Hmm Kruidvat (en Action) klinkt in mijn hoofd gewoon dat het niet zo goed is.. Mogelijk dat het gewoon hetzelfde verder is als bij Upfront / XXL etc
Op de bus van Kruidvat staat gewoon een lijst van de ingredienten en hun aandeel in het product. Ik kan me niet voorstellen dat dat niet klopt bij een partij als Kruidvat. Als je vervolgens naar die ingredienten kijkt, is het volgens mij prima spul. Ook de hoeveelheid eiwit per kcal heb ik vergeleken en was vergelijkbaar of beter dan bij andere merken. Tenzij iemand een overtuigend argument heeft waarom andere merken beter zijn, blijf ik bij Kruidvat.
Ik bestel met regelmaat bij Zumub, zit in Portugal. Daar haal ik vaak 4 kg whey choco/vanille rond de €65. Even aanmelden voor de nieuwsbrief dan krijg je altijd korting. Goedkoper kan ik het niet vinden en het is prima spul.Mime010 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 15:59:
Mijn whey is weer bijna op.. Wat raden jullie aan? Gebruik de laatste jaren de whey van XXL, maar begint laatste tijd ook prijzig te worden (95 euro voor 4kilo).
Is er iets wat lekker smaakt (kies meestal banaan of aardbei) voor geen achterlijk bedrag?
Je kunt het allicht eens proberen. Uiteindelijk zal de hoeveelheid eiwit wel grotendeels kloppen, daar zit het verschil niet. Qua oplosbaarheid, smaak en hoe je lichaam er op reageert kunnen er grote verschillen tussen merken zitten dus dat is altijd een persoonlijke kwestie.Mime010 schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 16:13:
Hmm Kruidvat (en Action) klinkt in mijn hoofd gewoon dat het niet zo goed is.. Mogelijk dat het gewoon hetzelfde verder is als bij Upfront / XXL etc
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik vond de whey van action ook prima, smaak viel me niets tegen. Ik heb nu erwteneiwit isolaat van bulk, nog nooit zo’n smerige shake gehad.
Prima spul inderdaad.Gineau schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 16:24:
[...]
Ik bestel met regelmaat bij Zumub, zit in Portugal. Daar haal ik vaak 4 kg whey choco/vanille rond de €65. Even aanmelden voor de nieuwsbrief dan krijg je altijd korting. Goedkoper kan ik het niet vinden en het is prima spul.
Ik geef qua smaak nog wel de voorkeur aan hsnstore, ook vaak aanbiedingen. De chocolade caramel is mijn favoriet.
Erwteneiwit is smaakt, naar mijn mening, echt voor geen meter. Soort van karton. Vind de chocolade van zumub ook niet heel lekker, heb er nog een te gaan met de smaak vanille. Ben benieuwd hoe die smaakt.Eijsbeer schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 20:25:
Ik vond de whey van action ook prima, smaak viel me niets tegen. Ik heb nu erwteneiwit isolaat van bulk, nog nooit zo’n smerige shake gehad.
MacBook Pro 13" 2017 512GB iPhone 13 Pro 128GB
Let op:
Het bespreken van AAS (Androgenic-anabolic steroids) is niet toegestaan, zie ook Sport Beleid:
Het bespreken van AAS (Androgenic-anabolic steroids) is niet toegestaan, zie ook Sport Beleid:
Het bespreken van steroïden (AAS aka Androgenic-anabolic steroids) is niet toegestaan. Wanneer je het wil gebruiken, wees voorzichtig en vraag advies aan mensen met ervaringen.