Op die manier. Zo had ik ook uitermate veel aandacht toen ik ging deadliften of speciale vormen van squat in m'n vorige sportschool. De meesten daar waren cardio of apparaten gewend. Moet je je inderdaad even overheen zetten, maar meer dan een verwonderde blik is het meestal niet.Salvatron schreef op zaterdag 31 augustus 2019 @ 14:04:
Ik bedoel dingen die afwijken van wat men standaard doet: deadlift, squat, machines, etc. De meesten doen geen one arm pushups bijv. Uiteraard zijn one arm pushups wel normaal trainen, maar apart omdat bijna niemand het doet. Dan val je dus op, het ziet er stoer uit en bijna niemand doet het.
Leverde ook gewoon positieve aandacht op, de instructeurs vonden het wel interessant.
Nou en? Laat je daardoor je training of dag vergallen?Ik wil best met die lui praten maar ik heb gewoon geen behoefte aan aandacht voor mijn oefeningen. Overigens is positieve aandacht ook betrekkelijk want voor je het weet slaan ze om als een blad aan de boom en wordt die aandacht negatief.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8