Toen ik 18 was en op mezelf ging wonen, heb ik naast andere verzekeringen ook een uitvaartverzekering afgesloten via Unive, welke afgehandeld werd door Proteq. Ik dacht slim te zijn en op tijd te beginnen, en daardoor een lage premie te betalen. Toen ik 22 was en reeds ruim een jaar in het buitenland woonde heb ik me bedacht, en heb ik de verzekering stopgezet en het opgebouwde bedrag laten uitbetalen. Inmiddels ben ik 25 en kan me niet meer goed herinneren wat mijn motivatie was toen ik hem stopgezet heb. Daarom ben ik nu dus aan het overwegen om er een af te sluiten, echter weet ik nog niet waar, en of er wellicht betere opties zijn (bv. investeren in fondsen). In de hoop op GoT meer informatie te vinden, ging ik kijken of hier al een thread over bestond. Niet dus, en vandaar deze post. Ik ben benieuwd naar jullie overwegingen en vindingen 
Een uitvaartverzekering: heb jij er een?
Zo ja, waar heb je deze afgesloten, tegen wat voor bedrag, en voor welke looptijd?
Zo niet, waarom niet? Denk je onsterfelijk te zijn, of boeit het je niet wanneer je nabestaanden geld moeten regelen? Heb je al een stapel geld gereserveerd ergens op een spaarrekening, in een oude sok, of investeringen? Of heb je een levensverzekering en vind je dat het daar onder valt?
Een uitvaartverzekering: heb jij er een?
Zo ja, waar heb je deze afgesloten, tegen wat voor bedrag, en voor welke looptijd?
Zo niet, waarom niet? Denk je onsterfelijk te zijn, of boeit het je niet wanneer je nabestaanden geld moeten regelen? Heb je al een stapel geld gereserveerd ergens op een spaarrekening, in een oude sok, of investeringen? Of heb je een levensverzekering en vind je dat het daar onder valt?
When life throws you a curve, lean into it and have faith!