Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:35:
[...]
ja, als ik hem niet afgelopen vrijdag digitaal voor 70,- uit de ps-store had getrokken wel ja.

Update op de ps4 is 3,5GB
[ Voor 4% gewijzigd door RubenSaurus op 28-02-2019 18:15 ]
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 16:35:
[...]
ja, als ik hem niet afgelopen vrijdag digitaal voor 70,- uit de ps-store had getrokken wel ja.
[ Voor 4% gewijzigd door RubenSaurus op 28-02-2019 18:15 ]
wordt vandaag of morgen (letterlijk) opgelost als het goed isFidoDido schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:20:
Die masterworks is echt drama bij mij nu 6 gehad waarvan 4x achter elkaar dezelfde op Grandmaster 1. Niet echt motiverend op deze manier. Buiten dat vermaak ik me meer dan prima maar wil graag omhoog levelenmeet die achter elkaar dezelfde krijgen ?
Las van die patch en aangezien ik net patch moest downloaden. Dus gaan het zien danDigitalError schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 18:34:
[...]
wordt vandaag of morgen (letterlijk) opgelost als het goed is
Dat is een andere patch helaas, ze hebben nog geen tijd gegeven voor de drop van die loot patch.FidoDido schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 19:17:
[...]
Las van die patch en aangezien ik net patch moest downloaden. Dus gaan het zien dan
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Dit én als hij lang op 'completing/voltooien' blijft hangen, dat duurde bij mij op een SSD een minuut of 8.Melantrix schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 19:52:
Even een tip voor pc spelers. Ik moest het spel updaten vanwege de patch vandaag echter begon hij de volledige 46GB opnieuw te downloaden. Toen ik de download cancelde, origin opnieuw opstarte en weer liet updaten deed hij een preparing van de 46GB (binnen 5 min klaar ong) en vervolgens gaat hij wel netjes de 3.05GB downloaden.
Bij mij staat die monthly al completed, ik weet dat je meerdere weekly challenges hebt in 1 week zoals die Strongholds enzo maar ook kill x legendary poppetjes ofzo want ik zie constant berichten in beeld voorbijkomen dat ik een daily of weekly compleet heb.kbloem schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 23:40:
Voor de monthly gold heb je 10 weekly challenges nodig. Ik wist dat ik er maar max 8 kon halen en dus deze maand geen gold kan halen. Echter zie ik nu dat ik 9 weekly challenges afgerond heb. Zit er nog iets verborgen ergens wat ik over het hoofd zie?
Ik vind de midgame content ook een issue. Ik wissel graag af met bijvoorbeeld een stronghold maar na 2x heb je hem wel gezien. Heb even nagezocht en de twee andere strongholds krijg je pas na het 'uitspelen' van de game. Jammer want ik probeer het verhaal samen met andere te doen en in de downtime zou ik dan graag dit soort content meepakken. In destiny 2 viel dat overigens ook een beetje tegen (strikes, pas na de story en dan was je gear level te laag en waren alle immune, dus eerst forsaken kopen of griden), maar die had nog pvp om je zoet te houden.claudior schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 13:49:
Het is ook een kwestie van verwachting denk ik. Bij de eerste trailers leek het een fantastische en baanbrekende game te zijn. Als je het dan speelt, dan voelt het waarschijnlijk voor de meeste mensen direct als Destiny-met-jetpacks, wat teleurstelling oplevert. Zelf had ik dat ook een klein beetje.
Maar, ondanks alle vaak-terechte kritiek, vind ik hem gewoon leuk en blijf ik spelen. Ik begrijp de reviews ook niet helemaal. Als je kijkt naar de Tweakers review van Destiny 2 (9) en van Anthem (6), dan vind ik het verschil echt te groot. Ja, Destiny 2 was meer af gedurende release, maar ik zou qua cijfers dan meer een 8 en een 7 verwachten. En dan heb hoor je niets over de PS4 Pro game-breaking bug die er al sinds de beta (maanden eerder) inzat, waarbij ik en vele met mij niet voorbij de eerste missie konden komen. Dit is goed gerapporteerd, maar Bungie heeft er gewoonweg voor gekozen om dit na release op te lossen (ik kon het een week niet spelen).
Endgame content is wel een issue, maar dat hebben heel veel MMO's in het begin. Maar goed, to each their own, en ik verwacht wanneer ik voorbij de tomb challenges ben (ooit), dat ik ook weer veel plezier met de rest van het spel ga hebben
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
[ Voor 61% gewijzigd door RubenSaurus op 01-03-2019 06:45 ]
Graag gedaan en jullie ook bedankt coins is geen issue atm voor mij.Sipio schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 13:50:
Ruim 4100 coins erbij dankzij @Gixxer27 @Timmor @Origins @Doedelzakkie en@Ceased2Be, en de teller staat nu alweer op meer dan 5000, nice going guys
en al helemaal niet als ze alleen maar van die gare vinyls in de shop gooien, wat een teleurstelling weer zeg. kunnen we weer 4 dagen gaan wachten in de hoop op iets leuks.Gixxer27 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 14:57:
[...]
Graag gedaan en jullie ook bedankt coins is geen issue atm voor mij.
Ze hadden aangegeven dat nog een keer dezelfde optie's zouden roteren voor mensen die geen early access hadden, hierna zouden we eindelijk nieuwe optie's moeten krijgen.DigitalError schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:03:
[...]
en al helemaal niet als ze alleen maar van die gare vinyls in de shop gooien, wat een teleurstelling weer zeg. kunnen we weer 4 dagen gaan wachten in de hoop op iets leuks.
dat was gisteren en de dagen ervoor, om 13.00 uur is de shop ververst en nu hebben ze 1 emote, 1 material en 4 vinylsGixxer27 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:05:
[...]
Ze hadden aangegeven dat nog een keer dezelfde optie's zouden roteren voor mensen die geen early access hadden, hierna zouden we eindelijk nieuwe optie's moeten krijgen.
Hmmmmm dat is dat inderdaad wat magerDigitalError schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 15:34:
[...]
dat was gisteren en de dagen ervoor, om 13.00 uur is de shop ververst en nu hebben ze 1 emote, 1 material en 4 vinyls
[ Voor 10% gewijzigd door Gixxer27 op 01-03-2019 15:48 ]
Dit is wel heel erg alu hoedje aan het wordenRobbaman schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:11:
Om diezelfde reden vraag ik me wel eens af of EA het wel echt zo vervelend vindt dat de prijs van Anthem zo hard gezakt is. Daarmee maak je toch snel een grote(re) playerbase waaraan je spul kunt verkopen in de in-game shop.
[ Voor 21% gewijzigd door Gixxer27 op 01-03-2019 16:56 ]
Alu hoedje zou duiden op een verdenking dat er een of ander complot aan de gang is. Dat bedoelde ik niet.Gixxer27 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 16:42:
Dit is wel heel erg alu hoedje aan het worden, en nogmaals die hele shop is extra je hoeft er niets uit te kopen en binnenkort droppen er ook chests in strongholds waar vanity items uit te farmen zijn.
Ik denk niet dat het zo werkt. De algemene indruk is dat de game niet goed is, en daarom niet niet erg populair. Door hem nu in de uitverkoop te doen is alleen maar een bevestiging.Robbaman schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 17:02:
[...]
Alu hoedje zou duiden op een verdenking dat er een of ander complot aan de gang is. Dat bedoelde ik niet.
Ik bedoelde vooral dat het feit dat de prijs van het spel binnen een week na release op veel plekken al 25% lager is dan de aanbevolen prijs (zie bijv. de Tweakers Pricewatch) meestal een erg slecht teken is voor de uitgever, maar dat ze in dit geval daar minder last van zullen hebben als dit betekent dat er meer mensen het spel gaan spelen.
Een spel als Apex wordt helemaal gratis weggegeven en moet het hebben van de in-game store. Ik stel me zo voor dat in hun gedachte op lange termijn (ze willen deze live service immers jarenlang onderhouden) de voornaamste inkomsten moeten komen uit de terugkerende microtransactions. Als dat inderdaad hun gedachte is, dan zullen ze waarschijnlijk niet echt wakker liggen van lage verkoopbedragen, als de aantallen maar ok zijn.
En toch staat ie op 1 in de UKLekkerboeie86 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 17:19:
[...]
Ik denk niet dat het zo werkt. De algemene indruk is dat de game niet goed is, en daarom niet niet erg populair. Door hem nu in de uitverkoop te doen is alleen maar een bevestiging.
Het is te hopen voor de spelers die hun geld hierin geïnvesteerd hebben. Gratis DLC etc. Allemaal mooi, maar ben benieuwd of EA zin heeft om hier lang geld in te steken. Kwam nog een review tegen op PSX Sense, niet dat die website zo geweldig is, maar er kijken wel erg veel mensen op.DigitalError schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 17:22:
[...]
En toch staat ie op 1 in de UK
Ik denk dat er wel meer spelers bij komen, zeker nu de prijs toch wel scherp is voor een 'nieuwe' game en je meer berichten leest van mensen die het ontzettend naar hun zin hebben.
Persoonlijk vind ik het psx sense eindcijfer belachelijk laag! Beetje meegaan in de hype om het te bashen heb ik gevoel. (net als vele ander review site's)Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 1 maart 2019 @ 17:36:
[...]
Het is te hopen voor de spelers die hun geld hierin geïnvesteerd hebben. Gratis DLC etc. Allemaal mooi, maar ben benieuwd of EA zin heeft om hier lang geld in te steken. Kwam nog een review tegen op PSX Sense, niet dat die website zo geweldig is, maar er kijken wel erg veel mensen op.
Ik kan hem niet eens uit lezen. Zoveel niet kloppende info.endechaos schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 09:45:
[...]
Persoonlijk vind ik het psx sense eindcijfer belachelijk laag! Beetje meegaan in de hype om het te bashen heb ik gevoel. (net als vele ander review site's)
Vind het ook vrij extreem hoor. Kan me niet herinneren dat ik zo'n slechte beoordeling heb gezien op die website. Durf ook wel te zeggen dat overdreven is. Punt is alleen dat het de twijfelaars nogal beïnvloed. Daardoor nog minder verkopen ondank de dump prijzen. Daarom vraag ik me af hoelang EA dit gaat ondersteunen met gratis content die de moeite waard is.endechaos schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 09:45:
[...]
Persoonlijk vind ik het psx sense eindcijfer belachelijk laag! Beetje meegaan in de hype om het te bashen heb ik gevoel. (net als vele ander review site's)
[ Voor 7% gewijzigd door Pufster op 02-03-2019 12:08 ]
Playstation 5
Helemaal mee eens, ik vond RDR2 persoonlijk ook helemaal kak en had totaal geen zin om het verhaal uit te spelen zelfs. Ben inmiddels met Anthem op GM1 aan het spelen en dat gaat wel lekker, mits die HP bug niet optreedt want dan kun je me gerust 23x keer reviven per stronghold (zoals net). Dat staat wel bovenaan mijn lijstje met dingen die ze nog snel moeten gaan oplossen want nu heb je in sommige missies gewoon ineens totaal geen healt en wordt je de hele tijd met 1 schot neergehaald.Stylze schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 13:11:
Mja je kan altijd toch beter op je eigen gevoel af gaan dan van de reviews hoor, veelal durven ze niet echt meer hun eigen echte mening te geven omdat ze bang zijn daarop afgemaakt te worden, ze volgen elkaar vaak als lamme schapen lijkt het.
Ik was het ook totaal niet eens met al die 10en voor RDR2, dat spel voelt meer als werken aan dan een spel dat je voor je plezier speelt (daar gaat het toch om met gamen?)
Heb nu wel bijna 20 uur in anthem zitten en vindt het nog steeds fantastisch in ieder geval, ben echt benieuwd wat er allemaal nog gaat komen en het lijkt erop dat bioware deze game ook echt wel flink op de schop aan het nemen is ook meteen en goed luisterd naar de kritiek.
Check deze lijst even en zet jezelf er ook bijRokz schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 15:16:
Anthem net gekocht, en ik vond de begin missie geweldig!
Nu zoek ik iemand om samen een char te levelen. (Vooral voor de gezelligheid) iemand interesse?
[ Voor 21% gewijzigd door RubenSaurus op 02-03-2019 17:36 ]
Ja leuke glitches en dan gaan de mensen die het gebruiken over een week lopen klagen dat er niks meer te doen is omdat alles maxed out isRicmaniac schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 20:29:
Mooie exploidlegendary contract doen met een groepje en zodra die complete is alt f4 drukken met ze 4e .. dan kan jje de game weer opstarten en hoef je alleen de laatste objective weer te doen. En elke keer als je de legendary contract complete krijg je namelijk een gegarandeerde masterwork... best heftig
[ Voor 3% gewijzigd door RubenSaurus op 02-03-2019 21:38 ]
Playstation 5
Hmja daar zijn ook meningen weer verdeelt denk ik.. exploiten vind ik iets anders als cheatenStylze schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 21:53:
Ja op pc heb je sowieso sneller cheats natuurlijk, gelukkig speel ik op de PS4 idd in dit gevalHopelijk fixen ze dat snel voor de pc gebruikers en pakken ze de cheaters aan.
Precies, dat is een andere categorie. Met exploiten verreik je jezelf en met cheaten benadeel je anderen vaak.Ricmaniac schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 21:57:
[...]
Hmja daar zijn ook meningen weer verdeelt denk ik.. exploiten vind ik iets anders als cheaten
Ja...er is een discord server waar wij met veel members van GOT op zitten.Scorpio616 schreef op zondag 3 maart 2019 @ 00:41:
Dag heren (en dames als ze er zijn)
Ik speel deze game momenteel nog in de Origin Access Trial en ik twijfel om hem aan te schaffen. Echter ben ik daarvoor wel op zoek naar wat mensen om samen mee te spelen. Het Google Docs document is daarvoor een goede stap, alleen zie ik nog nergens iemand die vraagt om voice commsIs er een Anthem Teamspeak/Discord of moet deze nog gemaakt worden? Dit aangezien ik graag game en tegelijkertijd een beetje dom lul
Didcord linken mag hier gewoonmelly schreef op zondag 3 maart 2019 @ 07:37:
[...]
Ja...er is een discord server waar wij met veel members van GOT op zitten.
Ik weet niet of het plaatsen van een discord link toegestaan is , dus ik heb het via een PM gedaan.
Als er meer geintreseerdeb zijn stuur mij even een PM voor de betreffende link naar onze server.
Minimaal 18 en spelende op een pc is wel een vereiste
Ja, Reddit staat er helemaal vol mee. Dit is wel iets dat ze snel moeten oplossen vind ik.FidoDido schreef op zondag 3 maart 2019 @ 09:38:
Quickplay is wel vervelend zeg kom echt 8 van de 10 keer in een missie terecht die bugged is. Ben meer laadschermen aan het kijken dan dat ik speel. Voor die laatste challenge 25x quickplay doen op deze manier is het niet te doen. Ervaren andere hetzelfde?
Super 👍DigitalError schreef op zondag 3 maart 2019 @ 09:32:
[...]
Didcord linken mag hier gewoondan kan ik hem zometeen ook in de startpost toevoegen
Quick play doe ik nog niet echt. Moet wel vaak 3x herstarten om het spelen. En missies afmaken is echt een probleem. Alleen maar disconnects. Redelijk onspeelbaar op dit moment (op de PS4)FidoDido schreef op zondag 3 maart 2019 @ 09:38:
Quickplay is wel vervelend zeg kom echt 8 van de 10 keer in een missie terecht die bugged is. Ben meer laadschermen aan het kijken dan dat ik speel. Voor die laatste challenge 25x quickplay doen op deze manier is het niet te doen. Ervaren andere hetzelfde?
Hangt denk ik ook van je platform af. Ik heb weinig te klagen op PS4 pro. En vermaak mij ook erg met de game.D3F schreef op zondag 3 maart 2019 @ 10:59:
Ik vind het zo jammer dat dit spel geworden is wat het nu is. Sinds de aankondiging al helemaal hyped en heb lang zitten twijfelen of ik ‘good old’ BioWare een pre-order zou gunnen.
Uiteindelijk toch maar niet gedaan wegens Mass Effect: Andromeda en dat lijkt een goede keuze te zijn geweest.
Ergens diep van binnen hoop ik nog steeds ene recensie tegen te komen die vol lof over de game spreekt maar het kwaad is denk ik al geschied.
Ben benieuwd of we over enkele weken of maanden net als destijds met Andromeda een nieuwsbericht krijgen waarin te lezen valt dat de ontwikkeling vlak voor de release (relatief gezien) opnieuw is opgestart.
Waar ik nog nieuwsgieriger naar ben is of BioWare net als Bungie het tij weet te keren. Want de concepten in de game liggen helemaal in mijn straatje.
Hup BioWare! You can do it!!!
[ Voor 26% gewijzigd door Stylze op 03-03-2019 12:53 ]
Playstation 5
PvP komt er (voorlopig) niet. Geeft ook problemen met de balans als je het niet goed doet.Stylze schreef op zondag 3 maart 2019 @ 11:57:
Ik heb nog helemaal geen problemen gehad, speel op de ps4 ook, maar ben voorlopig nog niet bij de endgame ook hoor dus misschien komt het nog maar heb er al aardig wat uren inzitten.
Die problemen met de quickplay lijken me wel vervelend ja maar zullen ze vast wel snel verhelpen.
Hebben de devs eigenlijk ooit iets over pvp gezegd? lijkt me toch best interessant bij deze game ook.
Mja denk dat ze het druk genoeg hebben om andere dingen te fixen haha en pve content toe te voegen
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Trek de stekker er eens uitDigitalError schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 21:37:
[...]
Ja leuke glitches en dan gaan de mensen die het gebruiken over een week lopen klagen dat er niks meer te doen is omdat alles maxed out is
Gelukkig werkt dit op de PS4 niet
Heb je alles al op Legendary Gear dan?Poulske schreef op maandag 4 maart 2019 @ 08:10:
Gister de laatste missie gedaan, en heb nu een beetje het gevoel, wat nu?
Heb niet echt meer een doel en de 2 strongholds die je vrijspeelt zijn ook weer zo gedaan.
Nee, maar is er een andere manier om dat te doen dan strongholds? Wat is de endgame? Deze is nog een beetje karig. Normaal ging ik bijvoorbeeld PvP of world events doen.
Je kunt na het voltooien van de campagne voor alle factions de contracten afmaken, dat levert je meerdere trophies op als je die klaar hebt en dat zijn in feite gewoon verhaal missies (met missies op gedeeltes van de map waar je niet eerder bent geweest). Zo kreeg ik bijvoorbeeld op een gegeven moment een contract missie met puzzel over meerdere lokaties die ik nog niet eerder gezien had in de campaign.Poulske schreef op maandag 4 maart 2019 @ 08:10:
Gister de laatste missie gedaan, en heb nu een beetje het gevoel, wat nu?
Heb niet echt meer een doel en de 2 strongholds die je vrijspeelt zijn ook weer zo gedaan.
'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'
Inderdaad, want met exploiten ontneem je vooral jezelf de "fun" van het spelletje. En vervolgens gaan de "exploiters" op internet weer zeuren dat er niet genoeg content in het spel zit.Ricmaniac schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 21:57:
[...]
Hmja daar zijn ook meningen weer verdeelt denk ik.. exploiten vind ik iets anders als cheaten
Gravity is a habit that is hard to shake off.
Af en toe een legendary contract... Je krijgt er voor elke fractie 1 per dag dus 3 totaal en die resetten weer om 13.00 uur elke dagrobinez schreef op maandag 4 maart 2019 @ 09:43:
[...]
Je kunt na het voltooien van de campagne voor alle factions de contracten afmaken, dat levert je meerdere trophies op als je die klaar hebt en dat zijn in feite gewoon verhaal missies (met missies op gedeeltes van de map waar je niet eerder bent geweest). Zo kreeg ik bijvoorbeeld op een gegeven moment een contract missie met puzzel over meerdere lokaties die ik nog niet eerder gezien had in de campaign.
Als je alle faction missies gedaan hebt (te herkennen aan de meerdere trophies) dan kun je daarna steeds weer nieuwe contracten ophalen waarbij er af en toe legendary contracts tussen zitten (te herkennen aan paarse contracten). Deze zijn moeilijker dan gewone contracten (ik vond de overgang vrij groot). Tot nu toe ziet mijn eind game er een beetje als volgt uit. 1 stronghold, meerdere contracten vervullen en in freeplay world events en caves clearen (dat laatste is echt wel moeilijk, zoals die cave met al die outlaws. Dat lukt nauwelijks in je eentje in freeplay).
Mijn ervaring tot nu toe is dat in freeplay je de vetste drops krijgt (masterworks). In freeplay kun je ook gewoon naar 1 van die kampen toe gaan. Ook al is daar niemand, als je daar een halve minuut rondloopt dan weten ze je al snel te vinden en spawnen er onvoorstelbaar veel tegenstanders die ook weer de nodige drops opleveren.
Ik vind de endgame echt heel leuk, de contracten vliegen je om de oren en zelf vind ik ze niet heel repetatief (ik vergelijk het een beetje met cod waarin je 100-en uren op 8 maps steeds hetzelfde kunstje doet, dit is voor mij meer afwisselend dan cod). Duik ook eens af en toe het water in, daar vindt je vaak toch wel mooie dingen, zoals bijvoorbeeld de underwater gardens, die is echt prachtig.
Wel is het verstandig om alles gewoon met 4 mensen te doen, zeker op hard of master 1 is het bepaald niet simpel meer in de end game (afhankelijk van je build natuurlijk). Ik switch tussen meerdere javelins om het afwisselend te houden, de drops die je krijgt zijn ook wel javelin afhankelijk, dus switchen af en toe is wel aan te raden.
Daarnaast kun je ook nog alle punten opzoeken in freeplay zodat je elk gebied maximaal ontdekt hebt (alle belangrijke punten), ook dit is te herkennen aan de trophies per gebied dat je in een gebied alles ontdekt hebt. Verder is er ook nog de valor missie, maar die speel je vanzelf wel vrij.
Als laatste kun je nog voor challenge completion gaan, die zie je in je menu, dat zijn er ook heel erg veel en het leuke hiervan is dat je je speelstijl hierdoor ook eens aan moet passen.
Dat er geen mobs spawnden was een bug van afgelopen weekend ja maar die hebben ze verholpenfjux schreef op maandag 4 maart 2019 @ 10:58:
Ik moet zeggen dat ik me aardig vermaakt met Anthem.
Had via een vriend trail gekregen voor Basic. en na de 10 uur heb ik toch EA premier aangeschaft. (krijg ik ook gelijk BF5 en battlefront 2. dat waren toch games die ik nog wel een keer wou spelen)
De bugs vallen op zich wel mee maar ze zitten er wel.
de 2 ergste tot nu toe:
1x freeplay gehad zonder enige mobs er in. (freeplay opnieuw opstarten werkte, maarja voor je er achter komt dat er gewoon geen mobs zijn duurt ff, ik dacht dat het aan mij lag)
1x midden in een missie een laadscherm dat extreem lang duurde (speelde met een vriend) en daarna werd ik er toch uitgeknikkerd. gelukkig kon ik gewoon de huidige sessie weer joinen.
(wat wel erg vervelend is dat je dan net je wereld hebt geladen. en daarna pas geteleporteerd wordt naar waar de rest is, en dus weer een laadscherm krijgt.)
Heb heb het ook maar 1 keer gehad.DigitalError schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:00:
[...]
Dat er geen mobs spawnden was een bug van afgelopen weekend ja maar die hebben ze verholpendus nu zou dat weer in orde moeten zijn.
Dat triggert even een vraagje van mij als linkspoot...wordt volledige key remapping ondersteund? Dus kan elke toets ook op NumPad en / of directional keys (pijltjestoetsen) gezet worden?fjux schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:05:
heb bijvoorbeeld ook regelmatig dat mijn E ability niet kan chargen of geheel niet werkt.
(fireballs opladen ect)
Dat hooveren kun je verlengen met inscriptions op je Gear maar dan moet je ook net mazzel hebben natuurlijkTimmor schreef op maandag 4 maart 2019 @ 11:38:
Ondertussen al flink wat uren in Anthem zitten en geniet nog als een malle!
Enige wat me nu (pas) echt begint te storen is op m'n Xbox One X zijn de rubberbanding, Healthbar bug en full game freezes waardoor ik de game op een avond zeker 3 tot 4 keer opnieuw moet opstarten...
Verder de overstap van Colossus naar Interceptor gemaakt... wat een wereld van verschil in playstyle
Had in D2 als main de Hunter en dit komt het dichtst in de buurt so far.
Hoop wel dat ze nog met iets komen waardoor je wat langer kan blijven hooveren als niet Storm want dat mag imho wel iets langer.
Hoop dat ze in de april update met het mastery system iets gaan doen waardoor je bijv. punten kan stoppen in flight time (zoals eerst ook het idee zou zijn met de pilot skills die ze hebben gedropt)...DigitalError schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:02:
[...]
Dat hooveren kun je verlengen met inscriptions op je Gear maar dan moet je ook net mazzel hebben natuurlijk![]()
Heb zelf eigenlijk alleen nog met m'n Storm gespeeld maar kan nog steeds niet kiezen wat ik hierna ga proberen
Dit. Zit nu op een MW interceptor en Colossus beide 490+. Heb al ruim 4 dagen geen upgrade meer gehad. De endgame is er eigenlijk niet. Constant Tyrant mine farmen omdat de andere 2 strongholds kut/gebugged zijn....Ambition88 schreef op maandag 4 maart 2019 @ 12:06:
Anthem is leuk, maar ik vind de endgame echt vies tegenvallen, elke dag 3 legendary contracts waar je in een uurtje door heen bent en dan een beetje dezelfde strongholds grinden, maar voor wat?
GM2 is goed te doen, ik kan nu 101291910 uur grinden voor full legendary set, zodat ik GM3 waar alles exact hetzelfde is behalve dat de bosses nog meer HP hebben?
Ik zie het nut er niet echt van in, ik heb een doel nodig om naar toe te werken, natuurlijk komt er nog genoeg content uit, maar ik heb het spel nu al een week niet aangeraakt en als het nog een paar weken duurt is de ''hype'' alweer voorbij en ben ik waarschijnlijk al bezig met een nieuw spel.
Zonde, zoveel potentie.
Vrees dat ze binnen de week niet genoeg klaar gaan spelen.DigitalError schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:44:
Ja er moet deze week gewoon iets gebeuren anders loopt iedereen weg. Patches, updates, content, communicatie is heel belangrijk deze week denk ik. Helemaal met The Division 2 in aantocht gaan er toch veel overstappen ben ik bang. (Ikzelf niet want ik vond het tijdens de beta meer als een Division 1.5 aanvoelen).
Ik heb de video niet gezien, maar ik denk dat ik weet waar het over gaat.neolite schreef op maandag 4 maart 2019 @ 09:53:
Nu krijg ik deze video in mijn YouTube suggesties, is dit serieus?
YouTube: Anthem Could Break Your Console
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
ik denk dat dat wel wat meevalt, vergeet niet dat met name de hardcore gamer zich nu vooral over de endgame laat horen. De meeste mensen zijn echt niet in staat om 80 uur gametijd in 1 a 2 weken in anthem te steken. Die zijn nog lang niet zover, dus die komen pas veel later op dat punt uit als je 2 uurtjes per dag gametijd hebt, die hebben misschien net de campaign uit en beginnen nu pas aan de end game of moeten zelfs de campaign nog uitspelen. (op de playstation is de game pas zelfs 1 week uit)DigitalError schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:44:
Ja er moet deze week gewoon iets gebeuren anders loopt iedereen weg. Patches, updates, content, communicatie is heel belangrijk deze week denk ik. Helemaal met The Division 2 in aantocht gaan er toch veel overstappen ben ik bang. (Ikzelf niet want ik vond het tijdens de beta meer als een Division 1.5 aanvoelen).
Misschien is weinig tijd bij Anthem wel een voordeel. Als ik op 50 uur gameplay wil komen, ben ik denk ik wel 2 maanden verder, tegen die tijd zijn er waarschijnlijk ook aardig wat nieuwe missies toegevoegd.Origins schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:17:
Jep, hier ook.
Ik had zaterdagochtend zoiets van "ik heb er geen zin meer in", na ruim anderhalve week en rond de 50 (?) uur was ik er wel klaar mee.
De game heeft absoluut potentie maar ik mis gewoon sowieso veel dingen, een raid ala Destiny.
Die strongholds vind ik maar meh.
Gaat niet gebeuren, het probleem is niet de communicatie maar naast enorm veel bugs vooral het gebrek aan content. En daarvan hebben ze al een roadmap opgesteld welke overduidelijk niet voldoende is om spelers te behouden. Om het even te vergelijken met Destiny 2, geen pvp, geen raids en het ontbreken van modifiers voor de mogelijke variatie tijdens activiteiten.DigitalError schreef op maandag 4 maart 2019 @ 13:44:
Deze groep is verantwoordelijk voor het merendeel van wat je ziet, leest en hoort via alle kanalen. Deze bepalen voor het overgrote deel de toekomst van je game doordat ze het publieke imago vormen. Youtube, Twitter en Reddit zit vol met deze groep en grote nieuwssites pakken dit maar wat graag op voor sensatie. Het is als een tweaker die door zijn liefde voor AMD de gehele vriendenkring een AMD laat kopen, de zogenaamde influencer heeft meer macht dan je denkt.robinez schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:15:
[...] Voor de gamers die 8 tot 10 uur per dag gamen zal het inderdaad dan wel te laat zijn, en die zul je ook wel online horen op forums, maar dat lijkt me niet de grootste doelgroep van anthem.
[ Voor 21% gewijzigd door neolite op 04-03-2019 14:27 ]
'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'
Ik heb nu 50 uur gespeeld en ben er klaar mee (en dat is sinds early acces). Er is gewoon niet genoeg uitdaging en content. En die uitdaging die er wel is, is niet lonend. Je krijgt amper upgrades en verder niks voor de moeite omdat het gearsysteem broken is. Constant dezelfde MW vinden (als je al vind) is niet tof. Of 1 van mijn 2 legendarys die een +1% damage roll heeft........dat is dus een disenchant. En ja, de whites en greens gaan eruit (had 1 maart al moeten gebeuren, maar Bioware komt de belofte weer niet na) Maar ik maak me geen illusie. Blues en in mindere mate purples (heb je ook geen reet aan als je eenmaal een MW item in dat slot hebt) vervangen ze gewoon.robinez schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:15:
[...]
Ik denk zelf dat de endgame voor de casual gamer (waar ik me zelf ook onder zie vallen) op dit moment genoeg uitdaging biedt. Wel snap ik dat mensen die 10 uur per dag in anthem aanwezig zijn dat anders ervaren.
[ Voor 12% gewijzigd door LZ86 op 04-03-2019 14:31 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Helaas, de game is in totaal 6 jaar in ontwikkeling geweest, maar heeft waarschijnlijk een complete reboot gehad. Electronic Arts heeft op een gegeven moment bepaald dat alleen Live-Service games nog een toekomst hadden bij het bedrijf. Zie ook de sluiting van Visceral games door Electronic Arts.Leon Zwiers schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:27:
[...]
Ik heb nu 50 uur gespeeld en ben er klaar mee (en dat is sinds early acces). Er is gewoon niet genoeg uitdaging en content. En die uitdaging die er wel is, is niet lonend. Je krijgt geen upgrades niks voor de moeite omdat het gearsysteem broken is. Constant dezelfde MW vinden (als je al vind) is niet tof.
Je lijstje met verbeteringen kan ik me helemaal in vinden, maar als de huidige strongholds al bugged zijn of niet kloppen, wat voor hoop moet je dan vestigen op nog 10? beetje onrealistisch helaas.
Als ze in 6(!!) jaar development met dit aankomen verwacht ik niet dat ze op korte termijn ineens een partij content klaar hebben staan. Dan waren ze er wel mee gereleased en hadden ze deze hele shitstorm redelijk kunnen voorkomen. Dat het spel bugged as fuck is, is 1 ding. Maar dat je na amper 18 dagen vanaf early acces al geen bal meer te doen hebt is lachwekkend. En dan heb ik niet eens elke dag gespeeld sinds release.
Wat je hier heel duidelijk ziet is het gevolg van een game die waarschijnlijk echt wel prima was geweest gezien de track record van Visceral games. Echter is dit besluit genomen na een investor call met de studioheads waarin men ongeveer de volgende vraag stelde:" FIFA brengt 600 miljoen op d.m.v. microtransacties, hoe gaan jullie dit realiseren?" Het is ook niet geheel toevallig dat na het sluiten van Visceral games, de productie overgenomen is door het FIFA team(Wilson Lootbox Squad).EA revealed it would be closing Visceral and transferring development of their Star Wars adventure to "a development team from across Worldwide Studios".
That team, led by FIFA makers EA Vancouver, would alter the design of the game. EA mentioned in a blog post that they were "closely tracking fundamental shifts in the marketplace" and that a new direction was necessary to "deliver an experience that players will want to come back to and enjoy for a long time to come".
De eerste groep heb je ook nodig, zij vinden in 2 weken dan al waar jij over 2 maanden tegenaan gaat lopen, juist door nu al duidelijk te maken dat er dus niets te doen is (of niet goed), zorgen zij er indirect voor dat jij straks over 2 maanden wel die content hebt om je bezig te houden.neolite schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:22:
[...]
Deze groep is verantwoordelijk voor het merendeel van wat je ziet, leest en hoort via alle kanalen. Deze bepalen voor het overgrote deel de toekomst van je game doordat ze het publieke imago vormen. Youtube, Twitter en Reddit zit vol met deze groep en grote nieuwssites pakken dit maar wat graag op voor sensatie. Het is als een tweaker die door zijn liefde voor AMD de gehele vriendenkring een AMD laat kopen, de zogenaamde influencer heeft meer macht dan je denkt.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Net even gekeken zat op 35 scheelt toch wel een verschil met 50 wat maar 35 is natuurlijk ook wel wat in anderhalve week.Nol_NL schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:22:
[...]
Misschien is weinig tijd bij Anthem wel een voordeel. Als ik op 50 uur gameplay wil komen, ben ik denk ik wel 2 maanden verder, tegen die tijd zijn er waarschijnlijk ook aardig wat nieuwe missies toegevoegd.
Ik heb een DeLorean in de garage staanNol_NL schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:49:
50 uur, 60 uur, 80 uur ??? Hoe komen jullie aan zoveel tijd joh... Ik doe echt iets fout. Even voor de goeie orde, bij jullie bestaat een dag toch ook gewoon uit 24 uur ?
Dit is ook al niet helemaal correct meer, ze zijn er al mee gestopt en meer dan de helft krijgt geen refund omdat ze het spel al gespeeld hebben.Leon Zwiers schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:56:
Sony schijnt nu vanwege de console brick bug refunds aan te bieden ondanks speeltijd. Ik zou zeggen, pak je kans.
Maar goed, voor mij de laatste EA game die ik in de releaseweek aanschaf. Ik wacht voortaan eerst even 2 weekjes
[ Voor 43% gewijzigd door RubenSaurus op 04-03-2019 16:25 ]
Zal Sony toch zelf uit hun store moeten halen dan. Zegt genoeg dat ze zijn gaan refundenneolite schreef op maandag 4 maart 2019 @ 16:28:
Eigenlijk zou Bioware/EA de game per direct terug moeten trekken en offline moeten halen op de Playstation 4. De kans dat je een Playstation 4 console kapot kan maken met een dusdanig slecht geoptimaliseerd stuk software zou reden genoeg moeten zijn om het per direct offline te halen om verdere mogelijke schade te voorkomen.
Bioware/EA kan per direct de servers offline halen vanwege een console-breaking probleem. Maar ze zullen waarschijnlijk doen alsof er helemaal geen probleem is.Leon Zwiers schreef op maandag 4 maart 2019 @ 16:29:
[...]
Zal Sony toch zelf uit hun store moeten halen dan. Zegt genoeg dat ze zijn gaan refunden
Precies. Als ze dit gaan toegeven is het klaar met Anthem en Bioware. Zeer zeer slechte reclame tot nu toeneolite schreef op maandag 4 maart 2019 @ 16:31:
[...]
Bioware/EA kan per direct de servers offline halen vanwege een console-breaking probleem. Maar ze zullen waarschijnlijk doen alsof er helemaal geen probleem is.
Een paar van je punten worden wel opgelost in de endgame.Tsurany schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:37:
Ik ben er ook wel klaar mee. Ik speel voornamelijk alleen en dan merk je dat er veel te weinig content is om je telkens weer terug te trekken naar het spel. Verhaallijn is lachwekkend slecht, gameplay is erg repetitief en op hard niveau is er nog geen enkele uitdaging in het spel.
Daarnaast is het customizen van je javalin ook erg matig, je kan wat abilities wisselen maar de core gameplay blijft elke keer hetzelfde. Geen diepgaande keuzes om wapens en abilities op elkaar te matchen of bepaalde builds te maken. Gewoon abilities blijven spammen en af en toe even ontwijken om te healen.
De vijanden zijn eentonig en saai. AI is bedroevend slecht en blijft gewoon om op je af rennen. Je hoeft nooit slim met vijanden om te gaan, gewoon even dekking zoek en dan weer abilities spammen. Zelfs de grootste vijanden gaan uiteindelijk wel neer, als je betere gear hebt gaat het sneller maar heb je dat niet dan moet je gewoon even geduld hebben.
En dan nog freeplay.... vliegen is leuk maar ik zit vaak met randoms wisselend van level 4 tot level 20 terwijl ik zelf level 15 ben. Dat is nogal een verschil in abilities. Daarnaast gaat iedereen een andere kant op, kom je soms in een instance die al volledig leeggeroofd is en moet je elke world event in je eentje oplossen.
Wellicht is dit op een hoger niveau anders maar ik heb tot nu toe geen enkele motivatie om überhaupt level 30 te halen. Het enige wat dit spel echt in leven houd is het vliegen in een Javalin. Als je niet kon vliegen dan speelde niemand dit spel nog.
Als je uitgaat van acht uur slaap per dag had je met twee weekends al aan 32 uur gametijd kunnen zitten. En dan doordeweeks na het avondeten ook nog een aantal uren. Is niet zo vreemd na een gamerelease.Nol_NL schreef op maandag 4 maart 2019 @ 14:49:
50 uur, 60 uur, 80 uur ??? Hoe komen jullie aan zoveel tijd joh... Ik doe echt iets fout. Even voor de goeie orde, bij jullie bestaat een dag toch ook gewoon uit 24 uur ?
[ Voor 30% gewijzigd door Lekker Ventje op 04-03-2019 20:33 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Dit zou toch uberhaupt niet moeten kunnen? Software zou een ps4 niet moeten kunnen bricken. Er wordt uberhaupt grof geld betaald om een game te mogen uitgeven op playstation dus in die zin mag je ook wel verwachten van sony dat die dit onmogelijk maken dan wel controleren.neolite schreef op maandag 4 maart 2019 @ 16:28:
Eigenlijk zou Bioware/EA de game per direct terug moeten trekken en offline moeten halen op de Playstation 4. De kans dat je een Playstation 4 console kapot kan maken met een dusdanig slecht geoptimaliseerd stuk software zou reden genoeg moeten zijn om het per direct offline te halen om verdere mogelijke schade te voorkomen.
[ Voor 43% gewijzigd door sdk1985 op 04-03-2019 22:16 ]
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq