Steam Summer Sale 2018 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-06 17:40
Nivali schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 13:13:
Denken jullie dat Dungeon Defenders nog een beetje actief is? Ooit wel eens gespeeld met vrienden maar nooit aangeschaft op steam. Lijkt me toch wel makkelijk om cloudsave ect. te hebben. Maar vind de complete pack toch nog wat prijzig.

https://store.steampowered.com/sub/15481/
Vet spel, zeker de moeite waard... maar moet eerlijk zeggen dat ik hem alleen lokaal speel.

Was ook benieuwd en even het forum bekeken, blijkbaar worden de servers nog steeds onderhouden. Maar dit spel is inmiddels van 2011 en de opvolger Dungeon and Defenders II is van 2017 en free to play. Lees wel dat de echte fans toch liever DD blijven spelen, maar noem het toch even.

Huidige aantal spelers volgens steam charts

Een week terug zei een bezoeker: 60 tot 300 spelers online
Thanks, deze gaat bij de favorieten :)
Klojet schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 11:38:
[...]

Kreeg een mailing van GMG dat er een grote sale startte en dat je met JUNE25 nog eens 25% korting kreeg, codes worden meestal niet meegeteld bij enchanced steam / isthereanydeal en soortgelijke sites.
Okay, vandaar. Ga hem vanavond uitproberen. Since broforce geen platformer meer met multi-local player gespeeld. Ben benieuwd. Nogmaals bedankt.

[ Voor 23% gewijzigd door 2green op 22-06-2018 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:28
Balance schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:03:
Een tweede antwoord op mijn vraag gekregen of het mogelijk is om meerdere van dezelfde hardware items (in mijn geval Steam Link) in een bestelling te plaatsen:

[...]
Developers zijn er dus van op hoogte en blijkbaar wordt er aan gewerkt :). Ik denk dat een paar berichtjes naar de Steam Support zeker helpen om deze issue wat hoger op het prioriteitenlijstje te krijgen!
Ik denk dat dat ze het oplossen voordat de steam-summer-sale is afgelopen though.

Hier nu GTA V gehaald. Had hem al voor de XBOX One, maar heb die console niet meer.

Hoop dat Dragon Ball Fighter Z flinke korting nog gaat krijgen. Daar zit ik al een tijdje op te azen, maar de standaardprijs is me wat te hoog (voor elke game vind ik €60,- wel wat aan de prijzige kant imho).

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 07:25
Skyline7 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:19:
Iemand tips voor een metroidvania / platform?

Heb Hollow Knight zojuist uitgespeeld, zeker aan te raden! :)
Dead cells is echt een aanrader. Komt (bijna) uit Early Access en speelt echt heerlijk met een controller.
2green schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:59:
[...]

Vet spel, zeker de moeite waard... maar moet eerlijk zeggen dat ik hem alleen lokaal speel.

Was ook benieuwd en even het forum bekeken, blijkbaar worden de servers nog steeds onderhouden. Maar dit spel is inmiddels van 2011 en de opvolger Dungeon and Defenders II is van 2017 en free to play. Lees wel dat de echte fans toch liever DD blijven spelen, maar noem het toch even.

Huidige aantal spelers volgens steam charts

Een week terug zei een bezoeker: 60 tot 300 spelers online
Ik heb hem ook vrijwel alleen lokaal gespeeld, nu hoor ik weinig animo onder mijn vrienden om hem te kopen dus ik verwacht dat ik hem toch maar links laat liggen. Verder heb ik de opvolger wel eens gespeeld alleen was dat volgens mij een aardige freemium game. Kan hem altijd nog eens opstarten, kijken of het tegenwoordig een beetje is veranderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Anoniem: 369122 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 12:56:
[...]

Games: 67
TotalSpend: $1,556.44
OldSpend: $827.61

Ik wil het er niet over hebben :/
TotalSpend 2018-06-22 11:57:19.417 $3,802.19
OldSpend 2018-06-22 11:57:19.417 $1,171.87

Toch wel confronterend... :/ ik sla deze sale maar even over :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Allard
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-06 13:36
@robb_nl zit ik ook net naar te kijken.

voor zover ik het zie is de Digital Deluxe versie de beste deal, want daarin zitten ook de 6 DLC's in de Civs&Scenario bundle.
- Civilization 6: € 18
- Civilization 6 inclusief onderstaande 6 DLC's : € 24
- uitsluitend de 6 DLC's: € 20

Daarnaast kan je dan nog "Rise and Fall" kopen, is ook in de sale maar slechts 25% korting omdat 'ie nog vrij nieuw is.

I think all rightthinking people in this country are sick and tired of being told that ordinary, decent people are fed up in this country with being sick and tired.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:09
Ik zit te twijfelen tussen de Age of Empires: Definite Edition in de Windows store, Age of Empires 2 HD of Age of Empires 3. Meningen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-06 09:14
Mijn jaarlijkse Indie-game-hunt is ook weer voltooit, €42 uitgegeven aan zo'n 35 indies. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2green
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-06 17:40
ZpAz schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:00:
[...]

Hoop dat Dragon Ball Fighter Z flinke korting nog gaat krijgen. Daar zit ik al een tijdje op te azen, maar de standaardprijs is me wat te hoog (voor elke game vind ik €60,- wel wat aan de prijzige kant imho).
Die zat ik ook te oogballen, is nu 36 euro op steam en iets van 30 dollar op amazon.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:04

Sagat

Is pappa x2!

Balance schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:51:
Mijn jaarlijkse Indie-game-hunt is ook weer voltooit, €42 uitgegeven aan zo'n 35 indies. :P
Wellicht OT dus
offtopic:
wut wut wuuuuuuuuuut welke dan? En dat spreid je dan uit over het hele jaar ofzo? Ik heb toevallig laatst een psn kaart opgemaakt en ik ben bang dat ik die games niet eens uitgespeeld krijg en dat zijn er 'maar' 6 (waarvan 1 dan eigenlijk wel een compilatie met daarin 6 games...is dan nog steeds 11 games vs 35 :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:49
Gisteren ook even wat gekocht. De steam link! Errug goedkoop, al komen er wel relatief hoge verzendkosten bij.

verder : MOH Airborne (had hem al op de xbox), cod mw (had ik vroeger) en NFS Shift. Far Cry 5 had ik pas gekocht, omdat ik eigenlijk niet verwachtte dat er nu al 25% korting op zat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-06 09:14
@Sagat Deze. Vallen over het algemeen in een van drie categorieën
  • Oude zooi die ik nog eens wil spelen
  • Games in genres waar ik nog niet zoveel mee doe en eens wil proberen
  • Toffe indies (vooral simulatie, puzzel en strategie)
Ik wil graag een uur spelen voor elke euro die ik uitgeef, dus eens kijken of we de 42 uur halen.

Later deze sale wil ik nog drie tot vijf duurdere games halen. In ieder geval een racing game (neig naar Dirt 4), een paar strategie games (echt teleurgesteld dat Planet Coaster, Oxygen Not Included, Stellaris, Subnautica, House Flipper, Factorio en Stardew Valley geen leuke aanbiedingen hebben gekregen). Voor de duurdere games valt deze sale naar mijn mening echt tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:16
Spectre schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:44:
Ik zit te twijfelen tussen de Age of Empires: Definite Edition in de Windows store, Age of Empires 2 HD of Age of Empires 3. Meningen?
Ik heb ze alldrie. AoE1-DE vond ik erg tegenvallen. Ik speel dan nog liever het origineel vreemd genoeg. Terwijl het in feite hetzelfde is. Maar de hele nostalgie is weg door de nieuwe graphics enz.

AoE2 is een topper. Maar AoE3 is naar mijn mening een nog beter spel. Ik weet dat anderen daar meestal anders over denken. AoE3 heeft meer content en diepere gameplay. Plus het ziet er in 3D erg mooi uit. AoE2 is meer nostalgisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

26779

Allard schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:18:

voor zover ik het zie is de Digital Deluxe versie de beste deal, want daarin zitten ook de 6 DLC's in de Civs&Scenario bundle.

Daarnaast kan je dan nog "Rise and Fall" kopen, is ook in de sale maar slechts 25% korting omdat 'ie nog vrij nieuw is.
Heb net de Digital deLuxe versie gekocht.... wordt een weekend met weinig slaap vrees ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:09
Geloof nog niet dat de boel echt gestroomlijnd is.
Omdat ik mensen over Dishonoured zag praten dacht ik.. hmm ff kijken wat ik mis.

Top Korting!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/siIgtns.jpg

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline7
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-04-2024
Srvdploeg schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:22:
@Skyline7 Celeste, Cuphead, Dead Cells, Ori and the Blind Forest.
Bedankt voor de aanrading!

Zelf heb ik dead cells al, maar ik kom er niet echt in, 15 uur gespeeld.

Cuphead and Celeste zijn niet echt mijn ding.

Op de een of andere manier heb ik Ori and the Blind Forest gestopt. Ik had er gewoon geen zin in na 2 uur.

Ik ga maar verder zoeken naar de ultieme vervanger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterhourpower1
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-05 08:24
Ik ga weinig kopen (werkende vader, giga backlog), maar:

- Bayonetta - 6,79
- Sonic Generations - 4,99

vind ik wel ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
Skyline7 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 14:19:
Iemand tips voor een metroidvania / platform?

Heb Hollow Knight zojuist uitgespeeld, zeker aan te raden! :)
Axiom Verge :)

Zelf heb ik die op de switch, toppertje als je het mij vraagt:)

[ Voor 12% gewijzigd door mfneed op 22-06-2018 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-06 20:04
No Man's Sky aangeschaft, toch ook omdat die grote update ergens volgende maand landt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-06 10:54

Pykow

Angelo OTR

Ik hoop dat ik voor weinig geld een leuke Offline singleplayer op de kop kan tikken. Beetje met RPG elementen in de zin van looten en levelen en niet tr veel dialogen zoals bij witcher3 bijvoorbeeld. Heb die game binnen 1 uur al weer refund.

Speel nu terraria wat best wel geinig is, maar weer net iets te weinig actie haha.
Ga misschien borderlands 2 weer installeren ofzo.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoBoss1985
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:37

HugoBoss1985

Xenotech

Pykow schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:48:
Ik hoop dat ik voor weinig geld een leuke Offline singleplayer op de kop kan tikken. Beetje met RPG elementen in de zin van looten en levelen en niet tr veel dialogen zoals bij witcher3 bijvoorbeeld. Heb die game binnen 1 uur al weer refund.

Speel nu terraria wat best wel geinig is, maar weer net iets te weinig actie haha.
Stalker Call of Pripyat met graphics mods ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Pykow schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 22:48:

Grim Dawn :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:39
@Pykow torchlight 1 en 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:11

heuveltje

KoelkastFilosoof

Borderlands 2 ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 22:46
Heb op een paar dubbeltje na 40 euro gespendeerd:

- Witcher 3 GOTY
- FM 2018
- Fidelio Incident

Met Yakuza 0 in pre-order via een andere site deze week dus wel even genoeg backlog tot aan de winter sale. ;)

Nog een kleine twijfel om Firewatch te halen, maar dat is typisch zo'n titel die nu voor 75% all time low staat en die dan volgende maand bij de HB Monthly zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02 03:45
Beakzz schreef op donderdag 21 juni 2018 @ 23:00:
[...]

Is ook echt een goed spel, maar de game zat vorige week nog in de Humble Bundle van $12 en een key is iets van €7. Denk dat deze bij een volgende sale veel lager uit komt voor als je geen haast hebt.
Goeie call, heb uiteindelijk voor ongeveer een tientje een key gekocht online, scheelt toch weer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-06 21:50

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
Topicstart aangepast! you're welcome! XD

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:36

Phydomir

Dennis

Ondanks dat de sales niet meer zijn wat ze zijn geweest toch drie games aangeschaft.

Prey
Dishonored 2
Batman: Arkham Knight

Laatste twee bij release niet gekocht omdat ze beide zo hun problemen hadden maar die lijken verleden tijd.

*O* Nog een groter backlog *O*

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:49

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Toch maar Slay The Spire gekocht, ik wou dat echt zo graag spelen. Prima spel, en het is het tientje wel waard.

Ik zie nog wel of ik voor nog een tientje een hele hoop indiegames ga kopen, er zijn een paar leuke in mijn wenslijst met zware kortingen. Om even een paar uit mijn hoofd te noemen.. Desktop Dungeons, Dex, Katie Rain, etc etc. Dat zie ik dan wel voordat de sale ends. :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klaw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 08:11
Allard schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:18:

uuuuh.... volgens mij zijn de 6 dlc's de enige dingen die in de pack zitten, je moet de hoofdgame apart kopen....

How to Beat Putin & The American Origins of Putin's Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Surviving Mars gekocht hier.
Toch wel een top spel hoor, de meeste mindere reviews komen vooral van mensen die dachten dat het een build game ala Rollercoaster Tycoon/Sim City is ofzo waar je lekker kan bouwen en alles er mooi kan uit laten zien maar het is toch echt meer een strategy spel dan dat.

Als je dat in het achterhoofd houd is het best een goed spel :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-06 10:54

Pykow

Angelo OTR

Heb ik al gespeelt

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:46

JK

Just Cause 3 XL met Air, Land & Sea DLC toch maar eens kopen voor € 6,74.
Ik heb 'm al uitgespeeld op de PS4, maar had daar geen DLC voor gekocht. Dit is nog wel eens leuk om ooit weer te spelen (als de PS4 al lang verkocht is of wie weet kapot gaat net als mijn PS3), ik hoop alleen dat de DLC speelbaar is zonder het normale spel eerst uit te hoeven spelen.

En dan in december Just Cause 4. Heb daar nu al zin in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
klaw schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 10:11:
[...]

uuuuh.... volgens mij zijn de 6 dlc's de enige dingen die in de pack zitten, je moet de hoofdgame apart kopen....
basis game met de dlc's is de deluxe versie voor 31 eurie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
2 DLC's (The Bandit Clan en Rivals Hero Pack) gekocht van Armello voor 8,- per stuk. Niet echt een aanbieding IMHO, maar wilde ze toch erg graag hebben. :)

Leuke is dat iedereen in de party ermee kan spelen!

(maat van mij heeft de Usurpers Hero Pack en Seasons Board Skins Pack gekocht).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18-06 22:42
Krijg nog steeds errors als ik die game probeer te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FairPCsPlease
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 10:42
Bij mij blijft Steam op dit moment hangen bij het verkennen van de wachtrij, ik denk dat de servers de aandacht voor Steam tijdens de Sale nog steeds niet goed aankunnen, ook niet op de derde dag. Het valt me op dat juist aan het begin van de avond het extra lastig is - net als de eerste dag, net als gisteren. Ochtend in Amerika en veel mensen staan op en loggen dan op Steam in?

Herinner me dat van vroeger, dat sommige sites veel lag vertoonden als het dag was in Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Zoiezo moet je tijdens de sale niks willen doen met steam tussen 19 en 21u imo. 19u is zo'n beetje het moment dat alle daily resets zijn (bv. cards van je discovery queue en 'vroega' nieuwe flash/daily sales), waardoor het dan het drukste is. Gewoon lekker op de off-tijden kijken, dan is er niks aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:23
Stond niet eens op mijn watchlist, maar Spintires Mudrunners kon ik voor €2,99 kopen terwijl vrienden dat niet kunnen. Dus blijkbaar heb je een erg goede korting als je de originele Mudrunners al hebt. Die Humble Bundles betalen zich altijd weer terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18-06 21:26
Ik ben denk ik wel klaar deze sale.

Sky Knights
Train Valley
Poly Bridge
Serial Cleaner
Hatred

Misschien FM2018 nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11:06
Krijg je geen kaarten meer voor aankopen? ik dacht dat je per 10usd 1 kaart kreeg, maar hij toont niets, ter vergelijking met vorige sales

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-05 14:34
Nog wat extra's aangeschaft.

Year Walk
Murder Miners
Crypt of the NecroDancer
Shower With Your Dad Simulator 2015
Grow Home
Blue Estate
Spintires:MudRunner
Payroll
Leaving Lyndow
Genital Jousting
Guts and Glory
AntiChrist7 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 21:52:
Krijg je geen kaarten meer voor aankopen? ik dacht dat je per 10usd 1 kaart kreeg, maar hij toont niets, ter vergelijking met vorige sales
En ik heb gewoon kaarten gekregen, er zit een bug in denk ik. Bij mijn aankoop gisteren stond het er wel bij, vandaag niet, maar wel gewoon gekregen.

[ Voor 7% gewijzigd door Klojet op 23-06-2018 22:18 ]

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
AntiChrist7 schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 21:52:
Als je op de Badge-pagina bij de Summersale-badge klikt op "Hoe verdien ik kaarten?" dan krijg je een overzichtje van de je bestedingen in $ en het aantal kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
zal idd een bug zijn op de checkout pagina. We zitten drie dagen ver en hun store is nog altijd niet deftig in orde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 26-03 22:25
Aanvulling op Helldivers, bulletstorm en firewatch... Mr. Shifty en Celeste!:D

Klaar deze sale!

[ Voor 11% gewijzigd door mfneed op 23-06-2018 23:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
Gisteren The Fidelio Incident opgepikt voor € 0,99 en dit is echt een hidden gem. Walking Simulator/interactief verhaal in de setting van een vliegtuigcrash op IJsland waar middels dagboekfragmenten ook een moord uit het verleden in zit verwerkt. Erg sfeervol, minpuntje is mischien de korte duur (zit na een uurtje op ~40% van de game).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:28
Toch maar een steamlink gekozen, normaal hang ik de laptop met een HDMI kabel aan de tv. Maar dat werkt ook niet echt fijn. Benieuwd of dat wat wordt.

Daarnaast wat DLC voor RockSmith en ook Cuphead, waar ik al een tijdje op zat te azen. Die laatste is behoorlijk pittig!

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Sempy schreef op zaterdag 23 juni 2018 @ 23:49:
Gisteren The Fidelio Incident opgepikt [...] verwerkt. Erg sfeervol, minpuntje is mischien de korte duur (zit na een uurtje op ~40% van de game).
Voor zo'n prijs mag je daar niet naar kijken imo, voor een euro verwacht ik persoonlijk niet meer dan 90 min gameplay (buiten replays en multiplayer gerekend)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Lanfear89 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 00:32:
[...]

Voor zo'n prijs mag je daar niet naar kijken imo, voor een euro verwacht ik persoonlijk niet meer dan 90 min gameplay (buiten replays en multiplayer gerekend)
Voor deze prijs idd niet, maar buiten de sale is het zeker een behoorlijk minpunt bij een prijs van 10 euro voor max. 3 uurtjes. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

l0n3w012ph schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 15:14:
[...]

TotalSpend 2018-06-22 11:57:19.417 $3,802.19
OldSpend 2018-06-22 11:57:19.417 $1,171.87

Toch wel confronterend... :/ ik sla deze sale maar even over :)
Oh dan valt het nog mee.

Spellen: 144

TotalSpend 2018-06-03 13:41:58.557 $2,535.51
OldSpend 2018-06-03 13:41:58.557 $1,446.02

Deze steam sale weinig te vinden. Heb meer besteed op de Ubisoft sale.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-06 14:38
TotalSpend $755.82
OldSpend $169.12

Ooow, dat valt wel mee voor een 15 jaar oud steam account :+
Ori gehaald deze sale, die komt nooit onder de 10€ en wilde ik al tijdje hebben.

Nu aan het azen op Prey die maar niet onder de 15€ wil. Tot die tijd nog backlog van 10/15 grote titels dus zat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
En nu wilt zelfs de minigame niet meer laden, wat een klucht :p Heb tot nu toe enkel Qube 2 gekocht en wat kleine puzzel games

TotalSpend $1,300.04
OldSpend $648.48

voor een account van tien jaar. Maar het enige wat ik nog op steam koop zijn kleine dlc of kleine games. Mensen die de volle pot geven op steam, dat zijn dommerikken. Meeste gaat naar GMG (en ook ubisoft store+sale)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teeno
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-06 19:20
Nou vooruit dan, Witcher 3 GOTY pakken we nog even mee, omdat ik hoor dat die best aardig is, Nu ben ik er wel klaar mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyline7
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 11-04-2024
TotalSpend $2,663.83
OldSpend $109.47

Geen idee wat oldspend en totalspend betekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Skyline7 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 13:33:
TotalSpend $2,663.83
OldSpend $109.47

Geen idee wat oldspend en totalspend betekent.
Oldspend zijn je aankopen van voor april 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slashdev
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-06 16:09
https://steamdb.info/calculator/
Get disappointed in your life!!

My Steam Profile (from SteamDB)
  • Worth: 2318€ (1575€ with sales)
  • Games owned: 609
  • Hours on record: 0.0h

[ Voor 67% gewijzigd door slashdev op 24-06-2018 14:07 ]

PSN ID= initsix, steamid = slashdev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Teeno schreef op zondag 24 juni 2018 @ 13:29:
Nou vooruit dan, Witcher 3 GOTY pakken we nog even mee, omdat ik hoor dat die best aardig is, Nu ben ik er wel klaar mee :)
Best aardig is quite the understatement

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:57

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
418O2 schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:15:
[...]

Best aardig is quite the understatement
Kan er maar met moeite inkomen. Nu moet ik ook zeggen dat mijn laptop er helaas moeite mee heeft, zelfs op low.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
The Inquisitor schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:26:
[...]

Kan er maar met moeite inkomen. Nu moet ik ook zeggen dat mijn laptop er helaas moeite mee heeft, zelfs op low.
Ja het is een zware game. Maar als je iets hebt met rpg Dan moet je het bijna wel leuk vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
slashdev schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:03:

Dat is niets vergeleken met mij :)

Moet wel zeggen dat ik een kleine backlog heb waar ik maar niet aan toekom.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Dit is ook al een aanradertje (40% korting): voor als je van Monster Hunter / Diablo-achtige games houdt voor de PC.

Toukiden 2

https://store.steampowered.com/app/551730/Toukiden_2/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sempy
Die is vandaag en morgen voor € 15,39 bij Fanatical in de aanbieding. Scheelt toch weer €3,30 met de Steam-sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLuc
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-04 11:45
Oud spul gekocht:

Tomb Raider (2013) € 2,99
Tomb Raider Anniversary € 0,98
Tomb Raider Legend €0,97
Tomb Raider Underworld €0,98
Gauntlet™ Slayer Edition €4,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-06 13:33
valt mij best mee , ik had hoger verwacht

Afbeeldingslocatie: https://s15.postimg.cc/s9nt4akkr/STEAM.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s15.postimg.cc/uqzkbl723/STEAM_2.jpg

Maar goed ik heb nog veel externe Adons gekocht voor Xplane die worden niet mee gerekend ,, dus denk dat er dan iets van 300 euro er bij komt

[ Voor 23% gewijzigd door ravw op 24-06-2018 23:08 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
LordLuc schreef op zondag 24 juni 2018 @ 21:50:
Oud spul gekocht:

Tomb Raider (2013) € 2,99
Tomb Raider Anniversary € 0,98
Tomb Raider Legend €0,97
Tomb Raider Underworld €0,98
Gauntlet™ Slayer Edition €4,99
Die TR"s kosten ook geen drol meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Laatst online: 17-06 12:54
Helaas start van de summersale is aan mij voorbijgegaan. Is er een site waar je in één oogopslag de "hidden gems" kan vinden? Voorgaande was er een reddit lijst, maar daarop moet je door weer door een hele thread spitten. Ik meen ook het te herinneren dat er lijstjes waren waar je op genre/discount etc. kon filt

[ Voor 29% gewijzigd door seez op 25-06-2018 09:16 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
seez schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:11:
Helaas start van de summersale is aan mij voorbijgegaan. Is er een site waar je in één oogopslag de "hidden gems" kan vinden? Voorgaande was er een reddit lijst, maar zit er al tijdje uit. iemand enig idee?
https://www.reddit.com/r/...er_sale_2018_hidden_gems/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seez
  • Laatst online: 17-06 12:54
Dank je wel, ik heb bovenstaande verzoek nog even uitgebreid. Voorheen waren er dus ook lijstjes. lekker makkelijk, maar misschien moet ik er ook gewoon tijd voor maken en de hidden gems zelf opsporen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
seez schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:17:
[...]

Dank je wel, ik heb bovenstaande verzoek nog even uitgebreid. Voorheen waren er dus ook lijstjes. lekker makkelijk, maar misschien moet ik er ook gewoon tijd voor maken en de hidden gems zelf opsporen :)
https://www.reddit.com/user/gamedealsmod

Ik zal deze link ook even toevoegen aan de TS later vandaag.

Edit: Fixed!

[ Voor 9% gewijzigd door Cybergamer op 25-06-2018 11:40 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 20:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gek genoeg laat deze site een ander profiel dan het mijne zien als ik inlog met mijn gegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
Edmin schreef op maandag 25 juni 2018 @ 09:58:
[...]

Gek genoeg laat deze site een ander profiel dan het mijne zien als ik inlog met mijn geges
Steam ID gebruiken, dan zit het altijd wel goed

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

oldspend 345
totalspend 494.92

Not bad, maar zoals in eerdere post aangegeven, ik ben tegenwoordig meer console speler (peasant :( ) dan pc.

en om het compleet te maken
account value
$634 lowest prices
1127 todays prices

[ Voor 22% gewijzigd door Sagat op 25-06-2018 11:43 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Account Value
$6831 — $10661
TotalSpend $211.36
OldSpend $116.17

Oftewel, ik ben hoofdsponsor van HumbleBundle. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Laatst online: 18-06 20:10
slashdev schreef op zondag 24 juni 2018 @ 14:03:

Volgens mij kijkt deze site alleen wat je huidige library waard is? Aankopen die in games gedaan zijn worden hier toch niet meegenomen? Heb namelijk 100den euro's uitgegeven aan Dota 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
grote_oever schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:34:
[...]

Volgens mij kijkt deze site alleen wat je huidige library waard is? Aankopen die in games gedaan zijn worden hier toch niet meegenomen? Heb namelijk 100den euro's uitgegeven aan Dota 2.
Alleen games en DLC's. Inventory inderdaad niet.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Sempy schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:27:
Account Value
$6831 — $10661
TotalSpend $211.36
OldSpend $116.17

Oftewel, ik ben hoofdsponsor van HumbleBundle. :p
Ik heb er ook veel gekocht, maar vooral vroeger ook regelmatig met summer en winter sales een en ander aangeschaft.......ik zag bijvoorbeeld de post over tombraider en dacht 'zo das goedkoop en dat trekt mijn antieke pc ook nog wel' maar toen herinnerde ik me dat ik die al heel lang geleden gekocht had :+

Ik denk ech dat ik serieus nog nooit een full price game heb gehaald voor de pc in het steam tijdperk...... :o
Diablo 3, maar die staat logischerwijze niet in steam.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Niet online
Iemand al een leuke RTS met een mooie korting tegengekomen? Ik ben een half uurtje aan het zoeken maar zie vooral erg indie-achtig spul. Niet dat ik daar problemen mee heb maar zo heb ik er al genoeg :) Subgenre maakt niet zoveel uit al is mijn voorkeur in tijdsframe vanaf de (pre-)moderne tijde tot en met het jaar 10.000.000 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 170423

@Vnze

De Sudden Strike games zijn allemaal in de aanbieding op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

Case_C

[Team Carrack]

Toch nog €42,- geinvesteerd in CK2, heb daar nu alle grote uitbreidingen van. Moet wel zeggen dat het 't spelen weer een hele andere dimensie geeft. De berg nieuwe ziektes + factoren die je beter maken geven wel extra uitdaging. Gaat niet makkelijk zijn om zomaar 80 te worden als ruler :p .

Verder eens kijken hoe ver ik met een Norse-kingdom kan komen op Ironman...

Vnze schreef op maandag 25 juni 2018 @ 15:04:
Iemand al een leuke RTS met een mooie korting tegengekomen? Ik ben een half uurtje aan het zoeken maar zie vooral erg indie-achtig spul. Niet dat ik daar problemen mee heb maar zo heb ik er al genoeg :) Subgenre maakt niet zoveel uit al is mijn voorkeur in tijdsframe vanaf de (pre-)moderne tijde tot en met het jaar 10.000.000 :)
AoE2 is voor 4 euro te krijgen dacht ik? Blijft altijd leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Niet online
@Anoniem: 170423 met jouw suggestie doe je me een groot plezier, ik had de eerste versie daarvan rond 2000 op mijn PC draaien en veel plezier mee gehad. Alleen is deze PC (en het spel) al lang weg, ik wist de titel niet meer en heb er een paar uur zonder resultaat naar zitten googelen :) @Case_C ook een top suggestie, bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-06 16:11

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

grote_oever schreef op maandag 25 juni 2018 @ 12:34:
[...]

Wil je het echt weten?

https://help.steampowered.com/en/accountdata/AccountSpend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Nu online
Vnze schreef op maandag 25 juni 2018 @ 16:19:
@Anoniem: 170423 met jouw suggestie doe je me een groot plezier, ik had de eerste versie daarvan rond 2000 op mijn PC draaien en veel plezier mee gehad. Alleen is deze PC (en het spel) al lang weg, ik wist de titel niet meer en heb er een paar uur zonder resultaat naar zitten googelen :) @Case_C ook een top suggestie, bedankt.
Er is ook een RTS bundle van MS voor een tientje volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 18-06 19:54
Wisselen de aanbiedingen of zijn het vaste games voor een bepaalde periode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Laatst online: 18-06 20:10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
RedHat schreef op maandag 25 juni 2018 @ 17:10:
Wisselen de aanbiedingen of zijn het vaste games voor een bepaalde periode?
Zie FAQ in de TS

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:23
Forged Battalion (Early Acces door Team 17):

https://store.steampowered.com/app/686260/Forged_Battalion/

Halo Wars

https://store.steampowere..._Wars_Definitive_Edition/

[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 26-06-2018 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Laatst online: 18-06 19:54
Die heb ik uiteraard gelezen maar bood geen relaas. Je doelt waarschijnlijk op dit:
Wordt "Game X" nog goedkoper?
Nee. Gedurende de gehele sale hebben games dan een vast kortingspercentage.
Maar dat zegt niet of games die niet in de sale zaten alsnog in de sale kunnen komen. Maar vanwege je antwoord gok ik dat het een vast gegeven is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06 17:18
En dit zijn de funds die je hebt toegevoegd? Er staat $360 bij mij maar ik kan niet herinneren wanneer ik dit zou moeten hebben uitgegeven? Ik koop voornamelijk keys op humblebubdle ed namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

Karige sale voor mij tot op heden
Singularity 4.99
Bloons TD 5 4.99
Day of Defeat Source 0.81 (jeugdsentiment)

Oh en whelp (14.2 jaar oud account)
TotalSpend $2,315.09
OldSpend $1,899.17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klojet
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 19-05 14:34
En nog wat extra's toegevoegd:

Don't Starve + DLC
Don't Starve Together
Mortal Kombat Komplete Edition

https://www.discogs.com/user/Klojett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
RedHat schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:57:
[...]

Die heb ik uiteraard gelezen maar bood geen relaas. Je doelt waarschijnlijk op dit:

[...]

Maar dat zegt niet of games die niet in de sale zaten alsnog in de sale kunnen komen. Maar vanwege je antwoord gok ik dat het een vast gegeven is.
Dat klopt :)

Helaas geen flash deals meer :(

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 20:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

RedHat schreef op maandag 25 juni 2018 @ 21:57:
[...]

je bedoelt waarschijnlijk soelaas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobbLeeSwaggr
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-06 08:52
Voor de Shooter liefhebbers

heb voor € 1.99 Insurgency gekocht.

Behoorlijk hardcore weinig hud, geen crosshair ,geen deathcam.
Gaat grafisch ook nog wel oke mee.
Ga hier zeker een paar uurtjes plezier mee hebben

De opvolger(Sandstorm) komt in september en met deze versie krijg je ook korting.

Steam/Origin: BobbLeeSwaggr BF V stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Staat al een paar jaar op mijn wishlist maar ik weiger 5 euro voor die 'oude' game te betalen. Mag wel eens tijd worden voor een 2,50 aanbieding ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

The Inquisitor schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:38:
[...]

Staat al een paar jaar op mijn wishlist maar ik weiger 5 euro voor die 'oude' game te betalen. Mag wel eens tijd worden voor een 2,50 aanbieding ofzo.
Mwa, Hij is zijn 5 euro wel waard.
Leuke unieke game met een eigen setting.

Daarbij ziet die er nog verbazingwekkend goed uit voor zijn leeftijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-06 20:44
Deus Ex Mankind Divided is 85% korting: voor €4,49 op te pikken. Mixed reviews.. er zijn mensen die het een geweldige game vinden, maar er is ook veel kritiek op. Ach, voor 4,49 is het wel het proberen waard :). Zeker voor een AAA game die nog niet oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bintzak
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 00:28
BobbLeeSwaggr schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 09:22:
Voor de Shooter liefhebbers

heb voor € 1.99 Insurgency gekocht.

Behoorlijk hardcore weinig hud, geen crosshair ,geen deathcam.
Gaat grafisch ook nog wel oke mee.
Ga hier zeker een paar uurtjes plezier mee hebben

De opvolger(Sandstorm) komt in september en met deze versie krijg je ook korting.
Lang geleden weleens een no crosshair game gespeeld, was toen makkelijk op te lossen door gewoon een wit stickertje op de monitor te plakken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 10:28

PromWarMachine

Forsaken Archer

overdoseh schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 10:15:
Deus Ex Mankind Divided is 85% korting: voor €4,49 op te pikken. Mixed reviews.. er zijn mensen die het een geweldige game vinden, maar er is ook veel kritiek op. Ach, voor 4,49 is het wel het proberen waard :). Zeker voor een AAA game die nog niet oud is.
Het is best een aardige game, maar veel te kort om zijn reguliere prijs te verantwoorden.
Voor deze prijs, kun je hem echter best meepakken inderdaad!

Mijn backlog is langer dan een voettocht naar Rome, dus ik houd het goedkoop deze keer. :+

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
PromWarMachine schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 14:53:
[...]

Mijn backlog is langer dan een voettocht naar Rome, dus ik houd het goedkoop deze keer. :+
Dat zeg ik elke sale (de grote, dus 2x per jaar), maar tot nu toe nooit aan gehouden. Tot nu. Alhoewel ik twijfel om JC3 nog even te kopen, maar verder dan dat kom ik niet.

Helpt ook niet mee dat ik een PS4+PSVR heb gekocht en daar weer games voor aan het kopen ben, dus ik denk dat ik mijn aankoopwoede gewoon verplaatst heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18-06 13:26
Ultimate General: Civil War ?

Leek mij wel een leuke in elk geval.

Of Homeworld: Deserts of Kharak ?

[ Voor 4% gewijzigd door Dweebus op 26-06-2018 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:58
Toevallig gezien dat de sale was gestart. Nog niets gezien wat ik leuk vind, maar komt nog wel (hoop ik)
Pagina: 1 2 3 4 Laatste