ThanksDigitalError schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:54:
[...]
Die krijg je ook niet van bol, check even de link in de startpost bij het stukje over de demo

ThanksDigitalError schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 09:54:
[...]
Die krijg je ook niet van bol, check even de link in de startpost bij het stukje over de demo
Als je er nog 1 overhebt zou je mij heel blij kunnen maken 😉xamirz schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 11:19:
[...]
Ik heb ook een key aangeschaft voor 1e nog wat.
Waar heb jij kunnen zien dat er nog 3 codes bijzaten?
Miss kan ik ook wat mensen blij maken.
[ Voor 15% gewijzigd door Ambition88 op 24-01-2019 12:33 ]
Ik heb eentje nog over. Heb je nog nodig?TerrorJaap schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 12:31:
[...]
Als je er nog 1 overhebt zou je mij heel blij kunnen maken 😉
Graag! Zou er super blij mee zijn!xamirz schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 12:50:
[...]
Ik heb eentje nog over. Heb je nog nodig?
Truth be told is dat onder andere de reden dat ik eerst de demo wil spelen vooraleer ik de game pre-order.Ricmaniac schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 15:03:
De hype word zoo real nu het dichtbij is XD straks valt het tering hard tegen haha
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 24-01-2019 13:06 ]
Same.. ik pre-order nooit meer gewoon. Daardoor kunnen bedrijven doorgaan met zulke fouten zoals in het verleden. en dan nog probeer ik liever voor 15€ even die origin premiere uit die meer geeft dan als je de 90€ editie zou kopen XD en dan zie ik na die maand wel of ik de game wil kopen of nie.CH4OS schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:05:
[...]
Truth be told is dat onder andere de reden dat ik eerst de demo wil spelen vooraleer ik de game pre-order.
Hangt wat mij betreft af wat de demo doet. Als die dusdanig goed is (gezien de track record van EA met hun laatste releases), overweeg ik wel direct de full-game te kopen. Als het niveau nog een beetje 'meh' is, zal ik denk ik ook een maandje EA Access pakken om te kijken hoe de game in de eerste maand uitpakt. Van reviews ga ik in elk geval ook nooit meer uit, maar wil mijn eigen conclusies trekken voor ik een game aanschaf.Ricmaniac schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:08:
Same.. ik pre-order nooit meer gewoon. Daardoor kunnen bedrijven doorgaan met zulke fouten zoals in het verleden. en dan nog probeer ik liever voor 15€ even die origin premiere uit die meer geeft dan als je de 90€ editie zou kopen XD en dan zie ik na die maand wel of ik de game wil kopen of nie.
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 24-01-2019 13:12 ]
PC voor mij. In ieder geval al 2 RL friends die meedoenxamirz schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:11:
Ben wel benieuwd op welke console de meeste tweakers Anthem gaan spelen.
Ik twijfel tussen pc en ps4 pro?
Ik heb zelf altijd op pc gespeeld, sinds kort in bezit van ps4 pro... Ik ben bang dat 30 frames mij tegen valt. Maar goed, ik kan Anthem as weekend op ps en pc testen.DigitalError schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:12:
Ik ga zelf spelen op de ps4, denk dat ik sowieso wel 2 vrienden mee kan krijgen maar je mag me altijd toevoegen op psn
Als je maar oplet dat mij PSN hieronder staat en niet DigitalError isxamirz schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:15:
[...]
Ik heb zelf altijd op pc gespeeld, sinds kort in bezit van ps4 pro... Ik ben bang dat 30 frames mij tegen valt. Maar goed, ik kan Anthem as weekend op ps en pc testen.
Ik ga je sowieso toevoegen DigitalError
Eens!Ricmaniac schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:16:
Ik ga ook voor de PC. Ben vooral benieuwd juist wat de endgame gaat doen. Dat is waar de game het gaat maken of breken denk ik. Het level en gearing proces is altijd wel vermakelijk de eerste 2/3 weken. Maar daarna weet je.. wat ga je dan doen om je plezier te behouden. Dat is wat de key zal zijn of dit een goeie game word.
Dit soort games is wat je vooral voor end-game speelt. Dat is bij bijvoorbeeld Destiny 2 ook het geval.Ricmaniac schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:16:
Ik ga ook voor de PC. Ben vooral benieuwd juist wat de endgame gaat doen. Dat is waar de game het gaat maken of breken denk ik. Het level en gearing proces is altijd wel vermakelijk de eerste 2/3 weken. Maar daarna weet je.. wat ga je dan doen om je plezier te behouden. Dat is wat de key zal zijn of dit een goeie game word.
[ Voor 8% gewijzigd door TIGER79 op 24-01-2019 13:29 ]
Volgens mij (heb het niet op pc geprobeerd) gewoon op Anthem zoeken en dan op 'try it now' klikken.TIGER79 schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:27:
mag ik vragen waar de demo staat in de Origin applicatie op PC ?
Heb de code geactiveerd, op de website geeft ie ook aan You have access to the VIP demo bij het inloggen, maar toch zie ik die nergens in de Origin applicatie staan, kan dus ook niet preloaden zo
Dat was het ook ! Alleen gisteravond stond het er nog nietDigitalError schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:29:
[...]
Volgens mij (heb het niet op pc geprobeerd) gewoon op Anthem zoeken en dan op 'try it now' klikken.
Ik had je van de week nog een berichtje op psn gedaan met de vraag of je nog iemand zocht voor je squad.DigitalError schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:12:
Ik ga zelf spelen op de ps4, denk dat ik sowieso wel 2 vrienden mee kan krijgen maar je mag me altijd toevoegen op psn
SorryZorian schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:48:
[...]
Ik had je van de week nog een berichtje op psn gedaan met de vraag of je nog iemand zocht voor je squad.Heb je alleen niet op gereageerd.
Leugens.
Ik ben druk hier, niet op de playstationZorian schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:54:
[...]
Leugens.Je antwoord nu immers ook direct.
Maar ik vat het op als een 'sure, kom erbij'?
Full squad best squad.
[ Voor 4% gewijzigd door RubenSaurus op 24-01-2019 13:58 ]
Heb je geen PS Messages app op je mobiel?DigitalError schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 13:57:
[...]
Ik ben druk hier, niet op de playstation
Als er plek is ben je altijd welkom, net als de rest uiteraard
[ Voor 49% gewijzigd door CH4OS op 24-01-2019 14:06 ]
Ja die app heb ik maar die meldingen staan uitZorian schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:03:
[...]
Heb je geen PS Messages app op je mobiel?
En top, morgen maar mee beginnen.?
Je hebt gelijk, te hoog HK gevoel opeens sorry
[ Voor 28% gewijzigd door RubenSaurus op 24-01-2019 14:06 ]
Same here, mijn bericht is ook wat ondergesneeuwd naar mijn gevoel.Tazz@NL schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:08:
Als iemand nog een VIP code heeft hou ik me aanbevolen!
Ik ben er ietsje later, en dan gaan we nu de HK modus even uitzetten.DigitalError schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:06:
[...]
Ja die app heb ik maar die meldingen staan uit
Morgen 18.00 uur scherp ben ik er.
[...]
Je hebt gelijk, te hoog HK gevoel opeens sorry
Gij heeft DM.Frijns.Net schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 14:38:
@Zorian Ik kan nog een code gebruiken mocht je die kwijt willen :-)
PSN: Tripp0r
[ Voor 14% gewijzigd door spartacusNLD op 24-01-2019 16:50 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Gaat er niet om overtuigd te worden, maar zsm van een berg afspringen en vliegen!internaut schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 17:03:
Demo ga ik niet spelen. Genoeg overtuigd om de game te kopen.
Direct rammen met de Colossus.
[ Voor 26% gewijzigd door RubenSaurus op 24-01-2019 17:06 ]
Ranger heb je sowieso, dus je hoeft er nog maar 1 andere uit te zoeken
[ Voor 17% gewijzigd door Anta-flu op 24-01-2019 17:48 ]
....
Nogmaals bedankt voor de key, you made my day/weekendAnta-flu schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 17:40:
Ik heb 3 code's te geef voor de vip demo morgen, stuur een berichtje bij interesse.
We do what we must because we can.
Ik snap het wel, anders heb je volgende maand veel minder te ontdekkenRicmaniac schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 17:56:
Ik vind het raar dat we in de demo niet tussen alle 4 de javelins kunnen switches overigens.. waarschijnlijk wel als je je character dan delete ofzo en nieuwe aanmaakt weer maarja dan moet je het opnieuw doen. Zou toch zeggen dat juist voor een demo je ze alle 4 laat proberen.
Welke is een beetje noob friendly voor iemand die voor geen meter kan mikken met controller?DigitalError schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 17:39:
[...]
Ranger heb je sowieso, dus je hoeft er nog maar 1 andere uit te zoeken
Colossus!Zorian schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 18:05:
[...]
Welke is een beetje noob friendly voor iemand die voor geen meter kan mikken met controller?
[ Voor 41% gewijzigd door Ambition88 op 24-01-2019 18:08 ]
aangezien we nog niet hebben kunnen spelen is er geen zekerheid, maar ik gok de ColossusZorian schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 18:05:
[...]
Welke is een beetje noob friendly voor iemand die voor geen meter kan mikken met controller?
The first casualty in war is always the truth...
The first casualty in war is always the truth...
Staat netjes onder het kopje DEMO in de startpost (het is een demo geen beta).Jumpiefox schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:02:
Is er btw ergens een countdown beschikbaar voor wanneer de beta start?
[ Voor 12% gewijzigd door RubenSaurus op 24-01-2019 19:21 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
ik heb ook nog niks ontvangen (had gedaan voor een vriend) maar er staat ook niet bij hoe lang of hoe laat je die dingen krijgtCH4OS schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 19:46:
Het lijkt er trouwens op dat de keys op zijn, @DigitalError. Ik heb hem net ingevuld, maar geen key ontvangen nog, dus ik ga ervan uit dat de keys op zijn.
[ Voor 42% gewijzigd door RubenSaurus op 24-01-2019 20:20 ]
omdat je die extra codes alleen krijgt als je een pre-order geplaatst hebtCH4OS schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:43:
Ik heb net via iemand toegang gekregen tot de vip demo, maar als ik nu zelf naar de refer-a-friend pagina ga, krijg ik geen URL om door te geven?
Alleen de mensen met pre-order krijgen 3 codes (zodat je met vrienden een squad van 4 hebt)CH4OS schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:45:
Ah, ik dacht dat het gewoon door ging zeg maar, om zoveel mogelijk mensen in de demo te krijgen.
[ Voor 25% gewijzigd door RubenSaurus op 24-01-2019 20:51 ]
In aanvulling hier op: ook alle pc spelers met origin premier access krijgen drie codes om uit te delen. Die zijn overigens te gebruiken voor console en pc als ik het goed begrepen heb.DigitalError schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 20:47:
[...]
Alleen de mensen met pre-order krijgen 3 codes (zodat je met vrienden een squad van 4 hebt)
Ging puur om er zeker van te zijn dat mensen eventueel een vol squad zouden hebben dus.
Anders zou het net zo goed een open demo zijn (wat dus volgende week is).
[ Voor 89% gewijzigd door Sinus_rhythm op 24-01-2019 22:17 ]
Ik denk dat dat gewoon stickers zijn die je er overheen plakt, er zijn zat mensen die het mooi vinden lees ik.8GUS schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 21:44:
In ieder geval geen VIP demo voor mensen die een GPU hebben gekocht. Ook niet via de ea customer service.
Anyhoe, ik begrijp die vinyls nog niet helemaal. Die bederven meer je customization dan dat ze goed doen vind ik.
[ Voor 5% gewijzigd door RubenSaurus op 24-01-2019 21:46 ]
Zover ik begrijp moet de code al bij de GPU gezeten hebben, zoals altijd.8GUS schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 21:44:
In ieder geval geen VIP demo voor mensen die een GPU hebben gekocht. Ook niet via de ea customer service.
[ Voor 12% gewijzigd door CH4OS op 24-01-2019 21:47 ]
Ze zijn nu wel echt op staat er op de websiteCH4OS schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 21:46:
[...]
Zover ik begrijp moet de code al bij de GPU gezeten hebben, zoals altijd.
@DigitalError Ik heb nu inderdaad ook drie mailtjes met codes ontvangen...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Beide codes zijn helaas al gebruikt. Wel fijn dat niemand het even zegtCH4OS schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 22:28:
Voor de snelle members:
Members only:First come, first serve en enjoy! Met dank aan Red Bull!
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
[ Voor 54% gewijzigd door CH4OS op 24-01-2019 23:01 ]
Nope. De Anthem code wel, maar die geldt alleen voor de game. Niet voor de VIP demo. Heb al met EA gechat. No-go voor de GPU mensen.CH4OS schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 21:46:
[...]
Zover ik begrijp moet de code al bij de GPU gezeten hebben, zoals altijd.
@DigitalError Ik heb nu inderdaad ook drie mailtjes met codes ontvangen...
Haha. Dan adviseer ik je rap wat origineler te worden, want ik zal de laatste niet zijn.
Het is een demo/beta dus dan heb je nog wat te doen in de full game. Ik denk dat deze javalins je ook wel kunnen overtuigen de game wel of niet te halenCrapperDeCrap schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 23:51:
Jammer te lezen dat je maar met twee javelins kan spelen en dat één daarvan de ranger moet zijn.
Had graag colussus als Henk de melee tank willen proberen en de interceptor als dash shotgun ninja.
Keuzes.
Ben benieuwd.
https://www.ea.com/games/...a-friend?isLocalized=trueProfaNe schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:00:
Ik heb origin premier. Hoe kan ik vier codes uitdelen?
Henk de Tank.CrapperDeCrap schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 23:51:
Jammer te lezen dat je maar met twee javelins kan spelen en dat één daarvan de ranger moet zijn.
Had graag colussus als Henk de melee tank willen proberen en de interceptor als dash shotgun ninja.
Keuzes.
Ben benieuwd.
Thnx, dit zijn dus 3 invites. Klopt het dat je ook nog is mensen kan uitnodigen via refer-a-friend voor origin basic?
Dan zit je op 7 invites. Of is dit te mooi om waar te zijnShare Origin Access with a friend
Squad up with your buddies. Don't hit the front lines alone - up to 4 of your friends can redeem invitations to try out Origin Access Basic free for 7 days. With a Basic membership they can enlist for 10 full hours of Battlefield V. Invite your friends to join you in the fight today!
Nee, dat zal niet zo werken denk ik.ProfaNe schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:10:
[...]
Thnx, dit zijn dus 3 invites. Klopt het dat je ook nog is mensen kan uitnodigen via refer-a-friend voor origin basic?
[...]
Dan zit je op 7 invites. Of is dit te mooi om waar te zijn
PSN: Kidjuh
Als je gaat uitdelen, ik hou me aanbevolen.ProfaNe schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:10:
[...]
[...]
Dan zit je op 7 invites. Of is dit te mooi om waar te zijn
-= Very annoying forum person =-
Same here, best lastig nog zonder pre-order...Kidjuh schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 09:15:
Zou graag nog een code willen voor de PS4. Benieuwd of het ik het vet vind, destiny was ik vrij snel klaar mee..
[ Voor 7% gewijzigd door Tazz@NL op 25-01-2019 09:48 ]
Not all those who wander are lost - twitch.tv/ToHowl
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq