Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
DigitalError schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 07:44:
[...]

Ja daar moet ik nog even aan werken, heb nu 2 masterworks weapons maar nog geen gear helaas.
Wat voor mij prima werkt: legendary contracts op GM1 in combinatie met ongeveer 80% luck op paarse gear. Gemiddeld 2-4 Masterwork gear pieces per contract. En vrij snel te doen zonder risico. GM2 lukt me ook wel, maar erg afhankelijk van de rest van het team en duurt gewoon langer.

Heb nog niet helemaal de stats die ik wil, maar 2100 armor en 2100 shield per piece maakt een hoop goed zeg maar. Zit inmiddels op 486.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hookoha
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
NLxAROSA schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 09:06:
[...]

Wat voor mij prima werkt: legendary contracts op GM1 in combinatie met ongeveer 80% luck op paarse gear. Gemiddeld 2-4 Masterwork gear pieces per contract. En vrij snel te doen zonder risico. GM2 lukt me ook wel, maar erg afhankelijk van de rest van het team en duurt gewoon langer.

Heb nog niet helemaal de stats die ik wil, maar 2100 armor en 2100 shield per piece maakt een hoop goed zeg maar. Zit inmiddels op 486.
Dat is precies hoe ik mijn gear heb gehaald. Normale contracts en de daily legendary contracts op GM1. GM2 voelt voor mij als pure tijd verspilling voorlopig. Ik doe op dit moment alleen nog maar de legendary dailies en leg mijn focus nu op de valor quest af te maken en de rest van de 150k reputation te grinden tussen door.

Ik speel met ongeveer 141% luck 43% drop rate en mijn Colossus hangt nu op ilvl 500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
Hookoha schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 10:27:
[...]

Dat is precies hoe ik mijn gear heb gehaald. Normale contracts en de daily legendary contracts op GM1. GM2 voelt voor mij als pure tijd verspilling voorlopig. Ik doe op dit moment alleen nog maar de legendary dailies en leg mijn focus nu op de valor quest af te maken en de rest van de 150k reputation te grinden tussen door.

Ik speel met ongeveer 141% luck 43% drop rate en mijn Colossus hangt nu op ilvl 500.
iemand zei laatst dat luck geen effect heef top mastercraft drops omdat het maar tot epic zou gaan.

kan je dan niet beter je gear focussen op meer dps i.p.v. luck? was 1-2 pagina's terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:49
Zit ik nu super scheef te kijken of is de "store" enkel 6 producten waar ik uit kan kiezen?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hookoha
Flghter1982 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:43:
[...]

iemand zei laatst dat luck geen effect heef top mastercraft drops omdat het maar tot epic zou gaan.

kan je dan niet beter je gear focussen op meer dps i.p.v. luck? was 1-2 pagina's terug.
Ik heb proberen te zoeken naar een officieel statement van het Bioware dev team gerelateerd aan dit topic maar heb daar zelf niks over kunnen vinden, wellicht is het tijdens een dev stream gezegd? Geen idee, die volg ik persoonlijk niet.

Er gaan verschillende statements rond wat de luck stat betreft, sommige zeggen dat alles boven de 100% gebugged is, stel je hebt 110% luck dan heb je eigenlijk maar 10%. Andere zeggen weer dat het alleen effect heeft op gear < masterwork

Ik kan alleen spreken over mijn eigen ervaring en die is positief, maar erg representatief is alléén mijn ervaring niet, ik heb denk ik op het moment een legendary of 10-12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hookoha
ourplayground schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:45:
Zit ik nu super scheef te kijken of is de "store" enkel 6 producten waar ik uit kan kiezen?
Dat is correct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Ok... is er nog iets anders wat ik voor die prachtige credits kan kopen?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:02
ourplayground schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:57:
[...]

Crafting mats. Maar ook elke x tijd veranderen die items. Dus sparen voor de nieuwe items is zeker handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ourplayground schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:57:
[...]

ze houden voor nu 2-4 dagen aan voor de store roteert, ze houden in de gaten hoe dit werkt en aan de hand daarvan zullen ze sneller of langzamer roteren.
Hookoha schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:50:
[...]

Ik heb proberen te zoeken naar een officieel statement van het Bioware dev team gerelateerd aan dit topic maar heb daar zelf niks over kunnen vinden, wellicht is het tijdens een dev stream gezegd? Geen idee, die volg ik persoonlijk niet.

Er gaan verschillende statements rond wat de luck stat betreft, sommige zeggen dat alles boven de 100% gebugged is, stel je hebt 110% luck dan heb je eigenlijk maar 10%. Andere zeggen weer dat het alleen effect heeft op gear < masterwork

Ik kan alleen spreken over mijn eigen ervaring en die is positief, maar erg representatief is alléén mijn ervaring niet, ik heb denk ik op het moment een legendary of 10-12.
Ik heb nu 112% Luck en vind beduidend meer MW items dan daarvoor dus ik kan het niet keihard bewijzen met data maar mijn gevoel zegt ook dat het wel werkt :P

[ Voor 57% gewijzigd door RubenSaurus op 26-02-2019 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Ik ben het zat, nu voor de zoveelste keer uit de game geknald. Nu voor de verandering midden in een heftig gevecht die op zijn eind was.. dan maar nog even vermaken met division 1

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nog mensen op de PS4 die een beetje samen willen knallen? Ben level 15 nu.

Voeg maar toe als je wil: SoonTiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
DigitalError schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 14:44:
[...]

Ik heb nu 112% Luck en vind beduidend meer MW items dan daarvoor dus ik kan het niet keihard bewijzen met data maar mijn gevoel zegt ook dat het wel werkt :P
Dat is het lastige met statistiek/RNG. Individuele gevallen zeggen niet zoveel. Voor mijn gevoel werkt het ook prima, maar ik had ook het gevoel dat boven een bepaalde hoeveelheid (had op een gegeven moment 136%) het niks meer deed. Maar dat kan ook gewoon toeval zijn dat ik 1 of 2 missies niks kreeg.

Altijd dezelfde discussie bij elke RNG loot game. :+ Check ook eens gambler's fallacy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:05:
Nog mensen op de PS4 die een beetje samen willen knallen? Ben level 15 nu.

Voeg maar toe als je wil: SoonTiel
Join de Tweakers Anthem Community, dan heb je meteen een lijst mensen die het spelen ;)
Als je de 3 daily legendary contracts doet ben je al weer level 4 Alliance :+

[ Voor 11% gewijzigd door RubenSaurus op 26-02-2019 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Hookoha schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 13:50:
[...]

Lead developer heeft het op twitter uitgelegd. Bij een drop kan er een groene, blauwe, paarse of masterwork vallen. Met luck verhoog je de kans dat een groene een blauwe wordt, een paarse een masterwork en een masterwork een legendary.

Even wat anders... ik speel met een ranger en heb een masterwork grenade gekregen die bij een hit een 700% ultimate geeft. Zeer interessant dus. Maar dit is een explosive en ik weet niet goed hoe ik nu combos moet maken aangezien ik als assault geen primers heb. Ben ik dan afhankelijk van anderen? Hij heeft wel een combo effect maar zou niet weten hoe ik dat dan moet triggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kbloem schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:57:
[...]

Lead developer heeft het op twitter uitgelegd. Bij een drop kan er een groene, blauwe, paarse of masterwork vallen. Met luck verhoog je de kans dat een groene een blauwe wordt, een paarse een masterwork en een masterwork een legendary.

Even wat anders... ik speel met een ranger en heb een masterwork grenade gekregen die bij een hit een 700% ultimate geeft. Zeer interessant dus. Maar dit is een explosive en ik weet niet goed hoe ik nu combos moet maken aangezien ik als assault geen primers heb. Ben ik dan afhankelijk van anderen? Hij heeft wel een combo effect maar zou niet weten hoe ik dat dan moet triggeren.
gewoon azen op een primer van een Storm :+ (ik speel zelf storm en het is zo irritant als iemand je combo wegkaapt :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 15-09 11:06
Iemand een idee/tip hoe ik sneller multikills kan doen? Heb er nog een nodig om verder te gaan in de main story. Ik heb nog niet veel in freeplayen gedaan dus ga het daar proberen vanavond bij een world event oid.
Main (en enige die ik tot nu toe speel) is ranger op ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ourplayground schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:03:
Ik ben het zat, nu voor de zoveelste keer uit de game geknald. Nu voor de verandering midden in een heftig gevecht die op zijn eind was.. dan maar nog even vermaken met division 1
Dat is balen idd, had vanmorgen ook een aantal disconnects, en 1 keer dat de hele game crashde, was gelukkig niet in een missie kan me voorstellen dat dat extra zuur is.
kbloem schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:57:
[...]

Weet het niet helemaal zeker maar is de melee van een Ranger geen primer?

Mischien niet ideaal maar iig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hookoha
DigitalError schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 17:01:
[...]

gewoon azen op een primer van een Storm :+ (ik speel zelf storm en het is zo irritant als iemand je combo wegkaapt :P )
Inderdaad, wellicht een beetje verwarrend, maar een combo hoeft niet direct van je eigen primer en eigen detonator te komen. Zolang een vijand primed is door wie dan ook, dan kun je die vijand altijd combo-en met je eigen detonator.

Het nadeel met een of twee detonators, is dat als je niet met een vrienden groep speelt het zomaar zou kunnen dat je ineens in een potje beland waar niemand een primer heeft 8)7 wat ook behoorlijk irritant kan zijn.

Haha en idd het is zwaar irritant als iemand anders je combo kaapt als je net je detonator erin schiet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hookoha schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 17:14:
[...]

Inderdaad, wellicht een beetje verwarrend, maar een combo hoeft niet direct van je eigen primer en eigen detonator te komen. Zolang een vijand primed is door wie dan ook, dan kun je die vijand altijd combo-en met je eigen detonator.

Het nadeel met een of twee detonators, is dat als je niet met een vrienden groep speelt het zomaar zou kunnen dat je ineens in een potje beland waar niemand een primer heeft 8)7 wat ook behoorlijk irritant kan zijn.

Haha en idd het is zwaar irritant als iemand anders je combo kaapt als je net je detonator erin schiet :)
Ik zorg dat ik altijd 1 primer bij me heb, die combo's leveren zo veel meer damage en loot op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Waar vind je je luck percentage?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
zelf bij elkaar optellen (de stats van je gearpieces) :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:23
Ik zit in freeplay en heb alle medals goud behalve Gear master.. 28/30 progress. . ik krijg de laatste 2 maar niet voor elkaar :/ .. normaal als ik stronghold doe red ik het altijd zonder er naar te kijken maar kan nu freeplay niet uit omdat me ocd dan alles goud moet zien als er maar 1 mist XD

edit: oh my fuccking god.. ik end freeplay.. is die gewoon gold >_< .. visual bug dus gewoon. hahah jezus wat irritant.

[ Voor 17% gewijzigd door Ricmaniac op 26-02-2019 18:32 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05-09 08:24

Kasai

Legendary

Ik probeerde vandaag kistjes te zoeken aan de hand van deze map https://www.reddit.com/r/.../artt2s/chest_farm_route/ maar dat luikte niet echt.

Atlas#22744

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NLxAROSA schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 16:08:
[...]
Dat is het lastige met statistiek/RNG. Individuele gevallen zeggen niet zoveel. Voor mijn gevoel werkt het ook prima, maar ik had ook het gevoel dat boven een bepaalde hoeveelheid (had op een gegeven moment 136%) het niks meer deed. Maar dat kan ook gewoon toeval zijn dat ik 1 of 2 missies niks kreeg.

Altijd dezelfde discussie bij elke RNG loot game. :+ Check ook eens gambler's fallacy.
Secondair heb je het probleem dat nergens 'waarvan' wordt vermeld, of uberhaubt de loottable berekening. Kan op je base zijn, kan base+ zijn, of extreme geval is het helemaal geen kwestie van optellen, maar percentage op percentage (additive vs multiplicative).

Beetje RNG game geeft echter wel de berekeningen, zelfs D3 heeft dit aardig voor elkaar (met een forced-drop timer), of ze geven het per table en je komt erachter dat de RNG zo belachelijk groot is, het werkelijk niets uitmaakt :P

Buiten het wel/niet droppen, zit je namelijk ook nog met het item, de stats, en de hoogte ervan zelf.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kasai schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 21:54:
Ik probeerde vandaag kistjes te zoeken aan de hand van deze map https://www.reddit.com/r/.../artt2s/chest_farm_route/ maar dat luikte niet echt.
Heb ik afgelopen weekend ook gedaan met weinig succes, alleen die onderaan de waterval ligt er ongeveer 80% van de tijd maar de rest is echt gokken. Gelukkig heb ik ze niet meer nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:23
Nou ik vindt het echt een vette game hoor :+
Maar ik kwam dus in de launch bay vandaag en dat is al een stuk betere hub waar je goed kan rondbewegen, maar wederom vrij saai bekleed en geen uitzicht ofzo. de hubs moeten ze echt flink gaan aanpakken ook imo. Die launch bay zou ideaal zijn om tussendoor ff te chillen met je squad enzo maar je kan niet eens elkaars gear inspecten..

De gameplay is zo lekker van deze game ik heb een tijd niet zo genoten meer van zulke actie, ben benieuwd of er snel een reactie komt op alle slechte reviews en wat ze er precies aan willen doen, want die roadmap is niet echt genoeg eerlijk gezegd! die is te mager om alle kritiekpunten aan te gaan pakken.

[ Voor 5% gewijzigd door Stylze op 27-02-2019 00:15 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk vandaag een bericht over de lootdrops enzo:
https://twitter.com/BenIrvo/status/1100578262143643649?s=09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

DigitalError schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 22:38:
[...]

Heb ik afgelopen weekend ook gedaan met weinig succes, alleen die onderaan de waterval ligt er ongeveer 80% van de tijd maar de rest is echt gokken. Gelukkig heb ik ze niet meer nodig :P
Ligt dus niet aan mij :) Oh well, ik moet er nog 2.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Voor gear hoef je het niet te doen :) gaat veel sneller door gewoon een paar missies te doen, tenminste na de drop nerf van kistjes.

Maar er veranderd zoveel atm, en er was zoveel geklaag, geen idee of ze het terug gedraaid hebben of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DrParanoid schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 07:46:
[...]

Voor gear hoef je het niet te doen :) gaat veel sneller door gewoon een paar missies te doen, tenminste na de drop nerf van kistjes.

Maar er veranderd zoveel atm, en er was zoveel geklaag, geen idee of ze het terug gedraaid hebben of niet.
Gaat meer om die challenges voor die missie gok ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:06
Ik heb de meeste kistjes gehaald met de stronghold en world events in Freeplay. Als je deze voltooid verschijnen er ook kistjes aan het einde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je toevallig in een freeplay komt die al even gaande is dan is de kans aanwezig dat anderen ze al geopend hebben. Dan moet je, voor zover ik weet, freeplay opnieuw starten. Ze respawnen niet.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ja freeplay gaat best snel met kisten. Omdat je ze wild kan vinden en van de world events krijg je een gegarandeerde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Ik hoop oprecht dat ze hier niets aan gaan veranderen.
De droprate is prima zo.
Ik zit nu al op een gearscore van 472 met een playtime van rond de 50 uur.
Wordt de droprate verhoogd zal je heel snel het punt berijken waarin je max-out bent en je de drive mist om nog verder te farmen/spelen.
Dit heb ik precies zo ervaren net Destiny2 en the Division. Eenmaal max-out vergaat de lol van het farmen vrij snel.
Bedenk immers, het is een looter shooter,de opzet van dit concept is dat de speler langzaam aan zn optimale build bij elkaar sprokkelt.

Sowieso snap ik deze ophef niet.
Voorheen klaagde niemand over de droprate ,dan is er een bug waardoor de droprate buitensporig hoog is voor 11 uur , bug wordt gefixed en alles is zoals voorheen , en zie nu alle ophef op YouTube en Reddit over" the broken droprate"...

Waar ik mij wel in kan vinden is het verwijderen van de witte en groene items op GM 1 en hoger. Die horen op dit niveau niet meer thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Gister nog even een missie gedaan, een stronghold en daarna nog even 3 world events voor de daily. Niet heel veel tijd gehad, maar wel een variant in de lmg serie gekregen die ik nog niet had waardoor ik die straks ook kan aftikken met 50kills. M'n volgende unlock word de Colossus en dan ga ik daarmee de grenade launchers en autocannons halen(plus wat van hun skills). En daarna kan ik met een gerust hart alle wapens disenchanten die ik vind zonder er bij na te denken :) Level 15 nu en mag nu naar de fortress of dawn, what ever that may be.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Had gisteren me 2e legendary gedropt gekregen. Was meer een Crapendary :) Gelijk salvaged gewoon :P
Wel nog een masterwork Papapump met vrij goeie stats. dat ding blaast mobs best hard op

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-09 16:10
melly schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 08:37:
[...]

De droprate is prima zo.
Ik zit nu al op een gearscore van 472 met een playtime van rond de 50 uur.
Wordt de droprate verhoogd zal je heel snel het punt berijken waarin je max-out bent en je de drive mist om nog verder te farmen/spelen.
Dit heb ik precies zo ervaren net Destiny2 en the Division. Eenmaal max-out vergaat de lol van het farmen vrij snel.
Bedenk immers, het is een looter shooter,de opzet van dit concept is dat de speler langzaam aan zn optimale build bij elkaar sprokkelt.

Sowieso snap ik deze ophef niet.
Voorheen klaagde niemand over de droprate ,dan is er een bug waardoor de droprate buitensporig hoog is voor 11 uur , bug wordt gefixed en alles is zoals voorheen , en zie nu alle ophef op YouTube en Reddit over" the broken droprate"...

Waar ik mij wel in kan vinden is het verwijderen van de witte en groene items op GM 1 en hoger. Die horen op dit niveau niet meer thuis.
Max gear level betekend niet meteen dat je de beste gear hebt. Gear stats zijn broken waardoor je dus heel veel opties hebt op een stat die voor jouw geen voordeel heeft.

Het is wel interessant om dit een door te lezen https://www.reddit.com/r/..._does_not_feel_rewarding/ waar ook devs op hebben gereageerd.

Feit blijft dat de games die je noemt (voor the division) zo ongeveer uit de dood zijn opgestaan na de hogere lootdrop. Verder vergeet je ook denk ik een groot punt. Jij bent misschien wel onderdeel van de 10% met meeste uren/tijd in de game. Jij vind het dus best om 12 uur te spelen zonder upgrade van je gear. Maar 90% (semi cassual) spelers hebben daar echt geen zin in die haken dan af. Zou dus met hun verdien model ook niet zo'n slimme keus zijn.

Ik grind al 40 uur op werk voor loon dat is voor mij wel genoeg :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-08 16:43
De droprate is prima zo.
Vergeet alleen niet dat mensen zoals ik, die nu op lvl 18 ofzo zitten en dus niet zo heel veel tijd hebben om te spelen wel ook een beetje kans willen maken op fatsoenlijke loot. Als ze de drops zo maken dat je per uur maar 1 potentieel goede item vind, dan is de lol er natuurlijk snel af voor mensen die per week maar 4-6 uurtjes kunnen spelen.

En hoewel de die-hard gamers altijd erg belangrijk zijn voor een spel, moet er wel een balans gevonden worden die ook voor de meer casual gamers leuk blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Damn de Collosus unlocked, ik had er in de demo ook al even mee gespeeld maar wat een geweld is dat ook, prachtig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
Utoka schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 09:24:
[...]

Max gear level betekend niet meteen dat je de beste gear hebt. Gear stats zijn broken waardoor je dus heel veel opties hebt op een stat die voor jouw geen voordeel heeft.

Het is wel interessant om dit een door te lezen https://www.reddit.com/r/..._does_not_feel_rewarding/ waar ook devs op hebben gereageerd.

Feit blijft dat de games die je noemt (voor the division) zo ongeveer uit de dood zijn opgestaan na de hogere lootdrop. Verder vergeet je ook denk ik een groot punt. Jij bent misschien wel onderdeel van de 10% met meeste uren/tijd in de game. Jij vind het dus best om 12 uur te spelen zonder upgrade van je gear. Maar 90% (semi cassual) spelers hebben daar echt geen zin in die haken dan af. Zou dus met hun verdien model ook niet zo'n slimme keus zijn.

Ik grind al 40 uur op werk voor loon dat is voor mij wel genoeg :+
Eens..max gear betekent niet de beste gear.
Maar dit doet niets af van mijn standpunt , de kracht van een looter shooter is dat je vele uren in het spel steekt met als doel steeds krachtiger en beter te worden. En dat zal beginnen met als eerste een max-out gear score en dan langzaam aan je build optimaliseren. Dit is nu eenmaaal het concept van een looter shooter. Met een paar uur spelen al een max-out niveau behalen is killing voor dit gameconcept .

En 12 uur spelen met geen enkele upgrade is op dit niveau waar we nu nog zitten nog niet aan de orde. Dit niveau van spelen zullen alleen de diehards bereiken die idd er lol uit halen om hun build te perfectioneren

Ben het overigens niet eens met wat je zegt over the Division en Destiny. Elk had hun eigen reden wat maakte dat het spel flopt. Destiny vooral wegens gebrek aan gamecontent en (hier komt het) je was in een mum van tijd aan je max powerlevel waardoor er geen reden meer was voor spelen/farmen.
Division was vooral broken wegens bugs...

Maar ik snap je standpunt , en dit is idd het lastige aan dit soort spellen. De casual player en de diehard spelers moeten zich kunnen vinden in het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 23:43
Ik geef ook de voorkeur aan het lootsystem die vrijdag van kracht was.

Als de goede loot zeer zeldzaam is, dan zullen de casuals afhaken want ze zien toch niets met hun 4-6 uur per week. En het is net die groep die vaak het grootst in aantallen zijn.

Verander je het lootsystem naar Diablo dan zullen de casuals blij zijn en ook de diehards want die kunnen hun build perfectioneren. Dat laatste is ook niet echt aangenaam als je maar 1 loot krijgt om de paar uur en er wordt dan nog gekozen uit 52 verschillende perks op je item.

Meerdere games gaan naar dit model indien je legendaries random stats hebben voor een reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En daarbij heb je ook nog eens 4 javelins die je kunt perfectioneren dus 4x zoveel tijd die je er als die hard in kunt stoppen :P

Ik hou het voorlopig bij mijn Storm tot die geperfectioneerd is en dan de rest 1 voor 1 doen.

[ Voor 27% gewijzigd door RubenSaurus op 27-02-2019 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Er stond gisteren een mooie post op reddit over loot, specifiek hoe andere games daarmee omgegaan zijn. In Diablo 3 was het vrijwel onmogelijk een legendary of set item te krijgen in het begin en dan wanneer je het kreeg was het vaak crap. Wat ze gedaan hebben om dat aan te passen was: we laten meer legendary en set items droppen.

Het heeft te maken met een gevoel. Krijg je na 40uur farmen eindelijk een legendary dan is je eerste reactie: YEAH! dan zie je de stats en dan is het: BLEH! Na de change was het: Legendary! Yeah! oh stats suck, meh, but I'll get a new one soon and at least I can use this untill I do.

Meer loot betekend meer crap loot, maar ook een hogere kans op loot wat bruikbaar is. Plus als speler is het leuker om meer te krijgen ook al zijn de stats crap, dan heel weinig te krijgen met crap stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En al die crap loot kun je scrappen en dan nieuwe gear craften met blueprints :P heb je nog vaker kans op goede stats :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-09 13:09
Ik heb nu een kleine drie avonden gespeeld naast de beta en ik moet zeggen, dat het spel wel leuk is, maar mij (nog) niet weet te pakken zoals Destiny. Ik verglijk het toch met Destiny en the Division.

ook The Division had voor mij een beperkte houdbaarheid en ik denk dat dat voornamelijk komt door de niet verscheidenheid in omgevingen en tegenstanders. Ook is er niet een echte volwaardige Single player of wordt je uitgedaagd om bepaalde challenges te halen.

Er zit nog steeds veel potentie in het spel en ik schrijf het niet af, maar voor mij is het geen spel waar ik zoveel uur in ga steken als in Destiny vermoed ik.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Bedankt voor de reacties op de kistjes, ik heb 3 strongholds gedaan en hoefde er nog maar 3, dus dacht ik farm ze 'effe'. Afijn vanavond weer stronghold in dus.

Mijn eerste keus qua javelin was de Interceptor, super leuk want snel en goede single target dps, echter miste ik wel een beetje de aoe damage. Als tweede javelin de Colossus gekozen, eerst beetje links laten liggen, maar na gisteren helemaal hooked, holy fuck wat epic. Op een gegeven moment had ik flame thrower + flame mortar, waardoor ik alles en iedereen constant aan het primen was en mijn teammates dus konden detonaten. Goud.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
na 72u is het voor mij nu wel klaar... Elke dag die legendary contracts... leuk, maar elke dag hetzelfde... dat niet alleen, die legendary contracts zijn vrijwel hetzelfde als de hersenloze world events die in freeplay voorbij komen... 0 hidden places worden gebruikt (die er vet uit zien en juist een leuke verandering zouden zijn)...

Tot aan de endgame toch wel aardig lovend... In de endgame... niets nieuws, allemaal hetzelfde wat er al was, eigenlijk maar 2 echte strongholds... waar van 1 ook nog eens als farm spot wordt gebruikt.. na 2 kistjes iedereen weg. Hoe vet het concept ook is, ik leg het nu aan de kant...

Vind het jammer, het goede hoop en veel zin in deze game (zie 72u in afgelopen 2 weken...) maar kom mezelf nu tegen dat het nog meer en een hele kleine rotatie pool in contracts/events zit

Denk over een maand of 3 nog maar eens een slinger geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
mfneed schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:13:
na 72u is het voor mij nu wel klaar... Elke dag die legendary contracts... leuk, maar elke dag hetzelfde... dat niet alleen, die legendary contracts zijn vrijwel hetzelfde als de hersenloze world events die in freeplay voorbij komen... 0 hidden places worden gebruikt (die er vet uit zien en juist een leuke verandering zouden zijn)...

Tot aan de endgame toch wel aardig lovend... In de endgame... niets nieuws, allemaal hetzelfde wat er al was, eigenlijk maar 2 echte strongholds... waar van 1 ook nog eens als farm spot wordt gebruikt.. na 2 kistjes iedereen weg. Hoe vet het concept ook is, ik leg het nu aan de kant...

Vind het jammer, het goede hoop en veel zin in deze game (zie 72u in afgelopen 2 weken...) maar kom mezelf nu tegen dat het nog meer en een hele kleine rotatie pool in contracts/events zit

Denk over een maand of 3 nog maar eens een slinger geven!
Je hebt wel een beetje een negatieve ondertoon in je post, ik weet niet of dit bedoelt is. Maar als dit het geval is, sta even stil bij wat je zegt, je hebt dus in 2 weken 72 uur!! in het spel gestoken en bent uitgekeken op de launch content (begrijpelijk).

Maar bekijk het eens vanuit het perspectief van de 'gemiddelde' speler die zeg 10 uur per week speelt. Die doet er dan dus 7x = 14 weken over om jouw prestatie te evenaren. Bij die tijd is er alweer zoveel extra content toegevoegd dat je bijna weer opnieuw kunt beginnen.

Het zou mij dan ook extreem verbaast hebben als ze in de day-1 versie van het spel meer dan 50-100 uur aan speelplezier hadden weten te proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Robbaman schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:34:
[...]

Je hebt wel een beetje een negatieve ondertoon in je post, ik weet niet of dit bedoelt is. Maar als dit het geval is, sta even stil bij wat je zegt, je hebt dus in 2 weken 72 uur!! in het spel gestoken en bent uitgekeken op de launch content (begrijpelijk).

Maar bekijk het eens vanuit het perspectief van de 'gemiddelde' speler die zeg 10 uur per week speelt. Die doet er dan dus 7x = 14 weken over om jouw prestatie te evenaren. Bij die tijd is er alweer zoveel extra content toegevoegd dat je bijna weer opnieuw kunt beginnen.

Het zou mij dan ook extreem verbaast hebben als ze in de day-1 versie van het spel meer dan 50-100 uur aan speelplezier hadden weten te proppen.
Mja, had misschien wat meer verwacht... ja, ik heb (met een geluk bij een ongeluk) meer tijd kunnen besteden dan de gemiddelde gamer aan deze game en 72u is een hoop! Maar bij het eerste uur doe je vrijwel hetzelfde als in het 72ste uur... maar begrijp me niet verkeerd, heb een hoop plezier aan de game (gehad)!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Laatst online: 31-07 22:01
Robbaman schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:34:
Da's wel een interessante...vroeger was dat namelijk heel normaal; Final Fantasy delen waren doorgaans wel goed voor 100+ uur (150-200 voor de completionists). Er is de laatste 20-25 jaar echt wel een hoop veranderd hoor. Natuurlijk waren er toen ook al games die met 20-50 wel klaar waren, maar nu lijkt 20 uur content bij launch eerder norm dan uitzondering.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
Zarhrezz schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:25:
Da's wel een interessante...vroeger was dat namelijk heel normaal; Final Fantasy delen waren doorgaans wel goed voor 100+ uur (150-200 voor de completionists). Er is de laatste 20-25 jaar echt wel een hoop veranderd hoor. Natuurlijk waren er toen ook al games die met 20-50 wel klaar waren, maar nu lijkt 20 uur content bij launch eerder norm dan uitzondering.
Dat er veel veranderd is is zeker. Toch zie je zelden dat het gebrek aan content een gevolg is van weinig inzet. Ze zijn met Anthem voor zover mij bekend 6 jaar bezig geweest. Dat is niet niks. Ik kan dan ook alleen maar concluderen dat het maken van een spel tegenwoordig veel complexer is dan het vroeger was.

Nu heb ik van een van de dev livestreams begrepen dat Anthem zoals hij nu is uitgebracht vooral een toolbox is waar ze heel flexibel mee zijn, zodat ze er in hoog tempo content aan toe kunnen gaan voegen. Dit, en de grafische kunsten van het spel verklaren wellicht waar die enorme complexiteit vandaan komt.

Of die content er ook echt gaat komen (zeker nu het spel zo tegen lijkt te vallen in de verkopen) moeten we nog maar afwachten. Ik hoop het van harte aangezien de potentie enorm is, maar ik vrees het ergste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
6 jaar in ontwikkeling geweest ja, maar dat is natuurlijk vanaf het schetsen van de concept art dus daar verkijken veel mensen zich wel op denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Laatst online: 31-07 22:01
Robbaman schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 12:57:
Dat er veel veranderd is is zeker. Toch zie je zelden dat het gebrek aan content een gevolg is van weinig inzet. Ze zijn met Anthem voor zover mij bekend 6 jaar bezig geweest. Dat is niet niks. Ik kan dan ook alleen maar concluderen dat het maken van een spel tegenwoordig veel complexer is dan het vroeger was.
Software is complexer geworden, zeker, maar de tools om daarmee om te gaan ook. Een Final Fantasy VII was voor die tijd ook extreem complex (voor het eerst 3D sprites). Het probleem is tegenwoordig denk ik meer een probleem op gebied van focus....zet je de resources in voor content of voor betere graphics, etc.
Nu heb ik van een van de dev livestreams begrepen dat Anthem zoals hij nu is uitgebracht vooral een toolbox is waar ze heel flexibel mee zijn, zodat ze er in hoog tempo content aan toe kunnen gaan voegen. Dit, en de grafische kunsten van het spel verklaren wellicht waar die enorme complexiteit vandaan komt.
Op zich leuk dat ze een toolbox releasen met beperkte content, maar dan moet het afrekenmodel anders; zeg €25-30 nu en daarnaast een abonnement / seasonal pass. Gamers betalen niet voor een toolbox waarmee je iets kan maken, ze betalen voor content die ze nu kunnen spelen. Nu full price vragen voor beperkte content is vragen om negatieve reacties...en die zijn er dan ook.
Of die content er ook echt gaat komen (zeker nu het spel zo tegen lijkt te vallen in de verkopen) moeten we nog maar afwachten. Ik hoop het van harte aangezien de potentie enorm is, maar ik vrees het ergste.
Met EA al uitgever vrees ik hetzelfde. Dit lijkt een schoolvoorbeeld van verkeerde verwachtingsmanagement gecombineerd met een niet kloppend afrekenmodel.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-09 14:59
Zarhrezz schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:15:
[...]

Software is complexer geworden, zeker, maar de tools om daarmee om te gaan ook. Een Final Fantasy VII was voor die tijd ook extreem complex (voor het eerst 3D sprites). Het probleem is tegenwoordig denk ik meer een probleem op gebied van focus....zet je de resources in voor content of voor betere graphics, etc.

[...]

Op zich leuk dat ze een toolbox releasen met beperkte content, maar dan moet het afrekenmodel anders; zeg €25-30 nu en daarnaast een abonnement / seasonal pass. Gamers betalen niet voor een toolbox waarmee je iets kan maken, ze betalen voor content die ze nu kunnen spelen. Nu full price vragen voor beperkte content is vragen om negatieve reacties...en die zijn er dan ook.

[...]

Met EA al uitgever vrees ik hetzelfde. Dit lijkt een schoolvoorbeeld van verkeerde verwachtingsmanagement gecombineerd met een niet kloppend afrekenmodel.
Zullen we de devs iig een kans geven wat we bij The Division en Destiny ook gedaan hebben ;) die waren @launch ook maar karig zeg maar en kijk waar het uitgekomen is.

Tevens word ik een beetje moe van dat geblaat EA is the DEVIL, ja ze hebben de plank een aantal keer goed misgeslagen en ook ik ben totaal tegen lootboxen maar het is niet alleen EA die zo is.

[ Voor 7% gewijzigd door Gixxer27 op 27-02-2019 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gixxer27 schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 13:53:
[...]

Zullen we de devs iig een kans geven wat we bij The Division en Destiny ook gedaan hebben ;) die waren @launch ook maar karig zeg maar en kijk waar het uitgekomen is.
Precies, en die hanteerden wel season passes en voor Destiny zelfs een aanschaf ter waarde van de volledige game voor alle extra content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
Ik heb er inmiddels ook meer dan een uurtje of 20-25 in zitten en vermaak mij nog steeds prima, ben inmiddels 30 en kan nu lekker op zoek naar de juiste masterworks/legendarys voor een vette build.

Moet wel vermelden dat ik eigenlijk alleen met vrienden speel in party en dus ook in de chat en dat scheelt wel denk ik, het is ondanks dat ze het zeggen niet echt een solo game.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:00
...
Ik vind dit toch wel een hele verkeerde voorstelling van de game. Ik snap sowieso die hele discussie over beperkte content niet. De gemiddelde eerste playthrough ligt in deze game ergens tussen de 40 en 60 uur. Tenminste als je niet op easy alleen even snel de story missies doet (dan ben je inderdaad wel sneller klaar).

40 - 60 uur is toch niet weinig, hoe kun je dat nu beperkte content noemen en de game classificeren als toolbox, dat is gewoon lachwekkend.

er zijn maar weinig games op de markt die 40 uur aan gameplay halen en waar niemand over klaagt over de hoeveelheid content. Bijvoorbeeld de laatste god of war wordt helemaal de hemel in geprezen (is ook terecht want is een mooie game), maar die haalt echt geen 40 uur gameplay. Of denk aan games als Until dawn (ben je in 8 uur klaar, wordt ook enorm hoog gewaardeerd), of bijvoorbeeld de vele VR games die 40 euro vragen voor 2 tot 4 uur gameplay. Of games als The order (6 uurtjes), uncharted en ga zo maar door. Allemaal kortere gameplay voor dezelfde hoge prijs. En wat te denken van de nieuwe COD, die heeft een paar maps bij release, geen single player en dat is het.

Dan is het benoemen van Anthem als toolbox voor maximaal 25 euro echt bizar te noemen als je dat in dit kader bekijkt.

Het is niet persoonlijk naar jou toe overigens, maar als ik hier meerdere berichten lees over dat anthem zo weinig content bevat en dat bedragen van 15 euro soms al te veel is voor de game. Dan vraag ik me serieus af wat mensen dan verwachten van games. Dan kun je beter stoppen met gamen want de games waar je dan naar op zoek bent die gaan echt niet komen op korte termijn, dat kost veeeeeeel te veeeeel aan development geld om daaraan te voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gixxer27
robinez schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:02:
[...]

Ik vind dit toch wel een hele verkeerde voorstelling van de game. Ik snap sowieso die hele discussie over beperkte content niet. De gemiddelde eerste playthrough ligt in deze game ergens tussen de 40 en 60 uur. Tenminste als je niet op easy alleen even snel de story missies doet (dan ben je inderdaad wel sneller klaar).

40 - 60 uur is toch niet weinig, hoe kun je dat nu beperkte content noemen en de game classificeren als toolbox, dat is gewoon lachwekkend.

er zijn maar weinig games op de markt die 40 uur aan gameplay halen en waar niemand over klaagt over de hoeveelheid content. Bijvoorbeeld de laatste god of war wordt helemaal de hemel in geprezen (is ook terecht want is een mooie game), maar die haalt echt geen 40 uur gameplay. Of denk aan games als Until dawn (ben je in 8 uur klaar, wordt ook enorm hoog gewaardeerd), of bijvoorbeeld de vele VR games die 40 euro vragen voor 2 tot 4 uur gameplay. Of games als The order (6 uurtjes), uncharted en ga zo maar door. Allemaal kortere gameplay voor dezelfde hoge prijs. En wat te denken van de nieuwe COD, die heeft een paar maps bij release, geen single player en dat is het.

Dan is het benoemen van Anthem als toolbox voor maximaal 25 euro echt bizar te noemen als je dat in dit kader bekijkt.

Het is niet persoonlijk naar jou toe overigens, maar als ik hier meerdere berichten lees over dat anthem zo weinig content bevat en dat bedragen van 15 euro soms al te veel is voor de game. Dan vraag ik me serieus af wat mensen dan verwachten van games. Dan kun je beter stoppen met gamen want de games waar je dan naar op zoek bent die gaan echt niet komen op korte termijn, dat kost veeeeeeel te veeeeel aan development geld om daaraan te voldoen.
Precies dit dus, word op dit moment alleen maar geroepen dat het k*t is omdat er a) een EA sticker op zit en b) je er makkelijk mensen mee op je hand krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 16:37
Kasai schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 11:10:
Bedankt voor de reacties op de kistjes, ik heb 3 strongholds gedaan en hoefde er nog maar 3, dus dacht ik farm ze 'effe'. Afijn vanavond weer stronghold in dus.

Mijn eerste keus qua javelin was de Interceptor, super leuk want snel en goede single target dps, echter miste ik wel een beetje de aoe damage. Als tweede javelin de Colossus gekozen, eerst beetje links laten liggen, maar na gisteren helemaal hooked, holy fuck wat epic. Op een gegeven moment had ik flame thrower + flame mortar, waardoor ik alles en iedereen constant aan het primen was en mijn teammates dus konden detonaten. Goud.
Als jij iemand primed en een teammate detonate het, krijg je dan ook iets van een combo bonus? volgens mij verdien je x xp per x aantal combo's oid. Want als dat zo is wil ik best mijn colossus gaan ombouwen om veel te primen.. 8)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 01-09 20:26
Pff, de tomb challenges zijn echt een pain. In Freeplay zijn standaard maar een paar mensen te vinden (playstation), wat niet helpt in de world events. Ik heb nu drie world events ge-solo'd (waarvan twee in easy), maar hij telde er maar twee ;(

En voor de rest... ik heb nog maar 1 van de 15 kisten, dus dat wordt nog leuk.

Jammer, voelt echt als een roadblock, terwijl het spel daarvoor gewoon ontzettend leuk was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

claudior schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:57:
Pff, de tomb challenges zijn echt een pain. In Freeplay zijn standaard maar een paar mensen te vinden (playstation), wat niet helpt in de world events. Ik heb nu drie world events ge-solo'd (waarvan twee in easy), maar hij telde er maar twee ;(

Jammer, voelt echt als een roadblock, terwijl het spel daarvoor gewoon ontzettend leuk was.
als je 2 world events hebt gedaan dan zou je ook 2 kisten moeten hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
claudior schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:57:

Er zitten altijd maar 4 mensen in je sessie (ze willen het misschien gaan verhogen maar ik zou er voorlopig niet op rekenen) en je kunt elkaar bijna niet zien. World events zijn echt een draak in je eentje en ook kut dat ze voor de rest van de spelers niet meteen zichtbaar worden zodat ze je kunnen komen helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kasai

Kasai

Legendary

Melantrix schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:33:
[...]

Als jij iemand primed en een teammate detonate het, krijg je dan ook iets van een combo bonus? volgens mij verdien je x xp per x aantal combo's oid. Want als dat zo is wil ik best mijn colossus gaan ombouwen om veel te primen.. 8)
Geen idee eerlijk gezegd, maar ik hoor wel constant dat geluid dat iemand uit mijn team ze detonate. Zelf kan ik trouwens ook nog detonaten met shield slam of jump + melee.

Atlas#22744

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claudior
Verwijderd schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 14:59:
[...]

als je 2 world events hebt gedaan dan zou je ook 2 kisten moeten hebben. ;)
Oh, ik heb maar 1 kistje gezien. Nou ja, inclusief de derde missie heb ik dan twee kistjes gemist :)
DigitalError schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:01:
[...]

Er zitten altijd maar 4 mensen in je sessie (ze willen het misschien gaan verhogen maar ik zou er voorlopig niet op rekenen) en je kunt elkaar bijna niet zien. World events zijn echt een draak in je eentje en ook kut dat ze voor de rest van de spelers niet meteen zichtbaar worden zodat ze je kunnen komen helpen.
Ah, dat wist ik niet dat dat de limiet was. Zou fijn zijn dat je dan automatisch in een group komt, zodat men wat meer gaat samenwerken.

Freeplay moeten ze zeker meer mensen gaan toelaten (like Destiny 2), anders is er echt geen bal aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman

Ben ik toch niet helemaal met je eens. Ik speel het spel 'gewoon', dus niet rushen door het verhaal, maar ook niet onzinnig lang over alle gesprekken doen ofzo (ik sla er regelmatig een stel over) en ben nu level 18 met volgens het hoofdscherm 17uur speeltijd.

Ik verwacht toch zeker nog wel 30 uur te kunnen spelen voordat ik wel een beetje genoeg ga krijgen van de content zoals deze nu is. Dat betekent dus ~50 uur vermaak voor een game wat ik al best acceptabel vind.

Maar daar houdt het niet mee op, ik heb ook gratis toegang tot alle extra content die ze gaan uitbrengen. Dus zelfs als het mij niet snel genoeg gaat kan ik het spel wegleggen, over 6 maanden terugkomen en weer 50 uur spelen voor hetzelfde aankoopbedrag. Het feit dat dit kan zit natuurlijk ook wel deels in het aankoopbedrag (en de optionele extra aankopen) verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Ja eens freeplay zoudeb er echt veel meer in moeten kunnen komen. Zeker in een map die zowel horizontaal als verticaal te beleven is.

Gisteren de multikills gehaald voor de laatste tombe, kan nu eindelijk verder in de main quest wat ik vanavond dan ook ga doen. Ik heb nog niet veel contracts gedaan, degene die ik heb gedaan zijn van die Turk dacht ik alleen. Er zijn toch wel meer npc's waar ik contracts kan gaan doen.?
Hoe negatief (in mijn ogen onterecht) sommige zijn snap ik niet,, kan ook komen omdat ik totaal nieuw ben in dit genre en in 3rd person games.!
Het enige wat ik vervelend vind als jee met random spelers een stronghold doet dat je af en toe, zeker niet altijd van die lui hebben die maar wat doen en continu dood gaan terwijl ze al hoger in level zijn en wel zouden moeten weten hoe of wat.

Ik speel met de ranger als main. als deze helemaal klaar is met de build ga ik pas een andere doen.
Er valt me op dat op ps4 weinig met die tank spelen, colossus dacht ik zo uit me hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
endechaos schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:54:
Het enige wat ik vervelend vind als jee met random spelers een stronghold doet dat je af en toe, zeker niet altijd van die lui hebben die maar wat doen en continu dood gaan terwijl ze al hoger in level zijn en wel zouden moeten weten hoe of wat.
Hou er wel rekening mee dat er 2 factoren zijn die bepalen hoe sterk de tegenstanders zijn: 1) Je eigen pilot level en 2) de difficulty setting.

Dit betekent dus dat als jij als pilot level 10 een stronghold doet op hard en redelijk goede gear hebt voor een level 10 en je in de groep komt met 3 level 30'ers die juist slechte gear hebben voor een 30'er, dat het voor hen heel moeilijk kan zijn, de enemies schalen namelijk voor elke speler afzonderlijk o.b.v. bovengenoemde 2 punten (waarbij difficulty natuurlijk voor iedereen hetzelfde ingesteld staat tijdens een specifieke missie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
Robbaman schreef op woensdag 27 februari 2019 @ 15:58:
[...]

Hou er wel rekening mee dat er 2 factoren zijn die bepalen hoe sterk de tegenstanders zijn: 1) Je eigen pilot level en 2) de difficulty setting.

Dit betekent dus dat als jij als pilot level 10 een stronghold doet op hard en redelijk goede gear hebt voor een level 10 en je in de groep komt met 3 level 30'ers die juist slechte gear hebben voor een 30'er, dat het voor hen heel moeilijk kan zijn, de enemies schalen namelijk voor elke speler afzonderlijk o.b.v. bovengenoemde 2 punten (waarbij difficulty natuurlijk voor iedereen hetzelfde ingesteld staat tijdens een specifieke missie)
Ah oké dat wist ik niet! zelf ben ik leven 17 dacht ik nu net een gearlevel van 142 geloof ik en speel op hard altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:23
Maar 4 spelers in freeplay?!? dat is wel echt weinig zeg, ik vond het al gek dat ik bijna nooit iemand tegen kwam.. lijkt wel alsof deze game voor de volgende gen pas gereleased had moeten worden de graphics zijn misschien gewoon te mooi voor deze gen want het draait niet altijd soepel en wss als er meer mensen samen zouden kunnen spelen in freeplay of in raids gaat het helemaal kut lopen.

Maar verder vindt ik het nog steeds een fantastische game tot nu toe:)

Playstation 5

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Update over loot en inscriptions, vandaag komen er aanpassingen aan de inscriptions zodat ze beter passen bij de items en de grijze en groene loot dropt niet meer na level 30. Volledige details hier:
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Hier heeft iemand een onwijs uitgebreide post gemaakt met tips over het schilderen van Javelins en het kleurgebruik:

[ Voor 29% gewijzigd door RubenSaurus op 28-02-2019 06:57 ]

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 10:45

Luukwa

o/

Kon 'm voor 40 euro niet laten liggen.. het is voor mij een beetje een mix tussen Warframe, Destiny en Halo x)
Wel erg vermakelijk.

Soundcloud!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Gisteren level 16 geworden en de colossus unlocked. Gezien de colossus specieke wapens de enige zijn waar ik de eerste challenge nog voor moest, gelijk maar even gaan spelen. Ik begrijp niet dat mensen dit mainen. Wat een saaie class die de tank zou moeten zijn, maar waarbij het schild actief is ipv passief en het is zoooooooooooooo langzaam. :S Ik ben blij als ik die challenges heb gehad, dan parkeer ik het in de ijskast.

• Poulske
DigitalError schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 06:41:
Update over loot en inscriptions, vandaag komen er aanpassingen aan de inscriptions zodat ze beter passen bij de items en de grijze en groene loot dropt niet meer na level 30. Volledige details hier:

Hier heeft iemand een onwijs uitgebreide post gemaakt met tips over het schilderen van Javelins en het kleurgebruik:
Ik heb Anthem ondertussen sinds launch op de PS4 gespeeld en ondertussen level 17, maar ik snap helemaal niets van die post... 8)7
Wat zijn inscriptions uberhaupt?

Verwijderd

Poulske schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 08:15:
[...]

Ik heb Anthem ondertussen sinds launch op de PS4 gespeed en ondertussen level 17, maar ik snap helemaal niets van die post... 8)7
volgens mij zijn dat de perks op de wapens... maar ben daar zelf helemaal nog niet mee bezig, dat komt wel na als ik level 30 ben. Zit nu op level 20.
Poulske schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 08:15:
[...]

Ik heb Anthem ondertussen sinds launch op de PS4 gespeed en ondertussen level 17, maar ik snap helemaal niets van die post... 8)7
Dat zijn die bonussen op die items en wapens die onderin staan zoals +5% shield recharge speed enzo ;)

• Poulske
Duidelijk, dank u. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:21
Gisteravond mijn eerste stapjes kunnen doen in de game. Ben enthousiast ondanks alle negatieve geluiden. Vanavond wat meer tijd en dus lekker verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
ik heb niet zoveel vrije tijd dus dan kan ik een keertje een uurtje spelen elke 2-3 dagen, maar moet zeggen blijf het leuk vinden... Nadeel is wel de winige progressie, ik ga namelijk bij iedereen die iets te vertellen heeft tussen de missies in en dat betekend eigenlijk een overhead van een half... Als in in een uur tijd ben ik een half uur bezig met schieten en half uur met lullen :P
Die verhouding mag voor mij part meer naar 25/75 gaan :P

[ Voor 6% gewijzigd door TIGER79 op 28-02-2019 09:16 ]

TIGER79 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 09:16:
ik heb niet zoveel vrije tijd dus dan kan ik een keertje een uurtje spelen elke 2-3 dagen, maar moet zeggen blijf het leuk vinden... Nadeel is wel de winige progressie, ik ga namelijk bij iedereen die iets te vertellen heeft tussen de missies in en dat betekend eigenlijk een overhead van een half... Als in in een uur tijd ben ik een half uur bezig met schieten en half uur met lullen :P
Die verhouding mag voor mij part meer naar 25/75 gaan :P
Je kunt ook niet lullen met die mensen :+ maar dan mis je wel leuke dingen vind ik persoonlijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
ye-roon schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 08:11:
Gisteren level 16 geworden en de colossus unlocked. Gezien de colossus specieke wapens de enige zijn waar ik de eerste challenge nog voor moest, gelijk maar even gaan spelen. Ik begrijp niet dat mensen dit mainen. Wat een saaie class die de tank zou moeten zijn, maar waarbij het schild actief is ipv passief en het is zoooooooooooooo langzaam. :S Ik ben blij als ik die challenges heb gehad, dan parkeer ik het in de ijskast.
Ik speel collossus als main, maar ik vind het verre van saai. Ik gebruik de flamethrower + lightning coil voor de prime en detonator. Als mijn lighting coil op cooldown is, stamp ik even flink op de grond om alles de detonaten wat om me heen staat.

Het is ook heerlijk om met je shield up als een idioot door de mobs heen te lopen en alles en iedereen omver te beuken om het vervolgens af te maken met een shield slam. Maar goed, ieder zijn persoonlijke smaak natuurlijk. :)

Wat ik ook fijn vind is dat ik mijn shield up kan houden tijdens een revive, scheelt enorm veel frustatie bij sommige boss fights.. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
Partypooper schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:34:
Ik speel collossus als main, maar ik vind het verre van saai. Ik gebruik de flamethrower + lightning coil voor de prime en detonator. Als mijn lighting coil op cooldown is, stamp ik even flink op de grond om alles de detonaten wat om me heen staat.

Het is ook heerlijk om met je shield up als een idioot door de mobs heen te lopen en alles en iedereen omver te beuken om het vervolgens af te maken met een shield slam. Maar goed, ieder zijn persoonlijke smaak natuurlijk. :)

Wat ik ook fijn vind is dat ik mijn shield up kan houden tijdens een revive, scheelt enorm veel frustatie bij sommige boss fights.. :p
Precies wat hij zei! Hoewel ik moet bekennen dat na jaren mage gespeeld te hebben in WoW de Storm javelin me ook wel wat lijkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Partypooper schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:34:
[...]

Ach ieder z'n ding. Ik main Interceptor en van dashing around, dodging everything naar I have to stand still and I have to press a button to block is voelt als een stap terug in de tijd.

Ik zie ook niet de toegevoegde waarde van een Colossus in team verband. Een ranger met een defensieve setup is waarschijnlijk veel effectiever om het feit dat hij makkelijker dmg kan voorkomen en dat het overshield sneller hersteld. Het is gewoon niet voor mij. Maar als je plezier er in heb, gewoon lekker blijven spelen, plezier is belangrijkste rede om een game te doen :)

• Partypooper
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-09 08:23
ye-roon schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 10:55:
[...]

Ach ieder z'n ding. Ik main Interceptor en van dashing around, dodging everything naar I have to stand still and I have to press a button to block is voelt als een stap terug in de tijd.

Ik zie ook niet de toegevoegde waarde van een Colossus in team verband. Een ranger met een defensieve setup is waarschijnlijk veel effectiever om het feit dat hij makkelijker dmg kan voorkomen en dat het overshield sneller hersteld. Het is gewoon niet voor mij. Maar als je plezier er in heb, gewoon lekker blijven spelen, plezier is belangrijkste rede om een game te doen :)
Haha ja dan kan ik mij wel voorstellen dat het een behoorlijke stap terug is als je van interceptor af komt. ;)

En zoals je al zei, ieder zijn ding, spelen wat je leuk vind! Game zal er niet beter op worden als iedereen maar hetzelfde speelt.. :p

GT: TheBelSn1ckel PSN: TheBelSn1ckel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:54
Ik heb momenteel die EA Acces voor 10 uurtjes gameplay. Misschien niet handig om het hardop te roepen, maar ik vind het serieus een leuke game.

Ik ben wel al een paar keer uit de server geworpen, dat is wel hinderlijk. Maar tot nu toe vind ik de gameplay goed in elkaar zitten. Misschien na die 10 uur toch maar de volledige versie aanschaffen. Speel het op de One X, ziet er grafisch ook fantastisch uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nol_NL schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 12:15:
Ik heb momenteel die EA Acces voor 10 uurtjes gameplay. Misschien niet handig om het hardop te roepen, maar ik vind het serieus een leuke game.

Ik ben wel al een paar keer uit de server geworpen, dat is wel hinderlijk. Maar tot nu toe vind ik de gameplay goed in elkaar zitten. Misschien na die 10 uur toch maar de volledige versie aanschaffen. Speel het op de One X, ziet er grafisch ook fantastisch uit.
Waarom is het niet handig om hardop te zeggen dat je er plezier van hebt? :P heeft toch niemand last van? ;)

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:34
DigitalError schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 12:26:
[...]

Waarom is het niet handig om hardop te zeggen dat je er plezier van hebt? :P heeft toch niemand last van? ;)
Klopt, maar door de vele negatieve reacties (ook hier) voel ik me ook weleens "schuldig" dta ik het eigenlijk een superleuke game vind. Tevens het feit dat ik de conversaties prima vind doet mij "schuldig" voelen.

Ik ben ook geen rusher, misschien dat dat ook mee speelt. Ik vermaak me prima.
Ben nu lvl 15 en nog 1 level en dan kan ik weer een Javelin unlocken. Heb nu ranger en Storm. Ik denk dat ik hierna de collossus ga spelen.
Puur om eens te kijken hoe dat is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
beebie121 schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 13:03:
[...]

Klopt, maar door de vele negatieve reacties (ook hier) voel ik me ook weleens "schuldig" dta ik het eigenlijk een superleuke game vind. Tevens het feit dat ik de conversaties prima vind doet mij "schuldig" voelen.

Ben nu lvl 15 en nog 1 level en dan kan ik weer een Javelin unlocken. Heb nu ranger en Storm. Ik denk dat ik hierna de collossus ga spelen.
Er zijn ook zat mensen die wel positief zijn hier en die er veel plezier aan beleven gelukkig, waaronder ikzelf. Schroom vooral niet om dat te delen anders lezen mensen sowieso alleen maar negatieve reacties ;)

• Robbaman
Deze gast heeft een wat realistischere review:

YouTube: ANTHEM Review - IS IT WORTH IT?! (NO SPOILERS)

• ye-roon

ye-roon

knaak

[...]

Het feit dat het algemene beeld dat op internet geschetst word door EA bashers daarna is overgenomen door de meeste review outlets snap ik niet. Ja het genereert clicks. Maar is dat alles wat je er mee wil bereiken?

Mijn ervaring tot nu toe is dat ik een goed spelende action rpg onder de knoppen heb. Met een goed verhaal, leuke personages met goede voice acting. De L2 en R2 opties om te praten vind ik wel wat jammer gezien je er niet dieper op in kan, maar begrijpelijk gezien het een ongoing game is en je niet alles kan afvangen op zo'n manier. Ik ben nu level 16 en heb een aantal main missions tegelijk(waaronder de eerste missie van de demo) dus ik denk dat ik zo ong halverwege de story ben, dat in uurtje of 20. Snel reken sommetje kom ik op 35-40 voor de main story wat ik voor een singleplayer game zeer acceptabel vind. Maar dan houdt deze game niet op en kan ik ook gaan voor meer content en komt er meer content gratis aan. Daarom gewoon jammer dat iedereen mee is gegaan in de EA bash hype terwijl ze ook gewoon wat meer objectief hadden kunnen zijn. Maar objectief blijvende, ze hadden ook die day1 patch uit kunnen brengen tijdens de early access waardoor laad tijden en lootdrops etc anders waren en de reviews daarmee waarschijnlijk hoger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbaman
ye-roon schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 13:28:
Het feit dat het algemene beeld dat op internet geschetst word door EA bashers daarna is overgenomen door de meeste review outlets snap ik niet. Ja het genereert clicks. Maar is dat alles wat je er mee wil bereiken?

Mijn ervaring tot nu toe is dat ik een goed spelende action rpg onder de knoppen heb. Met een goed verhaal, leuke personages met goede voice acting. De L2 en R2 opties om te praten vind ik wel wat jammer gezien je er niet dieper op in kan, maar begrijpelijk gezien het een ongoing game is en je niet alles kan afvangen op zo'n manier. Ik ben nu level 16 en heb een aantal main missions tegelijk(waaronder de eerste missie van de demo) dus ik denk dat ik zo ong halverwege de story ben, dat in uurtje of 20. Snel reken sommetje kom ik op 35-40 voor de main story wat ik voor een singleplayer game zeer acceptabel vind. Maar dan houdt deze game niet op en kan ik ook gaan voor meer content en komt er meer content gratis aan. Daarom gewoon jammer dat iedereen mee is gegaan in de EA bash hype terwijl ze ook gewoon wat meer objectief hadden kunnen zijn. Maar objectief blijvende, ze hadden ook die day1 patch uit kunnen brengen tijdens de early access waardoor laad tijden en lootdrops etc anders waren en de reviews daarmee waarschijnlijk hoger.
Het spel is zeker leuk, maar er zijn wel echt wat dingen waar ze volledig de mist in gaan. Deze review is bijvoorbeeld niet specifiek een EA basher, maar heeft wel degelijk een aantal goede voorbeelden van dingen die echt niet goed zijn aan het spel.

YouTube: Anthem - The Review (2019)

• claudior
Het is ook een kwestie van verwachting denk ik. Bij de eerste trailers leek het een fantastische en baanbrekende game te zijn. Als je het dan speelt, dan voelt het waarschijnlijk voor de meeste mensen direct als Destiny-met-jetpacks, wat teleurstelling oplevert. Zelf had ik dat ook een klein beetje.

Maar, ondanks alle vaak-terechte kritiek, vind ik hem gewoon leuk en blijf ik spelen. Ik begrijp de reviews ook niet helemaal. Als je kijkt naar de Tweakers review van Destiny 2 (9) en van Anthem (6), dan vind ik het verschil echt te groot. Ja, Destiny 2 was meer af gedurende release, maar ik zou qua cijfers dan meer een 8 en een 7 verwachten. En dan heb hoor je niets over de PS4 Pro game-breaking bug die er al sinds de beta (maanden eerder) inzat, waarbij ik en vele met mij niet voorbij de eerste missie konden komen. Dit is goed gerapporteerd, maar Bungie heeft er gewoonweg voor gekozen om dit na release op te lossen (ik kon het een week niet spelen).

Endgame content is wel een issue, maar dat hebben heel veel MMO's in het begin. Maar goed, to each their own, en ik verwacht wanneer ik voorbij de tomb challenges ben (ooit), dat ik ook weer veel plezier met de rest van het spel ga hebben :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
[...]

Voel je vooral niet schuldig, ik heb er inmiddels al zo'n 35 uur inzitten en dat is al meer dan menig andere games die ik gekocht heb.
En dan ben ik nog niet eens bij de endgame beland.

Gewoon een eigen mening vormen en niet zozeer naar anderen kijken.

Sommigen vinden het gewoon leuk om negatief te zijn of discussies te unlocken (pun intended)

Er lopen hier veel topics op tweakers over games waar ik totaal niks mee heb, en ik zie zelf geen enkele reden waarom ik in zon topic moet gaan posten dat ik er geen klote aan vind om welke reden dan ook, anderen mogen dat juist graag weer wel doen, ieder zijn ding, zowel met games als discussies.

Geniet gewoon van de game (y)

Ik ga zo weer even verder met shield bashen met de colossus, heerlijk 8)

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02:54
Ben Irving, hoofdproducent van Anthem, heeft nu in een Reddit-post laten weten dat BioWare geluisterd heeft naar de feedback van de spelers en veranderingen gaat doorvoeren in het loot-systeem van het spel. Inscripties op wapens en uitrustingen worden verbeterd, spelers van het hoogste level kunnen geen 'slechte' items meer krijgen en het gaat minder materialen kosten om een meesterwerk te maken. De update is al vanaf vandaag beschikbaar.

Ook zorgt de nieuwe update ervoor dat spelers van het hoogste level betere items vinden. Met de update is het namelijk niet meer mogelijk voor spelers van level 30 om items van witte kwaliteit (veelvoorkomende items) en groene kwaliteit (minder voorkomend) te krijgen als beloningen van activiteiten.

Na de loot-update kost het ook minder materialen om een meesterwerk te maken. Eerst waren er 25 Masterwork Embers nodig voor zo'n item, maar straks zijn dat er nog maar 15.

(Bron:gamer.nl)

[ Voor 34% gewijzigd door Nol_NL op 28-02-2019 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nol_NL schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:33:
Ben Irving, hoofdproducent van Anthem, heeft nu in een Reddit-post laten weten dat BioWare geluisterd heeft naar de feedback van de spelers en veranderingen gaat doorvoeren in het loot-systeem van het spel. Inscripties op wapens en uitrustingen worden verbeterd, spelers van het hoogste level kunnen geen 'slechte' items meer krijgen en het gaat minder materialen kosten om een meesterwerk te maken. De update is al vanaf vandaag beschikbaar.

(Bron:gamer.nl)
Ja dat heb ik hier vanochtend vroeg al gedeeld :P ;) inclusief link naar de reddit post

en ik lees net dat er nog een kleine patch gedaan is waarmee de tetheringtijd verlengd wordt _/-\o_
https://www.reddit.com/r/..._patch_notes_for_2282019/

[ Voor 12% gewijzigd door RubenSaurus op 28-02-2019 15:35 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbaman
DigitalError schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:34:
en ik lees net dat er nog een kleine patch gedaan is waarmee de tetheringtijd verlengd wordt _/-\o_
https://www.reddit.com/r/..._patch_notes_for_2282019/
Nu nog ervoor zorgen dat die tethering popup niet over je overheat-meter valt. Nu krijg je die popup, ga je als een bezetene vliegen om je squad in te halen zonder dat je kunt zien wat de temperatuur van je pak is.

(Overigens zijn dat soort issues precies de dingen waardoor je je afvraagt of die gasten het spel zelf wel spelen, dit moet een tester toch bij de allereerste keer spelen ontdekt hebben lijkt me)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34
Robbaman schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:48:
[...]

Nu nog ervoor zorgen dat die tethering popup niet over je overheat-meter valt. Nu krijg je die popup, ga je als een bezetene vliegen om je squad in te halen zonder dat je kunt zien wat de temperatuur van je pak is.
Schijn je minder hinderlijk te kunnen maken door je HUD opacity op bv 70% te zetten. Dan zie je het er gewoon doorheen.

Fijn om te zien dat wat ergernissen worden aangepakt, gaat snel met de updates zo. Al ben ik het met je eens dat dit al voor de launch gefixed had moeten zijn.

Zo zie je maar weer, als ze de game 2 weken hadden uitgesteld, was er veel minder gezeik geweest.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Robbaman schreef op donderdag 28 februari 2019 @ 15:48:
[...]

(Overigens zijn dat soort issues precies de dingen waardoor je je afvraagt of die gasten het spel zelf wel spelen, dit moet een tester toch bij de allereerste keer spelen ontdekt hebben lijkt me)
Afgaande op hoe klunzig ze zijn tijdens hun livestreams: nee. Was al verwondering over in chat toen het leek alsof ze het spel voor de eerste keer vasthadden.
Die "loot improvement" is ook geen improvement maar gewoon een bugfix voor een probleem dat ze tijdens het testen zeer gemakkelijk hadden kunnen vinden.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

Nu alweer in prijs gezakt... https://www.budgetgaming.nl/ps4/anthem.html

Verwijderd

ja, als ik hem niet afgelopen vrijdag digitaal voor 70,- uit de ps-store had getrokken wel ja.
Pagina: 1 ... 21 ... 27 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord