Die boven op die kar? Na wat proberen lukte het mij met 200-210 km/h over die schans te karren. Kwam precies goed uitguido66 schreef op zondag 2 februari 2020 @ 08:50:
Ik kreeg al eerder de kans tijdens een Forzathon live event. Inderdaad niet moeilijk. Die op het vliegveld daarentegen... dat kost wel redelijk wat pogingen.
Potent Porsche season event race ... dit kan alleen in de winter 

* Fuelke in de Porsche die je nog net rechts achter de sneeuwploeg ziet wegrijden.

* Fuelke in de Porsche die je nog net rechts achter de sneeuwploeg ziet wegrijden.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Het zijn ook altijd die afgeprijsde Scania's he
Ze staan altijd vervelend overdwars op de weg
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
https://www.trueachieveme...hievements?gamerid=548366Fuelke schreef op zondag 2 februari 2020 @ 13:18:
Ik moet nog drie bonusborden, twee ervan zijn in dat Mudkickers park, die lijken me ook niet zo makkelijk, plus ik heb er ook nog een bovenop een huis staan, ergens in een haarspeldbocht van een driftzone.
@guido66 die haalde ik na veel pogingen op een knullige manier, ik vloog op de zijkant net tegen het bord aan
Heb bijna alles al gehaald.... ben redelijk no-life wat Forza betreft (heb Forza 3, 4, 5, 6 en 7 bijna allemaal op 100% en zelfde geldt voor de Horizons...)
Dat doet me denken aan Driver SF, waar je trucks gebruikt als strategische blocks..Fuelke schreef op zondag 2 februari 2020 @ 19:33:
Potent Porsche season event race ... dit kan alleen in de winter
[Afbeelding]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Dan zit jij denk ik - net als ik - op level 10 in Forza Hub?kevlar01 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 10:15:
[...]
https://www.trueachieveme...hievements?gamerid=548366
Heb bijna alles al gehaald.... ben redelijk no-life wat Forza betreft (heb Forza 3, 4, 5, 6 en 7 bijna allemaal op 100% en zelfde geldt voor de Horizons...)
Tier 13 - 23.656 points.DaMarcus schreef op maandag 3 februari 2020 @ 11:08:
[...]
Dan zit jij denk ik - net als ik - op level 10 in Forza Hub?
Die bedoel je toch? Waar je wekelijks gift credits van kan claimen?
Die bedoel ik inderdaad jakevlar01 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 11:11:
[...]
Tier 13 - 23.656 points.
Die bedoel je toch? Waar je wekelijks gift credits van kan claimen?
Maar holy crap, Tier 13 is netjes!
Oh fuck, die Forza hub, die vergeet ik echt altijd...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Forza Hub? Gift Credits..? Mis ik iets??
Rotterdam
Ik vergeet daar ook altijd mijn rewards te claimen 
Achja, heb toch 90+ miljoen credits, dus kom niks te kort
Jammer dat bij de Rimac (Forzathon 80% reward) de Gear ratio's niet aan te passen zijn, vrij zeker dat het ding dan een hogere top kon hebben... Nu stopt het bij 414km/h
Jammer dat bij de Rimac (Forzathon 80% reward) de Gear ratio's niet aan te passen zijn, vrij zeker dat het ding dan een hogere top kon hebben... Nu stopt het bij 414km/h

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Ja, op de Forza Hub (Windows App) of https://rewards.forzamotorsport.net kan je je level etc zien, en credits claimen (1x per week)
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
OMG hoe kom je aan zoveel?MK_ schreef op maandag 3 februari 2020 @ 14:13:
Daar kan je een kasteel mee kopen
Geen idee of er dan nog wat veranderd aan de gameplay als je dat doet..
Als je de autoverhuur koopt kan je daar geld mee verdienen
Jeetje nooit geweten, kon de credits tenminste goed gebruiken! ThanksMK_ schreef op maandag 3 februari 2020 @ 14:15:
[...]
Ja, op de Forza Hub (Windows App) of https://rewards.forzamotorsport.net kan je je level etc zien, en credits claimen (1x per week)
Rotterdam
Elke vrijdag even redeemenGS88 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 15:56:
[...]
Jeetje nooit geweten, kon de credits tenminste goed gebruiken! Thanks
Geldt voor alle Forza versies. Is toch mooi meegenomen.
Heb eigenlijk in geen enkele Forza game een tekort aan ingame credits gehad bedenk ik me nu...
Ik heb al heel lang geen Forza Motorsport 7 meer gespeeld maar elke week komen de credits er bij
Renault Clio Concept dinges voor 9 miljoen credits. dat harkt weer lekker aan in het totaal aantal credits.
Renault Clio Concept dinges voor 9 miljoen credits. dat harkt weer lekker aan in het totaal aantal credits.
Oh maar die heb ik al allemaalToolkiT schreef op maandag 3 februari 2020 @ 15:10:
[...]
OMG hoe kom je aan zoveel?
Daar kan je een kasteel mee kopen
Geen idee of er dan nog wat veranderd aan de gameplay als je dat doet..
Als je de autoverhuur koopt kan je daar geld mee verdienen
Gewoon, spelen
Graag gedaanGS88 schreef op maandag 3 februari 2020 @ 15:56:
[...]
Jeetje nooit geweten, kon de credits tenminste goed gebruiken! Thanks
Jij hebt wel de ultra deluxe?MK_ schreef op maandag 3 februari 2020 @ 17:16:
[...]
Oh maar die heb ik al allemaal
Gewoon, spelenGeen rare, hacky dingen gedaan
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Oh ja, ik heb de Ultimate EditionTouchdomex schreef op maandag 3 februari 2020 @ 17:43:
[...]
Jij hebt wel de ultra deluxe?Dan krijg je een huis extra om mee te beginnen namelijk
Weet niet of het geld was maar sowieso Forzapoints.MK_ schreef op maandag 3 februari 2020 @ 17:51:
[...]
Oh ja, ik heb de Ultimate EditionMet VIP Membership, dan krijg je ook geld *2 zeker?
Gebeurt er nog wat bijzonders als je zeg Edinburgh Castle koopt?
een filmpje ofzo?
Wel dubbele race credits, en iets van XP volgens mij.Touchdomex schreef op maandag 3 februari 2020 @ 17:52:
[...]
Weet niet of het geld was maar sowieso Forzapoints.
Ik zou het niet meer weten zeggen, al meer dan een jaar geledenToolkiT schreef op maandag 3 februari 2020 @ 18:52:
[...]
Gebeurt er nog wat bijzonders als je zeg Edinburgh Castle koopt?
een filmpje ofzo?
Moet je je daar nog voor aanmelden ergens? Net even ingelogd met mijn MS ID maar zie overal nul staanMK_ schreef op maandag 3 februari 2020 @ 14:15:
[...]

Normaal niet. Juiste Microsoft account?MoietyMe schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:10:
[...]
Moet je je daar nog voor aanmelden ergens? Net even ingelogd met mijn MS ID maar zie overal nul staan
Ja, zie de juiste gamertag bovenaan staan. Ik speel het via de Xbox Beta app, weet niet of dat nog wat uit maakt. Zou ik raar vinden in ieder geval
Hmmm... Ik stel voor een support ticket aan te makenMoietyMe schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:22:
[...]
Ja, zie de juiste gamertag bovenaan staan. Ik speel het via de Xbox Beta app, weet niet of dat nog wat uit maakt. Zou ik raar vinden in ieder geval
Bedankt voor de link, wist niet dat het zo ook kon, ik ging altijd via de app op de Xbox (of via het FH4 menu)MK_ schreef op maandag 3 februari 2020 @ 14:15:
[...]
Ahh, misschien dat je wel de app moet installeren? Dat heb ik zojuist gedaan. Kijken of dat helpt.MK_ schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:27:
[...]
Hmmm... Ik stel voor een support ticket aan te makenZou moeten werken
De website is nog van VreugerFuelke schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:35:
[...]
Bedankt voor de link, wist niet dat het zo ook kon, ik ging altijd via de app op de Xbox (of via het FH4 menu)
Lijkt me onwaarschijnlijk, wat ik had de app eerst ook niet. Msar goed, proberen kan geen kwaadMoietyMe schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:38:
[...]
Ahh, misschien dat je wel de app moet installeren? Dat heb ik zojuist gedaan. Kijken of dat helpt.
Hmm, dan zal ik maar een ticket openenMK_ schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:45:
[...]
De website is nog van VreugerDe App's kwamen later pas
[...]
Lijkt me onwaarschijnlijk, wat ik had de app eerst ook niet. Msar goed, proberen kan geen kwaad
Edit: Inmiddels zie ik wel wat dingen verschijnen op de website
Oh, in de app had ik mij aangemeld voor de rewards. Kennelijk moet je je tegenwoordig toch ergens voor aanmelden/mee akkoord gaan.
[ Voor 23% gewijzigd door MoietyMe op 03-02-2020 23:00 ]
Oh, kan ik me niet herinneren... Raar dat ze dat dan niet ook op de website navragenMoietyMe schreef op maandag 3 februari 2020 @ 22:47:
[...]
Hmm, dan zal ik maar een ticket openen
Edit: Inmiddels zie ik wel wat dingen verschijnen op de website
Oh, in de app had ik mij aangemeld voor de rewards. Kennelijk moet je je tegenwoordig toch ergens voor aanmelden/mee akkoord gaan.
Ik moet nog steeds met die laatste DLC aan de gang gaan. Anders heb ik niet alle Horizon's op 100% staan
Gamertag: timmie271
Aanrader hoor.timmie271 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 11:05:
Ik moet nog steeds met die laatste DLC aan de gang gaan. Anders heb ik niet alle Horizon's op 100% staan
Zowel Fortune Island als Lego Speed Champions zijn mega tof.
Probleen is de allerlaatste update eigenlijkkevlar01 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 11:26:
[...]
Aanrader hoor.
Zowel Fortune Island als Lego Speed Champions zijn mega tof.

https://www.trueachievements.com/series/Forza-Horizon
Met de rest heb ik mij al goed vermaakt
FM3/FM5/FM6/FM7 staan ook op 100%
Seasonal Danger sign gehaald ... door 170m ver te springen en perfect te landen op een huis 

Wel gehaald?Fuelke schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 10:46:
Seasonal Danger sign gehaald ... door 170m ver te springen en perfect te landen op een huis
[Afbeelding]
Heb gisteren direct de AE86 gescoord en getuned.
Verder 100% ik dit seizoen komend weekend
Ja, doordat ik op de vier wielen landde (ook al was dat op het dak van het huis) was het een geldige poging.
Wat een lelijke velgen voor de AventadorFuelke schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 10:46:
[Afbeelding]
Ben toch geen lambo purist. Ik zou dit rollen.timmie271 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 12:26:
[...]
Wat een lelijke velgen voor de Aventador![]()
![]()
Zelfde als dat ik carbon weld velgen heb onder mijn Ferrari FF
Vind de standaard velgen vaak het mooist en die wil ik dan ook wel graag houdenTouchdomex schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 12:31:
[...]
Ben toch geen lambo purist. Ik zou dit rollen.
Zelfde als dat ik carbon weld velgen heb onder mijn Ferrari FFGewoon omdat het de lichtste zijn qua gewicht
Al mijn Mercedessen krijgen Brabus velgentimmie271 schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 13:21:
[...]
Vind de standaard velgen vaak het mooist en die wil ik dan ook wel graag houden
@timmie271 Dit is de Forza Edition van de auto, als ik me niet vergis zijn dat de velgen die daar standaard opzitten.
Want ik schroef zelden andere velgen onder mijn auto's.
Ah ja. Die zijn al zo lelijk iddFuelke schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 13:38:
@timmie271 Dit is de Forza Edition van de auto, als ik me niet vergis zijn dat de velgen die daar standaard opzitten.
Ik krijg echt de **** van die Trial... Niemand kan gewoon racen
Leuk dat ik eerste of 2de wordt, maar als de rest consequent als laatste achter blijft heb je er nog 0,00niks aan
Oké, dus alle speedtraps en speedzones op 3-sterren levert dus geen achievement op? Hmmppff...

Hij is inderdaad best lastig, deze keer. Lukte mij pas na drie keer. We kunnen samen een poging wagen?MK_ schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 18:59:
Ik krijg echt de **** van die Trial... Niemand kan gewoon racenLeuk dat ik eerste of 2de wordt, maar als de rest consequent als laatste achter blijft heb je er nog 0,00niks aan
Gamertag: antikriz
Welke speed trap hero level ben je? Je krijgt een achievement als je level 10 haalt.Rossi46 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 00:13:
Oké, dus alle speedtraps en speedzones op 3-sterren levert dus geen achievement op? Hmmppff...
Thanks voor bet aanbod, maar naar lang stressen is het opvallend genoeg toch geluktcjpostma schreef op zondag 9 februari 2020 @ 13:59:
[...]
Hij is inderdaad best lastig, deze keer. Lukte mij pas na drie keer. We kunnen samen een poging wagen?

Daar ben ik al ruim overheencjpostma schreef op zondag 9 februari 2020 @ 14:02:
[...]
Welke speed trap hero level ben je? Je krijgt een achievement als je level 10 haalt.
Zag dat je wel een achievement behaalt als je voor alle PR-stunts 3-sterren hebt. Ik moet er nog een paar
Was dat niet in FH3 ook al zo dat je ze allemaal moest doen voor je de achievements kreeg?Rossi46 schreef op zondag 9 februari 2020 @ 17:13:
[...]
Daar ben ik al ruim overheenDus die heb ik een tijdje geleden al gehad.
Zag dat je wel een achievement behaalt als je voor alle PR-stunts 3-sterren hebt. Ik moet er nog een paar
Heb ondertussen de game 3d5h19m gespeeld en kan wat dat betreft nog altijd zeggen dat deze game mij positief heeft verrast. ik ben geen console gamer en ik had uberhaupt nog nooit iets van forza gezien. Eén van de dingen die goed in elkaar zitten is de handling omdat het natuurlijk arcade is maar toch is het 'wallbangen' en het door bomen/muren heen rijden iets dat genoeg snelheidsverlies oplevert dat afremmen vrijwel altijd sneller is.
Ik moet wel zeggen dat ik niet weet hoe lang de game leuk blijft omdat vooral het club concept niet goed te zijn uitgewerkt. Uberhaupt ben ik nog nooit iemand van de GoT club tegengekomen, ingame chat zit niet in de game dus het houd daar al snel op. Ook mis ik de club vs club races en de club vs leaderboard content zoals die wel in TDU2 zat.
In TDU2 vond ik 'follow the leader' en 'keep your distance' echt heel tof. Daar kon je in PVE context tegen leaderboard aanrijden. Bij follow the leader krijgt afwisselend één persoon de fakkel en die ziet het volgende checkpoint. Gaat deze persoon door het checkpoint dan zien de andere racers dit checkpoint. Als je voorbij de persoon met de fakkel was dan moet je omkeren. Pas wanneer iedereen door het checkpoint is krijgt een nieuw persoon de fakkel. Hierdoor komt het er op neer dat je voor een snelle tijd super dicht achter elkaar moet gaan rijden en steeds de persoon met de fakkel voor moet laten. Precision driving dus.
Bij keep your distance heb je X minuten op zoveel mogelijk meter af te leggen waarbij de meter alleen oploopt wanneer iedereen tussen Y en Z meter zit (bijvoorbeeld 10-50 meter).
Wat doen de veteranen online in deze game?
Ik moet wel zeggen dat ik niet weet hoe lang de game leuk blijft omdat vooral het club concept niet goed te zijn uitgewerkt. Uberhaupt ben ik nog nooit iemand van de GoT club tegengekomen, ingame chat zit niet in de game dus het houd daar al snel op. Ook mis ik de club vs club races en de club vs leaderboard content zoals die wel in TDU2 zat.
In TDU2 vond ik 'follow the leader' en 'keep your distance' echt heel tof. Daar kon je in PVE context tegen leaderboard aanrijden. Bij follow the leader krijgt afwisselend één persoon de fakkel en die ziet het volgende checkpoint. Gaat deze persoon door het checkpoint dan zien de andere racers dit checkpoint. Als je voorbij de persoon met de fakkel was dan moet je omkeren. Pas wanneer iedereen door het checkpoint is krijgt een nieuw persoon de fakkel. Hierdoor komt het er op neer dat je voor een snelle tijd super dicht achter elkaar moet gaan rijden en steeds de persoon met de fakkel voor moet laten. Precision driving dus.
Bij keep your distance heb je X minuten op zoveel mogelijk meter af te leggen waarbij de meter alleen oploopt wanneer iedereen tussen Y en Z meter zit (bijvoorbeeld 10-50 meter).
Wat doen de veteranen online in deze game?
[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 10-02-2020 16:22 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Ik ben Er net achter gekomen dat je bij Auctions kan zoeken op gamertag.. maar volgens mij kan je nog steeds niet filteren op de auto's die je nog niet hebt
Hoe doen jullie dat als je al heel veel auto's hebt?
Rotterdam
Je kan een lijst zien met auto's die je nog niet hebt (weet even niet exact waar in het menu), maar ik denk dat er niets anders opzitten dan deze lijst met de hand vastleggen en 1 voor 1 invoeren als zoekopdracht in de AH.GS88 schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 07:47:
Ik ben Er net achter gekomen dat je bij Auctions kan zoeken op gamertag.. maar volgens mij kan je nog steeds niet filteren op de auto's die je nog niet hebt![]()
Je kan als je nieuwe auto's zoekt, filteren op 'owned' of 'not owned'.cjpostma schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:57:
[...]
Je kan een lijst zien met auto's die je nog niet hebt (weet even niet exact waar in het menu), maar ik denk dat er niets anders opzitten dan deze lijst met de hand vastleggen en 1 voor 1 invoeren als zoekopdracht in de AH.
Op die manier kan je zien welke je nog moet en kan je daar actief op zoeken in de Auction House mocht je dat willen.
Zou handig zijn als je ook op duplicate kan filteren, voor zover ik weet gaat dat niet.
Die dubbele gooi ik zelf namelijk op de auctin house. Legendaries en Forza Editions zijn meestal binnen 1 minuut alweer verkocht
Je kan als je in het tabblad Cars zit op een knop "Car Collection" hier kan je alle auto's zien die in de game zitten, dus ook de gene die je alleen uit challenges en wheelspins krijgt.cjpostma schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 13:57:
[...]
Je kan een lijst zien met auto's die je nog niet hebt (weet even niet exact waar in het menu), maar ik denk dat er niets anders opzitten dan deze lijst met de hand vastleggen en 1 voor 1 invoeren als zoekopdracht in de AH.
Zo, volledige serie op 100%, 50G achievement binnen 
Tevens: nieuwe update:
https://forzamotorsport.net/en-us/news/fh4_series_19

Same here:MK_ schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 20:30:
Zo, volledige serie op 100%, 50G achievement binnen
Iemand anders ook problemen met de DS4 controller? Iets met een laatste update?
De focus po is ook te koop i.v.m valentijnsdag
https://forums.forzamotor...ay-in-Forzathon-Shop.aspx
En nu heb ik alle po cars eindelijk.
[ Voor 9% gewijzigd door MisterJD op 14-02-2020 10:35 ]
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Kut, kan ik Forzathon dingen uitgeven ook als ik op afstand zit?
Speel jij een Xbox game met een Playstation controller???MoietyMe schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 21:52:
Iemand anders ook problemen met de DS4 controller? Iets met een laatste update?
Geintje... wat zijn precies de problemen?
wat is er zo bijzonder aan die Focus?MisterJD schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 10:34:
De focus po is ook te koop i.v.m valentijnsdag
De 80% completion bonus voor deze series is de BMW M3 GTS, die moeilijk te vinden is / was, de afgelopen weken heb ik er af en toe een paar zien verschijnen in het auction house, met prijzen die rond de 10 miljoen credits lagen.
[ Voor 10% gewijzigd door Fuelke op 14-02-2020 13:09 ]
Ik ben nu voor het eerst eens begonnen met de seasons challenge.. en dan is er een moment waar je co-op moet doen, ik heb nog niet eerder coop gedaan.
Kan je dat gewoon met iedereen doen of moet je eerst vrienden zijn?
Rotterdam
Ik was de afgelopen maand weer begonnen met spelen en was op zoek naar de M3 GTS en de Pista.. Mijn geluk kan niet op heb dit seizoen al klaar.Fuelke schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 13:09:
De 80% completion bonus voor deze series is de BMW M3 GTS, die moeilijk te vinden is / was, de afgelopen weken heb ik er af en toe een paar zien verschijnen in het auction house, met prijzen die rond de 10 miljoen credits lagen.
BTC €94.837,08
Je kan je gewoon bij de challenge aanmelden en dan misschien een paar minuten wachten tot er een volgende ronde begint. Je speelt dan met andere spelers, waar je geen vrienden van hoeft te zijn.GS88 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 14:52:
Ik ben nu voor het eerst eens begonnen met de seasons challenge.. en dan is er een moment waar je co-op moet doen, ik heb nog niet eerder coop gedaan.
@koelebobes Ik had maanden niet gespeeld, en de eerste week dat ik weer begon te spelen was de 488 Pista te winnen in een Trail Event
Het is van de zeldzaamste auto's, net als de ford capri fe. Tevens wilde ik mijn car collection compleet hebben waaronder alle pre order cars. Heb tot nu toe dan ook alle auto's in de game gewoon omdat het kan.
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Ah ok, maar qua rijeigenschappen gewoon een focus dus?MisterJD schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 13:13:
[...]
Het is van de zeldzaamste auto's, net als de ford capri fe. Tevens wilde ik mijn car collection compleet hebben waaronder alle pre order cars. Heb tot nu toe dan ook alle auto's in de game gewoon omdat het kan.
Meer een collectors item, dan gameplay dingetje..
Ook maar even Forza gekocht voor de pc , is er toevallig ook een Tweakers crew ? Of hoe dat ook mag heten in Forza 😂
psn: taker-mart
Staat ook in de eerste regel van de OP 
Dit seizoens LFA en 917 LH alweer binnen, en de 100.000.000 CR grens doorbroken
Dit seizoens LFA en 917 LH alweer binnen, en de 100.000.000 CR grens doorbroken

Om de een of andere reden is de savegame verloren gegaan op mijn Xbox en moet ik weer opnieuw beginne? 
Iemand hier tips voor?
Iemand hier tips voor?
Haha, nee ik speel met een xbone controller, maar een vriend was hier laatst en hij speelt met een DualShock. En toen dat niet werkte sloot ik er ook eentje aan. En ze werden simpelweg niet herkent door Forzakevlar01 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 11:43:
[...]
Speel jij een Xbox game met een Playstation controller???
![]()
Geintje... wat zijn precies de problemen?

Heeft de Xbox geen cloud ??DaMarcus schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:02:
Om de een of andere reden is de savegame verloren gegaan op mijn Xbox en moet ik weer opnieuw beginne?
Iemand hier tips voor?
psn: taker-mart
Yikes, knap vervelendDaMarcus schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:02:
Iemand hier tips voor?

Vriend van me had het laatst ook, support ticket aangemaakt... Maar ze konden niks voor hem beteken

Jawel, want zo sync je ook tussen PC en Xbox. Maar blijkbaar was het op de cloud weg, dus dan lokaal ook
[ Voor 25% gewijzigd door MK_ op 18-02-2020 09:03 ]
Je kan misschien proberen op een ander apparaat Forza te installeren, en kijken of er vanuit de cloud een werkende savegame daar terecht komt. Maar ik geef het niet heel veel kans.DaMarcus schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:02:
Iemand hier tips voor?
Mocht dat niet werken zijn er wellicht Tweakers met veel CR die je financieel weer op weg kunnen helpen (ben zelf de komende dagen niet in de buurt van mijn pc)
MK_ schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 09:02:
[...]
Yikes, knap vervelend
Vriend van me had het laatst ook, support ticket aangemaakt... Maar ze konden niks voor hem beteken
Heb meerdere pogingen getracht om in de hoop een goeie savegame terug te halen maar de savegame die in de cloud staat, zegt dat ik weer vanaf level 1 mag beginnen.cjpostma schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 12:25:
[...]
Je kan misschien proberen op een ander apparaat Forza te installeren, en kijken of er vanuit de cloud een werkende savegame daar terecht komt. Maar ik geef het niet heel veel kans.
Mocht dat niet werken zijn er wellicht Tweakers met veel CR die je financieel weer op weg kunnen helpen (ben zelf de komende dagen niet in de buurt van mijn pc)
Ik heb geen idee hoe je centjes van een ander kan ontvangen via Forza Horizon 4. Maar als jullie een donatie willen doen, dan ben ik jullie daar zéér dankbaar voor
Volgens mij is de enige manier via het auction gedeelte. Jij kan bijvoorbeeld een Ford Focus van 25k(?) te koop zetten voor 500k. Rinse and repeatDaMarcus schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 12:59:
Ik heb geen idee hoe je centjes van een ander kan ontvangen via Forza Horizon 4. Maar als jullie een donatie willen doen, dan ben ik jullie daar zéér dankbaar voorIk ben lid van de GoT-club op FH4 en mijn username is DaMarcusNL.
Sowieso even aankaarten bij Forza, ik weet dat die vriend van me toen eenmailig wat credits + wagens heeft gekregenDaMarcus schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 12:59:
[...]
[...]
[...]
Heb meerdere pogingen getracht om in de hoop een goeie savegame terug te halen maar de savegame die in de cloud staat, zegt dat ik weer vanaf level 1 mag beginnen.
Ik heb geen idee hoe je centjes van een ander kan ontvangen via Forza Horizon 4. Maar als jullie een donatie willen doen, dan ben ik jullie daar zéér dankbaar voorIk ben lid van de GoT-club op FH4 en mijn username is DaMarcusNL.
Maar zal straks wel kijken of ik iets kan doneren
@DaMarcus ik heb even voor je gekeken, maar er is geen manier om geld/auto's/... te giften

Veilingen is denk ik de enige manier..MK_ schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:12:
@DaMarcus ik heb even voor je gekeken, maar er is geen manier om geld/auto's/... te giften
Gister trouwen een goede deal gehad.. eergister voor de grap een bod van 15K gedaan op een 911turbo met politie livery en totaal vergeten.. kom ik gister terug blijk ik hem gewonnen te hebben.. de stock versie is 150K
Dus goedkoop kopen en duur verkopen is een verdien model dat mogelijk kan helpen..
Ik koop ook bijna al mijn auto's op de veiling. Als je een beetje geluk hebt scheelt dat echt tonnen met geldToolkiT schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 11:37:
[...]
Veilingen is denk ik de enige manier..
Gister trouwen een goede deal gehad.. eergister voor de grap een bod van 15K gedaan op een 911turbo met politie livery en totaal vergeten.. kom ik gister terug blijk ik hem gewonnen te hebben.. de stock versie is 150K
Dus goedkoop kopen en duur verkopen is een verdien model dat mogelijk kan helpen..
Auto's kopen? Je krijgt ze toch allemaal uit de wheelspins?
Ja alle auto's 30x ofzoMK_ schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:28:
Auto's kopen? Je krijgt ze toch allemaal uit de wheelspins?
Ook een paar keer gedaan, maar ik word altijd zo van die auctions waarbij je op het laatste moment overboden wordtMoietyMe schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 13:06:
[...]
Ik koop ook bijna al mijn auto's op de veiling. Als je een beetje geluk hebt scheelt dat echt tonnen met geld.

Ik heb juist een paar maanden geleden expres mijn save game op de pc proberen te verwijderen om helemaal opnieuw te beginnen. Om de game opnieuw te spelen zonder "frame limit"DaMarcus schreef op maandag 17 februari 2020 @ 18:02:
Iemand hier tips voor?
Ik vind FH4 één van de beste race games ooit. Er zit zoveel variatie in en het blijft leuk.
Vroeger speelde ik de Forza games op de xbox met een controller. Ik had toen al buttklckers en een stuur op en (voor destijds) een high-end PC.
Altijd gedacht: wat zou het toch gaaf zijn op deze games op de PC te kunnen spelen.
Die wens kwam uit met FH4. FH4 kreeg ook nog eens data out ondersteuning waardoor ik deze game kon spelen met
- Buttkicker
- GS-5 seat
- SimXperience AccuForce ( met simcommander4 FFB die stukken beter is)
- SFX100 chassismover
- SFX100 seat belt tensioner
Dus ik was helemaal gelukkig, totdat bleek dat de AccuForce en Forza games combo er voor zorgde dat de GPU gelimiteerd werd.
Hierdoor zat ik "locked" op max 45-55 fps. Zodra de USB stekker van de AccuForce er in zat
Enorm balen. Met wat tweaken kreeg de game net op 60fps of asphalt, maar nog steeds frame drops op de off-road secties. Hoewel ik de game best regelmatig gespeeld heb, ben ik er uiteindelijk toch mee gestopt.
Eind vorig jaar heeft een AccuForce gebruiker de oplossing gevonden

Het schijnt dat bij de AccuForce de FFB 2x wordt doorgegeven en dat zorgt voor een limit van de frame rate
Een waarde in je save game veranderen, ergens diep begraven op je pc, geeft de oplossing.
Nu heb op mijn Samsung 49" een constante 120fps V-sync en een GPU gebruik van 98%
Omdat ik last heb van een tennis arm, speel ik op dit moment met automatisch schakelen aan.
Forza Horizon 4 is eigenlijk de enige game waarbij ik voor mijn gevoel daar mee weg kom.
In ACC, Iracing of R3E voelt dat helemaal verkeerd aan.
Ik heb nu de FFB heel licht staan ivm mijn arm, terwijl de motion, buttkickers en GS-5 gewoon lekker voluit staan. Met een gamepad spelen vind ik eigenlijk niet zo leuk meer.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Bijzonder.. Na de update van Forza die de Xbox vanmorgen geïnstalleerd heeft, is het geluid weg. Ik hoor nog geluid tot aan het logo van Playground Games en dan is het weg.. Herstarten van de Xbox heeft geen nut, andere spellen doen het prima. Wil hem wel opnieuw installeren, maar dat gaat de hele dag nog duren met mijn internetverbinding..
Apart, bij mij werkte het als normaal na de update gister..rscheper schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 12:52:
Bijzonder.. Na de update van Forza die de Xbox vanmorgen geïnstalleerd heeft, is het geluid weg. Ik hoor nog geluid tot aan het logo van Playground Games en dan is het weg.. Herstarten van de Xbox heeft geen nut, andere spellen doen het prima. Wil hem wel opnieuw installeren, maar dat gaat de hele dag nog duren met mijn internetverbinding..
Ik kon gisteren nog flink aan de bak om het zomer seizoen te volmaken: ik moest nog alle weekly challenges met de Modern Supercar afwerken, de drie kampioenschappen winnen en nog twee daily challenges doen.
Straks maar eens op tijd beginnen aan alle herfst dingen.
Straks maar eens op tijd beginnen aan alle herfst dingen.
Ik dacht dat het seizoen altijd op vrijdag verder ging, maar dat is dus donderdag
.
Nou, dan maar hopen dat die Porsche 917 een keer in de wheelspin voorbij komt
.

Nou, dan maar hopen dat die Porsche 917 een keer in de wheelspin voorbij komt
Ik geloof dat het bij ons donderdag om half 4 is zelfs 
Over een nieuw seizoen gesproken, woensdag de Volkswagen #94 pikes peak in de auction gegooid, gezien, en voor 4 miljoen verkocht, gisteren tijdens de herfst trial weer gewonnen
Niet iedereen is op de hoogte van de te winnen auto's in elke serie
Over een nieuw seizoen gesproken, woensdag de Volkswagen #94 pikes peak in de auction gegooid, gezien, en voor 4 miljoen verkocht, gisteren tijdens de herfst trial weer gewonnen
Waar kan je die winnen?Stefan H schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 06:55:
Ik geloof dat het bij ons donderdag om half 4 is zelfs
Over een nieuw seizoen gesproken, woensdag de Volkswagen #94 pikes peak in de auction gegooid, gezien, en voor 4 miljoen verkocht, gisteren tijdens de herfst trial weer gewonnenNiet iedereen is op de hoogte van de te winnen auto's in elke serie
Trouwens om even terug te komen auctions.. waar ik gister achter kwam is dat je gewonnen autos expliciet moet claimen en ditto voor de credits terugclaimen..
Oftewel je betaald of je wint of niet en als je gewonnen hebt claim je de auto en als je verloren hebt claim je je geld terug..
Ik neem aan dat dat gedaan is zodat je niet meer kan bieden dan je credits hebt bij het eind van de auction.
Maar zou wel handig zijn als de auto automatisch naar je garage gestuurd word en de refund automatisch gaat..
[ Voor 36% gewijzigd door ToolkiT op 21-02-2020 11:26 ]
Het probleem zit hem in de Atmos ondersteuning, als ik het internet zo doorlees.rscheper schreef op donderdag 20 februari 2020 @ 12:52:
https://forums.forzamotor...fix----Audio-issue.aspx?=
Op iets anders dan Atmos zetten lijkt te helpen, evenals een headset inpluggen zonder Atmos. Echter, ik heb hier thuis nog niet meegespeeld. Wel informatie voor degene die er ook last van hebben.
De Volkswagen is de prijs in de Trial van deze weekToolkiT schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:55:
[...]
Waar kan je die winnen?
Trouwens om even terug te komen auctions.. waar ik gister achter kwam is dat je gewonnen autos expliciet moet claimen en ditto voor de credits terugclaimen..
Oftewel je betaald of je wint of niet en als je gewonnen hebt claim je de auto en als je verloren hebt claim je je geld terug..
Ik neem aan dat dat gedaan is zodat je niet meer kan bieden dan je credits hebt bij het eind van de auction.
Maar zou wel handig zijn als de auto automatisch naar je garage gestuurd word en de refund automatisch gaat..
Bij de meeste auto's is het zo dat ik er geen meter mee rij, maar toch leuk voor de heb, die auto's
Sowieso mag het proces van de auction wel wat vlotter, elke keer zo'n laadscherm tussen de menu's.
Het zal wel niet veel anders kunnen, maar dat vertraagd wel enorm.
Mee eens, het is nogal een 'zen' process.. als in je moet zen zijn wil je meerdere autos kopen via een auction..Stefan H schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 12:05:
[...]
Sowieso mag het proces van de auction wel wat vlotter, elke keer zo'n laadscherm tussen de menu's.
Het zal wel niet veel anders kunnen, maar dat vertraagd wel enorm.
Wat ik ook jammer find is dat je in de search niet kan filteren op merk..
Ik wou bijvoorbeeld kijken wat voor ferrari's ik goedkoop op de kop kon tikken maar helaas..
Een zoekfunctie zit wel in de auctionToolkiT schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 12:14:
[...]
Mee eens, het is nogal een 'zen' process.. als in je moet zen zijn wil je meerdere autos kopen via een auction..
Wat ik ook jammer find is dat je in de search niet kan filteren op merk..
Ik wou bijvoorbeeld kijken wat voor ferrari's ik goedkoop op de kop kon tikken maar helaas..
Zo uit het hoofd, als je naar het Auction house menu gaat, dacht dat het ergens bovenaan staat
Voor de weekly nog gekeken wat de Bugatti Chiron's deden in de Auction, maar die waren duurder als in de Autoshow
zoek functie is er idd wel, maar per merk lukte mij niet..wel category, model etc etc user error of bug/feature?Stefan H schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 12:28:
[...]
Een zoekfunctie zit wel in de auctionWaar je inderdaad op merk, model, categorie etc kunt zoeken.
Zo uit het hoofd, als je naar het Auction house menu gaat, dacht dat het ergens bovenaan staat
Voor de weekly nog gekeken wat de Bugatti Chiron's deden in de Auction, maar die waren duurder als in de Autoshow