Klopt, zit midden in de matchmaking. Of midden in het niets, maar hoe je het wil zienDigitalError schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:53:
[...]
Ik wilde Tripp0r nog toevoegen maar dat mocht niet
PSN: Tripp0r
Klopt, zit midden in de matchmaking. Of midden in het niets, maar hoe je het wil zienDigitalError schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:53:
[...]
PSN: Tripp0r
ja dat gaat het niet doen ben ik bang, je kunt er het beste uit gaan denk ik. lees op reddit ook dat de meeste mensen in dat loadingscreen op 95% blijven hangen.Rutger M schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:54:
[...]
Klopt, zit midden in de matchmaking. Of midden in het niets, maar hoe je het wil zien
Hij startte vanzelf. Zit nu alleen in de sessie en kan rond vliegen.DigitalError schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:53:
[...]
Dat heb ik ook. Op de PC ingelogd bij EA, VIP demo geactiveerd, via PS Store de demo gedownload. Toen moest ik geforceerd mijn wachtwoord wijzigen en sindsdien die melding.Recon24 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:58:
In het laadscherm geeft het bij zelfs aan dat ik geen toegang tot de VIP demo heb? Lijkt me gewoon een fout sinds we niet in Origin kunnen inloggen lijkt me?
[ Voor 13% gewijzigd door Seroczynski op 25-01-2019 19:01 ]
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ha dat wijzigingen had ik vandaag ook (misschien niet goed opgelet), waardoor ik Origin op de PC niet meer in kon voor een potje BF5. Uiteindelijk kwam ik er wel weer achter omdat ik op de PS4 Pro die wijziging had gedaan blijkbaar. Op de One X ging dat weer met een ander account of ik klikte iets te snel door.Seroczynski schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:00:
[...]
Dat heb ik ook. Op de PC ingelogd bij EA, VIP demo geactiveerd, via PS Store de demo gedownload. Toen moest ik geforceerd mijn wachtwoord wijzigen en sindsdien die melding.
Ik probeer even een full squad te maken voor we gaan, dan werkt het misschien wel in 1 keer
Net gedaan, nergens last vanrunner83 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:04:
1 tip herstart de game niet nadat je online bent geweest hierna krijg je de melding errot retrieving anthem live service data
[ Voor 35% gewijzigd door RubenSaurus op 25-01-2019 19:04 ]
Nog even wachten op de andere 2 tot ze ready zijn dus.DigitalError schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:04:
[...]
Ik probeer even een full squad te maken voor we gaan, dan werkt het misschien wel in 1 keer
[...]
Net gedaan, nergens last van
Dit heb ik ook! Zat vast op het laadscherm. Na een restart kom ik er niet meer in.runner83 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:04:
1 tip herstart de game niet nadat je online bent geweest hierna krijg je de melding errot retrieving anthem live service data
404 error: File not found | PSN: The_Bash
same here, deze melding krijg ik ookVortexmerc schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:05:
hmm ik krijg crashes naar de desktop in paar minuten in het spel nog voor alles begint. ergens een directX crash.
In je pak of in Tarsus?Zorian schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:07:
Ligt het trouwens aan mij of is de framerate erg laag? Ik schat iets van 20fps op de PS4 Slim.
[ Voor 11% gewijzigd door TheBuddha op 25-01-2019 19:10 ]
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Beide.TheBuddha schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:08:
[...]
In je pak of in Tarsus?
IGN speelt gewoon lekker dus die hebben sowieso voorrang.
Het is geen beta, het is een demo.beebie121 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:20:
Kom er ook niet inmaar goed tis een beta en het duurt gelukkig nog superlang voordat ie uit moet komen.. oh wacht
VIP demo zelfsActualFantasy schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:22:
[...]
Het is geen beta, het is een demo.
Dan hoort alles wel te werken eigenlijk.
[ Voor 21% gewijzigd door Ricmaniac op 25-01-2019 19:29 ]
Een vlogger op YouTube zei dat ie bij zijn speelsessie pas geleden meerdere keren het begin heeft overgedaan voor ij een was met de besturing en daarna was het wel te doen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[ Voor 45% gewijzigd door Ricmaniac op 25-01-2019 19:52 ]
Ze hadden zich beter voor kunnen bereiden, je weet toch hoeveel keys je weg geeft dus hoeveel spelers je ong mag verwachten... jij hebt makkelijk praten jij speelt al.Ricmaniac schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:51:
2 missies completebesturing begint onder de knie te krijgen. wat keybindings aangepast. Speelt heerlijk weg
Ja de langdurige loading screens etcc zijn nu ff irritant maar kijk daar doorheen joh. Zij kunnen er ook niks aan doen in principe. ze zijn al bezig servers te vergroten/bij te plaatsen
En het gaat alleen maar erger worden als straks de US in prime time komt....Ambition88 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:57:
[...]
Ze hadden zich beter voor kunnen bereiden, je weet toch hoeveel keys je weg geeft dus hoeveel spelers je ong mag verwachten... jij hebt makkelijk praten jij speelt al.
Gun het je verder van harte hoor, maar baal er wel van, keek er de hele dag naar uit.
Ze kunnen er wél wat aan doen. Je geeft een shitload aan codes weg naast de mensen met preorders en EA Acces/Origin. Dan weet je hoeveel mensen er in willen gaan loggen om 18:00 uur, zeker nadat je al enkele weken via YouTube de game aan het hypen bent. We zijn nu twee uur verder en de meesten zijn net zover als vijf jaar geleden wat het spelen van deze game betreft.Ricmaniac schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 19:51:
2 missies completebesturing begint onder de knie te krijgen. wat keybindings aangepast. Speelt heerlijk weg
Ja de langdurige loading screens etcc zijn nu ff irritant maar kijk daar doorheen joh. Zij kunnen er ook niks aan doen in principe. ze zijn al bezig servers te vergroten/bij te plaatsen
Mja ach, als dit alles is. Het lijkt me een kwestie van tijd voordat de problemen zijn opgelost. Ik heb ook niet het idee dat de capaciteit echt op is, maar eerder dat de login server oid gewoon niet goed werkt. EA is echt geen pannekoek bedrijf, die hebben heus zat servers. Het feit dat andere EA diensten nu ook problemen kennen, doet mij denken dat er iets anders aan de hand is.Lekker Ventje schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 20:14:
Als ik lees dat er tijdens de closed beta ook flinke inlogproblemen waren vraag ik me af wat ze in die tussentijd gedaan hebben. Ze investeren klauwen vol met geld om vloggers van over de hele wereld naar bijeenkomsten in de VS en Stockholm te vliegen om de hype op te bouwen en vergooien dat op 1 avond tijd. Chapeau!
[ Voor 16% gewijzigd door MyPhanTomMind op 25-01-2019 20:37 ]
Ja, zodra je ook maar een EA game speelt op je PS waarbij je in moet loggen (Dragon Age Inquisition bijvb.) dan is vanaf dat moment je PSN automatisch gekoppeld aan je EA account.Thommiie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 20:31:
Even een vraagje.. Ik heb mijn fysieke vipdemo code die ik kreeg bij de gamemania ingelost op de site van Anthem. Daar krijg ik de boodschap :'You have acces to the vip demo' download the vip demo in the PS store and log in with Your EA account.
Aangezien ik geen Vip demo vind heb ik de 'gewone' demo gedownload. En na tal van pogingen ben ik in het spel geraakt en heb een missie gespeeld...
Maar ik heb op geen enkel moment met mijn EA account moeten inloggen op mijn PS 4... Tis wel met dezelfde email.. Kan da automatisch gaan? 🤔
Euh.. Zal van lang geleden zijn 😂 ik herhinner me geen EA games op mijn PS.. Kunde da ergens zien?Seroczynski schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 20:35:
[...]
Ja, zodra je ook maar een EA game speelt op je PS waarbij je in moet loggen (Dragon Age Inquisition bijvb.) dan is vanaf dat moment je PSN automatisch gekoppeld aan je EA account.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Het zal ongetwijfeld een kwestie van tijd zijn, net als tijdens de closed beta met dezelfde problemen. En als het merendeel niet in kan loggen noem ik dat meer dan “als dit alles is” want aan de hele game heb je niets als je niet in kunt loggen.Martinspire schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 20:20:
[...]
Mja ach, als dit alles is. Het lijkt me een kwestie van tijd voordat de problemen zijn opgelost. Ik heb ook niet het idee dat de capaciteit echt op is, maar eerder dat de login server oid gewoon niet goed werkt. EA is echt geen pannekoek bedrijf, die hebben heus zat servers. Het feit dat andere EA diensten nu ook problemen kennen, doet mij denken dat er iets anders aan de hand is.
Liever tijdens zo'n demo dan tijdens de release imo en ergens is het wel goed dat ze nu even problemen hebben, kunnen ze gelijk dat traject aftesten
Ricmaniac schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:01:
ik zie er al wel uit als een mooie koe XD
[Afbeelding]
Nieuwevolger schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:11:
Iemand toevallig nog een friend invite over misschien voor mij?
Aah oke, dan zal ik morgen weer proberen, ik ga in ieder geval de beta installeren.DigitalError schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:15:
[...]
![]()
![]()
er is echt niet in te komen en alle mensen op console krijgen hun friendcodes ook niet zolang alles eruit ligt. dus dat wordt nog even wachten voor je ben ik bang. Je kunt de demo wel vast uit de store downloaden dan heb je dat alvast gehad. (link staat in de startpost onder het kopje demo)
Origin op de PC ligt er ook uit.Nieuwevolger schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:24:
[...]
Aah oke, dan zal ik morgen weer proberen, ik ga in ieder geval de beta installeren.
Trouwens wel grappig, de server issues van EA lijken nu ook een officieel fifa esports toernooi plat te leggen.
[ Voor 10% gewijzigd door Splendid op 25-01-2019 21:35 ]
... verkeerd topicSplendid schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:29:
Ik zit er ook eindelijk in, duurde even het is gelukt.
Ik heb nog een key over, eerste die een PM stuurt krijgt hem.
[ Voor 5% gewijzigd door DidierB op 25-01-2019 21:33 ]
....
[ Voor 52% gewijzigd door Woesjah op 25-01-2019 21:57 ]
Even de game afsluiten en herstarten. Dat deed de truc hier op PS4. Ben ingelogd en alles lijkt te werken nu.Lekker Ventje schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:57:
Speel op XBox en kan nog steeds niet inloggen. Mocht ik dit weekend kunnen spelen en ik kan een indruk van de game krijgen dan volgt er sowieso geen preorder en wacht ik wel tot 23 februari. Eerst eens afwachten hoe de release gaat verlopen.
Al twintig keer gedaan, maakt geen verschil. Hij gaat connecten to online services en dan gebeurt er niets.Zorian schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:58:
[...]
Even de game afsluiten en herstarten. Dat deed de truc hier op PS4. Ben ingelogd en alles lijkt te werken nu.
Hoe? Bij de forge?TheBuddha schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 21:53:
Vergeet je Javelin niet up te graden als je begint. Anders speel je met de helft van de power.
....
Level 12 worden eerstAnta-flu schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:03:
Even een vraag, waar kun je eigenlijk de 2de Javelin kiezen? Ik kwam het zo even niet tegen ...
Of ik kijk er overheen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Correct
Angelo NL / Global Cargo VTC
je kon hem ook 2 dagen eerder al downloaden was er niks aan de hand. Ik zit zeker te spelen. totaal zo'n 2 uur nu denk ik. ja er zijn server issues. was te verwachten.Pykow schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:33:
Kan iemand uberhaubt spelen ?
Hoe kun je een demo uitbrengen die bijna 50GB is.
Heel origin plat gooit en als de download dan lukt, kom je niet voorbij de Online Services
[ Voor 9% gewijzigd door dubbeldekkert op 25-01-2019 22:58 ]
Voor een demo? mogelijk. Voor EA? Eigenlijk wel.Ricmaniac schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:36:
was te verwachten.
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 25-01-2019 22:44 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waarschijnlijk mis je het punt dat de servers nagenoeg plat liggen, kans groot dat die invites ook niet werkenrejer schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:55:
Ik snap die Friends invite link niet er echt.. ik heb drie mensen die ik ken die link gegeven maar en bij alle drie stond dat ze er in zaten. Maar ze proberen het nu en geen access. Ook staat er bij mijn refferal page dat niemand een key heeft gekregen. Mis ik iets ?
Dan probeer ik het morgen maar weer eens.SinergyX schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 22:57:
[...]
Waarschijnlijk mis je het punt dat de servers nagenoeg plat liggen, kans groot dat die invites ook niet werken
[ Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 25-01-2019 23:06 ]
Knap staaltje vakwerk dan als je je eigen netwerk platlegt 😀icegodd schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 23:16:
It seems that the reason why Anthem VIP demo has been acting weird and EA services have gone down is that EA has accidentally DDoS attacked itself. It is too early to confirm whether or not this is indeed true as EA and Bioware are still figuring things out but it does seem legit.
[Afbeelding]
Inderdaad; zijn nog wel side missies, maar is wel erg summier.Ricmaniac schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 23:12:
Wtf.. 3e missie complete: Thanks for playing! buy anthem.
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq