Phntm schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 22:35:
[...]
Het probleem is dat als je op unbeatable speelt dat er bepaalde AI zijn die je dan elke keer doodleuk van de weg af blijven duwen. En gezien ik speelde met een agera en alle auto's op s2 998 waren is er genoeg power om een kleine tik op zo een modderweg te laten doen ontwikkelen in een uitglij partij. Goed getuned of niet. Ik vond het in ieder geval frustrerend
.
Oh, daar heb ik geen last van gehad
Ik speel ook op Unbeatable, met als resultaat:
- Ambleside Scramble: 9 seconden voorsprong op #2
- Tarn Hows Scramble: 11 seconden voorsprong op #2
- Greendale Foothills Scramble: 3 seconden voorsprong op #2
Geen last gehad van AIs die continu op me in ramden etc... Al ben ik misschien de uitzondering op de regel
Sliden in de modder vind ik ook leuk, zal vast daar aan liggen

London schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 09:09:
[...]
Best veel auto's van dat lijstje kun je vrij makkelijk snipen. Ik moest een week geleden nog iets van 100 auto's in totaal en nu nog maar ~30.
Sommige wil ik niet voor full price kopen (zoals McLaren 600LT of die Hoonigan Porsche), maar de meeste heb ik in een week kunnen snipen. Heb ook iets van 200 miljoen kunnen verdienen door auto's te snipen, dus op die manier kun je alsnog af en toe wel een auto voor full price kopen.
M'n lijstje is nu nog:
[...]
Bwah ja, maar daar heb ik het geduld niet voor

En, wat me ook vaak opviel: dan heb je bij "Less then 1 minute" het hoogste bod, blijf je op het hoogste bod staan... En dan is de veiling beëindigd met iemand anders als hoogste bod
Vrij zeker dat sommigen weer als season reward komen, pik ik ze dan wel op
Nog 34 te gaan nu, Lotus Elise ook weer in de pocket

701 auto's nu (heb er een flink aantal dubbelen weggehaald), moet er nog 34, dus het past

(en heb nog dubbele).
Maar vorige week was toch nog dezelfde serie? Hmmm, geen idee dan

Robertdj schreef op vrijdag 6 maart 2020 @ 11:37:
[...]
Dat is mooi!
Maar laat het een les zijn, de drivatars schalen naar jouw performance points, in single player maak je het jezelf dus extra moeilijk door per se S2 998 te willen hebben. Als gewone stervelingen lopen we tegen de grenzen van ons reactievermogen en de in-game natuurwetten aan, de AI heeft daar niet zoveel last van.

Met een standaard Agera was het me anders toch niet gelukt

Agera getuned naar S2 996 incl. dakkoffer (uiteraard), geen enkel probleem

(S2 996 + Unbeatable + Manual (without clutch) + ABS (STB/TCS uitgeschakeld))