Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

internaut schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:57:
Is het deftig speelbaar op 1440p ?
HIer op zich wel, ware het niet dat het momenteel met veel horten en stoten gaat, veel lag issues in elk geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Gelukkig worden de flight controls nog aangepast voor pc, voelt niet goed nu. Wel van alles geprobeerd, maar je muis veranderd gewoon in de rechter analoog stick van n controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb twee missies gespeeld ondanks de instabliteit. Mijn conclusie: Een matige game die niet per se iets verkeerds doet maar ook niet uitblinkt.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:02
Nou dat was de demo dan XD ... level cap bereikt, alle missies gedaan en de stronghold een keer.:P

Jammer dat ik nu niet die colossus en Storm nog kan proberen.
CrapperDeCrap schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 00:47:
Gelukkig worden de flight controls nog aangepast voor pc, voelt niet goed nu. Wel van alles geprobeerd, maar je muis veranderd gewoon in de rechter analoog stick van n controller.
Oh ja was helemaal vergeten dat die nieuwe controlls al gefixt zijn enzo maar dat wij in de demo een ruime 6 weken oude build kregen.

[ Voor 57% gewijzigd door Ricmaniac op 26-01-2019 01:10 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Toch nog even lekker kunnen spelen met 3 andere tweakers op de ps4, na de Ranger op lvl 12 toch maar gekozen voor een Storm en geen moment spijt van gehad zeg.
Heb m'n wapens eigenlijk totaal niet gebruikt en alles met de abilities van de Storm afgehandeld :P
Wat een machine! Denk dat ik mijn 2 favoriete Javelins nu wel heb gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
DigitalError schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 01:46:
Toch nog even lekker kunnen spelen met 3 andere tweakers op de ps4, na de Ranger op lvl 12 toch maar gekozen voor een Storm en geen moment spijt van gehad zeg.
Heb m'n wapens eigenlijk totaal niet gebruikt en alles met de abilities van de Storm afgehandeld :P
Wat een machine! Denk dat ik mijn 2 favoriete Javelins nu wel heb gevonden :P
Dat gevoel had ik ook met de Interceptor! speelt echt super dope. ook het vliegen gaat een stuk lekkerder met die omdat die zo snel en agile is.

Op de flying controlls van PC na is het vliegen wel echt super goed gedaan vind ik. de transitie van actie en vliegen is echt zonder issues. Je voelt je echt net iron man.

Die boss in die dungeon die er nu is vind ik ook erg tof gedaan. goeie vibe en goeie combat. Vraag blijft hoe leuk dat nog is nadat je die 10+ keer heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Kon bij de derde poging daarnet eindelijk inloggen. Wel jammer dat ik dan vervolgens minutenlang tegen het laadscherm van mijn eerste missie aan zit te kijken. Vervolgens de boel opnieuw opgestart en toen lukte het wel waarna ik in een missie kwam die al aan de gang was, zodat ik tien seconden later in beeld kon zien dat de missie succesvol uitgevoerd is.
Wat een geknoei is deze demo waar ik het VIP element nog niet heb kunnen ontdekken.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Wat een rotzooi deze demo zeg, hoe kun je zoiets online gooien, de release zal ook wel een rotzooi worden.
Eerste missie ook bij mij inderdaad minutenlang tegen een laadscherm aangekeken en toen uiteindelijk maar uitgezet.
Misschien handig om volgende keer die 3 extra buddies uit te nodigen voor de VIP demo niet te doen.

Verder op de dag nog maar eens proberen, lukt het niet dan cancel ik de pre-order wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Origins op 26-01-2019 07:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik sluit niet uit dat ik deze game koop maar dan wil ik dit weekend wel nog kunnen spelen en missies van tien seconden heb ik geen zin in. Ik wacht sowieso tot de game uit is om te kijken hoe de release is.
Tweede missie ging prima behalve dat ik niet zo hoog kon komen als mijn teamgenoot waardoor hij een deel alleen moest doen. Derde missie probeer ik later nog wel, zat weer tegen een laadscherm aan te kijken bij het opstarten van de missie en ben het even beu.

Ik denk dat de game zeker potentie heeft en het lijkt me best leuk om te spelen maar dan moet alles wel werken zoals het hoort. En een demo die verre van soepel verloopt geeft mij te weinig vertrouwen.

[ Voor 53% gewijzigd door Lekker Ventje op 26-01-2019 08:24 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Knap dat mensen het voor elkaar krijgen om erin te komen. Nog steeds de melding dat er connection problemen zijn en zelfs dat ik geen VIP demo access heb (heb ik wel). Ach of ik uiteindelijk Anthem ga spelen weet ik ook niet eens. Had bij de reveal al niet echt hoge verwachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Laatst online: 24-03 08:18
Gisternacht de stronghold gehaald met drie vrienden. Een van de beste game ervaringen die ik ooit heb gehad.

Even voor de duidelijkheid. De demo was shit (functioneert nu perfect) omdat er een DDOS aanval is geweest op moment van launch Anthem. Daardoor werden alle servers van EA getroffen. Ook BF2, BFV en Fifa lag eruit. Waarschijnlijk vonden een paar pubers het interessant om 100.000 mensen een kut avond te geven.

[ Voor 62% gewijzigd door TheBuddha op 26-01-2019 08:48 ]

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:07

CSB

:D

Woohoo! Ik heb welgeteld 30 seconden in mijn javelin gezeten! Eeeennnn.... daarna weer een kwartier loading screen waarna ik de demo maar weer heb uitgezet.

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik heb 2 minuten in het fort rond gelopen tot dat niks het meer deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
apart dat het zo verschilt voor iedereen. Ben een uur geleden na het slapen gewoon weer ingelogd en zonder issues er gelijk weer ingekomen en een missie gedaan met vrienden.

En vannacht dus ook al alles gedaan eigenlijk wat je kan doen in de demo. Zit nu gewoon missies te replayen en met de appearance van me javelins te klooien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:58
Zoals PC gamer het omschrijft..een demo uitbrengen met issues was in 1999 onvermijdelijk, in 2009 irritant en in 2019 onvergeeflijk.
Het stemt me alvast niet hoopvol voor de launch.

https://www.pcgamer.com/a...aith-in-a-smooth-launch//

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoppa, net wakker en meteen maar weer die iron man simulator ingedoken.
Momenteel geen enkel probleem met loading screens en connecties.

Matchmaking is waar het fout gaat |:(

[ Voor 15% gewijzigd door RubenSaurus op 26-01-2019 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:52
Vindt het maar een matige game, gewoon een kopie van destiny , maar wat dan een stuk minder soepel loopt en minder lekker schiet, first person in de hub is ook gewoon fucking irritant , je wil toch juist daar de nieuw gear van je character bewonderen?

Enige pluspunt is her hoveren maar daar ben je na een paar uurtjes ook wel op uitgekeken.
Hopelijk kunnen ze de game wat soepeler laten verlopen dat zou veel goed doen en gewoon third person in hub maar denk niet dat ze dit nog gaan veranderen.

[ Voor 20% gewijzigd door Stylze op 26-01-2019 10:57 ]

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KYudJeVJ8O4C4SsrSQnmEoay/full.jpg

_O- _O-

Ik heb mij zeer goed vermaakt die uurtjes dat ik kon spelen tot nu toe, ja het heeft elementen van Destiny maar dat vind ik helemaal niet erg. Natuurlijk zijn er nog veel dingen te verbeteren zoals hierboven ook wordt gezegd over de first-person in Fort Tarsis, totaal niet logisch.
Maar deze build van de demo is van halverwege December en dat is dus 6 weken minder aanpassingen en bugfixes dan de uiteindelijke game die eergisteren gold is gegaan.
De devs zijn zeer transparant en ik heb er nog steeds wel vertrouwen in dat de game goed is, of de servers het meteen goed doen ben ik nu iets minder hoopvol op maar dat zien we over een maand wel.
Het zal mij benieuwen hoe ze het volgende week doen met de open demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Heerlijke game. Helaas vereist het wat doorzettingsvermogen om te kunnen spelen maar dan heb je ook wat.

Verbaasd me trouwens hoeveel mensen vervolgens afgeven op Bioware. EA heeft in deze zn rotzooi niet voor elkaar. En ga er maar gewoon vanuit dat het volgende week al een stuk beter gaat.

#durf te vragen..
Kan iemand mij een friend referral DM-en? Ik heb last van de bug dat ik ze niet kan opvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kbloem schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 10:50:
Heerlijke game. Helaas vereist het wat doorzettingsvermogen om te kunnen spelen maar dan heb je ook wat.

Verbaasd me trouwens hoeveel mensen vervolgens afgeven op Bioware. EA heeft in deze zn rotzooi niet voor elkaar. En ga er maar gewoon vanuit dat het volgende week al een stuk beter gaat.

#durf te vragen..
Kan iemand mij een friend referral DM-en? Ik heb last van de bug dat ik ze niet kan opvragen.
Ik ben bang dat op dit moment bijna niemand die friendcodes kan opvragen, ik probeer het zelf ook al sinds de launch en nog geen enkel succes helaas.
Heb uiteindelijk voor m'n 2 maatjes maar een key gekocht van 80 cent zodat ze in ieder geval toegang hadden want ik heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in dat die friendcodes nog gaan werken dit weekend via de site van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Hoop trouwens niet dat ze net zoals bij Destiny te werk gaan.. van te voren je nieuwe legendarys (exotics bij D2) aankondigen... Heb veel liever, hier... nieuwe content! zoek het zelf maar uit:) laat je verassen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
DigitalError schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 10:57:
[...]

Ik ben bang dat op dit moment bijna niemand die friendcodes kan opvragen, ik probeer het zelf ook al sinds de launch en nog geen enkel succes helaas.
Heb uiteindelijk voor m'n 2 maatjes maar een key gekocht van 80 cent zodat ze in ieder geval toegang hadden want ik heb er eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in dat die friendcodes nog gaan werken dit weekend via de site van EA.
Thanks! Goed idee!

Ik heb ze gelijk naar Kinguin gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Laatst online: 24-03 08:18
Lezen mensen, het is geen kut demo. EA verneukt het niet. Het ligt niet aan Bioware. Er was een DDOS aanval. Daar is weinig aan te doen.

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
TheBuddha schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 11:05:
Lezen mensen, het is geen kut demo. EA verneukt het niet. Het ligt niet aan Bioware. Er was een DDOS aanval. Daar is weinig aan te doen.
Waar lees jij dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik las dat er een fout in de servers was, waardoor de servers zich zelf ddos’en, doordat er door een fout oneindig veel requests worden aangemaakt, in hoeverre ik verstand van heb.

Heb nu een uur geprobeerd binnen te komen in de demo, ik geef het op, misschien vanmiddag weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBuddha schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 11:05:
Ik heb nergens gezegd dat het een kutdemo is, ik heb heerlijk genoten van de gespeelde tijd tot nu toe.
Maar dat ik elke keer op 95% blijf hangen in een loadingscreen en de game opnieuw op moet starten omdat er geen andere optie is is natuurlijk gewoon zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Op de Xbox one X kom ik er wel op, maar daar was ik ook nog niet ingelogd met mijn Origin account. Lijkt wel alsof ik hem moet loskoppelen van PSN via de site ofzo. Niet dat ik veel kan doen op de Xbox sinds ik nu daar ook weer hang in een mission loadingscreen.

Edit: PSN account gedisconnect op de EA site, game opgestart en dan werkt het.

[ Voor 14% gewijzigd door Recon24 op 26-01-2019 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Het voelt inderdaad nog niet klaar, ik zie het niet als een demo maar meer als een test, stel je voor dat dit bij de officiële release was gebeurd... Nu is het gewoon een test vermomd als demo.

Maar ja EA is nu in ieder geval wakker, alles schijnt getroffen te zijn gister.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Dit gebeuren heeft in ieder geval wel de nut van een beta/demo getoond. Benieuwd of ze hun zaken wel voor elkaar hebben volgend weekend en straks met de release.

Dit is in ieder geval wel weer eens dramatische reclame voor EA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
@DigitalError het was een leuke avond gisteren vooral het gevloek 😂 maar toen ik eindelijk kon spelen wat een toppertje

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://www.reddit.com/r/Fashionlancers

Heerlijke subreddit om inspiratie op te doen voor je Javelin kleuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Ik huiver wel n beetje voor t hoofd personage. Lijkt nu n beetje, niemand op de tenen trappen ideale schoonzoon/dochter type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
Ik heb letterlijk 3 stappen kunnen zetten gisteren en sindsdien alleen maar connectie errors op mijn ps4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
Laat ook maar zitten deze game. Steeds 95% laden en dan stoppen. Het is een demo en geen beta. Demo's horen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
iemand nog een friend code over? toch wel curieus naar deze.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kowlier schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 11:53:
iemand nog een friend code over? toch wel curieus naar deze.
Beste optie (aangezien ze momenteel niet uitgegeven worden) is om even op kinguin te kijken (kost iets van 80 cent ofzo).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik vind het oprecht raar dat ze een demo release trouwens met bugs etc die ze eigenlijk al gefixt hebben maar dan niet in de demo doen. De demo draait op een 6/7 weken oude build. Flying is al aangepast maar dus niet doorgevoerd in deze demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Gebeurd wel veel vaker dat demo's dezelfde build hebben als de versie die op een beurs of degelijk wordt getoond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Nieuwevolger schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 12:17:
Gebeurd wel veel vaker dat demo's dezelfde build hebben als de versie die op een beurs of degelijk wordt getoond.
ja maar er zijn zat mensen die dit niet weten.. en dan denken van: jezus wat vliegt dit kut. slecht uitgevoerd blabla.. terwijl je toch wil dat spelers alles goed vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ricmaniac schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 12:33:
[...]

ja maar er zijn zat mensen die dit niet weten.. en dan denken van: jezus wat vliegt dit kut. slecht uitgevoerd blabla.. terwijl je toch wil dat spelers alles goed vinden :P
Ik begrijp je wel, maar ik denk dat het een te groot gedoe is om steeds zoveel moeite te doen in verschillende demo's en betas voor ontwikkelars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
Als iemand nog een PS4 key overheeft, graag!

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:23
Kidjuh schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 13:02:
Als iemand nog een PS4 key overheeft, graag!
dat is nutteloos, de game doet het niet, sterker nog, de EA site met friendcodes doet het niet eens, dus je krijgt geen code ook al zou dat moeten werken.

net nog maar eens geprobeerd op de ps4, het werkt nog steeds voor geen meter. Je komt er simpelweg niet in, halverwege het laadscherm krijg je die live services error weer.

Als de game nu al zo plat gaat met een beperkte hoeveelheid spelers dan zou over een maand alle spelers wel een foutloze ervaring moeten kunnen gaan krijgen? Dat gaat nooit gebeuren, de problemen nu zijn zo groot dat voor mij alle geloofwaardigheid verdwenen is. Ik baal ook best wel dat ik deze game gepreorderd heb in de psn store. Om straks voor 70 euro zo afhankelijk te zijn van een live service die er continu uitknalt geeft me nou niet bepaald hoop op een goede game ervaring.

Ik snap best dat bij de start om 18.00 gisteren de servers overbelast zijn. Maar kom op zeg, het is nu 1 uur de volgende dag en de problemen zijn nog precies hetzelfde. Dat geeft voor mij aan dat de basis al fout is.

En inderdaad wat iemand hier ook zegt, het is geen beta, het is een demo (vip demo zelfs) , dat hoort niet in zo'n waardeloze staat opgeleverd te worden.

[ Voor 13% gewijzigd door robinez op 26-01-2019 13:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 19:50

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

robinez schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 13:20:
[...]

dat is nutteloos, de game doet het niet, sterker nog, de EA site met friendcodes doet het niet eens, dus je krijgt geen code ook al zou dat moeten werken.

net nog maar eens geprobeerd op de ps4, het werkt nog steeds voor geen meter. Je komt er simpelweg niet in, halverwege het laadscherm krijg je die live services error weer.

Als de game nu al zo plat gaat met een beperkte hoeveelheid spelers dan zou over een maand alle spelers wel een foutloze ervaring moeten kunnen gaan krijgen? Dat gaat nooit gebeuren, de problemen nu zijn zo groot dat voor mij alle geloofwaardigheid verdwenen is. Ik baal ook best wel dat ik deze game gepreorderd heb in de psn store. Om straks voor 70 euro zo afhankelijk te zijn van een live service die er continu uitknalt geeft me nou niet bepaald hoop op een goede game ervaring.

Ik snap best dat bij de start om 18.00 gisteren de servers overbelast zijn. Maar kom op zeg, het is nu 1 uur de volgende dag en de problemen zijn nog precies hetzelfde. Dat geeft voor mij aan dat de basis al fout is.

En inderdaad wat iemand hier ook zegt, het is geen beta, het is een demo (vip demo zelfs) , dat hoort niet in zo'n waardeloze staat opgeleverd te worden.
Een klein tegengeluid aan mijn kant dan (sorry!). Ik speel het nu uren achter elkaar op de Xbox en de ervaring is geweldig. Gisteravond lukte het niet om er doorheen te komen, maar tot op heden alle story missions kunnen doen en nu lvl 13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WhateverSuitsU schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 13:26:
[...]

Een klein tegengeluid aan mijn kant dan (sorry!). Ik speel het nu uren achter elkaar op de Xbox en de ervaring is geweldig. Gisteravond lukte het niet om er doorheen te komen, maar tot op heden alle story missions kunnen doen en nu lvl 13.
Ik heb de story missies ook allemaal al gedaan en was begonnen aan een stronghold. liep allemaal gesmeerd tot 5 minuten geleden, toen werden we er ineens uitgegooid :(
Al met al tot nu toe bij elkaar ongeveer 6,5 uur gespeeld sinds launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
[...]

Daarom wil ik de game dus graag uitproberen. Servers kut? Boeie, dat is te verhelpen. Hoor iedereen lovende woorden spreken over de game zelf, dus ben benieuwd!

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kidjuh schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 13:29:
[...]

Daarom wil ik de game dus graag uitproberen. Servers kut? Boeie, dat is te verhelpen. Hoor iedereen lovende woorden spreken over de game zelf, dus ben benieuwd!
2 opties...

1) koop een key via kinguin voor 80 cent en ga het proberen
2) wacht tot volgend weekend op de open demo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik heb het systeem verslagen.

Serieus, ik heb wat in de settings gekloot in het op start scherm en nu kom ik de game opeens weer binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
[...]

goed om te horen!

we gaan het afwachten op de playstation dan. Ik heb het zelf zo'n 50+ keer geprobeerd op verschillende tijdstippen sinds gisteren tot vanmiddag en hier is het niet 1 keer gelukt in ieder geval. Wel 50+ keer een live service error. Overigens 1 keer van die 50 ben ik wel in de live hub geweest, maar zodra je op missie ging bleef die hangen.

Het is goed om te lezen dat mensen die daadwerkelijk een missie hebben kunnen spelen er wel enthousiast over zijn. Maar goed, dan moet je wel toegang krijgen in de game als gamer. Dat is voor mij in ieder geval niet het geval tot nu toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Capaciteitsproblemen is iedereen straks vergeten als de game zelf goed is. En dat is-ie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Je kan door het start scherm komen, door op driehoek te drukken kom je in een menutje, druk wat dingen aan en vervolgens kom je wel door het opstart scherm heen, alleen zit ik nu wel vast in een laadt scherm als je op expeditie gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 13:46:
Je kan door het start scherm komen, door op driehoek te drukken kom je in een menutje, druk wat dingen aan en vervolgens kom je wel door het opstart scherm heen, alleen zit ik nu wel vast in een laadt scherm als je op expeditie gaat.
ja als je daar vastzit moet je de game opnieuw opstarten |:(
als het goed is vraagt hij dan of je verder wilt waar je bent gebleven als je terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Nieuwevolger schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 13:46:
thanks,
bizar maar waar. Ik ging naar de settings, daarna terug naar het hoordmenu, en vervolgens kom je inderdaad in de hub. De missie zelf doet het nog steeds niet, met die 95 procent freeze, maar die live service error lijkt daarmee inderdaad mee omzeilt te kunnen worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
robinez schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 13:48:
[...]

thanks,
bizar maar waar. Ik ging naar de settings, daarna terug naar het hoordmenu, en vervolgens kom je inderdaad in de hub. De missie zelf doet het nog steeds niet, met die 95 procent freeze, maar die live service error lijkt daarmee inderdaad mee omzeilt te kunnen worden.
Heb het nu 4x gedaan en zo lijkt het elke keer te werken. Nu nog langs dat laadt scherm komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Nieuwevolger schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 13:50:
[...]

Heb het nu 4x gedaan en zo lijkt het elke keer te werken. Nu nog langs dat laadt scherm komen.
Maar is het echt een freeze? want heb dat ook meerdere keren gehad op pc maar dan ging die wel gewoon verder na ff wachten. Ik heb gewoon geen issues meer gehad vanaf het moment dat het "opgelost" was gisteren avond. althans niet dermate dat ik de game moest herstarten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Toch vervelend dat ik zondag avond pas aan de bak kan deze demo... Hoor via mijn vriendenkring goeie dingen over de game! Geen tot weinig issues met connecten etc. Alleen dat die amper 30fps haalt op een 1060 kaart...

Benieuwd hoe mn 1080ti het op 1440p gaat draaien! Hier iemand die me daar meer over kan vertellen toevallig? Zelfde kaart+reso zal vast wel vaker gebruikt worden hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Hij doet het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Van wat ik heb kunnen spelen bevalt het mij beter dan Destiny. Ik wacht tot ik de tien uren via EA Access kan spelen voor ik over de game zelf oordeel. En dan koop ik de game als ie me bevalt na de launch. Al ga ik er vanuit dat ze nu toch wel wakker zullen zijn bij EA en Bioware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net de stronghold kunnen doen, was toch wel weer erg leuk zeg! gaat prima met randoms dus dat is ook positief natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Toen ik de missie met het gele logo koos kwam die door het loading screen heen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Ik moet toch wel concluderen dat de game mij zeer positief heeft verrast. Wat een geweldige game ervaring geeft dit spel en wat we in de game zien is nog het topje van de ijsberg. Ik ben om met deze demo en dit wordt een day-1 koop voor mij.

Tuurlijk de demo is verre van goed met alle issues maar op moment dat je kunt gaan spelen is het echt een genot. Daarnaast moet ik ook zeggen dat de open communicatie van Bioware op Twitter ook een verademing is. Dus naast dat de demo toch wel een blamage is zijn er toch nog positieve aanknopingspunten.

Dus nu wachten... is het al release dag? 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 12:02
Heej Origin werkt weer. Alleen de ene persoon die nu in Origin online is heeft zijn invites al vergeven :X . Weet niet hoeveel invites er per persoon zijn?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sdk1985 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 14:31:
Heej Origin werkt weer. Alleen de ene persoon die nu in Origin online is heeft zijn invites al vergeven :X . Weet niet hoeveel invites er per persoon zijn?
3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uJLZYW7mZTDHNaFvDmVwPTlD/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door RubenSaurus op 26-01-2019 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Kon nu probleemloos inloggen en ben met freeplay bezig maar het speelt toch wel erg lekker weg zo. De freeplay bevalt me tot nu toe erg goed en ik kan bijna mijn tweede gaan kiezen. Colossus of Storm, weet t nog niet.
Ik zit elke keer krap met munitie, lijkt erop alsof ze je willen dwingen om je abilities te gebruiken en dat is wennen want normaal zit daar een cooldown op bij andere shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schil1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01 14:18
Ik kom op de Xbox er nu ook elke keer in maar af en toe heb ik die 95% freeze.

Sowieso is het laden echt heel traag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-08 16:56
Ik sta wel te kijken van alle positieve reacties aan de hand van de demo. Deze game gaat voor mij vallen of staan met een briljant verhaal a la Mass Effect, de Alpha vond ik een stuk veelbelovender dan de Demo, die viel eigenlijk best tegen. Zonder een geweldige sfeer zijn die looter shooters toch echt mijn game niet als het schieten niet echt uitdagend is. Borderlands helemaal top, Destiny boeit me geen seconde.

Zonder context waarom je precies doet wat je doet, voelt het allemaal een beetje loos. De vuugevechten zijn echt belachelijk makkelijk in de demo, ja de movement biedt veel leuke nieuwe manierne om gevechten aan te gaan, maar je hoeft geen seconde creatief te zijn. Gewoon afstand houden, angle houden en headshots schieten, op naar t volgende doelwit. Rinse and repeat. Misschien dat het op de console anders is, maar op de PC zie ik er weinig uitdaging in. Enige keer dat ik dood ging was door een verkeerde troepencombinatie crashen tussen wat bosses.

Het voelt precies als de gunplay van mass effect on steroids, erg acceptabel met een vet verhaal, maar op zichzelf staand speel je de game daar niet voor.

Upgrades van de javelin en wapens voelden niet als noodzakelijk, kan ook prima zonder maar dan duurt elke encounter gewoon nét even wat langer. De puzzel was gewoon een belediging zo simpel, daar ben je geen 5 seconde mee bezig.

Een beetje lekker orienteren of exploren in mn eigen tempo is ook lastig als er constant vrienden op me wachten en er constant pijlen, markers en objective indicators in beeld staan te knipperen.

Technisch draait de game wel als een zonnetje, ruim 144 fps op medium settings met alle onzin zoals blur etc uit. Ook op een wat oudere i5 en 970 gtx. Laadtijden zijn kort en de besturing voelt wel lekker snappy.

Enfin, bij de release maar eens kijken naar t verhaal met dank aan Access Premier, de potentie is groot bij Anthem, de uitvoering mag nog wel ff paar tandjes bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Zojuist als test over anydesk Anthem aangeslingerd op mijn pc thuis... Zit er direct in! Zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Game moet nog geoptimaliseerd worden.
Gtx1080 low settings zakt zelfs onder de 60FPS.

Op high schommel ik ook erg van 55fps naar 80fps.
Maar motion blur word gewoon toegepast. Terwijl ik dat uit heb gezet.

Daarnaast mouse flight response op 80% gezet. Anders is het niet te doen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
Pykow schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 14:58:

Post processing moet op low, anders blijft motion blur, te krom voor woorden maar zo is het helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
A.W.E.S.O.M.-0 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 14:54:
Ik sta wel te kijken van alle positieve reacties aan de hand van de demo. Deze game gaat voor mij vallen of staan met een briljant verhaal a la Mass Effect, de Alpha vond ik een stuk veelbelovender dan de Demo, die viel eigenlijk best tegen. Zonder een geweldige sfeer zijn die looter shooters toch echt mijn game niet als het schieten niet echt uitdagend is. Borderlands helemaal top, Destiny boeit me geen seconde.

Zonder context waarom je precies doet wat je doet, voelt het allemaal een beetje loos. De vuugevechten zijn echt belachelijk makkelijk in de demo, ja de movement biedt veel leuke nieuwe manierne om gevechten aan te gaan, maar je hoeft geen seconde creatief te zijn. Gewoon afstand houden, angle houden en headshots schieten, op naar t volgende doelwit. Rinse and repeat. Misschien dat het op de console anders is, maar op de PC zie ik er weinig uitdaging in. Enige keer dat ik dood ging was door een verkeerde troepencombinatie crashen tussen wat bosses.

Het voelt precies als de gunplay van mass effect on steroids, erg acceptabel met een vet verhaal, maar op zichzelf staand speel je de game daar niet voor.

Upgrades van de javelin en wapens voelden niet als noodzakelijk, kan ook prima zonder maar dan duurt elke encounter gewoon nét even wat langer. De puzzel was gewoon een belediging zo simpel, daar ben je geen 5 seconde mee bezig.

Een beetje lekker orienteren of exploren in mn eigen tempo is ook lastig als er constant vrienden op me wachten.

Technisch draait de game wel als een zonnetje, ruim 144 fps op medium settings met alle onzin zoals blur etc uit. Ook op een wat oudere i5 en 970 gtx. Laadtijden zijn kort en de besturing voelt wel lekker snappy.

Enfin, bij de release maar eens kijken naar t verhaal met dank aan Access Premier, de potentie is groot bij Anthem, de uitvoering mag nog wel ff paar tandjes bij.
Persoonlijk vond ik het verhaal van Borderlands nu niet bepaald het grootste selling point. Claptrap was natuurlijk wel een tof personage, maar daar buiten? Maar de gameplay was wel tof en uitdagend en al die bijzondere guns brachten echt iets nieuws. Verder kon je ook goed samenwerken tussen de verschillende classes en werkte het co-op aspect gewoon zoals je het tegenwoordig verwacht.

De MMO opzet van destiny 2 en waarschijnlijk deze game is overigens heel anders. Destiny2 had totaal geen uitdaging, in ieder geval niet toe ik er eind vorig jaar aan begon toen hij gratis werd. Die uitdaging komt pas ver nadat je de game hebt 'uitgespeeld'. Het eerste stuk is een voorproefje en de uitdaging komt pas wanneer je aan de hard modes begint. Persoonlijk heb ik liever dat ik mij daar zo snel mogelijk in kan storten zonder een al te lange saaie grind. Maar goed dat moet je IMO wel in gedachte houden wanneer je een mmo gaat beoordelen. Het eerste stuk is voor wie uitdagende gameplay een vereiste vind vaak een lijdensweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Zojuist nogmaals geprobeerd de demo op mijn PS4 te spelen. Krijg nog altijd de melding dat ik geen access heb... Jammer. Probleem gevonden, ligt niet aan Anthem.

[ Voor 16% gewijzigd door Seroczynski op 26-01-2019 16:54 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArmouredSPony
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-09 10:34

ArmouredSPony

ArmouredSpacePony

Pykow schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 14:58:

Met mijn GTX 1080ti haal ik rond de 15 FPS op low, ben nu met de settings aan het spelen maar het spel wil niet meer opstarten. Van wat ik heb gezien zag het er wel mooi uit maar kwam vast te zitten in het tweede laadscherm.

edit: Het is wel look om de Forge te spelen maar na een tiental poginingen is het spel voor mij vooralsnog onspeelbaar.
https://imgur.com/a/1WyYu9T Mijn Javelin skin.

[ Voor 13% gewijzigd door ArmouredSPony op 26-01-2019 15:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
Net een tijd de reddit anthem thread doorgelezen. Daar kun je eigenlijk wel drie dingen uit opmaken:

1. PC gamers zijn redelijk tot er enthousiast over de demo en komen in verhouding weinig issues tegen, wel worden er wat opmerkingen gemaakt over graphics instellingen (met name motion blur) en ramerate eisen maar over het algemeen een positief verhaal
2. Xbox gebruikers, ook wel redelijk positief. Het 95 procent laad scherm komt daar wel voor, maar bij een herstart kunnen de meesten wel de missie spelen. Wel wordt er veel melding gemaakt van rubber banding issues, met name in de stronghold missies.
3. playstation gebruikers. 1 en al drama, het lijkt er op dat het een lotto is wie wel en wie niet in een missie terecht komt. Maar praktisch elke post gaat daar over het niet kunnen connecten, of de 95 procent laad scherm hang probleem. Een restart van de game lost bij praktisch niemand dat 95 procent laad probleem op. Er zijn overigens wel ps4 gebruikers die de missies hebben kunnen spelen, maar ook die melden dat ze er soms wel en meestal niet in komen.

1 ding is wel opvallend, de meeste mensen die het wel gelukt is om in de demo versie te komen zijn enthousiast over de gameplay. Dat is dus wel goed nieuws op zich.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja het belangrijkste is toch altijd nog hoe de gameplay is als je er eenmaal in zit, die andere issues gaan hoe dan ook verholpen worden dit weekend, volgend weekend of voor de release.
En dan blijkt toch wel uit de verschillende berichten hier en op Reddit dat het een ontzettend mooie game is geworden.
Ik heb in ieder geval geen spijt van m'n pre-order (en had dat ook niet verwacht dat ik dat zou krijgen) en kijk enorm uit naar de release volgende maand.
Vanavond met een paar vrienden die gisteren niet konden spelen nog een keer helemaal door de demo heen lopen (och wat een straf :P ) en nog een paar javelins pimpen dit weekend en dan kijken we wel weer wat we volgende week gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Ik denk dat je voor het verhaal niet bij Anthem moet zijn, ik verwacht dat het vrij oppervlakkig blijft en vooral als motivatie dient voor de verschillende missies. Vrij wel het zelfde als Destiny en the division.

Heb 2 missies kunnen spelen, ik vind de gameplay aardig goed, vrijwel wat je verwacht van een third person destiny met suits. Raadt het tot nu toe aan.

Ik vind de hub wel behoorlijk saai, heb het gevoel dat dat weinig gaat toevoegen voor de game. Performance op de ps4 pro is vrij matig, veel frame drops als het chaotisch wordt op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 15:32:
Ik denk dat je voor het verhaal niet bij Anthem moet zijn, ik verwacht dat het vrij oppervlakkig blijft en vooral als motivatie dient voor de verschillende missies. Vrij wel het zelfde als Destiny en the division.

Heb 2 missies kunnen spelen, ik vind de gameplay aardig goed, vrijwel wat je verwacht van een third person destiny met suits. Raadt het tot nu toe aan.

Ik vind de hub wel behoorlijk saai, heb het gevoel dat dat weinig gaat toevoegen voor de game. Performance op de ps4 pro is vrij matig, veel frame drops als het chaotisch wordt op het scherm.
Ik denk dat het verhaal juist wel tof wordt en veel meer diepgang heeft als Destiny 2 (dat was echt bedroevend).
De hun zoals jij het noemt is gewoon je thuisbasis en daar kun je straks veel meer, items kopen en upgraden enzo. De social hub is een apart gedeelte en dat zit nu niet in de demo omdat ze dat pas deze week hebben aangekondigd, daar kun je in je javelin blijven hangen en heb je wat meer een Tower gevoel uit Destiny gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Urithar
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-12-2024
Zelf even de Xbox aangeslingerd, dat werkte wel aardig maar grafisch op sommige plekken tegenvallend. Morgenavond hopelijk even vergelijken met de pc demo, denk dat ik daar ook maar m'n Xbox controller voor gebruik als ik de ervaringen zo lees :p

[ Voor 14% gewijzigd door Urithar op 26-01-2019 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A.W.E.S.O.M.-0
sdk1985 schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 15:05:
[...]

Persoonlijk vond ik het verhaal van Borderlands nu niet bepaald het grootste selling point. Claptrap was natuurlijk wel een tof personage, maar daar buiten? Maar de gameplay was wel tof en uitdagend en al die bijzondere guns brachten echt iets nieuws. Verder kon je ook goed samenwerken tussen de verschillende classes en werkte het co-op aspect gewoon zoals je het tegenwoordig verwacht.

De MMO opzet van destiny 2 en waarschijnlijk deze game is overigens heel anders. Destiny2 had totaal geen uitdaging, in ieder geval niet toe ik er eind vorig jaar aan begon toen hij gratis werd. Die uitdaging komt pas ver nadat je de game hebt 'uitgespeeld'. Het eerste stuk is een voorproefje en de uitdaging komt pas wanneer je aan de hard modes begint. Persoonlijk heb ik liever dat ik mij daar zo snel mogelijk in kan storten zonder een al te lange saaie grind. Maar goed dat moet je IMO wel in gedachte houden wanneer je een mmo gaat beoordelen. Het eerste stuk is voor wie uitdagende gameplay een vereiste vind vaak een lijdensweg.
Daar heb je ook groot gelijk in, mmo's zijn niet per definitie mijn type spel, maar als de sfeer (Borderlands had vooral sfeer, niet echt verhaal idd) of verhaal pakkend genoeg is, dan kan ik daar lachend overheen stappen. Horizon Zero Dawn bijvorobeeld doet op papier ook echt ALLES fout qua gameplay (QTE's etc), maar damn ik was niet bij t scherm weg te slaan, Mass Effect idem, ik wil BioWare gewoon niet uitvlakken op dat gebied. :D
Nieuwevolger schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 15:32:

Ik heb de hub helemaal doorgespit, denk dat we wel kunnen zeggen dat de demo niet representatief is voor de hub. Al vond ik het eerst ook wel karig en doods aanvoelen, personages bewegen en praten amper maar dat zal wel zijn om spoilers te voorkomen. Echter er zijn toch wel een aantal deuren/codex/gesperkken waar je wel mee kan interacten, maar niet activeren in de demo. Ook verticaal kan de hub met meerdere verdiepingen nog wel worden uitgebreid. Of het gebeurt is natuurlijk een tweede. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
Eindelijk even kunnen spelen op de PS4. Gameplay glitched (denk door slechte server stabiliteit). Graphics zijn middelmatig, AI reageert scripted en verhaal is weinig inspirerend. Ben bang dat dit spel overhyped is. Ben eerlijk gezegd een beetje teleurgested, maar dat is mijn mening.

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Nu online

g0tanks

Moderator CSA
DigitalError schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 15:36:
[...]

Ik denk dat het verhaal juist wel tof wordt en veel meer diepgang heeft als Destiny 2 (dat was echt bedroevend).
Waarop baseer je dat gevoel?

Persoonlijk heb ik nog niks tofs gezien in het nieuws qua verhaal. Ook de missies in demo vond ik weinig inspirerend.

Kwestie van smaak?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Hmn7VZF.jpg
Wauw mooie map ;)

Heb alle missies gedaan en mijn mening is als volgt:

1. Moet nog geoptimaliseerd worden. af en toe framedrops.
2. Het niet kunnen rennen en springen in de "Tower" slaat eigenlijk nergens op.
3. Waarom je steeds naar je suit moet lopen voordat je een missie kan starten is een raadsel.
4. Items die je hebt opgeraapt, zie je pas achteraf (nadat je freeroam of missie hebt gehaald)
5. Geluid is echt een isseu, geluid valt vaak weg, zelfde probleem als Battlefield V beta.

[ Voor 77% gewijzigd door Pykow op 26-01-2019 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
The_Bash schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 16:22:
Eindelijk even kunnen spelen op de PS4. Gameplay glitched (denk door slechte server stabiliteit). Graphics zijn middelmatig, AI reageert scripted en verhaal is weinig inspirerend. Ben bang dat dit spel overhyped is. Ben eerlijk gezegd een beetje teleurgested, maar dat is mijn mening.
Ik heb een gemengd gevoel over de graphics. Er zijn uitschieters waarbij ik echt onder de indruk ben van de graphics maar meestentijds komt het ver van de trailer af die ze op de E3 in 2017 lieten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Eerlijk gezegd denk ik niet dat de framedrops an sich geoptimaliseerd gaan worden. Ik heb ze namelijk niet opgemerkt. Diegene die ik er over heb gehoord had het over bijvoorbeeld 60% gpu load en hadden een relatief zwakke cpu's (4.2 GHz) dan wel te weinig threads (4) of een combinatie daarvan. Ik vrees dat voor stabiliteit vooral een cpu met 6 of meer threads nodig is gegeven voldoende power (dus geen stock ryzen 1600).

Dat wil overigens niet zeggen dat de fps an sich nog wel wat omhoog zou mogen. Zit gemiddeld buiten rond de 62 met een bandbreedte van +-55 tot 72 (maar geen merkbare drops).

Mijn gpu, 1070, zit constant op 98% load op 2560x1080 high (standaard). Maatje met 1070 Ti zat op 60% met dezelfde settings. Maatje met Vega moet ik nog even vragen. Die haalde meer fps in de stad op ultra, maar daarbuiten minder als ik het goed heb onthouden.

[ Voor 85% gewijzigd door sdk1985 op 26-01-2019 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Pop in is toch wel merkbaar op de console, de suits zien er verder wel goed uit, omgevingen grafisch heb ik beter gezien bij andere games op de ps4. In z'n totaal grafisch prima op de ps4 pro, maar er is beter te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
zie heel veel verschillende berichten over het FPS gebeuren van anthem, maar ook verschillende berichten van mensen die dezelfde kaart hebben... denk dat hier wel wat optimalisatie aan te pas moet komen...

EDIT: zal ook nog wel een gameready driver aankomen die wat zou moeten verbeteren gok ik

[ Voor 18% gewijzigd door mfneed op 26-01-2019 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Tot nu toe vanmorgen al even kunnen spelen op de Xbox One X, en nu aan het testen op de Pro maar nog geen missie kunnen starten. Grafisch beide even vergeleken maar zover ik zie zijn ze identiek aan elkaar.

Ik merk overigens op beide consoles wel dat wanneer je motion blur en chromatic aberration uitzet, dat de performance ook beter aanvoelt. Ik zet sowieso in alle games waar CA in zit uit.

[ Voor 31% gewijzigd door Recon24 op 26-01-2019 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ik snap niet dat jullie het allemaal zo blijven vergelijken met andere games. Het is een nieuwe IP en natuurlijk zijn er ideeën uit andere games gekomen maar het bestaat ook gewoon niet meer dat je iets heel nieuws kan bedenken wat nog nooit is gedaan en dan ook leuk genoeg is.

Net de Stronghold kunnen clearen op hard. Dat is donders pittig die grote spin
Het is wel heeel chill als interceptor dat je niet dood kan gaan als je in je ulti zit :P

Je ult is gewoon rammen met je blades voor 10 seconden ofzo. als je dan onder zo'n boss moet staan ben je wel blij dat je niet dood kan gaan XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Als ze het weten te optimaliseren, want zelfs met 90 FPS voelt het aan als 40 FPS op sommige momenten.
Maar ik zie mij deze game wel een poosje spelen.
De trailers en filmpjes van afgelopen periode komen overeen met de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:56

Orac

Ik mis je papa.

Nog steeds "Connection problem" hier. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Orac schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:36:
Nog steeds "Connection problem" hier. :(
Ga met driehoekje/Y in het menu en druk het menu weer weg, dit kan helpen om erin te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orac
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:56

Orac

Ik mis je papa.

Nieuwevolger schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:48:
[...]

Ga met driehoekje/Y in het menu en druk het menu weer weg, dit kan helpen om erin te komen.
Geen idee wat je bedoelt. Ik ben in het beginscherm. Geen menu. Op PC...
Ben er eigenlijk nu al klaar mee.

Edit: elke toets geprobeerd op het toetsenbord. Gebeurt niets.

GAME OVER

[ Voor 10% gewijzigd door Orac op 26-01-2019 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Orac schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:57:
[...]

Geen idee wat je bedoelt. Ik ben in het beginscherm. Geen menu. Op PC...
Ben er eigenlijk nu al klaar mee.
Als het goed is er wel een menu, ik weet alleen achter welke knop die zit op pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VySio
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 22:00
Nieuwevolger schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 17:48:
[...]

Ditbwerkte voor mij gewoon... Al wel 20x geprobeerd.

Thanks! <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Het is rubberbanding in hoofdletters op dit moment. Zo jammer want het smaakt toch wel naar meer maar ik kom geen stap verder na de drie missies. Of het is lag of een vastloper dat ik uit t niets een laadscherm voor mijn neus krijg.
Wat ook niet handig is, is dat je bij freeplay ook weer aan anderen gekoppeld wordt waardoor ik de melding kreeg dat ik te ver van mijn teamgenoten was en automatisch naar hun verplaatst zou worden.

Hopelijk zijn volgende week alle issues met verbindingen opgelost zodat je dan zonder problemen kunt spelen en dingen uitproberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:00
Zo jammer dat het gros van de mensen de missies niet snappen, dat ze de echoes in die spikes moeten droppen. Dit kan duidelijker heb die stringhold nu al 4 x gedaan en het faalt steeds omdat de missie niet begrepen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Ik was het eerste uur echt mega positief over de game omdat hij zo cool overkomt, maar ben ondertussen in de stronghold en heb mijn enthousiasme toch moeten bijstellen. De game voelt vaak aan of hij jou speelt in plaats van andersom. Je guns zijn niet mega accuraat en de weakspots zijn vaak enorm (zie spider boss, maar ook random mobs). Je granaten hebben auto aim en je arm raket ook. Verder wordt hetgeen je aan het doen bent regelmatig onderbroken door een aanval. An sich wel tof maar soms heb je geen flauw idee waar het vandaan kwam omdat de game dit niet goed aangeeft. Verder geeft de game ook zelden goed aan waar je naartoe moet. Niet dat ik er niet uit kom, heb nu ale content in een uurtje of 2-3 gehaald, maar het is IMO niet nodig dat je steeds moet dubbelchecken welke tunnel je nu weer in moet. Ook heb ik tijdens de eerste stronghold eigenlijk steeds het idee gehad van goh nog meer vijanden, wanneer stoppen die spawns. Wéér 8 spinnen die met één granaat dood neer vallen. Technisch ook wat rariteiten meegemaakt waaronder regelmatig veel warps. Servers kunnen het blijkbaar niet aan. Oh en het vliegen/zwemmen voelt ook alsof je een seconde input lag hebt.

Dat gezegd hebben de is hij wel uitdagender dan het begin van destiny. Maar ze moeten nog flink tunen aan de servers, de responsiviteit van de game en de diversiteit van de mobs.

Terwijl ik dit typ zit ik al 5 10 minuten in een loadscreen omdat mijn 3 teammaten het een goed idee vonden om elkaar direct voor de voeten van de spinnenbaas te reviven :+ .

[ Voor 16% gewijzigd door sdk1985 op 26-01-2019 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Mizojojo schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 18:08:
Zo jammer dat het gros van de mensen de missies niet snappen, dat ze de echoes in die spikes moeten droppen. Dit kan duidelijker heb die stringhold nu al 4 x gedaan en het faalt steeds omdat de missie niet begrepen wordt.
Kan je het ze kwalijk nemen op de allereerste dag? ik begreep ze inderdaad ook wel gelijk doordat ik gewoon snap waar je naar moet kijken maar er zijn genoeg mensen die een beetje rond vliegen en schieten en gewoon de feel van de game aan het proberen zijn. dat is inderdaad jammer als die dan niet mee helpen.

Wij hadden daar een rare bug though.. maat van mij had de laatste orb. toen crashde ze game en konden we die orb niet meer krijgen. er spawnde geen nieuwe en die van hem was niet op te pakken. Ook toen hij gelijk weer terug in de game kwam had hij er geen 1 meer.

Maar ook dat is weer iets waar ik me nu totaal niet aan kan storen. We spelen een 7 weken oude build waarvan Bioware al heeft gezegt dat bugs gefixt zijn en dingen aangepast zijn.

De game is mooier dan ik verwacht had dus ik denk dat het gross hun verwachtingen gewoon te hoog hadden. Straks met de launch zullen exact de server issues en restarts er weer zijn zoals nu en daar kunnen we allemaal wat van vinden maar ik denk dat je ook niet aan de kant van BioWare wil zijn op zo'n launch day van je gehypte game hoor. Dat is echt kei en keihard bikkelen die laatste dagen en met livegang.

p.s. Over een uur ong gaan de servers even plat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
zowaar rond half 6 voor het eerst zomaar de eerste missie kunnen spelen op de ps4 pro, dus kon ik eindelijk zelf ervaren hoe de gameplay was.

De eerste minuten heb je geen idee wat je moet doen en hoe je bijvoorbeeld moet vliegen (dat wordt nergens aangegeven). Dat vliegen doe je overigens door te springen en dan op L3 te klikken. Ik moet zeggen dat de gameplay heerlijk arcade is op een positieve manier. Het is inderdaad autoaim all over the place, maar dat mag ook wel aangezien er toch wel erg veel tegenstanders zijn (zeker in de no respawn areas).

Het speelt echt geweldig, er wordt via markers duidelijk aangegeven wat je route is naar je missie en bij de eindpunten zijn er heerlijk veel tegenstanders die je via je gun, je missiles en granaten kunt aanvallen. Daarnaast heb je nog een special power (in mijn geval een UBER machine gun).

De graphics vond ik erg goed op de ps4 pro en framerate problemen zijn me niet opgevallen (maar ik verwacht dat die heel erg afhankelijk zijn van je server verbinding en de latency van je party members).

De game komt op mij over als een kruising tussen destiny, borderlands en mass effect. Het houterige bewegingen in de hub (waar je wel framerate problemen ervaart overigens) zag ik niet terug in de gamewereld zelf. Wel vond ik het suf dat in elke 'cave' je eerst in een laadscherm komt. Dat haalt de snelheid wel uit de missies en het lijkt me eerlijk gezegd ook niet nodig in die game.

De controller werkt prima, het richten (met autoaim), het snelle bewegen inclusief springen en het vliegen kwamen op mij als af over. Ik zie mensen online klagen over het vliegen maar dat snap ik niet helemaal, dat vliegen ging bij mij in ieder geval enorm smooth (maar misschien komt dat ook omdat ik ace combat speel wat ook op dezelfde manier een besturing heeft).

Ik heb toch wel goede hoop voor deze game, nou vond ik borderlands en destiny 2 ook erg leuk, dus voor mij is dit een prima game. Wel maak ik me enorm zorgen over de servers. Het heeft serieus bijna 24 uur geduurd voordat ik mijn eerste game kon spelen (en daarna werkte het uiteraard weer niet). Als die game over iets meer dan drie weken in de winkel moet liggen dan is er toch nog wel bizar veel werk te verzetten. Zeker als je de berichten over framerate problemen en rubberbanding leest met daaraan gekoppeld de 1000-en berichten over connectie problemen dan is dat punt bepaald niet onder controle op dit moment (op de ps4 dan, op andere platformen schijnt het wel beter te zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Mizojojo schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 18:08:
Er was een missie met tunnels enzo. Heb ik met 1 random gastje gehaald (dus met zn tweeën) was goed te doen.

Andere missie met van die gele wolkjes die je dan weer moet droppen, duurde wat langer omdat de game niks aangaf.

Maar dat fixen ze nog wel mag ik hopen. Beter zichtbaar maken waar je naar toe moet en waar vanuit je geraakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op zaterdag 26 januari 2019 @ 19:02:
[...]

Er was een missie met tunnels enzo. Heb ik met 1 random gastje gehaald (dus met zn tweeën) was goed te doen.

Andere missie met van die gele wolkjes die je dan weer moet droppen, duurde wat langer omdat de game niks aangaf.

Maar dat fixen ze nog wel mag ik hopen. Beter zichtbaar maken waar je naar toe moet en waar vanuit je geraakt wordt.
Die gele wolkjes werden bij mij netjes aangegeven met zo'n groene miniradar net als in die andere missies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
Ik mis wel de chatbox...
Pagina: 1 ... 7 ... 27 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord