Met betrekking tot vragen over de LG App:
Het lijkt erop, en ik zeg hier even expres 'lijkt', want ik ben hier zelf niet direct bij betrokken dus ik kan dit fout hebben, dat er onderscheid wordt gemaakt tussen Full HD en 4k schermen met betrekking tot de app-beschikbaarheid in de LG store. Dit lijkt te verklaren waarom voor sommige LG modellen de app wel beschikbaar is, en andere niet.
Collega's van mij zijn druk bezig, al sinds de lancering van de Smart TV Apps, om dit te achterhalen en z.s.m. te fixen. Echter, zoals ik vaker benoemd heb is het release proces rond Smart TV Apps nogal erg complex.
Ik heb dus helaas geen ETA (Estimated Time of Arrival) voor wanneer de App beschikbaar is. Maar we zijn druk bezig om een oplossing te zoeken hiervoor. Wanneer ik meer info heb laat ik het weten.
Verder @
Stukfruit is het absoluut niet mijn intentie om mensen te prikkelen, of autoritair of neerbuigend over te komen. De reden waarom ik de techniek benoem is vooral voor extra context. Ik lees vaak, ook hier, bijvoorbeeld zinnen in de richting van "is dit ooit wel getest", en ik probeer door de extra context vooral indirect aan te geven dat we dat dus doen en uiteraard onderdeel is van het totale proces, dus zonder direct iemand aan te spreken.
@
fflow ik zal mijn afkortingen voortaan volledig uitschrijven, zodat ze meer context geven.
Met betrekking tot tvOS heb ik nog niet echt een update. Het team werkt dedicated nu aan een update, die in meerdere fases waarschijnlijk gereleased gaat worden. Met andere woorden, waarschijnlijk gaat met een nieuwe update niet direct alles er in zitten, maar zullen features gefaseerd opgeleverd gaan worden. Dit om sneller de gebruikerservaring te verbeteren. Dit is wel allemaal niet set-in-stone, dus neem dit even met een korreltje zout. We werken in ieder geval hard aan de tvOS app.