Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger M
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-09 09:25
DigitalError schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:53:
[...]

Ik wilde Tripp0r nog toevoegen maar dat mocht niet :(
Klopt, zit midden in de matchmaking. Of midden in het niets, maar hoe je het wil zien

PSN: Tripp0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rutger M schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:54:
[...]

Klopt, zit midden in de matchmaking. Of midden in het niets, maar hoe je het wil zien
ja dat gaat het niet doen ben ik bang, je kunt er het beste uit gaan denk ik. lees op reddit ook dat de meeste mensen in dat loadingscreen op 95% blijven hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 18:27

Zorian

What the fox?

DigitalError schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:53:
[...]

Ik wilde Tripp0r nog toevoegen maar dat mocht niet :(
Hij startte vanzelf. Zit nu alleen in de sessie en kan rond vliegen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:52
Dan nog even wachten zit ook op ong 95% loadscreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
In het laadscherm geeft het bij zelfs opeens aan dat ik geen toegang tot de VIP demo heb? Lijkt me gewoon een fout sinds we niet in Origin kunnen inloggen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Recon24 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:58:
In het laadscherm geeft het bij zelfs aan dat ik geen toegang tot de VIP demo heb? Lijkt me gewoon een fout sinds we niet in Origin kunnen inloggen lijkt me?
Dat heb ik ook. Op de PC ingelogd bij EA, VIP demo geactiveerd, via PS Store de demo gedownload. Toen moest ik geforceerd mijn wachtwoord wijzigen en sindsdien die melding.

Wel geinig dat ze zeuren dat mijn wachtwoord niet veilig genoeg was, maar een vreemd karakter toelaten in je wachtwoord ho maar :')

[ Voor 13% gewijzigd door Seroczynski op 25-01-2019 19:01 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Seroczynski schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:00:
[...]

Dat heb ik ook. Op de PC ingelogd bij EA, VIP demo geactiveerd, via PS Store de demo gedownload. Toen moest ik geforceerd mijn wachtwoord wijzigen en sindsdien die melding.
Ha dat wijzigingen had ik vandaag ook (misschien niet goed opgelet), waardoor ik Origin op de PC niet meer in kon voor een potje BF5. Uiteindelijk kwam ik er wel weer achter omdat ik op de PS4 Pro die wijziging had gedaan blijkbaar. Op de One X ging dat weer met een ander account of ik klikte iets te snel door.

Drama eigenlijk met die externe logins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Dit spel is solo niet doenbaar, noted. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• runner83
1 tip herstart de game niet nadat je online bent geweest hierna krijg je de melding errot retrieving anthem live service data

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zorian schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:03:
Ik probeer even een full squad te maken voor we gaan, dan werkt het misschien wel in 1 keer :+
runner83 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:04:
1 tip herstart de game niet nadat je online bent geweest hierna krijg je de melding errot retrieving anthem live service data
Net gedaan, nergens last van :P

[ Voor 35% gewijzigd door RubenSaurus op 25-01-2019 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 13:26
hmm ik krijg crashes naar de desktop in paar minuten in het spel nog voor alles begint. ergens een directX crash.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

DigitalError schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:04:
[...]

Ik probeer even een full squad te maken voor we gaan, dan werkt het misschien wel in 1 keer :+

[...]

Net gedaan, nergens last van :P
Nog even wachten op de andere 2 tot ze ready zijn dus. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
runner83 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:04:
Dit heb ik ook! Zat vast op het laadscherm. Na een restart kom ik er niet meer in.

Hele spul is overbelast. :F

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Ligt het trouwens aan mij of is de framerate erg laag? Ik schat iets van 20fps op de PS4 Slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:03
Vortexmerc schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:05:
hmm ik krijg crashes naar de desktop in paar minuten in het spel nog voor alles begint. ergens een directX crash.
same here, deze melding krijg ik ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 24-03 08:18
Zorian schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:07:
Ligt het trouwens aan mij of is de framerate erg laag? Ik schat iets van 20fps op de PS4 Slim.
In je pak of in Tarsus?

IGN speelt gewoon lekker dus die hebben sowieso voorrang.

[ Voor 11% gewijzigd door TheBuddha op 25-01-2019 19:10 ]

Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Laatst online: 18:38
Nou de eerste missie was erg vet :) voelde gewoon aan zoals ik gehoopt had. Het vliegen krijg ik alleen maar niet onder de knie zeg! ik heb de sensitivity al 1000x aangepast ook seperaat voor vliegen enzo maar ik vind het maar lastig besturen met de muis. ben heel skilled in battlefield vliegen enzo haha maar vind dit maar traag bewegen in de lucht :P denk dat dat met controller fijner is. Even uitvogelen nog wat de juiste settings voor mij zijn

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

TheBuddha schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:08:
[...]

In je pak of in Tarsus?

IGN speelt gewoon lekker dus die hebben sowieso voorrang.
Beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-11-2024
Veel plezier iedereen! Ik kan helaas zelf niet joinen, dus moet het maar met wat livestreams doen :D :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09 14:15
Typische demo, server issues

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Kom ook niet voorbij inlogscherm helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 12:23
Kom er ook niet in :) maar goed tis een beta en het duurt gelukkig nog superlang voordat ie uit moet komen.. oh wacht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
misschien een schrale troost, we zaten met 3 man in een lobby maar alles bleef hangen en nu mogen ook wij niet meer terug in de game :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Ik ga maar eens boodschappen doen, en over een uurtje weer proberen in te loggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
Ahjoh komt wel goed :) Zo gaat dat met software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
beebie121 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:20:
Kom er ook niet in :) maar goed tis een beta en het duurt gelukkig nog superlang voordat ie uit moet komen.. oh wacht :P
Het is geen beta, het is een demo.

Dan hoort alles wel te werken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maddog03
ActualFantasy schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:22:
[...]

Het is geen beta, het is een demo.

Dan hoort alles wel te werken eigenlijk.
VIP demo zelfs 8)7 Mhja, liever nu dan bij de release..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:49
Ik blijf zoiets altijd eigenaardig vinden.
Er komt een demo uit. Zorg dan teminste dat dit deftig werkt of release het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
PRO TIP: Zet je flight sensitivity met je muis hoger en flight response laag :P vooral die response laag zetten heeft het vliegen voor mij tering erg verbeterd :P

als je die setting leest verwacht je niet imo dat je hem omlaag moet zetten ;p

[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 25-01-2019 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Zorian schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:03:
Een vlogger op YouTube zei dat ie bij zijn speelsessie pas geleden meerdere keren het begin heeft overgedaan voor ij een was met de besturing en daarna was het wel te doen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
van Reddit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oJl9CCjdfHkvSyYkKoqRnrAw/full.jpg

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Nog steeds geen VIP code ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die gaan ze denk ik pas sturen als alles op de rails is, want het is nu al veel te druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik heb mijn vragenlijstje en EULA afgewerkt en zit nu tegen het openingsscherm aan te kijken zonder dat er verder ook maar iets aan te clicken is of dat er iets anders zichtbaar bezig is met een connectie.
Ik ben er voorstander van om de demo een beta te noemen, dat scheelt Bioware ook de nodige reputatieschade.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schil1
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 28-01 14:18
Na bijna 2 uur nog geen ene keer gelukt om verder te komen dan het beginscherm ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ook nog geen seconde in m'n javelin kunnen rondlopen helaas, elke keer blijft het hangen bij het loadingscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Hier hetzelfde DigitalError. Net 1 seconde aan de grond toen werd ik er weer uitgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
2 missies complete :) besturing begint onder de knie te krijgen. wat keybindings aangepast. Speelt heerlijk weg

Ja de langdurige loading screens etcc zijn nu ff irritant maar kijk daar doorheen joh. Zij kunnen er ook niks aan doen in principe. ze zijn al bezig servers te vergroten/bij te plaatsen

[ Voor 45% gewijzigd door Ricmaniac op 25-01-2019 19:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
Ricmaniac schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:51:
2 missies complete :) besturing begint onder de knie te krijgen. wat keybindings aangepast. Speelt heerlijk weg

Ja de langdurige loading screens etcc zijn nu ff irritant maar kijk daar doorheen joh. Zij kunnen er ook niks aan doen in principe. ze zijn al bezig servers te vergroten/bij te plaatsen
Ze hadden zich beter voor kunnen bereiden, je weet toch hoeveel keys je weg geeft dus hoeveel spelers je ong mag verwachten... jij hebt makkelijk praten jij speelt al. :p

Gun het je verder van harte hoor, maar baal er wel van, keek er de hele dag naar uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
Ambition88 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:57:
[...]

Ze hadden zich beter voor kunnen bereiden, je weet toch hoeveel keys je weg geeft dus hoeveel spelers je ong mag verwachten... jij hebt makkelijk praten jij speelt al. :p

Gun het je verder van harte hoor, maar baal er wel van, keek er de hele dag naar uit. :)
En het gaat alleen maar erger worden als straks de US in prime time komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ricmaniac schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:51:

Ze kunnen er wél wat aan doen. Je geeft een shitload aan codes weg naast de mensen met preorders en EA Acces/Origin. Dan weet je hoeveel mensen er in willen gaan loggen om 18:00 uur, zeker nadat je al enkele weken via YouTube de game aan het hypen bent. We zijn nu twee uur verder en de meesten zijn net zover als vijf jaar geleden wat het spelen van deze game betreft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:24
Knap staaltje marketing weer om zo voor de dag te komen. Leuk zo'n demo maar nu is vooral teleurstelling allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Precies de reden dat ze die marketing afdelingen moeten inperken.
Die gooien er labels op als VIP DEMO. Zou me niets verbazen als Bioware het zelf als Beta had willen wegzetten. Maar jah, ook dat kan niet want er is al een exclusive Closed Alpha geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Als ik lees dat er tijdens de closed beta ook flinke inlogproblemen waren vraag ik me af wat ze in die tussentijd gedaan hebben. Ze investeren klauwen vol met geld om vloggers van over de hele wereld naar bijeenkomsten in de VS en Stockholm te vliegen om de hype op te bouwen en vergooien dat op 1 avond tijd. Chapeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:30
Lekker Ventje schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 20:14:
Als ik lees dat er tijdens de closed beta ook flinke inlogproblemen waren vraag ik me af wat ze in die tussentijd gedaan hebben. Ze investeren klauwen vol met geld om vloggers van over de hele wereld naar bijeenkomsten in de VS en Stockholm te vliegen om de hype op te bouwen en vergooien dat op 1 avond tijd. Chapeau!
Mja ach, als dit alles is. Het lijkt me een kwestie van tijd voordat de problemen zijn opgelost. Ik heb ook niet het idee dat de capaciteit echt op is, maar eerder dat de login server oid gewoon niet goed werkt. EA is echt geen pannekoek bedrijf, die hebben heus zat servers. Het feit dat andere EA diensten nu ook problemen kennen, doet mij denken dat er iets anders aan de hand is.

Liever tijdens zo'n demo dan tijdens de release imo en ergens is het wel goed dat ze nu even problemen hebben, kunnen ze gelijk dat traject aftesten :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Op de pc ben ik meteen binnen en kan ik ook zonder issues spelen. Ondertussen op de PS4 doet ie nog steeds niks. Bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDrako
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-09 09:53

MrDrako

nep ict'er

Even kunnen spelen, toen ging mijn enige random squad mate stuk, wilde ik hem repareren omdat het solo geen doen was, en ging ik dood. Toen kwam ik in een laad scherm terecht waar ik niet meer uit kwam. Overigens duurt het laden erg lang.. Heb zelf daarnaast ook nog geen instellingen aangepast, maar de framerate van mijn oude PC'tje was echt belabberd (i7 3770k, 16gb ram en gtx980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Even een vraagje.. Ik heb mijn fysieke vipdemo code die ik kreeg bij de gamemania ingelost op de site van Anthem. Daar krijg ik de boodschap :'You have acces to the vip demo' download the vip demo in the PS store and log in with Your EA account.

Aangezien ik geen Vip demo vind heb ik de 'gewone' demo gedownload. En na tal van pogingen ben ik in het spel geraakt en heb een missie gespeeld...

Maar ik heb op geen enkel moment met mijn EA account moeten inloggen op mijn PS 4... Tis wel met dezelfde email.. Kan da automatisch gaan? 🤔
*Edit
Ik heb ook geen enkekle mail van EA gehad met een code ofzo. En als ik me niet vergis, is de gewone demo toch pas vanaf februarie speelbaar.

Dus speel ik nu de Vip zonder in te loggen of...
😳🤔

[ Voor 16% gewijzigd door MyPhanTomMind op 25-01-2019 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Niet online
Thommiie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 20:31:
Even een vraagje.. Ik heb mijn fysieke vipdemo code die ik kreeg bij de gamemania ingelost op de site van Anthem. Daar krijg ik de boodschap :'You have acces to the vip demo' download the vip demo in the PS store and log in with Your EA account.

Aangezien ik geen Vip demo vind heb ik de 'gewone' demo gedownload. En na tal van pogingen ben ik in het spel geraakt en heb een missie gespeeld...

Maar ik heb op geen enkel moment met mijn EA account moeten inloggen op mijn PS 4... Tis wel met dezelfde email.. Kan da automatisch gaan? 🤔
Ja, zodra je ook maar een EA game speelt op je PS waarbij je in moet loggen (Dragon Age Inquisition bijvb.) dan is vanaf dat moment je PSN automatisch gekoppeld aan je EA account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyPhanTomMind
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 03-04-2020

MyPhanTomMind

Just call me "SiR"

Seroczynski schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 20:35:
[...]

Ja, zodra je ook maar een EA game speelt op je PS waarbij je in moet loggen (Dragon Age Inquisition bijvb.) dan is vanaf dat moment je PSN automatisch gekoppeld aan je EA account.
Euh.. Zal van lang geleden zijn 😂 ik herhinner me geen EA games op mijn PS.. Kunde da ergens zien?
Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
bij mij crasht de game elke keer in het menu super irritant :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

Leuk hoor, zo'n infinite loading screen... Zou de game dan nog verder laden, of is dit het? Mogen ze het VIP weekend wel verlengen...

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Martinspire schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 20:20:
[...]

Mja ach, als dit alles is. Het lijkt me een kwestie van tijd voordat de problemen zijn opgelost. Ik heb ook niet het idee dat de capaciteit echt op is, maar eerder dat de login server oid gewoon niet goed werkt. EA is echt geen pannekoek bedrijf, die hebben heus zat servers. Het feit dat andere EA diensten nu ook problemen kennen, doet mij denken dat er iets anders aan de hand is.

Liever tijdens zo'n demo dan tijdens de release imo en ergens is het wel goed dat ze nu even problemen hebben, kunnen ze gelijk dat traject aftesten :P
Het zal ongetwijfeld een kwestie van tijd zijn, net als tijdens de closed beta met dezelfde problemen. En als het merendeel niet in kan loggen noem ik dat meer dan “als dit alles is” want aan de hele game heb je niets als je niet in kunt loggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:31
"Online aanmelding is momenteel niet beschikbaar."

Nee EA je doet het weer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
In je eentje is het bizar moeilijk. Ook op easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
ik zie er al wel uit als een mooie koe XD

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/S2bycGU.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 25-01-2019 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 18:46
Wellicht ten overvloedde, maar toch:

Op de pc kom ik uberhaubt heel Origin niet eens op, enkel in offline modus, maar zodra ik online probeer te gaan sluit ie af en moet ik opnieuw credentials invoeren, vicieuze cirkel dus.

Op de Ps4 was ik klaarblijkelijk al gelinkt met een EA account, want mijn Origin naam staat netjes op het scherm, maar wanneer ik op X/O druk dan krijg ik de pop-up "Connection Problem, services unavailable"

Heerlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:01:
ik zie er al wel uit als een mooie koe XD

[Afbeelding]
}:O wtf joh, ga eens gauw iets netjes aantrekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Iemand toevallig nog een friend invite over misschien voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:11:
Iemand toevallig nog een friend invite over misschien voor mij?
_O- _O- _O- er is echt niet in te komen en alle mensen op console krijgen hun friendcodes ook niet zolang alles eruit ligt. dus dat wordt nog even wachten voor je ben ik bang. Je kunt de demo wel vast uit de store downloaden dan heb je dat alvast gehad. (link staat in de startpost onder het kopje demo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
DigitalError schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:15:
[...]

_O- _O- _O- er is echt niet in te komen en alle mensen op console krijgen hun friendcodes ook niet zolang alles eruit ligt. dus dat wordt nog even wachten voor je ben ik bang. Je kunt de demo wel vast uit de store downloaden dan heb je dat alvast gehad. (link staat in de startpost onder het kopje demo)
Aah oke, dan zal ik morgen weer proberen, ik ga in ieder geval de beta installeren.

Trouwens wel grappig, de server issues van EA lijken nu ook een officieel fifa esports toernooi plat te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Nieuwevolger schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:24:
[...]

Aah oke, dan zal ik morgen weer proberen, ik ga in ieder geval de beta installeren.

Trouwens wel grappig, de server issues van EA lijken nu ook een officieel fifa esports toernooi plat te leggen.
Origin op de PC ligt er ook uit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Ik zit er ook eindelijk in, duurde even het is gelukt.

Ik heb nog een key over, eerste die een PM stuurt krijgt hem.

Vergeven

[ Voor 10% gewijzigd door Splendid op 25-01-2019 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Splendid schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:29:
Ik zit er ook eindelijk in, duurde even het is gelukt.

Ik heb nog een key over, eerste die een PM stuurt krijgt hem.
... verkeerd topic

[ Voor 5% gewijzigd door DidierB op 25-01-2019 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anta-flu
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-08 23:28
Toch er door gekomen en een uurtje kunnen spelen, met muis is het best lastig vliegen zeg.. toch maar een controller aanschaffen binnenkort hiervoor.
Verder speelt bet best lekker weg, net een lvl omhoog gegaan voordat de game verbindingsproblemen gaf en crashte.
Eerste indruk is positief.

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Hier ook een uur gespeeld. Indruk is erg goed. Je pak onder controller krijgen is best pittig.
Schieten voelt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
een uur gespeeld..... heb nog niet 1 seconde in m'n javelin gezeten :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• runner83
Ga weg man 😂😂 ik zit app 3.5 uur te staren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Twitter update: iedereen moet nu kunnen inloggen.
Ik speel zelfs met vrienden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zijn er weer in :) dit keer ging het laden gewoon vlot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woesjah
  • Laatst online: 11-09 17:38
PC lijkt nog niet helemaal lekker in te loggen, jullie op PS4/XBOX?

Edit:

Lijkt het te doen! 10x keer spel herstarten werkte. Die queue lijkt niet helemaal lekker te werken en gewoon vast te lopen na een tijdje.

[ Voor 52% gewijzigd door Woesjah op 25-01-2019 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Vergeet je Javelin niet up te graden als je begint. Anders speel je met de helft van de power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Speel op XBox en kan nog steeds niet inloggen. Mocht ik dit weekend kunnen spelen en ik kan een indruk van de game krijgen dan volgt er sowieso geen preorder en wacht ik wel tot 23 februari. Eerst eens afwachten hoe de release gaat verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian

Zorian

What the fox?

Lekker Ventje schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:57:
Speel op XBox en kan nog steeds niet inloggen. Mocht ik dit weekend kunnen spelen en ik kan een indruk van de game krijgen dan volgt er sowieso geen preorder en wacht ik wel tot 23 februari. Eerst eens afwachten hoe de release gaat verlopen.
Even de game afsluiten en herstarten. Dat deed de truc hier op PS4. Ben ingelogd en alles lijkt te werken nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Zorian schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:58:
[...]

Even de game afsluiten en herstarten. Dat deed de truc hier op PS4. Ben ingelogd en alles lijkt te werken nu.
Al twintig keer gedaan, maakt geen verschil. Hij gaat connecten to online services en dan gebeurt er niets.
En nu krijg ik de melding dat de Anthem service currently unavailable is. Prutsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woesjah
TheBuddha schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:53:
Vergeet je Javelin niet up te graden als je begint. Anders speel je met de helft van de power.
Hoe? Bij de forge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anta-flu
Even een vraag, waar kun je eigenlijk de 2de Javelin kiezen? Ik kwam het zo even niet tegen ...
Of ik kijk er overheen :)

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anta-flu schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:03:
Even een vraag, waar kun je eigenlijk de 2de Javelin kiezen? Ik kwam het zo even niet tegen ...
Of ik kijk er overheen :)
Level 12 worden eerst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anta-flu
Tuurlijk! Nu je het zegt....

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Hoppa 2e javelin unlocked! toch maar Intereptor gekozen :) zat heeeel erg op de twijfel stoel omdat je er maar 1 kan kiezen deze demo. maar interceptor wilde ik het liefst proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Demo anno 2019
Connection to online services....

EA at its finest :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Kan iemand uberhaubt spelen ?
Hoe kun je een demo uitbrengen die bijna 50GB is.
Heel origin plat gooit en als de download dan lukt, kom je niet voorbij de Online Services

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Pykow schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:33:
Kan iemand uberhaubt spelen ?
Hoe kun je een demo uitbrengen die bijna 50GB is.
Heel origin plat gooit en als de download dan lukt, kom je niet voorbij de Online Services
je kon hem ook 2 dagen eerder al downloaden was er niks aan de hand. Ik zit zeker te spelen. totaal zo'n 2 uur nu denk ik. ja er zijn server issues. was te verwachten.

gewoon blijven proberen als je graag wilt spelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik kan nu zo'n 40 minuten spelen, en verdomme wat is het leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
Ben de demo nu maar opnieuw aan het installeren.

Rond 7 uur kwam ik er wel in, maar bleef de game hangen in het Anthem titel scherm. Buiten wat laswerk aan Javelins was er niet veel te zien

Tussen 8 en 10 uur kreeg ik de melding dat de EA servers niet bereikbaar waren.

Nu kwam ik er wel in, maar keek ik wederom tegen een titel scherm aan zonder menu.

(Xbox One X)

Edit: Kijk nog steeds naar een titel scherm zonder menu.

[ Voor 9% gewijzigd door dubbeldekkert op 25-01-2019 22:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor een demo? mogelijk. Voor EA? Eigenlijk wel.

Mij boeit het niet dat Anthem dan niet werkt, maar de hele EA zooi ligt er dan meteen uit, waaronder BF en Fifa, voor een bedrijf dat miljarden per jaar doet.. iets minder acceptabel.
https://twitter.com/EAHelp/status/1088890490546806784

Ze konden tot de speler nauwkeurig uitrekenen wat playerbase zou worden, VIP players + dat maal 3 voor invites.

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 25-01-2019 22:44 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Vraag me sowieso af waarom ze dit een VIP demo noemen als ze de toegangscodes nog net niet huis aan huis verspreid hebben. Heb EA Acces maar voel me allesbehalve VIP met mijn nul seconden gametijd tot nu toe. Hopelijk krijgen ze het nog voor elkaar dit weekend om iedereen te laten spelen. Heb tot nu toe een zeer slechte indruk van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Ik snap die Friends invite link niet er echt.. ik heb drie mensen die ik ken die link gegeven maar en bij alle drie stond dat ze er in zaten. Maar ze proberen het nu en geen access. Ook staat er bij mijn refferal page dat niemand een key heeft gekregen. Mis ik iets ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:49
Is het deftig speelbaar op 1440p ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

rejer schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:55:
Ik snap die Friends invite link niet er echt.. ik heb drie mensen die ik ken die link gegeven maar en bij alle drie stond dat ze er in zaten. Maar ze proberen het nu en geen access. Ook staat er bij mijn refferal page dat niemand een key heeft gekregen. Mis ik iets ?
Waarschijnlijk mis je het punt dat de servers nagenoeg plat liggen, kans groot dat die invites ook niet werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
SinergyX schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:57:
[...]

Waarschijnlijk mis je het punt dat de servers nagenoeg plat liggen, kans groot dat die invites ook niet werken :P
Dan probeer ik het morgen maar weer eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Interceptor hele goeie keuze voor mij geweest :) het assassin gevoel is heel erg aanwezig en dat speel ik vaak ik games :P vind het super mooi

[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 25-01-2019 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
wel een zwaar spel of ligt het aan mij? mn 8gig ram wordt echt opgevroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Wtf.. 3e missie complete: Thanks for playing! buy anthem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
It seems that the reason why Anthem VIP demo has been acting weird and EA services have gone down is that EA has accidentally DDoS attacked itself. It is too early to confirm whether or not this is indeed true as EA and Bioware are still figuring things out but it does seem legit.

Afbeeldingslocatie: https://www.gameshedge.com/wp-content/uploads/2019/01/DxyWHRhU0AIiReI.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
icegodd schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 23:16:
It seems that the reason why Anthem VIP demo has been acting weird and EA services have gone down is that EA has accidentally DDoS attacked itself. It is too early to confirm whether or not this is indeed true as EA and Bioware are still figuring things out but it does seem legit.

[Afbeelding]
Knap staaltje vakwerk dan als je je eigen netwerk platlegt 😀

Ik probeer het morgen nog wel een keer, wellicht dat ze het dan wel voor elkaar krijgen om iedereen te laten spelen. En voor 22 februari hebben ze nog wat werk te doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBuddha
Tering, die tweede missie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woesjah
Ricmaniac schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 23:12:
Wtf.. 3e missie complete: Thanks for playing! buy anthem.
Inderdaad; zijn nog wel side missies, maar is wel erg summier.
Pagina: 1 ... 6 ... 27 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord