Beste Tweakers,
Ik ben toch eens benieuwd hoe de medetweaker het heeft.
Als ik mensen om me heen hoor sparen ze xxx bedrag en de ander xxx bedrag.
Persoonlijk vind ik het erg lastig om zulke bedragen te sparen en ben benieuwd of ik de enigste ben.
Mijn situatie is een vriendin en een kind van 5.
Gezamenlijk hebben wij 2695 euro netto per maand te besteden, dit is exclusief eventuele toeslagen die we voor onze zoon krijgen.
Die toeslagen gaan allemaal op aan kleding voor hem en zo nu een presentje.
De totale vaste lasten die wij hebben 2333 euro, dit is exclusief het roken, benzine voor de auto en uit eten.
We hebben twee auto's, die van mij is een leaseauto met tankpas van de zaak, hier hoef ik dus geen rekening mee te houden.
Naar ons inzien zijn de vaste lasten niet heel gek en valt er weinig te besparen op deze kosten, en zeker geen honderden euros zoals ik sommige hoor zeggen in mijn omgeving.
De mensen welke ik dat hoor zeggen hebben naar mijn inzien geen topbaan op manager functie of iets dergelijks.
Zie bijgaand een overzicht van de vaste lasten welke wij dragen, ben benieuwd hoe jullie het doen
Ziekenfonds man 101.35
Autoverzekering 27.52
Mobiel vrouw 26
Huur 751.73
Ziekenfonds vrouw 118.55
Water 25
Nuon 147
Netflix 11
Ziggo 48.5
Kapper vrouw 25
Pakketkosten bank 7.5
Klaverblad Rechtsbijstand 22.83
Inboedel/aansprakelijkheid/reis 41.78
Mobiel man 26
Sportschool onbeperkt familie abbo 70
Zwemles zoon 38.57
Bril zoon 40
Gemeente belastingen 40
Telefoon verzekering 21
Waterschap belasting 24
ziekenfonds eigen risico vrouw 32.09
Ziekenfonds eien risico man 32.09
Overlijden verzekering 10
Wegenbelasting Ford 44
Boodschappen 550
Borent 52
Totaal 2333.51
Ik ben toch eens benieuwd hoe de medetweaker het heeft.
Als ik mensen om me heen hoor sparen ze xxx bedrag en de ander xxx bedrag.
Persoonlijk vind ik het erg lastig om zulke bedragen te sparen en ben benieuwd of ik de enigste ben.
Mijn situatie is een vriendin en een kind van 5.
Gezamenlijk hebben wij 2695 euro netto per maand te besteden, dit is exclusief eventuele toeslagen die we voor onze zoon krijgen.
Die toeslagen gaan allemaal op aan kleding voor hem en zo nu een presentje.
De totale vaste lasten die wij hebben 2333 euro, dit is exclusief het roken, benzine voor de auto en uit eten.
We hebben twee auto's, die van mij is een leaseauto met tankpas van de zaak, hier hoef ik dus geen rekening mee te houden.
Naar ons inzien zijn de vaste lasten niet heel gek en valt er weinig te besparen op deze kosten, en zeker geen honderden euros zoals ik sommige hoor zeggen in mijn omgeving.
De mensen welke ik dat hoor zeggen hebben naar mijn inzien geen topbaan op manager functie of iets dergelijks.
Zie bijgaand een overzicht van de vaste lasten welke wij dragen, ben benieuwd hoe jullie het doen
Ziekenfonds man 101.35
Autoverzekering 27.52
Mobiel vrouw 26
Huur 751.73
Ziekenfonds vrouw 118.55
Water 25
Nuon 147
Netflix 11
Ziggo 48.5
Kapper vrouw 25
Pakketkosten bank 7.5
Klaverblad Rechtsbijstand 22.83