Steam Summer Sale 2018 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:04

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-06 21:50

Cybergamer

Index

Wat is dit topic

De beste (package) deals, grootse kortingen en het grootste aanbod.
Kortom het moment om van de piraterij af te stappen ;)

De Steam Sale 2018 loopt van donderdag 21 juni tot en met vermoedelijk donderdag 5 juli 2018.

Belangrijk
Om topicvervuiling te voorkomen zijn er alternatieven beschikbaar voor verschillende onderwerpen:
FAQ

Wordt "Game X" nog goedkoper?
Nee. Gedurende de gehele sale hebben games dan een vast kortingspercentage.

Ik heb de game betaald maar het spel verschijnt niet in mijn Steam Library?
Als de nieuwe ronde net is uitgekomen, bestellen heel veel mensen tegelijkertijd (lees tienduizenden) een spel/software, dus de servers moeten elke bestelling stuk voor stuk behandelen. Daarom kan het wat langer duren als je net na een nieuwe ronde hebt besteld. Als je hem na een aantal uur nog niet hebt, zal je even contact op moeten nemen met de Steam Helpdesk https://support.steampowered.com/.

Help, mijn downloads gaan traag
Mochten je downloads heel traag gaan, dan kun je je download settings wijzigen en deze bijvoorbeeld naar Rusland (Steam->Settings->Downloads+Cloud->Download region) zetten om toch hoge download snelheden te halen en vanavond nog dat ene spel kunnen spelen ;)

Is deze game echt goedkoop? :?
Bekijk de game op de volgende site om te controleren of het écht om een goede deal gaat: Is there any Deal of installeer de plugin Enhanced Steam.

Wat zijn tradingcards? Waarom heb ik ze? Wat kan ik ermee? :?
Kijk voor uitleg en informatie over tradingcards in het daarvoor bestemde topic: Steam Trading Cards. Vragen over cards horen niet in dit topic thuis!

Hidden Gems [Reddit]
Klik hier voor verborgen aanbiedingen!!

Ontbreekt er iets aan deze post of heb je een aanvulling? Laat het weten in dit topic of stuur een PM naar een van de auteurs.

[ Voor 11% gewijzigd door Cybergamer op 25-06-2018 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Layout even geleend van de wintersale, wordt weer geüpdate wanneer de sale een eigen banner heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Ik zit er klaar voor en ik heb al wat titels in mijn Steam verlanglijst staan.
Ik krijg dan ook bericht op mijn Email en mobiel als die in de aanbieding komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Ik heb gelukkig mijn wenslijst ingekort, aangezien ik toch nooit tijd heb om te gamen.

Maar goed, dat zal me dit jaar vast weer niet tegenhouden om een hoop te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:07

NoFearCreations

3DPrint the world!

Games die ik wil komen waarschijnlijk toch niet in de aanbieding. :(

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:01

vectormatic

Warlock of the doorlock

Enig idee hoe laat de sale live gaat?

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@vectormatic

Tot nu toe altijd 19 uur NL tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vectormatic
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:01

vectormatic

Warlock of the doorlock

Thx! ben niet zo'n hardcore steam-junkie, dus krijg het niet altijd helemaal mee

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:17

heuveltje

KoelkastFilosoof

Afgelopen jaren tig spellen gekocht, want "leken me wel leuk" en amper tot niet gespeeld.
Dit jaar heb ik een lijstje, en ben eens van plan er niet van af te wijken.

Farcry 5
Oxygen not required
there are millions
Wolfenstein II: The New Colossus

No mans sky < E15
DLC voor bepaalde games.

En andere spellen ga ik niet kopen !
Benieuwd of ik die dan wel ga spelen :P

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Vergeet ook niet dat er Software in de aanbieding komt.

Bijvoorbeeld Video Bewerkings Programma's, Audio Bewerkings Programma's
en veel meer van dat soort Software dat normaal een stuk duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:18
vectormatic schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 09:06:
[...]

