"When you grow up your heart dies"
Weinig downforce circuit hierCaptainPanda schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:30:
Wat nou 'auto's hebben binnen 2 seconden van elkaar last van vuile lucht'? Deze heren laten zien hoe het nu echt moet!
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
En VET naar P1.
People as things, that’s where it starts.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nee 14DutchCrownNL schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:32:
VER terug naar P12?
Verwijderd
Zelfde minimaal. Heel simpel, zonder Ferrari en Mercedes motor ga je geen kampioen worden komende jaren.PatrickC schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:31:
Jammer... die race pace van de Red Bulls valt toch wel erg tegen en dat wordt volgend seizoen alleen maar slechter met de Honda motoren.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Jep, hij probeerde even een bochtje achterstevoren te nemen, liep niet zo goed af.DutchCrownNL schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:32:
VER terug naar P12?
Verwijderd
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2018 16:34 ]
Ja raar?PatrickC schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:33:
Nu zal het gezeik bij Max wel weer gaan beginnen... zucht....
Haters everywhere but I don’t really care
OnzinVerwijderd schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:33:
Slechte race Max. Tenzij het technisch is.
[ Voor 31% gewijzigd door Dennism op 08-07-2018 16:35 ]
Kort daarvoor riep hij al op de radio dat hij schade had toch? Ben benieuwd wat er aan de hand was.PatrickC schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:33:
Nu zal het gezeik bij Max wel weer gaan beginnen... zucht....

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Waarom een fout, de techniek kan hem ook in de steek gelaten hebben.RoD schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:33:
VER toch schade na dat momentje met RAI? Toch weer een fout gemaakt uiteindelijk die hem de kop kost, vermoed ik... Heb het moment nog steeds niet terug gezien.
Ik snap die discussie over fouten niet zo. RIC valt uit en ik hoor bijna niemand over fouten... raarrrr....
Op BOT, die duikelt dadelijk nog van het podium afDennism schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:34:
Kimi nu volle druk op lewis ook
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Stuk naast de baan misschien de oorzaak?sjaool schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:35:
[...]
Waarom een fout, de techniek kan hem ook in de steek gelaten hebben.
Ik snap die discussie over fouten niet zo. RIC valt uit en ik hoor bijna niemand over fouten... raarrrr....
Haters everywhere but I don’t really care
Denk het wel, hij ging ook vrij hard over het gras in Maggots en Becketts toen hij aan het verdedigen was.RoD schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:33:
VER toch schade na dat momentje met RAI? Toch weer een fout gemaakt uiteindelijk die hem de kop kost, vermoed ik... Heb het moment nog steeds niet terug gezien.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Waiting on the world to change

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 37% gewijzigd door Franco10 op 08-07-2018 16:36 ]
Nou, mijn voorgevoel klopte dus. Het kan ook niet alle dagen feest zijn, zijn resultaat over de afgelopen races is nog altijd goed en hij heeft weer aangetoond sneller te zijn dan zijn teamgenoot. Jammer dat het materiaal hem in de steek lietGrrrrrene schreef op zondag 8 juli 2018 @ 10:59:
[...]
Wat betreft de race: ik ben bang dat het voor VER geen geweldige race gaat worden en dat RIC zelfs voor hem eindigt. Waarom? Geen idee, zo'n voorgevoel heb ik gewoon. Een paar highs op een rij, maar de "low" zit eraan te komen.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
En hele weekend gewoon flink voor Ricciardo ook.DaniëlWW2 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:36:
Echt, kon Max voor het eerst eens voor Ricciardo komen te staan in het WDC, dan dubbele SC en versnellingsbak kapot. Niet te geloven.
Bensimpel
Positieve meneer
Hebben ze auto's verwisseld ofzo, telks versnellingbak problemen bij rbr..RoD schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:35:
Versnellingsbak dus, dan had het dus waarschijnlijk weinig te maken met dat momentje met RAI eerder.
😆 - Denk ook eens om ;)
Hij glijdt alle kanten op, gaat ie niet houden.Dj-sannieboy schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:36:
BOT z’n banden te oud..
Zou kunnen. Maar de spin hebben we ook nog.
Die gedachte had ik ook, maar dan moet er vooraan nog wat gebeuren en daar geloof ik niks van. De gaten zijn nu te groot voor 2 rondjesBarres B. schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:37:
hmmm, als Max uitvalt dan gaat Ric toch altijd naar het podium?
Dan mag hij wel snel een paar vleugels krijgen van de heer Mateschitz...Barres B. schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:37:
hmmm, als Max uitvalt dan gaat Ric toch altijd naar het podium?
Balen hoor dat zijn geweldige reeks zo ten einde komtRobertdj schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:37:
Max brake by wire probleem en daarna vast in z'n 1 volgens channel4.
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.
Hij klaagde al over wire probleem in het begin. Toen was alles nog ok aldus het team. Maar blijkbaar toch niet volgehouden.Robertdj schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:37:
Max brake by wire probleem en daarna vast in z'n 1 volgens channel4.
Zal er toch "iets" zijn geweest. Jammer, als er geen materiaalpech was geweest, had ie RIC voorbij gekund in het WDC.Vos schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:38:
[...]
Hij klaagde al over wire probleem in het begin. Toen was alles nog ok aldus het team. Maar blijkbaar toch niet volgehouden.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Sneller dan 3 van de 6 Renault-aangedreven bolides, zowel qua Q als in race pace als ik me niet vergis
Het is eigenlijk gewoon P6 naar P2, want van P20 naar P6 komen de top 3 auto's sowieso.iichel schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:40:
Toch wel weer dikke shit dat HAM van P20 naar P2 rijdt. Kimi ook 'gewoon' weer op het podium.
En de safety cars hielpen ook flink. Zo geweldig vind ik het dus niet.ThomasG schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:40:
[...]
Het is eigenlijk gewoon P6 naar P2, want van P20 naar P6 komen de top 3 auto's sowieso.
[ Voor 85% gewijzigd door Lasmibalsingh op 08-07-2018 16:42 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Daar dacht Bottas in Paul Ricard toch heel anders over. Hij moest ze vandaag gewoon voorbij.ThomasG schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:40:
[...]
Het is eigenlijk gewoon P6 naar P2, want van P20 naar P6 komen de top 3 auto's sowieso.
Dat er zo meer mogen volgen!
Waiting on the world to change
Nu is HAM weer DotD, gaat weer lekker

[ Voor 25% gewijzigd door Grrrrrene op 08-07-2018 16:42 ]
Het failliet van F1 mooi beschreven.DaniëlWW2 schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:41:
Maar weer een typische race. Kimi torpedeert Hamilton en krijgt 10 seconden straf. Alsnog podium. Lewis klimt ban P18 terug naar P2 door heel veel geluk met SC's. Vettel wint met nekklachten en Bottas lijkt keihard genaaid te zijn met teamorders/banden...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hmm dat heb ik gemist, hoe krijg jij die info?-ION- schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:39:
Max heeft tijdens de race 2 of meer fail modes moeten aanzetten. Dus technische problemen waren er sowieso.
Always look on the bright side of life.
https://www.formula1.com/en/vote.html?britain2018
Hier staat Hamilton?Grrrrrene schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:42:
Vettel DotD, ik had het HAM meer gegund, maar ja... Niks verkeerd gedaan
Stond in beeld dat het Hamilton wasGrrrrrene schreef op zondag 8 juli 2018 @ 16:42:
Vettel DotD, ik had het HAM meer gegund, maar ja... Niks verkeerd gedaan
Eigenlijk wel ja.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1