Pilotlevel 30 is inderdaad de max voor nu, maar dat was al maanden bekend hoorendechaos schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:23:
?ik kom er zojuist achter dat ik vanaf level 30 niet meer omhoog ben gegaan in level. is dit een bug?of is 30 voor nu max level wat je kunt halen? ps vanavond ben ik vroeg online dan ga ik ff solo tot 10 uur. daarna komt vrouw thuis en zou ik graag een squad willen maken om een stronghold of mission te doen op ps4! mensen die daar ook zin in hebben na 10en? zoja voeg je toe tot ps4 community zodat ik je kan zien en toevoegen. ik heet op ps4 ingame naam endechaos voeg me gerust toe! ik las dat ik in community als danny-ende te naam staat dus onder deze naam kun je mij vinden in community op ps4.
hoor het graag!
oja speel voornamelijk op GM1 maar vind lager ook zeker niet erg!. hoger vind ik wel moeilijker nog, maar daar kunnen we rekening mee houden als team!
LOL zogoed als mogelijk hield ik dit spel in de gaten maar wist dat van max level nog niet🤔😝. Mijn gear status is 455 nu dus houdt ikdat maar even als richtlijn! Ik merk wel dat ik eraan toe ben dat er nieuwe content aankomt (wat ook gaat komen) om het leuk te houden. Heb er al veel uren in zitten en zal dit met het content van nu nog wel even volhouden maar toch.DigitalError schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 18:26:
[...]
Pilotlevel 30 is inderdaad de max voor nu, maar dat was al maanden bekend hoorDaarna gaat het puur om het verhogen van je ItemLevel (rechtsboven in the forge).
Hebben dus hetzelfde probleemDigitalError schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 16:59:
[...]
Ik zou graag een Legendary willen van de Winters Wrath, omdat ik die dan kan gebruiken met de Thousand Suns die ik nu hebof ik moet een goede primer vinden ipv Thousand Suns maar die zie ik nog niet 1-2-3
En heb allerlei verschillende geprobeerd maar is het allemaal net niet.
Living flame heb je geen cc wat soms vervelend is vooral met die turrets. En die ice blast die heeft weinig range en je mist hem vaak.
Heb wel eindelijk gear met luck waardoor ik op 191% zit maar zelfs dan dropped die niet
Gaat mij er vooral om dat ik anders geen fatsoenlijke primer hebFidoDido schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:24:
[...]
Hebben dus hetzelfde probleemlas op reddit ook al veel mensen die hem maar niet krijgen. Wel vreemd toch lijkt mij.
En heb allerlei verschillende geprobeerd maar is het allemaal net niet.
Living flame heb je geen cc wat soms vervelend is vooral met die turrets. En die ice blast die heeft weinig range en je mist hem vaak.
Heb wel eindelijk gear met luck waardoor ik op 188% zit maar zelfs dan dropped die niet
Dat is inderdaad net het punt de combo winters wrath en thousand suns is de ideale setting. Pas als ik die heb kijk ik naar andere javelinsDigitalError schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:27:
[...]
Gaat mij er vooral om dat ik anders geen fatsoenlijke primer hebdie Legendary is opzich wel nice maar dan heb ik alleen 2 detonators en ben ik afhankelijk van anderen om combo's te maken
Edit: Heb het erover en wat dropped er net een legendary winters wrath
[ Voor 11% gewijzigd door FidoDido op 07-03-2019 19:41 ]
Frost shards/Chaotic Rhime als primer in combinatie met Lightning strike/Ponder Infinity als detantor is volgens mij de krachtigste combo die je kan hebben als Storm. De Ponder Infinity duurt alleen langer met opladen. In GM2 en GM3 is de Ponder Infinity ideaal om tegenstanders met een shield in 1 keer van hun shield af te helpen. Zou hem dus zeker bewaren voor later!DigitalError schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 19:27:
[...]
Gaat mij er vooral om dat ik anders geen fatsoenlijke primer hebdie Legendary is opzich wel nice maar dan heb ik alleen 2 detonators en ben ik afhankelijk van anderen om combo's te maken
Ja bewaren doe ik zeker tot ik een complete setup hebniels j schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 22:01:
[...]
Frost shards/Chaotic Rhime als primer in combinatie met Lightning strike/Ponder Infinity als detantor is volgens mij de krachtigste combo die je kan hebben als Storm. De Ponder Infinity duurt alleen langer met opladen. In GM2 en GM3 is de Ponder Infinity ideaal om tegenstanders met een shield in 1 keer van hun shield af te helpen. Zou hem dus zeker bewaren voor later!
Op reddit lopen er nu meerdere threads dat voor legendaries en Masterworks je beter gewoon GM1 Freeplay kan spelen.
https://www.reddit.com/r/...op_in_50_hours_heres_why/
https://www.reddit.com/r/...r_1hr_of_freeplay_on_gm1/
Voelt dus dat de loot in freeplay veel beter is dan die je kan krijgen in strongholds/contracts
Voelt dus dat de loot in freeplay veel beter is dan die je kan krijgen in strongholds/contracts
Zag het ook vanmorgen, dit weekend maar eens kijken danUtoka schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:03:
Op reddit lopen er nu meerdere threads dat voor legendaries en Masterworks je beter gewoon GM1 Freeplay kan spelen.
En dan in freeplay niet alleen world events doen, maar juist de enemies die gewoon 'los' lopen..Utoka schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:03:
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
De drops zijn wel anders dus voor specifieke wapens moet je toch echt de stronholds en of contracten doen.Utoka schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:03:
GM1 Stronghold = guaranteed MW SkillUtoka schreef op vrijdag 8 maart 2019 @ 08:03:
GM1 Legendary contract = Guaranteed MW Component (of mod afhankelijk van hoe je het wil noemen)
MW wapens komen uit de random lootpool/drops
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
En weer geen nieuwe armor set in de shop...

Screenshot is niet van mij.
There Be Giants weekend event is weer terug, reward is hetzelfde namelijk die vinyl.
Anthem is de bestverkochte titel op de PS4 in Europa afgelopen maand:
https://blog.eu.playstati...tation-store-in-february/

Screenshot is niet van mij.
There Be Giants weekend event is weer terug, reward is hetzelfde namelijk die vinyl.
Anthem is de bestverkochte titel op de PS4 in Europa afgelopen maand:
https://blog.eu.playstati...tation-store-in-february/
[ Voor 59% gewijzigd door RubenSaurus op 08-03-2019 20:19 ]
wtf, gewoon 2 legendary drops in 1 contract missie
moet niet gekker worden nu
Na 17 uur kan ik zeggen dat ik best interessante missies heb gedaan met zowaar mechanics maar het feit dat er momenteel voor mij maar één dungeon beschikbaar is druk de pret enorm. Destiny2 heb ik op de één of andere manier gewoon van 2 uur in de middag tot 12 uur in de avond kunnen spelen. Bij anthem ben ik er na 2-3 uurtjes eigenlijk steeds wel weer klaar mee. Ben nu level 18 overigens.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Patchnotes voor vandaag (de update is eerder beschikbaar want het zou eerst dinsdag pas komen) tussen 14.00 uur en 16.00 uur zaterdag lokale tijd hier willen ze hem gaan uitrollen!
https://www.reddit.com/r/...ayx8go/anthem_update_103/
https://www.reddit.com/r/...ayx8go/anthem_update_103/
Hey Freelancers,
Below you will find the update notes for all of the fixes and improvements that the team has been working on. The current plan is for patch 1.0.3 to go out between 7am and 9am Central Time on March 9th.
Everyone here at BioWare is already hard at work on the next update to continue making Anthem better with each patch.
We thank you for all of your feedback, bug reports and support!
Strong Alone, Stronger Together!
-Jesse (@Darokaz)
High level fixes and changes
Respawn restrictions have been removed - Respawn timers are now based on the activity a player is in. Crit-Path, Agent Missions and other non-end game missions now have a respawn timer of 10 seconds. Strongholds, Legendary Contracts, and other end game missions now have a respawn timer of 30 seconds. The respawn timer Freeplay remains unchanged.
Loot Changes - Common (white) and Uncommon (green) drops will no longer appear for players that are level 30.
Improved stability for all platforms - this includes fixes for a number of issues that were causing crashes or connection problems
Audio Improvements - Fixed a number of issues that could cause audio to drop out
General Fixes and Improvements
Fixed a number of issues that were blocking players from accessing the Forge
All missions should now properly end when all conditions have been met
The inbox now properly displays information on PC (the inbox is found in the newsfeed)
Fixed an issue that would cause players to be unable to interact with NPCs in Fort Tarsis
The vault is no longer accessible from the Forge. This change was made to improve performance
Fixed an issue that would cause the game to hang when entering menus while on an expedition
Titans will no longer respawn on missions after they are defeated. Example: if players defeat 2 out of 3 titans and then wipe on the third, the first two will not reappear when players respawn during a mission
Server shutdown messages should now appear less often
The ability to Quickplay into a Stronghold has been added back to the game
Mouse button 4 is no longer bound to the back button for PC players
Crashes that occurred while selecting certain conversation options when interacting with an NPC have been fixed
Players should no longer get stuck at the end of the “Tomb of General Tarsis” mission
Players should now run into less issues during Quickplay missions. Additional improvements to Quickplay will be coming in future updates
Players should no longer get stuck behind fogwalls on missions or in strongholds as often
Players should now receive credit for the “There Be Giants” challenge when they are downed and when the event is active
Improved the audio when defeating creatures to provide better feedback
Changed wording for server shutdown messaging to better indicate that it is just the players server shutting down, not the entire game server
Players may now launch an expedition from anywhere within the launch bay and Fort Tarsis.
PS4 led lights will now change based on the javelin being used
It should now be harder for players to get stun locked by certain enemy compositions
The values on max flight time inscriptions have been increased
The appearance of the N7 vinyl on Legion of Dawn armor has been improved
Haluk will now properly face players during certain dialogue scenes
The message “Open the Cortex to track the legionnaire Challenges” will no longer pop up after completing the appropriate challenges
Strongholds
Fixed an issue that would cause players to get stuck at the entrance to the sewers in the Temple of the Scar Stronghold
Creature Updates
Titans: We have made several balance changes to all variations of Titans
Reduced overall damage mitigation from 100% to between 70% and 75% depending on the damage type.
Increased the time that weakpoints are exposed.
Fixed an issue that prevented effects from applying and thus preventing combos.
Increased the damage the Titan takes from weakpoint hits.
Lesser Titan’s weakpoint’s have been changed to always be active.
Improved the collision on the ring and seeking projectile attacks. This should make them easier to dodge.
Decreased the radius of the seeking projectile attack.
Decreased the damage done by the self-destruct ability.
Frozen Scar Enforcers and Scrappers can no longer move or attack while frozen.
The Monitor’s health has been greatly reduced in the Heart of Rage Stronghold.
Force
Players will be less likely to be repeatedly staggered by heavy attacks.
Adjusted the force applied by some creature attacks down which will lower the frequency of player’s being staggered.
Damage and Item Scaling Changes
Adjusted the damage scaling of secondary damage sources. These now scale with Average Item Power. This will allow these damage sources to better scale in the Grandmaster Difficulties. This will increase the scaling of the following:
Melee Damage
Combo Damage
Ultimate Damage
Status Effects
Item Procs (e.g. Proc from Yvenia’s Thunder)
Item Power scaling has changed to better reflect the actual power of the item based on its rarity. This is applied to all items retroactively. Players will see the Power of their items go up.
Gameplay Bug Fixes
The Ultimate ability bar will no longer appear full at the start of a mission when it isn’t actually full
Weapon recoil will now stop once an exo is looking straight up
Fixed a number of animation issues that could occur when the Colossus was using its shield
It should no longer be possible for the Interceptor to become Frozen while starting up their ultimate
Interceptor Aura damage will now deal the correct type of damage based on the active aura
Players can no longer equip abilities from one javelin to another
The Colossus can now use gear faster after being attacked by a heavy hit from enemies
The Colossus can now shield charge through destructible objects such as explosive canisters or harvest nodes
The Colossus now recovers faster after crashing into walls
Item Balance Updates
Increased the base health of Wind Wall and Bulwark Point to provide better scaling in higher difficulties. The duration of these has been reduced to 20 seconds, down from 60 seconds
Burst Mortar’s damage has been increased to 300, up from 145 and its cooldown has been reduced to 6 seconds, down from 10 seconds. Its description has also been fixed
Flak Cannon’s damage has been increased to 42, up from 30
Battle Cry’s description has been updated to explain that it also reduces the resistances of affected targets
Wraith Strike’s damage has been increased to 250, up from 200 and it will now apply elemental effect to targets based on the active aura
Note: Description text for Wraith Strike will be updated in 1.0.4.
Item Bug Fixes
Wind Wall should no longer block or interfere with other player abilities
Ranger Grenadier Component will now correctly lower the cooldown of grenade abilities
Fixed an issue where certain weapons were not firing where the crosshairs were aimed
The Ice Blast ability for the Storm javelin now has the primer icon correctly displayed
Inscription Bug Fixes
The Thruster Delay Recovery inscription is now correctly applying a bonus
The Overheat Delay Recovery inscription is now correctly applying a bonus
The Weapon Reload Bonus inscription is now correctly applying a bonus
Note: These will have non-updated text values until the next patch (1.0.4)
Masterwork Item Balance Updates
Increased the base damage of the following Masterwork Weapons.
Ralner’s Blaze
Rolling Carnage
Cycle of Pain
The Last Stand
Glorious Result
Insult and Injury
Sentinel Vengeance
Gnosta’s Balm
Vassa’s Surprise
Soothing Touch
Renewed Courage
Artinia’s Gambit
Masterwork Item Bug Fixes
Ralner’s Blaze - Will no longer roll with incorrect inscriptions
Ablative Shielding now provides the proper boost in shield and armor
Badge of Devastation will now generate more ultimate charge when triggered
It should no longer be possible to stack the effect from Gunslinger’s Mark more than once
In addition to the above updates, we wanted to let you know of some other known issues that the team is working on fixing:
When loading into the game for the first time after a patch the Shields and Armor on a javelin will be incorrect. The first time a player enters and exits Freeplay or any other activity the issue will fix itself.
Players are not receiving their level 20 Match Consumables. Players were granted item blueprints instead of the recipes when they hit this level previously.
Some players may experience audio crackling while in Fort Tarsis.
There may be some instances where players are unable to quit out of a Quickplay mission through the map UI.
A number challenges may not be tracking properly, such as the objectives under the “Legendary Freelancer” challenge.
Some players may encounter a bug where they are unable to interact with any objects or players.
Visual effects on javelin thrusters are not functioning properly while stormy weather is present in game.
Inactivity messages may not be able to be dismissed after a player returns from being away.
There are a number of Origin error messages that some PC players may encounter, including Origin showing that it is offline when it actually online.
The UI may not display events for some players when an event has spawned nearby in Freeplay.
There is a bug where armor pips can change in between activities. This is both a display and gameplay issue.
Naast een hoop bug fixer lijken ze de game wat makkelijker willen maken. Heel veel bufs en wat nerfs op de titan enemies. Dit soort dingen hoeven van mij niet:
@DigitalError
Zou dat even tussen quote tags mogen?
Maar er is ongetwijfeld over geklaagd.Titans will no longer respawn on missions after they are defeated. Example: if players defeat 2 out of 3 titans and then wipe on the third, the first two will not reappear when players respawn during a mission
@DigitalError
Patch is live, 4,08GB op alle platformen.
[ Voor 55% gewijzigd door RubenSaurus op 09-03-2019 14:23 ]
Vlgs. mij net de patch (PC) gehad.Helaas start anthem niet meer.Nog meer mensen?.
Update: Na nieuwe installatie werkt alles weer gewoon
Update: Na nieuwe installatie werkt alles weer gewoon
[ Voor 42% gewijzigd door kimone66 op 09-03-2019 15:14 ]
PS4 geen problemen na de patch
Legion 7i i9 3080 32gb
Het is andersom, mensen killden er 1 of 2 en gingen dan dood aan de 3e om ze te kunnen farmen. Aangezien deze titans (maar ook evt Ursix en die dominion dingen met een lagne arm) gegarandeerd loot droppen.sdk1985 schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 04:23:
Naast een hoop bug fixer lijken ze de game wat makkelijker willen maken. Heel veel bufs en wat nerfs op de titan enemies. Dit soort dingen hoeven van mij niet:
[...]
Maar er is ongetwijfeld over geklaagd.
@DigitalError
Dan kun je als dev beter zorgen dat ze maar 1x loot droppen wat mij betreft.Ashrah schreef op zaterdag 9 maart 2019 @ 19:59:
[...]
Het is andersom, mensen killden er 1 of 2 en gingen dan dood aan de 3e om ze te kunnen farmen. Aangezien deze titans (maar ook evt Ursix en die dominion dingen met een lagne arm) gegarandeerd loot droppen.
Lekkere patch hoor, heb sinds de patch nog nooit zo weinig masterworks gekregen.
Speel met 190% luck 5x stronghold en 5 masterworks. En in free play in 2 uur spelen 1tje.
Voor de patch had ik er veel meer en op youtube zie ik mensen die zeggen dat sinds de patch voor hun veel meer masterworks droppen??? Het is bij mij nu totaal omgedraaid paars dropped er nu 2x zoveel onderhand is het enige verschil wat ik merk.
Speel met 190% luck 5x stronghold en 5 masterworks. En in free play in 2 uur spelen 1tje.
Voor de patch had ik er veel meer en op youtube zie ik mensen die zeggen dat sinds de patch voor hun veel meer masterworks droppen??? Het is bij mij nu totaal omgedraaid paars dropped er nu 2x zoveel onderhand is het enige verschil wat ik merk.
Paars dropt nu ongeveer 3 keer zoveel, omdat je geen groene en witte meer krijgt. Heb zelf nog niet echt een downsize van het aantal MW's ervaren tot nu toe gelukkig.FidoDido schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:38:
Lekkere patch hoor, heb sinds de patch nog nooit zo weinig masterworks gekregen.
https://www.reddit.com/r/...tale_of_numbers_with_200/
[ Voor 7% gewijzigd door RubenSaurus op 10-03-2019 13:43 ]
https://www.reddit.com/r/...update_103_is_live_patch/DigitalError schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:43:
[...]
Paars dropt nu ongeveer 3 keer zoveel, omdat je geen groene en witte meer krijgt. Heb zelf nog niet echt een downsize van het aantal MW's ervaren tot nu toe gelukkig.
Ben niet de enige lees ik dus op reddit
DIe calculatie van de link die jij post zegt ook al veel
[ Voor 6% gewijzigd door FidoDido op 10-03-2019 13:48 ]
Ja op reddit schreeuwen ze moord en brand, ook vooral omdat er zaterdagochtend ontzettend veel loot viel (heb ik ook gezien want ik ging ook maar ff farmenFidoDido schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:46:
[...]
https://www.reddit.com/r/...update_103_is_live_patch/
Ben niet de enige lees ik dus op reddit
DIe calculatie van de link die jij post zegt ook al veel
Meer dan 100 uur inzitten maar deze game gaat dood door gebrek aan content slechte loot laadtijden het gaat nu toch wel vervelen, maand gespeeld voor 15 euro , dit spel is geen 60 waard.
Ik vermaak me er prima mee nog! Maar rush het ook niet ben nog met de campaign bezig, zag trouwens wel een armor set in de shop nu:)
100 uur in een game zitten en dan geen 60 e waard?
100 uur in een game zitten en dan geen 60 e waard?

[ Voor 17% gewijzigd door Stylze op 11-03-2019 01:22 ]
Playstation 5
Helaas is die 1.03 patch ook niet alles,
2 van de 5 keer tyrant mine gehad dat tijdens de 'plateau waves' geen vijanden tevoorschijn kwamen.
Health bars gaan ook nog steeds alle kanten op... Speel nu even interceptor en 1 potje heb ik er ~30 ofzo, daarna ineens 5!? Ook verdwijnt mijn shield+hp soms onverklaarbaar binnen een seconde.
Kogels gaan nog steeds de hoek om.
Ja groen/wit is nu weg maar 1 blauw 4 paars / 5 paars is ook niets. Als ik mijn interceptor speel (minst gegearde van mijn javelins, rest zit allemaal op de 700+ nu) Krijg ik de troostprijs bij Tyrant Mine, pak ik een willekeurige andere javelin voor 1 potje tussendoor elke chest 1 masterwork soms zelfs 2...
Ik hoorde dus van andere (US spelers) dat er dus weer een serverside verandering was welke superveel drops gaf, echt elke chest 2 MW minimaal met af en toe een Legendary. Was zelfs een artikel over.
https://www.forbes.com/si...-anthem-once-and-for-all/
Ook is GM1 nu wel erg makkelijk, GM2 is redelijk goed te doen nu als je een beetje oplet maar je krijgt al wel het 'bulletsponge' gevoel bij legendary enemies.
GM3 is gewoon irritant traag en vervelend, ja het kan, ja het is mogelijk maar dat is meer een ammo hunt dan wat dan ook. Alleen al de eindbaas in Tyrant Mine duurt ~40 minuten.
Aangezien GM2, 2 MW's geeft aan het einde en GM3 schijnt (zelf niet gemerkt) meer MW's/grotere kans op Legendary te hebben kun je in de tijd dat je GM3 doet misschien wel 3 x GM1 Tyrant Mine doen.
GM2 en 3 zijn eigenlijk de moeite en frustratie niet waard.
Als je het mij vraagt hadden ze easy/normal/hard en Grandmaster moeten nemen en dat beter schalen ipv Grandmaster 1-2-3.
Ook de ultimates zijn 'beter' geworden, waar mijn Colossus eerst 30 tot 45K weakpoint damage deed op Tyrant Mine boss op GM1, nu 122-170K. GM2 gaat dat naar ~230K.. En op GM3 naar de ~340K. (Afhankelijk hoeveel zakken er kapot zijn).
Ze moeten bij Bioware echt eens wakker worden, als het zo door gaat hebben we over 3 patches ineens een heel ander spel. Power level ineens van 498/502 naar 708-714?
2 van de 5 keer tyrant mine gehad dat tijdens de 'plateau waves' geen vijanden tevoorschijn kwamen.
Health bars gaan ook nog steeds alle kanten op... Speel nu even interceptor en 1 potje heb ik er ~30 ofzo, daarna ineens 5!? Ook verdwijnt mijn shield+hp soms onverklaarbaar binnen een seconde.
Kogels gaan nog steeds de hoek om.
Ja groen/wit is nu weg maar 1 blauw 4 paars / 5 paars is ook niets. Als ik mijn interceptor speel (minst gegearde van mijn javelins, rest zit allemaal op de 700+ nu) Krijg ik de troostprijs bij Tyrant Mine, pak ik een willekeurige andere javelin voor 1 potje tussendoor elke chest 1 masterwork soms zelfs 2...
Ik hoorde dus van andere (US spelers) dat er dus weer een serverside verandering was welke superveel drops gaf, echt elke chest 2 MW minimaal met af en toe een Legendary. Was zelfs een artikel over.
https://www.forbes.com/si...-anthem-once-and-for-all/
Ook is GM1 nu wel erg makkelijk, GM2 is redelijk goed te doen nu als je een beetje oplet maar je krijgt al wel het 'bulletsponge' gevoel bij legendary enemies.
GM3 is gewoon irritant traag en vervelend, ja het kan, ja het is mogelijk maar dat is meer een ammo hunt dan wat dan ook. Alleen al de eindbaas in Tyrant Mine duurt ~40 minuten.
Aangezien GM2, 2 MW's geeft aan het einde en GM3 schijnt (zelf niet gemerkt) meer MW's/grotere kans op Legendary te hebben kun je in de tijd dat je GM3 doet misschien wel 3 x GM1 Tyrant Mine doen.
GM2 en 3 zijn eigenlijk de moeite en frustratie niet waard.
Als je het mij vraagt hadden ze easy/normal/hard en Grandmaster moeten nemen en dat beter schalen ipv Grandmaster 1-2-3.
Ook de ultimates zijn 'beter' geworden, waar mijn Colossus eerst 30 tot 45K weakpoint damage deed op Tyrant Mine boss op GM1, nu 122-170K. GM2 gaat dat naar ~230K.. En op GM3 naar de ~340K. (Afhankelijk hoeveel zakken er kapot zijn).
Ze moeten bij Bioware echt eens wakker worden, als het zo door gaat hebben we over 3 patches ineens een heel ander spel. Power level ineens van 498/502 naar 708-714?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Ondertussen twee weken bezig en pilot 30 met Javelin (storm) op 585.
Heb op 1 item na alles masterwork en 2 legendary op het moment.
Vraag me alleen af: Ik doe die strongholds een beetje op en af en contractjes tussendoor, maar dat is het?
Verder geen endgame? Heb me er nog niet erg in verdiept ivm ik Anthem bij mn rtx2070 kreeg.
Vraag me alleen af: Ik doe die strongholds een beetje op en af en contractjes tussendoor, maar dat is het?
Verder geen endgame? Heb me er nog niet erg in verdiept ivm ik Anthem bij mn rtx2070 kreeg.
Je hebt 100 uur, gespeeld en dan dan geen 60 euro waard vinden? Met hoeveel uur dan pas wel?john65 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 22:37:
Meer dan 100 uur inzitten maar deze game gaat dood door gebrek aan content slechte loot laadtijden het gaat nu toch wel vervelen, maand gespeeld voor 15 euro , dit spel is geen 60 waard.
Voor nu is het inderdaad alleen die Strongholds en legendary contracts totdat de nieuwe endgame content komt. Ze moeten hier alleen echt tempo mee gaan maken want ik begin het ook wel een beetje zat te worden op deze manier.Azerox schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:27:
Ondertussen twee weken bezig en pilot 30 met Javelin (storm) op 585.
Ook las ik dat er een bug was met die sigils die je moet verzamelen (groene dingen aan de muren) dat die niet meetellen voor de progressie als je ze gevonden hebt. Ik moet er nog 49 dus dat is wel zuur en heb het zelf ook al een paar keer gehad dat ze niet bijgeschreven werden.
Ook vind ik het raar dat ze ineens dat hele systeem met itemlevels hebben omgegooid en het geeft gewoon het gevoel dat ze maar wat aanklooien daar omdat ze geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. Dat tot twee keer toe er een toename van loot drops is en dat tot twee keer toe meteen weg is met een patch geeft dat ook wel aan. Het is een zooitje.
Ik kijk het nog even aan maar ik ben bang dat als ze niet snel verbeteringen door gaan voeren op het gebied van endgame content dat ik over een maand ook wat anders aan het spelen ben.
Alleen die nieuwe legendary missions qua content en dat zijn volgens mij story missies die je dan kunt doen op GM difficulty. Ben wel benieuwd naar die Elyssian chests verder trouwens.Stylze schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:00:
Deze maand komt er sowieso wat nieuws aan toch volgens de roadmap:)
Van het weekend een aantal runs gedaan in freeplay maar met wisselende resultaten. Meeste waren prepatch en een aantal waren na de patch. Gemiddeld kom ik denk ik op 2 MW per run van ongeveer 1 uur. Beste resultaat was pre patch waar ik 6 MW had in 1 run en nog niet eens vol zat. Slechtste was toch wel dat ik vol zat en maar 1 MW. (dit is met ongeveer 52% luck)
Vorig weekend level 30 geworden en eigenlijk vanaf donderdag geen noemenswaardige upgrade gehad. En echt wel flink wat uren in gestoken dit weekend. Loop nog steeds met een MW autocannon rond die ik op level 27/28 heb gehad omdat deze de beste rolls heeft. Pre of after patch merk ik weinig aan de rotzooi rolls die je krijgt. Leuk dat de witte en groene eruit zijn maar heb niet het idee dat je heel veel meer kans hebt op MW.
Verder ook nog geen legendary gezien maar als daar hetzelfde rolls systeem op zit moet ik wel heel lang grinden om een beetje goede wapens/componenten te vinden
Vorig weekend level 30 geworden en eigenlijk vanaf donderdag geen noemenswaardige upgrade gehad. En echt wel flink wat uren in gestoken dit weekend. Loop nog steeds met een MW autocannon rond die ik op level 27/28 heb gehad omdat deze de beste rolls heeft. Pre of after patch merk ik weinig aan de rotzooi rolls die je krijgt. Leuk dat de witte en groene eruit zijn maar heb niet het idee dat je heel veel meer kans hebt op MW.
Verder ook nog geen legendary gezien maar als daar hetzelfde rolls systeem op zit moet ik wel heel lang grinden om een beetje goede wapens/componenten te vinden
Owh dat zou wel magertjes zijn ja, waar zie je dat staan dan? Want bij act 1 update 1 zie ik alleen staan Evolving world maar verder niet wat er allemaal in die update gaat zitten? Eronder staat wel een lijstje met allemaal dingen maar er staat niet bij bij welke update die zitten.DigitalError schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:05:
[...]
Alleen die nieuwe legendary missions qua content en dat zijn volgens mij story missies die je dan kunt doen op GM difficulty. Ben wel benieuwd naar die Elyssian chests verder trouwens.
Zelf heb ik genoeg te doen nog maar dat komt omdat ik vrij weinig tijd heb om te gamen, snap zeker dat veel mensen nu al door al die endgame heen zijn en snel wat nieuws willen zien.
Na mijn tentamens knal ik wss ook zo door alles heen in een week
Zeker met division 2 die deze week uitkomt en echt een uitgebreide endgame heeft moeten ze eigenlijk deze week met veel meer duidelijkheid komen wat dit betreft. Vindt de communicatie hierover zeer matig, ze communiceren wel maar alleen over bugfixes etc en die zijn echt niet het enige probleem..
Playstation 5
Op die pagina van die Acts staat gewoon bij maart: Legendary Missions - phase 1Stylze schreef op maandag 11 maart 2019 @ 09:22:
[...]
Owh dat zou wel magertjes zijn ja, waar zie je dat staan dan? Want bij act 1 update 1 zie ik alleen staan Evolving world maar verder niet wat er allemaal in die update gaat zitten? Eronder staat wel een lijstje met allemaal dingen maar er staat niet bij bij welke update die zitten.
Zelf heb ik genoeg te doen nog maar dat komt omdat ik vrij weinig tijd heb om te gamen, snap zeker dat veel mensen nu al door al die endgame heen zijn en snel wat nieuws willen zien.
Na mijn tentamens knal ik wss ook zo door alles heen in een week
Zeker met division 2 die deze week uitkomt en echt een uitgebreide endgame heeft moeten ze eigenlijk deze week met veel meer duidelijkheid komen wat dit betreft. Vindt de communicatie hierover zeer matig, ze communiceren wel maar alleen over bugfixes etc en die zijn echt niet het enige probleem..
Ah op de Anthem site zelf staat idd veel uitgebreider alles omschreven zie ik nu ja haha, oei pas in april nieuwe stronghold, en dan mei die cataclysms (hopelijk gaan die niet tegenvallen, die gaan de game of maken of breken)
Staan wel wat nieuwe events voor freeplay en nieuwe items ook deze maand in ieder geval, die legendary missions lijken me ook wel vet hoor maar weer niet of je daar in 1 dag doorheen bent al:)
Staan wel wat nieuwe events voor freeplay en nieuwe items ook deze maand in ieder geval, die legendary missions lijken me ook wel vet hoor maar weer niet of je daar in 1 dag doorheen bent al:)
Playstation 5
Ik denk dat het niveau van The Division dit spel doet maken of breken. Iedereen had zich ontzettend verheugd op een looter shooter met goede end game, maar krijgen tot nu toe niet wat ze verwacht hadden. Division 2 ziet er een stuk hoopvoller uit qua progression en (end game) content. Denk dat veel gamers die in eerste instantie Division 2 links zouden laten liggen, toch even gaan snoepen i.p.v. wachten op Anthem.
PSN: Kidjuh
Ja, ben zelf ook aan het overwegen om Division 2 aan te schaffen, dit ligt voornamelijk aan de reviews.
Er is zelfs een hele boycot oproep voor een blackout deze week gaande:
https://www.reddit.com/r/..._drop_changes_bring_back/
Ik heb zelf niet zo'n zin om Division 2 voor full price aan te schaffen omdat ik het in de beta aan vond voelen als een Division 1.5, ik denk dus dat ik wacht op een aanbieding al moet ik zeggen dat als BioWare niet snel genoeg over de brug komt ik alsnog overstap.
Ik heb zelf niet zo'n zin om Division 2 voor full price aan te schaffen omdat ik het in de beta aan vond voelen als een Division 1.5, ik denk dus dat ik wacht op een aanbieding al moet ik zeggen dat als BioWare niet snel genoeg over de brug komt ik alsnog overstap.
Laatste interview al gezien met info over de endgame content? World Tier 2/3 etc.DigitalError schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:04:
Dit was meteen het laatste wat ik in dit topic over Division typ
Ik ga overigens zeker Anthem nog een kans geven als die op het niveau is hoe die werd aangekondigd!
PSN: Kidjuh
Ik zit er exact hetzelfde in. De loot is niet rewarding en dat hebben ze zelf verkloot. Het crafting systeem is ook compleet nutteloos.DigitalError schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:04:
Waarom niet 100 uncommen enemies killen voor een uncommon blueprint, nog eens 500 voor een rare en 1500 voor een epic? Dan krijgen wapen betekenis. Ik had mn masterworks al voor ik uberhaupt naar het crafting ging kijken.
Ja opzich heeft division natuurlijk een groot voordeel dat ze hebben kunnen leren van het vorige deel, en qua gameplay ook weinig nieuws doet nu dus heel veel tijd heeft gehad om die endgame in orde te krijgen en het daar vooral op gooit.
Anthem is een nieuwe IP en dat kan ik dan ook weer waarderen en daarom geef ik ze ook sneller het voordeel van de twijfel maar als ze niet snel wat nieuws geven over de endgame ga ik waarschijnlijk ook nog wel division 2 aanschaffen.
Anthem is een nieuwe IP en dat kan ik dan ook weer waarderen en daarom geef ik ze ook sneller het voordeel van de twijfel maar als ze niet snel wat nieuws geven over de endgame ga ik waarschijnlijk ook nog wel division 2 aanschaffen.
Playstation 5
Zo langzamerhand is het enige argument wat nog maar te voeren is dat games als Fortnite, Destiny, Rainbow Six, Warframe ook opstartproblemen hadden.Stylze schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:13:
Ja opzich heeft division natuurlijk een groot voordeel dat ze hebben kunnen leren van het vorige deel, en qua gameplay ook weinig nieuws doet nu dus heel veel tijd heeft gehad om die endgame in orde te krijgen en het daar vooral op gooit.
Dit is fucking Bioware man....
Ik zou het eens proberen met minder luck componenten. Ik had dezelfde ervaring totdat ik de game ging spelen met luck onder de 100 procent (dus niet erover heen), nu heb ik op GM1 zo rond de 5 masterworks per uur met uitschieters naar 8 masterworks in een uur.FidoDido schreef op zondag 10 maart 2019 @ 13:38:
In freeplay haal ik niet zoveel masterworks meer na de patch, hooguit af en toe eens 1tje in een dungeon, maar dat is het dan ook wel. Maar via de legendary contracts en strongholds zijn die 5 of meer masterworks eigenlijk altijd wel gegarandeerd.
Dat spelen we nu ook elke avond:
- 3 legendary contracts
- 3 strongholds
dan ben je toch wel een paar uur bezig en je levelt toch behoorlijk snel via de masterworks. Ik zit nu op power level 679 als casual speler (dus niet die 100 of meer uren die mensen hier allemaal aantikken).
Legendaries droppen nu sporadisch, misschien 1 per drie dagen of zo.
Op deze manier is het voor mij echt een topgame, het verveelt ook totaal niet, die contracts blijven komen en de strongholds zijn afwisselend genoeg om het interessant te houden.
Nu nog hopen dat er een fire orbs masterwork dropt voor mijn storm javalin, dan wordt het helemaal feest
wat overigens wel compleet waardeloos is, is het bugged trophy systeem, platina is onmogelijk voor mij op deze manier, bijvoorbeeld alle wapen challenge trophies worden bij mij niet getriggerd, dus de meeste challenges heb ik al op level 3 completed, maar de trophy helaas niet gekregen, dat is echt een probleem als je daar op internet op gaat zoeken.
[ Voor 9% gewijzigd door robinez op 11-03-2019 10:19 ]
Ik doe dit al een paar dagen. Varierend luck van 50-70 en 70-90 (bovenop de standaard 100) en het is na de patch echt verrot.robinez schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:16:
[...]
Ik zou het eens proberen met minder luck componenten. Ik had dezelfde ervaring totdat ik de game ging spelen met luck onder de 100 procent (dus niet erover heen), nu heb ik op GM1 zo rond de 5 masterworks per uur met uitschieters naar 8 masterworks in een uur.
In freeplay haal ik niet zoveel masterworks meer na de patch, hooguit af en toe eens 1tje in een dungeon, maar dat is het dan ook wel. Maar via de legendary contracts en strongholds zijn die 5 of meer masterworks eigenlijk altijd wel gegarandeerd.
- 3 legendary contracts
- 3 strongholds
dan ben je toch wel een paar uur bezig en je levelt toch behoorlijk snel via de masterworks. Ik zit nu op power level 679 als casual speler (dus niet die 100 of meer uren die mensen hier allemaal aantikken).
Op deze manier is het voor mij echt een topgame, het verveelt ook totaal niet, die contracts blijven komen en de strongholds zijn afwisselend genoeg om het interessant te houden.
Nu nog hopen dat er een fire orbs masterwork dropt voor mijn storm javalin, dan wordt het helemaal feest
Een maatje van mij zit op 1-2 legendaries per dag met op de procent af hetzelfde luck als ik. Dat hebben we gisteren getest en na 2 uur freeroam, 2 uur strongholds op GM1 was het resultaat 1 nutteloze MW.
ik snap je, dat lijkt me inderdaad niet echt leuk gamen op die manier.kbloem schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:19:
[...]
Ik doe dit al een paar dagen. Varierend luck van 50-70 en 70-90 (bovenop de standaard 100) en het is na de patch echt verrot.
Een maatje van mij zit op 1-2 legendaries per dag met op de procent af hetzelfde luck als ik. Dat hebben we gisteren getest en na 2 uur freeroam, 2 uur strongholds op GM1 was het resultaat 1 nutteloze MW.
Vindt het trouwens wel jammer dat er niet gewoon gear als helm/chest/boots etc met stats droppen trouwens, is het niet zo dat lvl 1 characters er bijna even bruut uitzien als lvl 30 masterwork/legendary geared freelancers? tis alleen maar wapens en components waar stats op zitten. Het veranderen van uiterlijk doe je vooral met het painten enzo eigenlijk en dat kan iedereen doen. want qua armor sets zijn er wel heel weinig opties nog volgens mij
Ik heb vooral nog alleen missies gespeeld omdat ik op mijn eigen tempo er doorheen wilde, maar speelde paar strongholds gister en dat viel me wel op, is er trouwens een mogelijkheid om andere freelancers waarmee je speelt te inspecten zodat je hun gear kan checken?
Ik heb vooral nog alleen missies gespeeld omdat ik op mijn eigen tempo er doorheen wilde, maar speelde paar strongholds gister en dat viel me wel op, is er trouwens een mogelijkheid om andere freelancers waarmee je speelt te inspecten zodat je hun gear kan checken?
Playstation 5
Die optie is er niet, net als zoveel dingen die er niet zijn maar er wel in hadden moeten zitten.Stylze schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:25:
Vindt het trouwens wel jammer dat er niet gewoon gear als helm/chest/boots etc met stats droppen trouwens, is het niet zo dat lvl 1 characters er bijna even bruut uitzien als lvl 30 masterwork/legendary geared freelancers? tis alleen maar wapens en components waar stats op zitten. Het veranderen van uiterlijk doe je vooral met het painten enzo eigenlijk en dat kan iedereen doen. want qua armor sets zijn er wel heel weinig opties nog volgens mij
Wat ik vooral ontzettend irritant vind is dat je nooit iemand kunt joinen omdat altijd alles sessie al vol zitten (want maar 4 mensen). je moet elke keer iemand uitnodigen als je samen wilt spelen ipv dat je er gewoon bij kunt springen.
Heb nu denk ik de 50+ uur aangetikt. 700+ powerlevel storm. Gister middag besloten eens rustig te gaan verkennen in freeplay. Er zijn een hoop hele mooie gebieden, echter heb ik wel het gevoel dat alles wat bijzonder is al gedekt is door de verhaallijn en/of contracts. Dus echt unieke freeplay locaties nog niet echt ervaren. Maar misschien nog te vroeg om te oordelen.
Op dit moment heb ik het gevoel dat de ontwikkelaars zich volledig op de grafische omgeving gestort hebben en kwa content te veel geleund hebben op "kunstmatige truukjes" om de speler het gevoel te geven dat er nog voortgang te boeken is.
Ik heb wel het gevoel dat als ze de map 10 keer zo groot maken en meer unieke gebeurtenissen toevoegen het echt een super vet spel kan worden. De controle van je javelin werkt goed en vloeiend dus het is echt leuk om te spelen.
Op dit moment heb ik het gevoel dat de ontwikkelaars zich volledig op de grafische omgeving gestort hebben en kwa content te veel geleund hebben op "kunstmatige truukjes" om de speler het gevoel te geven dat er nog voortgang te boeken is.
Ik heb wel het gevoel dat als ze de map 10 keer zo groot maken en meer unieke gebeurtenissen toevoegen het echt een super vet spel kan worden. De controle van je javelin werkt goed en vloeiend dus het is echt leuk om te spelen.
Ik merk dat ik me sinds de patch van zaterdag een beetje voel als met Destiny 2 toen uitkwam dat Bungie je xp naaide zodat je minder snel engrams kreeg. Niet kort daarna ben ik gestopt met D2 omdat ik constant het gevoel kreeg genaaid te worden door de makers van het spel (xp nerf en daarvoor en daarna nog meer gezeik over progressie). Verschil is wel dat ik toen al 400 uur in het spel had zitten en bij Anthem 'pas' rond de 70.
Ik voel (in tegenstelling tot D2) ook totaal niet de behoefte meer om voor de platinum trophy te gaan omdat de helft gebugged is.
Ik voel (in tegenstelling tot D2) ook totaal niet de behoefte meer om voor de platinum trophy te gaan omdat de helft gebugged is.
[ Voor 13% gewijzigd door RubenSaurus op 11-03-2019 10:34 ]
@Ryan1981 Ja het is bizar hoe mooie deze game eruit ziet en hoe lekker het speelt, maar zoals je al aangeeft is de wereld wel vrij klein idd, steeds als je voor fort tarsis spawned blijft een magisch gevoel om daar de diepte in te duiken en je jets aan te zetten en die wereld voor je te zien.
Zo ontzettend veel potentie, maar er zijn zoveel vraagtekens ik hoop echt dat ze nog een groot team hebben werken aan de game om er echt iets heel moois van te maken, maar het zou ook zo maar kunnen dat ze door tegenvallende verkopen al zijn terug geschaald naar een kleiner team en alleen nog wat beloofde content gaan droppen.. Zou hier ook graag echt wat duidelijkheid over krijgen, so many questions:(
Zo ontzettend veel potentie, maar er zijn zoveel vraagtekens ik hoop echt dat ze nog een groot team hebben werken aan de game om er echt iets heel moois van te maken, maar het zou ook zo maar kunnen dat ze door tegenvallende verkopen al zijn terug geschaald naar een kleiner team en alleen nog wat beloofde content gaan droppen.. Zou hier ook graag echt wat duidelijkheid over krijgen, so many questions:(
Playstation 5
Mee eens allemaal.
Ik heb 15 euro abbo betaald om te kunnen spelen. Maar om het spel nu te gaan kopen, dat weet ik zonet nog niet...
Grafisch 1 van de mooiste spellen die ik gespeeld heb. Het vliegen werkt zeker prima! Matchmaking enzo werkt stiekem ook gewoon goed. Wat dat betreft hebben ze het goed voor elkaar.
Het loot-systeem is gewoon niet zo satisfying. Je pakt die gems op en thats it. Net als bij Borderlands zouden de wapens etc gewoon op de grond moeten liggen en dat je in-game gewoon direct kan switchen etc.
Je kan ook nooit dus wapens oid delen met vrienden. Dat is gewoon een gemiste kans als je het mij vraagt.
Ik denk ook niet dat het gaat veranderen. Misschien dat ik er nog 15 euro tegenaan gooi, maar kopen denk ik niet.
Ik heb 15 euro abbo betaald om te kunnen spelen. Maar om het spel nu te gaan kopen, dat weet ik zonet nog niet...
Grafisch 1 van de mooiste spellen die ik gespeeld heb. Het vliegen werkt zeker prima! Matchmaking enzo werkt stiekem ook gewoon goed. Wat dat betreft hebben ze het goed voor elkaar.
Het loot-systeem is gewoon niet zo satisfying. Je pakt die gems op en thats it. Net als bij Borderlands zouden de wapens etc gewoon op de grond moeten liggen en dat je in-game gewoon direct kan switchen etc.
Je kan ook nooit dus wapens oid delen met vrienden. Dat is gewoon een gemiste kans als je het mij vraagt.
Ik denk ook niet dat het gaat veranderen. Misschien dat ik er nog 15 euro tegenaan gooi, maar kopen denk ik niet.
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Als 100 uur plezier al geen €60 meer waard is, dan heb je wel echt hoge eisen hoor. Voor dat geld kun je net met je gezin naar de bioscoop en sta je na 2 uur weer buiten...john65 schreef op zondag 10 maart 2019 @ 22:37:
Ja hier ben ik het wel mee eens. Het mag allemaal best meer in perspectief geplaatst worden. Ik zit ook tegen de 100 aan, als ik er al niet overheen ben dus ik zal nooit roepen dat het het geld niet waard is geweest.Robbaman schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:01:
[...]
Als 100 uur plezier al geen €60 meer waard is, dan heb je wel echt hoge eisen hoor. Voor dat geld kun je net met je gezin naar de bioscoop en sta je na 2 uur weer buiten...
Ik heb games vanuit een nostalgische gedachte gekocht voor 5€ die ik na 5 minuten weer uitgezet heb. Dat is veel meer zonde van het geld geweest.
Wat ook op zich wel weer grappig is, de mensen die er niet binnen 2 weken 100 uur tegenaan gegooid hebben, maar het met wat meer mate aanpakken, zullen waarschijnlijk lang voordat ze de genoemde moeheid tegenkomen al lang nieuwe content gekregen hebbenkbloem schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:13:
Ja hier ben ik het wel mee eens. Het mag allemaal best meer in perspectief geplaatst worden. Ik zit ook tegen de 100 aan, als ik er al niet overheen ben dus ik zal nooit roepen dat het het geld niet waard is geweest.
Ik heb games vanuit een nostalgische gedachte gekocht voor 5€ die ik na 5 minuten weer uitgezet heb. Dat is veel meer zonde van het geld geweest.
Ja, precies dit. Zo heb ik van het weekend Titanfall 2 in de PS Store voor 5 euro gekocht. 10 min. gespeeld en toen weer van de PS4 verwijderd. Zonde.....kbloem schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:13:
[...]
Ja hier ben ik het wel mee eens. Het mag allemaal best meer in perspectief geplaatst worden. Ik zit ook tegen de 100 aan, als ik er al niet overheen ben dus ik zal nooit roepen dat het het geld niet waard is geweest.
Ik denk dat bijna iedereen het er wel mee eens is, dat als je 100 uur plezier uit n game haalt het €60 waard is. Maar ja 100 uur besteed hoeft natuurlijk geen plezier te zijn geweest, waarom iemand zich die kwelling aan wil doen is n ander verhaal. En uit looters haal je natuurlijk al meer tijd als je grinden, in wat voor vorm dan ook, je ding is.kbloem schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:13:
[...]
In de staat waarin de game gereleased is vind ik het free to play waardig, zonder te bashen. De game is gewoon niet af. Gelukkig voor mezelf had ik dat binnen de early acces al door. Wat n ramp van n game release.
Dat het een ramp van VIP demo tot release is klopt. Echter op de PS4 is het allemaal prima geweest. Er was natuurlijk de day one patch wat de boel aanzienlijk verbeterde. Daarbij, als je in een party zit met vrienden en je bent aan het ouwehoeren over alles en nog wat dan zijn de loading times iets beter te behappen denk ik? Veel PC gamers, zoals hier op het forum, speelde alleen. Dan duurt zo'n laadscherm voor het gevoel ook langer.CrapperDeCrap schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:40:
[...]
Ik denk dat bijna iedereen het er wel mee eens is, dat als je 100 uur plezier uit n game haalt het €60 waard is. Maar ja 100 uur besteed hoeft natuurlijk geen plezier te zijn geweest, waarom iemand zich die kwelling aan wil doen is n ander verhaal. En uit looters haal je natuurlijk al meer tijd als je grinden, in wat voor vorm dan ook, je ding is.
In de staat waarin de game gereleased is vind ik het free to play waardig, zonder te bashen. De game is gewoon niet af. Gelukkig voor mezelf had ik dat binnen de early acces al door. Wat n ramp van n game release.
Want ik heb zelf blue screens gehad maar zeer minimaal. De laadtijden op de PS4 pro waren niet dramatisch en het was gewoon prima. Waar ik ook veel waarde aan hecht is dat Bioware heel actief bezig is met het bijwerken van de game.
Tot juni zijn er updates en het zal me niets verbazen als er rondom E3 een enorm pack aangekondigd wordt bovenop de acts die ineens veel content gaat brengen.
tot juni zijn er updates zeg je... maar dat is allemaal nog maar ACT 1 van de 3 he
Ik hoop het echt:) maar tot nu toe hebben ze toch nog niet zo veel bij gewerkt? alleen wat bugfixes en de loot een beetje aangepast maar ook wel echt minimaal. Ze zullen er echt wel wat harder aan moeten trekken om gewoon standaard opties die in zo'n game als deze horen te zitten zoals inspecten van andere spelers en veel makkelijker je gear kunnen wisselen snel gaan toevoegen.kbloem schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:52:
[...]
Waar ik ook veel waarde aan hecht is dat Bioware heel actief bezig is met het bijwerken van de game.
Tot juni zijn er updates en het zal me niets verbazen als er rondom E3 een enorm pack aangekondigd wordt bovenop de acts die ineens veel content gaat brengen.
Playstation 5
Ja i know maar wanneer act 2 begint is natuurlijk onduidelijk. Stiekem hoop ik gewoon ieder kwartaal een act zoals R6 het doet.DigitalError schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:56:
tot juni zijn er updates zeg je... maar dat is allemaal nog maar ACT 1 van de 3 he
Maar gezien de negatieve lading rondom de game zullen ze iets extra moeten doen.
Nee als je de game echt veel speelt en volgt weet je dat er talloze QOL changes doorgevoerd zijn. Ik vind dat ze echt goed luisteren naar de community.Stylze schreef op maandag 11 maart 2019 @ 13:57:
[...]
Ik hoop het echt:) maar tot nu toe hebben ze toch nog niet zo veel bij gewerkt? alleen wat bugfixes en de loot een beetje aangepast maar ook wel echt minimaal. Ze zullen er echt wel wat harder aan moeten trekken om gewoon standaard opties die in zo'n game als deze horen te zitten zoals inspecten van andere spelers en veel makkelijker je gear kunnen wisselen snel gaan toevoegen.
Van 't weekend het spel kunnen bemachtigen voor 40 euro ondanks alle negatieve reviews vermaak ik me prima. Het is weer iets nieuws en ik denk na vele QOL changes dit net zoals diablo 3 toch nog op z'n pootjes gaat komen.
Hierdoor ben ik ook niet van plan door het spel te gaan heen rushen omdat net zoals met diablo 3 het wel even duurde voordat ze de juiste richting te pakken hadden.
Hierdoor ben ik ook niet van plan door het spel te gaan heen rushen omdat net zoals met diablo 3 het wel even duurde voordat ze de juiste richting te pakken hadden.
wat ik me afvraag, en ik bedoel dit echt serieus, wat missen jullie dan aan end content?
ik vind het echt behoorlijk afwisselend door al die contracts die random in de wereld plaatsvinden. Ik zie het als een looter shooter, en heel eerlijk, ik zou het echt ellendig vinden als je binnen 2 weken al zo sterk bent door de drops dat het de uitdaging weg zou halen. Het is ook een reden om door te spelen, dat je net die ene drop krijgt waar je naar op zoek bent, die is bij mij nog steeds niet gevallen overigens.
Maar als ik hier dan weer lees:
- meer dan 100 uur gespeeld, het is het geld niet waard
- die game had free to play moeten zijn want de game is niet af
dan vraag ik me echt af waar je dan naar op zoek bent, ik zie het echt niet namelijk.
Voor mij staat er een dijk van een basis. De wereld vind ik zelf bepaald niet klein door de meerdere lagen (hoogtes). Ga er maar eens doorheen lopen in plaats van vliegen, dan heb je een idee van de schaal van de wereld. Er is ook veel te exploren, zoals bijvoorbeeld die verborgen onderwater gangen naar de vault. De coop speelstijl wordt op een geweldige manier gestimuleerd, ik ken geen 1 andere game waarbij mensen zo goed samenwerken (zeker in destiny niet), je wordt vaak gerevived door vreemden indien nodig en daar waar dat niet gebeurd kun je nu na de patch na 30 seconden weer terugkeren, super handig.
Maar als je als casual gamer gewoon deze game speelt dan kun je dit heel lang volhouden, als je 3 legendary contracts doet (die je elke dag krijgt) en 3 strongholds ben je al minimaal 2 uur verder op een dag. Voor casual gamers is dat ook wel zo'n beetje de maximale tijd die je naast je werk en gezin aan een game kan besteden vermoed ik. Dus kwa endgame zit dat wel goed en staat er behoorlijk veel op de planning voor de toekomst als je hier zat van raakt.
Ik snap overigens best dat als je hardcore gamer en enorm veel tijd heb zodat je inderdaad die 100+ uren in 20 dagen kan besteden dat je dan misschien wat zat raakt van de game, maar zou dat niet met elke game dan zo zijn? met zoveel game-uren in een week kun je toch veel beter wat meerdere games spelen om het wat afwisselend te houden?
Maar goed, terugkomend op free to play waardig (want is niet af) of na 100+ uur vind ik het het geld niet waard?
Wat mist er dan in deze game dat je dit vindt, als je al 100 uur in een game kan doorbrengen die niet af is, en welke game zou dan wel voldoen aan jullie enorm strenge eisen? (en ik bedoel dit echt serieus vanuit interesse, niet om te bashen of zo)
ik vind het echt behoorlijk afwisselend door al die contracts die random in de wereld plaatsvinden. Ik zie het als een looter shooter, en heel eerlijk, ik zou het echt ellendig vinden als je binnen 2 weken al zo sterk bent door de drops dat het de uitdaging weg zou halen. Het is ook een reden om door te spelen, dat je net die ene drop krijgt waar je naar op zoek bent, die is bij mij nog steeds niet gevallen overigens.
dan vraag ik me echt af waar je dan naar op zoek bent, ik zie het echt niet namelijk.
Voor mij staat er een dijk van een basis. De wereld vind ik zelf bepaald niet klein door de meerdere lagen (hoogtes). Ga er maar eens doorheen lopen in plaats van vliegen, dan heb je een idee van de schaal van de wereld. Er is ook veel te exploren, zoals bijvoorbeeld die verborgen onderwater gangen naar de vault. De coop speelstijl wordt op een geweldige manier gestimuleerd, ik ken geen 1 andere game waarbij mensen zo goed samenwerken (zeker in destiny niet), je wordt vaak gerevived door vreemden indien nodig en daar waar dat niet gebeurd kun je nu na de patch na 30 seconden weer terugkeren, super handig.
Maar als je als casual gamer gewoon deze game speelt dan kun je dit heel lang volhouden, als je 3 legendary contracts doet (die je elke dag krijgt) en 3 strongholds ben je al minimaal 2 uur verder op een dag. Voor casual gamers is dat ook wel zo'n beetje de maximale tijd die je naast je werk en gezin aan een game kan besteden vermoed ik. Dus kwa endgame zit dat wel goed en staat er behoorlijk veel op de planning voor de toekomst als je hier zat van raakt.
Ik snap overigens best dat als je hardcore gamer en enorm veel tijd heb zodat je inderdaad die 100+ uren in 20 dagen kan besteden dat je dan misschien wat zat raakt van de game, maar zou dat niet met elke game dan zo zijn? met zoveel game-uren in een week kun je toch veel beter wat meerdere games spelen om het wat afwisselend te houden?
Maar goed, terugkomend op free to play waardig (want is niet af) of na 100+ uur vind ik het het geld niet waard?
Wat mist er dan in deze game dat je dit vindt, als je al 100 uur in een game kan doorbrengen die niet af is, en welke game zou dan wel voldoen aan jullie enorm strenge eisen? (en ik bedoel dit echt serieus vanuit interesse, niet om te bashen of zo)
misschien het feit dat de genoemde Shaper Storms er uberhaupt nog niet in zitten? Raid-like activities... dat is waar ik naar uit zit te kijken momenteel.robinez schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:28:
wat ik me afvraag, en ik bedoel dit echt serieus, wat missen jullie dan aan end content?
@robinez
Ik denk meer dat het komt dat de verdeling van end game content ruk is voor de hardcore gamers. Dat één bepaalde weg veel veel veel meer belonend is dan diversiteit. De hardcore gamers zullen ondanks dat er diversiteit is toch die ene weg gebruiken voor efficiency.
Ik denk meer dat het komt dat de verdeling van end game content ruk is voor de hardcore gamers. Dat één bepaalde weg veel veel veel meer belonend is dan diversiteit. De hardcore gamers zullen ondanks dat er diversiteit is toch die ene weg gebruiken voor efficiency.
Is er al bekend wanneer die uitkomen?DigitalError schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:31:
[...]
misschien het feit dat de genoemde Shaper Storms er uberhaupt nog niet in zitten? Raid-like activities... dat is waar ik naar uit zit te kijken momenteel.
Mei, dat hebben ze omgedoopt tot Cataclisms
Wordt dat content voor meer dan 4 man of blijft het bij 4?DigitalError schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:48:
[...]
Die cataclysm transport je toch naar een andere map?DigitalError schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:48:
[...]
@jim[beam] daar hebben ze nog niets over gezegd.
@kbloem het ligt iets anders denk ik, want er is volgens mij helemaal nog geen andere map
Volgens mij passen die events de huidige map aan ofzo.
@kbloem het ligt iets anders denk ik, want er is volgens mij helemaal nog geen andere map
Volgens mij passen die events de huidige map aan ofzo.
Ik heb zelf maar +- 15 uur in de game gestoken in de eerste anderhalf week vanaf de 15e, toen heb ik mijn conclusies getrokken.robinez schreef op maandag 11 maart 2019 @ 14:28:
Ik vind de game free to play waardig, omdat de game in mijn ogen niet af is. Dat begint bij de bugs, maar die schijnen er nu langzamerhand uitgewerkt te worden. Sommige mensen vinden dat prima, ik vind dat al schrijnend als je kijkt naar de lijst van bugs. Ja BioWare communiceert aardig en werkt er aan, maar dat is na release. De game moest binnen dit fiscale jaar de deur uit van EA, prima niemand die nog gek opkijkt van de anti klant praktijken van EA. Dat is in mijn ogen geen stuiver waard. Daarbij wat ik hier al eerder gemeld heb is het loot systeem in mijn ogen heel erg slecht gedaan. Heel beknopt: weinig loot, geen spannende loot, slechte drops, de perks van 0% x damage en dergelijke, als dat niet getuigt van een game die niet af is. Ik kan nog wel een poos over de loot doorgaan, maar dan kan ik wel is giftig worden, zo slecht vind ik het voor zo'n grote uitgever en voormalig geweldig RPG ontwikkelaar.
Zelfs de cosmetics waarmee ze de game financieel rendabel willen houden lijken nog niet goed uitgewerkt te zijn en dat mag wat zeggen komend van EA. En als je kijkt wat BioWare voor ogen had en wat ons in sommige trailers is voorgeschoteld, dan voel ik mij bedonderd. EA zal daar vast de schuldige van zijn met tijdsdruk, een veranderd gamelandschap en aandeelhouders die daar geld in zien, maar dit is de game die is uitgegeven en die voelt voor mij als n valse belofte.
Ja het ziet er werkelijk fantastisch uit, het vliegen en het "gewicht" daarvan voelt geweldig. De wereld is mooi, maar alles wat zich daar binnen afspeelt wordt al heel snel op repeat gezet. Exploratie levert qua gameplay niks op, alleen een nieuw herhaald world event. Ja de potentie is er, maar daar zijn we nog heel ver van verwijderd heb ik het gevoel.
Ik kan nog wel veel meer punten aanhalen, maar ik denk dat je nu wel een aardig beeld hebt waarom ik het free to play waardig vind.
https://twitter.com/Darokaz/status/1105163954874015744
''I checked with the team and there was indeed a bug that was causing Masterwork Embers to have lower drop rates than intended. Team is working on a fix to get drop rates back up to what they were before the 1.0.3 update.''
''I checked with the team and there was indeed a bug that was causing Masterwork Embers to have lower drop rates than intended. Team is working on a fix to get drop rates back up to what they were before the 1.0.3 update.''
Hier een net nieuwe Anthem speler, ben nu lvl 21, ik vermaak mij operbest met dit spel, ben nu bezig met de tombs...de open wereld is best pittig vind ik zelf (zonder vriendjes dan), mijn favo is wel de tank tot nu toe. Lekker melee rennen en om je heen slaan!
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
125uur nu en ik kan me absoluut niet vinden in wat jij zegt, ik krijg 1 misschien 2 masterworks per dag buiten de gegarandeerde 3 voor missions (of 6 als we om en om de missies accepteren) en 1/2 voor GM1/2 Strongholds, 5 legendaries totaal waarvan er 3 waren voor classes die ik nog niet eens speel (2 voor ranger, 1 voor intercepter) .robinez schreef op maandag 11 maart 2019 @ 10:16:
[...]
Ik zou het eens proberen met minder luck componenten. Ik had dezelfde ervaring totdat ik de game ging spelen met luck onder de 100 procent (dus niet erover heen), nu heb ik op GM1 zo rond de 5 masterworks per uur met uitschieters naar 8 masterworks in een uur.
- 3 legendary contracts
- 3 strongholds
Dit is met tussen de +50 tot +90 luck, al vanallles geprobeerd, maarmijn RNG is blijkbaar terrible.
Het heeft alles om een gruwelijk mooi spel te zijn, gameplay en visueel zijn gewoon subliem, content, loot en crafting systems zijn zwaar lacking.
Ze waren nog een paar patchnotes vergeten:
https://answers.ea.com/t5...p/7668503/thread-id/55922
https://answers.ea.com/t5...p/7668503/thread-id/55922
mee eens, je leest echt verschillende verhalen over die drops online. Maar eigenlijk weet niemand nog hoe je dit kan beinvloeden. Gisteren heb ik 1,5 uur gespeeld, 3 legendary missies en 1 stronghold, resultaat 11 masterworks totaal. Dat klinkt overigens wel leuk, maar dat moet wel enigzins genuanceerd worden, je krijgt eigenlijk continu dezelfde wapens met hooguit een iets andere roll van features eronder.Ashrah schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 01:53:
[...]
125uur nu en ik kan me absoluut niet vinden in wat jij zegt, ik krijg 1 misschien 2 masterworks per dag buiten de gegarandeerde 3 voor missions (of 6 als we om en om de missies accepteren) en 1/2 voor GM1/2 Strongholds, 5 legendaries totaal waarvan er 3 waren voor classes die ik nog niet eens speel (2 voor ranger, 1 voor intercepter) .
Dit is met tussen de +50 tot +90 luck, al vanallles geprobeerd, maarmijn RNG is blijkbaar terrible.
Het heeft alles om een gruwelijk mooi spel te zijn, gameplay en visueel zijn gewoon subliem, content, loot en crafting systems zijn zwaar lacking.
Kwa components zit er wel meer variatie in. Gisteren toch wel een heel mooi component gekregen die perfect past in combinatie met mijn assault gun. Mijn assault gun levert een max 20 bonus modifier voor elemental damage op, en de masterwork die ik gisteren kreeg voegt daar nog eens 60 procent combi bonus bij op als je eerst eerst de blast seal en daarna de focus seal activeert. Dat is echt een bizar sterke opzet zo, eerst de elites naar een 20 keer elemental damage brengen door erop te schieten, daarna de tegenstanders bevriezen en vervolgens met fire orbs laten ontploffen (ik speel de storm javalin), en dat alles met een recharge rate van minder dan 1 seconde.
Maar wat die masterworks drops nu beinvloed, eigenlijk weet niemand het.
https://nl.ign.com/xbox-o...ops-en-bioware-gaat-grote
"maanden" dan is het allang te laat hoor:) Zijn nu zoveel spelers op division 2 aan het overstappen, streams op twitch zijn op dit moment 700 mensen nog naar anthem aan het kijken:s
De je het loot systeem zo slecht/oninteressant kan maken bij een looter shooter is echt onbegrijpelijk..
Ik merk nu ik bij de endgame ben aangekomen ook echt dat de loot die er is me vrij weinig boeit gewoon. Waar is die supervette gun waar je weken naar op zoek wilt zijn, vette helm of shoulders etc droppen uberhaubt niet, en dan kan je ook nog is je stats niet goed bekijken en uberhaubt geen andere spelers inspecten..
"maanden" dan is het allang te laat hoor:) Zijn nu zoveel spelers op division 2 aan het overstappen, streams op twitch zijn op dit moment 700 mensen nog naar anthem aan het kijken:s
De je het loot systeem zo slecht/oninteressant kan maken bij een looter shooter is echt onbegrijpelijk..
Ik merk nu ik bij de endgame ben aangekomen ook echt dat de loot die er is me vrij weinig boeit gewoon. Waar is die supervette gun waar je weken naar op zoek wilt zijn, vette helm of shoulders etc droppen uberhaubt niet, en dan kan je ook nog is je stats niet goed bekijken en uberhaubt geen andere spelers inspecten..
Playstation 5
Ben benieuwd waar ze zometeen mee aan komen zetten in de shop om 13.00 uur. Zal wel even op Reddit kijken straks en het geklaag er meteen bij lezen
haha zal wel weer tegenvallen:P
Vondt de laatste missies wel echt vet hoor kan niet w8en op die nieuwe legendary missions.
morgen na mijn tentamen vol gas strongholds doen.
Heb wel division besteld voor vrijdag om ernaast te gaan spelen want nu ik zo meer tijd heb de komende weken gaat anthem denk ik wel beetje vervelen door de content.
Vondt de laatste missies wel echt vet hoor kan niet w8en op die nieuwe legendary missions.
morgen na mijn tentamen vol gas strongholds doen.
Heb wel division besteld voor vrijdag om ernaast te gaan spelen want nu ik zo meer tijd heb de komende weken gaat anthem denk ik wel beetje vervelen door de content.
Playstation 5
die store refresh is weer een lachertje...
https://www.reddit.com/r/..._march_2019_vanity_reset/
ze hebben wel de rotatie van 4 naar 3 dagen gezet zie ik.
[ Voor 19% gewijzigd door RubenSaurus op 12-03-2019 14:10 ]
Tegen de tijd dat er iets leuks tussen zit heb ik denk ik wel weer 200.000 coinsDigitalError schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:05:
die store refresh is weer een lachertje...
ja precies, enige dat ik wel altijd koop zijn die materials voor je kleding uiteraardjim[beam] schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:11:
[...]
Tegen de tijd dat er iets leuks tussen zit heb ik denk ik wel weer 200.000 coins
Ze kunnen nog een tactische overlapping maken, als mensen wat uitgespeeld zijn op Division 2, ze weer terug komen in een verbeterde omgeving van Anthem. Nu panic mode allemaal dingen erin gooien gaat je op kort termijn even helpen, maar dan heb je nog steeds algehele content en overige zaken. Dan maar beter even je verlies nemen op Div2, hopen op wat tegenvallers daar, en dan sterker terug komen.Stylze schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 11:32:
https://nl.ign.com/xbox-o...ops-en-bioware-gaat-grote
Ik ben trouwens bij voorbaat tegen een systeem met 'luck' op je gear (behalve als Luck de variant van Agility of Critrate is, zoals in sommige RPGs), als dit je uiteindelijke droprate moet beinvloeden.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik bedoel daarmee dat er veel te weinig is te doen in deze game en de loot is slecht masterwork met 1 % extra wapen damage freeplay en strongholds waarvan er nu nog maar 3 zijn.ik ver3acht voor 60 euro wel iets meer om de game leuk te houden.
Poulske schreef op maandag 11 maart 2019 @ 08:27:
[...]
Je hebt 100 uur, gespeeld en dan dan geen 60 euro waard vinden? Met hoeveel uur dan pas wel?
Ja precies hier hoop ik op idd, ik blijf nog even anthem spelen zolang ik het leuk vindt en stap evt tijdelijk over naar division 2, vindt echter de actie in anthem zo vet met het vliegen etc dat ik zeker wel weer terugkeer en dan hebben ze wel weer het 1 en ander veranderdSinergyX schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 14:58:
[...]
Ze kunnen nog een tactische overlapping maken, als mensen wat uitgespeeld zijn op Division 2, ze weer terug komen in een verbeterde omgeving van Anthem. Nu panic mode allemaal dingen erin gooien gaat je op kort termijn even helpen, maar dan heb je nog steeds algehele content en overige zaken. Dan maar beter even je verlies nemen op Div2, hopen op wat tegenvallers daar, en dan sterker terug komen.
Ik ben trouwens bij voorbaat tegen een systeem met 'luck' op je gear (behalve als Luck de variant van Agility of Critrate is, zoals in sommige RPGs), als dit je uiteindelijke droprate moet beinvloeden.
Playstation 5
Hmm vanmorgen een soort van mijn 1ste legendary gekregen in freeplay. Maar na stoppen van freeplay kreeg ik een disconnect en in mijn forge gecheckt maar ook niet ontvangen.
Al opnieuw een freeplay gestart en geëindigd? Dat zou kunnen helpen namelijk.Utoka schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:23:
Hmm vanmorgen een soort van mijn 1ste legendary gekregen in freeplay. Maar na stoppen van freeplay kreeg ik een disconnect en in mijn forge gecheckt maar ook niet ontvangen.
Even een missie of stronghold spelen. Bij het voltooien verschijnen de looted item van je freeplay sessie. Heb ik ook een keer gehad.Utoka schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:23:
@DigitalError @RoeKoe Bedankt voor het meedenken! Zit inmiddels op werk maar ga dit vanavond even proberen. Had al wel het spel opnieuw opgestart om te zien of ik zo'n reward message had in mijn inbox (waar je op opstart). Laat wel weten of ik het uiteindelijk toch heb ontvangen (lees op reddit verschillende ervaringen met deze oplossing)
[ Voor 4% gewijzigd door Utoka op 13-03-2019 08:52 ]
Ik had hetzelfde probleem, tot 2 keer daar aan toe. Het erge was dat ik in deze runs ook nog 2 masterworks had gekregen. Weg.......Utoka schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:52:
@DigitalError @RoeKoe Bedankt voor het meedenken! Zit inmiddels op werk maar ga dit vanavond even proberen. Had al wel het spel opnieuw opgestart om te zien of ik zo'n reward message had in mijn inbox (waar je op opstart). Laat wel weten of ik het uiteindelijk toch heb ontvangen (lees op reddit verschillende ervaringen met deze oplossing)
Spel toen in de hoek gesmeten en niet meer opgestart.
Ik had dit gisteren met een story missie.. Aan einde van de missie iets van pilot error. Missie is niet complete en alle drops niet ontvangen.Poulske schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 08:55:
[...]
Ik had hetzelfde probleem, tot 2 keer daar aan toe. Het erge was dat ik in deze runs ook nog 2 masterworks had gekregen. Weg.......
Spel toen in de hoek gesmeten en niet meer opgestart.
Ik ben er ook helemaal klaar mee voor nu. Abbo voor EA access is afgelopen en koop ook nog even geen nieuwe. Wacht rustig af tot Anthem wat verder is (of goedkoop) voordat ik het weer ga proberen. Voor alsnog zie ik nog geen reden om het weer op te pakken.
Vind het wel sneu voor alle devs die al die tijd hun hart en ziel er in hebben gestoken en finaal worden afgebrand online.. maar als dat het geval is dan missen ze toch wat perspectieven denk ik in het team.
Vind het wel sneu voor alle devs die al die tijd hun hart en ziel er in hebben gestoken en finaal worden afgebrand online.. maar als dat het geval is dan missen ze toch wat perspectieven denk ik in het team.
3 weken met plezier gespeeld, maar nu speel ik voor me gevoel idd nergens meer voor. Laat hem ook even liggen want concept spreekt mij zeker aan maar endgame is gewoon matig tot slecht.
Ik mis een doel om ergens voor te spelen.
Ze hadden hier echt een geniaal spel van kunnen maken gemiste kans want veel gamers houden toch van loot shooters omdat er niet gigantisch veel van zijn.
Hopelijk over paar maanden dat het er beter voor staat
The Division 2 dan toch maar besteld
hopen dat de endgame beter bevalt
Ze hadden hier echt een geniaal spel van kunnen maken gemiste kans want veel gamers houden toch van loot shooters omdat er niet gigantisch veel van zijn.
The Division 2 dan toch maar besteld
Ik heb 'm ook ff weggelegd. Hoop wel dat ze verder ontwikkelen. The Division 1 kostte ook ff voor die goed was. Wel dankzij de enorme inspanning van Massive/Ubisoft. Hopen dat EA/Bioware diezelfde effort erin willen steken.FidoDido schreef op woensdag 13 maart 2019 @ 18:51:
3 weken met plezier gespeeld, maar nu speel ik voor me gevoel idd nergens meer voor. Laat hem ook even liggen want concept spreekt mij zeker aan maar endgame is gewoon matig tot slecht.
The Division 2 dan toch maar besteldhopen dat de endgame beter bevalt
TD2 is erg goed trouwens. Maar da's offtopic hier.
Ben echt zo blij dat ik m’n gut feeling heb gevolgd met deze game en ‘m dus niet heb gekocht. Speelt tof, ziet er erg goed uit, maar ademt in alles uit dat endgame content mist, of in ieder geval goede redenen om te blijven spelen. Echt het Destiny 1 & 2 gevoel heb ik bij deze game.
En ik blijf er bij: dat EA dat uit wil gaan melken met betaalde DLC. Ondanks toezeggingen van “gratis” DLC.
Ik pik ‘m over een half jaar wel een keer op voor 3 tientjes als er wat verbeteringen zijn doorgevoerd
Tot die tijd hou ik The Division 2 ff in de gaten, ziet er tot nu toe goed uit en met deel 1 heb ik me ook prima vermaakt.
En ik blijf er bij: dat EA dat uit wil gaan melken met betaalde DLC. Ondanks toezeggingen van “gratis” DLC.
Ik pik ‘m over een half jaar wel een keer op voor 3 tientjes als er wat verbeteringen zijn doorgevoerd
Tot die tijd hou ik The Division 2 ff in de gaten, ziet er tot nu toe goed uit en met deel 1 heb ik me ook prima vermaakt.
Die assault gun (ik neem aan dat je elemental rage bedoeld) is inderdaad een lekkere bonus topper in combinatie met de juiste componenten. Ik gebruik op m'n Storm de componenten die er voor zorgen dat als Focus seal aan het rechargen is de Blast seal 50% + 60% meer damage geeft. Mark of Wrath en Token of the Master. Dat in combinatie met de Focus skill Chaotic Rime die na bevriezen een +125% damage op Blast seal geeftrobinez schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:24:
[...]
Kwa components zit er wel meer variatie in. Gisteren toch wel een heel mooi component gekregen die perfect past in combinatie met mijn assault gun. Mijn assault gun levert een max 20 bonus modifier voor elemental damage op, en de masterwork die ik gisteren kreeg voegt daar nog eens 60 procent combi bonus bij op als je eerst eerst de blast seal en daarna de focus seal activeert. Dat is echt een bizar sterke opzet zo, eerst de elites naar een 20 keer elemental damage brengen door erop te schieten, daarna de tegenstanders bevriezen en vervolgens met fire orbs laten ontploffen (ik speel de storm javalin), en dat alles met een recharge rate van minder dan 1 seconde.
Ps. Op Blast seal gebruik ik Ponder Infinity die bij hoveren ook nog eens +60% damage geeft!
[ Voor 10% gewijzigd door JaY- op 14-03-2019 10:06 ]
Let op:
![]() | Zoek je andere Tweakers om mee te spelen? Vergezel ons op de Officiele Tweakers Discord |