Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Vooral Gil de Ferran werd even een kopje kleiner gemaakt. Jobs for the boys, vriendje van Zak Brown en zijn dochter hokt met Stoffel. Williams met twee bagger paydrivers en ern auto die linksaf wil als men rechtsaf stuurt en vice versa.
En daarna Zak Brown en Claire Williams interviewen
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

PSN: xMaurice93
Wat is daar het praktisch nut van? De andere suspension parts zullen ook gewoon volgens dezelfde spec geproduceerd zijn.
Als er iemand is die ik een win gun is het Bottas wel, die heeft al veel pech gehad dit seizoen.Maurice079 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 14:37:
Zou Ferrari (en met name Vettel) absoluut de overwinning gunnen hier. Ze zien er heel sterk uit! Benieuwd hoe de Q-pace van RB zich verhoudt tot het middenveld.
[ Voor 32% gewijzigd door mark-k op 07-07-2018 14:41 ]
EDIT: hoezo uitkwalificeerd? Het is P3 jonguh! Met excuus.
[ Voor 14% gewijzigd door Rene44 op 07-07-2018 14:51 ]
Prost ontwikkelt niks. Prost zit er als prestigeobject. Heel Renault F1 is een prestigeproject, een project dat er maar weinig van bakt.Rene44 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 14:50:
Dat gat met de Renault-motoren, Sauber die works Renault uitkwalificeerd. Au au au. Ik weet niet wat ze Prost betalen om met zn snuit in de garage te zitten maar het kan niet genoeg zijn.
EDIT: hoezo uitkwalificeerd? Het is P3 jonguh! Met excuus.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat bedoelde ik eigenlijk ookDaniëlWW2 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 14:54:
[...]
Prost ontwikkelt niks. Prost zit er als prestigeobject. Heel Renault F1 is een prestigeproject, een project dat er maar weinig van bakt.
Typisch Franse cultuur. Hoog van de toren blazen en chauvinisme ten top, maar inhoudelijk en organisatorisch is het erg zwak. Abiteboul is wat dat betreft de belichaming hiervan. Arrogant, loze beloftes en natrapperij. Walgelijk persoon.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 14:54:
[...]
Prost ontwikkelt niks. Prost zit er als prestigeobject. Heel Renault F1 is een prestigeproject, een project dat er maar weinig van bakt.
Verwijderd
Chauvinist zoals 99% van de Fransen. Hoop wel dat ze het volgend jaar een stuk beter gaan doen. Zou leuk zijn als je 5 teams hebt die vooraan kunnen strijden.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 14:54:
[...]
Hij zal er enkele miljoenen krijgen voor elke race in de pitsstraat zitten op kosten van Renault. Zelf doet hij vrij weinig essentieels voor het team, dus ik zou het ook doen.Rene44 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 14:57:
[...]
Dat bedoelde ik eigenlijk ookDat hij zn naam laat verbinden aan zulk lachwekkend 2e-rangs spul..ik hoop dat ie zich goed laat bezoldigen.
Bee.nl schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 14:58:
[...]
Typisch Franse cultuur. Hoog van de toren blazen en chauvinisme ten top, maar inhoudelijk en organisatorisch is het erg zwak. Abiteboul is wat dat betreft de belichaming hiervan. Arrogant, loze beloftes en natrapperij. Walgelijk persoon.
Laten we wel eerlijk zijn. Mercedes, Honda en Ferrari zitten er ook om prestige. Het verschil is dat Mercedes en Ferrari wel presteren, en Honda vrijwel ongelimiteerd geld naar het probleem gooit. Ik zou echt benieuwt zijn naar hoeveel Honda nu uitgeeft. Maar dat hoort in het algemene topic.Verwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 14:58:
[...]
Chauvinist zoals 99% van de Fransen. Hoop wel dat ze het volgend jaar een stuk beter gaan doen. Zou leuk zijn als je 5 teams hebt die vooraan kunnen strijden.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Yes!RocketKoen schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:04:
Has stroll crashed yet?
En rode vlag...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Yesss... gaat goed met de Bingo kaart dit weekend !RocketKoen schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:04:
Has stroll crashed yet?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Denk niet dat die dat gaat redden...ATS schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:06:
Gas nu wel iets tijd om te sleutelen...
Gasly, niet Hartley hè...
Wow mijn stream loopt achter... Zie dit nu pas.Rivanov schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:03:
Daar gaat STR weer....
De auto heeft gewoon een ontwerpfout. Morgen bij Ziggo een interview met Paddy Lowe.Spotmatic schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:07:
Wat was dat met Stroll? Hij stuurde amper de bocht in en de achterkant brak al uit.
En ja Stroll
[ Voor 3% gewijzigd door Dj-sannieboy op 07-07-2018 15:09 ]
Maar ook n grote inputfout tussen t stuur en t stoeltje.Pierre schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:08:
Volgens Paddy Lowe zijn er een aantal ontwerp fouten bij de Williams goh
Edit: Oeh en ik had de 'Stroll causes a red flag' goed gegokt
[ Voor 12% gewijzigd door mark-k op 07-07-2018 15:10 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

1 GRO 1:28.895Sir_Lion schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:10:
GAS heeft toch gewoon al een tijd gezet?
2 GAS 1:29.657
3 MAG 1:31.413
Als je met iemand géén medelijden hoeft te hebben...jgj82 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:11:
Ik krijg langzaam medelijden met Lance Stroll...
Ik niet, hij is n prutser en verprutst het, zo gaat het nou eenmaal. Als hij nou door risico nemen zou crashen of omdat er wat afbreekt ofzo zou ik nog medelijden kunnen hebben, maar hij doet het driekwart van de tijd gewoon zelf omdat hij iets debiels doet.jgj82 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:11:
Ik krijg langzaam medelijden met Lance Stroll...
Tja 'gewoon'.... Dan zou dat toch ook 'gewoon' tijdens de tests naar voren gekomen zijn zou je denken?Dj-sannieboy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:08:
[...]
De auto heeft gewoon een ontwerpfout. Morgen bij Ziggo een interview met Paddy Lowe.
En ja Stroll
Maar wel dramatisch hoor, dat jong. 7 uit 10 races niet kwalificeren. Minstens (?) zovele races brokken.
Het is een beetje zielig aan het worden...
I know, maar het is echt pijnlijk aan het worden.. Nu Sirotkin ook...Rivanov schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:11:
[...]
Als je met iemand géén medelijden hoeft te hebben...
Precies, dus waarom mensen over hem hebben over sleutelen etc. snap ik dan niet. Tenzij ze eigenlijk HAR bedoelen, maar dat redden ze sws niet.
De voorophanging is op verzoek van de FIA vervangen. Dat heeft men voor de kwali moeten doen. Waarschijnlijk dat men dat bedoeld?Sir_Lion schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:13:
[...]
Precies, dus waarom mensen over hem hebben over sleutelen etc. snap ik dan niet. Tenzij ze eigenlijk HAR bedoelen, maar dat redden ze sws niet.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Daar kan ik ook nog in komen, als GAS niet al een tijd had gezet. Dus het was al duidelijk dat het gesleutel al klaar was.Wom schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:15:
[...]
De voorophanging is op verzoek van de FIA vervangen. Dat heeft men voor de kwali moeten doen. Waarschijnlijk dat men dat bedoeld?
Wel geluk dat SIR uit de grindbak kwam.
[ Voor 8% gewijzigd door Pierre op 07-07-2018 15:17 ]
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 07-07-2018 15:17 ]
Het is sowieso de schuld van Williams dat ze zo'n prakbak rijden, maar Stroll zn rijstijl (sturen met de pijltjestoetsen) helpt dan ook niet mee.Hippocampus schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:16:
Grappig, bij de eerste is het Strolliebollie die niet kan sturen, bij de tweede is het ineens de schuld van Williams![]()
Wel geluk dat SIR uit de grindbak kwam.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
mark-k schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:17:
[...]
Het is sowieso de schuld van Williams dat ze zo'n prakbak rijden, maar Stroll zn rijstijl (sturen met de pijltjestoetsen) helpt dan ook niet mee.

Op softs ipv mediums..demonic schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:17:
P4 voor VER. +0.7s

Ja hoor.....weet alleen niet hoe hij er dan uit komtDj-sannieboy schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:15:
Zou de Williams met DRS open door de bocht kunnen?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Grind onder de wielen?Spotmatic schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:14:
Bijna exact hetzelfde probleem als Stroll...
Vergeet HAR niet!Amphiebietje schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:18:
Tune net in, en zie dat ik nu al Bingo!! heb dit weekend (GRO, VER, STR crash).
Hij heeft net gewoon gezegd dat hij op Medium rijdt hoor.thijszor schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:18:
Olav heeft nog niet echt door dat hamilton op mediums rijdt volgens mij. P3 (of nu P4) voor max is niet echt iets om vrolijk van te worden hoor..
Misschien dat die auto beter wordt na een crash, slechter kan niet.hansvk schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:18:
[...]
Ja hoor.....weet alleen niet hoe hij er dan uit komt
Ja, maar die stond niet in mijn rijtje...
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
hoe kan je dan halve sec langzamer dan ham op mediums netjes vinden? Dat is dus ruim één seconde (en met partymode nog veel meer)..Qu3st schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:19:
[...]
Hij heeft net gewoon gezegd dat hij op Medium rijdt hoor.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat was toch ook al lang duidelijk? Dit is geen RBR circuit.thijszor schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:20:
[...]
hoe kan je dan halve sec langzamer dan ham op mediums netjes vinden? Dat is dus ruim één seconde (en met partymode nog veel meer)..
Flickr PSN ID= cheironnl
Gisteren te lang gefeest waarschijnlijkcheiron schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:24:
Stoffel jonge, bijna een seconde op je teamgenoot
Een na slechtste, SIRDaniëlWW2 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:25:
Nou, drie auto's hebben geen tijd gezet en Vandoorne is dus de slechtste...
Eeeh en Sirotkin dan?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 15:25:
Nou, drie auto's hebben geen tijd gezet en Vandoorne is dus de slechtste...
Geen tijd gezet.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt, plaats dan ook wat de bron was zodat iedereen het begrijpt, bv Ziggo, Channel 4, Sky etc
- Laat de reacties in de trant van Ziggo/Olav/Jack/etc is allemaal zo slecht, achterwegen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2018
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2018 - deel 1 besproken worden.
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
- IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1