Ben nu al flink bezig geweest en ben opzich wel blij met het resultaat.
Grandmaster 1 is nu wel goed te doen maar kan vervelend zijn in bepaalde situaties, de 'epic missions' kunnen nog best pittig zijn hier en daar. Grandmaster 2 nog niet geprobeerd omdat er nog weinig mensen echt klaar voor zijn.
Er zijn wel wat dingetjes die beter mogen...
- Audio, nooit problemen gehad tot ze er aan gingen sleutelen... Geen ruis of stoor herrie maar valt gewoon weg tot ik het spel opnieuw start.
- Lag, of het een colossus dingetje is weet ik niet maar als ik b.v. getarget wordt door een sniper en dan mijn schild naar voren wil halen voelt het af en toe vertraagd. Ook met Ultimate gebruiken, dan heb je nog een beetje HP en dan werkt hij gewoon niet.
- Stats HP , echt super onduidelijk... Pak mijn storm, ga een missie in en ik heb ~15 HP balkjes ofzo... Doe nog 2 missies en bij de 4de missie heb ik er ineens nog 4? Het is onduidelijk wat b.v. een stat op je wapen/component '45% shield' betekent, in de praktijk merk je 0.0 verschil, of ze bedoelen colossus shield, best knudde op een heavy pistol?
En ondanks dat ze nu dat extra keuze menu erin gebakken hebben is het er niet beter op geworden.
Je moet nog steeds heen en weer van map->party->consumables en weer terug..
Vraag me ook af waarom alles afgekort is, waarom moet er mchn pistol staan (ofzo) en staat er niet gewoon 'Machine pistol xxx% ???'
Ook in je vault staat er 99+ bij crafting mats...(Bij alles eigenlijk) Heb er nu wel 1000+ van, maar ze kunnen wel 200 uitschrijven als het een reward is.
Kortom degene die de GUI gemaakt hebben mogen van mij wel wat anders gaan doen, planten kweken ofzo want van 'user experience' hebben ze nog nooit gehoord....
[
Voor 3% gewijzigd door
prutser001 op 25-02-2019 07:58
]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"