Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 14:13
Ik speel op PC en ik moet zeggen dat ik me supergoed vermaak.
Het is vervelend als je bugs ofzo tegenkomt. Ik heb ze zelf nog niet (bewust) ervaren. DUs wellicht ben ik daarom ook positief.
Maar ja ik vind de gameplay erg leuk om te spelen, het vliegen het schieten het is voor mij echt heerlijk spelen.

Ben ook niet max level etc. Maar op dit moment is er genoeg te doen voor mij en mijn zoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
2 vragen!

Quickplay op stronghodls, hoe is dat nu in te stellen?

en, zijn er al masterworks/legendarys support gear gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfneed schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 17:57:
2 vragen!

Quickplay op stronghodls, hoe is dat nu in te stellen?

en, zijn er al masterworks/legendarys support gear gespot?
Natuurlijk zijn die masterworks en legendaries al gespot, reddit staat er vol mee :P maar je moet een beetje geluk hebben natuurlijk ;) (en niet op normal spelen natuurlijk want dan droppen ze niet)

[ Voor 7% gewijzigd door RubenSaurus op 23-02-2019 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
DigitalError schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 18:00:
[...]

Natuurlijk zijn die masterworks en legendaries al gespot, reddit staat er vol mee :P maar je moet een beetje geluk hebben natuurlijk ;) (en niet op normal spelen natuurlijk want dan droppen ze niet)
volgens mij al wel 100 masterworks gehad, 0 support gear... speel op GM2 ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:05
Zitten er al mensen een beetje in de endgame hier? is dat wat want hoor daar wel wat beter verhalen over dat het erg leuk is alhoewel de hoeveelheid dan wel weer tegenvalt

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fazerfreak
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-02-2024
Stylze schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 19:59:
Zitten er al mensen een beetje in de endgame hier? is dat wat want hoor daar wel wat beter verhalen over dat het erg leuk is alhoewel de hoeveelheid dan wel weer tegenvalt
als je 2 strongholds endgame wil noemen... vind er maar weinig variatie in zitten magoed... ;w

Battle.net :: FazerFreak#2695

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgende maand komen er nieuwe Legendary Missions bij, de maand erna nieuwe rewards, legendary missions en een stronghold. ja het is even wachten maar ben blij dat het op de roadmap staat anders weet je helemaal niet waar je aan toe bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 00:24
Ik heb via Early Access vijf uur gespeeld en ik had er meer van verwacht. Ik snap de lage cijfers bij de reviews maar het is zeker geen baggergame. Ook in Early Access speelde de game al veel beter dan de demo deed. Het is gewoon een kwestie van smaak. De een haalt 5500 uur in Diablo 3 en de ander haalt de 55 uren niet eens.
Accepteer gewoon dat er mensen zijn dier ergens wel plezier aan kunnen beleven. Ik heb nog vijf uur speeltijd over en probeer die over een maand, wellicht dat de game me dan meer weet te boeien.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:21
Ik ben momenteel aan het spelen en het valt me allemaal erg mee (in positieve als negatieve zin) met meerderen spelen is wel leuker als solo, maar met al die vreemden zonder chat gaat het zo snel, ik speel graag wat rustiger... iemand vanavond tijd op de Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:01
ik heb er nu ook 3 uur inzitten van mijn 10 uur trail.
En het speelt eerlijk best lekker op de pc, lang nie zo slecht als ik had gedacht, maar helaas niet goed genoeg om hem te kopen. Ga toch voor the division 2.

Maar snap al die ophef niet echt. ben geen bugs of iets dergelijks tegengekomen en het is absoluut geen slecht spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:25
nvm

[ Voor 98% gewijzigd door Ambition88 op 23-02-2019 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neolite
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 22:37

neolite

Immer kritisch

kbloem schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:14:
Dit topic zit vol met mensen die het absolute voorbeeld zijn van wat er mis is met het internet en social media. Dief van je portemonee, panic mode, marketing machine etc etc. Om te kotsen....

Er zijn twee enorme patches uitgebracht in de afgelopen weken waarbij ze aantonen dat ze echt luisteren naar de community. En nog is het niet goed.

Eenieder die zo loopt te zeiken zou zichzelf eens af moeten vragen of ze echt weten hoe een game tot stand komt. Want dat weten ze niet met opmerking dat de stekkers eruit getrokkken worden. Tijden veranderen, ook voor developers. Alleen geld verdienen met verkopen lukt simpelweg niet meer omdat er met het hele multiplayeraspect ook enorme operationele kosten bijgekomen zijn. Ik ben blij dat Bioware de aandeelhouders heeft weten te overtuigen dit met cosmetics te doen en niet mer season passes. Al vind ik de game zo leuk dat ik ze graag zou steunen in de vorm van een season pass.
Verreweg de meeste kritiek hier is op EA niet op Bioware(edmonton). Een studio die ik en velen hier nog steeds enorm hoog heb zitten. Bioware doet echt wat ze kunnen op hun eigen manier, niet altijd even succesvol(bijv. ME:3 einde). Maar ook daar brengen ze toch een patch uit die de fans van de serie de pijn wat laat verzachten. ME:Andromeda is met name gepusht door EA en dat zag je er echt volledig aan af. Nogmaals, Bioware is echt het probleem niet, de eerder succesvolle samenwerking met EA inmiddels wel.

Even over je stuk van microtransacties, logisch dat ze er zijn, alleen de implementatie is vaak het probleem. Third-player games zijn hier met name gevoelig voor omdat je de hele tijd tegen je poppetje aan kijkt. Indien je alles in-game kan verdienen met een redelijke verdiencurve, die niet opdroogt is dat prima. Maar andere modellen mogen wat mij betreft de prullenbak in.

De reden waarom velen inmiddels een gruwelijke hekel aan de huidige live-service trend hebben, is omdat uitgevers zoals Bioware niet meer de verhalende games kunnen maken waar ze goed in zijn. Maar vanuit EA en haar nooit tevreden investeerders geen keuze hebben om live-service games vol met microtransacties(de Wilson lootbox).

Mijn stille hoop is dat EA Bioware van de hand wil doen en dat Microsoft de studio opkoopt om deze vervolgens in alle rust haar werk te laten doen. Met een release when ready.

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
zijn er nog meer mensen die het gevoel hebben dat er iets mis is met loot drops na de laatste patch?

ik ben nu een uur grandmaster 2 aan het farmen op freeroam met bijna 200% luck gear equipped en ik krijg alleen maar witte en blauwe items met af en toe een paarse. dit kan niet kloppen, er moet iets verneukt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01:43
Flghter1982 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 23:38:
zijn er nog meer mensen die het gevoel hebben dat er iets mis is met loot drops na de laatste patch?

ik ben nu een uur grandmaster 2 aan het farmen op freeroam met bijna 200% luck gear equipped en ik krijg alleen maar witte en blauwe items met af en toe een paarse. dit kan niet kloppen, er moet iets verneukt zijn.
yup not sure if bug of intended (heb het idee intended) want de loot ging erg snel voorheen. nu voelt het wat normaler. (stuk minder masterwork dan eerst)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Ricmaniac schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 23:56:
[...]

yup not sure if bug of intended (heb het idee intended) want de loot ging erg snel voorheen. nu voelt het wat normaler. (stuk minder masterwork dan eerst)
ik doe net het 1e gedeelte van een stronghold op grandmaster 2. 1e chest na 30 minuten zwoegen. weer alleen blue en white. en dit is op Grandmaster 2. als dit intended is dan is er geen betere manier om te zeggen.. drop the game. find something else. ik kreeg er echt plezier in na de endgame gehaald te hebben. dat is nu in 1 klap weer terug bij frustratie. ik kan niet wachten tot the division 2 uit is.. dan neem ik afscheid van anthem in deze staat. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Flghter1982 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 00:03:
[...]

ik doe net het 1e gedeelte van een stronghold op grandmaster 2. 1e chest na 30 minuten zwoegen. weer alleen blue en white. en dit is op Grandmaster 2. als dit intended is dan is er geen betere manier om te zeggen.. drop the game. find something else. ik kreeg er echt plezier in na de endgame gehaald te hebben. dat is nu in 1 klap weer terug bij frustratie. ik kan niet wachten tot the division 2 uit is.. dan neem ik afscheid van anthem in deze staat. :S
had nu gewoon weer een run met 3 Masterwork items dus weet het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Ricmaniac schreef op zondag 24 februari 2019 @ 00:25:
[...]

had nu gewoon weer een run met 3 Masterwork items dus weet het niet
Ik heb het pas sinds ik mijn luck chance boven de 175% heb gebracht en mijn gearscore daarom 248 is.

hiervoor had ik 130% luck met gearscore 270-ish. toen dropte ze continue.. dus of de gearscore cap ligt op de 250+ voor drop increase of luck is broken boven 150%. ik ga het nu testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Flghter1982 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 00:41:
[...]

Ik heb het pas sinds ik mijn luck chance boven de 175% heb gebracht en mijn gearscore daarom 248 is.

hiervoor had ik 130% luck met gearscore 270-ish. toen dropte ze continue.. dus of de gearscore cap ligt op de 250+ voor drop increase of luck is broken boven 150%. ik ga het nu testen.
is gearscore iets anders dan je power? want ik zit op 455 power en zit op GM1 strongholds te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Ricmaniac schreef op zondag 24 februari 2019 @ 00:43:
[...]

is gearscore iets anders dan je power? want ik zit op 455 power en zit op GM1 strongholds te doen
nee we hebben het over hetzelfde denk ik.. de 1e game noemt het gearscore.. de ander power.. de 1 weer torment level difficulty.. de ander grandmaster.. etc etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Jeejj eerste legendary gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
duidelijk iets met luck dat broken is.. ik ben terug gegaan naar onder de 50% luck en hoge power/gearscore en de 1e kist geeft meteen 2 mastercraft items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Flghter1982 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 00:56:
[...]

duidelijk iets met luck dat broken is.. ik ben terug gegaan naar onder de 50% luck en hoge power/gearscore en de 1e kist geeft meteen 2 mastercraft items.
Nou lijjkt meer op toeval hoor.. maten van me hhebben ook 175%+ luck en krijgen genoeg masterworks per stronghold.. (1-3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Ricmaniac schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:00:
[...]
Nou lijjkt meer op toeval hoor.. maten van me hhebben ook 175%+ luck en krijgen genoeg masterworks per stronghold.. (1-3)
er was 100% iets bugged in me gear. ik heb de hele dag geen random mastercraft drop gezien en nu al 7 binnen 30 min na gear change. ik had iets op wat de boel verziekte. dit is te groot verschil voor toeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Flghter1982 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:04:
[...]

er was 100% iets bugged in me gear. ik heb de hele dag geen random mastercraft drop gezien en nu al 7 binnen 30 min na gear change. ik had iets op wat de boel verziekte. dit is te groot verschil voor toeval.
Oke ben erg benieuwd wat dat was dan.. om het niet zelf ook te laten gebeuren XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Hoe kom ik van mn uncommon ranger af? Alles is al een poosje blauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kbloem schreef op zondag 24 februari 2019 @ 01:10:
Hoe kom ik van mn uncommon ranger af? Alles is al een poosje blauw.
Powerlevel boven 240 is Rare daaronder is Uncommon ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stylze
YouTube: Cohh Gives His Thoughts About Anthem

Hier een wat positievere kijk op de game van Cohh. alhoewel hij ook de game geen 60 euro waard vindt omdat het echt een live service game is die ghewoon nog te weinig content heeft.

Denk zelf ook dat als ze development goed erop blijven houden dat deze game over een half jaar tot een jaar echt een goede game kan worden. Maar het probleem is dat EA kennende ze na al deze slechte reviews en waarschijnlijk tegenvallende verkopen gewoon de stekkers eruit gaan trekken en alleen de eerste paar maanden nog wat content uitbrengen.

Al zou het EA goed doen om is een keer zo'n game te gaan redden en gewoon nog veel geld erin te pompen zodat het alsnog een pareltje kan worden. Ze moeten zelf toch ook is wat gaan doen aan het imago wat ze nu hebben, zullen ze het licht eens zien?

Als ik namelijk met zekerheid wist dat ze er alles aan doen om goede toevoegingen en fixes voor deze game uit te brengen dan zou ik hem nu wel gewoon kopen.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Stylze schreef op zondag 24 februari 2019 @ 09:15:

Als ik namelijk met zekerheid wist dat ze er alles aan doen om goede toevoegingen en fixes voor deze game uit te brengen dan zou ik hem nu wel gewoon kopen.
Ik weet niet wat je nu speelt, maar ik zit echt te wachten op division 2, anthem is dan ook (hoe goed of hoe slecht hij ook wordt gevonden) een tussen station voor mij om de tijd tot 15 maart te overbruggen.
Met een maandje speeltijd voor mij, denk ik dat het daardoor een erg geschikte game is.
De enige irritante aanmerking die ik heb is dat je niet een net geloot wapen (ik begrijp de de rest geïnstalleerd moet worden in de forge) kan verwisselen met je huidige wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Draait iemand trouwens op 1440p ultra met een RTX 2060 met de laatste drivers? Ik ben wel benieuwd of de 60 FPS dan gehaald wordt (of in ieder geval dicht genaderd...ik ga uit van wat verdere optimalisatie de komende maanden).

Ik hoef nog niet direct een nieuwe kaart, maar Anthem is wel een game die ik meeweeg in 1660 Ti vs 2060.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dutchskies
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 04-03-2024
Naam toegevoegd aan de Excel sheet (lees veel mee maar reageer bijna nooit vandaar dat niemand me zal kennen :))
Ben een Destiny2 gamer maar miste wat "extra's" dus aan Anthem begonnen, eerste gevoel is erg goed bij de game (lvl 29/ 460 power) maar voelt wel meer repetatief dan bijv een Destiny2.
Enige issue dat ik heb is dat mijn processor niet snel genoeg is, dus hapert regelmatig. Ga daarom maar even upgraden (zal in het andere topic wel om hulp vragen) :)

Hoop een aantal van jullie snel online te ontmoeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Laatst online: 03-10 22:04

ik zou niet weten of het een bug is maar ik heb nu 4 masterworks in 2 dagen tijd. Waarvan er 2 vielen bij twee contracten.

[ Voor 3% gewijzigd door jim[beam] op 24-02-2019 15:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net mijn eerste MasterWorks gehad: Thunderbolt of Yvenia, niet heel speciaal maar toch ff spannend omdat je pas na de missie kunt zien wat je gekregen hebt :P nu weer snel verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-10 12:40
Zarhrezz schreef op zondag 24 februari 2019 @ 12:20:
Draait iemand trouwens op 1440p ultra met een RTX 2060 met de laatste drivers? Ik ben wel benieuwd of de 60 FPS dan gehaald wordt (of in ieder geval dicht genaderd...ik ga uit van wat verdere optimalisatie de komende maanden).

Ik hoef nog niet direct een nieuwe kaart, maar Anthem is wel een game die ik meeweeg in 1660 Ti vs 2060.
Net de 2070 binnen wellicht kun je daar wat mee, ik draai 2560x1080 sdk1985 in "NVIDIA GeForce RTX 20XX en GTX 20XX - Ervaringen"

TLDR op high ga je dat vermoedelijk niet redden. In de stad haal ik regelmatig 110 fps dus daar wel. De strongholds gaan er om hangen (80x.7=56) maar in buiten is een ander verhaal want daar zie ik nu al regelmatig 62 fps. Verder heb je ook een potente cpu nodig, mijn 8700K OC wordt tussen de 50 en 70% belast en dat zie ik eigenlijk in geen enkele andere game.

[ Voor 22% gewijzigd door sdk1985 op 24-02-2019 16:13 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reuzekabouter
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-09-2023
Sjonge jonge....

Bij de quest The Fortress of Dawn kreeg ik een bug waarbij een cutscene niet speelde en ik vast zat in een laadscherm. Zonder spoilers te noemen kan ik zeggen dat deze vervelende bug toch wel een stuk van het verhaal heeft verpest doordat ik geen idee wat er nou gebeurd is; anders dan dat bepaalde karakters erna het een en ander noemde.

Er is geen mogelijkheid om de missie overnieuw te doen zonder een nieuw karakter aan te maken, toch? Anders moet ik het terug kijken op Youtube wat er nou precies gebeurd is. Ontzettend irritant dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
Voor de grap even gekeken hoe goed anthem op een 660 Ti draait icm met mijn 2500K systeem. Ik kwam met de default settings (medium) op 22 fps in de stad. Tegelijkertijd meteen dikke artifacts. Game op low gezet en 1600x900 en daarna sloot hij na het laden gewoon direct af :X . Poging 2 maar liefst 25 -30 , 44 in de map :). Ziet er natuurlijk wel uit alsof het 2001 is.

Hierna de GTX 1070 in mijn 2500K systeem geplaatst en ik kwam rond de 70 fps tegenover Owen uit (low). Op medium kreeg ik 75 fps en nog steeds <50% gpu load. Pc herstart en de 2500K van 4.6 naar 4.8 GHz geclocked. Hierna kreeg ik 90 fps op custom medium ( AOC) met 88% gpu load. Rondkijken in de map geeft hier en daar wel frame drops naar 45 fps, niet vreemd want de cpu staat de hele tijd op 100%. Ik denk dat ik dit wel kan fixen met een frame rate limiter op 60.

Op mijn 8700K systeem icm de GTX 1070 had ik geen last van frame drops. Daar zat ik op high zo rond de 70 fps in de stad, maar wel heel stabiel. Tijdens grote gevechten weleens 45 fps gezien, maar ik heb dat niet als drop ervaren.

Momenteel de GTX 2070 bij mijn 8700K gezet en dat heeft circa 30% verbetering gebracht, wat ook wel klopt als je op techpowerup kijkt. Ik had natuurlijk liever een verdubbeling in fps gehad maar dat zit er gewoon niet in. Opvallend genoeg is de cpu load van 50% met de GTX 1070 naar 75% met de GTX 2070 gestegen. Dus je moet heel erg oppassen dat met een 'te snelle' videokaart je alsnog geen frame drops gaat krijgen puur omdat deze game zoveel cpu lust.

Wat dat betreft is dit gewoon de nieuwe crysis, ziet er best aardig uit maar er worden heel veel hardware resources verspild.

Update: Free roam 84 fps op 2500K 4800 Mhz + GTX 1070 @ medium zonder ambient occlusion op 1920x1080. Framerate limiter op 90 gezet, scheelt in de loadscreens en de stad. Tot heden lijkt het prima te doen op wat oudere hardware.

[ Voor 77% gewijzigd door sdk1985 op 24-02-2019 18:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Level 11 nog, maar goed vermaakt vooralsnog.

1 keer dat ik gehad dat ik @ourplayground wou joinen en toen een disconnect kreeg, daarna samen een missie kunnen doen samen met 2 randoms en dat knalde er lekker op.

Net in freeplay geprobeerd met 2 randoms zo'n ash titan neer te krijgen op hard maar dat was elkaar vaak reviven :P
Nog maar ff goed oefenen want we kregen hem niet neer voordat ik ermee moest stoppen,.. die ultimate van de Storm is wel erg bruut moet ik zeggen (y)

1 keer een crash gehad toen ik een nieuwe Javalin kon unlocken maar voor de rest alles soepel verlopen.

Morgen maar weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is weer een kleine serverside fix geweest betreffende zaken die niet werkten in the forge:
https://www.reddit.com/r/...utm_source=reddit-android

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flghter1982
Ik heb er nu echt wel redelijk wat uurtjes in zitten en moet helaas toch tot de conclusie komen dat er teveel dingen niet kloppen aan de game. het voelt gehaast uitgebracht. ondanks dat ik me best heb vermaakt in de endgame zie ik nu ook de problemen in de huidige staat ervan.

de properties op items zijn zo random dat heel veel mods gewoon niet eens iets doen omdat het een gear specific mod is en niet voor de suite zelf.

b.v. een grenade physical dmg die 125% increased elemental damage gear roll heeft.

ook is er geen enkele manier om te zien wat de stats beter of slechter maken voor je javalin als je iets equipped. er mist gewoon een overzicht of property scherm wat elke stat doet.

een specific build maken is al bijna onmogelijk vanwege de vele random mods op gear. je kan er zo 100-en uren in stoppen om alleen de gear voor een specific build te krijgen met 2 usefull stats. laat staan 3-4.

er moet echt heel erg veel gebeuren aan deze game wil het de potentie bereiken die er in zit. voor nu ben ik er wel klaar mee. missies zijn zo goed als hetzelfde. de landscape is mooi maar ook dat is allemaal van hetzelfde.

de combat blijft echter fun.. vliegen en knallen is gewoon fun maar ook daar zitten grenzen aan met limited content.

daar komt bij dat de bugs die de game nog heeft op een gegeven moment behoorlijk iritant worden als je de zoveelste bugged instance hebt waar een missie niet complete of er een deur niet open gaat.

ben benieuwd of het nog wat wordt later maar EA kennende heb ik er een hard hoofd in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
sdk1985 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 16:42:
Voor de grap even gekeken hoe goed anthem op een 660 Ti draait icm met mijn 2500K systeem. Ik kwam met de default settings (medium) op 22 fps in de stad. Tegelijkertijd meteen dikke artifacts. Game op low gezet en 1600x900 en daarna sloot hij na het laden gewoon direct af :X . Poging 2 maar liefst 25 -30 , 44 in de map :). Ziet er natuurlijk wel uit alsof het 2001 is.

Hierna de GTX 1070 in mijn 2500K systeem geplaatst en ik kwam rond de 70 fps tegenover Owen uit (low). Op medium kreeg ik 75 fps en nog steeds <50% gpu load. Pc herstart en de 2500K van 4.6 naar 4.8 GHz geclocked. Hierna kreeg ik 90 fps op custom medium ( AOC) met 88% gpu load. Rondkijken in de map geeft hier en daar wel frame drops naar 45 fps, niet vreemd want de cpu staat de hele tijd op 100%. Ik denk dat ik dit wel kan fixen met een frame rate limiter op 60.

Op mijn 8700K systeem icm de GTX 1070 had ik geen last van frame drops. Daar zat ik op high zo rond de 70 fps in de stad, maar wel heel stabiel. Tijdens grote gevechten weleens 45 fps gezien, maar ik heb dat niet als drop ervaren.

Momenteel de GTX 2070 bij mijn 8700K gezet en dat heeft circa 30% verbetering gebracht, wat ook wel klopt als je op techpowerup kijkt. Ik had natuurlijk liever een verdubbeling in fps gehad maar dat zit er gewoon niet in. Opvallend genoeg is de cpu load van 50% met de GTX 1070 naar 75% met de GTX 2070 gestegen. Dus je moet heel erg oppassen dat met een 'te snelle' videokaart je alsnog geen frame drops gaat krijgen puur omdat deze game zoveel cpu lust.

Wat dat betreft is dit gewoon de nieuwe crysis, ziet er best aardig uit maar er worden heel veel hardware resources verspild.

Update: Free roam 84 fps op 2500K 4800 Mhz + GTX 1070 @ medium zonder ambient occlusion op 1920x1080. Framerate limiter op 90 gezet, scheelt in de loadscreens en de stad. Tot heden lijkt het prima te doen op wat oudere hardware.
Bij @ECP0WERS wat 'getest' met zijn 1440p freesync scherm en ryzen.

In eerste instantie heb ik mijn de 2500K 4800 Mhz / 1070 1962 Mhz op zijn pricewatch: AOC AG322QC4 Zwart aangesloten . De impact van 2560x1440 op medium viel mij reuze mee. Denk dat er zo'n 20 fps verdween tov full hd. Als ik me niet vergis in de 50-70 fps bandbreedte.

G-sync zelf werkte probleemloos in combinatie met Anthem, ook met de freesync monitor. LFC werd ook waar nodig toegepast. Wel heel vreemd is dat in de 144 Hz modus de frame rate lager werd. Scheelde zo'n 10 fps, dat is vast en zeker een bug.

Anthem blijkt op de 2500K wel behoorlijk te dippen. De 0.1% low kwam gerust op 11 fps. Hoe dan ook was het nog wel speelbaar te noemen, ook op 1440p. Liefst wel op een nieuwere cpu.

Ryzen:
Daarna gekeken op Ryzen 5 2600 4000 Mhz icm een GTX 1070 1920 Mhz. Dat liep vele malen stabieler dan op de 2500K. Op die cpu heb je in de stad eigenlijk vrijwel geen last meer van drops. Zeker in combinatie met de aangepaste instellingen was Anthem prima speelbaar op 1440p. Ook tijdens de stronghold geen merkbare last gehad van te weinig performance.

Settings voor de 1070 op 1440P:
TAA
SSAO
Texture high
filtering ultra
mesh medium
lightning medium
effects medium
post process high
terrain high
vegetation medium
Threading:
Tot slot in de stad even gekeken naar de core/thread scaling:
6c/12t = 62 fps
6c/6c=23 fps
5c/10t=62 fps
4c/8t=62 fps
Moge duidelijk zijn dat deze games 8 threads nodig heeft, maar niet persé meer dan 4 cores. Heb je een snellere gpu dan heb je natuurlijk ook een snellere cpu nodig, en dat gaat hard.

[ Voor 19% gewijzigd door sdk1985 op 25-02-2019 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flghter1982 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 23:51:
Ik heb er nu echt wel redelijk wat uurtjes in zitten en moet helaas toch tot de conclusie komen dat er teveel dingen niet kloppen aan de game. het voelt gehaast uitgebracht. ondanks dat ik me best heb vermaakt in de endgame zie ik nu ook de problemen in de huidige staat ervan.

de properties op items zijn zo random dat heel veel mods gewoon niet eens iets doen omdat het een gear specific mod is en niet voor de suite zelf.

b.v. een grenade physical dmg die 125% increased elemental damage gear roll heeft.

ook is er geen enkele manier om te zien wat de stats beter of slechter maken voor je javalin als je iets equipped. er mist gewoon een overzicht of property scherm wat elke stat doet.

een specific build maken is al bijna onmogelijk vanwege de vele random mods op gear. je kan er zo 100-en uren in stoppen om alleen de gear voor een specific build te krijgen met 2 usefull stats. laat staan 3-4.

er moet echt heel erg veel gebeuren aan deze game wil het de potentie bereiken die er in zit. voor nu ben ik er wel klaar mee. missies zijn zo goed als hetzelfde. de landscape is mooi maar ook dat is allemaal van hetzelfde.

de combat blijft echter fun.. vliegen en knallen is gewoon fun maar ook daar zitten grenzen aan met limited content.

daar komt bij dat de bugs die de game nog heeft op een gegeven moment behoorlijk iritant worden als je de zoveelste bugged instance hebt waar een missie niet complete of er een deur niet open gaat.

ben benieuwd of het nog wat wordt later maar EA kennende heb ik er een hard hoofd in.
Die mods gaan ze aanpassen, daar zag ik dit weekend ergens een tweet over voorbijkomen. Meer gericht op het specifieke item zodat je er ook echt iets aan hebt :P

Zelf gisteren ook weer lekker gespeeld maar wel een paar bugs gehad zoals:

- eind van de missie na het krijgen van de XP enzo dat de game niet meer verder wil en je het hele spel af moet sluiten omdat je anders in dat scherm blijft hangen.
- midden in een missie een doorzichtige muur voor een eindbaas waar 2 van het team al waren en ik en een ander buitengesloten werden. Na veel proberen om door die muur heen te komen bleek er een soort smal stuk open te zijn aan de rechterkant van de tunnel en konden we daar doorheen 'glitchen' om zo alsnog deel te nemen aan dat gevecht.
- audio, vaak midden in een missie dat het heel slecht wordt.
Niet eens dat het wegvalt maar alles gaat kraken en haperen.
- Fort Tarsis, bij 2 characters staat er op de map dat ik een gesprek kan doen maar eenmaal daar valt er niks te doen. Opzich niet erg maar wel irritant dat als er niks is dat dan die marker de hele tijd op de radar staat.

Ondanks de kleine irritaties toch ontzettend goed vermaakt en inmiddels level 29 en itemlevel 382.
Vanavond maar even 30 worden en proberen boven de 400 uit te komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:55

ye-roon

knaak

Vrijdag gekocht, zaterdag begonnnen, helaas door verjaardag en boardgameavond niet veel tijd in kunnen stoppen. Gisteren wat meer tijd en bijna heel de dag gespeeld. Lekker praten met iedereen, eerst alle sidemissies doen voordat ik verder ga met de main quest etc. Alleen eerste missie op public gespeeld, daarna de rest op private. Speelt stuk fijner. Geen idioten die als een kip zonder kop rond rennen of een level 26 die door de missie heen rushed omdat hij het al 20keer gedaan heeft. Plus dit geeft me de kans om wapen kills te maken voor challenges. Ik heb nu alle eerste challenges gedaan voor de Interceptor. Qua wapens: Heavy Pistol, Shotgun, AR, MR, LMG mis ik er nog 1 van. Nu bezig met sniper rifles en dan als laatste de machine pistols, mijn favoriete weapon type. Dan later nog wel ff de colossus specifieke dingen doen. Met als rede: niet meer hoeven nadenken om stuff te salvagen, omdat ik de blueprint heb en zo :)

Ik vermaak me tot nu to prima. Al had ik wel ff een OH SHIT momentje toen ik verplicht de launchbay in moest en m'n legion of dawn wapen kwijt was. gelukkig was die er weer toen ik terug in Tarsis was.

@DigitalError : hoe ben je al level 29? heb je echt alles geskipped of zo? :p

Edit: I dont trust Owen

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ben nu al flink bezig geweest en ben opzich wel blij met het resultaat.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/n56Ggs7.jpg

Grandmaster 1 is nu wel goed te doen maar kan vervelend zijn in bepaalde situaties, de 'epic missions' kunnen nog best pittig zijn hier en daar. Grandmaster 2 nog niet geprobeerd omdat er nog weinig mensen echt klaar voor zijn.

Er zijn wel wat dingetjes die beter mogen...

- Audio, nooit problemen gehad tot ze er aan gingen sleutelen... Geen ruis of stoor herrie maar valt gewoon weg tot ik het spel opnieuw start.

- Lag, of het een colossus dingetje is weet ik niet maar als ik b.v. getarget wordt door een sniper en dan mijn schild naar voren wil halen voelt het af en toe vertraagd. Ook met Ultimate gebruiken, dan heb je nog een beetje HP en dan werkt hij gewoon niet.

- Stats HP , echt super onduidelijk... Pak mijn storm, ga een missie in en ik heb ~15 HP balkjes ofzo... Doe nog 2 missies en bij de 4de missie heb ik er ineens nog 4? Het is onduidelijk wat b.v. een stat op je wapen/component '45% shield' betekent, in de praktijk merk je 0.0 verschil, of ze bedoelen colossus shield, best knudde op een heavy pistol?

En ondanks dat ze nu dat extra keuze menu erin gebakken hebben is het er niet beter op geworden.
Je moet nog steeds heen en weer van map->party->consumables en weer terug..
Vraag me ook af waarom alles afgekort is, waarom moet er mchn pistol staan (ofzo) en staat er niet gewoon 'Machine pistol xxx% ???'

Ook in je vault staat er 99+ bij crafting mats...(Bij alles eigenlijk) Heb er nu wel 1000+ van, maar ze kunnen wel 200 uitschrijven als het een reward is.

Kortom degene die de GUI gemaakt hebben mogen van mij wel wat anders gaan doen, planten kweken ofzo want van 'user experience' hebben ze nog nooit gehoord....

[ Voor 3% gewijzigd door prutser001 op 25-02-2019 07:58 ]

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heb er sinds de 15e wat uren inzitten inmiddels. Ben level 30 en power level 459. Vermaak me prima met deze game. Het vliegen, schieten, de gear, de missies, top allemaal!

Maar daarbuiten is de UX is zoals hierboven gezegd gewoon ruk. Menu's zitten raar in elkaar, om contracten te accepteren moet ik verplicht een rondje Fort Tarsis doen (wat op zich al een drama is, man man man). Veel acties hebben een verplichte vertraging (waarom? nergens voor nodig!) of je zit tegen laadschermen aan te kijken.

Waarom uberhaupt een Forge op een map, waarom zit inventory/loadout/character niet gewoon onder de 'i' toets? Contracten accepteren onder de 'j'. Consumables gewoon bij loadout. En niet een apart menu voor iedere consumable slot. Geen vertraging op acties. Een overzichtscherm waar ik alle gecombineerde stats kan zien.

Lijken allemaal kleine dingen, maar onbedoeld zit je een groot gedeelte van je speeltijd op te maken aan navigatie, laadschermen of andere onnodige vertragingen. Destiny en The Division doen dit echt stukken beter. Dit zijn dingen die op lange termijn echt zwaar irriteren. Leuk hoor zo'n animatie als je je pak ingaat, maar je krijgt daarna alsnog een laadscherm. Had dan het laadscherm in de animatie verstopt (is TD heel goed in).

En wat content erbij aub, is nu nog redelijk schraal. Maar gameplay/gunplay/vliegen is top! Ga me hier nog wel mee vermaken.

Speel zelf de contracts op Grandmaster 1 en de Strongholds op Hard. Ben er nu wel aan toe om dat een tandje zwaarder te zetten naar 2 en 1 respectievelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ye-roon schreef op maandag 25 februari 2019 @ 07:27:
Vrijdag gekocht, zaterdag begonnnen, helaas door verjaardag en boardgameavond niet veel tijd in kunnen stoppen. Gisteren wat meer tijd en bijna heel de dag gespeeld. Lekker praten met iedereen, eerst alle sidemissies doen voordat ik verder ga met de main quest etc. Alleen eerste missie op public gespeeld, daarna de rest op private. Speelt stuk fijner. Geen idioten die als een kip zonder kop rond rennen of een level 26 die door de missie heen rushed omdat hij het al 20keer gedaan heeft. Plus dit geeft me de kans om wapen kills te maken voor challenges. Ik heb nu alle eerste challenges gedaan voor de Interceptor. Qua wapens: Heavy Pistol, Shotgun, AR, MR, LMG mis ik er nog 1 van. Nu bezig met sniper rifles en dan als laatste de machine pistols, mijn favoriete weapon type. Dan later nog wel ff de colossus specifieke dingen doen. Met als rede: niet meer hoeven nadenken om stuff te salvagen, omdat ik de blueprint heb en zo :)

Ik vermaak me tot nu to prima. Al had ik wel ff een OH SHIT momentje toen ik verplicht de launchbay in moest en m'n legion of dawn wapen kwijt was. gelukkig was die er weer toen ik terug in Tarsis was.

@DigitalError : hoe ben je al level 29? heb je echt alles geskipped of zo? :p

Edit: I dont trust Owen
Ik heb helemaal niets geskipped, expres ook alle sidemissies gedaan enzo. Heb gewoon het hele weekend vrijgehouden om Anthem te spelen :+

Ik ben vrijdag begonnen met de release om middernacht, en zondagavond zat ik denk ik (is niet goed te tracken op de PS4) rond de 26 uur :P

@NLxAROSA ik ben het met je eens, die animatie had gewoon 100% al loadingscreen moeten zijn en dan eventueel dat je daarna door je inventory of codex kon scrollen ofzo. Had je tenminste nog iets te lezen tijdens het wachten.

[ Voor 10% gewijzigd door RubenSaurus op 25-02-2019 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Paar dagen extra vrij gekregen deze week omdat we van office aan het switchen zijn dus ga de game toch maar halen zometeen. Merk dat ik het er toch te vet vindt uitzien op de streams en gun het bioware ook wel echt. Ook vindt ik dat nieuwe IP's wat sneller beloond mogen worden dan weer het zoveelste vervolg of remake van andere games.

Ga er wel echt met mixed feelings in en zal vanmiddag wel alvast een eerste indruk achterlaten hier:) ben erg benieuwd.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

Gisteravond in ieder geval eindelijk even wat tijd gevonden om te spelen. Tot nu toe ben ik aangenaam verrast. Het ziet er toch leuk uit en speelt ook fijn weg. Ben benieuwd hoe het verder gaat worden. Kan me nog niet echt een goed beeld vormen.

Edit: Ik speel trouwens op de Xbox. :)

[ Voor 8% gewijzigd door ElectricHead op 25-02-2019 10:22 ]

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Wat wel nazi is is dat de mensen die op release begonnen zijn ipv early access de monthly challenges niet kunnen afronden. Je moet er tien hebben maar we kunnen er maar 8 doen 🥴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vermaak mij goed met de game, maar aan alles is te merken dat het spel nog niet af is en gerushed is voor release door EA

Verhaal is ook wel erg kort, zelfs voor een shooter.

MTX meuk gaat helemaal nergens over. maar we wachten de roadmap af.
Vanavond eerst maar story afmaken (laatste missie) en richting Masterwork gear gaan.

Dev team moet nog wel keihard aan het werk om het af te maken in ieder geval.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kbloem schreef op maandag 25 februari 2019 @ 10:26:
Wat wel nazi is is dat de mensen die op release begonnen zijn ipv early access de monthly challenges niet kunnen afronden. Je moet er tien hebben maar we kunnen er maar 8 doen 🥴
Weet je wat pas raar is, ik heb alle weekly en daily al gedaan en de monthly stonden gisteren ook al als klaar :+ maakt mij niet uit maar volgens mij klopt er iets niet dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ik had gisteren ook de daily al gedaan, zonder dat ik deze gedaan had? Geen idee. Ik heb ook 3 contracts gedaan, al zegt de game dat ik er maar 2 gedaan heb. Ik wil die vanavond wel af hebben voor de masterwork shizzle. Ik heb de blijkbaar de trials ook al gedaan zonder daar voor te werken, ik hoorde mensen daar over klagen.

Ik zou wel willen dat je common items zou kunnen craften, want RNG om een wapen te krijgen om dan 50kills te maken voor de blueprint is wel beetje meh. Zeker met maar 3 wapens per class.

Ik hoop alleen wel op missies zoals de MP van ME3, gewoon soort horde mode tegen random enemies. De game leent zich daar wel voor denk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Laatst online: 03-10 22:04
DigitalError schreef op zondag 24 februari 2019 @ 15:17:
Net mijn eerste MasterWorks gehad: Thunderbolt of Yvenia, niet heel speciaal maar toch ff spannend omdat je pas na de missie kunt zien wat je gekregen hebt :P nu weer snel verder!
Daar heb ik de legendary van. Die dropte van een random mob in The Temple of Scar. Vandaag maar eens goed uitproberen, dat werd gisteren te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022

luck gear geeft geen extra kans op masterwork, alleen op de kans om wit > groen, groen > blauw en blauw > paars up te graden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-10 08:46

Ryan1981

Je ne sais pas

Zo mijn naam op het lijstje gezet. Ben nu level 8 en ben mijn eerste paarse toren missies aan het doen (weet effe niet hoe het heet).

Klopt het dat in game voip niet echt werkt op de PC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrParanoid
Ryan1981 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 11:49:
Zo mijn naam op het lijstje gezet. Ben nu level 8 en ben mijn eerste paarse toren missies aan het doen (weet effe niet hoe het heet).

werkt prima, "T" voor push to talk, maar zijn gewoon veel die niet meelullen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ryan1981 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 11:49:

Dat heet een Stronghold ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Het spel wordt niet echt positief ontvangen of wel? Zijn zeker wel wat verbeterpunten (stats scherm, direct bekijken gevonden items, respawn mechanisme, rennen binnen het fort, chat mogelijkheid) maar vind het wel lekker wegspelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stylze
Eerste paar uurtjes erop zitten en ik snap de kritiek op het schieten echt niet? het speelt echt heerlijk hoor, heb nog wel een beetje moeite met de camera met het vliegen vooral maar dat is even wennen. Nog geen bugs of lange laadtijden tegengekomen. Alleen ik speel op de oldscool ps4 en het hapert soms wel een beetje en dat vindt ik niet echt kunnen ook al heb ik geen Pro, dit zou ook gewoon goed op de normale ps4 moeten draaien dan maar iets minder graphics.

En wat ziet het er fantastisch uit zeg ik kijk echt me ogen uit, tot nu toe in ieder geval een hele dikke game maar ik zal later nog wel tegen wat dingen aan gaan lopen:)

Playstation 5

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01-10 16:09
Het is echt zonde dat ze niet nog wat extra tijd genomen hebben om net even wat meer content te bieden en vooral bugs te fixen. Het spel speelt, wanneer je kunt spelen, echt geweldig. Ook in de conclusie van de review van Tweakers schrijven ze "En toch, ondanks dat alles, is Anthem leuk om te spelen." en leuk om te spelen is toch wel een van de primaire doelen van een spel lijkt me.

Ze hebben als ik de dev-livestreams mag geloven ongelooflijk veel tijd en energie gestoken in het opzetten van de technische architectuur om eenvoudig content en mechanics te kunnen toevoegen. Hopelijk gaan we dus over niet al te lange tijd kunnen genieten van een spel dat wel aan de verwachtingen voldoet.

Gelukkig heb ik het te druk om hier zoals sommige hele dagen in te steken, het feit dat de extra content binnendruppelt zal mij hopelijk minder raken. Ik hoop alleen maar dat er voldoende mensen zijn die het spel blijven spelen. Het zou echt doodzonde zijn als dit spel een stille dood sterft.

Ik speel overigens op de PS4 (GT Robbaman), ik heb dus beperkte tijd om te spelen i.v.m. werk en het gezin (ben nu lvl 13, dus dat geeft wel een beetje een idee van hoe snel ik ga). Ik speel soms met mic, soms niet. Als je zin hebt om samen te spelen, stuur me een PM, dan kunnen we misschien een potje doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
De uitleg mag toch wel beter in de game. Ik ben nu op een punt dat ik verplicht freeplay moet gaan doen en daar enkele achievements moet halen waaronder een aantal multikills. Ik heb gewoon moeten googelen over wat de definitie van een multikill is in deze game (het zijn 8 kills in 10 seconden).
Daarnaast moet ik volgens mij ook nog een stuk of wat collectables verzamelen.. maar hoe of wat het is wordt ook geen uitleg over gegeven.

De game draait verder top op een XOX, nog maar 1 keer uit de game gegooid, de game stuurt, vliegt en schiet goed maar kwa uitleg (wat is de cortex?? (het is de start knop)) is er nog veel winst te behalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-03-2021
Ben van het weekend weer lekker bezig geweest en heb m'n Colos nu op 250 gearscore en heb m'n pilot op lvl 23 zitten. Wat is dit een heerlijke game zeg! Ja er zijn wat bugs maar de gameplay is zo engaging dat de uren voorbij vliegen!

(en dan heb ik enkel nog de colos gespeeld en nog niet de andere javalins...)

[ Voor 14% gewijzigd door Timmor op 25-02-2019 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:45
Stylze schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:23:
Eerste paar uurtjes erop zitten en ik snap de kritiek op het schieten echt niet? het speelt echt heerlijk hoor, heb nog wel een beetje moeite met de camera met het vliegen vooral maar dat is even wennen. Nog geen bugs of lange laadtijden tegengekomen. Alleen ik speel op de oldscool ps4 en het hapert soms wel een beetje en dat vindt ik niet echt kunnen ook al heb ik geen Pro, dit zou ook gewoon goed op de normale ps4 moeten draaien dan maar iets minder graphics.

En wat ziet het er fantastisch uit zeg ik kijk echt me ogen uit, tot nu toe in ieder geval een hele dikke game maar ik zal later nog wel tegen wat dingen aan gaan lopen:)
YouTube: Anthem E3 vs Retail | Direct Comparison

Volgens mij is der meeste kritiek de herhaling en weinig content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Robbaman schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:23:
Het is echt zonde dat ze niet nog wat extra tijd genomen hebben om net even wat meer content te bieden en vooral bugs te fixen. Het spel speelt, wanneer je kunt spelen, echt geweldig. Ook in de conclusie van de review van Tweakers schrijven ze "En toch, ondanks dat alles, is Anthem leuk om te spelen." en leuk om te spelen is toch wel een van de primaire doelen van een spel lijkt me.

Ze hebben als ik de dev-livestreams mag geloven ongelooflijk veel tijd en energie gestoken in het opzetten van de technische architectuur om eenvoudig content en mechanics te kunnen toevoegen. Hopelijk gaan we dus over niet al te lange tijd kunnen genieten van een spel dat wel aan de verwachtingen voldoet.

Gelukkig heb ik het te druk om hier zoals sommige hele dagen in te steken, het feit dat de extra content binnendruppelt zal mij hopelijk minder raken. Ik hoop alleen maar dat er voldoende mensen zijn die het spel blijven spelen. Het zou echt doodzonde zijn als dit spel een stille dood sterft.

Ik speel overigens op de PS4 (GT Robbaman), ik heb dus beperkte tijd om te spelen i.v.m. werk en het gezin (ben nu lvl 13, dus dat geeft wel een beetje een idee van hoe snel ik ga). Ik speel soms met mic, soms niet. Als je zin hebt om samen te spelen, stuur me een PM, dan kunnen we misschien een potje doen.
Zit je al in de Tweakers community op de PS4? En voeg ons even toe als vrienden dan verdien je nog een zakcentje extra ivm dat Alliance System.
Ik ben zelf al maximum tier dus mijn bijdrage is geleverd voor deze week :+ de reset is rond middernacht vanavond als ik het goed kan herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
DigitalError schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:50:
[...]

Zit je al in de Tweakers community op de PS4? En voeg ons even toe als vrienden dan verdien je nog een zakcentje extra ivm dat Alliance System.
Ik ben zelf al maximum tier dus mijn bijdrage is geleverd voor deze week :+ de reset is rond middernacht vanavond als ik het goed kan herinneren.
En wat krijg je dan voor die alliance punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

DigitalError schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:50:
[...]

alliance system zou toch ook voor communities moeten werken? of alleen voor friends? want als het alleen voor vrienden is, verwacht uitnodigingen :p

Zag ik trouwens dat er geen masterwork varianten van de die r1+l1 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ye-roon schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:54:
[...]

alliance system zou toch ook voor communities moeten werken? of alleen voor friends? want als het alleen voor vrienden is, verwacht uitnodigingen :p

Zag ik trouwens dat er geen masterwork varianten van de die r1+l1 zijn?
Volgens mij alleen vrienden, zou daar maar van uit gaan voorlopig maar ik zag dit weekend al dat we vrienden zijn geworden :P

@ourplayground daar krijg je coins voor, kun je weer sneller iets uit de shop kopen ;)
De hoeveelheid is afhankelijk van hoeveel jij speelt en hoeveel de anderen in je lijst hebben gespeeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zCPgkvNuGP9wuTq5dSpL8cTy/full.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door RubenSaurus op 25-02-2019 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
DrParanoid schreef op maandag 25 februari 2019 @ 11:43:
[...]

luck gear geeft geen extra kans op masterwork, alleen op de kans om wit > groen, groen > blauw en blauw > paars up te graden.
waar vind je die info? dat maakt luck toch een redelijk nutteloze stat na gear lvl 300-ish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
Flghter1982 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 13:23:
[...]

waar vind je die info? dat maakt luck toch een redelijk nutteloze stat na gear lvl 300-ish.
klopt, en zag het ergens voorbij komen (en meerdere malen bevestigd worden), volgens mij reddit ergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Laatst online: 31-07 22:01
DigitalError schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:57:
daar krijg je coins voor, kun je weer sneller iets uit de shop kopen ;)
De hoeveelheid is afhankelijk van hoeveel jij speelt en hoeveel de anderen in je lijst hebben gespeeld.
Hier krijg ik toch geen lekker gevoel bij...hoe meer "vrienden", hoe meer "free stuff" en daarmee ook de lichte psychologische dwang om veel te spelen om je "vrienden" niet tekort te doen. Ik heb het spel (nog) niet dus ik kan niet inschatten of wat je hiermee verdient echt zoden aan de dijk zet (of dat je alsnog je creditcard mag trekken voor de leukere cosmetics) maar dit is toch weer een stukje manipulatie meer dan ik tot nu toe tegen ben gekomen in de spellen die ik speel met paid-only cosmetics.

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robbaman
Zarhrezz schreef op maandag 25 februari 2019 @ 14:18:
Hier krijg ik toch geen lekker gevoel bij...hoe meer "vrienden", hoe meer "free stuff" en daarmee ook de lichte psychologische dwang om veel te spelen om je "vrienden" niet tekort te doen. Ik heb het spel (nog) niet dus ik kan niet inschatten of wat je hiermee verdient echt zoden aan de dijk zet (of dat je alsnog je creditcard mag trekken voor de leukere cosmetics) maar dit is toch weer een stukje manipulatie meer dan ik tot nu toe tegen ben gekomen in de spellen die ik speel met paid-only cosmetics.
Nee, je krijgt coin op basis van de top 5 van je vrienden. Natuurlijk als je er 1000en hebt is de kans dat er 5 goede tussen zitten groter, maar als je gewoon speelt met je vrienden, dan heb je er geen last van.

Bovendien lijkt het er tot nu toe op dat de coins die je verdient een leuke bonus zijn, maar ook weer niet zo veel dat het onmisbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 11:31
DigitalError schreef op maandag 25 februari 2019 @ 12:57:
[...]

Volgens mij alleen vrienden, zou daar maar van uit gaan voorlopig maar ik zag dit weekend al dat we vrienden zijn geworden :P

@ourplayground daar krijg je coins voor, kun je weer sneller iets uit de shop kopen ;)

[Afbeelding]
Dit is wel een goed punt, daarom mijn naam ook maar even op de lijst gezet. Ik ga even wat mensen uitnodigen die op die lijst staan (PC) zodat je met Alliance wat geld verdient. Tbh speel ik liever solo (vooral voor het verhaal) dus voor nu hoef ik niet per se in een party te gamen. Maar geld verdienen via alliance is wel handig :)

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17:59
Mijn naam staat ook in het lijstje. (PC)
Party's zijn altijd welkom en misschien aangenamer dan 3 andere random spelers die de missies rushen.
Ik ben zelf nog maar lvl 6.
Vind het een aangenaam spel. Vooral dat vliegen is super.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mfneed
Dit is misschien wel handig! Voor mij wel een verheldering over sommige dingen!:) (lange lijst)

Gear Icon – These inscriptions apply only to the one gear piece.

Critical +% Damage – Increase the damage from critical attacks
Combo +% Aura Effect – Increases the damage that Interceptor Aura pulses for
Gear + Speed – Reduces the cooldown of all skills
Physical +% Damage – Increases the damage of non-elemental attacks
Weapon +% Fire Rate – Increase the fire rate of weapon
Weapon -% Reload Time – Reduces the time it takes to reload
Weapon +% Mag Size – Increase the size of the magazine for weapon
Weapon +% Blast Damage – Increase the Blast damage of weapon
Javelin Icon – These inscriptions apply to your all of your gear.

Javelin Icon – These inscriptions apply to your all of your gear.

+% Damage – Increases the damage output of everything
+% Force – Reduces the amount of damage it takes to stagger enemies
+% Harvest Bonus – Increase the amount of items that you get from harvesting flora/minerals
+% Pickup Radius – Increase the distance you will pickup items that are dropped
+% Thruster Life – Increases how long you can fly before overheating
+% Thruster Speed – Increase how fast your jets cool down
[Element] +% Damage – Increases damage of all skills of this element
[Element] +% Effect – Increase the status effect/duration of this element
[Element] +% Resist – Reduces damage taken from attacks of that element
[Keybind] +%Damage – Increases damage of that skill
[Keybind] +Speed – Reduces the cooldown of that skill
[Weapon Type] +% Ammo – Increase max ammo for that type
[Weapon Type] +% Damage – Increase the damage of all weapons of that type
Ammo +% Drop Rate – Increase the drop chance of ammo upon kill/damage
Ammo +% Pickup Amount – Increase how much ammo you get when picking up an ammo drop
Armor +% Max – Increases your green bar
Combo +% Damage – Increase the damage from using a detonator on a primed target
Combo + Targets – Detonating primed enemies chains to additional enemies
Effect +% – Increases how quickly statuses build up to prime an enemy
Elemental +% Dmg – Increases the damage from all elemental attacks
Gear +%Damage – Increases the damage of the skill on this gear piece
Gear +% Charges – Increases the number of charges that this skill has
Melee +% Damage – Increase the damage of melee attacks and skills
Overheat +% Delay – Reduces the time it takes to start recovering from overheating
Physical +% Resist – Reduces damage from non-elemental attacks
Repair +% Drop Rate – Increases the drop chance of healing kits upon kill/damage
Repair +% Amount – Increases how much healing kits will heal you
Shield +% Delay – Reduces the time it takes to start recovering your shield
Shield +-% Refresh – How quickly your shield recharges once it starts recovering
Shield +% Max – Increase your blue bar
Storm Combo Augment – Increases the number of combo chains by 2
Supply +% Drop Rate – Increases the drop chance of gear/weapons/components upon kill/damage
Support +% Luck – Increase the chance of better quality loot
Support +% Speed – Reduces the cooldown of your support skill
Ultimate +% Damage – Increases the damage caused by your Ultimate
Ultimate +% Speed – Increase the rate at which you build your ultimate meter back up
Weapon +% Damage – Increases weapon damage
Weapon +% Clip – Increases the magazine size of all weapons
Weapon +% Ammo – Increases the max ammo for all weapons

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zarhrezz schreef op maandag 25 februari 2019 @ 14:18:
[...]

Zoals hierboven ook al gezegd wordt voelt het totaal niet als een verplichting en is het alleen een extraatje.
Ik hoop dat ze het systeem updaten zodra er in April Guilds worden toegevoegd en dat je zo met je guild ook kan sparen ipv friends only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Is er een manier om je mastwerwork components te craften?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Desiler
  • Laatst online: 10-10 09:57
Stylze schreef op zondag 24 februari 2019 @ 09:15:
YouTube: Cohh Gives His Thoughts About Anthem

Hier een wat positievere kijk op de game van Cohh. alhoewel hij ook de game geen 60 euro waard vindt omdat het echt een live service game is die ghewoon nog te weinig content heeft.

Denk zelf ook dat als ze development goed erop blijven houden dat deze game over een half jaar tot een jaar echt een goede game kan worden. Maar het probleem is dat EA kennende ze na al deze slechte reviews en waarschijnlijk tegenvallende verkopen gewoon de stekkers eruit gaan trekken en alleen de eerste paar maanden nog wat content uitbrengen.

Al zou het EA goed doen om is een keer zo'n game te gaan redden en gewoon nog veel geld erin te pompen zodat het alsnog een pareltje kan worden. Ze moeten zelf toch ook is wat gaan doen aan het imago wat ze nu hebben, zullen ze het licht eens zien?

Dit zien we te vaak, de game moet gewoon af zijn als hij wordt gereleased. Waarom altijd 1 jaar wachten en maar hopen dat het een goede game wordt? Deze tactiek werkt gewoon niet meer. Laat ze maar eens een game uitbrengen die af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:18
Desiler schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:11:
[...]

Dit zien we te vaak, de game moet gewoon af zijn als hij wordt gereleased. Waarom altijd 1 jaar wachten en maar hopen dat het een goede game wordt? Deze tactiek werkt gewoon niet meer. Laat ze maar eens een game uitbrengen die af is.
En dat doe je dan toch door de game x tijd uit te stellen? De enige manier die werkt(en apex laat zien dat het werkt). Is door je mond te houden en pas echt een korte tijd van te voren iets uit te brengen. Maar ik betwijvel of we daar met zijn alle vrolijl van worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
mfneed schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:59:
Volgens mij heb je dan masterwork blueprints nodig.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbaman
mfneed schreef op maandag 25 februari 2019 @ 15:59:
Volgens mij moet je hiervoor de component die je wilt craften eerst al eens als Masterwork in een drop gehad hebben en hier een x-aantal potjes mee gespeeld hebben om de challenge te voltooien die je de blueprint geeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hookoha
  • Laatst online: 08-07-2024
Jackal131 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:44:
[...]

Volgens mij heb je dan masterwork blueprints nodig.
spoiler:
Als je de reputation quests van alle drie de factions hebt voltooid (dus tot level 3) unlock je een nieuwe quest waarin je en ik dacht dat het 50k per faction extra rep moet grinden om masterwork blueprints te unlocken

Je huidige masterwork wapens, kun je opnieuw craften zolang je ze genoeg gebruikt en de bijhorende achievement(s) haalt voor dat wapen, dan unlock je daarvoor de blueprint en kun je effectief de stats op het wapen rerollen door het opnieuw te craften.

Ik heb alleen de journal niet echt op mijn netvlies staan daarin moet je het een en ander kunnen opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hookoha
  • Laatst online: 08-07-2024
Ik kwam deze tegen wellicht handig voor de freeplay(ers)

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/a/uHkJTpI

plaatje lijkt niet werken, dan maar een linkje:

https://imgur.com/a/uHkJTpI

Ik weet niet wie de auteur is, ik in ieder geval niet.

[ Voor 24% gewijzigd door Hookoha op 25-02-2019 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-09 13:53
Vanavond ga ik even knallen op de ps4. Even freeplayen omdat ik multi kills dar moet halen. Join mijn sessie gerust (graag zelfs). Zou graag eens een stronghold met mede tweakers doen aangezien mijn geringe ervaring in dit soort spellen. Ik heb mic. Mijn psn naam is endechaos

Acties:
  • 0 Henk 'm!
endechaos schreef op maandag 25 februari 2019 @ 18:49:
Vanavond ga ik even knallen op de ps4. Even freeplayen omdat ik multi kills dar moet halen. Join mijn sessie gerust (graag zelfs). Zou graag eens een stronghold met mede tweakers doen aangezien mijn geringe ervaring in dit soort spellen. Ik heb mic. Mijn psn naam is endechaos
Die multikills kun je overal halen volgens mij :P

Het probleem met joinen is (want dat probeerde ik gisteren bij meerdere tweakers op de ps4) dat je natuurlijk maar 4 mensen in je server mag hebben en je altijd bij 3 anderen wordt geknikkerd. je zal dus altijd zelf mensen een invite moeten sturen of eerst in een squad gaan zitten voor je naar freeplay of missies gaat.
Echt een dom systeem 8)7 wil namelijk graag mensen helpen op hun weg naar level 30 en verder maar hoe ga ik laten weten dat ik beschikbaar ben? in een andere game zou ik gewoon 'join session' klikken maar dat gaat hier zo goed als niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endechaos
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-09 13:53
DigitalError schreef op maandag 25 februari 2019 @ 18:53:
[...]

Die multikills kun je overal halen volgens mij :P

Het probleem met joinen is (want dat probeerde ik gisteren bij meerdere tweakers op de ps4) dat je natuurlijk maar 4 mensen in je server mag hebben en je altijd bij 3 anderen wordt geknikkerd. je zal dus altijd zelf mensen een invite moeten sturen of eerst in een squad gaan zitten voor je naar freeplay of missies gaat.
Echt een dom systeem 8)7 wil namelijk graag mensen helpen op hun weg naar level 30 en verder maar hoe ga ik laten weten dat ik beschikbaar ben? in een andere game zou ik gewoon 'join session' klikken maar dat gaat hier zo goed als niet helaas.
Ah zodoende. In dat geval zijn er mensen die zin in een squad vanavond hebben maken we een squad als iedereen klaar is met zijn of haar missie?
Ik weet niet precies hoelaat ik er zal zijn dus dat is dan wel weer onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
weet iemand of die stores al beschikbaar zijn van reputation? ik heb arcanist lvl 3 gehaald die dan toegang zou moeten geven tot een special store waar je brass/copper metal armor zou moeten kunnen kopen. maar ik kan niets vinden. al die stores lijken ook wel hetzelfde dus ik vraag me af of ze er uberhoubt al in zitten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Flghter1982 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 19:39:
weet iemand of die stores al beschikbaar zijn van reputation? ik heb arcanist lvl 3 gehaald die dan toegang zou moeten geven tot een special store waar je brass/copper metal armor zou moeten kunnen kopen. maar ik kan niets vinden. al die stores lijken ook wel hetzelfde dus ik vraag me af of ze er uberhoubt al in zitten?
Nee als je rank 3 bent unlock je die shit gewoon.. hoef je niet te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Hookoha schreef op maandag 25 februari 2019 @ 16:54:
[...]

spoiler:
Als je de reputation quests van alle drie de factions hebt voltooid (dus tot level 3) unlock je een nieuwe quest waarin je en ik dacht dat het 50k per faction extra rep moet grinden om masterwork blueprints te unlocken

Je huidige masterwork wapens, kun je opnieuw craften zolang je ze genoeg gebruikt en de bijhorende achievement(s) haalt voor dat wapen, dan unlock je daarvoor de blueprint en kun je effectief de stats op het wapen rerollen door het opnieuw te craften.

Ik heb alleen de journal niet echt op mijn netvlies staan daarin moet je het een en ander kunnen opzoeken.
Dat is niet een klein beetje moeilijk veel!! Die 3k kost al ruim 1.5 week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flghter1982 schreef op maandag 25 februari 2019 @ 19:39:
Zoals @Ricmaniac al zegt: die zooi kun je meteen gebruiken in the forge, even naar appearance en dan bij paint die balletjes op metal zetten en de kleur uitzoeken die je wilt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flghter1982
DigitalError schreef op maandag 25 februari 2019 @ 19:52:
[...]

Zoals @Ricmaniac al zegt: die zooi kun je meteen gebruiken in the forge, even naar appearance en dan bij paint die balletjes op metal zetten en de kleur uitzoeken die je wilt.
ah, op die fiets. ik zocht naar een brass metal i.p.v. een kleur. ga het ff checken. thanks.

btw. ik denk zojuist een nieuwe bug (of intended) gevonden te hebben. als je die mastercraft heb waar je 3 dashes doet om je ammo te refillen heb je infinite ammo. met lmg kan je dan gewoon blijven sprayen en bij 2 bullets left ff 3x dashen achter elkaar en ammo is weer vol zonder dat het van je clip count af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Laatst online: 04:00

R.G

Hey Guys,

Ben invited door digital error :) cool topic

Vraagje, hoe is anthem op de ps4 en de ps4 pro met betrekking tot laadtijden.

Wie gebruikt er gamesharing met de anthem en merkt dat de legion of dawn dlc alleen voor de gekochte gebruiker is ? dus de game share speler heeft de rewards tab greyed out :O :O why?? o why

Acties:
  • +1 Henk 'm!
R.G schreef op maandag 25 februari 2019 @ 20:05:
Hey Guys,

Ben invited door digital error :) cool topic

Vraagje, hoe is anthem op de ps4 en de ps4 pro met betrekking tot laadtijden.

Wie gebruikt er gamesharing met de anthem en merkt dat de legion of dawn dlc alleen voor de gekochte gebruiker is ? dus de game share speler heeft de rewards tab greyed out :O :O why?? o why
Op reddit zijn meerdere posts dat er inderdaad maar 1 keer die Legion of Dawn armor set geclaimed kan worden, gameshare je dus met iemand dan zou ik dit van te voren wel even overleggen ;) (dit is trouwens niet de enige game waar bonussen niet gedeeld kunnen worden dus ik kijk er niet zo van op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Co-op missie:

8700K 4.8 Ghz + RTX 2070 1845 Mhz @ 2560x1080 @ high (TAA ipv maximum)
code:
1
2
3
4
5
6
Anthem.exe benchmark completed, 35395 frames rendered in 453.218 s
                     Average framerate  :   78.0 FPS
                     Minimum framerate  :   59.7 FPS
                     Maximum framerate  :  112.5 FPS
                     1% low framerate   :   54.0 FPS
                     0.1% low framerate :   44.1 FPS

2500K 4.8 GHz + GTX 1070 1920 Mhz @ 1920x1080 @ medium (texures+filtering high) @ 60 fps limiter
code:
1
2
3
4
5
6
01:32:57 Anthem.exe benchmark completed, 26493 frames rendered in 456.390 s
                     Average framerate  :   58.0 FPS
                     Minimum framerate  :   34.9 FPS
                     Maximum framerate  :   60.0 FPS
                     1% low framerate   :   31.4 FPS
                     0.1% low framerate :   12.2 FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag zojuist een tweet van de voice actress die Faye doet dat ze nieuwe content aan het inspreken zijn in de studio. Ben benieuwd wat er allemaal nog gaat komen!
https://twitter.com/Roche.../1098061949089136641?s=09

Ook zijn de Coin rewards voor de Alliance bonus vertraagd maar die moeten voor het einde van de dag wel bijgeschreven zijn zeiden de devs.
https://twitter.com/Darokaz/status/1100192345939677185?s=09

[ Voor 60% gewijzigd door RubenSaurus op 26-02-2019 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Zo gisteren van level 8 naar 11 gegaan. Had 1 groffe bug waar ik niet meer deuren kon openen of kon oogsten, de F optie was volledig verdwenen, repspawn had ook geen effect, ik moest freeplay eindigen om het weer werkend te krijgen. Was even bang dat ik mijn 5 wereld evenementen weer opnieuw moest doen maar dat hoefde gelukkig niet! Alsjemenou :P.

Ik heb overigens de anthem versie die bij mijn videokaart zat (RTX 2070) Ik ga er van uit dat ik daarmee niets kan claimen of wel?

Verder mee zitten luisteren in de discord van GoG, was ook nuttig, kon ik af en toe wat newb vragen stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Gisteren heerlijk avondje Anthem gehad. Wel wat connectie problemen, maar dat is waarschijnlijk door de werkzaamheden van ziggo in m'n wijk (nog tot donderdag 17.00 -_-).

Kheb van alle basic weapons nu de eerste challenge, op 1 light machine gun na (en de colossus wapens). Die light machine gun wil maar niet droppen. Maar ik heb het idee dat dat wapen een starting wapen is van colossus of ranger is, net als dat ik geen scouts gedropt kreeg tot nadat ik de storm had unlocked as javelin. Of het is gewoon RNG en RNG is a bitch.

Ik ben level 14 nu en die 2 extra component slots helpen echt enorm, zo veel meer shields/health is super handig. Had 1 missie waar een interessante bug gebeurde. Ik had de missie gehaald, maar ging dood. Ik respawn en moet het laatste gedeelte van de missie nog een keer doen. Maar de medals waren gereset. Dus ik kon ze allemaal nog een keer doen en eindigde de missie met 5850xp :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ye-roon schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 07:32:
Gisteren heerlijk avondje Anthem gehad. Wel wat connectie problemen, maar dat is waarschijnlijk door de werkzaamheden van ziggo in m'n wijk (nog tot donderdag 17.00 -_-).

Kheb van alle basic weapons nu de eerste challenge, op 1 light machine gun na (en de colossus wapens). Die light machine gun wil maar niet droppen. Maar ik heb het idee dat dat wapen een starting wapen is van colossus of ranger is, net als dat ik geen scouts gedropt kreeg tot nadat ik de storm had unlocked as javelin. Of het is gewoon RNG en RNG is a bitch.

Ik ben level 14 nu en die 2 extra component slots helpen echt enorm, zo veel meer shields/health is super handig. Had 1 missie waar een interessante bug gebeurde. Ik had de missie gehaald, maar ging dood. Ik respawn en moet het laatste gedeelte van de missie nog een keer doen. Maar de medals waren gereset. Dus ik kon ze allemaal nog een keer doen en eindigde de missie met 5850xp :D
Wacht maar tot je 6 slots hebt :P zou echt niet meer zonder willen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

DigitalError schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 07:35:
[...]

Wacht maar tot je 6 slots hebt :P zou echt niet meer zonder willen!
Gevuld met Masterwork + :)

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja daar moet ik nog even aan werken, heb nu 2 masterworks weapons maar nog geen gear helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 15:14

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

13:00 vandaag wordt de store ververst, toch? Zou er ook content verder toegevoegd worden in de loot pool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
WhateverSuitsU schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 07:59:
13:00 vandaag wordt de store ververst, toch? Zou er ook content verder toegevoegd worden in de loot pool?
13.00 is de store refresh inderdaad, heb geen berichten gehoord over toevoegingen aan de loot pool. Volgens mij is de eerstvolgende toevoeging daaraan die Vanity items die te verdienen zijn met Strongholds in Maart. (Dat zijn 100 nieuwe items)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 15:14

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

DigitalError schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 08:05:
[...]

13.00 is de store refresh inderdaad, heb geen berichten gehoord over toevoegingen aan de loot pool. Volgens mij is de eerstvolgende toevoeging daaraan die Vanity items die te verdienen zijn met Strongholds in Maart. (Dat zijn 100 nieuwe items)
Thanks! Kan niet wachten. Vermaak me super met deze game. Gisteren voor het eerst nieuwe stronghold gedaan, dat was intens haha
Pagina: 1 ... 20 ... 27 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord