Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
DigitalError schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 01:13:
[...]

Ik kan mij hier volledig bij aansluiten, al die genoemde ergenissen heb ik tot nu toe nog totaal geen last van gehad. Het is onwijs soepel en snel en heb hele goede hoop voor de rest van de game. Nog even 1 missie doen nu denk ik (je weet hoe dat gaat) en dan morgen weer verder :P
En dat maakt mij nummer 3 in de rij. Loopt als een zonnetje op de ps4 pro. Daarnaast vind ik het verhaal tot nu toe ook prima. Als youtube mn video klaar heeft dan post ik die wel even zodat mensen kunnen zien hoe het op de pro loopt.

Tip van Flip.... Ik heb voicechat uitgeschakeld in mn recording. Doe ik voor mezelf voor als er iemand door een filmpje loopt te tetteren ik hem terug kan zien op mn eigen kanaal. Op die manier mis ik niets van het verhaal. Ook komt er nogal wat op je af dus nooit verkeerd even terug te kijken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:01
Kidjuh schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 01:10:
[...]

Wacht ff hoor. Mensen betalen €15,- om een game een week eerder te spelen die normaal €60,- kost. Stel: je wilt sowieso een auto kopen die €25.000 kost, maar een maand eerder in rijden kan ook voor €6.250 extra! Echter om normaal met een goed gevoel in die auto te zitten moet je nog een maand wachten tot de software update uit is en je buurman die wagen gewoon voor €25.000 kan kopen. Zou jij niet helemaal over de zeik zijn dat je te veel hebt betaald voor niks extra’s?

Wat een dom argument zeg.
Maar je krijgt zoveel meer voor die 15 euro. Die 7 dagen eerder spelen is als extra. Tevens kan je binnen die 7 dagen gewoon je pre-order anuleren als het je niet bevalt. En krijg je toegang tot alle EA games. En bevalt de game krijg je korting op de store die er voor zorgt dat je die 15 euro weer als korting krijgt.

Lijkt mij een prima deal. Maar mensen vandaag de dag zien alles een stuk negatiever.

/edit vandaag mijn kopie halen en vanavond beginnen!!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)

Zo draait het op de pro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

DigitalError schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 15:39:
[...]

Angry Joe vindt wel vaker wat, ben het bijna nooit met hem eens :P
Inderdaad, toen ik bij die 'tomb grind' missie kwam bleek ik er al 2 van de 4 klaar te hebben, de andere 2 waren 5 world events en een stuk of 8 kistjes die ik nog moest.... wow wat een grind..

Ik vermaak me in ieder geval, nu leuke groep lui gevonden om mee te knallen!

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:30
prutser001 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 08:07:
[...]

Inderdaad, toen ik bij die 'tomb grind' missie kwam bleek ik er al 2 van de 4 klaar te hebben, de andere 2 waren 5 world events en een stuk of 8 kistjes die ik nog moest.... wow wat een grind..

Ja same. was juist leuk klein beetje grinden imo. Maar blijkbaar waren er meer mensen die er problemen mee hadden.. want ze hebben die missie verlaagd van level 8 naar level 3 ofzo als ik de laatste live stream goed begreep.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 19:10
Gisteravond ook aan de slag geweest op de PS4 Pro, anderhalf uur gespeeld en het totaal niet eens met de negatieve reacties. De laadtijden stellen niets voor, zijn bijna allemaal binnen een paar tellen geladen.

Graphics zijn een stuk beter en het vliegen gaat makkelijker. Vanavond komen mijn vrienden ook online en zijn we met een pre-made groep van 4. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melly
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-03-2023
[...]

Eens man...gezellig groepje zo 👍
Nu kijken of er meer joinen

Zelf snap ik die drukte over de tombes ook niet zo..was zo gepiept en kom op,je bent gewoon aan het gamen...hoe kan dit een straf zijn.
Prima spel en ik vermaak mij nog elke avond.

Alleen een tweede patch zou wel errug fijn zijn. Vooral die performance drop stoort mij enorm. Is er al iets bekend over een tweede aankomende patch?

[ Voor 26% gewijzigd door melly op 22-02-2019 08:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

[...]

Voor de patch begon de game pas te tellen zodra je de missie kreeg, na de patch tellen ze al veel eerder. Dat is wel een cruciaal verschil. Maar daarnaast lijkt me die kritiek over kisten die enkel tellen als je ze zelf opent of missies die afhankelijk zijn van teammates nog steeds terecht.
Dit zijn in principe gewoon filler missies die de gameplay moeten verlengen, zorgen dat je langer blijft free roamen omdat je toch nog even die ene kist moet hebben. En dat zou prima zijn als het niet rechtstreeks in de weg stond van story line progressie. Combineer dat met de rest van de missies die echt fantasieloos zijn en ik begrijp wel dat iemand hier vrij negatief over kan zijn.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
"The guaranteed masterwork from completing legendary contracts on GM1 will ALWAYS be masterwork components for your javelin."

Dat word even legendary contracts unlocken vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Goeie genade, inmiddels zijn de scores gedaald onder die van Crackdown 3. Ik ben benieuwd hoe de support de komende maanden zal zijn. Hopelijk wordt het nog wat voor de mensen die het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
zolang ik gele contracts / missies heb ben ik nog met story line bezig? die paarse zijn dan de legendary contracts lijkt me? en die refreshen daily?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 12:37
DigitalError schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 21:16:
Omdat de game in minder dan 3 uur officieel live gaat wil ik nog even een reminder geven over de spreadsheet met ingame namen zodat mensen elkaar toe kunnen voegen op het juiste platform wat dan ook weer kan helpen om meer Alliance bonus te krijgen aan het eind van elke week ;)

https://docs.google.com/s...jt5o-Y60/edit?usp=sharing
thx even mezelf toegevoegd.
Ik volg het spel een maandje of 6, heb deze ook ge-pre-orderend en heb er best zin in.
Heb meegedaan met beide demo's en mijn ervaringen waren ook erg gemengd, voornamelijk doordat ik aan het begin in de beruchte infinite load-loop kwam en helemaal niet kon spelen. Vervolgens heb ik (voor het eerst ooit trouwens) het spel verplaatst naar mijn SSD en toen wou hij wel volledig loaden.
De gameplay vondt ikzelf leuk, maar moet toegeven dat de vele laadschermen mij op een gegeven moment begonnen te irriteren. Eigenlijk pas toen mijn partner aangaf dat ik wel heel vaak zat te trommelen met mijn vingers en voeten (speel op een gamelaptop in de woonkamer) en dat ze elke keer onderweg naar de keuken opmerkte van zit je weer naar een plaatje te kijken ? Ik hoop dus ook dat de combinatie patch (heeft iemand hier ook nummers van ? Als in hoeveel zijn de laadtijden verminderd ?) en SSD een speelbare oplossing gaan vormen. Dus bijvoorbeeld maximaal 1 minuut laadtijd per keer.
Hoe dan ook, ik ben een "Bioware fan" sinds Baldurs Gate en heb netjes alle goede games en flops gespeeld, dus ik heb gewoonweg een gun factor en kan niet wachten om vanavond mij hierin te verdiepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59
Flghter1982 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:28:
zolang ik gele contracts / missies heb ben ik nog met story line bezig? die paarse zijn dan de legendary contracts lijkt me? en die refreshen daily?
Je hebt 2 icoontjes voor missies en contracts. Zo'n hoofd-silouet is een contract bv. Zo'n paars icoon is een stronghold. In principe heb je, zolang je gele icoontjes hebt, nog gewoon missies om te doen maar er zijn een aantal momenten dat je voortgang afhangt van het behalen van assignments. Die kun je dan weer in de codex vinden bij Expeditions -> Free roam.

Valt me trouwens op dat de matchmaking nog steeds wel mensen weet te vinden die dezelfde missies doen als ik, had wel verwacht op een gegeven moment in te kakken en meer alleen te moeten doen. Maar vooralsnog gaat dat prima. Alleen voor free roam doe je vooral veel alleen en dan merk je ook meteen dat je gear niet zo heel fantastisch is en je vooral je abilities aan het spammen bent zodra ze beschikbaar komen.

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 22-02-2019 09:51 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Martinspire schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:49:
[...]

Je hebt 2 icoontjes voor missies en contracts. Zo'n hoofd-silouet is een contract bv. Zo'n paars icoon is een stronghold.
nee dat zijn agent missies en strongholds die jij bedoeld :P Contracts zijn brieven (post-its) op je map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Ricmaniac schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:55:
[...]

nee dat zijn agent missies en strongholds die jij bedoeld :P Contracts zijn brieven (post-its) op je map
maar ik heb ook paarse briefjes gehad. extra moeilijke missies. en dat waren geen strongholds.

wat zijn de legendary contracts dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
Flghter1982 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 09:57:
[...]

maar ik heb ook paarse briefjes gehad. extra moeilijke missies. en dat waren geen strongholds.

wat zijn de legendary contracts dan?
ja die paarse brieven zijn idd de legendary contracts.
En je kan er volgens mij 3 per dag krijgen. bij die faction npc's en/of contract board.
Al moet ik zeggen dat ik ze zelf nog niet unlocked heb dus geen voorbeeld helaas.

[ Voor 20% gewijzigd door Ricmaniac op 22-02-2019 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
Ricmaniac schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:00:
[...]

ja die paarse brieven zijn idd de legendary contracts.
En je kan er volgens mij 3 per dag krijgen.
oke. dus ik moet gewoon die gele blijven doen totdat ze letterlijk op zijn en er alleen nog maar paarse legedary daily missies zijn afwisselend met de strongholds dan.? zijn er veel van de gele missies over nadat je de game ending screen hebt gehad? denk dat ik er nu zo'n 12 gedaan heb na de aftiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LompeLars
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-09-2024
Vergeet niet je daily/weekly/monthly challenges. Die kunnen bestaan uit een mix van strongholds/(legendary) missions en quick-plays.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaPrinciple
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-06-2023
Gisteren 2 keer een BSOD gehad tijdens het spelen. Gelukkig telkens snel kunnen herstarten en gewoon terug kunnen inpikken bij mijn groepje.
Na een beetje research een BIOS update gedaan. Probleem lijkt opgelost, nog geen nieuwe crashes gehad sindsdien. Wilde ik gewoon even delen moesten er nog anderen dit voorhebben.
Ik speel op ASRock Z370 gaming K6 - i7 8700K - 1080 Ti

Ik vind de laadtijden (op pc in elk geval) trouwens doenbaar maar ook na de patch toch nog net iets te lang om niet storend te zijn, zou wel fijn zijn mochten ze die nog iets korter krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Tsurany schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 08:25:
[...]

Voor de patch begon de game pas te tellen zodra je de missie kreeg, na de patch tellen ze al veel eerder. Dat is wel een cruciaal verschil. Maar daarnaast lijkt me die kritiek over kisten die enkel tellen als je ze zelf opent of missies die afhankelijk zijn van teammates nog steeds terecht.
Dit zijn in principe gewoon filler missies die de gameplay moeten verlengen, zorgen dat je langer blijft free roamen omdat je toch nog even die ene kist moet hebben. En dat zou prima zijn als het niet rechtstreeks in de weg stond van story line progressie. Combineer dat met de rest van de missies die echt fantasieloos zijn en ik begrijp wel dat iemand hier vrij negatief over kan zijn.
Maar er zijn duizend en 1 games waar je "verplicht" side quests moet doen om veder te gaan met de main story omdat je anders gewoon te zwak bent. Iedere review meldt wat er allemaal mis is met Anthem maar je komt zelden mensen tegen die de positieve dingen durven te noemen. En als ze dat doen wirden ze direcr uit gemaakt voor EA fanboy of als content creator EA parthner.

Als ik zo de mensen om mij heen hoor draait hij echt geweldig op ps4/Xbox (pc zal ongetwijvelt moeten wachten op nieuwe drivers).

Een beetje haat is prima. Er zijn vast dingen na de day1 patch die nog niet goed zijn. En dat is prima. Maar als ik video's bekijk van na de day1 patch dan is de kreet loading simulator niet meer echt van toepassing. Maar toch blijven ze het herhalen. En dat is erg jammer.
Zeker als je kijkt hoe openhartig en eerlijk de devs zijn in hun livestream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neolite
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 22:37

neolite

Immer kritisch

Misschien even een totaal andere opmerking. Maar het valt mij op dat het met name de pc spelers zijn die veel problemen hebben. Ik heb hierboven van drie mensen die op de PS4Pro spelen gelezen dat deze vrijwel geen problemen kennen. Heeft men het ontwikkelproces voor de pc soms enorm onderschat?

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bovendien is dat van die chests al gefixed in de day one patch en telt het nu voor je hele team (mits je binnen 250 meter bent van de chest).
neolite schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:52:
Misschien even een totaal andere opmerking. Maar het valt mij op dat het met name de pc spelers zijn die veel problemen hebben. Ik heb hierboven van drie mensen die op de PS4Pro spelen gelezen dat deze vrijwel geen problemen kennen. Heeft men het ontwikkelproces voor de pc soms enorm onderschat?
Ik denk het ja, heb zelf namelijk ook geen problemen op een OG PS4

[ Voor 63% gewijzigd door RubenSaurus op 22-02-2019 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Fucking hell, speel nu met vrienden die de standard gekocht hebben. Het veschil van 20€ is echt alleen de gear piece en soundtrack die ik nooit luister.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• neolite

neolite

Immer kritisch

DigitalError schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:52:
Bovendien is dat van die chests al gefixed in de day one patch en telt het nu voor je hele team (mits je binnen 250 meter bent van de chest).

[...]

Ik denk het ja, heb zelf namelijk ook geen problemen op een OG PS4
Dus eigenlijk hadden vrijwel alle problemen rondom de launch van Anthem voorkomen kunnen worden als men de "day 1 patch" ook echt op de eerste dag van premier acces beschikbaar hadden gemaakt op pc.

De meeste reviews waren dan inclusief de "day 1 patch" geweest en volgens mij hebben de meesten nu een fors vertekend beeld doordat iedereen een aantal dagen tegen een halfbakken versie aan heeft lopen kijken. Wat maakt EA er toch een puinhoop van de laatste paar jaar. Patrick Soderlund(gelukkig vertrokken) en Andrew Wilson zijn echt een ramp voor het bedrijf. Al denken de investeerders daar vast anders over. 8)7

'It is difficult to get a man to understand something, when his salary depends on his not understanding it.'

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kbloem schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:57:
Fucking hell, speel nu met vrienden die de standard gekocht hebben. Het veschil van 20€ is echt alleen de gear piece en soundtrack die ik nooit luister.
Ja maar dat kon je toch gewoon lezen van tevoren? en je 35% luck op je Legendary gun :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
kbloem schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:57:
Koop jij blindelings iets dan ? ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
DigitalError schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:58:
[...]

Ja maar dat kon je toch gewoon lezen van tevoren? en je 35% luck op je Legendary gun :P
Ik zou zweren dat die legion of the dawn gear niet in de standaard zat.... 250 dagen geleden toen ik de pre order deed. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kbloem schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:13:
[...]

Ik zou zweren dat die legion of the dawn gear niet in de standaard zat.... 250 dagen geleden toen ik de pre order deed. 7(8)7
Legion of Dawn armor en gear zit ook niet in de normale versie dus ik begrijp je niet helemaal. speel je op pc of ps4? want als je vrienden Origin Access Premier hebben kan dat het verklaren, daar zit alles wel in namelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

loki504 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 10:48:
[...]

Maar er zijn duizend en 1 games waar je "verplicht" side quests moet doen om veder te gaan met de main story omdat je anders gewoon te zwak bent. Iedere review meldt wat er allemaal mis is met Anthem maar je komt zelden mensen tegen die de positieve dingen durven te noemen. En als ze dat doen wirden ze direcr uit gemaakt voor EA fanboy of als content creator EA parthner.
Er is een verschil tussen wat saaiere side quests die een geweldige story line met diepgaande missies afwisselen en filler quests die erg matige quests afwisselen. Ik heb nog geen enkele uitdagende quest gezien, er zijn drie type quests die elkaar wat herhalen en dat is het.
Een beetje haat is prima. Er zijn vast dingen na de day1 patch die nog niet goed zijn. En dat is prima. Maar als ik video's bekijk van na de day1 patch dan is de kreet loading simulator niet meer echt van toepassing. Maar toch blijven ze het herhalen. En dat is erg jammer.
Zeker als je kijkt hoe openhartig en eerlijk de devs zijn in hun livestream.
Laten we eerlijk zijn, het is geen day 1 patch. Het is een day 8 patch. Op launch day werken heel veel zaken gewoon niet goed. En ik vind het bizar dat dit verdedigd wordt, van een game die jaren in ontwikkeling is en waar je extra voor betaald om eerder de full game te mogen spelen verwacht je niet dat je nog een week moet wachten tot het eindelijk fatsoenlijk werkt.

En ik wil absoluut geen haat richting dit spel sturen maar laten we eerlijk zijn, als dit spel niet uit vliegen met javalins bestond maar enkel ground combat was niemand echt positief geweest. En ik vind niet dat vliegen genoeg diepgang bied om alle andere minpunten te negeren.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
kbloem schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:13:
[...]

Oh klopt. Legion of dawn zit niet in de standard edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
@Tsurany maar de officiele release is ook pas vandaag. Ja je kon het eerder proberen. Maar zover ik weet kon/kan je dit ook zonder de volledige game te spelen. Je moet natuurlijk wel de echte release date aanhouden en niet de early acces. Want zoveer ik weet was de early acces de zelfde build als de ViP/Open demo. Met her en der wat tweakers.

Ja het is geniepig van EA. Maar BioWare heeft daar echt niet voor gekozen.
En ik speel een looter shooter niet voor zijn verhaal. Dat kan mij echt gestolen worden. Als ik direct lvl 30 en in 1 uur langzaam alle dingen unlock zou ik het nog prima vinden.

En de haat was ook niet naar jou bedoelt. Maar meer richting de reviews die niet eens 1 uur bv in de game hebben gestoken en al direct de grond in boren omdat de demo niet lekker liep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loki504 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:26:
@Tsurany maar de officiele release is ook pas vandaag. Ja je kon het eerder proberen. Maar zover ik weet kon/kan je dit ook zonder de volledige game te spelen. Je moet natuurlijk wel de echte release date aanhouden en niet de early acces. Want zoveer ik weet was de early acces de zelfde build als de ViP/Open demo. Met her en der wat tweakers.

En ik speel een looter shooter niet voor zijn verhaal. Dat kan mij echt gestolen worden. Als ik direct lvl 30 en in 1 uur langzaam alle dingen unlock zou ik het nog prima vinden.

En de haat was ook niet naar jou bedoelt. Maar meer richting de reviews die niet eens 1 uur bv in de game hebben gestoken en al direct de grond in boren omdat de demo niet lekker liep.
Dat is ook weer niet helemaal juist, het was de complete game van de 'gold' datum maar niet alle fixes en extra's die ze in de weken daarna nog gemaakt en gedaan hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ricmaniac schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:17:
[...]

Oh klopt. Legion of dawn zit niet in de standard edition
Mystery solved. Alleen de ranger legion of the dawn zit in de standard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neolite

neolite

Immer kritisch

DigitalError schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:29:
[...]

Dat is ook weer niet helemaal juist, het was de complete game van de 'gold' datum maar niet alle fixes en extra's die ze in de weken daarna nog gemaakt en gedaan hebben ;)
Eigenlijk is het nog erger, de game was al "af" in de herfst van 2018... nah dat was PR bullshit uiteraard. Maar geeft wel aan hoeveel EA geeft om de consument, betalen en vervolgens je *** houden en microtransacties kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flghter1982
komt er een einde aan die yelow contracts? of zijn die infinite? ik heb het gevoel dat ze gewoon respawnen per faction? ik probeer ze weg te werken hopende dat ze een keer wegblijven maar twijfel nu toch echt of dat ooit gaat gebeuren.. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
lol Avenging Herald heavy pistol
bugged door mogelijk +600% weapon damage roll er op

[Video: Nuked the Tyrant boss!? #balanced]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

loki504 schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 11:26:
Die onzin ga ik dus echt niet in mee. Als je een game released aan het volledige publiek en aangeeft dat het om de full game gaat dan is dat gewoon je release date.

Een looter shooter speel je niet direct voor het verhaal maar ik moet zeggen dat ik het looten en shooten ook niet heel boeiend vind. Na een tijdje heb je alle vijanden gezien, enkel HP wordt telkens verhoogt. Daarnaast heb je al vrij snel alle loot verzameld. Het enige wat betere loot doet is wat getallen verhogen, het veranderd de gameplay eigenlijk niet.
Dus als op al die aspecten de game de plank mis slaat ben ik persoonlijk aardig teleurgesteld in Bioware. Dit verwacht je gewoon niet van een studio die jaren lang enkel instant classics heeft afgeleverd.

En ik vind het erg jammer want ik vermaakte me prima met de demo, die smaakte echt naar meer. Lekker vliegen, vijanden afmaken met combo's en een mooie wereld verkennen. Enkel kom ik er nu achter dat er niet veel meer is, ja de wereld is groter qua oppervlakte maar niet qua inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Tsurany schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 13:01:
[...]

Die onzin ga ik dus echt niet in mee. Als je een game released aan het volledige publiek en aangeeft dat het om de full game gaat dan is dat gewoon je release date.

Maar het is niet het volledige publiek. ik kan bv pas sinds vandaag spelen. Net zoals genoeg andere mensen.

[...]

Een looter shooter speel je niet direct voor het verhaal maar ik moet zeggen dat ik het looten en shooten ook niet heel boeiend vind. Na een tijdje heb je alle vijanden gezien, enkel HP wordt telkens verhoogt. Daarnaast heb je al vrij snel alle loot verzameld. Het enige wat betere loot doet is wat getallen verhogen, het veranderd de gameplay eigenlijk niet.
Dus als op al die aspecten de game de plank mis slaat ben ik persoonlijk aardig teleurgesteld in Bioware. Dit verwacht je gewoon niet van een studio die jaren lang enkel instant classics heeft afgeleverd.

En ik vind het erg jammer want ik vermaakte me prima met de demo, die smaakte echt naar meer. Lekker vliegen, vijanden afmaken met combo's en een mooie wereld verkennen. Enkel kom ik er nu achter dat er niet veel meer is, ja de wereld is groter qua oppervlakte maar niet qua inhoud.
En wat ik heb gezien is dat legendary gear je hele speelstijl kan veranderen.
https://www.vg247.com/201...sterworks-legendary-guns/

Dit is wel wat meer als wat nummertjes wat verhoogt zijn(en daar zitten de component niet bij ) Maar ieder zijn ding.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 12:03
Ik moet zeggen dat na een aantal uurtjes gespeeld te hebben ik het toch niet eens ben met de algemeen negatieve meningen, ja er zitten toch nog wel een aantal bug/foutjes in die ik graag anders zou zien maar vermaak met tot nu toe prima met de game.

Het argument dat er te weinig variatie in de missies zit, ach ik heb WoW gespeeld en daar is het ook alleen maar kill x en verzamel y.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ricmaniac
Fijn om te horen dat het jullie nu ook gewoon wel bevalt tot zo verre. Alleen ben ik wel benieuwd hoe jullie er over denken na 40 uur :)

Misschien dat door alle negatieve reacties jullie verwachtingen omlaag zijn gegaan haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gixxer27
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-10 12:03
Ricmaniac schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 14:30:
Fijn om te horen dat het jullie nu ook gewoon wel bevalt tot zo verre. Alleen ben ik wel benieuwd hoe jullie er over denken na 40 uur :)

Misschien dat door alle negatieve reacties jullie verwachtingen omlaag zijn gegaan haha
Ik had mijn verwachting al voor de release aangepast, dat doe ik al na de release van Destiny en The Division want ook die waren @launch nog compleet niet af en hadden maar heel weinig content.

Mij gaat het meer of dat ik plezier heb en daar zie ik voorlopig ook nog geen verandering in komen, scheelt misschien ook dat ik niet hardcore speel en lekker op mijn gemakje speel ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ze zijn in ieder geval niet achterover aan het hangen na de launch, patches hier:
https://www.reddit.com/r/...upcoming_changes_2222019/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Dalies vandaag zijn iets pittiger.
Of althans pittiger... duren langer :P je moet val alles wel wat doen ipv dat je alles in 1 stronghold oid kan doen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik heb er nu 10 uur in zitten op de PS4 Pro.

We zijn er alle vier één keer uitgegooid door een blue screen. Verder heb ik de vijanden één keer voor mn neus zien verdwijnen en hebben we gezien dan één van ons ongeveer een uurtje op level drie ingame bleef staan terwijl hij 8+ was. Maar dat is natuurlijk alles behalve gamebreaking. De laadtijden zijn er veel maar nooit lang. Als we naar tarsis gaan of naar een missie duurt het langst en dat is ongeveer 40 seconden. De overige van en naar de forge of na een missie zijn max 10 seconden.

Gameplay vinden we allemaal geweldig. Het combosysteem is gewoon erg cool om samen te doen. Vijanden zijn op hard goed te doen en terwijl we level 8-9 waren was de tyrant mine zelfs behoorlijk lastig.

Ik stoor me niet aan de missies die veelal hetzelfde opgebouwd zijn. Is toch eigenlijk met iedere shooter en ook met destiny was het niet anders. Prima tot nu toe.

Het verhaal is niet geweldig maar het enorme storen aan de personages of de kwaliteit van het verhaal doe ik echt niet. Ik vermaak me er best mee ondanks dat ik alle bioware games van voor tot achter gespeeld heb.

Het is anders dan de gebruikelijke bioware game en dat stoort mensen. Daarnaast is het uitgegeven door EA en dan gaan de nekharen bij velen ook overeind staan. Als je dan nog een ongelukkige launch hebt is het natuurlijk een perfect recept om te gaan bashen. Youtube staat vol met “reviews” die volgens mij meer gericht zijn op het aantal views scoren dan een objectieve mening te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anta-flu
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 22:19
Bedankt PostNL....(not)

Geen levering vandaag voor mijn bestelling van Bol :(
Niet spelen vandaag dus.

....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Wat zijn ze bij MediaMarkt een stelletje mislukelingen..... duizend en 1 webshops versturen hem de 19de. Maar MediaMarkt Almere krijgt het niet eens voor elkaar om hem de 22ste in de winkel te hebben...

Bij deze steken ze hem maar waar de zon niet schijnt. Dan maar pecht van de pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:47

MazeWing

The plot thickens...

Alhoewel ik Anthem zelf niet gespeeld heb en daardoor geen mening kan vormen ben ik benieuwd hoe het spel zich verder gaat ontwikkelen. Het feit dat het spel nu 6jes krijgt (hoogste score is een 7,5) zijn absoluut geen goede signalen en al helemaal niet voor een grote uitgever zoals EA.
Zij zullen nauwlettend de verkoopcijfers in de gaten houden en wanneer deze achterblijven zie ik het niet gebeuren dat ze het spel gaan "redden". Na een teleurstellende release (en verkopen) van een andere grote franchise; Battlefield 5, zit EA hier absoluut niet op te wachten.
Als ze nu geen alternatief hadden dan konden ze weinig anders, maar gezien het gigantische succes van Apex Legends lijkt het mij een zeer logische stap dat ze daar hun resources in gaan stoppen en een "flop in wording" zoals Anthem echt niet aan de life-support gaan hangen in de hoop dat het over een half jaar wel beter is. Als het qua verkopen achter gaat lopen, komen er over een half jaar niet opeens een boel spelers bij.

Ik vind het dan ook zeer moedig dat mensen Anthem kopen en hoop oprecht dat ze er veel plezier aan beleven, echter acht ik de kans zeer zeer groot dat het volledige potentieel nooit gehaald gaat worden en EA het een stille dood laat sterven...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Anta-flu schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 18:06:
Bedankt PostNL....(not)

Geen levering vandaag voor mijn bestelling van Bol :(
Niet spelen vandaag dus.
Ik ken dat gevoel. MM almere had hem helemaal niet op voorraad vandaag......

Ik heb hem niet bij bol.com bestelt als(extra). Mochten hij niet komen kan ik hem altijd nog anuleren. En bij GameMania halen voor de hoofdprijs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-10 13:17
MazeWing schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 18:13:
Alhoewel ik Anthem zelf niet gespeeld heb en daardoor geen mening kan vormen ben ik benieuwd hoe het spel zich verder gaat ontwikkelen. Het feit dat het spel nu 6jes krijgt (hoogste score is een 7,5) zijn absoluut geen goede signalen en al helemaal niet voor een grote uitgever zoals EA.
Zij zullen nauwlettend de verkoopcijfers in de gaten houden en wanneer deze achterblijven zie ik het niet gebeuren dat ze het spel gaan "redden". Na een teleurstellende release (en verkopen) van een andere grote franchise; Battlefield 5, zit EA hier absoluut niet op te wachten.
Als ze nu geen alternatief hadden dan konden ze weinig anders, maar gezien het gigantische succes van Apex Legends lijkt het mij een zeer logische stap dat ze daar hun resources in gaan stoppen en een "flop in wording" zoals Anthem echt niet aan de life-support gaan hangen in de hoop dat het over een half jaar wel beter is. Als het qua verkopen achter gaat lopen, komen er over een half jaar niet opeens een boel spelers bij.

Ik vind het dan ook zeer moedig dat mensen Anthem kopen en hoop oprecht dat ze er veel plezier aan beleven, echter acht ik de kans zeer zeer groot dat het volledige potentieel nooit gehaald gaat worden en EA het een stille dood laat sterven...
Het heeft voor EA heel weinig zin om nog veel geld in Anthem te pompen.
Een game die met moeite een 6 scoort zal niet goed verkopen en alle kosten die er in gepompt worden om meer content toe te voegen is simpelweg geld in een bodemloze put gooien.
Ik snap best dat mensen naief optimistisch blijven, maar het is niet realistisch.
Als deze game 6 jaar development heeft gekost, wat kost het dan wel niet aan tijd en geld om een content-rijke Anthem te maken?

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 22-02-2019 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
MazeWing schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 18:13:

Het is een nieuwe IP voor Bioware/EA en het is een langdurig project dus ik zie het niet zo somber in.
Waarom zou EA zich alleen richten op Apex?
Als ik zo rond kijk op het pc/xbox/ps platform zie ik veel spelers en de meeste gamers waar ik mee game vinden het een leuke game.
Ik weet nog goed toen Teso uitkwam, vooral game review sites en sommige streamers zeiden dat Zenimax een big fail had gemaakt en kijk nu eens naar de game, de developer bleef vernieuwen en luisteren naar de player base en het is een van de populairste mmo's op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
unfor schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 18:20:
[...]

Het heeft voor EA heel weinig zin om nog veel geld in Anthem te pompen.
Een game die met moeite een 6 scoort zal niet goed verkopen en alle kosten die er in gepompt worden om meer content toe te voegen is simpelweg geld in een bodemloze put gooien.
Ik snap best dat mensen naief optimistisch blijven, maar het is niet realistisch.
Als deze game 6 jaar development heeft gekost, wat kost het dan wel niet aan tijd en geld om een content-rijke Anthem te maken?
Dat cijfer maakt op de consoles weinig uit. Fortnite en Destiny scoorde ook mager met zessen en zevens en dat zijn de grootste shooters van deze generatie. PC gamers spelen veel meer solo dan console gamers. Die oordelen meer op een cijfer. Als vier vrienden Anthem spelen op de console gaan de vijfde en zesde de game ook spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 19:10
Valt me wel op dat de laadtijden vandaag een stuk hoger zijn dan gisteravond. Zal het toch aan de serverdrukte liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:47

MazeWing

The plot thickens...

@dolby een nieuwe IP die het moet hebben van online, is afhankelijk van een groot spelersaantal. Op het moment dat een spel bij release een mager 6je haalt, schrikt dit gigantisch veel potentiële kopers af. We moeten ook niet vergeten dat men al zeer sceptisch naar EA was en er ook al zat te klagen was over de demo's.

Vergelijkbare games zoals Destiny met een gemiddeld cijfer van 76 en the Division met een 80 zijn beide toch een stuk hoger dan de 61 van Anthem op het moment. Daarnaast zat er vanaf de release al aanzienlijk meer content in bovengenoemde spellen en was het voor Activision 1 van zijn grootste pijlers waar ze over 10 jaar 1 miljard voor zouden uittrekken (wat uiteindelijk niet gebeurd is....). Ubisoft had eigenlijk ook geen ander populair online spel ten tijde van de release van the Division.

EA heeft nu echter Apex Legends en dat gaat ervoor zorgen dat een groot deel van de mankracht en financiën daar in gestopt gaan worden, juist om dat spel uitgebreider te maken. EA ruikt geld en ziet een soort Fortnite met een honderden miljoenen per jaar aan inkomsten, iets wat ze op dit moment absoluut niet in Anthem zien...

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
DigitalError schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 17:46:
Ze zijn in ieder geval niet achterover aan het hangen na de launch, patches hier:
https://www.reddit.com/r/...upcoming_changes_2222019/
Wacht met smart op de HDR fix, game hier liggen maar wacht nog maar even met installeren, wil mijn eerste ervaring (met de full game) eigenlijk net zo meemaken als in de open demo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
MazeWing schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 18:50:
@dolby een nieuwe IP die het moet hebben van online, is afhankelijk van een groot spelersaantal. Op het moment dat een spel bij release een mager 6je haalt, schrikt dit gigantisch veel potentiële kopers af. We moeten ook niet vergeten dat men al zeer sceptisch naar EA was en er ook al zat te klagen was over de demo's.

Vergelijkbare games zoals Destiny met een gemiddeld cijfer van 76 en the Division met een 80 zijn beide toch een stuk hoger dan de 61 van Anthem op het moment. Daarnaast zat er vanaf de release al aanzienlijk meer content in bovengenoemde spellen en was het voor Activision 1 van zijn grootste pijlers waar ze over 10 jaar 1 miljard voor zouden uittrekken (wat uiteindelijk niet gebeurd is....). Ubisoft had eigenlijk ook geen ander populair online spel ten tijde van de release van the Division.

EA heeft nu echter Apex Legends en dat gaat ervoor zorgen dat een groot deel van de mankracht en financiën daar in gestopt gaan worden, juist om dat spel uitgebreider te maken. EA ruikt geld en ziet een soort Fortnite met een honderden miljoenen per jaar aan inkomsten, iets wat ze op dit moment absoluut niet in Anthem zien...
The division 1 meer content bij release? Die was net zo karig. Al niet kariger als Anthem.

The division 1 had geloof ik ook 3 sorten missions die tot in den treuren herhaalt werden. Dus om nu te zeggen dat de division 1 meer content had bij release vind ik moeilijk te begrijpen. En ook dat is ook goed gekomen.

/edit net bij Mediamarkt een nieuwe bestelling gedaan. En kan hem nu ophalen....

WTF MediaMarkt.

[ Voor 3% gewijzigd door loki504 op 22-02-2019 19:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:37
kbloem schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 18:39:
[...]
Dat cijfer maakt op de consoles weinig uit. Fortnite en Destiny scoorde ook mager met zessen en zevens en dat zijn de grootste shooters van deze generatie. PC gamers spelen veel meer solo dan console gamers. Die oordelen meer op een cijfer. Als vier vrienden Anthem spelen op de console gaan de vijfde en zesde de game ook spelen.
mee eens, ik ken ook nog maar weinig mensen die online cijfers echt serieus nemen, de user scores van games tegenwoordig op metacritic zijn helemaal idioot, daar vliegen de 10-en en 0 cijfers bij dezelfde games je om de oren. Reviews kan ik echt niet serieus meer nemen tegenwoordig, de trend is dat je niet positief over dingen mag zijn, dus elk negatief puntje wat uitvergroot kan worden wordt uitvergroot tot enorme proporties. Er zijn een paar uitzonderingen (Zoals altijd), maar het grootste gedeelte van de reviews praat elkaar tegenwoordig na om maar niet buiten de boot te vallen.

Ik neem forums wat dat betreft veel meer serieus, van de mensen die de game daadwerkelijk echt spelen. Dat geeft een veel betere indruk van wat gamers ervan vinden en als een game echt slecht is dan hoor je dat vrij snel. Zo moet je overduidelijk anthem op dit moment niet op de pc kopen, die meldingen liegen er niet om. Op de ps4 speelt dat probleem helemaal niet.

Ik heb vandaag een hoop uren anthem gespeeld in coop mode met friends. Laadtijden zijn nihil, als je wat verder speelt dan kun je bijvoorbeeld in Tarsis met 1 druk op de knop in je forge komen (instant) en ook instant weer terug naar tarsis. Dat speel je allemaal vrij na de eerste 2 missies. Zelfs de launch bay (online hub) is wel ok, zeker als je in een party speelt. Technische problemen heb ik zelf vandaag nog niet gehad. Alle missies werkten zoals verwacht.

Ik vind het loot systeem erg goed, het doet me enorm denken aan Diablo kwa opzet. Met name het craften en het opwaarts levelen van je favoriete wapens is gaaf om te doen. En het klopt wel dat als je een bepaalde favoriete setup hebt dat je dan met name point stats aan het upgraden bent, maar dat is nou eenmaal het loot systeem van veel van dit soort loot games. Dat hoef je overigens niet te doen, je kunt ook ander type wapens nemen. Zo heb ik bijvoorbeeld een sniper gun als 2 wapen die een hoge damage heeft, maar bij het raken van de target ook nog eens 528 explosive damage heeft. Met 1 sniper kogel blaas je dus met gemak een turret aan flarden. Dat zijn gewoon leuke items om te vinden.

Daarbij opgeteld het challenge systeem wat je weer blueprints en geld laat verdienen om te kunnen craften in combinatie met de facties die je kunt helpen wat je weer terugziet in de tarsis stad die steeds voller wordt. Het is echt behoorlijk doordacht allemaal.

Deze game gaat naar mijn mening wel een succes worden. De basis is goed en zeker het masterworks systeem (wat me doet denken aan de paragon end game van diablo) garandeert wel een lange levensduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe Nvidia gameready driver voor Anthem:
https://www.reddit.com/r/..._driver_41917_for_anthem/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Triple.J
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 28-12-2024
Net een paar uurtjes erop zitten en bevalt mij prima op de Ps Pro. Enkel heeft geen van mijn vrienden op de PlayStation deze game dus voeg me toe als je geen piep stemmetje hebt 😜 ( ben zelf 35 ) Gamertag Triple—J—

Al is het voor het hebben van online vrienden voor die coins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Triple.J schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 19:24:
Net een paar uurtjes erop zitten en bevalt mij prima op de Ps Pro. Enkel heeft geen van mijn vrienden op de PlayStation deze game dus voeg me toe als je geen piep stemmetje hebt 😜 ( ben zelf 35 ) Gamertag Triple—J—

Al is het voor het hebben van online vrienden voor die coins.
Join anders de Community ook ff ;) Tweakers Anthem Freelancers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik vind het absoluut een hele toffe game hoor, in het begin had ik me twijfels er wel een beetje bij, te veel wat op je afkomt.
Maar inmiddels level 9, nu ook mijn 2de Javelin unlocked nadat ik als eerst voor de Storm was gegaan nu voor de Colossus.

Alleen crasht hij wel als ik in een ingame store gaat, meerdere mensen hier last van?

Speel op de Xbox One X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple.J
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 28-12-2024
DigitalError schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 19:26:
[...]

Join anders de Community ook ff ;) Tweakers Anthem Freelancers
Goede tip 👍🏼 Bedankt en aanvraag is verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 01:45
kbloem schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 18:39:
[...]

Zijn dat de grootste shooters van deze generatie?
Wat is "deze"generatie? want denk dat er wel meer grotere shooters zijn zoals bijvoorbeeld overwatch, rainbowsix, battlefield, CoD, CSgo, pubg.
Destiny 1 zeker van genoten, maar niet in mijn top 5 shooters denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
Toch nog een kopie kunnen bemachtigen. Vanavond toch nog even gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
@Origins heb de game zelf nog niet geïnstalleerd maar zag hierover wel iets voorbij komen op reddit, waarbij iemand zei dat de save game verwijderen (schijnt bewaard te blijven in de cloud?) wellicht zou kunnen helpen.

Geen idee eerlijk gezegd of dit iets doet maar misschien een poging waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuimpje
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-09 09:07

Schuimpje

Couch Warrior

Bij mediamarkt Duitsland ligt Anthem al voor 39,99 in de budgetbak.

[ Voor 8% gewijzigd door Schuimpje op 22-02-2019 21:00 ]

Sony PS5 | Sony XR55A84J | Steelseries Arctis 7P+ | PSN: Drukfout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarhrezz
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 31-07 22:01
Ik ben benieuwd hoe het zich gaat ontwikkelen...sinds Mass Effect: Andromeda doe ik geen pre-orders meer bij EA...Bioware had met ME:A ook plannen voor een trilogie maar EA heeft die franchise de koelkast in gestopt na de week 1 sales / metacritic scores. Ik hoop dat Anthem een kans krijgt maar ik vrees van niet. Momenteel vermaak ik me nog prima met Destiny 2 maar of we daar een Year 3 gaan krijgen is nog niet duidelijk en een leuke opvolger zou dus welkom zijn =) (Diablo 4 zal nog jaren op zich laten wachten)

<GOT> Zarhrezz#2885

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Zojuist heeft Chad Robertson een kleine update geven hier:
http://blog.bioware.com/2...-our-live-service-begins/

En een nieuwe roadmap voor de komende 90 dagen geintroduceerd met onder andere:
- Freeplay events
- Nieuwe Vanity items
- Nieuwe Missies
- Nieuwe Strongholds
- Guilds
- Mastery System
- Leaderboards

Volledige lijst hier:
https://www.ea.com/games/anthem/acts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:56
Stabiliteit:
Hmm klap er net al 2x uit bij lending a hand. Als je kiest you seem good knalt hij eruit, 3x al lol. Pak je objecten op dan knal je er soms ook uit (unable to save pilot data). Verder ook missie gehad waarbij een NPC niet spawnde. Ook mist de text chat op de pc versie (jeetje). Dit alles binnen twee uur dus deze game is dus nog niet klaar voor de launch.

Laadtijden
Wat betreft laadtijden, langste dat ik heb gezien was 50 seconde en dat was voor het eerst op ultra textures. Daar niets vreemds aan. Einde van expeditie laadscherm +- 6 seconde.

FPS:
Qua performance; in eerste instantie automatisch op high icm 2560x1080 en dan ongeveer 70 fps in de stad en buiten rond de 60 met mijn GTX 1070. De Nvidia driver update gaf in het beste geval 1 extra fps in de stad, dus dat was voor mij niet de moeite. Verwacht daar dus geen wonderen van.

Hierna heb ik via Custom drie instellingen aangepast:
-ik AA heb verlaagd van maximum naar TAA
-textures op ultra
-texture filtering op ultra (aniso?).
Toch heb ik het idee dat ik nu minder fps heb. Eens kijken hoe dat zit, meestal kost anisotropisch filteren en hogere textures geen of nauwelijks fps. Lastig testen want volgens de game moet je hem herstarten bij elke aangepaste setting. Aangezien mijn gpu 99% wordt belast zou de lagere Anti Aliasing mij meer fps moeten opleveren.

UI:
Niet echt geschikt voor ultrawide. Lastig te zien wanneer abilities klaar zijn.

Gameplay:
Tot heden wel tof :).

edit:
Andere spelers:
Sommige gaan wel heel hard overal voorbij. Dus vergeet het maar om tijdens de missie iets te verzamelen. Als je niet oppast krijg je de melding in beeld dat je te ver weg bent en dan krijg je een (kort) laadscherm en de dialogen die op dat moment spelen worden dan afgekapt. Aangezien communicatie letterlijk onmogelijk is kan ik het ze ook niet echt kwalijk nemen. Maar het wordt wel een beetje vervelend als dit in 90% van je expeditions speelt. In de freeplay hoefde ik ook niet op hulp te rekenen.

[ Voor 184% gewijzigd door sdk1985 op 23-02-2019 16:23 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Minder crashes gekregen ook dankzij @Sipio mijn eerste stronghold gedaan (super tof) ik vermaak me heel erg met de game.

Aantal dingen die ik niet zo heel tof vind.

- Gebieden die je ingaat waar je ineens tegen een laadscherm aankijkt (het haalt je gelijk weer helemaal uit je moment)
- Fort Tarsis is ondanks dat het een gave omgeving is gewoon kut, van het langzaam lopen tot first person, tevens de vele gangetjes in deze omgeving is vermoeiend.
- 3 aparte gebieden Forge, Base (dacht ik?) en dan Fort Tarsis, waarom is dit niet in een gedeelte gedaan, laadschermen haalt je ook uit het momentum.

Verder vermaak ik me wel heel erg met de game, ik zie de potentie absoluut maar het is jammer dat ze niet meer naar de concurrentie hebben gekeken.

Hier nog Xbox spelers die eens samen willen gamen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ze hebben nog een paar patches uitgerold:

Hey Freelancers,

Yesterday we let you know that we were working on some issues and a patch is being prepared to deploy on
February 23rd around 7am CT to address them. Here is the list of fixes:

The final boss in the “Return to the Heart of Rage” stronghold and crit path mission will now properly appear if a squad of freelancers wipe before reaching it.

HDR on consoles can now be properly turned on.

Fixed a number of issues that were causing players to crash.

We are continuing to investigate additional issues that the community have been reporting and will provide more updates on when they will be fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
Gister denk ik ongeveer 2 a 3 uur kunnen spelen. En OMG het is echt geweldig. Al moet ik wel erg wennen aan de collosus. Maar er komen snel andere jevs aan😀.
En mijn eerste freeroam quests gedaan. Helaas een DC gekregen op 10% hp left van een titan... maar de battle was wel epic. En dat op level 3!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:00
Hoorde toevallig op de gamekingstream dat er gezegt werd dat de game in duitsland bij de mediamarkt al voor 40 euro in de budgetbak ligt? Dit lijkt me toch wel heel sterk? weet iemand hier meer over..

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:23:
Hoorde toevallig op de gamekingstream dat er gezegt werd dat de game in duitsland bij de mediamarkt al voor 40 euro in de budgetbak ligt? Dit lijkt me toch wel heel sterk? weet iemand hier meer over..
meerdere foto's op reddit hiervan dus ik denk het wel, weet niet of het voor alle winkels geldt maar in ieder geval voor 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
Ja zie het nu idd: https://www.psx-sense.nl/...anthem-nu-al-af-naar-e39/
Oef dit is wel heel pijnlijk zeg, waarschijnlijk omdat er heel veel pre orders gecanceld zijn dan ofzo..

Toch vindt ik het wel heel jammer, had erg uitgekeken naar deze game maar na de demo te hebben gespeeld viel dat echt tegen en was ik na een uurtje al bored. Had zo graag gewild dat deze game leuk was geweest om te spelen want het ziet er wel gruwelijk vet uit. Maar dat is jammer genoeg het enige en te weinig om de game te kopen aangezien er teveel andere vette games uitkomen en ik ook nog in me backlog heb zitten.

[ Voor 50% gewijzigd door Stylze op 23-02-2019 12:08 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotbewoner
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-10 10:00
Stylze schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 11:32:
Ja zie het nu idd: https://www.psx-sense.nl/...anthem-nu-al-af-naar-e39/
Oef dit is wel heel pijnlijk zeg, waarschijnlijk omdat er heel veel pre orders gecanceld zijn dan ofzo..

Toch vindt ik het wel heel jammer, had erg uitgekeken naar deze game maar na de demo te hebben gespeeld viel dat echt tegen en was ik na een uurtje al bored. Had zo graag gewild dat deze game leuk was geweest om te spelen want het ziet er wel gruwelijk vet uit. Maar dat is jammer genoeg het enige en te weinig om de game te kopen aangezien er teveel andere vette games uitkomen en ik ook nog in me backlog heb zitten.
Laat maar weer eens zien, alleen dieven van hun eigen portemonnee pre-orderen. Hetzelfde gebeurde bij Battlefield V. Misschien hebben we over een jaar een leuke game die we voor 20 euro kunnen kopen. Of EA heeft de stekker er al uitgetrokken en we hebben pech.

[ Voor 9% gewijzigd door Grotbewoner op 23-02-2019 13:44 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!
Grotbewoner schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 13:42:
[...]

Laat maar weer eens zien, alleen dieven van hun eigen portemonnee pre-orderen. Hetzelfde gebeurde bij Battlefield V. Misschien hebben we over een jaar een leuke game die we voor 20 euro kunnen kopen. Of EA heeft de stekker er al uitgetrokken en we hebben pech.
Ik zou me pas een dief van mijn portemonnee voelen als ik een miskoop had gedaan, tot nu toe heb ik mij in de Demo's en sinds release al meer dan 50 uur weten te vermaken. Er zijn een hoop spellen waarbij ik dat niet eens gehaald heb (FarCry 5 bijvoorbeeld) die net zo veel geld kosten. Mensen moeten eens stoppen met hun mening als feit te verkondigen. Ja het kan een miskoop zijn maar nee niet iedereen die een preorder heeft gedaan is direct een dief van de eigen portemonnee want dat wordt (in ieder geval bij mij) bepaald door de hoeveelheid plezier die je beleeft aan een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neolite

neolite

Immer kritisch

DigitalError schreef op vrijdag 22 februari 2019 @ 23:13:
Zojuist heeft Chad Robertson een kleine update geven hier:
http://blog.bioware.com/2...-our-live-service-begins/

En een nieuwe roadmap voor de komende 90 dagen geintroduceerd met onder andere:
- Freeplay events
- Nieuwe Vanity items
- Nieuwe Missies
- Nieuwe Strongholds
- Guilds
- Mastery System
- Leaderboards

Volledige lijst hier:
https://www.ea.com/games/anthem/acts
Dus als ik het hier goed begrijp komt er maarliefst 1 nieuwe stronghold de komende maanden, een lading aan freeplay events(stellen volgens mij niet zo heel veel voor) en een lading aan content die al in de game had moeten zitten?

Ik mis toch echt dingen zoals raids en overige zaken die de endgame vaak complementeren. Ik kan er naast zitten, maar is de end-game content wel voldoende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
neolite schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 14:30:
[...]

Dus als ik het hier goed begrijp komt er maarliefst 1 nieuwe stronghold de komende maanden, een lading aan freeplay events(stellen volgens mij niet zo heel veel voor) en een lading aan content die al in de game had moeten zitten?

Ik mis toch echt dingen zoals raids en overige zaken die de endgame vaak complementeren. Ik kan er naast zitten, maar is de end-game content wel voldoende?
Cataclysm staat er toch gewoon bij, dat is raid-like content hebben ze gezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
2 common items uit een grandmaster 2 ursix is toch wel wat karig als je het mij vraagt... -_-

Zijn er al masterworks/legendary support gear items?

[ Voor 23% gewijzigd door mfneed op 23-02-2019 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er is zojuist een nieuwe patch uitgekomen, geen idee of het voor alle platformen is maar op de PlayStation is het een download van maar liefst 10.8GB !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neolite

neolite

Immer kritisch

DigitalError schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 14:31:
[...]

Cataclysm staat er toch gewoon bij, dat is raid-like content hebben ze gezegd ;)
Prima dat ze dat gezegd hebben, het staat er alleen niet. Ik ben van mening dat ze met een door problemen geplaagde launch en een onzekere toekomst hier toch wel wat uitgebreider over moeten zijn. Maak het dan op z'n minst zo dat ik op die kopjes kan klikken en een algemene omschrijving kan zien. Wat mij opvalt is dat ze er in dit overzicht enorm vaag(bewust?) over zijn.
DigitalError schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 14:34:
Er is zojuist een nieuwe patch uitgekomen, geen idee of het voor alle platformen is maar op de PlayStation is het een download van maar liefst 10.8GB !
Waarom krijg ik het idee dat Bioware in panic mode geschoten is?
This is just the start of a rich Live Service we’ll be creating together. See you in game.
EA marketing aan het werk hier. Live Service is het slechtste wat gaming ooit is overkomen.

[ Voor 32% gewijzigd door neolite op 23-02-2019 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
DigitalError schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 14:31:
[...]

Haha ze hebben zoveel gezegd ben bang dat dat ook weer gaat tegenvallen:) Wel knap van je dat je als 1 van de enige nog positief blijft over deze game hoor :+

Playstation 5

Acties:
  • +4 Henk 'm!
neolite schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 14:36:
[...]

Prima dat ze dat gezegd hebben, het staat er alleen niet. Ik ben van mening dat ze met een door problemen geplaagde launch en een onzekere toekomst hier toch wel wat uitgebreider over moeten zijn. Maak het dan op z'n minst zo dat ik op die kopjes kan klikken en een algemene omschrijving kan zien. Wat mij opvalt is dat ze er in dit overzicht enorm vaag(bewust?) over zijn.

[...]

[...]

EA marketing aan het werk hier. Live Service is het slechtste wat gaming ooit is overkomen.
Zal die patch wel zijn die ik vanochtend postte ;)
Stylze schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 14:37:
[...]

Haha ze hebben zoveel gezegd ben bang dat dat ook weer gaat tegenvallen:) Wel knap van je dat je als 1 van de enige nog positief blijft over deze game hoor :+
Er zijn zat mensen positief, maar die worden ondergesneeuwd door de mensen die negatief zijn.

[ Voor 20% gewijzigd door RubenSaurus op 23-02-2019 14:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ceased2Be
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Ceased2Be

databeest

Hier nog maar een positieve noot dan; gisteren uurtje of 6 gespeeld op de One X en me ontzettend goed vermaakt. Enige issue wat ik had was een disconnect die veroorzaakt werd door een server-side patch.
Heb een heel stuk slechtere launches meegemaakt van vergelijkbare spellen.

Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
Stylze schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 14:37:
[...]

Ik heb weinig te klagen op de ps4. Ja de pc die audio verliest is wel irritant. Maar ik denk dat de meeste moeten klagen om de slechte poort. Maar met de game op console is echt niets mis.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
neolite schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 14:36:
[...]

Een developer die luistert en communiceert naar de player base en die snel dingen patched is panic mode?
Het is ook nooit goed he.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Dit topic zit vol met mensen die het absolute voorbeeld zijn van wat er mis is met het internet en social media. Dief van je portemonee, panic mode, marketing machine etc etc. Om te kotsen....

Er zijn twee enorme patches uitgebracht in de afgelopen weken waarbij ze aantonen dat ze echt luisteren naar de community. En nog is het niet goed.

Eenieder die zo loopt te zeiken zou zichzelf eens af moeten vragen of ze echt weten hoe een game tot stand komt. Want dat weten ze niet met opmerking dat de stekkers eruit getrokkken worden. Tijden veranderen, ook voor developers. Alleen geld verdienen met verkopen lukt simpelweg niet meer omdat er met het hele multiplayeraspect ook enorme operationele kosten bijgekomen zijn. Ik ben blij dat Bioware de aandeelhouders heeft weten te overtuigen dit met cosmetics te doen en niet mer season passes. Al vind ik de game zo leuk dat ik ze graag zou steunen in de vorm van een season pass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
Begrijp me niet verkeerd ik hoop echt dat ze de game nog redden en als ze het echt maken zoals ze beloofd hebben met een seamless world etc dan ga ik het nog wel kopen maar ik ben gewoon bang dat dat niet meer gaat gebeuren

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
kbloem schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:14:
Dit topic zit vol met mensen die het absolute voorbeeld zijn van wat er mis is met het internet en social media. Dief van je portemonee, panic mode, marketing machine etc etc. Om te kotsen....
Fanboys zoals jij zijn wel goed in drama zeg :D
Ik snap het best, je wilt je flut aankoop verdedigen en bent emotioneel dat de rest van de wereld het afkraakt.
Dit spel is niet meer te fixen, het zit de diep in de engine om even op te lossen.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 23-02-2019 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
unfor schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:22:
[...]

Ik snap het best, je wilt je flut aankoop verdedigen en bent emotioneel dat de rest van de wereld het afkraakt.
Flut aankoop?? Ik heb zelden zoveel lol gehad in een game. En 9/10 mensen die hier klagen hebben of de game na donderdag niet gespeelt of hadden andere verwachtingen van de game. Maar de hoeveelheid haat is absurt. Ik geloof dat zelfs NMS nog minder had...

Maar ik vermaak mij prima! En nee ik heb geen spijt van mijn aankoop. Beste sinds jaren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Flghter1982
hola, ben ik weer.

ik ben nu eindelijk bij de end-end game aangekomen en dat heeft mijn menig tot zeker wel bijgesteld op de game. ik begin er eindelijk plezier in te krijgen. helemaal nu ik de mechanics door krijg en een cool wapen heb gevonden waar ik een build omheen kan bouwen. eindelijk een doel voor ogen m.b.t. een richting om te farmen. ook merk ik dat Luck op je items echt een verschil maakt in loot drops. na al de negativiteit dan nu eindelijk een positieve wending :). kortom. even door de grind naar 30 heen bijten en dan vanaf de item lvl 45 specific gear begint de echte fun en komt er build diversity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:23
Ook lekker zit ik een missie te doen een behoorlijk lange eindelijk laatste trial met de groep, keiharde disconnect en moet nu meteen een patch downloaden van 10 gb :S kan pas terug connecten als die patch erop staat :P

Kan ik weer van voor af aan gaan beginnen, nog geen probleem gehad tot nu toe maar deze is wel zuur qua timing zeg.

Buiten dit issue vermaak me prima ik vind het een leuk spel en heb geen spijt ervan :) tot nu toe alleen storm gespeeld vind die toch best gaaf om te spelen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:33
unfor schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:22:
[...]

Dit spel is niet meer te fixen, het zit de diep in de engine om even op te lossen.
En jij komt hier alleen om het spel af te zeiken als het zo een flut aankoop is, wat doe je dan precies in dit topic? |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:59
DigitalError schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 14:34:
4GB op de Xbox

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unfor
Ambition88 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:54:
[...]

En jij komt hier alleen om het spel af te zeiken als het zo een flut aankoop is, wat doe je dan precies in dit topic? |:(
Oh sorry, ik wist niet dat alleen mensen hier mochten posten die van het spel genieten. (Dan heb je wel een heel kleine echochamber ;))
Ja, ik heb een maand access tot deze game en ik heb daar voor betaald.
Wellicht geen 60 euro, maar ook mijn 15 euro waren weg gegooid geld.

[ Voor 4% gewijzigd door unfor op 23-02-2019 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:33
unfor schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 15:58:
[...]

Oh sorry, ik wist niet dat alleen mensen hier mochten posten die van het spel genieten. (Dan heb je wel een heel kleine echochamber ;))
Ja, ik heb een maand access tot deze game en ik heb daar voor betaald.
Wellicht geen 60 euro, maar ook mijn 15 euro waren weg gegooid geld.
15 euro is dit spel dik en dwars waard, ja ook in deze huidige staat.
Als je dat al weggegooid geld vind, dan gaat het voor jou inderdaad niet meer goed komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
Ambition88 schreef op zaterdag 23 februari 2019 @ 16:06:
[...]

15 euro is dit spel dik en dwars waard, ja ook in deze huidige staat.
Als je dat al weggegooid geld vind, dan gaat het voor jou inderdaad niet meer goed komen. :)
15 euro voor 2 uur mij kapot ergeren aan een bagger game is best veel, ik had liever mijn 2 uren tijd terug. :)
Ik lees hier vooral om mij te verbazen over het feit dat mensen bestaan die dit spel goed vinden, maarja er bestaan ook mensen die een Fiat Multipla mooi vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door unfor op 23-02-2019 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het event van dit weekend: ''There Be Giants'' waar je 4 named titans moet doden... daar krijg je een vinyl voor blijkbaar. heb hem zelf nog niet maar ga zo wel even kijken natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:56

Er zijn twee enorme patches uitgebracht in de afgelopen weken waarbij ze aantonen dat ze echt luisteren naar de community. En nog is het niet goed.

Eenieder die zo loopt te zeiken zou zichzelf eens af moeten vragen of ze echt weten hoe een game tot stand komt. Want dat weten ze niet met opmerking dat de stekkers eruit getrokkken worden. Tijden veranderen, ook voor developers. Alleen geld verdienen met verkopen lukt simpelweg niet meer omdat er met het hele multiplayeraspect ook enorme operationele kosten bijgekomen zijn. Ik ben blij dat Bioware de aandeelhouders heeft weten te overtuigen dit met cosmetics te doen en niet mer season passes. Al vind ik de game zo leuk dat ik ze graag zou steunen in de vorm van een season pass.
Het is vooral vervelend als dat twee kanten op werkt. Dus een kamp van blinde haters die alles afkraken tegen een kamp van fans die alles perfect vinden.

Ik kwam gisteren nogal wat dingen tegen waarvan mijn wenkbrauwen gaan fronzen, zie sdk1985 in "[Multi] Anthem" . Objectief gezien is deze game nog niet klaar voor 'gold'. Neemt niet weg dat ik wel plezier van de game heb gehad. Een genuanceerde mening lijkt mij voorlopig op zijn plaats.

Overigens kom ik net als in de VIP demo in het begin direct meer uitdaging tegen dan in de eerste 48 uur van Destiny2 (tot level 50). Over de endgame kan ik nog niet oordelen.

[ Voor 5% gewijzigd door sdk1985 op 23-02-2019 16:31 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11:37
Ik vind het in dit topic eerlijk gezegd nog wel meevallen, het is opvallend dat je voornamelijk 2 kampen ziet, de playstation 4 gebruikers die hier posten zijn eigenlijk in bijna alle gevallen wel positief. De PC en Xbox gebruikers zijn minder positief, dat interpreteer ik zelf toch meer dat het op die platformen gewoon niet goed draait en dat ze niet dezelfde ervaring hebben als wij op een playstation 4 met deze game.

Ik heb er nu 2 dagen opzitten en ben inmiddels level 14 met 2 javelins (ranger en storm). Tot nu toe probleemloos kunnen spelen, laadttijden, het valt me echt nauwelijks op en ik vind het ook enorm meevallen in de praktijk, zelfs die 30 seconden wachten om in een missie cave te gaan vind ik totaal niet storend. Als je alle opmerkingen online leest dan is het 1 grote hel van wachtenschermen, maar op de playstation 4 is dat totaal niet zo. Ik denk dat het in de praktijk iets van 3 minuten laadschermen per uur is zoals ik dat nu meemaak. Als het echt zo is dat dat op die andere platformen totaal anders is dan zou het me ook wel irriteren, maar ik vermoed dat het zwaaaar overdreven wordt door mensen. Ik heb er nu meer dan 10 uur inzitten en in een gemiddelde andere game zijn de wachttijden echt veel langer (ga bijvoorbeeld gran turismo maar eens spelen, of battlefield V, daar wacht je per uur echt langer op laadschermen).

De lootdrops en het crafting systeem vind ik geweldig, ook dat je meerdere builds kan maken per javelin is een goede keuze om snel dingen uit te testen en per type missie te kunnen kiezen zonder steeds instellingen te veranderen. Ik speel met friends in coop deze game en we hebben de skills op elkaar afgestemd en dan is het wel een visueel spektakel en machtsvertoon kwa powers in de levels. Je moet dan ook echt wel de moeilijkheidsgraad flink verhogen want de game is zelf niet al te moeilijk om het uitdagend te houden, maar goed, dat kan gewoon.

Ik vermaak me er in ieder geval prima mee :)
Pagina: 1 ... 19 ... 27 Laatste

Let op:
discord
Zoek je andere Tweakers om mee te spelen?
Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord