fflow schreef op maandag 8 april 2024 @ 19:33:
Goed om te horen dat het platform op Apple ook weer bruikbaar is.
Mag ook wel 6 maanden na lancering van de nieuwe app en het verwijderen van de oude. Maar goed, ik ben blij voor de ontwikkelaars. Zij hebben denk ik niet de keuze gemaakt om de oude app vroegtijdig te vervangen voor een uitgeklede nieuwe. Ik vindt het een hele prestatie om te blijven werken aan iets waar zo veel over gezegd wordt en je te maken hebt met bovenstaande keuze waar je zelf geen invloed op had.
Is er nog iets over van de 2 wekelijkse update cyclus waar je het over had @
Danny_NPO?
Persoonlijk kijk ik alleen op een Samsung tv maar die heeft 15 weken geen update meer gehad.
De terugkeer van de favorieten lijst zit ik nog steeds met smart op te wachten.
Kun je daar al meer over melden? Of moet die ook nog van de grond af worden opgebouwd?
Ik zat het
interview van november vorig jaar nog even te lezen. Maar zaken die daar genoemd worden en te zien zijn op
deze afbeelding in het interview die toen blijkbaar al zouden werken, zoals het kiezen van afspeel snelheid en kwaliteit, kan ik helemaal niet kiezen.
Kun je dit toelichten?
De aflevering die gekeken zijn worden sinds enige tijd wel weer als gezien gemarkeerd.
Nu nog onthouden welke ongemarkeerde, wel gekeken afleveringen ik wel heb gezien. Als alle andere ontwikkelingen en functies klaar zijn, mag er dan een optie komen dat je zelf een aflevering als bekeken kan markeren? Maar pas alleen als de rest weer werkt hoor.
Al met al gaat het dan vast nog wel een maand of 4-5 duren voordat alle functies op alle platformen weer terug zijn zoals we gewend waren. Dan had 'het management' bij de NPO nog prima een jaar het abonnement op de vorige app kunnen verlengen. Dan was iedereen een stuk blijer geweest. Als eindgebruiker en klant had ik graag een jaar gewacht.
Als ik er naast zit dan hoor ik het graag Danny. Ik wil best betalen voor een werkend product. Dan kan ik ook weer HD kijken