Dank allemaal voor de vragen en feedback. Ik ga proberen voor zover ik kan zaken te beantwoorden:
Het ios/tvos team is heel druk bezig met het verder maken van de tvOS app. Het team hoopt snel een update uit te kunnen brengen. Ik persoonlijk verwacht niet dat deze update direct alle gevraagde/verwachtte functionaliteit zal toevoegen, maar het team werkt hier ongelooflijk hard aan. Ook om ervoor te zorgen dat in de toekomst updates sneller uitgebracht kunnen worden.
Kindprofielen staan op onze korte termijn roadmap.
Het onthouden van settings heb ik hier eerder gehoord, is goede feedback, en zal ik meenemen. De uitdaging hier zit hem vooral in de scope waarin we verschillende settings willen onthouden. Dit kan functionaliteiten zoals deze nogal snel complex maken, of langer in doorlooptijd (willen we, en zo ja welke, settings onthouden op account level, op profiel level of bijvoorbeeld op device level? Of wellicht een combinatie hiervan?) Er wordt in ieder geval zeker over nagedacht.
Verwijderen van items uit "Kijk Verder" is iets dat op onze backlog staat. Meer weet ik hier niet over op dit moment.
Jixreme schreef op woensdag 14 februari 2024 @ 14:17:
Ik denk dat een deel van de irritatie van veel gebruikers in deze struisvogelpolitiek zit. Na maanden reactie, maar “de problemen zouden nu opgelost moeten zijn!”. Nee dat zijn ze bij lange na niet! Dan kan ik wel weer gaan reageren maar dan heb ik daar vooral mezelf mee, omdat ik dan pas in april of mei reactie zal krijgen van iemand die inhoudelijk van niks weet.
Dit hele stuk (klantenservice) ligt volledig buiten mijn bereik. Ik kan hier helaas dus niet meer voor je betekenen los van dit door te geven. Ik zie het vooral als mijn doel om zo snel als mogelijk alle voor de gebruiker missende of niet goed werkende zaken op te lossen met het team. Voor de rest probeer ik hier waar ik kan (technische) context te geven over dingen, maar begrijp ik dat dat niet alles zal beantwoorden.
@
doltishDuke We hebben (sub-)teams voor onder andere backend, de website, apple, android, en meer, die zo veel als mogelijk onafhankelijk van elkaar, maar wel in samenspraak, opereren. De videospeler (aka de player) heeft een eigen dedicated team, met een eigen backlog, en staat technisch los van NPO Start. Dit aangezien de player ook gebruikt wordt door omroepen in hun eigen producten. Wanneer het team dat de player doet dus bijvoorbeeld bezig is met iets, werken de andere teams paralel aan andere zaken. Echter komt het soms ook voor dat we actiever samenwerken, zoals bijvoorbeeld bij bingewatchen. Dat is technisch een combinatie van backend, verschillende frontends en het player team. Hopelijk geeft dit wat context.
@
TwOkkie Het is voor zover ik weet echt een van de meestgevraagde functionaliteiten, dat we terugzien in onder andere gebruikersfeedback, naast uiteraard andere zaken. We zijn uiteraard waakzaam voor het verkeerd interpreteren hiervan, daarom werken we ook zo veel als mogelijk "data-inspired". Met andere woorden, gebruikersfeedback is extreem belangrijk, maar niet het enige waar het team en de product owner hun afwegingen door maken.
Met betrekking tot het ticketsysteem heb ik daar geen antwoord op, ik weet dat simpelweg niet.
@
Bintmeister Dank voor het melden, ik neem het mee.
edit:
Ik zie dat mijn account ook hier 'gepromoveerd' is tot bedrijfsaccount.
Enerzijds super omdat iedereen dan kan zien dat ik 'verified' ben, anderzijds wil ik wel nog steeds herhalen dat ik niet een officieel communicatiekanaal ben. Zoals iemand hier eerder mooi zei: "Danny, techlead van de NPO" is niet de NPO en spreekt ook niet voor of namens de NPO. Ik probeer vooral alleen vragen te beantwoorden en context te geven waar ik kan op eigen gelegenheid.
Ik hoop dat iedereen daar begrip voor heeft, ondanks dat er nu "bedrijfsaccount" onder mijn naam staat.
-Danny
[
Voor 7% gewijzigd door
Danny_NPO op 14-02-2024 18:13
]