Acties:
  • 0 Henk 'm!
sdk1985 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 21:54:
[...]

Dit zou toch uberhaupt niet moeten kunnen? Software zou een ps4 niet moeten kunnen bricken. Er wordt uberhaupt grof geld betaald om een game te mogen uitgeven op playstation dus in die zin mag je ook wel verwachten van sony dat die dit onmogelijk maken dan wel controleren.
Precies, hier had Sony ook gewoon op moeten testen. Voordat een game uitgegeven mag worden op de playstation gaan er allemaal tests aan vooraf dus de fout ligt niet alleen bij BioWare/EA maar ook bij Sony in deze. Als deze game het OS doet crashen is er sowieso iets goed mis.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:00
sdk1985 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 21:54:
[...]

edit:
Ik kijk net een stuk van de video wat de bron lijk te zijn van het 'brick' verhaal. Laten we duidelijk zijn dat een brick betekend dat je console nóóit meer opstart, tenzij de fabrikant het interne geheugen fysiek opnieuw gaat flashen dan wel vervangt. Daar kom ik niets over tegen. Er wordt gesproken over het vastlopen van de ps4 wat ervoor zorgt dat je hem uit het stroom moet halen wat op zijn beurt een repair modus activeert. Vervolgens wordt daar direct, zonder ondebouwing, een soort doem scenario aan gekoppeld met de melding dat je console daar permanent kapot van zou gaan. Dat is echt een broodje aap verhaal. Als je computer vroeger niet goed afsloot kreeg je ook 'checkdisk' voor windows ging starten. Sinds we NTFS gebruiken zie je dat wat minder vaak.

Begrijp me niet verkeerd, ik verdedig Anthem hier niet. Het is steeds absurd dat een console titel onstabiel is (maar goed consoles zijn tegenwoordig gewoon pc's). Maar laten we geen paniek zaaien door de term bricken te pas en te onpas te gebruiken en het idee te verspreiden dat een keer je console uit het stroom halen hem opblaast... In Nederland hebben we overigens gelukkig ook nog zoiets als garantie :P , in de USA heb je volgens mij na 30 of 60 dagen pech .
precies,

zoveel is er niet aan de hand, de broodjes aap verhalen vliegen je om de oren, zo lees ik dingen als:
- Nog nooit is er een game geweest die de ps4 zo enorm heeft laten crashen: -> complete onzin, er zijn veel meer games die een blue screen veroorzaken af en toe en die die check disk actie triggeren van je disk. (bijvoorbeeld Battlefield 4 bij de launch (was onspeelbaar), the crew 2, Battlefield V, en zo zijn er wel meer)
- de game crashed zo erg dat de ps4 niet meer opstart tenzij je de stroom er afhaalt en weer opzet, dat is alleen bij deze game: -> Welnee, dat komt bij meer games voor, ik heb dat bij meerdere games meegemaakt. Het is inderdaad schrikken de eerste keren, maar het zijn complexe games tegenwoordig, er zal vast wel eens een ps4 instructie plaats vinden die verkeerd geinterpreteerd wordt door bijvoorbeeld na een ps4 firmware update ineens ander gedrag vertoont.
- De game crashed omdat de CPU/GPU continu op 100 procent draait: -> onzin, deze blue screens zijn pas geintroduceerd sinds patch 1.03 daarvoor draaide de game wel degelijk goed.
- De game is onspeelbaar door de enorme hoeveelheid crashes -> Dat vraag ik me echt af, ik heb zelf 2 keer een crash gehad nu sinds patch 1.03. Elke crash is er 1 teveel, maar de game onspeelbaar noemen, dat vind ik toch wel overdreven.

Dat een aantal mensen een ps4 brick tijdens het gamen heeft is vervelend, maar komt dit nou echt door anthem of is het gewoon toeval omdat veel mensen die game nu spelen? Met meer dan 98 miljoen verkochte ps4 consoles zal er best af en toe 1 tijdens het gamen stuk gaan. Maar het gaat nu de richting online op van als je anthem speelt dan gaat je ps4 stuk. Ik mag toch toch hopen dat de wat meer technisch ingestelde tweakers hier dat wat kunnen relativeren.

Deze hele Anthem bash online heeft ridicule vormen aangenomen. Als ik statements lees als; 'Ik hoop dat EA nu echt ten onder gaat', dan vraag ik me echt af of je nog wel met de juiste dingen bezig bent. Ik hoop echt niet dat EA ten onder gaat, ze leveren vele games af en maken inderdaad af en toe fouten (zoals het battlefront 2 micro transactie debacle), maar zou de game wereld er nu echt bij gebaat zijn als alle grote publishers zich dan toch maar gaan richten op mini games op de telefoons en ipads en zo? Dat levert ook heel veel geld op en de productie kosten zijn nihil, zeker in vergelijking met tripple a games.

Dat er verbeterpunten te benoemen zijn aan Anthem is een feit. Dat de game zo slecht afgeschilderd wordt heeft weinig met de game zelf te maken en laten we eerlijk zijn, zelfs als je maar 80 uur de game leuk hebt gevonden dan is dat nog best veel value for money (minder dan 1 euro per uur gamen), hoeveel games kunnen dat zeggen? God of war? die vond iedereen fantastisch, die speel je in minder dan 17 uur uit.

Dus om maar eens te relativeren, in patch 1.03 is er een bug geintroduceerd die sporadisch een blue screen op je ps4 kan veroorzaken (ik vermoed zelf dat dit netwerk gerelateerd is gezien de momenten waarop bij mij de crashes optraden), dat wordt echt wel gefixed en die totale paniek die nu online plaatsvindt is echt bizar.

[ Voor 5% gewijzigd door robinez op 04-03-2019 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik ,en spelers waarmee ik speel, hebben al in geen dagen een legendary meer gevonden. Just out of curiosity, hoe zit het met jullie? Is de droprate nu echt zo sterk verlaagd of hebben we simpel de RNG tegen ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:00
melly schreef op maandag 4 maart 2019 @ 23:42:
Ik ,en spelers waarmee ik speel, hebben al in geen dagen een legendary meer gevonden. Just out of curiosity, hoe zit het met jullie? Is de droprate nu echt zo sterk verlaagd of hebben we simpel de RNG tegen ons
Ik had vanavond twee legendaries, maar gisteren 0, er is geen peil op te trekken. Ik vind de droprate van legendaries nu veel te laag. Als je een hele avond speelt met alleen maar epics dan schiet dat ook niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morgenavond is er een livestream op Twitch, hopelijk krijgen we daar wat meer informatie. Tijd is nog niet bekend maar de voorgaande keren was dit om 22.00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
robinez schreef op maandag 4 maart 2019 @ 23:49:
[...]

Ik had vanavond twee legendaries, maar gisteren 0, er is geen peil op te trekken. Ik vind de droprate van legendaries nu veel te laag. Als je een hele avond speelt met alleen maar epics dan schiet dat ook niet echt op.
Ok,Bedankt..ze droppen dus nog wel.
Kreeg het gevoel dat er een bug gaande was wat maakte dat ze in zn geheel niet meer vielen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:23
Legendaries horen toch ook heel zeldzaam te zijn daarom heten ze ook zo.. als iedereen ermee rond loopt is het ook weinig speciaal meer.

Maar ik vindt verder de loot in deze game ook niet goed gedaan hoor, de loot is ook niet echt interessant genoeg ofzo. Je hoort echt een gevoel te hebben van woh die legendary gun is echt sick en dat je dan echt zou kunnen jagen erop. Maar het probleem is dat de liot overal compleet Random is. Ze zouden bepaalde bossen ook bepaalde loot moeten laten droppen zodat je weet waar je moet zijn om een stuk gear te halen. Maar ze zouden dan ook überhaupt een stuk meer strongholds en bossen etc moeten hebben natuurlijk..

Ook moeilijke questlines uitzetten voor bijvoorbeeld speciale class gerelateerde items die heel moeilijk zijn om e halen zodat je er niet in 1 keer doorheen kan jagen maar er echt voor moet werken.

Het Loot systeem van WoW van vroeger zouden ze veel van kunnen leren imo, daar wasje echt de baas als je met toffe gear rondliep en was je ook echt sterker als je die gear had. Heb het gevoel dat dat hier niet echt het geval is ofzo en ze moeten gewoon veel authentiekere gear/wapens laten droppen die er ook echt tof uitzien en je beter maken.

Dit maakt het ook een stuk leuker om bepaalde strongholds steeds opnieuw te doen omdat je weet dat de kans er is op een cool stuk gear.

Maar gewoon onbegrijpelijk dat ze d8en met zo weinig strongholds/world bossen etc voor een lootgame weg te komen..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

melly schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 07:42:
[...]

Ok,Bedankt..ze droppen dus nog wel.
Kreeg het gevoel dat er een bug gaande was wat maakte dat ze in zn geheel niet meer vielen
Ik had zelf ook zoiets van 'wtf is er met de drops' ik wilde mijn interceptor een beetje gearen maar ze hebben de loot tables weer verknald lijkt het. Ik krijg meestal 'Q en E' (En wapen) drops en totaal geen components..

Na ~6-7 x Tyrant Mine en wat Freeplay pak ik mijn Colossus (492 power) en krijg in 1 run 4 x Masterwork, 2de run 4 x Masterwork en 1 x Legendary... WTF?! 9 items in 2 runs tegen 8 items in 6 of 7 keer Tyrant Mine op Interceptor?.. En nee mijn Colossus heeft enkel item met 'Luck'. Speelde op GM1 btw.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:08
Ik heb er 2 gevonden toen de loot "bugged" was die ene dag. Daarna niets meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Sinds een paar dagen speel ik ook Anthem maar gisteren kwam ik de eerste bug tegen:

Speelde de missie dat je die javelin of dawn moet redden uit die fortress en waar uiteindelijk een bepaald persoon verschijnt. Helemaal afgerond, cutscene en terug naar missies. Toen zag ik dat die missie als niet complete staat en moet ik hem opnieuw doen. That sucks!

Verder ziet het er grafisch top uit. Chromatic aberration uit natuurlijk, wie dat ook ooit bedacht heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
Gisteren is de game bij mij ook gecrashed waardoor mijn PS4 redelijk over de zeik raakte. Ik heb toen geprobeerd te rebooten maar na 10-15 minuten was er nog weinig verschil te merken. Uiteindelijk de stekker eruit getrokken, power + eject button ingedrukt houden tot dat je 2 piepjes hoort, vervolgens ga je de safe mode in en kies je voor "rebuild database"

Na 5 minuten deed de PS4 het weer prima. Vervelend is het natuurlijk wel dus voorlopig start ik de game even niet op tot dat hier een fix voor is. Maar de verhalen dat je PS4 afsluit en dus echt "bricked" is en niet meer opstart is geen sprake van.

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
prutser001 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 08:02:
[...]

Ik had zelf ook zoiets van 'wtf is er met de drops' ik wilde mijn interceptor een beetje gearen maar ze hebben de loot tables weer verknald lijkt het. Ik krijg meestal 'Q en E' (En wapen) drops en totaal geen components..

Na ~6-7 x Tyrant Mine en wat Freeplay pak ik mijn Colossus (492 power) en krijg in 1 run 4 x Masterwork, 2de run 4 x Masterwork en 1 x Legendary... WTF?! 9 items in 2 runs tegen 8 items in 6 of 7 keer Tyrant Mine op Interceptor?.. En nee mijn Colossus heeft enkel item met 'Luck'. Speelde op GM1 btw.
Components krijg je gegarandeerd met de paarse contracten. 3 Elke dag.. speel het met vrienden en je kan gebruik maken van hun contracten wat je een veelvoud aan comopents opleverde.
En wat ik begreep is dat strongholds altijd een masterwork voor je Q of E droppen.. en wapens vind je weer meestal uit de random drops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Azerox schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:25:

Verder ziet het er grafisch top uit. Chromatic aberration uit natuurlijk, wie dat ook ooit bedacht heeft...
Ok,help me out...wat zijn de verschillen tussen aan en uit eigenlijk?
Heb dit zelf in het begin even getest Maar zag zo snel geen wezenlijk verschil (alles staat op ultra)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Partypooper schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:26:
Gisteren is de game bij mij ook gecrashed waardoor mijn PS4 redelijk over de zeik raakte. Ik heb toen geprobeerd te rebooten maar na 10-15 minuten was er nog weinig verschil te merken. Uiteindelijk de stekker eruit getrokken, power + eject button ingedrukt houden tot dat je 2 piepjes hoort, vervolgens ga je de safe mode in en kies je voor "rebuild database"

Na 5 minuten deed de PS4 het weer prima. Vervelend is het natuurlijk wel dus voorlopig start ik de game even niet op tot dat hier een fix voor is. Maar de verhalen dat je PS4 afsluit en dus echt "bricked" is en niet meer opstart is geen sprake van.
Ik heb het gevoel dat veel mensen niet weten hoe ze in die safe mode komen en de database rebuild kunnen doen. Dat kost namelijk het probleem op zeggen mensen op Reddit. Dus als je dat dan niet weet lijkt het inderdaad alsof je PS4 naar de klote is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Stylze schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 07:59:
Legendaries horen toch ook heel zeldzaam te zijn daarom heten ze ook zo.. als iedereen ermee rond loopt is het ook weinig speciaal meer.
Bij looters gaat iedereen er mee rondlopen, of het wordt zo moeilijk het item te krijgen dat 99% het item niet heeft (en dus klaagt dat het te moeilijk is). Bij een looter is iets nu, voor jou, wellicht speciaal en kleine kans, maar dat geldt voor iedereen...en iedereen krijgt uiteindelijk die drop.
Maar ik vindt verder de loot in deze game ook niet goed gedaan hoor, de loot is ook niet echt interessant genoeg ofzo. Je hoort echt een gevoel te hebben van woh die legendary gun is echt sick en dat je dan echt zou kunnen jagen erop. Maar het probleem is dat de liot overal compleet Random is. Ze zouden bepaalde bossen ook bepaalde loot moeten laten droppen zodat je weet waar je moet zijn om een stuk gear te halen. Maar ze zouden dan ook überhaupt een stuk meer strongholds en bossen etc moeten hebben natuurlijk..
Het probleem met looters in z'n algemeenheid is die power balance. Ja, je wil dat die Unique / Legendary / Exotic echt sterk voelt...maar hoe zorg je ervoor dat het bestaan van zo'n item alle andere mogelijke items in dat slot niet obsolete maakt?

In Destiny 2 lossen ze het op door max 1 Exotic weapon (van de 3 slots) en 1 Exotic armor piece (van de 5 slots). Dit werkt wel goed, omdat je een hoop slots hebt waar je Legendary (Anthem Epic?) draagt met random perks. Voordat je je hele gear precies met de juiste perks hebt (voor die class en build ook nog eens) ben je echt wel een paar maanden (jaren?) zoet. De random drops blijven dus interessant.

Bij Diablo III (en II ook al) zijn het de Set items die voor de balans zorgen; gebruik je een Unique in elk slot (of runeworded item bij Diablo II) of draag je een full set voor de (hoge) bonussen? Nadeel bij dit systeem is wel dat alles niet Unique / Set auto-trash is. Hoewel daarop in Diablo II één uitzondering was: socketed items: voor bepaalde slots / builds was een bepaald type 'white' item met max aantal sockets en +3 op de juiste skill een BiS.

Overigens hangt het er ook vanaf hoe de core van het spel werkt; bij Diablo II en spellen als Titan Quest, Grim Dawn, etc. is +all skills doorgaans beter dan wat dan ook aan 'Unique perks'. Dat maakt het dan ook weer minder interessant...of de +all skills zit alleen op Uniques en is dat weer het enige dat je wil dragen.
Ook moeilijke questlines uitzetten voor bijvoorbeeld speciale class gerelateerde items die heel moeilijk zijn om e halen zodat je er niet in 1 keer doorheen kan jagen maar er echt voor moet werken.
Destiny 2 heeft hier een stapel van en dat werkt wat mij betreft goed. Ja, sommige zijn pure grinds maar er zit vaak ook een flinke skill-cap in.

Wat ze ook wel goed doen is planet / activity-specific drops. Een bepaalde gun kan bv. alleen op het eind van een bepaalde strike droppen. Of alleen op een bepaalde planeet. Dit geeft je de mogelijkheid gericht naar bepaalde items te zoeken...overigens allemaal geen ultimate items, maar wel interessante opties.
Het Loot systeem van WoW van vroeger zouden ze veel van kunnen leren imo, daar wasje echt de baas als je met toffe gear rondliep en was je ook echt sterker als je die gear had. Heb het gevoel dat dat hier niet echt het geval is ofzo en ze moeten gewoon veel authentiekere gear/wapens laten droppen die er ook echt tof uitzien en je beter maken.
Wat ik persoonlijk nog wel belangrijker vind dan echte power level is de looks; Diablo III heeft dat wel goed op orde; je kan bijna alles er uit laten zien zoals je wil (zodra je een item gevonden hebt, kun je die looks gebruiken op dat specifieke slot). Monsters maulen is leuk, maar fashion is king, zeg maar. Op dat vlak kunnen vrijwel alle looters nog wel wat leren van Diablo III...in de meesten zie je eruit als een Frankenstein-fashion-disaster...een lappendeken van allerlei armor pieces om maar de beste bonussen te hebben. Als je mazzel hebt kun je de kleur nog aanpassen, maar echt goeie looks gaat doorgaans ten koste van firepower.

Natuurlijk moet de gameplay / balance op orde zijn, maar dat is de randvoorwaarde voor een goede game. Maar als je mensen voor langere tijd wil binden, is juist het stuk 'looks' waar je het verschil kan maken als developer...en waar je geld kan verdienen als je het slim doet. Er zijn genoeg spelers die best bereid zijn een beetje te betalen voor serious fashion, het wordt geen pay-to-win en als je de optie tot grinden voor (ongeveer) hetzelfde openhoud, zal het best geaccepteerd worden door de spelers.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ja het loot systeem moet gewoon echt op de schop want dit is extreem belangrijk bij dit soort type game, hopelijk gaan ze dat ook echt doen nog.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
DigitalError schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:39:
[...]

Ik heb het gevoel dat veel mensen niet weten hoe ze in die safe mode komen en de database rebuild kunnen doen. Dat kost namelijk het probleem op zeggen mensen op Reddit. Dus als je dat dan niet weet lijkt het inderdaad alsof je PS4 naar de klote is.
Dat klopt, staat zelf een post over op Reddit van iemand die bij de Sony klantenservice werkt. Die geeft ook heel duidelijk aan dat je PS4 niet gebricked wordt door Anthem, maar dat mensen vaak niet weten hoe ze de playstation in safe mode kunnen krijgen, om vervolgens daaruit een database rebuild te doen.

Reddit post:

https://www.reddit.com/r/...ustomer_service_i_am_not/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
melly schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 09:38:
[...]

Ok,help me out...wat zijn de verschillen tussen aan en uit eigenlijk?
Heb dit zelf in het begin even getest Maar zag zo snel geen wezenlijk verschil (alles staat op ultra)..
https://www.pcgamer.com/s...ffects-that-need-to-stop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neolite
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 23:55

neolite

Immer kritisch

Partypooper schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 10:53:
[...]

Dat klopt, staat zelf een post over op Reddit van iemand die bij de Sony klantenservice werkt. Die geeft ook heel duidelijk aan dat je PS4 niet gebricked wordt door Anthem, maar dat mensen vaak niet weten hoe ze de playstation in safe mode kunnen krijgen, om vervolgens daaruit een database rebuild te doen.

Reddit post:

https://www.reddit.com/r/...ustomer_service_i_am_not/
Zou je dan niet verwachten dat EA en Bioware dit overal aangeven op hun sociale kanalen om te voorkomen dat mensen in paniek raken? Het is negatieve PR, maar je hebt toch ook een verplichting naar je klanten toe?

Wat ik daadwerkelijk denk dat er aan de hand is, is dat de juridische afdeling van EA hier onmiddelijk opgesprongen is. Gelet ook op de stilte van de kant van alle partijen zowel op eigen kanalen als op bijv. Reddit. Het risico om iets te zeggen wat tot financiële consequenties kan leiden is natuurlijk not done.

Dat het compleet in het straatje past van de extreem moeizame launch van een game met best veel potentie is te verwachten. Het blijft bijzonder hoe een groot bedrijf er zo'n enorme clusterfuck van kan maken.

[ Voor 25% gewijzigd door neolite op 05-03-2019 11:15 ]

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melly
Thx..intresant om te lezen.
Ik zag zelf niet veel verschil tussen aan of uit,maar zal het vanavond nog eens beter testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypooper
neolite schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 11:10:
[...]

Zou je dan niet verwachten dat EA en Bioware dit overal aangeven op hun sociale kanalen om te voorkomen dat mensen in paniek raken? Het is negatieve PR, maar je hebt toch ook een verplichting naar je klanten toe?

Wat ik daadwerkelijk denk dat er aan de hand is, is dat de juridische afdeling van EA hier onmiddelijk opgesprongen is. Gelet ook op de stilte van de kant van alle partijen zowel op eigen kanalen als op bijv. Reddit. Het risico om iets te zeggen wat tot financiële consequenties kan leiden is natuurlijk not done.

Dat het compleet in het straatje past van de extreem moeizame launch van een game met best veel potentie is te verwachten. Het blijft bijzonder hoe een groot bedrijf er zo'n enorme clusterfuck van kan maken.
Het was beter geweest als Bioware of EA even een korte statement had gegeven dat er inderdaad issues zijn en dat ze er mee bezig zijn om het op te lossen. Alleen vind ik wel dat de meeste mensen echt aan het overdrijven zijn, niet zozeer hier, maar voornamelijk op Reddit. Filter voor de gein maar eens op nieuwe posts. Zeker de helft is gewoon pure aids voor je ogen.

Ondanks dat ik mij prima vermaak met de game ben ik wel van mening dat de release zeker nog enkele maanden uitgesteld had mogen worden. De staat waar de game nu in is, is gewoonweg niet goed te praten. Hoe ze dit telkens vernaggelen is mij een raadsel. Je zou toch zeggen na eerdere slechte launches dat ze het toch eens een keer geleerd hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 21:04
Man man man, de haat op ea en deze game is intens. En ik speel m nu al dagen paar uurtjes achter me kaar en vermaak me heerlijk.

Ja t verhaal is de standaard looter shooter standaard Bs.

Maar de basis die nu staat kunnen ze echt omtoveren tot een top game. Ziet er goed uit, als poppetje beweeg je heerlijk en vliegen is echt ge wel dig.

Ik hoop zo dat ea deze game niet laat vallen en ze nog een paar maand goeie content blijven creëren en m is goed oppoetsen!

Voor ally bonus/samen spelen

Ik speel op de ps4, ADD me gerust.

Naam: rokz04

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rokz schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:02:
Man man man, de haat op ea en deze game is intens. En ik speel m nu al dagen paar uurtjes achter me kaar en vermaak me heerlijk.

Ja t verhaal is de standaard looter shooter standaard Bs.

Maar de basis die nu staat kunnen ze echt omtoveren tot een top game. Ziet er goed uit, als poppetje beweeg je heerlijk en vliegen is echt ge wel dig.

Ik hoop zo dat ea deze game niet laat vallen en ze nog een paar maand goeie content blijven creëren en m is goed oppoetsen!

Voor ally bonus/samen spelen

Ik speel op de ps4, ADD me gerust.

Naam: rokz04
Join anders de Community die in de topicstart staat, dan kun je meteen een hele sloot PS4 spelers toevoegen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rokz
DigitalError schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:06:
[...]

Join anders de Community die in de topicstart staat, dan kun je meteen een hele sloot PS4 spelers toevoegen ;)
Wauw, kom uit nacht dienst ik slaap nog half. Heb ik me ook al aangemeld hahah oeps...

Oh maar niet de community, ik slaap echt nog

[ Voor 6% gewijzigd door Rokz op 05-03-2019 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En weer geen nieuwe armor set in de shop, wat een bende! Iedereen vraagt er om en er zijn er wel degelijk veel meer want die hebben we gezien in een van de devstreams op Twitch.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HKT6CSnt3UPWk5nPR62KbY6z/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
Al gekeken in de Forge? Vorige reset was er een Intercepter set beschikbaar in de Forge die niet in de Store stond.

[ Voor 11% gewijzigd door Ashrah op 05-03-2019 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ashrah schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:17:
Al gekeken in de Forge? Vorige reset was er een Intercepter set beschikbaar in de Forge die niet in de Store stond.
Die set is altijd beschikbaar net als bijvoorbeeld de Banshee set van de Storm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
DigitalError schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:45:
[...]

Die set is altijd beschikbaar net als bijvoorbeeld de Banshee set van de Storm ;)
Aah :p didnt know :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:11

ResuCigam

BOFH

Afbeeldingslocatie: https://cad-comic.com/wp-content/uploads/2019/03/ENG_20190304.x43989.png

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
DigitalError schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 13:16:
En weer geen nieuwe armor set in de shop, wat een bende! Iedereen vraagt er om en er zijn er wel degelijk veel meer want die hebben we gezien in een van de devstreams op Twitch.
[Afbeelding]
Wat f***** kinderachtig :P Emotes.....

Als het me nog duidelijk was dat ik niet onder de doelgroep viel, dan is dat me het nu wel.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!
evilpin0 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:38:
[...]

Wat f***** kinderachtig :P Emotes.....

Als het me nog duidelijk was dat ik niet onder de doelgroep viel, dan is dat me het nu wel.
Emotes zitten in elke game dus ik snap je punt niet helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
DigitalError schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:39:
[...]

Emotes zitten in elke game dus ik snap je punt niet helemaal?
Betalen / grinden voor emos. Ik speel zover ik weet geen enkel spel met emotes, en ik speel veel spelen. Ik las laatst een stukje in de Volkskrant waarin mannetjes van 14-16 geïnterviewd werden over emotes en skins. Die zeiden dat als je geen skins en emotes had je een Noob was en geen respect kreeg.

In "mijn" tijd had een noob en respect een andere definitie. Ik heb GTA online gespeeld op teenslippers en een bruine onderbroek. In mijn mening bieden games die focussen op (het verkopen van) emotes/skins geen goede gameplay omdat er een grote disconnect is tussen developers en gamers die zijn opgegroeid met goede games.

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • +1 Henk 'm!
evilpin0 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:48:
[...]

Betalen / grinden voor emos. Ik speel zover ik weet geen enkel spel met emotes, en ik speel veel spelen. Ik las laatst een stukje in de Volkskrant waarin mannetjes van 14-16 geïnterviewd werden over emotes en skins. Die zeiden dat als je geen skins en emotes had je een Noob was en geen respect kreeg.

In "mijn" tijd had een noob en respect een andere definitie. Ik heb GTA online gespeeld op teenslippers en een bruine onderbroek. In mijn mening bieden games die focussen op (het verkopen van) emotes/skins geen goede gameplay omdat er een grote disconnect is tussen developers en gamers die zijn opgegroeid met goede games.
The Division, Destiny 1 & 2, Anthem, Fortnite, OverWatch... zijn niet de kleinste titels zeg maar waar dit gewoon in zit. Ik heb 1700+ uur in GTA Online zitten dus dan loop je vanzelf al niet meer op je teenslippers natuurlijk, het moet wel leuk blijven om naar te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

De fix voor de store: maak alles beschikbaar en maak de featured items goedkoper. Dit werkt bij alle andere games. Je geeft mensen de keuze om het duurder te kopen of misschien wachten op een aanbieding. Kopen ze eerder, good for you, kopen ze in aanbieding, verdien je net zo veel. Win-win.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:02
evilpin0 schreef op dinsdag 5 maart 2019 @ 15:48:
[...]

Ja en vroeger was je een sloeber als je geen merk kleding droeg. Wat die pubers uitkramen moet je altijd al met een korrel zout nemen.

En ook een kleine 15 jaar geleden was je was niets als je de expension pack dan wel nieuwste games niet had.

En ik vind het echt onzin om te zeggen dat gameplay niet goed kan zijn. Als ze skins/emos verkopen. Het hangt er af van de game. Een SP game hoeft geen skins/emos te hebben. Maar een MP game(inc "gratis" dlc zal ergens geld vandaan moeten halen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Met uitzondering van de oude generatie MMORPG's heeft ieder multiplayer spel met emotes dat ik ken maar 1 doel voor die dingen: Verkopen van meer emotes. Zelfs als we helemaal terug gaan naar Team Fortress 2 (wat Valve's experimenteergrond was voor monetization) zijn de custom emotes/taunts daar een van de duurste dingen die te koop zijn, en toch gaan ze als zoete broodjes over de digitale toonbank.

Ik geloof ook dat het vooral het tienerpubliek aanspreekt. Uiterlijk in multiplayer games is voor mij een nice to have, maar ik ga daar geen geld aan uitgeven.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Sinds zaterdag kreeg ik vrijwel geen Masterwork items meer, laat staan Legendary.
Erg vreemd. Gisteren heb ik mijn gear weer een beetje omgegooid, zodat ik +160% luck op mijn spullenboel kreeg. Vanaf dat moment heb ik geen enkele Materwork drop gehad (behalve aan het eind van de ronde), maar wel 6 Legendaries in 2 Legendary Contracts op GM1.
Toeval??

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-07 22:30

Mandor

Lord of Chaos

Jackal131 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:51:
[...]

Sinds zaterdag kreeg ik vrijwel geen Masterwork items meer, laat staan Legendary.
Erg vreemd. Gisteren heb ik mijn gear weer een beetje omgegooid, zodat ik +160% luck op mijn spullenboel kreeg. Vanaf dat moment heb ik geen enkele Materwork drop gehad (behalve aan het eind van de ronde), maar wel 6 Legendaries in 2 Legendary Contracts op GM1.
Toeval??
Ja, toeval. Ik heb hetzelfde. Gisteren en eergisteren geen MW en geen Legendary gezien. Een vriend van mij had hetzelfde. Tot gisteren, toen hij in één keer twee losse MW en twee legendary drops binnen een minuut had.

Luck hoef je maar tot +90% op je gear te hebben.

And isn't it appealing to recline? Get blinded and to go into the light again...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Mandor schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:16:
[...]
Luck hoef je maar tot +90% op je gear te hebben.
Hmmm.
Ik zag laatst anders een filmpje waarin een dev uitleg geeft over luck. Hierin gaf hij aan dat luck werkt met thresholds. De eerste is van 0% tot 100%, waarin luck blijkbaar niet zoveel uit maakt. Vervolgens schijnt het dan per 10% omhoog te gaan, waarbij luck meer impact lijkt te hebben. Of het inderdaad op deze manier werkt... geen idee.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Nee....dit schijnt niet zo te zijn.
De cap lig op 99%..alles hoger is een waste of stats.
Dit is door de developers aangegeven op Reddit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Ok, thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
De developers moeten zo langzamerhand wel is met een goede anouncement gaan komen voor meer content, want als ze alleen die roadmap aanhouden gaat dat echt niet voldoende zijn...

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:06
Ja ik merk bij mijzelf ook dat de drang om te spelen steeds minder is. De bugs komen me ook de neus uit. Laatst met de allerlaatste missie het probleem dat steeds 1 speler werd buitengesloten van een titan fight omdat de ingang van de area wordt afgesloten met een muur.

En wanneer eindelijk dan iedereen binnen was kon er niemand gerevived worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:50
Vond zelf de demo erg tof. Heb momenteel weinig tijd om te gamen ivm zorg van onze kleine. Komt wel goed uit want verwacht door alle kritiek dat de game binnen no-time voor een prikkie op te pikken is. Als EA slim is verlagen ze de prijs ook snel om de playerbase een beetje op te krikken. Met de concurrentie van APEX uit eigen stal zal Anthem het niet makkelijk hebben de komende tijd.

Zou hem in elk geval graag willen spelen voor de SP campaign (die zat er geloof ik in). Voor MP heb ik echt te weinig tijd op dit moment.

[ Voor 15% gewijzigd door B-Bandit op 06-03-2019 12:00 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:26
Ik heb ook niet al teveel tijd, maar dan is Anthem juist goed te doen hoor. Blijft de game ook een beetje houdbaar. Ik heb nu zaterdagavond pas weer tijd om de Xbox even aan te zetten, ben inmiddels level 10. PvE stap je ook makkelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:52:
De developers moeten zo langzamerhand wel is met een goede anouncement gaan komen voor meer content, want als ze alleen die roadmap aanhouden gaat dat echt niet voldoende zijn...
Vanavond om 22.00 uur is er een livestream met Ben Irving op www.twitch.tv/anthemgame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:23
En die livestream gaat over de patch van volgende week toch? @DigitalError weet jij toevallig of er dan ook een nieuwe stronghold uitkomt ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16:37
melly schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 11:35:
Nee....dit schijnt niet zo te zijn.
De cap lig op 99%..alles hoger is een waste of stats.
Dit is door de developers aangegeven op Reddit
ter verduidelijking: iedereen heeft 100% luck. het werkt inderdaad met thresholds tot in totaal 190%. Echter zie je ingame alleen het getaal waarmee je je base luck veranderd. Als je dus ingame gaat optellen en je komt op meer dan 90% kan je ook andere dingen kiezen, dat heeft verder geen zin.

die base van 100% is overigens gedaan denk ik zodat ze ook -% kunnen geven? Ik ben er nog niet veel mee bezig, maar kan me niet herinneren dat ik die ben tegengekomen, wellicht in de toekomst.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Ik heb het spel naast me neergelegd. Gisteren na enorme droogte plots 2 legendaries. Allebei waardeloos. 1% damage roll oa.

Dat was voor mij de druppel. Ik kijk over een maand of 3 wel weer of ze het hebben weten om te draaien maar verwacht het niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jim[beam] schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 12:53:
En die livestream gaat over de patch van volgende week toch? @DigitalError weet jij toevallig of er dan ook een nieuwe stronghold uitkomt ?
Van die Stronghold gok ik van niet, dit is als het goed is wel de patch waarmee ook die Vanity items in de laatste chest van de Strongholds komen. Ik dacht dat die geheel nieuwe Stronghold later op de agenda stond maar dat kan ik nu even niet bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Leon Zwiers schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 13:46:
Ik heb het spel naast me neergelegd. Gisteren na enorme droogte plots 2 legendaries. Allebei waardeloos. 1% damage roll oa.

Dat was voor mij de druppel. Ik kijk over een maand of 3 wel weer of ze het hebben weten om te draaien maar verwacht het niet
Was jij niet al gestopt dan? :+ je bent al een paar dagen lang de game aan het bashen dat het allemaal zo kut is hoezo speel je nog steeds dan als ik vragen mag?

Ben benieuwd naar de livestream vanavond dan! hopelijk komt er wat mooi nieuws aan

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Stylze schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 14:02:
[...]

Was jij niet al gestopt dan? :+ je bent al een paar dagen lang de game aan het bashen dat het allemaal zo kut is hoezo speel je nog steeds dan als ik vragen mag?

Ben benieuwd naar de livestream vanavond dan! hopelijk komt er wat mooi nieuws aan
Omdat het spel gameplaywise gewoon tof is. Het rondvliegen en vechten is gaaf gedaan. Dat er amper content inzit is dan ook enorm jammer.

Dat het een looter-shooter is zonder loot is eeuwig zonde. Spel wordt al in 1 adem genoemd met FO 76 op reddit. Eeuwig zonde. Ook jammer dat er weinig in het spel is beland van die reveal demo een paar jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34
boe2 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 10:19:
Met uitzondering van de oude generatie MMORPG's heeft ieder multiplayer spel met emotes dat ik ken maar 1 doel voor die dingen: Verkopen van meer emotes. Zelfs als we helemaal terug gaan naar Team Fortress 2 (wat Valve's experimenteergrond was voor monetization) zijn de custom emotes/taunts daar een van de duurste dingen die te koop zijn, en toch gaan ze als zoete broodjes over de digitale toonbank.

Ik geloof ook dat het vooral het tienerpubliek aanspreekt. Uiterlijk in multiplayer games is voor mij een nice to have, maar ik ga daar geen geld aan uitgeven.
Ding is alleen: een skin kun je maar 1 van instellen en emotes vaak meerdere (al is de 3 uit Anthem wel wat weinig). Ook kan ik met meerdere skins de emotes doen dus voor mij zijn die wel wat boeiender dan de skins ja. Verder is een skin vaak een hit or miss en kan een emote altijd nog van pas komen. Al zijn ze niet heel erg origineel met hun emotes en is het raar dat er zoveel niet normaal te behalen zijn. Ik bedoel, waarom is het wijzen-emote niet gewoon aanwezig maar moet je die ergens kopen? En er staat er vaak maar 1 of 2 in de store waardoor het bemachtigen van die dingen ook niet echt leuk is. Je zag iedereen bij launch dan ook alleen de defaults doen tot en met de laatste missies. Het ding van emotes en skins is vaak dat ze je er een aantal geven zodat je het gevoel krijgt een verzameling te beginnen. Maar bij veel games zitten ze vervolgens achter zo'n grote gesloten deur, dat niemand meer verder gaat. Fortnite was erg goed met het beschikbaar maken van veel goedkope skins en emotes. Dat maakte dat mensen v-bucks wilden die je ook nog eens gratis kon krijgen. Veel games doen dat maar slecht na.

Zijn emotes kinderachtig? Sure, maar het voegt voor mij wat lol toe aan een game. Het hoeft van mij niet altijd zo serieus

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 06-03-2019 15:51 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Uhmz server shutdown binnen anderhalf uur?

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 15:52:
Uhmz server shutdown binnen anderhalf uur?
ff uit de sessie gaan en een andere joinen ;)

Ook deze week weer gezeik met het niet op tijd krijgen van Alliance Coins, het ging de vorige weken ook al fout maar blijkbaar hebben ze het niet opgelost. Het zijn echt van die kleine dingen die je mateloos gaan irriteren op een gegeven moment.

[ Voor 38% gewijzigd door RubenSaurus op 06-03-2019 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Die chests zoeken dan voor die trials quest… ze liggen steeds niet op de plaats waar ze zouden moeten liggen, al 2 uur bezig en heb er 5 gevonden in die tijd.. moet er nog 6 in totaal omdat ik er gelukkig al een paar had maar met slechte map enzo schiet het echt niet op

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:29:
Die chests zoeken dan voor die trials quest… ze liggen steeds niet op de plaats waar ze zouden moeten liggen, al 2 uur bezig en heb er 5 gevonden in die tijd.. moet er nog 6 in totaal omdat ik er gelukkig al een paar had maar met slechte map enzo schiet het echt niet op
dan kun je net zo goed strongholds doen :+ heb je er sowieso 2 per run ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
mja wou die eigenlijk bewaren voor na de campaign:) moet die dan al genoeg gaan doen volgens mij hehe

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 16:34:
mja wou die eigenlijk bewaren voor na de campaign:) moet die dan al genoeg gaan doen volgens mij hehe
dat is dan ook wel weer zo ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rokz
Die tombes, die je moet doen. Zijn die alleen te doen of toch echt aan te raden met een paar vrienden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rokz schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 17:50:
Die tombes, die je moet doen. Zijn die alleen te doen of toch echt aan te raden met een paar vrienden?
die kun je makkelijk alleen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Rokz schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 17:50:
Lekker alleen op easy. Ben je er zo door heen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
loki504 schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 20:16:
[...]

Lekker alleen op easy. Ben je er zo door heen.
hij bedoelt die tombes zelf denk ik :P dat redt je op GM1 nog in je eentje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
DigitalError schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 20:27:
[...]

hij bedoelt die tombes zelf denk ik :P dat redt je op GM1 nog in je eentje :+
Ooh ik dacht die free roam challenge quest😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat de fck krijgen we nou weer, level 1 wapens die meer damage doen dan MW wapens |:( 8)7
https://www.reddit.com/r/...rifle_is_the_best_weapon/

https://www.reddit.com/r/...dquarters_after_exposing/ :+

Update over de ps4 crashes: https://twitter.com/crobe...tatus/1103394863524048896
Volgens onderzoek is er dus geen enkele ps4 gebricked door Anthem. Zou het dan toch gewoon van dat paupervolk zijn die niet weet hoe de safemode en rebuild database werkt? :P

Livestream hier om 22.00 uur: https://www.twitch.tv/anthemgame

[ Voor 56% gewijzigd door RubenSaurus op 06-03-2019 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ze zijn er al mee bezig zeggen ze net in de stream.

Volgende update/patch is op 12 Maart.

- Je hoeft niet meer naar het platform te lopen straks om een missie te starten, er komt een dedicated knop zodat je overal vanuit fort tarsis kunt beginnen zonder dat takke eind te lopen.
- Groene en witte loot boven level 30 wordt opgelost met de patch van volgende week, ze konden dit niet serverside only regelen.
- Alle bij hun bekende problemen met quickplay zijn opgelost met de volgende patch.
- Respawn timer (straks 30 seconden) als je dood gaat zodat je geen uren meer hoeft te wachten op teamgenoten die je niet komen reviven. En minder limited revive area's in de game.
- Elyssian (vanity) chests komen pas eind Maart volgens de huidige planning.
- Er komt een stats page maar nog geen precieze datum genoemd.
- Veel verbetering met het wegvallen van audio.
- Melee en Ultimates schalen beter mee met difficulty en zullen dus wat krachtiger aanvoelen straks.
- Wind Wall blokkeert niet langer de Ultimate van de Ranger.
- Gunslingers Mark is gefixed met de patch.
- Colossus kan nu met het schild door verwoestbare items (barrels enzo) heen rennen.
- Mark of Ruin gefixed met patch.
- Titans kunnen nu ook geprimed worden.
- Nog meer fixes maar die weten we pas als de patchnotes geplaatst worden volgende week.

[ Voor 88% gewijzigd door RubenSaurus op 07-03-2019 05:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Game is wel nog best populair aan de stream te zien hoor kan die chat niet eens volgen zoveel reacties lol,

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
Stylze schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:20:
Game is wel nog best populair aan de stream te zien hoor kan die chat niet eens volgen zoveel reacties lol,
Omdat genoeg mensen nog steeds willen dat het slaagt. of het gaat gebeuren is een 2e

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Mja toch een goed teken imo en zo te horen zijn ze wel echt hard aan het werk om alles te fixen en snel nieuwe dingen te gaan brengen. Masterworks zijn ook sterker gemaakt en dat je nu overal vanuit fort tarsis expeditions kan starten is een goed begin om wat minder downtime te hebben! nu nog forge fixen dat je die sneller kan bereiken zonder al die loadscreens

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ben benieuwd wanneer de eerste grote nieuwssites gaan posten dat er toch geen enkele ps4 gebricked was, maar dat zal wel nooit gaan gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
DigitalError schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:55:
Ben benieuwd wanneer de eerste grote nieuwssites gaan posten dat er toch geen enkele ps4 gebricked was, maar dat zal wel nooit gaan gebeuren.
idd dat is niet sappig genoeg om over te schrijven.. maar dat ze wel bricked zouden zijn natuurlijjk wel

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Eindelijk bijna klaar met die kut trials quest nu moet ik dus alleen nog 1 iemand reviven.. wie wil er zelfmoord voor me gaan plegen?:) ben al tijdje aan het rondvliegen door freemode maar als er een keer iemand dood gaat ben ik er veel te laat bij omdat de te ver weg zijn...

Wat een belachelijke quest dit zeg..

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Games
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 21:19
Join een Stronghold, want er zal ongetwijfeld wel iemand een keer revived moeten worden. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Stylze schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 23:50:
Eindelijk bijna klaar met die kut trials quest nu moet ik dus alleen nog 1 iemand reviven.. wie wil er zelfmoord voor me gaan plegen?:) ben al tijdje aan het rondvliegen door freemode maar als er een keer iemand dood gaat ben ik er veel te laat bij omdat de te ver weg zijn...

Wat een belachelijke quest dit zeg..
Die npc sentinels tellen ook als je die revived in missies en world events ;)

Het team van BioWare heeft een overzicht gemaakt van wat alle icoontjes en dingen nou zijn bij de inscripties:
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

[ Voor 20% gewijzigd door RubenSaurus op 07-03-2019 05:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Waar zijn die sentinels dan want ik kan ze nergens vinden in freeplay en met de missies kan ik dus niet verder..

Misschien toch maar alvast een strongholds doen dan ja

[ Voor 20% gewijzigd door Stylze op 07-03-2019 07:43 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 07:43:
Waar zijn die sentinels dan want ik kan ze nergens vinden in freeplay en met de missies kan ik dus niet verder..

Soms moet je van die sentinels assisteren in world events

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:10
Stylze schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 07:43:

Ben eigenlijk net level 30 geworden en ongeveer 6 masterworks gehad maar dit zijn allemaal wapens. Zijn er alleen masterworks wapens of kan je ook specials en components als MW krijgen?

Ben rond de 400 gear level maar mijn health bar van de colossus lijkt bijna identiek aan deze health bar (geleend plaatje). Half uurtje freeplay gedaan en ben niet onder de 3/4 geweest.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/fuqu52s3ygj21.png

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
Utoka schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 08:13:
[...]

Ben eigenlijk net level 30 geworden en ongeveer 6 masterworks gehad maar dit zijn allemaal wapens. Zijn er alleen masterworks wapens of kan je ook specials en components als MW krijgen?

Ben rond de 400 gear level maar mijn health bar van de colossus lijkt bijna identiek aan deze health bar (geleend plaatje). Half uurtje freeplay gedaan en ben niet onder de 3/4 geweest.
[Afbeelding]
Elke dag paarse contract doen = ALTIJD een MW component
Strongholds op GM1 droppen ALTIJD gegarandeerd een MW Skill

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
greyfox1987 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 08:18:
[...]

Elke dag paarse contract doen = ALTIJD een MW component
Strongholds op GM1 droppen ALTIJD gegarandeerd een MW Skill
Ik heb gisteren een paars contract gedaan maar weet 99% zeker dat ik daarvan geen MW component heb gekregen. Heb eigenlijk alleen nog maar wapens gekregen vandaar mijn vraag. Vandaag of morgen maar weer even proberen en anders een stronghold idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Zijn jullie niet wat teleurgesteld in wat ze te melden hadden in "the state of the game"?
Fijn dat er (eindelijk) wat fixes plaats vinden,maar zo veel andere bugs of tweaks die hard nodig zijn hebben ze niet eens benoemd. Laat staan een echte update wat Anthem als spel in zn geheel naar een wat hogere level weet te tillen (wat op dit moment schreeuwend hard nodig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
Utoka schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:25:
[...]

Ik heb gisteren een paars contract gedaan maar weet 99% zeker dat ik daarvan geen MW component heb gekregen. Heb eigenlijk alleen nog maar wapens gekregen vandaar mijn vraag. Vandaag of morgen maar weer even proberen en anders een stronghold idd.
Dit is dan heel raar...paars contract geeft altijd een masterwork component. Stronghold geeft bij de einbaas weer altijd een Q of E masterwork ... misschien even een bugje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
melly schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 09:44:
Zijn jullie niet wat teleurgesteld in wat ze te melden hadden in "the state of the game"?
Fijn dat er (eindelijk) wat fixes plaats vinden,maar zo veel andere bugs of tweaks die hard nodig zijn hebben ze niet eens benoemd. Laat staan een echte update wat Anthem als spel in zn geheel naar een wat hogere level weet te tillen (wat op dit moment schreeuwend hard nodig is).
Ze zijn in ieder geval al weer nieuwe content aan het maken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TwDZ000QQdJPRzdB018pWu9H/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beebie121
  • Laatst online: 21:34
DigitalError schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 10:01:
[...]

Ze zijn in ieder geval al weer nieuwe content aan het maken:
[Afbeelding]
Off topic: damn dat is een mooie vrouw :)

OT: mooi dat ze druk bezig zijn hoewel ik heel mellow en relaxed speel en nog geen lvl 30 ben.

ben ook bezig met een playthrough van andere games op EA Premium. Zitten ook een paar pareltjes tussen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
[...]

Ik doe ze sinds het eerste weekend na launch elke dag, en heb echt puur alleen maar Components gekregen. De wapens die ik heb gehad zijn van drops tijdens de contracts.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ja ik zit met tentamens deze 2 weken dus ik heb sowieso weinig tijd om te spelen, ja ze natuurlijk die Act 1 aan het inspreken die deze maand al komt dus er gaat snel al meer content komen:)
De eerste update van Act 1 is "evolving world" dus dan zou de wereld hopelijker ook wat levendiger gaan worden ben heel benieuwd

[ Voor 25% gewijzigd door Stylze op 07-03-2019 11:24 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 23:14:
[...]

idd dat is niet sappig genoeg om over te schrijven.. maar dat ze wel bricked zouden zijn natuurlijjk wel
nieuws: Fix voor harde PS4-crashes tijdens spelen van Anthem moet op 12 maart...

Niet helemaal zoals we bedoelen maar komt in de buurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Hebben ze al iets gezegd over meer mensen in freeplay? belachelijk dat dit maar met 4 mensen is, je komt elkaar ook bijna nooit tegen. zou toch minstens verdubbeld moeten worden

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
[...]

Contract moet ook op GM1 gedaan worden voor een 100% drop:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Utoka
mfneed schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:42:
[...]

Contract moet ook op GM1 gedaan worden voor een 100% drop:)
Ah dat is dan het probleem. Had hem op 'Hard' gedaan. Met mijn nieuwe health bar is GM1 waarschijnlijk ook geen probleem :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JaY-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-02 22:14

JaY-

Het is mij.

Utoka schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 12:48:
[...]

Ah dat is dan het probleem. Had hem op 'Hard' gedaan. Met mijn nieuwe health bar is GM1 waarschijnlijk ook geen probleem :D
Als je power level 400 of hoger is kun je prima GM1 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier die deze week wel op tijd z'n Alliance Coins heeft gehad? het is nu donderdagmiddag maar ze staan er nog steeds niet bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleshar
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-07 12:24

Eleshar

Nil Satis Nisi Optimum

DigitalError schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:23:
Iemand hier die deze week wel op tijd z'n Alliance Coins heeft gehad? het is nu donderdagmiddag maar ze staan er nog steeds niet bij :(
Ik had ze vanmorgen nog niet in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
DigitalError schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 14:23:
Ik heb ze gekregen in ieder geval. Ik heb net gekeken.

Vraagje: Weet iemand of er Support gear masterworks of legendaries bestaan? ik probeer ze nu al zo lang te pakken te krijgen dat ik begin te denken dat het een mythe is dat ze bestaan.

[ Voor 23% gewijzigd door jim[beam] op 07-03-2019 15:32 . Reden: Vraag toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net m'n eerste legendary gehad, maar ik vind hem niet zo 'legendary' eigenlijk...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xFHsfaVmWqMW3rm55WE1UpnU/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 09:55
DigitalError schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:31:
Net m'n eerste legendary gehad, maar ik vind hem niet zo 'legendary' eigenlijk...
[Afbeelding]
Heb al video's gezien dat soms de masterworks als nog beter dan de legendarys zijn vanwege de inscriptions die erbij zitten. Je moet hiermee echt geluk hebben.

Ik probeer al 2 weken winters wrath te krijgen is de enige die ik nog mis en gebruik hem uiteraard altijd maar die wil bij mij maar niet droppen terwijl alle andere masterworks ik echt al tig keer heb gekregen natuurlijk :P
Best wel frustrerend als je die ene maar niet krijg, het oude diablo gevoel komt terug dat je steeds dat ene item van de set maar niet krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
DigitalError schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 15:31:
[Afbeelding]
d:)b d:)b

Zelfs een Masterwork van de Lightning Strike zou ik nu blij mee zijn. Legendary zou helemaal top zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:56:
[...]

d:)b d:)b

Zelfs een Masterwork van de Lightning Strike zou ik nu blij mee zijn. Legendary zou helemaal top zijn!
Ik zou graag een Legendary willen van de Winters Wrath, omdat ik die dan kan gebruiken met de Thousand Suns die ik nu heb :P of ik moet een goede primer vinden ipv Thousand Suns maar die zie ik nog niet 1-2-3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15-09 11:06
?ik kom er zojuist achter dat ik vanaf level 30 niet meer omhoog ben gegaan in level. is dit een bug?of is 30 voor nu max level wat je kunt halen? ps vanavond ben ik vroeg online dan ga ik ff solo tot 10 uur. daarna komt vrouw thuis en zou ik graag een squad willen maken om een stronghold of mission te doen op ps4! mensen die daar ook zin in hebben na 10en? zoja voeg je toe tot ps4 community zodat ik je kan zien en toevoegen. ik heet op ps4 ingame naam endechaos voeg me gerust toe! ik las dat ik in community als danny-ende te naam staat dus onder deze naam kun je mij vinden in community op ps4.
hoor het graag!

oja speel voornamelijk op GM1 maar vind lager ook zeker niet erg!. hoger vind ik wel moeilijker nog, maar daar kunnen we rekening mee houden als team! O-)
Pagina: 1 ... 23 ... 27 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord