als ik het wel gebruik geef ik het ook door en vervang alles door kwaliteit. In het verleden te vaak voor duur gegaan om te laten verstoffenTsurany schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:12:
Katrolletje van m'n pulley lijkt het te begeven. Wijze les, koop geen goedkope spullen voor je home gym als je het langer dan een paar maanden wilt gebruiken. Ik had gewoon direct zo'n half rack moeten kopen ipv een goedkoop bankje om het uit te proberen.
Well spoken. Als je iets voor de eerste keer koopt (of doet...) dan ben je nog geen expert, en is je performance suboptimaal. Zodra je ervaring hebt weet je -wel- hoe het werkt.FeronIT schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:45:
[...]
Dat is altijd een persoonlijke keuze. Vaak koop ik in het begin "goedkope prul" waarvan ik weet dat het prul is, als ik het dan niet gebruik geef ik het door zonder dat het pijn doen. Als ik het wel gebruik geef ik het ook door en vervang alles door kwaliteit. In het verleden te vaak voor duur gegaan om te laten verstoffen
Verwijderd
Al een idee wat je gaat doen thuis?AdmiraalTimbo schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:03:
[Afbeelding]
Nog maar even genieten nu het nog kan. Ik baal zo erg. Home gym is geen optie en zelfs de gym op de vliegbasis waar ik werk en woon gaat dicht!
[ Voor 6% gewijzigd door Gonadan op 14-12-2020 16:13 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
- 5:45 opstaan, aankleden, koffie
- 6:00 bodyweight workout
- 6:30/6:45 douchen, ontbijten
- 7:00 werken
Pfffff zie er wel weer tegenop.
Maar je moet wel een stuk inventiever worden om gewichten te vinden. Denk aan zakken zand, tegels, meubilair,... en anders lichaamsgewicht oefeningen. Als je net in een mooi schema zit is het wel even aanpassen helaas.
En nog een grotere run op gym equipment waardoor ik nooit mijn laatste producten kan aanschaffen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dan maar weer thuis body weight oefeningen gaan doen. Bespaart ook weer stookkosten
Behalve huilen, nee even zonder grappen. Ik kan waarschijnlijk alles lenen wat ik nodig heb. Iets vergelijkbaars hebben ze van de zomer ook gedaan. Verder gewoon body weight oefeningen denk ik en heel veel improviseren als ik niet alles kan lenen.
Ook had ik de stangen die het moeten opvangen als het misgaat te hoog zitten. Al met al dus een kwestie van gewenning en tweaken.
De benchpress 3x70 was een drama. Geen vorm, de stang ging alle kanten op. Het gewicht daarna verlaagd naar 50kg en die ging 5x5 gewoon goed.
:strip_exif()/f/image/InOZfkwX39zDyufs0HDbSYEH.jpg?f=fotoalbum_large)
Na de lockdown ga ik toch een keer een PT nemen om de squat vorm beter te krijgen.
Bij de benchpress ook een stang die alle kanten op ging, maar dat kwam vooral door het te zware aantal kilo's.
Tijd om wat meer cardio te doen, en mijn rusthartslag te verlagen. Verder was ik toch al op weg naar een sixpack. En heb ook al wat trainingsafspraken in de tussentijd. I was born for this shit.
[ Voor 20% gewijzigd door Tatsu op 14-12-2020 20:31 ]
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
TellSell band kopenwauturr schreef op maandag 14 december 2020 @ 22:09:
kan echt niet optimaal spiermassa bouwen zonder gym.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jmSpZAijJY3I433BqJ0hpaJN.jpg?f=user_large)
Mijn trainingsplek de komende 5 weken. 💪🏽
6.000Wp > Oost/West 4800Wp + Zuid 1200Wp / Enphase M250x13+M215x7 / 12xLG Bifacial 300Wp +8x Longi 300Wp PVOutput
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/u2vpCtxHrPiVMRFPwmoH3JJe.jpg?f=user_large)
Weer het eerste rondje in maanden gehad. Pff wat haat ik hardlopen haha!
Wow mega tof, wat ik daar al niet voor zou doen.Zuluman schreef op maandag 14 december 2020 @ 23:53:
[Afbeelding]
Mijn trainingsplek de komende 5 weken. 💪🏽
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Thing you can’t even imagineTatsu schreef op dinsdag 15 december 2020 @ 15:04:
En wat zou je er voor doen? *Wink wink nudge nudge*
Gelukkig is er wel een hoge rekstok hier in het park, dus als er geen crossfit slingeraapjes zijn kan ik een paar mooie pullups meepakken. Verder veel pushups en wat klooien met mijn 16kg dumbbels. Kan daar weinig mee met zo’n laag gewicht, maar beter dan niets
Baal vooral van squats en deadlifts. Na even ziek te zijn geweest zat ik weer dicht op mijn PR’s.
[ Voor 14% gewijzigd door Johan Bogle op 15-12-2020 16:27 ]
Met 2x 16kg kun je ook al best wel veel. Koop er nog wat weerstandsbanden bij en gaan!
Laat het nou %#$& niet lopen die 5 weken, als je een beetje blijft trainen valt het verlies echt wel mee!
No joke, dit heeft me al een hele mooie winst opgeleverd tot nu toe.
[ Voor 15% gewijzigd door Tsurany op 15-12-2020 16:42 ]
ik twijfel om je een pb te sturen
Het bespreken van AAS (Androgenic-anabolic steroids) is niet toegestaan, zie ook Sport Beleid:
Het bespreken van steroïden (AAS aka Androgenic-anabolic steroids) is niet toegestaan. Wanneer je het wil gebruiken, wees voorzichtig en vraag advies aan mensen met ervaringen.
:strip_exif()/f/image/3nZ9ezPXF41Gkxhcf95Ez0R2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xaegBDddhlgTN2lpwp8st4H1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JvHZQ3CabSVLpwctbwE3b2PI.jpg?f=fotoalbum_large)