Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Penthe schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 22:58:
Dat zou dat bij alle zenders het geval moeten zijn maar nee het blijven NPO2, RTL4/5 en Veronica en volgens mij staan beiden hier op 50Hz. Dan zouden deze 4 zenders daar dus van afwijken?
Voor mij is het repeterende hikje, wat er eerst duidelijk in zat echt verdwenen, dat was ook niet op die specifieke zenders aanwezig maar eigenlijk bij iedere zender wel. Ik dacht dat we over dezelfde beleving spraken, maar blijkbaar niet.

Het lijkt erop dat we het over verschillende zaken hebben. Ik zal woensdag even bij mijn dochter kijken met haar Mi box S. Ik start ze hier niet meer op, het Mi box S tijdperk heb ik inmiddels afgesloten, die blijven onder het stof liggen 😉

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rfbroek
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
hardware-lover schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:35:
[...]
Het lijkt erop dat we het over verschillende zaken hebben.
Ik denk het ook, op de Mi Box en Stick zijn het echt lange haperingen, is gewoon niet fatsoenlijk naar te kijken.
Alleen als je "hoge kwaliteit" uit zet bij de profiel instellingen is het te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Penthe
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 22:27
hardware-lover schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:35:
[...]

Voor mij is het repeterende hikje, wat er eerst duidelijk in zat echt verdwenen, dat was ook niet op die specifieke zenders aanwezig maar eigenlijk bij iedere zender wel. Ik dacht dat we over dezelfde beleving spraken, maar blijkbaar niet.

Het lijkt erop dat we het over verschillende zaken hebben. Ik zal woensdag even bij mijn dochter kijken met haar Mi box S. Ik start ze hier niet meer op, het Mi box S tijdperk heb ik inmiddels afgesloten, die blijven onder het stof liggen 😉
De Mi Box doet alles hier nog geheel naar behoren als mediaspeler met Kodi en alle streamings diensten zoals Netflix, Disney+ en Prime. Maar ik heb er nog veel meer op staan van Spaanse afkomst wat gewoon prima werkt en ook nog de Engelse Freesat zenders live. De enige app die hier een probleem veroorzaakt is NLZiet en dat is voor mij geen reden de Mi Box in de kast te leggen. De Nvidia Shield heeft het zelfde probleem met NLZiet en dat is toch een box behoorlijk aan de prijs. Dus in mijn ogen moet NLZiet dit probleem gewoon oplossen anders gewoon NLZiet er weer uit en niet mijn Mi Box want die doet het gewoon prima met alles wat ik verders bekijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Penthe
rfbroek schreef op zondag 2 juli 2023 @ 17:30:
[...]

Ik denk het ook, op de Mi Box en Stick zijn het echt lange haperingen, is gewoon niet fatsoenlijk naar te kijken.
Alleen als je "hoge kwaliteit" uit zet bij de profiel instellingen is het te doen.
Dan nog is er een stotter te zien al is de interval dan enkel langer, NLZiet heeft gewoon een probleem wat ze gewoon rap op moeten lossen, elke klant is belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
Penthe schreef op maandag 3 juli 2023 @ 00:08:
[...]

Dan nog is er een stotter te zien al is de interval dan enkel langer, NLZiet heeft gewoon een probleem wat ze gewoon rap op moeten lossen, elke klant is belangrijk.
Ik denk dat je daar een inschattingsfout maakt. Als het aantal gebruikers dat een mibox gebruikt deze problemen ervaart is dat voor deze groep zeer vervelend. Als die groep echter maar een marginaal percentage is van de totale gebruikersgroep dan zal men er vrij weinig aandacht aan besteden want er zijn grotere groepen die dit probleem helemaal niet ervaren

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penthe
Webgnome schreef op maandag 3 juli 2023 @ 06:27:
[...]

Ik denk dat je daar een inschattingsfout maakt. Als het aantal gebruikers dat een mibox gebruikt deze problemen ervaart is dat voor deze groep zeer vervelend. Als die groep echter maar een marginaal percentage is van de totale gebruikersgroep dan zal men er vrij weinig aandacht aan besteden want er zijn grotere groepen die dit probleem helemaal niet ervaren
En jij hebt volgens mij geen flauw idee hoe je een bedrijf draaiende houd, daarbij is elke klant een bijdrage aan je verdienste en elke klant moet je koste wat het kost vasthouden door goede service te verlenen(Klant is koning). Ook al is dit een kleinere groep, al geloof ik daar niet veel van sinds ook de Nvidia Shield last heeft van deze storing. Daarnaast kijken de meeste mensen uitgesteld bij NLZiet en daarbij is het probleem niet aanwezig, dus het is heel goed mogelijk dat het gros van de gebruikers het nog niet eens gezien heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:31
Penthe schreef op maandag 3 juli 2023 @ 10:01:
[...]

En jij hebt volgens mij geen flauw idee hoe je een bedrijf draaiende houd, daarbij is elke klant een bijdrage aan je verdienste en elke klant moet je koste wat het kost vasthouden door goede service te verlenen(Klant is koning). Ook al is dit een kleinere groep, al geloof ik daar niet veel van sinds ook de Nvidia Shield last heeft van deze storing. Daarnaast kijken de meeste mensen uitgesteld bij NLZiet en daarbij is het probleem niet aanwezig, dus het is heel goed mogelijk dat het gros van de gebruikers het nog niet eens gezien heeft.
Deels mee eens. Indien het een grote groep betreft dan inderdaad werk aan de winkel voor NLziet. Als het een kleine groep betreft, dan afweging maken tussen kosten en opbrengst. Dus nee, niet eens met koste wat het kost vasthouden en klant is koning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penthe
meesje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 11:08:
[...]

Dus nee, niet eens met koste wat het kost vasthouden en klant is koning.
En dan gaat die kleine groep hele slechte reviews online neerzetten ten koste van de reputatie van het bedrijf, er zit wel meer achter.. Er is slechts 1 blogger nodig met een slecht review om een goed lopend restaurant in de problemen te brengen.

Nogmaals klanten moet je als bedrijf koesteren groot en klein en de kosten die worden verloren worden ruimschoots goedgemaakt door de aanhoudende goede reputatie die juist weer meer klanten oplevert.

Ik zelf gaat er vanuit dat NLZiet dit probleem wel oplost maar dat dit tensamen zal komen met een nieuwe versie van de NLZiet app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
Penthe schreef op maandag 3 juli 2023 @ 12:08:
[...]

En dan gaat die kleine groep hele slechte reviews online neerzetten ten koste van de reputatie van het bedrijf, er zit wel meer achter.. Er is slechts 1 blogger nodig met een slecht review om een goed lopend restaurant in de problemen te brengen.

Nogmaals klanten moet je als bedrijf koesteren groot en klein en de kosten die worden verloren worden ruimschoots goedgemaakt door de aanhoudende goede reputatie die juist weer meer klanten oplevert.

Ik zelf gaat er vanuit dat NLZiet dit probleem wel oplost maar dat dit tensamen zal komen met een nieuwe versie van de NLZiet app.
Nogmaals het is kosten baten afweging. De groep met een mi box is dusdanig klein. Shield vind ik van andere orde. Maar ook dat is een afweging. Als bedrijf kun je ook gewoon zeggen: we ondersteunen een Google TV (van 40/60 euro) of Apple TV. Punt. Dan bereik je een zeer groot publiek en heb je weinig onderhoud. Je hoeft dan niet tig tv platforms, hardware en versies te ondersteunen. Zo doet F1tv pro het ook. Het lijstje met ondersteunde apparaten is beperkt. Wil je iets anders knutselen? Best, ga je gang maar ga niet zeuren als het niet werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Penthe
meesje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 12:44:
[...]

Nogmaals het is kosten baten afweging. De groep met een mi box is dusdanig klein. Shield vind ik van andere orde. Maar ook dat is een afweging. Als bedrijf kun je ook gewoon zeggen: we ondersteunen een Google TV (van 40/60 euro) of Apple TV. Punt. Dan bereik je een zeer groot publiek en heb je weinig onderhoud. Je hoeft dan niet tig tv platforms, hardware en versies te ondersteunen. Zo doet F1tv pro het ook. Het lijstje met ondersteunde apparaten is beperkt. Wil je iets anders knutselen? Best, ga je gang maar ga niet zeuren als het niet werkt.
De Mi Box heeft AndroidTV en Google TV is een laag over AndroidTV het lijkt er ook op dat alle storingen voorkomen onder AndroidTV 9 en daar gaan nog altijd legios aan boxen in rond, daar vanuit gaande praat je niet meer over een kleine groep. Tel daar bij op dat 80% uitgesteld kijkt waar dit probleem niet aanwezig is. Dus conclusie is gewoon dat dit zogenaamde kleine groepje zal gaan groeien zolang het probleem bij live blijft bestaan, het is gewoon een kwestie van tijd.

En nu ook even hier kijken. https://help.nlziet.nl/hc...-kan-ik-NLZIET-gebruiken-

AndroidTV staat er gewoon keurig bij vermeld, dus probleem moet gewoon verholpen worden.
.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
@Penthe , sorry maar nee. Je verwijt mij er van niet te weten hoe je een bedrijf runt maar zelf beredeneer je vauit die kleine groep waar we het over hebben. Tuurlijk je moet klanten tevreden stellen maar zoals door @meesje is aangegeven het is en blijft een kostenbaten analyse. Heb het meermaals mee gemaakt dat er altijd klanten zullen zijn die ontevreden om welke reden dan ook. Je kunt niet iedereen tevreden houden.

Je stelt het nu heel stellig dat iedere klant geholpen MOET worden. Dat is gewoon niet waar

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
@Penthe Wat betreft de NLziet help pagina, valt de Mi box inderdaad onder de supported devices. Verder blijft het een commerciële afweging of ze aan dit probleem prio geven: hoeveel gebruikers heeft er daadwerkelijk last (lees: hoeveel meldingen hebben ze binnen gekregen), wat is de verhouding live/uitgesteld kijken, etc. Op basis daarvan kunnen ze beslissen om aan dit probleem een lagere prio te geven.

Zelf zou ik qua supported apparaten de voorkeur geven aan zoals F1tv pro het aanpakt. Gewoon een vrij beperkt aantal apparaten ondersteunen. Niet tig televisies (elke tv heeft weer andere hardware, cpu en OS versie) of wildgroei aan ‘kastjes’. Als een grote organisatie als F1tv hier al voor kiest (met groot internationaal klanten bestand), dan is de keuze van NLziet toch zeer risicovol?
Een bekend fiasco is (of was) Viaplay vorig jaar… Belofte dat Viaplay werkt op het OS van diverse televisies.

Met streaming diensten blijft mijn advies altijd: koop, afhankelijk van welk eco systeem je voorkeur heeft, een Google TV of Apple TV.

[ Voor 13% gewijzigd door meesje op 03-07-2023 18:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Oké, ik zit nu wat vroeger dan gepland bij mijn oudste dochter en haar Mi box S (met Android TV V9).

Live TV op die specifieke zenders is ONACCEPTABEL SLECHT. Nu wordt mij pas duidelijk wat er wordt bedoeld voor die specifieke zenders, wauw.

Het maakt niet uit hoe je de Android TV instellingen voor weergave kiest (behalve dan de kwaliteit binnen de NLZiet app terugzetten), het blijft beroerd voor die bepaalde zenders bij Live TV en terugkijken binnen die uitzending.

Mijn excuses dat ik het in eerste instantie niet goed heb ingeschat, maar zoiets had ik niet verwacht.

Edit: voor alle duidelijkheid, dat zie ik dus niet zo met diverse andere apparaten voorzien van Android TV 10/11 en 12.

[ Voor 15% gewijzigd door hardware-lover op 03-07-2023 21:05 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rfbroek
  • Niet online
hardware-lover schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:05:
voor alle duidelijkheid, dat zie ik dus niet zo met diverse andere apparaten voorzien van Android TV 10/11 en 12.
Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom ik het probleem niet heb met de Chromecast met Google TV.
Mijn Mi box en sticks draaien volgens mij op Android TV 9, en die hebben alle 3 dus wel dat probleem.

Nogmaals, hoe meer mensen melding ervan maken bij NLZiet, hoe sneller het vermoedelijk verholpen zal zijn. Ze hebben in elk geval gezegd dat er aan gewerkt wordt.

Dat een hoop mensen niet hebben geklaagd wil nog niet zeggen dat ze het probleem niet ervaren trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
rfbroek schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:46:
[...]

Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom ik het probleem niet heb met de Chromecast met Google TV.
Mijn Mi box en sticks draaien volgens mij op Android TV 9, en die hebben alle 3 dus wel dat probleem.

Nogmaals, hoe meer mensen melding ervan maken bij NLZiet, hoe sneller het vermoedelijk verholpen zal zijn. Ze hebben in elk geval gezegd dat er aan gewerkt wordt.

Dat een hoop mensen niet hebben geklaagd wil nog niet zeggen dat ze het probleem niet ervaren trouwens :)
Android 9 is end of life en krijgt geen Security support meer. Idem voor Android 10 overigens. Wellicht zegt NLziet dat ze daar geen ondersteuning meer voor bieden. Op hun support pagina geven ze niks aan qua versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penthe
meesje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 21:40:
[...]

Android 9 is end of life en krijgt geen Security support meer. Idem voor Android 10 overigens. Wellicht zegt NLziet dat ze daar geen ondersteuning meer voor bieden. Op hun support pagina geven ze niks aan qua versies.
Dan kijk je echt niet goed https://www.nlziet.nl/nl/...e%20Google%20Play%20Store!

Vanaf versie Android TV 6.0.

Wel eerst de feiten kennen voor je iets afschrijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penthe
hardware-lover schreef op maandag 3 juli 2023 @ 20:05:
Oké, ik zit nu wat vroeger dan gepland bij mijn oudste dochter en haar Mi box S (met Android TV V9).

Live TV op die specifieke zenders is ONACCEPTABEL SLECHT. Nu wordt mij pas duidelijk wat er wordt bedoeld voor die specifieke zenders, wauw.

Het maakt niet uit hoe je de Android TV instellingen voor weergave kiest (behalve dan de kwaliteit binnen de NLZiet app terugzetten), het blijft beroerd voor die bepaalde zenders bij Live TV en terugkijken binnen die uitzending.

Mijn excuses dat ik het in eerste instantie niet goed heb ingeschat, maar zoiets had ik niet verwacht.

Edit: voor alle duidelijkheid, dat zie ik dus niet zo met diverse andere apparaten voorzien van Android TV 10/11 en 12.
Daarom gaf ik al aan dat de problemen bij AndroidTV 9 liggen bij AndroidTV 10 zie je als je goed kijkt op die 4 zenders dat het ook niet helemaal goed is maar je hebt tenminste een redelijke stream waar naar te kijken valt.

En ja ook ik heb vanalles geprobeerd op de Mi Box om het beter te krijgen maar niets helpt, met de kwaliteit lager zetten heb je op de 4 zenders nog altijd een hikup enkel duurt dat wat langer kwa interval.

Excuus meer dan aanvaard trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Penthe schreef op maandag 3 juli 2023 @ 21:53:
[...]

Dan kijk je echt niet goed https://www.nlziet.nl/nl/...e%20Google%20Play%20Store!

Vanaf versie Android TV 6.0.

Wel eerst de feiten kennen voor je iets afschrijft.
Ik keek gewoon op de link die je eerder doorgaf: https://help.nlziet.nl/hc...-kan-ik-NLZIET-gebruiken- Maar ze geven het inderdaad aan.
Ik me nog steeds wel goed voorstellen als een OS geen Security updates meer krijgt, een bedrijf ook stopt met support voor die betreffende versie. Een dergelijk beleid zou ik niet vreemd vinden.
Maar NLziet moet dus aan de bak!

[ Voor 4% gewijzigd door meesje op 03-07-2023 22:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Penthe
meesje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 22:02:
[...]

Ik keek gewoon op de link die je eerder doorgaf: https://help.nlziet.nl/hc...-kan-ik-NLZIET-gebruiken-
Daarnaast kan ik me nog steeds goed voorstellen als een OS geen Security updates meer krijgt, een bedrijf ook stopt met support voor die betreffende versie. Een dergelijk beleid zou ik niet vreemd vinden.
Dan mag je de mobiele telefoon ook elke 2 jaar in de klikko gooien want daar precies hetzelfde. Een beleid om de kosten voor de eindgegruiker omhoog te drukken is een vrij aggresieve methode die ik beslist niet waardeer.

Maar nogmaals NLZiet zegt dat het de Mi Box ondersteund vanaf AndroidTV 6.0 dus het is zinloos door te blijven discuseren hierover, NLZiet moet dit euvel gewoon oplossen punt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

meesje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 22:02:
Ik keek gewoon op de link die je eerder doorgaf: https://help.nlziet.nl/hc...-kan-ik-NLZIET-gebruiken- Maar ze geven het inderdaad aan.
Ik me nog steeds wel goed voorstellen als een OS geen Security updates meer krijgt, een bedrijf ook stopt met support voor die betreffende versie. Een dergelijk beleid zou ik niet vreemd vinden.
Maar NLziet moet dus aan de bak!
Als het aan iets snel ontbreekt dan is het wel aan security updates op een Android/Google TV apparaat.

Die komen namelijk hoofdzakelijk met updates van het OS mee, dit in tegenstelling van het mobiele OS. En tamelijk veel fabrikanten zijn niet zo geweldig in het uitbrengen van die OS updates. Zelfs op de Shield TV is de meest recente al van ruim een jaar geleden, zo uit het hoofd.

Dus dat mag de aanleiding niet zijn voor support, dat zou wel een heel gemakkelijk excuus zijn.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Penthe schreef op maandag 3 juli 2023 @ 22:08:
[...]

Dan mag je de mobiele telefoon ook elke 2 jaar in de klikko gooien want daar precies hetzelfde. Een beleid om de kosten voor de eindgegruiker omhoog te drukken is een vrij aggresieve methode die ik beslist niet waardeer.

Maar nogmaals NLZiet zegt dat het de Mi Box ondersteund vanaf AndroidTV 6.0 dus het is zinloos door te blijven discuseren hierover, NLZiet moet dit euvel gewoon oplossen punt.
Je laatste zin komt weer uit op een eerdere discussie vandaag. NLziet moet niks. Ze kunnen ondertussen intern het beleid hebben aangepast, maar op de website achterstallig onderhoud. Je hebt nu een probleem, het zou mooi zijn als ze het oplossen. Maar ze moeten niks, en dan heb je nog te maken met prioriteit bepaling.
Android 6 is ondertussen 7 jaar oud. Op een gegeven moment houdt support gewoon op. Maar hopelijk voor jou en anderen komen ze snel met een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penthe
meesje schreef op maandag 3 juli 2023 @ 22:23:
[...]

Je laatste zin komt weer uit op een eerdere discussie vandaag. NLziet moet niks. Ze kunnen ondertussen intern het beleid hebben aangepast, maar op de website achterstallig onderhoud. Je hebt nu een probleem, het zou mooi zijn als ze het oplossen. Maar ze moeten niks, en dan heb je nog te maken met prioriteit bepaling.
Android 6 is ondertussen 7 jaar oud. Op een gegeven moment houdt support gewoon op. Maar hopelijk voor jou en anderen komen ze snel met een oplossing.
De klanten moeten ook niets die die kunnen dan hun abonnement opzeggen. Zolang op de website staat wat er ondersteund wordt zullen ze zich daar aan moeten houden.

Daarnaast is het probleem nogmaals onder AndroidTV 9 jij hebt het continu over Android die geen grote schermen support zoals AndroidTV dat wel doet en onder AndroidTV is het security level lager want het is speciaal bedoelt voor streaming.

NLZiet website is vorige maand nog aangepast, dus dat is vrij kort geleden, dus achterstand in onderhoud kun je per direct vergeten.

En dan zeg ik het nog een keer. Ik gaat er vanuit dat het probleem opgelost zal zijn tensamen met een nieuwe versie van de NLZiet app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
@Penthe Ik hoop het voor je, en voor anderen die dit probleem ervaren, dat het snel opgelost wordt.
Verder reageer ik maar niet op de opmerking van security level lager want streaming…..
Uit al je reacties blijkt dat je er flink van baalt dat het niet werkt. Alle begrip voor, maar opmerkingen als “ze moeten het oplossen” en nu ook weer van “ik ga er vanuit”. Ik hoop het voor je, maar het is een vrij grote aanname.

[ Voor 42% gewijzigd door meesje op 03-07-2023 23:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rfbroek
  • Niet online
@meesje Op de site staat dat ze het ondersteunen, en het heeft ook altijd gewerkt. Ook toen Android 9 al lang verouderd was.

Jouw argumenten als "misschien is het beleid kort geleden veranderd" en "ja maar de website kan verouderd zijn" komen op mij over als aannames/verzinsels om de discussie te winnen.

En nogmaals (zoals ik een paar posts eerder al zei), NLZiet heeft zelf al aangegeven dat het probleem bij hun bekend is en dat er aan een oplossing gewerkt wordt. Dus ja dan moeten ze het ook oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
rfbroek schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 03:43:
@meesje Op de site staat dat ze het ondersteunen, en het heeft ook altijd gewerkt. Ook toen Android 9 al lang verouderd was.

Jouw argumenten als "misschien is het beleid kort geleden veranderd" en "ja maar de website kan verouderd zijn" komen op mij over als aannames/verzinsels om de discussie te winnen.

En nogmaals (zoals ik een paar posts eerder al zei), NLZiet heeft zelf al aangegeven dat het probleem bij hun bekend is en dat er aan een oplossing gewerkt wordt. Dus ja dan moeten ze het ook oplossen.
Dit is nog een vervolg op een eerdere reactie dat NLziet het moet oplossen, klant is koning. Dat is dus niet het geval. Het is een kostenbaten en prio afweging.
En als het probleem al bekend is, dan zal het inderdaad wel opgelost worden. Hopelijk eerstvolgende release.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

De enige OS build die ik tot nu toe zelf nog niet had getest met een ander apparaat dan de Mi was dus Android TV V9.

Aangezien ik nog wel een Shield TV heb die niet voorzien is van de update naar V11 was dit vrij simpel te doen, deze wordt nog dagelijks gebruikt, echter niet eerder voor NLZiet.

Dat gisteren laat nog gedaan, het "Mi probleem" zit er totaal niet in. Kortom, het is dus niet ATV V9 als oorzaak, het moet echt iets met Mi zelf zijn icm NLZiet.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:57
Vandaag Apple TV ontvangen, probeer nu even de 2 weken gratis NLZiet actie voornamelijk als alternatief voor Ziggo TV. Vindt alleen de afstandsbediening nogal klein, en door zenders scrollen enigzins onhandig (Je moet eerst op "Back" drukken voordat je naar de volgende kan). Zou het mogelijk zijn met een andere afstandsbediening gewoon door de zenders heen te scrollen zoals het gewoonlijk werkt met TVs?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8A0_bj7kKn6L7OHYw7fhGEzOhZ4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/J1ImvQV0R4OJx38XSbRuNKIM.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@stfnz, werken die links/rechts toetsen niet zoals bij (mijn) Android TV afstandsbediening wel het geval is? Voor het overschakelen naar een volgende zender als je er al een aan het bekijken bent bedoel ik.

Update van de app voor Android TV zag ik vandaag.

[ Voor 11% gewijzigd door hardware-lover op 04-07-2023 17:23 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:19
hardware-lover schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 17:22:

Helaas brengt deze bij mij geen verbetering in de audio haperingen die ik ervaar bij met name rtl 4 op de GC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penthe
Klopt er is helemaal niets aan de streams veranderd, de 4 genoemde zenders haperen nog altijd.

Net bij de app info gekeken en daar staat dat er geen noemenswaardige veranderingen zijn.

[ Voor 33% gewijzigd door Penthe op 04-07-2023 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Dan maar hopen op de volgende versie. Hopelijk werken de developers in relatief korte sprints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
hardware-lover schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 17:22:
@stfnz, werken die links/rechts toetsen niet zoals bij (mijn) Android TV afstandsbediening wel het geval is? Voor het overschakelen naar een volgende zender als je er al een aan het bekijken bent bedoel ik.

Helaas niet, dan skipt hij alleen maar een aantal seconden voor of achteruit. En met boven/beneden krijg je een tijdbalk of info over het programma. Hopelijk kunnen ze hier wat aan optimaliseren, het lijkt mij toch dat simpelweg zappen handiger is.

(Is er trouwens Siri functionaliteit met zenders oid? Als ik zappen niet werkend kan krijgen).

[ Voor 7% gewijzigd door stfnz op 04-07-2023 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
stfnz schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 17:11:
Vandaag Apple TV ontvangen, probeer nu even de 2 weken gratis NLZiet actie voornamelijk als alternatief voor Ziggo TV. Vindt alleen de afstandsbediening nogal klein, en door zenders scrollen enigzins onhandig (Je moet eerst op "Back" drukken voordat je naar de volgende kan). Zou het mogelijk zijn met een andere afstandsbediening gewoon door de zenders heen te scrollen zoals het gewoonlijk werkt met TVs?

[Afbeelding]
Uitleg afkomstig van de NLziet help:

Hoe kun je zappen op Apple TV

Tijdens het live kijken op Apple TV kun je op verschillende manieren zappen:

Druk op "Menu" om een rij met zenders in beeld te krijgen en een kanaal te kiezen.
Druk op de boven- of onderkant van het touchpad.
Let op: alleen mogelijk bij Apple TV's met de zwarte afstandsbediening!

Vooral die laatste zin is vrij knullig… Vele AppleTV gebruikers vind de touch ab een drama en de nieuwe juist een verademing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
meesje schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 20:37:
[...]

Uitleg afkomstig van de NLziet help:

Hoe kun je zappen op Apple TV

Tijdens het live kijken op Apple TV kun je op verschillende manieren zappen:

Druk op "Menu" om een rij met zenders in beeld te krijgen en een kanaal te kiezen.
Druk op de boven- of onderkant van het touchpad.
Let op: alleen mogelijk bij Apple TV's met de zwarte afstandsbediening!

Vooral die laatste zin is vrij knullig… Vele AppleTV gebruikers vind de touch ab een drama en de nieuwe juist een verademing.
Ja helaas, dat zal dan het verschil wel zijn. Hopelijk kunnen ze dit verbeteren of in ieder geval een optie maken, knoppen zat om hierin te optimaliseren lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
stfnz schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 20:54:
[...]

Ja helaas, dat zal dan het verschil wel zijn. Hopelijk kunnen ze dit verbeteren of in ieder geval een optie maken, knoppen zat om hierin te optimaliseren lijkt mij.
Zelf heb ik t-mobile tv. Zij beschrijven in hun help ook alleen maar hoe de bediening werkt via de zwarte (touch) ab. In mijn ogen ook nog vrij beperkt. Middels boven/onder tikken (niet klikken) op het touchpad kun je zappen. Tenminste je scrollt door de zender informatie. Wanneer je klikt in het midden van het touchpad ga je pas echt naar de zender. Je scrollt dus niet met beeld, alleen met zenderinfo. Als je overigens boven/onder klikt (niet tikt), dan krijg je een submenu met opties als ‘vanaf begin’ of ‘opnemen’. Dit (verschil tussen boven/onder tikken of klikken) heeft bij mij even geduurd. :) Ik kan me voorstellen dat NLziet hier ook functionaliteit aan heeft gekoppeld en dan heb je dat wellicht niet zomaar aangepast naar een clickable ab. Of hebben ze dan wellicht kort klik/lang klik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
meesje schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 21:54:
[...]

Zelf heb ik t-mobile tv. Zij beschrijven in hun help ook alleen maar hoe de bediening werkt via de zwarte (touch) ab. In mijn ogen ook nog vrij beperkt. Middels boven/onder tikken (niet klikken) op het touchpad kun je zappen. Tenminste je scrollt door de zender informatie. Wanneer je klikt in het midden van het touchpad ga je pas echt naar de zender. Je scrollt dus niet met beeld, alleen met zenderinfo. Als je overigens boven/onder klikt (niet tikt), dan krijg je een submenu met opties als ‘vanaf begin’ of ‘opnemen’. Dit (verschil tussen boven/onder tikken of klikken) heeft bij mij even geduurd. :) Ik kan me voorstellen dat NLziet hier ook functionaliteit aan heeft gekoppeld en dan heb je dat wellicht niet zomaar aangepast naar een clickable ab. Of hebben ze dan wellicht kort klik/lang klik?
Nogmaals geprobeerd maar hij reageert er bij mij op die manier echt niet op helaas. Op lange klik is helemaal niets en naar mij idee gebeurd er ook niets hij tikken. Klikken doet hij hetzelfde als pijltje omhoog/beneden. Nouja, genoeg mogelijkheid dus nog om het te fixen, hopelijk..

Wel vreemd, dit was een refurbished Apple TV. Is mijn afstandsbediening soms niet helemaal in orde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarpeVentum
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:58
stfnz schreef op dinsdag 4 juli 2023 @ 20:54:
[...]

Sinds de nieuwe afstandsbediening gebruikt Apple de omhoog en omlaag klik voor de native player, die NLZIET ook gebruikt. Links/rechts klik is spoelen. Hoe zou jij graag zappen dan? Want zoveel knoppen blijven er niet over…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
CarpeVentum schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 06:14:
[...]

Sinds de nieuwe afstandsbediening gebruikt Apple de omhoog en omlaag klik voor de native player, die NLZIET ook gebruikt. Links/rechts klik is spoelen. Hoe zou jij graag zappen dan? Want zoveel knoppen blijven er niet over…
Nou als hij het bij mij ook zou doen met omhoog/omlaag zou ik daar erg blij mee zijn. De functies die er nu aan gebonden staan in de NLZiet app zijn redelijk waardeloos, die zouden wat mij betreft gewoon aan de touch gelinkt kunnen worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CarpeVentum
stfnz schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 10:37:
[...]

Nou als hij het bij mij ook zou doen met omhoog/omlaag zou ik daar erg blij mee zijn. De functies die er nu aan gebonden staan in de NLZiet app zijn redelijk waardeloos, die zouden wat mij betreft gewoon aan de touch gelinkt kunnen worden.
Dat kan dus niet omdat Apple die gebruikt voor native player functionaliteit. Omdat NLZIET de native player gebruikt van Apple, heb je als ontwikkelaar geen mogelijkheid om die knoppen naar iets anders te mappen. Zorgt er vanuit Apple voor dat de interactie met de player op zoveel mogelijk plekken eenzelfde ervaring biedt. Maar het zappen of door kanalen heen klikken is dus wel wat lastiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
CarpeVentum schreef op woensdag 5 juli 2023 @ 12:57:
[...]

Dat kan dus niet omdat Apple die gebruikt voor native player functionaliteit. Omdat NLZIET de native player gebruikt van Apple, heb je als ontwikkelaar geen mogelijkheid om die knoppen naar iets anders te mappen. Zorgt er vanuit Apple voor dat de interactie met de player op zoveel mogelijk plekken eenzelfde ervaring biedt. Maar het zappen of door kanalen heen klikken is dus wel wat lastiger.
Aha, oke. Dus dat gaat een probleem worden dan. Ja dan wordt het lastig.. jammer.
(Zijn er nog andere afstandsbedieningen die ik zou kunnen gebruiken)

[ Voor 5% gewijzigd door stfnz op 05-07-2023 14:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:37
Op dit moment (val van kabinet: Nieuwsuur) loopt bij mij (en wat andere lui op Twitter) alleen NPO 2 niet, rest van de zenders doet het wel gewoon.

Kan toeval zijn, maar kan het ook een capaciteitsding zijn? Wordt dan nog wat met het EK/WK/OS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penthe
pelt schreef op vrijdag 7 juli 2023 @ 22:32:
Op dit moment (val van kabinet: Nieuwsuur) loopt bij mij (en wat andere lui op Twitter) alleen NPO 2 niet, rest van de zenders doet het wel gewoon.

Kan toeval zijn, maar kan het ook een capaciteitsding zijn? Wordt dan nog wat met het EK/WK/OS...
Normaal zijn het EK/WK/OS vrijwel altijd op NPO1 of NPO3 te zien en die zijn vrij van storing. Als het een capaciteits probleem zou zijn ondervind iedereen problemen en dat is helemaal niet het geval. Het lijkt dan ook gewoon een tijdelijke andere storing te zijn geweest. Want na de oplossing stottert deze zender vrolijk verder op de MI Box.

[ Voor 10% gewijzigd door Penthe op 08-07-2023 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penthe
Er is vandaag weer een nieuwe update van de NLZiet app onder AndroidTV, ook hierbij weer de melding dat er geen grote aanpassingen zijn gedaan.

Het probleem van het haperen van NPO2, RTL4/5 en Veronica is ook bij deze update niet opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:28
Penthe schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 13:19:
Er is vandaag weer een nieuwe update van de NLZiet app onder AndroidTV, ook hierbij weer de melding dat er geen grote aanpassingen zijn gedaan.

Het probleem van het haperen van NPO2, RTL4/5 en Veronica is ook bij deze update niet opgelost.
Dan kloppen de releasenotes :z

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taxus
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 23-08 22:41
Penthe schreef op dinsdag 18 juli 2023 @ 13:19:

Ik heb vandaag een reactie gekregen van NLZIET over de problemen met de MiBox en andere Android TV apparaten:

“… Onze technische teams hebben inderdaad onderzoek gedaan naar het probleem dat je ondervindt met het haperende beeld op de Mi Box S en andere apparaten.

Uit het onderzoek blijkt dat het probleem wordt veroorzaakt doordat sommige apparaten, zoals de Mi Box S, niet alle gebruikte codecs voor onze 1080p50 live/replay streams ondersteunen. Vooralsnog is de enige optie om de Hoge kwaliteit streams in de instellingen uit te schakelen om de prestaties te verbeteren.

Volgende week zal er verder worden gekeken naar andere opties om de problemen op te lossen…”

Er wordt volgens mij dus wel werk van gemaakt. Al duurt het natuurlijk wel lang…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penthe
Taxus schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 20:22:
[...]

Ik heb vandaag een reactie gekregen van NLZIET over de problemen met de MiBox en andere Android TV apparaten:

“… Onze technische teams hebben inderdaad onderzoek gedaan naar het probleem dat je ondervindt met het haperende beeld op de Mi Box S en andere apparaten.

Uit het onderzoek blijkt dat het probleem wordt veroorzaakt doordat sommige apparaten, zoals de Mi Box S, niet alle gebruikte codecs voor onze 1080p50 live/replay streams ondersteunen. Vooralsnog is de enige optie om de Hoge kwaliteit streams in de instellingen uit te schakelen om de prestaties te verbeteren.

Volgende week zal er verder worden gekeken naar andere opties om de problemen op te lossen…”

Er wordt volgens mij dus wel werk van gemaakt. Al duurt het natuurlijk wel lang…
Wel een beetje vreemd omdat het probleem ineens begon een aantal maanden geleden en het voorheen wel gewoon goed werkte, er is aan de kant van NLZiet dus toen een keer iets veranderd. Hopelijk lossen ze het nu snel op want het heeft al lang genoeg geduurd.

Bedankt voor het melden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Taxus schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 20:22:

Eigenlijk een sterk verhaal, dat van die codecs?

Waarom de ene zender geen probleem, en een andere duidelijk wel? Als vergelijking NPO 1 en 2?

En als de uitzendingen beschikbaar zijn voor replay dan wordt voor alles dezelfde codec gebruikt en is het probleem weg?

Ik kan een overlay op het scherm tevoorschijn halen, denk niet dat ik een verschil zal gaan zien in gebruikte codecs.

Maar los daarvan, ze zijn er mee bezig, dat is belangrijker.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ratzz
Wat een drama, Formule 1 op Canvas, uitgesteld kijken zorgt ervoor dat het beeld stil staat en het commentaar alleen doorgaat. Live levert gestotter van het beeld op en het steeds herhalen van het geluid alsof je een slechte jaren 80 clip aan het kijken bent met samples.

Herstart gedaan en cache geleegd van de app en de verbinding is bekabeld op de laatste GC.

[ Voor 14% gewijzigd door ratzz op 30-07-2023 16:20 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 22:56
ratzz schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:19:
Wat een drama, Formule 1 op Canvas, uitgesteld kijken zorgt ervoor dat het beeld stil staat en het commentaar alleen doorgaat. Live levert gestotter van het beeld op en het steeds herhalen van het geluid alsof je een slechte jaren 80 clip aan het kijken bent met samples.

Herstart gedaan en cache geleegd van de app en de verbinding is bekabeld op de laatste GC.
Ja hier liep de stream ook verre van vloeiend helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodgang
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16:32
ratzz schreef op zondag 30 juli 2023 @ 16:19:

Af en toe lijkt het alsof ze per zender/stream maar een bepaalde bandbreedte gereserveerd hebben en dat het niet lekker loopt als er teveel gebruikers tegelijk die stream gebruiken. Zeker bij één en Canvas. Tijdens de Tour waren er ook dagen bij dat de stream ontzettend haperde, net als vorig jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ratzz
noodgang schreef op maandag 31 juli 2023 @ 14:22:
[...]

Af en toe lijkt het alsof ze per zender/stream maar een bepaalde bandbreedte gereserveerd hebben en dat het niet lekker loopt als er teveel gebruikers tegelijk die stream gebruiken. Zeker bij één en Canvas. Tijdens de Tour waren er ook dagen bij dat de stream ontzettend haperde, net als vorig jaar.
Dei gedachte had ik ook, ik heb ze geschreven en aangegeven dat ze dat op 3 vingers hadden kunnen uittellen dat Formule 1 op Canvas ruim bekeken zou worden en dat ze daar rekening mee hadden kunnen houden. Maar of ze daar iets mee doen is maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
NLziet heeft twee nieuwe zenders, ONS en SBS 6 classic. Ik zie het gewoon als lege vulling, in de programmagids staan geen episodes of afleveringen vermeld, even rustig een serie chronologisch kijken is er dan niet bij.

De zenders zijn toegevoegd op kanaal ** en ** (ben even de nummers kwijt), ik zie nergens een mogelijkheid om direct naar een kanaal te gaan of kan ergens zien hoe ze genummerd zijn of zie ik wat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:49
ratzz schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:52:
NLziet heeft twee nieuwe zenders, ONS en SBS 6 classic. Ik zie het gewoon als lege vulling, in de programmagids staan geen episodes of afleveringen vermeld, even rustig een serie chronologisch kijken is er dan niet bij.

De zenders zijn toegevoegd op kanaal ** en ** (ben even de nummers kwijt), ik zie nergens een mogelijkheid om direct naar een kanaal te gaan of kan ergens zien hoe ze genummerd zijn of zie ik wat over het hoofd?
Misschien omdat het nieuw is, heeft het wat tijd nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichielFRL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19:38
ratzz schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 17:52:

Op iPadOS werkt Ons en SBS6 classic gewoon zoals het hoort
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tbuY0rn0zH1qRRFn0mCfZ6NxMnQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s2BSpyxM8LZaMzITTyKay9PE.png?f=fotoalbum_large

Apple | BYD | HomeWizard Plug-In Battery | UniFi | 4.880wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratzz
MichielFRL schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:54:
[...]

Op iPadOS werkt Ons en SBS6 classic gewoon zoals het hoort
[Afbeelding]
Ja ze werken hier ook gewoon op android tv. Maar waar ik tegen aan loop is de tvgids zonder seizoens of aflevering aanduiding is zo dat je niet met goed fatsoen iets kunt volgen omdat je niet weet wat je kijkt (welke aflevering of seizoen).

[ Voor 0% gewijzigd door ratzz op 22-08-2023 22:36 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarpeVentum
ratzz schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:58:
[...]

Ja ze werken hier ook gewoon op android tv. Maar waar ik tegen aan loop is de tvgids zonder seizoens of aflevering aanduiding zo dat je niet met goed fatsoen iets kunt volgen omdat je niet weet wat je kijkt (welke aflevering of seizoen).
Klinkt alsof er voor die zenders geen ondemand files of rechten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
Nieuwe release voor iOS/Apple is zojuist uitgekomen. Nog geen bugs kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:22
stormfly schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 20:42:
Nieuwe release voor iOS/Apple is zojuist uitgekomen. Nog geen bugs kunnen ontdekken.
Mijn batterij gaat veel langer mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
La1974 schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 22:25:
[...]

Mijn batterij gaat veel langer mee!
Er zat nog wel al die tijd een bugje in bij mijn iPad dat de batterij in de nacht nog steeds drain had van de NLziet app. Bedoel je dat die opgelost is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internet4me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 13:46
Sinds eind mei heb ik problemen met nlziet, bij zender RTLz. (Alleen RTLz)

De uitzending springt terug in tijd en blijft dan springen. Het probleem komt enkele keren per dag voor en begint -altijd- bij een heel uur. Vaak om 9:00 maar ook vaak om 12:00 uur. Het maakt dan niet uit of ik al 1 minuut kijk of enkele uren.

Als het probleem er is dan blijft het doorgaan. Enige oplossing is wat anders kijken en 10-15 minuten later weer teruggaan. Dan kan het weer uren goed gaan.

Resets en opnieuw installeren helpt niet. Op meerdere appletv’s het zelfde probleem.
De app updates van de laatste maanden hebben het wel iets beter gemaakt. Maar fijn kijken is het niet.

Ik heb meerdere meldingen gemaakt, bij de eerste melding werkt het probleem erkend maar uiteindelijk niet opgelost. Alle meldingen hierover zijn elke keer zonder overleg afgesloten met de status opgelost.

De service is echt slecht van nlziet hierover.

Zijn er meer mensen met de zelfde ervaringen. Iemand tips? Iemand tips om een officiële klacht bij nlziet in te dienen. Want via hun ticketing systeem komt niks door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rusman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:53
internet4me schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 09:30:

De uitzending springt terug in tijd en blijft dan springen. Het probleem komt enkele keren per dag voor en begint -altijd- bij een heel uur. Vaak om 9:00 maar ook vaak om 12:00 uur. Het maakt dan niet uit of ik al 1 minuut kijk of enkele uren.

Als het probleem er is dan blijft het doorgaan. Enige oplossing is wat anders kijken en 10-15 minuten later weer teruggaan. Dan kan het weer uren goed gaan.

Resets en opnieuw installeren helpt niet. Op meerdere appletv’s het zelfde probleem.
De app updates van de laatste maanden hebben het wel iets beter gemaakt. Maar fijn kijken is het niet.

Ik heb meerdere meldingen gemaakt, bij de eerste melding werkt het probleem erkend maar uiteindelijk niet opgelost. Alle meldingen hierover zijn elke keer zonder overleg afgesloten met de status opgelost.

Zijn er meer mensen met de zelfde ervaringen. Iemand tips? Iemand tips om een officiële klacht bij nlziet in te dienen. Want via hun ticketing systeem komt niks door.
Ik had toevallig vanmorgen dezelfde issues op deze zender. Het lijkt vrij specifiek aan de stream te liggen. Beeld kwaliteit was ook extreem slecht. Wellicht een bandbreedte issue?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internet4me
Ik wist dat ik niet de enige was. De enige weg naar voren is melden bij nlziet. Zou je dat willen doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Penthe
Er is op dit moment een storing bij NLZiet, de kwaliteit van de stream zakt continu in onder SD kwaliteit, op het moment dat de stream inzakt is het stotteren op NPO2, RTL4/5 en Veronica even weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerkeP
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:25

GerkeP

Vragen mag altijd........

Hier is het op alle zenders niet te doen. Krijg er hoofdpijn van.

Dus nu maar Netflixen.
Wel slecht dat ze dus niet bereikbaar zijn, alleen werkdagen tijdens kantoortijden.

GerkeP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trackerfire
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:11

Trackerfire

BTC HODLER

Hier ook continu switchen tussen HD en SD kwaliteit. Niet te doen!

Skoda Enyaq 80x FE | 2-kap '96, HR++(+) zonder na isolatie 160m2 vv beneden en radiatoren boven | Tado | 28 panelen 11.620Wp IQ7A 22 op NNO en 6 panelen op ZZW | Alblasserwaard | PV-output

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
Klopt het is hier ook verschrikkelijk, als je het progamma vertraagd kijk is het probleem niet aanwezig.

cdn.nlziet.nl -> bron voor terugkijken is OK
nlziet-fsly.cdn.redbee.live -> bron voor liveTV heeft problemen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stormfly
internet4me schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 12:05:
Ik wist dat ik niet de enige was. De enige weg naar voren is melden bij nlziet. Zou je dat willen doen.
done!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relaxations
  • Niet online
Bizar slechte kwaliteit inderdaad...
Continu switchen in kwaliteit
De hele tijd pixelig zou nog minder irritant zijn.

Waar moet/kan dit gemeld worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
Lijkt opgelost, de live TV komt nu ook vanaf cdn.nlziet.nl als ik mijn logs mag geloven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
Relaxations schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 21:13:
Bizar slechte kwaliteit inderdaad...
Continu switchen in kwaliteit
De hele tijd pixelig zou nog minder irritant zijn.

Waar moet/kan dit gemeld worden?
support@nlziet.nl

Als je nu zapt dan haalt hij de stream ergens anders vandaan en lijkt het opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:24
Heb ook even mail gestuurd aangezien mijn ouders er ook constant last van hadden thuis (Glasvezel) afgelopen weekend. Enorm irritant bij het live kijken van tv.

Wat mij betreft mochten ze sowieso wel wat opschalen, heb het idee dat Coax TV van Ziggo betere kwaliteit is nog steeds (op zelfde TV).

[ Voor 35% gewijzigd door tcviper op 04-09-2023 11:52 ]

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:30

alienfruit

the alien you never expected

Apart je kan weer NLziet gebruiken buiten de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taxus
Ik heb het idee dat de recente update naar Android 12 op de Mi Box S de stotter problemen bij de commerciële zenders bij NLZIET heeft opgelost.

Iemand dezelfde ervaring?

Overigens kreeg ik deze week bericht van NLZIET dat de definitieve oplossing voor dit probleem wordt getest en bij de volgende app update wordt geïmplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penthe
De nieuwe update naar v12 heeft te veel problemen en is terug getrokken als update. Ben blij dat ik geen update heb gekregen.

Hopelijk lost NLZiet het probleem op.

https://www.reddit.com/r/...update_after_a_long_time/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
Hi,

Vraagje, wij willen ons alles in 1-abbo bij KPN gaan stopzetten. Nu willen we NLZiet voor tv gaan nemen. Wij vroegen ons af, NLZiet zit daar ook NPO Plus in? We hebben dat nu los en betalen daar net geen €3 per maand voor maar willen dat graag behouden. Als dat al in NLZiet zit scheelt het dat weer :)

[ Voor 3% gewijzigd door Frid0 op 12-09-2023 12:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ratzz
Frid0 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 12:43:
Hi,

Vraagje, wij willen ons alles in 1-abbo bij KPN gaan stopzetten. Nu willen we NLZiet voor tv gaan nemen. Wij vroegen ons af, NLZiet zit daar ook NPO Plus in? We hebben dat nu los en betalen daar net geen €3 per maand voor maar willen dat graag behouden. Als dat al in NLZiet zit scheelt het dat weer :)
Ja er zit NPO Plus in. De app van NPO is wel wat mooier en fijner om mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
ratzz schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 13:06:
[...]

Ja er zit NPO Plus in. De app van NPO is wel wat mooier en fijner om mee te werken.
Thanks! dat is goed nieuws.
Ik draai het nu via de NPO Plus app op mijn LG Oled tv.

Als gezin gebruiken we de NPO Plus app buiten ons huis niet heel veel. Ik nog wel eens af en toe maar de rest van het gezin niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internet4me
internet4me schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 09:30:

Een update.

De service van nlziet blijft erg slecht. Melding is weer zonder een enkele stap of oplossing afgesloten. Zelfs mijn vraag waarom alle meldingen zonder oplossing wordt afgesloten wordt niet beantwoord.
(Ze stellen dat ze dat niet doen en direct mijn melding afsluiten zonder een oplossing 😫 )

Er is wel goed nieuws. Een lange zoektocht leverde mij een “oplossing”. Deze oplossing meer een workaround uit 2019 werkt nog steeds. Bij nlziet op een Apple TV.

De nlziet software hangt zich zelf op. Als je ervoor zorgt dat de nlziet software bij elke device start volledig opnieuw start en dus niet uit slaap wordt gehaald. Dan werkt het correct. Tevens moet je in de gaten houden, dat de nlziet software na ongeveer 8 uur trager wordt en de fouten weer terug komen. Hierbij is ook de oplossing, herstarten van de nlziet software.

Dit bevestigt dat de software niet fijn cq goed geprogrammeerd is. Ook moet nlziet dit eigenlijk na zoveel jaar eindelijk eens oppakken. Hoeveel klanten zouden al zijn opgestapt, omdat dit nooit is opgelost????

Ongelofelijk dat de service van nlziet zo slecht is. Mede omdat nlziet de klachten zomaar sluit zonder oplossing, als ze gecommuniceerd zouden hebben, zouden ze van mij maar ook van andere deze oplossing kunnen verkrijgen. Nu oogst je alleen maar ontevreden klanten.

[ Voor 4% gewijzigd door internet4me op 25-09-2023 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
internet4me schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:39:
[...]

Een update.

De service van nlziet blijft erg slecht. Melding is weer zonder een enkele stap of oplossing afgesloten. Zelfs mijn vraag waarom alle meldingen zonder oplossing wordt afgesloten wordt niet beantwoord.
(Ze stellen dat ze dat niet doen en direct mijn melding afsluiten zonder een oplossing 😫 )

Er is wel goed nieuws. Een lange zoektocht leverde mij een “oplossing”. Deze oplossing meer een workaround uit 2019 werkt nog steeds. Bij nlziet op een Apple TV.

De nlziet software hangt zich zelf op. Als je ervoor zorgt dat de nlziet software bij elke device start volledig opnieuw start en dus niet uit slaap wordt gehaald. Dan werkt het correct. Tevens moet je in de gaten houden, dat de nlziet software na ongeveer 8 uur trager wordt en de fouten weer terug komen. Hierbij is ook de oplossing, herstarten van de nlziet software.

Dit bevestigt dat de software niet fijn cq goed geprogrammeerd is. Ook moet nlziet dit eigenlijk na zoveel jaar eindelijk eens oppakken. Hoeveel klanten zouden al zijn opgestapt, omdat dit nooit is opgelost????

Ongelofelijk dat de service van nlziet zo slecht is. Mede omdat nlziet de klachten zomaar sluit zonder oplossing, als ze gecommuniceerd zouden hebben, zouden ze van mij maar ook van andere deze oplossing kunnen verkrijgen. Nu oogst je alleen maar ontevreden klanten.
Zodra het doorgegeven is aan de developers gaat er een slot op jouw case. Dat is mijn ervaring althans. Of en hoe ze het fixen hoor je nooit.

AppleTV 4K 2022 gaat hier echt prima. Elke avond in gebruik met NLZIET. Heb je de oudere AppleTV al eens fresh installed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internet4me
stormfly schreef op maandag 25 september 2023 @ 10:58:
[...]

Zodra het doorgegeven is aan de developers gaat er een slot op jouw case. Dat is mijn ervaring althans. Of en hoe ze het fixen hoor je nooit.

AppleTV 4K 2022 gaat hier echt prima. Elke avond in gebruik met NLZIET. Heb je de oudere AppleTV al eens fresh installed ?
😀 getest met meerdere Apple tv’s. Allemaal recent. Allemaal Apple TV 4K’s. Ook bij vrienden met een fresh install. 😀 De oplossing was oud. Mijn Apple TV’s niet😀

De enige inhoudelijke reacties die ik gekregen heb was de eerste keer in mei. We erkennen het. Latere meldingen zijn allemaal afgesloten met de tekst, we hebben geen oplossing of met helemaal niks.

Ps. Het ging hierbij om rtlz. Heb jij dat ook getest?
Mogelijk komt dat omdat rtlz werkt met allerlei kleine uitzendingen, waardoor het geheugen sneller “vol” is cq over zijn nek gaat.

[ Voor 17% gewijzigd door internet4me op 25-09-2023 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
internet4me schreef op maandag 25 september 2023 @ 11:16:
[...]

😀 getest met meerdere Apple tv’s. Allemaal recent. Allemaal Apple TV 4K’s. Ook bij vrienden met een fresh install.

De enige inhoudelijke reacties die ik gekregen heb was de eerste keer in mei. We erkennen het. Latere meldingen zijn allemaal afgesloten met de tekst, we hebben geen oplossing of met helemaal niks.

😀 De oplossing was oud. Mijn Apple TV’s niet😀
Ik heb denk ik geen helder beeld van de fouten/problemen die je ervaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Laatst online: 07:44
Sinds vandaag met een proefabonnement van NLZiet gestart, maar de app werkt niet goed op onze LG Oled C1 tv. De app blijft maar laden als ik een programma wil zien en blijft daarin hangen. Mijn tv is met een ethernet kabel aangesloten en er is verbinding. Iemand een idee hoe dit te verhelpen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bulldock
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:39
@bRuud83 is wifi niet sneller op die tv? Edit : Verder heeft het bij mij soms zin om apps te sluiten, zodat geheugen vrij komt . Maar ik heb een c7.

[ Voor 56% gewijzigd door Bulldock op 02-10-2023 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Laatst online: 07:44
Bulldock schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 19:54:
@bRuud83 is wifi niet sneller op die tv? Edit : Verder heeft het bij mij soms zin om apps te sluiten, zodat geheugen vrij komt . Maar ik heb een c7.
Ik heb de tv en router van het stroom afgehaald (we zijn sinds vandaag over gegaan van Ziggo naar Odido glasvezel) en daarna weer aangezet. Dit heeft gewerkt, want nu kan ik wel programma's kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Sinds (denk ik) de upgrade naar tvOS 17 (appletv) heb ik bij NLZiet echt ontzettend veel last van haperingingen/buffering/hangende uitzendingen. Op andere streaming diensten totaal geen last (youtube, netflix, f1tv). 1000/1000 glasvezel, bedraad aangesloten. Heb het zowel op mijn appletv in woonkamer en slaapkamer. Anderen wellicht ook soortgelijke issues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internet4me
gysman11 schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 09:42:
Sinds (denk ik) de upgrade naar tvOS 17 (appletv) heb ik bij NLZiet echt ontzettend veel last van haperingingen/buffering/hangende uitzendingen. Op andere streaming diensten totaal geen last (youtube, netflix, f1tv). 1000/1000 glasvezel, bedraad aangesloten. Heb het zowel op mijn appletv in woonkamer en slaapkamer. Anderen wellicht ook soortgelijke issues?
Ja, enkele regels hier boven besproken. iOS versie heeft er niks mee te maken.
Tip. Melden bij nlziet.

Verder is er een -halve- workaround. De nlziet app dagelijks afsluiten. niet in slaapstand zetten en niet lang laten draaien. want na verloop van tijd, 8uur ofzo, komt het terug. De workaround is er al sinds 2019.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Niet online
Dat kan zijn, maar ik ervaar het sinds enkele weken nu, vandaar dat ik het aan tvOS17 linkte. Het is zo vervelend dat ik eigenlijk geen nlziet meer kijk (iedere paar minuten een hang. Voor mijn upgrade (ik denk dat dat het moment was) sloot ik mijn NLziet app ook nooit af, en mijn appletv ook niet, en had ik nooit problemen (ik sluit eigenlijk NOOIT appletv apps af). Maar ik zal de voorgestelde workaround proberen, en nlziet contacteren.

edit: testje gedaan:

Journaal 11:00 gekeken: binnen 2 minuten hangend beeld.
Alle apps afgesloten
Journaal 11:00 gekeken: binnen 2 minuten hangend beeld.
Restart ATV
Journaal 11:00 gekeken, geen haperingen.

Ticket aangemaakt bij NLZiet.

[ Voor 22% gewijzigd door gysman11 op 10-10-2023 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sacul
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 22:53
Mailtje gehad betreft mijn ticket van haperend beeld bij bepaalde zenders (live) op een Mi box S.

Gaat nog lang duren helaas.
Goedemiddag,

Komende tijd zal het ontwikkelteam aan de slag gaan met de haperingen op live-programmering van RTL op bepaalde devices. De oplossing vergt de nodige aanpassingen en dit zal daarom helaas nog wel even gaan duren. Een indicatie is lastig te geven, maar dit zal vermoedelijk eind dit jaar/begin volgend jaar gelukt moeten zijn.

We hopen op je begrip en geduld.

Veel kijkplezier en een gezellig weekend!
NLZIET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taxus
Sacul schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:12:
Mailtje gehad betreft mijn ticket van haperend beeld bij bepaalde zenders (live) op een Mi box S.

[...]
Ik heb zo’n zelfde mailtje gekregen.

Maar… een aantal weken geleden heb ik de (inmiddels teruggetrokken) update naar AndroidTV 12 geïnstalleerd en alle problemen met een haperend beeld bij NLZIET zijn verdwenen. In het kader van ‘don’t fix it if it ain’t broken’ heb ik alle Play Store updates uitgeschakeld en heb nu een prima werkend systeem.

Zou het probleem met ondersteuning van bepaalde Codecs tussen de verschillende AndroidTV versies te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penthe
Sacul schreef op dinsdag 10 oktober 2023 @ 13:12:

[...]
Is niet enkel RTL4/5 maar ook NPO2 en Veronica. Als de oplossing enkel voor RTL gaat komen en dat nog maanden gaat duren dan wordt het totale probleem nog langer van duur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:34
Gisteren mail gekregen met dit bericht, zoals meerdere hier denk ik. Heb de nieuwe site en app nog niet getest, ben benieuwd.

De proefversie van het nieuwe NPO Plus is live op verschillende devices. We nodigen je uit om een kijkje te nemen en het nieuwe platform te gebruiken.
De proefversie van de nieuwe website is beschikbaar via onderstaande button. Android en Android TV zijn beschikbaar via deze link.

Goed om te weten: jij hebt de primeur! Ga vooral actief ontdekken en streamen want daar leren wij van en zo kunnen wij toewerken naar de best mogelijke versie. Hou er rekening mee dat het een proefversie is, dus de reguliere ondersteuning via de klantenservice is er (nog) niet hiervoor.

Zie https://nieuwestart.npo.nl

[ Voor 4% gewijzigd door musicfreak op 13-10-2023 09:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gysman11
  • Niet online
Zoals eerder gemeld heb ik last van NLZiet haperingen. Leek opgelost met de herstart, maar dat lijkt toch niet het probleem te fixen. Wederom haperingen, weer herstart uiteraard, maar nu zonder resultaat.

Eerder dus een NLZiet ticket aangemaakt, maar daarop geen antwoord ontvangen. Nog maar een keer dus.

Graag indien je ook problemen ervaart contact opnemen met nlziet:
https://help.nlziet.nl/hc...ik-contact-op-met-NLZIET-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
gysman11 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:16:
Zoals eerder gemeld heb ik last van NLZiet haperingen. Leek opgelost met de herstart, maar dat lijkt toch niet het probleem te fixen. Wederom haperingen, weer herstart uiteraard, maar nu zonder resultaat.

Eerder dus een NLZiet ticket aangemaakt, maar daarop geen antwoord ontvangen. Nog maar een keer dus.

Graag indien je ook problemen ervaart contact opnemen met nlziet:
https://help.nlziet.nl/hc...ik-contact-op-met-NLZIET-
Done, op de AppleTV stopt de stream steeds na een paar minuten spelen. Als je dan pijltje naar links drukt, en je gaat een minuutje terug in de tijd. Dan loopt hij daarna weer door zonder problemen, voor mij dus geen netwerk issue maar een applicatie issue.

Net gemeld, want is de laatste twee weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Niet online
stormfly schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:33:
[...]

Done, op de AppleTV stopt de stream steeds na een paar minuten spelen. Als je dan pijltje naar links drukt, en je gaat een minuutje terug in de tijd. Dan loopt hij daarna weer door zonder problemen, voor mij dus geen netwerk issue maar een applicatie issue.

Net gemeld, want is de laatste twee weken.
Precies dat inderdaad.
Op mijn "oudere" appletv (met de zwarte afstandsbediening) is het: 1 klik naar links, 6 kliks naar rechts en 1x de back knop om vrijwel precies op de juiste plek terug te komen, en de navigatie weer weg te halen. Wel iedere 2 minuten opnieuw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stormfly
gysman11 schreef op vrijdag 13 oktober 2023 @ 11:36:
[...]

Precies dat inderdaad.
Op mijn "oudere" appletv (met de zwarte afstandsbediening) is het: 1 klik naar links, 6 kliks naar rechts en 1x de back knop om vrijwel precies op de juiste plek terug te komen, en de navigatie weer weg te halen. Wel iedere 2 minuten opnieuw.
Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Wij zijn op de hoogte van deze issue en doen ons best om dit probleem zo snel en goed mogelijk op te lossen.

NLziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijzerenhein
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13-09 10:08
bRuud83 schreef op maandag 2 oktober 2023 @ 21:31:
[...]

Ik heb de tv en router van het stroom afgehaald (we zijn sinds vandaag over gegaan van Ziggo naar Odido glasvezel) en daarna weer aangezet. Dit heeft gewerkt, want nu kan ik wel programma's kijken.
Een klein beetje of topic maar is de overgang van ziggo naar Odido goed verlopen en heb je nu met nlziet een goede kwaliteit?
Wij overwegen namelijk ook een overstap naar Odido en daarna ook tv met nlziet, wij kijken momenteel met ziggoGo via een Nvidia Shield tv pro en dat werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijzerenhein
Is er iemand met ervaring met nlziet en een Nvidia Shield tv pro, ik lees hier alleen problemen met andere ontvangers zoals chromecast, Apple TV en Mi. Ik heb de Nvidia met Shield Android tv versie 11 (ethernetkabel) en wil overstappen van ziggo naar Odido internet only en dan tv kijken met Nlziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ijzerenhein schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:45:
[...]

Een klein beetje of topic maar is de overgang van ziggo naar Odido goed verlopen en heb je nu met nlziet een goede kwaliteit?
Wij overwegen namelijk ook een overstap naar Odido en daarna ook tv met nlziet, wij kijken momenteel met ziggoGo via een Nvidia Shield tv pro en dat werkt goed.
Ik zit nu een paar maanden bij Odido. Kom vanaf Ziggo. De app (in dit geval op een Apple TV en iPad) is qua navigatie wel een beetje wennen. De beeldkwaliteit vind ik zeer goed.
Wanneer de aanbieding is verlopen, wil ik Canal Digitaal eens proberen. Vnl. omdat hier ESPN bij zit. Dat neem ik nu extra af bij Odido. Nog steeds 8 euro per maand goedkoper dan bij Ziggo. CD schijnt wel een vrij slechte beeldkwaliteit te hebben, maar dat wil ik zelf wel eens ervaren. Odido tv en espn kost me straks 22,50 euro. En CD is 15 euro. We zullen het straks wel zien.
Ik heb ook gelezen dat net als bij Ziggo je aan het einde van je jaarcontract ook even een belletje kunt doen hoor wat korting. Dus in dat kader is wellicht CD niet eens een optie.

Jammer genoeg kun je espn niet los afsluiten, want anders had ik NLziet wel een kans gegeven.

[ Voor 12% gewijzigd door meesje op 24-10-2023 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ijzerenhein
@meesje
Bedankt voor je info, ik ga het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:56
Ijzerenhein schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:53:
Is er iemand met ervaring met nlziet en een Nvidia Shield tv pro, ik lees hier alleen problemen met andere ontvangers zoals chromecast, Apple TV en Mi. Ik heb de Nvidia met Shield Android tv versie 11 (ethernetkabel) en wil overstappen van ziggo naar Odido internet only en dan tv kijken met Nlziet.
Ja, hier NLZiet op Shield TV Pro via Tweak internet only en dat werkt eigenlijk altijd perfect. Al kijken wij vrijwel alles "uitgesteld" of via de on-demand catalogus, maar die keren dat we live keken (m.n. voetbal) ging dat ook prima.
Pagina: 1 ... 18 ... 29 Laatste

Let op:
Voor discussie en ervaringen voor NLZIET: [Ervaringen / Discussie] NLZIET