internet4me schreef op vrijdag 1 september 2023 @ 09:30:
Sinds eind mei heb ik problemen met nlziet, bij zender RTLz. (Alleen RTLz)
De uitzending springt terug in tijd en blijft dan springen. Het probleem komt enkele keren per dag voor en begint -altijd- bij een heel uur. Vaak om 9:00 maar ook vaak om 12:00 uur. Het maakt dan niet uit of ik al 1 minuut kijk of enkele uren.
Als het probleem er is dan blijft het doorgaan. Enige oplossing is wat anders kijken en 10-15 minuten later weer teruggaan. Dan kan het weer uren goed gaan.
Resets en opnieuw installeren helpt niet. Op meerdere appletv’s het zelfde probleem.
De app updates van de laatste maanden hebben het wel iets beter gemaakt. Maar fijn kijken is het niet.
Ik heb meerdere meldingen gemaakt, bij de eerste melding werkt het probleem erkend maar uiteindelijk niet opgelost. Alle meldingen hierover zijn elke keer zonder overleg afgesloten met de status opgelost.
De service is echt slecht van nlziet hierover.
Zijn er meer mensen met de zelfde ervaringen. Iemand tips? Iemand tips om een officiële klacht bij nlziet in te dienen. Want via hun ticketing systeem komt niks door.
Een update.
De service van nlziet blijft erg slecht. Melding is weer zonder een enkele stap of oplossing afgesloten. Zelfs mijn vraag waarom alle meldingen zonder oplossing wordt afgesloten wordt niet beantwoord.
(Ze stellen dat ze dat niet doen en direct mijn melding afsluiten zonder een oplossing 😫 )
Er is wel goed nieuws. Een lange zoektocht leverde mij een “oplossing”. Deze oplossing meer een workaround uit 2019 werkt nog steeds. Bij nlziet op een Apple TV.
De nlziet software hangt zich zelf op. Als je ervoor zorgt dat de nlziet software bij elke device start volledig opnieuw start en dus niet uit slaap wordt gehaald. Dan werkt het correct. Tevens moet je in de gaten houden, dat de nlziet software na ongeveer 8 uur trager wordt en de fouten weer terug komen. Hierbij is ook de oplossing, herstarten van de nlziet software.
Dit bevestigt dat de software niet fijn cq goed geprogrammeerd is. Ook moet nlziet dit eigenlijk na zoveel jaar eindelijk eens oppakken. Hoeveel klanten zouden al zijn opgestapt, omdat dit nooit is opgelost????
Ongelofelijk dat de service van nlziet zo slecht is. Mede omdat nlziet de klachten zomaar sluit zonder oplossing, als ze gecommuniceerd zouden hebben, zouden ze van mij maar ook van andere deze oplossing kunnen verkrijgen. Nu oogst je alleen maar ontevreden klanten.
[
Voor 4% gewijzigd door
internet4me op 25-09-2023 10:43
]