Thx! ben niet zo'n hardcore steam-junkie, dus krijg het niet altijd helemaal mee
Je bent niet de enige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 22:46
Als je vorige maand de badge hebt gehaald van het Spring Cleaning Event zit er als het goed is in je Steam Inventory een Mystery Item dat bij de sale unlocked wordt. Hoop dat ze iets leuks bedacht hebben en niet een flutkorting voor een game die niemand wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Ik wist niet eens dat er vorige maand een badge te verdienen was... Maar had ook geen tijd om te gamen dus steam heeft niet aangestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:10
No man's sky staat in ieder geval op de lijst. Vorige week The Witcher 3 opgepikt met een korting, en that's it. Genoeg games, te weinig tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-06 20:10
Hopen op een aantal goede titels. Hopen dat deze parels flink in prijs gezakt zijn:

- Subnautica
- A Hat in Time
- Cuphead
- Wolfenstein 2
- Dishonred

En voor de rest, let op de link die in OP staat: http://www.isthereanydeal.com/

Steam sale hoeft niet de goedkoopste te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:36

Wailing_Banshee

You're Next

Hmm, mijn lijstje is eigenlijk aardig leeg, zo uit m'n hoofd

- Dishonored 2: Death of the Outsider...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Dat is wel een flinke lijst ja @Wailing_Banshee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

@The Inquisitor ben benieuwd of het daar bij blijft.... Maar mijn lijst met unplayed is nog zo lang!

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:59

Case_C

[Team Carrack]

Wat CK2 dlc's zou opzich niet verkeerd zijn :) . Dat kan dan weer wel een aardige lijst zijn, maar even kijken wat ik wel/niet heb.

Dishonored heb ik volgens mij nog ongespeeld in m'n library staan.. maar dat komt deze winter wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-06 22:42
Er is een game te spelen tijdens de sale. Uiteraard wilde deze niet laden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Steam servers zijn overbelast op dit moment net zoals vorige keren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-06 22:42
Traditie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-06 21:07
Ben benieuwd of er nog echte leuke deals bijzitten dit keer. Over een uurtje maar eens kijken, hopelijk zijn de servers dan weer wat begaanbaarder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Mooi elk jaar dezelfde fratsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-06 19:19

JoeZuCK

_Fonz > all.

Kan jullie vertellen dat de sale dit jaar voor mij in ieder geval nog kutter was dan de kutte sale van vorig jaar die vergeleken met het jaar ervoor kutter was en de sale van de sale van dat jaar ervoor ook kut was.

Kut dus.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-06 21:07
InF.Inc schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 19:56:
Kan jullie vertellen dat de sale dit jaar voor mij in ieder geval nog kutter was dan de kutte sale van vorig jaar die vergeleken met het jaar ervoor kutter was en de sale van de sale van dat jaar ervoor ook kut was.

Kut dus.
Maak van je hart geen moordkuil...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Laatst online: 09-06 21:50

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
The Inquisitor schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 08:13:
Layout even geleend van de wintersale, wordt weer geüpdate wanneer de sale een eigen banner heeft.
Die fix ik straks wel ff :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17:10
No Man's Sky €27,50.. Had het wel een stukje goedkoper verwacht.

Wachten op die update die er in juli aankomt, of nu oppakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Estel schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 19:57:
[...]

Maak van je hart geen moordkuil...
Och als ik al 5 jaar lang bij elke sale dezelfde korting zie tegenkomen en het spel niet meer is afgeprijsd dan jaren geleden houdt het echt een keer op hoor.

My 5 cents.. Ik wacht wel op de Humble, Fanatical en Indiegala bundels.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hellblade: Senua's Sacrifice gekocht

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-06 09:14
Mijn wishlist notificatie. Eens kijken wat we ervan gaan kopen (ik vrees te veel).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6wY4pan1WqpAy09QUrQSJeo5/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Laatst online: 15:03
De Steam Link is in de aanbieding voor 2,75, dat lijkt mij bijna te mooi om waar te zijn.
De Steam Controller daarentegen is +- 37 euro, voor dat geld blijf ik nog wel even met de PS4 controller spelen.

Ik schaf in ieder geval Hunt Showndown aan. Voor de rest niks op het lijstje. Nóg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Ik loop zelf tegen betalingsproblemen aan; het bedrag wordt wel afgeschreven van mijn rekening, maar de game-transfer vind niet plaats (gift). Het transactie-venster blijft op "working" hangen. Hopelijk is er morgen meer duidelijk over de status van de transacties. :Y)

Los daarvan ben ik blij dat de zomerverkoop er weer is. hoewel het het tegenwoordig niet meer zo spectaculair als vroeger is, zijn er nog best leuke aanbiedingen te vinden (met name de "kleinere" titels zijn voor een zacht prijsje te krijgen). *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Laatst online: 16-06 17:04

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

BlackthunderAwf schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:04:
De Steam Link is in de aanbieding voor 2,75, dat lijkt mij bijna te mooi om waar te zijn.
De Steam Controller daarentegen is +- 37 euro, voor dat geld blijf ik nog wel even met de PS4 controller spelen.

Ik schaf in ieder geval Hunt Showndown aan. Voor de rest niks op het lijstje. Nóg niet.
Persoonlijk vind ik de steamcontroller 'te licht' en voelt wat flimsy aan. Xbox360 controller vind ik erg fijn.
Steam link is al meerdere malen voor bijna niets weg gegaan, moet eerlijk zeggen dat het wel lekker werkt.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter

Kut dus.
Ik dacht dat je overdreef maar ik snap nu waar je het over hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
Plus €8,80 verzendkosten. Wat op zich niet heel erg is, ware het niet dat je er maar een per bestelling kan plaatsen. Ik wil er zelf graag twee plus een derde voor een studiegenoot, wat betekend dat ik drie keer €8,80 verzendkosten moet gaan betalen. En dan moet je ook nog eens drie keer een pakketje aannemen. Slecht voor mijn portemonnee én voor het milieu! 8)7

Ik heb een support ticket aangemaakt hierover, ben benieuwd naar het antwoord. Meer klagen = meer beter, stuur vooral ook een berichtje naar https://help.steampowered.com/nl/ :)

Update: Antwoord van Steam Support gekregen.
Only one of each Steam Hardware product, accessory, or bundle can be included in a purchase.

Please note: You can purchase a Steam Hardware product and a bundle including that product. You cannot add the same package twice to your cart. You can only add products as unique packages.

If you order more than one Steam Hardware product in a cart, they’ll be shipped together at a reduced cost.

Steam Support cannot remove this limitation.

Game On,
edited
Nog een berichtje achteraan gestuurd, ben benieuwd of ik nog wat meer uitleg kan krijgen.

Update 2: Vervolg antwoord!
Hey there edited,

The limitation is due to the way the Steam Store was initially set up. It is something our developers are aware of, and hope to change in the future. I do apologize for any inconvenience caused in the meantime.

Game On,
edited
Blijkbaar zijn ze er dus van op de hoogte en wordt er aan gewerkt! :)

Los van de hardware: Damn wat een kut sale. Alleen maar oude meuk écht in de aanbieding, niks van de afgelopen twee jaar wat ook maar een beetje goeie deal is.

[ Voor 46% gewijzigd door Balance op 22-06-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 20:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik heb net Inside, Undertale en Hollow Knight gekocht. Prima aanvullingen op de library :P Nu nog even twijfelen of ik een Steam Link bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Laatst online: 23-02 03:45
Ik overweeg Shadow Tactics: Blade of the Shogun maar heb nog niet besloten of ik er voor ga of niet. Ziet er wel leuk uit (als fan van Commandos jaren geleden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:42
Tomcat84 schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 22:36:
Ik overweeg Shadow Tactics: Blade of the Shogun maar heb nog niet besloten of ik er voor ga of niet. Ziet er wel leuk uit (als fan van Commandos jaren geleden).
Is ook echt een goed spel, maar de game zat vorige week nog in de Humble Bundle van $12 en een key is iets van €7. Denk dat deze bij een volgende sale veel lager uit komt voor als je geen haast hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 21:25
Balance schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 21:59:
[...]

Plus €8,80 verzendkosten. Wat op zich niet heel erg is, ware het niet dat je er maar een per bestelling kan plaatsen. Ik wil er zelf graag twee plus een derde voor een studiegenoot, wat betekend dat ik drie keer €8,80 verzendkosten moet gaan betalen. En dan moet je ook nog eens drie keer een pakketje aannemen. Slecht voor mijn portemonnee én voor het milieu! 8)7

Ik heb een support ticket aangemaakt hierover, ben benieuwd naar het antwoord. Meer klagen = meer beter, stuur vooral ook een berichtje naar https://help.steampowered.com/nl/ :)

Update: Antwoord van Steam Support gekregen.

[...]
Nog een berichtje achteraan gestuurd, ben benieuwd of ik nog wat meer uitleg kan krijgen.

Los van de hardware: Damn wat een kut sale. Alleen maar oude meuk écht in de aanbieding, niks van de afgelopen twee jaar wat ook maar een beetje goeie deal is.
En 8,80 voor een pakketje wat gewoon uit een magazijn in Tilburg wordt verzonden. The more you know. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:14
ik hoopte dat divinity original sin 2 in de aanbieding zou wezen, maar voor een miezerige 20% korting laat ik em links liggen.

Voor de rest geen 1 game die ik wil, beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Mja.. alhoewel er erg veel dingen op m'n wishlist in de aanbieding zijn zit ik nog steeds sterk te twijfelen of ik ze (nu) wel aan wil schafffen. Ben momenteel nog lekker bezig met Deus Ex, heb nog een kleine backlog (~30 games) te gaan en dan heb ik het nog niet eens over m'n spul op Battle.net en Origin...
't Meeste is welliswaar 5 euro of minder, maar ja, wellicht is het over een jaar nog een eurootje goedkoper :9

[ Voor 15% gewijzigd door Lanfear89 op 22-06-2018 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• privacybeleid
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-05 21:40
Civ V complete -92%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Kut dus.
Bekijk het van de positieve kant: je kunt nu geld sparen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Geld moet rollen. Als het niet uitgegeven wordt aan games, dan wel aan andere zaken.

Je kunt trouwens 2 spellen winnen met die Salien game. Blackwake en AC: Black Flag.

Is dat gegarandeerd of moet je een hele dag eerst een ongeluk klikken om vervolgens te hopen dat je 0,0065% kans maakt op een game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:07

NoFearCreations

3DPrint the world!

Niet verwacht, maar toch iets gekocht. Rust is 75% off, nu dus maar €8. Toch de gok maar gewaagt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Fanatical heeft nu ook een sale lopen. Prijzen zijn ongeveer gelijk aan die in de Steam Sale, maar met de code "RED10" krijg je 10% extra korting en ben je dus goedkoper uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 369122

Ik ga deze sale maar eens The Division kopen, 18 eurootjes voor de Gold edition, helemaal prima! (y)
Voor de rest misschien The Walking Dead: A New Frontier en Road Redemption, maar vind dat allebei eigenlijk 5 euro games uit de grabbelton bij de Intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26779

Civ VI is met 60% korting in de sale. Misschien dat ik er nu toch maar eens aan moet
https://store.steampowere...d_Meiers_Civilization_VI/

Wat is jullie mening? Is de Civs en Scenario bundle de investering waard? (en moet ik dan de "de luxe" versie aanschaffen of kan je de bundle ook gebruiken met de gewone versie van CivVI?

[ Voor 38% gewijzigd door 26779 op 22-06-2018 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
tot nu toe:

Helldivers deluxe edetion
Bulletstorm Full Clip
Firewatch!

Hopen op meer leuke dealtjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Nog mear mensen die hun Mystery Item van de Spring Cleaning Event wouden openen, een foutmelding kregen en vervolgens het item kwijt zijn? Althans, ik weet niet waar die van mij gebleven is of wat er uit is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
BlackthunderAwf schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:00:
Nog mear mensen die hun Mystery Item van de Spring Cleaning Event wouden openen, een foutmelding kregen en vervolgens het item kwijt zijn? Althans, ik weet niet waar die van mij gebleven is of wat er uit is gekomen.
In de doos zaten voorwerpen om je alien voor de mini-game mee aan te kleden. Ik kreeg dezelfde foutmelding, maar heb nu een hele stapel van die rommel in m'n inventory (inclusief de lege doos)>
InF.Inc schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 07:44:

Je kunt trouwens 2 spellen winnen met die Salien game. Blackwake en AC: Black Flag.

Is dat gegarandeerd of moet je een hele dag eerst een ongeluk klikken om vervolgens te hopen dat je 0,0065% kans maakt op een game?
Dat is slechts voor 1 planeet, totale lijstje vindt je hier. Gok dat er veel tijd en geluk bij komt kijken, om iets te winnen, zeker omdat er ook gewilde titels tussen zitten.

[ Voor 32% gewijzigd door Sempy op 22-06-2018 09:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
Voordat jullie aankopen gaan doen leg ik even deze link naar:

https://help.steampowered.com/en/accountdata/AccountSpend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
3.400+ games en slechts $211 spend. Valt dus best mee dat games hoarden een dure hobby is. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:58
haha mooie link :)

TotalSpend
2018-06-14 09:39:02.487
$531.76
OldSpend
$295.13
PWSpend
$0.00

valt nog mee toch heb 131 Games

792 uur gegamed dus
531.76/792 = 0.67 euro per uur

[ Voor 7% gewijzigd door Ruudox op 22-06-2018 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Sempy schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:00:
[...]

In de doos zaten voorwerpen om je alien voor de mini-game mee aan te kleden. Ik kreeg dezelfde foutmelding, maar heb nu een hele stapel van die rommel in m'n inventory (inclusief de lege doos)>
Oké, bedankt! Dan ga ik daar niet verder achteraan :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline7
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-04-2024
Ben zelf erg aan het twijfelen om Hunt Showdown te kopen.
Voorderest kijk ik nog even verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:25
Skyline7 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:18:
Ben zelf erg aan het twijfelen om Hunt Showdown te kopen.
Voorderest kijk ik nog even verder :)
Daar twijfel ik ook over, kun je deze gewoon coop spelen in een team?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:01

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Net een Link besteld :)

Toch wel ideaal nu, net verhuisd en PC staat niet meer ~1,5e meter van de TV af maar 2 etages hoger. Dus nu Steam link aan de TV en ik/vrouwlief kunnen ook beneden gamen :) Moet ik wel de TV kunnen claimen though :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline7
Nivali schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:20:
[...]

Daar twijfel ik ook over, kun je deze gewoon coop spelen in een team?
Yh, volgens mij ben je in een team van 2.

Wat mij echter van de game weerhoud is de aantal spelers die online zijn, 1100 met een 30-daags gemiddelde van 1300.

Dat is niet zoveel.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Overweeg om The Witcher-serie eens te gaan proberen. Gewoon gelijk deel 3 beginnen of is het een doorlopend verhaal en kan ik het best bij deel 1 beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 15:50
Quake 1 en Quake 2 gekocht voor 2,48 in totaal.. Mooie klassiekers voor in de collectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-06 17:40
Ga Cuphead straks bestellen, helaas maar 20% korting.

Betreft een platform ren en schietspel, met controls en obstacles waar nintendo jaloers op wordt. Met zeer veel grote eindbazen en, wat ik lees, behoorlijk uitdagend.

En local co-op... wat het net even leuker maakt.
Angeloonie schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:28:
[...]

Net een Link besteld :)

Toch wel ideaal nu, net verhuisd en PC staat niet meer ~1,5e meter van de TV af maar 2 etages hoger. Dus nu Steam link aan de TV en ik/vrouwlief kunnen ook beneden gamen :) Moet ik wel de TV kunnen claimen though :P
Ook een tijdje gedaan, werkt voor platform games best aardig, maar voor first person games merk je echt de lag. Terwijl het scherm nog naar links beweegt ben je bijvoorbeeld net klaar met je beweging naar rechts...

p.s. samsung smartTV's en android TV kastjes ondersteunen ook de steam app, waardoor je geen steam kastje nodig hebt (gebruik ze dan wel met kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:24

Luukwa

o/

Fallout 4 GOTY editie maar even aangeschaft voor 29,99 :)

Soundcloud!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-05 14:34
2green schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:58:
Ga Cuphead straks bestellen, helaas maar 20% korting.

Betreft een platform ren en schietspel, met controls en obstacles waar nintendo jaloers op wordt. Met zeer veel grote eindbazen en, wat ik lees, behoorlijk uitdagend.

En local co-op... wat het net even leuker maakt.
Kijk even op GreenManGaming met de code JUNE25 pik je hem voor 12,- op

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Sempy schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:37:
Overweeg om The Witcher-serie eens te gaan proberen. Gewoon gelijk deel 3 beginnen of is het een doorlopend verhaal en kan ik het best bij deel 1 beginnen?
Het is prima te doen om bij 3 te beginnen. 1 en 2 spelen ook heel anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 20:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Sempy schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:37:
Het is een doorlopend verhaal. Als je de tijd hebt zou ik bij deel 1 beginnen, maar je kunt ook wat Youtube story filmpjes kijken en deel 3 oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:01

Angeloonie

Cheeseburger Addict

mfneed schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 08:55:
tot nu toe:

Helldivers deluxe edetion
Kun je die ook (volledig) solo uitspelen? Of is coop hier wel een beetje verplicht?
2green schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 09:58:
[...]

Ook een tijdje gedaan, werkt voor platform games best aardig, maar voor first person games merk je echt de lag. Terwijl het scherm nog naar links beweegt ben je bijvoorbeeld net klaar met je beweging naar rechts...

p.s. samsung smartTV's en android TV kastjes ondersteunen ook de steam app, waardoor je geen steam kastje nodig hebt (gebruik ze dan wel met kabel.
Wil het denk ik vooral voor Assassin's Creed gebruiken, vind mijn vrouw ook leuk om te spelen. FPS en zeker online games ga ik hier niet mee spelen :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Angeloonie schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:26:
[...]
Kun je die ook (volledig) solo uitspelen? Of is coop hier wel een beetje verplicht?
[...]
Wat ik me herinner is co-op wel bijna een must. Ik kan me een level herinneren waarbij 1 iemand mijnen onschadelijk moest maken en de rest moest verdedigen. Lijkt me knap lastig om alleen te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:51
Zit hier te overwegen om een steam link + controller te kopen, maar wat vinden jullie van die controller? Die is toch nog aardig duur vind ik. Vinden jullie die beter dan bijv een xbox / ps controller of kan ik beter zoiets halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-06 22:52
Hotline Miami 2
SOMA
Planet Coaster
EVERSPACE™
Deep Rock Galactic

Gister dit op de kop getikt :) .

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivali
Niekserr schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:37:
Zit hier te overwegen om een steam link + controller te kopen, maar wat vinden jullie van die controller? Die is toch nog aardig duur vind ik. Vinden jullie die beter dan bijv een xbox / ps controller of kan ik beter zoiets halen?
Ik heb zelf een steam link zonder de controller. Zelf gebruik ik een xbox 360/one controller en dat werkt ook prima. Zorg wel dat je een (usb) receiver (of bluetooth controller) hebt die je aan de link kan hangen. Verder is de steam controller niks speciaals zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-06 13:13
Ik was eigenlijk voornamelijk op een deal van NieR: Automata aan het wachten, maar die heeft blijkbaar geen korting gekregen... Beetje jammer :(

Verder nog niet echt gekeken, de rest van m'n Wishlist had wel sales maar de 'wish' van die lijst is wel erg breed genomen :P

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
[...]

[...]

Wil het denk ik vooral voor Assassin's Creed gebruiken, vind mijn vrouw ook leuk om te spelen. FPS en zeker online games ga ik hier niet mee spelen :)
Ik vrees dat je ook met third person perspectief de lag gaat merken, vooral als je gyro gaat gebruiken. Maar moet erbij zeggen dat ik de laatste keer dat ik de link gebruikte alleen de crappy ziggo router ertussen had, vermoed dat dit niet helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
[...]

[...]

Heb eerlijk gezegd geen idee, staat in steam wel bij singleplayer dus ga er wel vanuit. Al heb ik wel met een kameraad afgesproken deze te kopen! Zondag start ik deze op dus dan kan ik je eventueel een antwoord geven als je dat wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
Klojet schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 10:05:
[...]

Kijk even op GreenManGaming met de code JUNE25 pik je hem voor 12,- op
Bedankt, hij kwam er niet bij staan in enhanced steam, ga het na het werk direct even bestellen. Hoe had je deze gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 16:04
2green schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:27:
[...]

Bedankt, hij kwam er niet bij staan in enhanced steam, ga het na het werk direct even bestellen. Hoe had je deze gevonden?
http://www.allkeyshop.com/blog/catalogue/search-cuphead/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
2green schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:27:
[...]

Kreeg een mailing van GMG dat er een grote sale startte en dat je met JUNE25 nog eens 25% korting kreeg, codes worden meestal niet meegeteld bij enchanced steam / isthereanydeal en soortgelijke sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Laatst online: 15:40
Ik snap niet helemaal hoe dit werkt. Telt dit games die via bijvoorbeeld humble toegevoegd worden ook als uitgaven? Want anders klopt er iets niet in mijn overzicht denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:42
Philip Ross schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:47:
[...]

Ik snap niet helemaal hoe dit werkt. Telt dit games die via bijvoorbeeld humble toegevoegd worden ook als uitgaven? Want anders klopt er iets niet in mijn overzicht denk ik.
This is a sum of external funds that have been applied to your Steam account, either to purchase games on the Steam store or fund your Steam Wallet.

Lijkt me duidelijk toch?

TotalSpend 2018-06-16 22:16:25.273 $2,272.74
OldSpend 2018-06-16 22:16:25.273 $662.42

Whoops 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Laatst online: 15:40
Beakzz schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:53:
[...]

This is a sum of external funds that have been applied to your Steam account, either to purchase games on the Steam store or fund your Steam Wallet.

Lijkt me duidelijk toch?

TotalSpend 2018-06-16 22:16:25.273 $2,272.74
OldSpend 2018-06-16 22:16:25.273 $662.42

Whoops 8)7
Kom alleen zelf op een iets ander getal als ik naar mijn rekening kijk. Maar dat zal wel door door de euro->dollar koers komen dan, is ook moeilijk terug te zien wanneer precies de spiltsing tussen OldSpend gemaakt is.

Valt allemaal nog wel mee (al heb ik in december een nieuwe PC gekocht na 10 jaar op een werklaptopje gezeten te hebben dus het gaat nog wel oplopen):
TotalSpend 2018-06-15 07:48:01.687 $121.71
OldSpend 2018-06-15 07:48:01.687 $59.88

[ Voor 15% gewijzigd door Philip Ross op 22-06-2018 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-06 10:24

Metian

Snert is vies

Ik schrik eigenlijk ook beetje van het bedrag

TotalSpend 2018-06-12 07:47:45.220 $2,585.00
OldSpend 2018-06-12 07:47:45.220 $963.49

... toch maar rustig aan gaan doen _/-\o_

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Philip Ross schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:47:
[...]

Enkel het echte geld wat je in de Steam Store hebt uitgegeven (Ideal, paypal, cc-betalingen, opwaarderen steamtegoed), dus alle steam-games van andere sites, fysieke aankopen en aankopen in de steamstore betaald met de opbrengst van tradingcards/items vallen hier buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:17
Vanavond wat dlc binnenhalen, maar voor de rest geen grote games die me aanstaan, heb al genoeg in de backlog. En als ik die wil koop ik die wel op release (en niet via steam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
Wow! Uitstekende aanbiedingen voor KSP!Beide de hoogste kortingen ooit! (sinds 1.0 release in 2015)

Neem ook een kijkje in het GoT-draadje: [PC] Kerbal Space Program

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YPCMmqA0RUE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Balance schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:16:
Wow! Uitstekende aanbiedingen voor KSP!Beide de hoogste kortingen ooit! (sinds 1.0 release in 2015)

Neem ook een kijkje in het GoT-draadje: [PC] Kerbal Space Program

[video]
Je hebt er nu niks meer aan, maar twee maand geleden zat deze in humble monthly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
@grote_oever Ik speel hem als sinds 0.18 en heb hem bij de Beta-release (0.9) in 2014 gekocht. Zit nu 251 uur in (op Steam). Absolute aanrader!

[ Voor 15% gewijzigd door Balance op 22-06-2018 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 369122

Games: 67
TotalSpend: $1,556.44
OldSpend: $827.61

Ik wil het er niet over hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Denken jullie dat Dungeon Defenders nog een beetje actief is? Ooit wel eens gespeeld met vrienden maar nooit aangeschaft op steam. Lijkt me toch wel makkelijk om cloudsave ect. te hebben. Maar vind de complete pack toch nog wat prijzig.

https://store.steampowered.com/sub/15481/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:37

Sagat

Is pappa x2!

is er ergens nog iets van een hiddem gems site oid? ik ben tegenwoordig voornamelijk console speler. Maar vooral indie/arcade gamepjes trekt mijn pc nog wel. (that reminds me, moet nog verder met slain, back from hell ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Sagat schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:35:
is er ergens nog iets van een hiddem gems site oid? ik ben tegenwoordig voornamelijk console speler. Maar vooral indie/arcade gamepjes trekt mijn pc nog wel. (that reminds me, moet nog verder met slain, back from hell ;)
Reddit heeft altijd wel een mooi Hidden Gem Topic.

Verder nog een persoonlijke favoriet: Superflight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-06 01:47
Black Mesa
Prey
Bioshock Infinite
Dishonored
Steam Link

Aan mijn steam library toegevoegd!

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
ToasterxD schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:45:
Black Mesa
Prey
Bioshock Infinite
Dishonored
Steam Link

Prey is eigenlijk altijd bij Amazon fysiek te koop voor €9.99

https://www.amazon.de/dp/B01H05Q25E?th=1&language=nl_NL

[ Voor 9% gewijzigd door grote_oever op 22-06-2018 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
ToasterxD schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:45:
Black Mesa
Prey
Bioshock Infinite
Dishonored
Steam Link

Je had Prey ook in een Bundle met Dishonored 2 kunnen kopen. Heb je die alvast met korting op voorraad zodra je deel 1 uitgespeeld hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43
Weet niet of het hier mag of in een apart topic moet, maar dat Steam spelletje is echt een vaag iets met hoe je überhaupt iets krijgt of een deel van een planeet over neemt.
Heb via Logitech Game Software een muisknop met herhaling een macro gegeven. Schiet wel lekker makkelijk en scheelt klik lawaai. :P
Dus hard is prima te doen eigenlijk.
Maar zie die balkjes op nul staan, maar kan nergens zien hoeveel punten er nog weg gehaald moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
Een tweede antwoord op mijn vraag gekregen of het mogelijk is om meerdere van dezelfde hardware items (in mijn geval Steam Link) in een bestelling te plaatsen:
Hey there edited,

The limitation is due to the way the Steam Store was initially set up. It is something our developers are aware of, and hope to change in the future. I do apologize for any inconvenience caused in the meantime.

Game On,
edited
Developers zijn er dus van op hoogte en blijkbaar wordt er aan gewerkt :). Ik denk dat een paar berichtjes naar de Steam Support zeker helpen om deze issue wat hoger op het prioriteitenlijstje te krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline7
Iemand tips voor een metroidvania / platform?

Heb Hollow Knight zojuist uitgespeeld, zeker aan te raden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
Tot nu toe een paar kleinere games gehaald:

Firewatch
Gang Beasts
Brutal Legend
Garry's Mod
A Normal Lost Phone

En als grote game:
Kingdom Come: Deliverance + de DLC

[ Voor 19% gewijzigd door Klojet op 22-06-2018 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srvdp
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 06-08-2023
@Skyline7 Celeste, Cuphead, Dead Cells, Ori and the Blind Forest.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teeno
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-06 19:20
4 tientjes uitgegeven deze keer, verder helaas weinig interessants, overige items in mijn wishlist hebben slechts 10 of 20% korting dus die wacht ik verder af :)

Stellaris: Utopia
Transport Fever
Oxygen Not Included
Pagina: 1 2 3 4 Laatste