Steam Summer Sale 2018 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:14
Is die steam link leuk voor 2,50? Wel chill om sommige spellen lekker op mijn grote TV op de bank te spelen. Iemand goede of slechte ervaringen met het ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:15
@Beavbusi Er is hier zelfs nog een topic over.
Maar heb hem zelf voor meer gekocht met de controller.
Gebruik hem weinig, maar dat is meer omdat ik eigenlijk beneden toch weinig game.
Voor 2,50 kun je er niet voor zonder zitten, maar raadt wel aan bedraad te doen.
Ligt bij ons een 1Gbit netwerk, wat wel ten goede komt, maar zelfs op wifi is het nog prima te doen.
Verder als de verbinding goed is, werkt het erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:42
Beavbusi schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 12:53:
Is die steam link leuk voor 2,50? Wel chill om sommige spellen lekker op mijn grote TV op de bank te spelen. Iemand goede of slechte ervaringen met het ding?
Als je geen Smart Tv hebt is het geen miskoop (hou wel rekening met de verzendkosten). Die van mij gebruik ik heel af en toe op de slaapkamer. Beneden is hij vervangen door de Nvidea Shield. Werkt beter, maar heeft ook een andere prijsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Beakzz schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 13:37:
[...]

Als je geen Smart Tv hebt is het geen miskoop (hou wel rekening met de verzendkosten). Die van mij gebruik ik heel af en toe op de slaapkamer. Beneden is hij vervangen door de Nvidea Shield. Werkt beter, maar heeft ook een andere prijsje.
Ik heb wel een Smart TV, mis ik iets ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Beavbusi schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 13:39:
[...]

Ik heb wel een Smart TV, mis ik iets ? :P
Ligt er aan of je Smart TV een Steamapp heeft. Dan mis je inderdad wat ja :p Dan kan je namelijk hetzelfde als met een Steamlink.

Samsung iig :

https://www.homecinemamag...en-naar-smart-tv-samsung/

[ Voor 16% gewijzigd door Beakzz op 27-06-2018 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
Beakzz schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 13:42:
[...]

Ligt er aan of je Smart TV een Steamapp heeft. Dan mis je inderdad wat ja :p Dan kan je namelijk hetzelfde als met een Steamlink.

Samsung iig :

https://www.homecinemamag...en-naar-smart-tv-samsung/
Oh, ik heb een samsung ue49mu7000. Volgens mij kan dat dan al. Kan dat ook met een PS4 controller dan? Anders annuleer ik mijn bestelling wel weer.. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Beavbusi schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 13:44:
[...]

Oh, ik heb een samsung ue49mu7000. Volgens mij kan dat dan al. Kan dat ook met een PS4 controller dan? Anders annuleer ik mijn bestelling wel weer.. :p
Steam heeft standaard DS4 support en je kan pairen met een Samsung TV dus lijkt me echt heel vreemd als het niet kan. Gebruik het zelf niet dus dat zal je even moeten Googlen to be sure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Heel veel ervaringen hier:
Steam Link ervaringen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06 14:47
Komt wel nog een euro of 8 verzendkosten bij, maar ik heb hem direct nadat hij uitkwam full-price gekocht en nog steeds geen spijt van, ideaal voor party-games, maar ik gebruik hem bijvoorbeeld ook voor GTA V (SP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:37

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zag dat de steam link nu echt voor een megaprikke te krijgen is. (€ 2,75, ipv € 54,99). Ook kan je voor € 36,84 ook de controller kopen, of een bundel voor € 37,61. Nu heb ik al 2 PS4 controllers en een Nintendo Switch Pro controller. Voegt de steam controller dan echt nog wat toe in de games die ik zou kunnen gaan streamen? Het zou in mijn geval gaan om een paar Lego games. Ik heb begrepen dat je de PS4 controller simpel kunt koppelen aan de steam link, maar gaat mijn PS4 daar dan niet continu op reageren? Dat lijkt me namelijk ook behoorlijk irritant. En wellicht biedt de steam controller wel extra opties t.o.v. de PS4 controller.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:49
Jorgen schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 14:46:
Ik zag dat de steam link nu echt voor een megaprikke te krijgen is. (€ 2,75, ipv € 54,99). Ook kan je voor € 36,84 ook de controller kopen, of een bundel voor € 37,61. Nu heb ik al 2 PS4 controllers en een Nintendo Switch Pro controller. Voegt de steam controller dan echt nog wat toe in de games die ik zou kunnen gaan streamen? Het zou in mijn geval gaan om een paar Lego games. Ik heb begrepen dat je de PS4 controller simpel kunt koppelen aan de steam link, maar gaat mijn PS4 daar dan niet continu op reageren? Dat lijkt me namelijk ook behoorlijk irritant. En wellicht biedt de steam controller wel extra opties t.o.v. de PS4 controller.
De steamcontroller is er eentje waarvan je moet houden, ik vind het meer een leuke gadget dan een daadwerkelijk fijne controller. De afwerking en functionaliteit van de controller is naar mijn idee wel dik in orde, maar je moet wel maar net kunnen wennen aan de trackpads.
Ik heb er bijvoorbeeld wel Alien: Isolation mee uitgespeeld, daar kwam die naar mijn idee wel goed tot zijn recht maar bij Doom totaal niet.
Het ligt er dus maar net aan of je die 37.61 + verzendkosten het waard vind voor een controller waar je lekker mee kan kloten maar het niet zeker is of je 'm fijn vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Sale valt vies tegen. Games zoals DIRT zijn nog aardig aan de prijs (> 10 euro). Jammer!

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 20:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

De Warhammer40K: Dawn of War reeks is in de sale. Deel 1 met de expansions is echt een dikke aanrader voor 2,50 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-06 07:16
Cybergamer schreef op dinsdag 26 juni 2018 @ 00:19:
[...]

Dat klopt :)

Helaas geen flash deals meer :(
De summersale is al jaren een grote flop sinds de flash deals er niet meer zijn..

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Beakzz
iApp schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 20:37:
Sale valt vies tegen. Games zoals DIRT zijn nog aardig aan de prijs (> 10 euro). Jammer!
Dirt 4? Een game die een jaar oud is en 75% korting heeft? Ja dan zal je wel een hoop tegenvallers hebben in je leven. En als je de game zo graag wilt wat maakt die €4 dan uit?
itzmxtch schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 22:16:
[...]

De summersale is al jaren een grote flop sinds de flash deals er niet meer zijn..
Ja jammer he. Nu mogen we games binnen 2 uur refunden. Kan je beter flashdeals hebben die achteraf tegenvallen.

Het is net of die flashdeals de hele sale maakten, maar daar was ook dagelijks gezeur om. Alleen moest je dan impulsaankopen doen waar je nu wat langer over na kan denken.

Er zijn nog steeds goede deals en die zijn er elke week (weekdeals, midweekdeals en weekenddeals for precies dezelfde prijzen als in deze sale).

Misschien tijd om er geen groot ding van te maken.

[ Voor 48% gewijzigd door Beakzz op 27-06-2018 22:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BBTM
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-06 07:16
Beakzz schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 22:25:
[...]

Dirt 4? Een game die een jaar oud is en 75% korting heeft? Ja dan zal je wel een hoop tegenvallers hebben in je leven. En als je de game zo graag wilt wat maakt die €4 dan uit?

[...]

Ja jammer he. Nu mogen we games binnen 2 uur refunden. Kan je beter flashdeals hebben die achteraf tegenvallen.

Het is net of die flashdeals de hele sale maakten, maar daar was ook dagelijks gezeur om. Alleen moest je dan impulsaankopen doen waar je nu wat langer over na kan denken.

Er zijn nog steeds goede deals en die zijn er elke week (weekdeals, midweekdeals en weekenddeals for precies dezelfde prijzen als in deze sale).

Misschien tijd om er geen groot ding van te maken.
Bedankt om een nog groter bericht er aan te wijden, ik vind helemaal mooi.

Het klinkt voor mij alsof je al heel wat azijn weg gedronken hebt trouwens, geeft niet hoor. Kan gebeuren.

[ Voor 5% gewijzigd door BBTM op 27-06-2018 22:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jelloz
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-06 14:38
Vermaak me prima met Ori in de tussentijd.
Aan de backlog toegevoegd vandaag:
  • Vanishing of Ethan Carter
  • Besieged
  • Mini Metro
*edit, nu ik gestopt ben sinds een half jaar met pakje sigaretten à 6,50 / 7 € per dag weg te paffen geef ik veel makkelijker 5/10 € aan de steam sale uit.

Gelukkig wel weer een motor in bezit om benzine te verstoken.

[ Voor 39% gewijzigd door Jelloz op 28-06-2018 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
itzmxtch schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 22:33:
[...]

Bedankt om een nog groter bericht er aan te wijden, ik vind helemaal mooi.

Het klinkt voor mij alsof je al heel wat azijn weg gedronken hebt trouwens, geeft niet hoor. Kan gebeuren.
Geen probleem, want dat doe ik graag voor je. Zag dat je nog steeds moet wennen aan het idee dat de flash sales weg zijn dus dan leg ik het nog een keer extra uit waarom Valve daarin geen keuze (meer) heeft. Jij verwijt dat dan weer aan de azijn en ook dat is niet erg. Het is altijd iets externs toch?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-06 20:58

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Denken we even aan het niveau, heren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:36

Wailing_Banshee

You're Next

Ik heb me nog steeds aan mijn voornemen gehouden: alleen Dishonored: Death of the Outsider toegevoegd. Ben benieuwd of ik dat kan volhouden tot en met volgende week (het scheelde dit weekend dat toen ik aan het zoeken was, Steam nauwelijks reageerde :p)

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
@Jelloz vanishing of Ethan Carter is erg gaaf. Zit goed in elkaar. Wel qua besturing langzaam op sommige punten, maar een erg sterk verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankRicard
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-06 14:47
Jorgen schreef op woensdag 27 juni 2018 @ 14:46:
Zo'n controller blijft persoonlijk, maar zeker voor games die voor een controller zijn gemaakt (zoals de lego games) zou ik altijd een "gewone" controller gebruiken ipv die Steam controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:37

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoe werkt dat dan met de PS4? Gaat die reageren op mijn PS4 controller wanneer ik die met de steam link gebruik?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@Jorgen Als je die met BT gekoppeld hebt, dan zal de koppeling van je PS4 stoppen. Die reageert daar niet op.
Als bedraad is, dan volgens mij blijft de koppeling wel, maar gebruikt de controller geen BT op dat moment. Maar weet het niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18-06 10:54

Pykow

Angelo OTR

Vroeger keek je iedere avond na 19:00 uur of er iets in de sales kwam.
Tegenwoordig tonen ze alleen wat highlights om 19:00 uur en geen extra korting meer.

Ik heb torchlight 2 gekocht en vermaal me prima met deze game ;)
verder niks interessants tegengekomen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

My Steam Profile (from SteamDB)
  • Worth: 1329€ (994€ with sales)
  • Games owned: 290
  • Games played: 159 (54%)
  • Hours on record: 1,423.9h
Games kopen en ze nooit spelen is mijn zonde :)

TotalSpend 2018-06-13 05:29:59.300 $1,576.45
OldSpend 2018-06-13 05:29:59.300 $1,416.84

[ Voor 67% gewijzigd door DarthDavy op 29-06-2018 09:49 ]

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 22:46
Toch nog een laatste aankoop toegevoegd, Slay the Spire. Erg leuke roguelike cardgame, nog wel early access, maar met wekelijkse updates. Als je van dit soort games houdt, ga je dat tientje er aan gameplay echt uithalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:04

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Arunia schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 13:58:
@Jorgen Als je die met BT gekoppeld hebt, dan zal de koppeling van je PS4 stoppen. Die reageert daar niet op.
Als bedraad is, dan volgens mij blijft de koppeling wel, maar gebruikt de controller geen BT op dat moment. Maar weet het niet zeker.
Eenmaal gebruikt met een PC/Link moet je de PS4 controller altijd weer opnieuw koppelen met je PS4 door de USB kabel aan te sluiten aan de PS4. In de tussentijd kun je hm niet gebruiken op de PS4, dus die gaat idd niet reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:37

Sagat

Is pappa x2!

The Inquisitor schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 10:22:
[...]

Eenmaal gebruikt met een PC/Link moet je de PS4 controller altijd weer opnieuw koppelen met je PS4 door de USB kabel aan te sluiten aan de PS4. In de tussentijd kun je hm niet gebruiken op de PS4, dus die gaat idd niet reageren.
Ik heb inmiddels 4 joypads dus het is te overzien ;)
Verder kan je vooral de ps4 echt heel snel pairen, dus dat stelt weinig voor.

Maar als je maar 1 controller hebt een veel wisselt tussen beide systemen dan kan het irritant zijn/worden.
DarthDavy schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:48:

Dat is volgens mij het hele business model van steam ;)
Beetje als dikke mensen die lid zijn van de sportschool en nooit gaan (of ben ik daar wel de enige? :+ )

[ Voor 21% gewijzigd door Sagat op 03-07-2018 11:02 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
Toch weer 2 games ontdekt via de explore tab op Steam die me nu al een week bezig houden.

Ten eerste Superflight (€1,49):

https://store.steampowered.com/app/732430/Superflight/

Mooi stijltje, met verslavende gameplay. Echt zo'n game om even tussendoor op te pakken en een highscore neer te zetten.

Horizon Chase Turbo:

https://store.steampowere...9140/Horizon_Chase_Turbo/

Vrij recente game dus de korting is niet hoog, maar voor de nostalgische gamer die vroeger wegliep met de Lotus serie of Outrun zeker een aanrader. Gewoon een lekkere arcade racer en met 4-player splitscreen.Had de game al op IOS en is zelfs gratis te proberen op android volgens mij, maar op de pc (en waarschijnlijk consoles) speelt het wel een stuk beter.

[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 03-07-2018 11:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-06 22:54

makje

Professioneel prutser

hmm, de steam link staat nu op uitverkocht zie ik :'( net als de bundle maar die leek mij toch al niet zo interessant aangezien ik wel een PS4 controller heb.

5900x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermuskusrat
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13:14
Ik heb de link nog net kunnen meepakken zie ik dan. Ook zonder controller.

de levertijden werd al voor gewaarschuwd; Het wachten begint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:59
Ik vind deze sale ook ietwat tegenvallen. Momenteel 3 games gekocht:

- Jurassic World Evolution (niet in sale)
- Cuphead (toppertje! Wel controller gebruiken)
- Coffee Shop Tycoon (ook leuk!)

Ik heb Life is Strange, Jurassic Park: The Game, Ori and the Blind Forest, Turmoil en Into The Breach nog op m'n verlanglijstje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
DedSec85 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 12:22:
Ik heb Life is Strange nog op m'n verlanglijstje staan.
Waar wacht je nog op? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 09:51

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

DarthDavy schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 09:48:
  • Worth: 1329€ (994€ with sales)
  • Games owned: 290
  • Games played: 159 (54%)
  • Hours on record: 1,423.9h

TotalSpend 2018-06-13 05:29:59.300 $1,576.45
OldSpend 2018-06-13 05:29:59.300 $1,416.84
Dat kan ik beter :P
  • Worth: 1153€ (848€ with sales)
  • Games owned: 273
  • Games played: 118 (43%)
  • Hours on record: 2,056.5h
Ik heb alleen Skyrim Legendary Edition gekocht (dus niet de Special Edition). Ben nogal gek om op Steam 20 euro te betalen voor een spel dat op bijvoorbeeld G2A een tientje kost, puur omdat het een andere naam heeft.

Die Steam link heb ik overigens vorig jaar gekocht, maar buiten de buitengewoon mooie verpakking heb ik belachelijk weinig plezier uit dat ding kunnen halen :X Beeldkwaliteit bedroevend en bovendien maar 1080P, en dat over gigabit ethernet, en een GTX1080.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-06 20:44
Ik heb "The Forest" opgepakt. Tot nu toe echt een aanrader, veel vrijheid.. prachtige (creepy) sfeer. Vermaak me goed tot nu toe.

Zit nog te denken om FFXV te kopen en Deus Ex Mankind Divided... verder zit er niet veel bij voor mij tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:28

KipCurreh

Nightcrawler

Wellicht toch nog overstag gaan om Xcom 2 ; War of the Chosen aan te schaffen..

Zal dan ook enige wapenfeit worden in deze sale (gelukkig). Eerst nog even JWE verderspelen

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• requiem1991
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 15-04-2021
kuusj98 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:28:
[...]

Ik heb alleen Skyrim Legendary Edition gekocht (dus niet de Special Edition). Ben nogal gek om op Steam 20 euro te betalen voor een spel dat op bijvoorbeeld G2A een tientje kost, puur omdat het een andere naam heeft.

Die Steam link heb ik overigens vorig jaar gekocht, maar buiten de buitengewoon mooie verpakking heb ik belachelijk weinig plezier uit dat ding kunnen halen :X Beeldkwaliteit bedroevend en bovendien maar 1080P, en dat over gigabit ethernet, en een GTX1080.
Nou +1 zou ik zeggen

• Worth: 1924€ (1468€ with sales)
  • Games owned: 540
  • Games played: 297 (55%)
  • Hours on record: 2,163.5h
Helaas niet echt iets wat ik nog wil hebben in de Sale, heb World of Final Fantasy gekocht met 50% korting en ik heb er nu ongeveer 17 uur in zitten echt een aanrader voor mensen die van oldscool turn based JRPG (met Pokemon) houden.

Oja en Legacy of Kain :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-06 22:54

makje

Professioneel prutser

makje schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 11:17:
hmm, de steam link staat nu op uitverkocht zie ik :'( net als de bundle maar die leek mij toch al niet zo interessant aangezien ik wel een PS4 controller heb.
Huh, nu kan ik hem ineens wel kopen?. Alsnog maar gedaan :)

5900x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-06 11:55
Kanojo VR staat er weer niet tussen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinusRigida
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:18

PinusRigida

I put the p in pool.

Pffff...

Ik weiger even om te gaan kijken of ik ga weer geld opdoen om 50% kans toch niet te spelen of slechts eventjes.

Ik wacht gewoon op een aantal -voor mij- must-haves zoals Metro: Exodus en Dying Light 2...

Ik lees het hier nog en het is bij mij ook al een tijdje aan de gang: (te) veel games en (te) weinig tijd om te gamen...

Maar voor bovenstaande maak ik graag tijd alhoewel dat sowieso al met compromissen zal zijn zoals minder slaapuren, en die kan ik eigenlijk ook best gebruiken...

Volgende maand verlof, wellicht heb ik dan wat meer tijd maar tja... volgende maand is Metro: Exodus nog niet uit en eerlijk: de rest interesseert me niet meer. laatste games waar ik geld aan uitgegeven heb zitten nog maar bitter weinig speeluren in, eigenlijk zonde van het geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@makje Waarschijnlijk omdat mensen tussendoor ook nog annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:37

Sagat

Is pappa x2!

PinusRigida schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 15:19:
Volgende maand verlof, wellicht heb ik dan wat meer tijd maar tja... volgende maand is Metro: Exodus nog niet uit en eerlijk: de rest interesseert me niet meer. laatste games waar ik geld aan uitgegeven heb zitten nog maar bitter weinig speeluren in, eigenlijk zonde van het geld...
offtopic:
Daarom vind ik deze sales zo geniaal, dan koop je ipv van een game voor 60 euro, diverse andere games, en als je van indie games houdt misschien wel meer dan 10.

Maar enige wat je kan doen is selectief zijn, of accepteren dat je sommige spellen maar 1x opstart. Ikzelf hanteer daar het 'arcade' principe voor.
Vroeger in een spelhal kon je voor een gulden een potje spelen. Dus voor een spel van 5 euro moet ik hem dan 5x spelen, en daabij vind ik eigenlijk een half uur of uurt ook wel een geldig equivalent. De echt leuke games worden dan uiteindleijk toch wel meer gespeeld en de slechte......ach voor die bedragen kan je het wel hebben, ik lig er niet wakker van. Is toch altijd leuk om iets voor het eerst te proberen.

Of idd refunden, als een spel echt niet bij me past doe ik dat ook.

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 03-07-2018 15:44 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:07

JanAd

Wind’s howling

Ik heb mij al goed geamuseerd met Kingdoms and Castles. Doet me wat aan de oude settlers denken, gewoon basic bouwen en verdedigen zonder dat het complex wordt. Na Frostpunk en They Are Billions, een meer relax bouwspel.

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Laatst online: 12:10

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Voor mij is de sale eigenlijk al wel voorbij. Vanochtend mijn laatste spel meegepakt. De totale schade is nu:
- Slay the Spire (geweldige roguelike cardgame)
- Dex (cyberpunk platformer/adventure)
- Shardlight (adventure van dezelfde makers van Primordia)
- Geostorm (doet me denken aan Lara Croft GO, leuke puzzelspel)

En een game die ik heb gekocht en gerefunded is Space Colony, onstabiel en teveel micro-micromanagement. Totaal nog geen 2 tientjes armer. :)

En al de event cards die ik vanaf nu krijg gaan ook de market op. Ik ben tevreden met het leuk uitziende level 7 badge. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-06 20:10
Ligt het aan mij of is het mbt deze sale niet zo best met Steam? Ik probeer al dagen mijn trading cards te krijgen, maar elke keer haak ik of omdat de store ontzettend traag is of een foutmelding geef. Het lukt uiteindelijk allemaal wel, maar met veel reloads; foutmeldingen wegklikken of traag ladende pagina's.

Maar goed; inmiddels heeft iedereen gepimpt met zijn/haar uitgaven. Nu gaan we pimpen met het aantal discoverde games:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/cUFVzzm.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Laatst online: 18-06 19:19

JoeZuCK

_Fonz > all.

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/e93dNJ/Screenshot_20180704_070720.png

Zelfde probleem hier @grote_oever.

[ Voor 15% gewijzigd door JoeZuCK op 04-07-2018 07:10 ]

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Ik heb alleen Football Manager 2018 gekocht.
Maar die heb ik al refunded gekregen omdat
het spel toch niks voor mij was.

Vroeger was het veel leuker met flash sales
jagen. Nu blijven de prijzen hetzelfde.

Conclusie: een goedkope Steam sale voor mij deze zomer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik mis de flash sales totaal niet meer. Ik vind dit wel relaxed. :)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

grote_oever schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:44:
Ligt het aan mij of is het mbt deze sale niet zo best met Steam? Ik probeer al dagen mijn trading cards te krijgen, maar elke keer haak ik of omdat de store ontzettend traag is of een foutmelding geef. Het lukt uiteindelijk allemaal wel, maar met veel reloads; foutmeldingen wegklikken of traag ladende pagina's.
Deed er gisteren een uur over om 1 keer de queue door te werken... (en dan krijg je alleen kaartjes die je al meerdere keren hebt... En niet één van de twee waar je er nog maar 0 van hebt!)

En dan werkt die queue eindelijk, krijg je alleen spelletjes te zien in de categoriën die je had aangegeven dat je daar géén interesse in hebt...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
Bijna 4000? dacht dat ik stoer was... Hoe kom je aan zoveel? Klik je de reeks ook door wanneer je geen kaarten krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Wailing_Banshee schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 08:25:
[...]

Deed er gisteren een uur over om 1 keer de queue door te werken... (en dan krijg je alleen kaartjes die je al meerdere keren hebt... En niet één van de twee waar je er nog maar 0 van hebt!)

En dan werkt die queue eindelijk, krijg je alleen spelletjes te zien in de categoriën die je had aangegeven dat je daar géén interesse in hebt...
Probeer je het niet toevallig tijdens de spitsuren? Dan krijg ik namelijk wel een foutmelding, maar het is nu gewoon mijn taak voor ik naar bed ga en dat gaat steeds goed eigenlijk. Heb 3 badges gemaakt zonder veel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Beakzz schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:41:
[...]

Probeer je het niet toevallig tijdens de spitsuren? Dan krijg ik namelijk wel een foutmelding, maar het is nu gewoon mijn taak voor ik naar bed ga en dat gaat steeds goed eigenlijk. Heb 3 badges gemaakt zonder veel problemen.
Rond 21:00. En als dat spitsuur is, heb ik pech, want daarna sluit ik meestal mijn PC af...

En ik heb al 39 kaartjes gekregen en heb dus 0 van nr2 en 0 van nr 8 :p En sommige heb ik al een stuk of 6 van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Wailing_Banshee schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 10:46:
[...]

Rond 21:00. En als dat spitsuur is, heb ik pech, want daarna sluit ik meestal mijn PC af...

En ik heb al 39 kaartjes gekregen en heb dus 0 van nr2 en 0 van nr 8 :p En sommige heb ik al een stuk of 6 van...
Dan zet je toch gewoon die je teveel heb te koop en koop je die je mist weer terug? Kan anders ook wel kijken of ik jouw missende kaartjes heb, want kom nu toch niet meer aan een complete badge.

En ja 7 tot 9 is zeker spits op Steam dus dat verklaart een hoop. Ik sluit meestal af tussen 1 en 3 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Beakzz schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 11:10:
[...]

Dan zet je toch gewoon die je teveel heb te koop en koop je die je mist weer terug? Kan anders ook wel kijken of ik jouw missende kaartjes heb, want kom nu toch niet meer aan een complete badge.

En ja 7 tot 9 is zeker spits op Steam dus dat verklaart een hoop. Ik sluit meestal af tussen 1 en 3 :+
Er zijn genoeg trading bots op het discussie forum van de Steam Trading Card Group die 1:1 traden
Gewoon trade request doen en wordt automatisch ingevuld door de bot :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee

Wailing_Banshee

You're Next

Oh, ik ga zeker traden, maar dan eerst met m'n partner! Het ging er mij om dat al die moeite moet doen voor kaartjes die ik al heb :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
Wailing_Banshee schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 11:20:
Oh, ik ga zeker traden, maar dan eerst met m'n partner! Het ging er mij om dat al die moeite moet doen voor kaartjes die ik al heb :p
Aha partnerruil. Ja iedereen zijn ding hé :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

grote_oever schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 09:02:
[...]

Bijna 4000? dacht dat ik stoer was... Hoe kom je aan zoveel? Klik je de reeks ook door wanneer je geen kaarten krijgt?
Neuh, ik klik alleen bij sales als er wat te halen valt aan kaarten. Anders niet.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-06 21:50

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
Het was weer leuk en gezellig, maar het einde is in zicht...

Afbeeldingslocatie: https://image.prntscr.com/image/JMbzCxqWRau9UcDajKWq0g.png

Geniet nog ff vlug van de sale, en daarna lekker naar buiten want het is mooi weer. Hopelijk zien we elkaar weer bij de volgende sale! XD

[ Voor 34% gewijzigd door Cybergamer op 04-07-2018 20:51 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Registratie: Februari 2014
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

Ik heb het beschaafd gehouden dit jaar met slechts 3 aankopen:
  • Mad Max voor slechts €4,99. Het verbaast me dat ik dit spel voor deze prijs niet in de verschillende lijstjes voorbij heb zien komen. Hoewel niet zo goed ontvangen door verschillende critici waren spelers wel behoorlijk enthousiast
  • Motorsport Manager voor €8,74. Beetje wisselende reviews, maar wilde me wel weer eens storten op een managementgame. En gezien de recente successen van Max leek me dit dan wel een leuk thema
  • Sid Meier's Pirates! voor €2,49. Nostalgietrip deze remaster van Pirates!, Voor dit geld kon ik 'm niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Zijn er nog Tweakers die een game in de Alien-game hebben gewonnen en hoeveel speeltijd heeft daar ingezeten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-06 17:03
kuusj98 schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 13:28:
[...]

Ik doe mee :)

• Worth: 3213€ (2578€ with sales)
  • Games owned: 570
  • Hours on record: 0.0h
Snap overigens niet waarom hij denkt dat ik 0,0 uur gespeeld heb?

Ik heb deze sale nog niets gekocht. Sinds ze het nieuwe sale model hebben aangenomen koop ik eigenlijk nooit meer iets. Voorheen had je dagelijks andere goede aanbiedingen maar nu is alles elke dag in de aanbieding en daarom springt er niets echt uit. Wel jammer (voor Steam) want ik kocht altijd superveel games in de sale.

[ Voor 12% gewijzigd door EnigmaNL op 04-07-2018 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
EnigmaNL schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 21:13:
[...]

Komt door de privacyinstellingen van je Steam-account, niet alle info is dan voor steamdb zichtbaar.

Ik schiet volgens die site hard op richting de 10.000 uur. Overigens grotendeels veroorzaakt door het farmen van steamcards, tikt hard aan als ASF 10+ games tegelijk speelt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-06 21:50

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Topicstarter
Sempy schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 21:12:
Zijn er nog Tweakers die een game in de Alien-game hebben gewonnen en hoeveel speeltijd heeft daar ingezeten? :)
Wel gespeeld, maar helaas niets gewonnen. (Denk ong. 2 uur)

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Sempy schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 21:12:
Ik heb er een uur of 250 (met script) inzitten maar zonder resultaat. Maar er waren gemiddeld ook 1.000.000+ mensen mee bezig, dan worden de kansen gewoon niet zo heel groot :P

Verder bijzonder weinig gekocht maar dat geeft niet. Backlog genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-06 17:18
EnigmaNL schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 21:13:
[...]

Ik doe mee :)

• Worth: 3213€ (2578€ with sales)
  • Games owned: 570
  • Hours on record: 0.0h

Ik heb deze sale nog niets gekocht. Sinds ze het nieuwe sale model hebben aangenomen koop ik eigenlijk nooit meer iets. Voorheen had je dagelijks andere goede aanbiedingen maar nu is alles elke dag in de aanbieding en daarom springt er niets echt uit. Wel jammer (voor Steam) want ik kocht altijd superveel games in de sale.
Ik had EVGA Precision eerst via steam, software programma voor mijn GPU die altijd aan stond als PC aan stond, 2600 uur binnen paar maanden bij elkaar gehaald en nu denk die Steam site dat ik gemiddeld 38h een game heb gespeeld?
https://steamdb.info/calculator/76561197987661286/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fylax
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-11-2024
Steam Link out of sale, jammer, had er graag een gehad ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Fylax schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 02:52:
Steam Link out of sale, jammer, had er graag een gehad ;(
Tja, voor dat geld zou je hem alleen al voor de HDMI-kabel, ethernet kabel en prima 5 volt voeding kopen :P

Niet verbazingwekkend dat ie weg is voor dat geld. Maar de ondersteuning was al stervende, ik vrees dat ie niet meer terug komt.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
IceStorm schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 21:35:
[...]

Ik heb er een uur of 250 (met script) inzitten maar zonder resultaat. Maar er waren gemiddeld ook 1.000.000+ mensen mee bezig, dan worden de kansen gewoon niet zo heel groot :P

Verder bijzonder weinig gekocht maar dat geeft niet. Backlog genoeg.
Op reddit las ik ergens dat ze mensen met scripts er tussen uit haalde. Ook geen idee hoe ze daaraan kwamen, maar las wel zoiets. Ook niet ontdenkbaar overigens, maar ik heb geen idee welke script je gebruikte.

Moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal snap waarom je 250 uur aan z'n game gaat besteden.

[ Voor 8% gewijzigd door grote_oever op 05-07-2018 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Toch nog even JC3 meegepikt, en straks Spintires mudrunner, deze kost als je de gewone Spintires hebt nu nog maar 2,99... tsjah, dat is wel erg goedkoop natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Weemism schreef op woensdag 4 juli 2018 @ 21:07:
Ik heb het beschaafd gehouden dit jaar met slechts 3 aankopen:
  • Mad Max voor slechts €4,99. Het verbaast me dat ik dit spel voor deze prijs niet in de verschillende lijstjes voorbij heb zien komen. Hoewel niet zo goed ontvangen door verschillende critici waren spelers wel behoorlijk enthousiast
[
Vaak al eens veel goedkoper geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

InF.Inc schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 09:03:
[...]

Vaak al eens veel goedkoper geweest.
Een triple A spel met 75% korting nòg goedkoper dan 5 euro? Dat is wel kras...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
Weemism schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:02:
[...]

Komt ondertussen ook uit 2015. Volgens mij heb ik hm vorig jaar gekocht voor $3,99 bij bundlestars ofzo.
Al met al leuke game, ik heb me er mee vermaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@grote_oever Ik heb zelf 1 dagje tussendoor wat potjes gedaan, maar dat schoot niet op. Wel een macro gebruikt om de knop ingedrukt te kunnen houden. Ga er absoluut niet vanuit dat ik ergens maar kans maak.

@Magic Misschien dat er een 4k versie komt? Geen idee eigenlijk. Die van mij gaat tzt vervangen worden door een htpc. Maar dat duurt nog wel even.

[ Voor 26% gewijzigd door Arunia op 05-07-2018 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
grote_oever schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:43:
[...]

Op reddit las ik ergens dat ze mensen met scripts er tussen uit haalde. Ook geen idee hoe ze daaraan kwamen, maar las wel zoiets. Ook niet ontdenkbaar overigens, maar ik heb geen idee welke script je gebruikte.

Moet eerlijk zeggen dat ik niet helemaal snap waarom je 250 uur aan z'n game gaat besteden.
Hier even source code viewen en dan zoeken op "cheated"
https://steamcommunity.com/saliengame/play/

zie ook: https://www.reddit.com/r/...s_you_cheated_in_saliens/
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/q0wqfoh5uz711.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Toch nog ff FFXV meegepikt (50% korting). Nog nooit een Final Fantasy gespeeld, maar deze zag er toch wel lekker uit. En als het niets is, hebben we nog een refund optie ;-).

Bij mij is de schade ook beperkt gebleven met enkel The Forest en FFXV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06 07:19
overdoseh schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:26:
Toch nog ff FFXV meegepikt (50% korting). Nog nooit een Final Fantasy gespeeld, maar deze zag er toch wel lekker uit. En als het niets is, hebben we nog een refund optie ;-).

Bij mij is de schade ook beperkt gebleven met enkel The Forest en FFXV.
Foei !! beginnen met 6 eerst he :P dan tot 10 en dan 15 :D

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik vind de Final Fantasy reeks toch wel slecht afgeprijsd, vooral de oude delen. Ik wil ze best kopen maar dan moet het voor een schijntje zijn. :P

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
The Inquisitor schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:54:
Toch nog even JC3 meegepikt, en straks Spintires mudrunner, deze kost als je de gewone Spintires hebt nu nog maar 2,99... tsjah, dat is wel erg goedkoop natuurlijk :P
Ja die kon ik ook niet laten liggen. Niet dat ik de eerste ooit gespeeld heb en ik gok dat ik die ooit in een Humble Bundle heb gekregen. Maar wel van plan deze een kans te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-06 23:47
Trinsec schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:44:
Ik vind de Final Fantasy reeks toch wel slecht afgeprijsd, vooral de oude delen. Ik wil ze best kopen maar dan moet het voor een schijntje zijn. :P
Ja, Final Fantasy IX heeft maar 30% korting, in het verleden was dat geloof ik wel beter :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 09:51

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

The Inquisitor schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:54:
Ah, bedankt.. Ik stond namelijk op het punt om deze op de PS4 store te kopen voor 13,99 O-)
De originele Spintires was ook vermakelijk, deze is (als ik een paar video's mag geloven) een stukje beter.

Vooralsnog heb ik al een hoop plezier aan Skyrim met een aantal mods, dat spel gaat echt gewoon niet dood, ook na 7 jaar niet.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor

The Inquisitor

Greetings weaklings

Topicstarter
kuusj98 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:56:
[...]

Ah, bedankt.. Ik stond namelijk op het punt om deze op de PS4 store te kopen voor 13,99 O-)
De originele Spintires was ook vermakelijk, deze is (als ik een paar video's mag geloven) een stukje beter.
Idem, best wat uurtjes in het origineel gestoken dus meer+beter+gratis DLC lijkt me de 3 euro wel waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 15:28

KipCurreh

Nightcrawler

Enkel War of The Chosen voor XCOM2 aangeschaft, ging -33% af..

Ging hem zowiezo kopen eigenlijk.. Had niet veel interesse in deze sale..
Geef mij maar de eindejaars sale, dan zit je iets meer in het gamen door de donkere dagen en minder weer ;)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ketho schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 11:55:
[...]

Ja, Final Fantasy IX heeft maar 30% korting, in het verleden was dat geloof ik wel beter :/
Ik geloof niet dat ik ooit meer dan 50% korting heb gezien op de FF-reeks. Is al een aantal jaren zo, zelfs met de oude titels. Gezien wie de publisher is (Square Enix) verbaast dat mij niet echt, maar het kon beter. :P
KipCurreh schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:06:
Goeie aankoop. Een vriend van me zit intens hiervan te genieten. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Trinsec op 05-07-2018 12:09 ]

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnze
  • Registratie: November 2010
  • Niet online
Magic schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 08:04:
[...]

Tja, voor dat geld zou je hem alleen al voor de HDMI-kabel, ethernet kabel en prima 5 volt voeding kopen :P

Niet verbazingwekkend dat ie weg is voor dat geld. Maar de ondersteuning was al stervende, ik vrees dat ie niet meer terug komt.
Dan had ik er beter nog een tweede gekocht als reserve :( In house streaming vind ik geniaal. De lag is voor mij niet storend, zelfs niet bij shooters (al ga ik daar misschien een fractie vaker dood dan normaal maar ik ben toch al geen pro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK

JoeZuCK

_Fonz > all.

Weemism schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 10:02:
[...]

https://isthereanydeal.co...ge:game/info?plain=madmax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCP_IP
  • Laatst online: 13-04 21:24
Ik zoek een spel maar kom niet op de naam, iemand enige idee?

Het is een wat ouder spel uit 2010 gok ik, een race spel waarbij de auto's op elkaar konden schieten.
Verder herinner ik me iets van een level langs een strand waarbij het donker was. ( het is niet veel info, maar hoop dat iemand dit herkend)

[ Voor 29% gewijzigd door TCP_IP op 05-07-2018 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
TCP_IP schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 13:55:
Ik zoek een spel maar kom niet op de naam, iemand enige idee?

Het is een wat ouder spel uit 2010 gok ik, een race spel waarbij de auto's op elkaar konden schieten.
Ik vermoed dat je het over Blur hebt (Wiki link). Mocht het zo zijn, dan heb je wat steam betreft helaas pech, daar staat ie niet meer op

[ Voor 7% gewijzigd door Lanfear89 op 05-07-2018 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
Iemand ervaring met Warhammer Vermintide 2? Game is volledig langs me heen gegaan... zag hem toch wel bij de toppers van 2018 staan op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TCP_IP
  • Laatst online: 13-04 21:24
Lanfear89 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 13:58:
[...]

Ik vermoed dat je het over Blur hebt (Wiki link). Mocht het zo zijn, dan heb je wat steam betreft helaas pech, daar staat ie niet meer op
JA! dat is hem, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-06 07:19
KipCurreh schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 12:06:

Ging hem zowiezo kopen eigenlijk.. Had niet veel interesse in deze sale..
Geef mij maar de eindejaars sale, dan zit je iets meer in het gamen door de donkere dagen en minder weer ;)
long war 2 mod :D

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wee Man
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:08
Mijn vermoedelijk definitieve schade:

Defense Grid: The Awakening
Cook, Serve, Delicious (beide)
Fallout 4 GOTY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:50
grote_oever schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 20:44:

Maar goed; inmiddels heeft iedereen gepimpt met zijn/haar uitgaven. Nu gaan we pimpen met het aantal discoverde games:

[afbeelding]
dan mag je nog wel even wat meer gaan kijken .. hier mijn lijst

Afbeeldingslocatie: https://s15.postimg.cc/h6y6wu3tn/image.jpg

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
ravw schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 16:58:
[...]

dan mag je nog wel even wat meer gaan kijken .. hier mijn lijst

[afbeelding]
Oke, lama :) Tis duidelijk; ik ben niet zo stoer :)

Maar je hebt gewoon 1000x zo'n queue langs lopen. 10.000 keer een game weg geklikt en minimaal 1000x je leeftijd ingevoerd :) We hebben duidelijk een winnaar hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:50
grote_oever schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 17:04:
[...]

Oke, lama :) Tis duidelijk; ik ben niet zo stoer :)

Maar je hebt gewoon 1000x zo'n queue langs lopen. 10.000 keer een game weg geklikt en minimaal 1000x je leeftijd ingevoerd :) We hebben duidelijk een winnaar hier.
nee games die me niets lijken gaan gelijk door , zonder leeftijd in te vullen , denk dat ik meer dan de helft overslaat als ik een foto van de game ziet ...

En aangezien er de laatste jaren veel zooi aan games zijn die mij niets doen gaan ze gelijk weg

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 13:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Op de valreep nog wat gekocht, maar weer eens problemen bij steam met de verwerking ervan.... Hopelijk komt het vandaag nog door, geld al afgeschreven, maar nog niets te zien in de bibliotheek }:|

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weemism
  • Niet online

Weemism

Es el Pollo Diablo!

rockhopper schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 18:19:
Op de valreep nog wat gekocht, maar weer eens problemen bij steam met de verwerking ervan.... Hopelijk komt het vandaag nog door, geld al afgeschreven, maar nog niets te zien in de bibliotheek }:|
Ik heb gemerkt dat als ik de zoekfunctie gebruik in m'n game library en dan zoek op de naam van de game die ik net heb gekocht deze wel ineens als zoekresultaat verschijnt ook al staat ie niet in de lijst. Misschien dat dat soelaas biedt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik zal es kijken, overigens ook geen kaarten gekregen dus sowieso maar even een ticket aangemaakt voor de aankoop. Want wie weet hoe lang het duurt voor er een reactie komt ;)

Helaas bied de zoekfunctie ook geen oplossing (het spel komt niet te voorschijn)
Ik zag nog wat staan dat het met ideal 2 uur kan duren, maar normaal heb ik er nog nooit last van gehad, zelfs niet tijdens sales... Dus budget cuts at steam?

-edit-
En inderdaad twee uur later verschijnen de spellen. Bedankt voor het meedenken.

[ Voor 50% gewijzigd door rockhopper op 05-07-2018 20:37 ]

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overdoseh
FFXV toch maar gerefund.. vond dat hij niet lekker speelde.. (te) lage FPS. Toch verraste me wel een beetje met m´n GTX 1070. Wellicht dat het met aan mijn i5-7600 lag.

Schade beperkt gebleven bij enkel en alleen The Forest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Ik ben benieuwd, ik heb ook FFXV windows edition gehaald, helaas is deze week m'n hdd gestorven zodat ik even moet wachten om te testen. M'n ssd kan FFXV niet aan (spel is te groot met bijna 80GB)

Pagina: 1 2 3 4 Laatste