psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Het is dan ook do-or-die voor BioWare, het moet overduidelijk een platform worden wat zo veel mogelijk MTX gaat verkopen en dat vereist betrokkenheid van een grote playerbase en ze hebben duidelijk geleerd van BFV hoe de communicatie voor de release NIET moet.TheBuddha schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:20:
Wow, paar maand terug was hier nog niemand te vinden en het lijkt eindelijk druk te worden. En terecht. Even de informatie van gisteravond bekijken.
Ik ben hype door deze game door BioWare. En het feit dat de Devs veel tijd nemen om met ons te communiceren. Ze veel van het spel laten zien. Dat geeft vertrouwen. Ze zijn trots op hun product. Dat zie je niet vaak meer.
Dus of dit louter uit hun passie voort komt, dat durf ik wel te betwijfelen. Desalniettemin is het bijzonder gunstig voor hun potentiele klanten en dat alleen is al een prettige uitzondering tegenwoordig.
Geen idee of dat ook kan, maar ik geef graag koosnaampjes aan speelstijlen/archetypes.Zorian schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:09:
[...]
Henk de Tank.
Wist niet dat je namen kon geven aan je Javelins.
Heb nog niet veel gezien. Wat ik heb gezien, schreeuwt Colossus volle bak beuken Bennie als Henk de Tank. Zoveel mogelijk speccen op lompe melee en dan kijken hoe dat uitpakt.
En al weg.
[ Voor 9% gewijzigd door Rutger M op 25-01-2019 11:19 ]
PSN: Tripp0r
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
Demo gaat 18:00 uur vanavond online als ik me niet vergis?
[/quote]
19:00
Goed idee, ik ben er lachend bij!DigitalError schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:30:
Ik heb voor de handigheid ff een Tweakers Anthem Freelancers community aangemaakt op PSN, voel je vrij om te joinen en eventueel vrienden die ook spelen toe te voegen zodat we elkaar makkelijk kunnen vinden en samen kunnen spelen.
En dan zal je zien dat we tot 23:00 ofzo server issues hebben en always online dus ja RIP Anthem
Ik zie mijn werk vandaag als bezigheidstherapie, anders kijk ik elke minuut op de klokRicmaniac schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 12:55:
Ik ben hier altijd zoo slecht in he XD ik kan me gewoon de hele dag niet focussen op werk ...

404 error: File not found | PSN: The_Bash
FixedRemmetje schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:07:
@DigitalErrormaar helaas heb ik nog geen succes gehad
Thanks! Wat een mooie community hebben we toch!
[ Voor 12% gewijzigd door Remmetje op 25-01-2019 13:39 ]
Bedankt voor de tip. Hopelijk ook voor de PS4 versie beschikbaar.Pelkie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:42:
Als je persé de demo dit weekend wil proberen kun je altijd op de welbekende key sites voor rond de €1,- een demo key bemachtigen.
De codes zijn niet platform gebonden, dus elke code is ook bruikbaar voor een PS4NikkiNailz schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:43:
[...]
Bedankt voor de tip. Hopelijk ook voor de PS4 versie beschikbaar.
Yes, gelukt.DigitalError schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:50:
[...]
De codes zijn niet platform gebonden, dus elke code is ook bruikbaar voor een PS4
Dat is de moeite we waard. Kom via Google helaas niet veel verder. Alleen de volledige gamePelkie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:42:
Als je persé de demo dit weekend wil proberen kun je altijd op de welbekende key sites voor rond de €1,- een demo key bemachtigen.
Even een paar video’s gekeken en begin dan toch te hypen.

Bioware was altijd erg sterk in single-player RPG’s. Ben heel benieuwd hoe dit uitpakt. Vond persoonlijk de laatste Mass Effect een beetje tegenvallen. Eerste beelden zien er in ieder geval veelbelovend uit.
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Ik vond hem op iets wat leek op een pinguin met een k.The_Bash schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 14:10:
[...]
Dat is de moeite we waard. Kom via Google helaas niet veel verder. Alleen de volledige game.
Even een paar video’s gekeken en begin dan toch te hypen.![]()
Bioware was altijd erg sterk in single-player RPG’s. Ben heel benieuwd hoe dit uitpakt. Vond persoonlijk de laatste Mass Effect een beetje tegenvallen. Eerste beelden zien er in ieder geval veelbelovend uit.

Ben ook zeer benieuwd wat Bioware van een online-RPG maakt.
Ik ben niet zo bekend met dat soort sites. Zou je mij zo'n link kunnen pm'en?Pelkie schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 13:42:
Heb ook nog een key nodig.
Het is inmidels gelukt.
[ Voor 4% gewijzigd door servival7 op 25-01-2019 15:22 ]
in ieder geval... WEEKEEEEND!
Als EA alles opslaat dan kan het wel eens een lastig verhaal worden, maar er is niks over bekend voor zover ik weet.Ricmaniac schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:22:
Is er info over het aanmaken van meerdere characters? .. ik wil het liefst namelijk 3 verschillende characters aanmaken zodat ik ze alle 4 kan proberen dit weekenddesnoods doormiddel van deleten en opnieuw aanmaken maar ik weet helemaal niet of je wel een "character selection" hebt.
Ricmaniac schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:22:
Is er info over het aanmaken van meerdere characters? .. ik wil het liefst namelijk 3 verschillende characters aanmaken zodat ik ze alle 4 kan proberen dit weekenddesnoods doormiddel van deleten en opnieuw aanmaken maar ik weet helemaal niet of je wel een "character selection" hebt.
.. nevermind, ik lees je bericht verkeerd.
[ Voor 33% gewijzigd door PeterSelie op 25-01-2019 15:29 ]
Kan ik dan alleen spelen als ik zo'n key heb?
Edit: Codes zijn vergeven.
Iedereen kan de demo installeren, want vanaf 1 feb is het een open beta. Je moet in het hoofdmenu inloggen met je Origin account. Zolang daar geen invite aan hangt, zal je geen toegang hebben.die keys waar iedereen het over heeft, geldt dat ook voor de PS4? Want ik kan gewoon de demo "kopen" voor €0,00 en die wordt nou geïnstalleerd (PS4 staat thuis maar in rest mode)
[ Voor 3% gewijzigd door Recon24 op 25-01-2019 16:07 ]
O ja, klok verzetten op de XBox helpt niet 😀
[ Voor 17% gewijzigd door Lekker Ventje op 25-01-2019 15:44 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dat klopt, maar je moet inloggen op je EA account op de PS4. De code zal dan niet aanwezig zijn/niet geactiveerd zijn en dan kom je nog niet in de demo.......(als zijnde een connectie met de online services)__REMCO__ schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:39:
die keys waar iedereen het over heeft, geldt dat ook voor de PS4? Want ik kan gewoon de demo "kopen" voor €0,00 en die wordt nou geinstalleerd (PS4 staat thuis maar in rest mode)
schaamteloze pm gestuurdRecon24 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:43:
Ik heb nog 2 VIP invites over. Ik zie de DM's wel verschijnen.
[...]
Iedereen kan de demo installeren, want vanaf 1 feb is het een open beta. Je moet in het hoofdmenu inloggen met je Origin account. Zolang daar geen invite aan hangt, zal je geen toegang hebben.
Ah bedankt! Dan is het even afwachten tot 1 februariRecon24 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 15:43:
Iedereen kan de demo installeren, want vanaf 1 feb is het een open beta. Je moet in het hoofdmenu inloggen met je Origin account. Zolang daar geen invite aan hangt, zal je geen toegang hebben.
[ Voor 5% gewijzigd door icegodd op 25-01-2019 16:37 ]
lijkt me logisch aangezien we pas over 1,5 uur mogen beginnenicegodd schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 16:37:
Demo (50GB+) binnen gehaald en ik kan/mag niet spelen...
Maar dat stond er niet in de email van EA.DigitalError schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 16:39:
[...]
lijkt me logisch aangezien we pas over 1,5 uur mogen beginnen
Nu krijg ik ingame te zien "alleen voor pre order of invite.."
En? heb je een pre-order of invite? zo niet, dan kun je ff op internet of hier kijken of iemand nog een code voor je heeft. er komen er straks nog een hele sloot vrij bij mensen die op consoles inloggen om 18.00 uur.icegodd schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 16:42:
[...]
Maar dat stond er niet in de email van EA.
Nu krijg ik ingame te zien "alleen voor pre order of invite.."
En anders moet je wachten tot volgend weekend, dan is de open demo.
[ Voor 7% gewijzigd door RubenSaurus op 25-01-2019 16:44 ]
Ik heb het linkje gebruikt. Ben nu aan het downloaden. Ik hoop dat het werkt. Bedankt!Ricmaniac schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:01:
1 key left
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik deel hier nog even een link naar onze PC discord van ondertussen al een paar pagina's geleden
Wij zijn een gezellige bende Nederlandstaligen gemiddeld rond de 30 jaar.
Aanvankelijk vooral D2-spelers, maar dan zo geëvolueerd naar andere games ook.
Ondertussen zitten er hier toch zeker 15-20 man die de VIP demo gaat spelen, maar hoe meer hoe leuker natuurlijk
Dus bij deze, allen welkom bij Buiten De Zone: https://discord.gg/k3TRBd
Steam/Battle.net ID: MaxDlius
Ik had er toch méér verwacht.
YouTube: Anthem | NEW BOSS Battle Gameplay - Ancient Ash Titan Fight + Swarm ...
[ Voor 57% gewijzigd door internaut op 25-01-2019 17:19 ]
Dacht te lezen 4? moet je wel bij meenemen dat alles wat je doet tot grandmaster 3 difficulty te doen is:) waardoor de strongholds ook anders worden:)internaut schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:19:
Bij de launch van de game zullen er 3 strongholds zijn.
Ik had er toch méér verwacht.
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Ik ga sowieso lekker veel freeroamen in dd wereld.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Er is natuurlijk weinig bekend over hoe snel het levelen en het vergaren van loot gaat, maar ik gok zelf ook dat het langer zal duren ja. Wat ik probeer te zeggen, ondanks dat het weinig lijkt, is het best veel.Lekker Ventje schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 17:57:
Als je in 2 maanden alles op GM3 kunt doen is de game te makkelijk of heb je teveel vrije tijd.
maarja logiscch. in me 15 jaar gaming nog nooit een launch zonder server issues ervaren. had het al wel verwacht. zo veel animo van spelers die ala minuut willen inloggen is niet bij te benen met je servers.. waarshijnlijk hebben ze genoeg capacity maar niet voor deze spelers in 1 keer
[ Voor 42% gewijzigd door Ricmaniac op 25-01-2019 18:04 ]
Hm, komt me bekend voor.
Als je zo met codes loopt te strooien mag je verwachten dat er veel mensen de demo gaan proberen. Eerst eten nu, wellicht dat het later op de avond wel lukt als er wat servers bijgeschakeld zijn.
[ Voor 56% gewijzigd door Lekker Ventje op 25-01-2019 18:07 ]
Nee, op twitch zien de "grote" streamers hetzelfde scherm. Gewoon een dikke fail van EA dit..Martinspire schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:10:
Ik kan me voorstellen dat de vraag hoog is. Wellicht krijgen influencers, youtubers en streamers momenteel voorrang. Maar is er wel van sommigen bekend dat ze aan het streamen zijn? Of ligt het er bij iedereen uit?
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Dr.Disrespect zit tegen hetzelfde scherm aan te kijken als ik doeMartinspire schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:10:
Ik kan me voorstellen dat de vraag hoog is. Wellicht krijgen influencers, youtubers en streamers momenteel voorrang. Maar is er wel van sommigen bekend dat ze aan het streamen zijn? Of ligt het er bij iedereen uit?
* Orac trekt een gezicht alsof hij verbaasd is...

[ Voor 30% gewijzigd door Orac op 25-01-2019 18:15 ]
Nee, dat staat er al de hele dag. dat is dat je zit te wachten tot je in de game magMartinspire schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:22:
Ik zie wel iemand in mn friendslist bij de demo als status "out of suit", dus ik gok dat er wel mensen nog aan het spelen zijn, maar wel muf dat er dan zo weinig capaciteit is. Ik hoop dat ze het vanavond nog wel gaan fixen, want ik had eigenlijk wel een leuke avond hiermee gepland
Dat zie ik bij @DigitalError ook staan en die is volgens mij ook niet ingame.Martinspire schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:22:
Ik zie wel iemand in mn friendslist bij de demo als status "out of suit", dus ik gok dat er wel mensen nog aan het spelen zijn, maar wel muf dat er dan zo weinig capaciteit is. Ik hoop dat ze het vanavond nog wel gaan fixen, want ik had eigenlijk wel een leuke avond hiermee gepland
nopeZorian schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:23:
[...]
Dat zie ik bij @DigitalError ook staan en die is volgens mij ook niet ingame.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Ik ben gewoon via de PS Store op de pc naar de downloadlijst gegaan en daar stond ie tussen.Seroczynski schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:31:
Hey jongens, ik heb net op de PC een VIP Access Code ingevoerd, maar hoe download ik de demo nou op mijn PS4? Ik zie in de Store alleen maar Pre-Order meuk staan.
Heb zojuist hetzelfde gedaan, wou net mijn post editen. Thanks!Zorian schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:32:
[...]
Ik ben gewoon via de PS Store op de pc naar de downloadlijst gegaan en daar stond ie tussen.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Het is iets.
Wat was je strategie? Blijven drukken?
Bij de Alpha ging het ook zo dramatisch.
[ Voor 10% gewijzigd door TheBuddha op 25-01-2019 18:41 ]
yupTheBuddha schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:40:
[...]
Wat was je strategie? Blijven drukken?
Bij de Alpha ging het ook zo dramatisch.
Ze weten hoeveel keys ze uitgeven.
Ze weten hoeveel pre-orders er zijn.
Ze weten hoeveel mensen EA Premium hebben...
Ze doen nog een server test ook?!
En alsnog krijgen ze het voor elkaar om het zo te verknallen....
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Vanaf Halo 2 ken ik geen grote MP titel meer die dit wel goed voor elkaar had op dag 1.prutser001 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:42:
Wat een bagger zeg,
Ze weten hoeveel keys ze uitgeven.
Ze weten hoeveel pre-orders er zijn.
Ze weten hoeveel mensen EA Premium hebben...
Ze doen nog een server test ook?!
En alsnog krijgen ze het voor elkaar om het zo te verknallen....
Bedrijven gaan simpelweg niet voor een paar dagen driedubbele serverruimte regelen. Dat kost knaken.
En ik zit erin .
[ Voor 44% gewijzigd door Ricmaniac op 25-01-2019 18:48 ]
Troost je ik heb hetzelfdeBigF25 schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:45:
Valt niet veel te drukken, hij blijft mij in een soort van laadscherm met achtergrond muziek
Maar bleef maar foutmeldingen krijgen. Beetje zonde van mijn tijd.
Hoop dat ik dit weekend wel even kan spelen.
Ik zit al lekker in een missie hoorSefaex schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:49:
Ik wil niet negatief doen. Maar ik had een maand terug toegang tot de gesloten beta. En heb op beide dagen 2-3 uur zitten proberen om in een potje te komen.
Maar bleef maar foutmeldingen krijgen. Beetje zonde van mijn tijd.
Hoop dat ik dit weekend wel even kan spelen.

Playstation 5
Ik wilde Tripp0r nog toevoegen maar dat mocht nietZorian schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 18:50:
@DigitalError join failed, je bent al ingame zegt ie.
Daarbij schijnen de servers van BF ook offline te liggen.
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |