In welke omgeving zit jij qua fietsen als ik vragen mag? Dat omdat er nogal een verschil is tussen 3x per week Amerongen/Leersum fietsen of 3x per week in mijn omgeving (Zuidoost Brabant)

.
Qua combineren is het wat puzzelen geweest maar in principe wordt het (winterschema) als volgt:
Maandagochtend: hardlopen (06:15 - 07:00)
Maandagavond: krachttraining (17:30-18:15)
Dinsdagavond: driving range / mtb
Woensdagavond: krachttraining (17:30 - 18:15)
Donderdagavond: MTB (nog bij daglicht)
Vrijdagochtend: hardlopen
Vrijdagavond: krachttraining
Zaterdag MTB + Golf (18 holes)
Zondag MTB + Golf (9 holes par 3)
Ja dat is het ideaal plaatje en nee dat gaat zeker niet elke week gehaald worden qua golf/hardlopen/mtb. Enige wat vaststaat is krachttraining want dat biedt bij alle andere sporten veel voordeel. Ik ga niet hard-hardlopen maar gewoon een korte cardio-run van 5km wat voldoende is. Ik heb een ******hekel aan hardlopen maar dat kan nu eenmaal altijd en overal.
Voeding is uitgebalanceerd en afwisselend maar wel 5 dagen per week (ma t/m vrijdag) identiek op alle momenten van de dag. Dit om het mealpreppen en ingrediënten kopen te vereenvoudigen. In de regel is dat gewoon zilvervliesrijst met kip en gestoomde groenten of een mix van zoete aardappel + kip + broccoli o.i.d. Ontbijt bestaat uit een breakfast burrito met kidneybonen, eieren, kipfilet, tomaat en wat kruiden en die neem ik om 15:30 nog een keer. 320 kcal in 45-35-20 verhoudingen. Avond is saai met een bak magere Franse kwark. Bulken qua voeding ben ik niet van plan

. Maximale gains ga ik niet krijgen maar daar ben ik ook niet naar op zoek meer. Ben erg benieuwd wat ik qua core stability ga merken op de MTB wanneer er weer eens 3 maanden krachttraining bij zit.
[
Voor 4% gewijzigd door
Typhone op 01-10-2019 09:10
]