Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Fuelke
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09:26

Fuelke

Forza Ferrari

Ik heb gisteren ook een aantal auto's in de Auction gekocht voor weinig geld tov hun standaard prijs of tov de season reward. Heb onder meer de Hoonigan Gymkhana 10 Ford Fiesta en zijn Focus zus gekocht (die Focus is wel bijna identiek als die uit Gymkhana 9) en de Mercedes 300 SLR gekocht.

Heb trouwens voor een deel van mijn dubbele auto's een ander doel gevonden: waar het kan zet ik op de ene en Body Kit preset, en de andere laat ik stock.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 14:39
ToolkiT schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 17:29:
Voor iets oudere games gebruik ik altijd ebay.co.uk op die manier kan je voor een weinig een game op de kop tikken als je genoeg geduld hebt..
Rise of the Tomb Raider £3.80
Forza Horizon 2 £3.27
Forza: Horizon 3 £7.01
GTA-V+Fifa18+Minecraft+Fifa16 £27.96
Red Dead Redemption 2 £17
Jurassic World Evolution £18.52
Maar dat zijn fysieke disks denk ik? Als dat zo is dan heb je daar weinig aan de computer waarbij het een digitale versie moet zijn :+

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15:55

ToolkiT

brit-tweaker

timmie271 schreef op zondag 12 januari 2020 @ 15:12:
[...]

Maar dat zijn fysieke disks denk ik? Als dat zo is dan heb je daar weinig aan de computer waarbij het een digitale versie moet zijn :+
Klopt als je een all digital versie hebt gaat het natuurlijk niet werken :)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• rutgergron
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 15:32
Heb het spel sinds kort en heb de starters auto gekozen een Focus ( exacte model weet ik niet uit mijn hoofd ).

Heb de auto ook geüpgraded, automatisch laten doen. Aangezien ik de balen er verstand van heb. Nu valt mij op dat in het online gebeuren ik met mijn A klasse voortdurend word ingehaald en snel achter lig. Geen idee hoe dit komt, ook andere auto gekocht A klasse en hier ook handmatig wat mee gerommeld. Toch blij ik dit euvel houden, iemand idee hoe dit komt? Kwestie van geduld hebben voor het kopen van een betere auto of andere onderdelen erop?

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 15:33

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

rutgergron schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:32:
Heb het spel sinds kort en heb de starters auto gekozen een Focus ( exacte model weet ik niet uit mijn hoofd ).

Heb de auto ook geüpgraded, automatisch laten doen. Aangezien ik de balen er verstand van heb. Nu valt mij op dat in het online gebeuren ik met mijn A klasse voortdurend word ingehaald en snel achter lig. Geen idee hoe dit komt, ook andere auto gekocht A klasse en hier ook handmatig wat mee gerommeld. Toch blij ik dit euvel houden, iemand idee hoe dit komt? Kwestie van geduld hebben voor het kopen van een betere auto of andere onderdelen erop?
Nou ja geld verdienen en andere auto's rijden doe je heel rap. De gehele tijd met dezelfde auto rijden is onhandig.

Online tune je vaak naar je eigen smaak dus je kan je onderdelen kiezen! Ik heb ook zelf mijn voorkeuren bij het tunen namelijk en je tuned naar de max van je class. Wat voor A800 is. Als jij je aan die regels houdt. Kun je best al snel iets samenstellen wat sneller gaat dan de rest :+

Daarnaast scheelt het type auto ook natuurlijk.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• MK_
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
En dan niet direct een V12 in een Kever gooien zonder het onderstel aan te passen :P

Tactiek van iedereen is natuurlijk anders, maar het is een beetje spelen met opties. Persoonlijk ga ik vaak eerst alles van handeling (vering, gewicht, stabalisator, banden etc) aanpassen. Daar valt enorm veel winst te behalen.

Daarnaast wat spelen met de versnellingsbak ratio's helpt ook flink :Y Oh, en manueel schakelen is altijd sneller dan automatisch :P

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 - i7 6700HQ - GTX960M | OnePlus 5 Slate Gray | Xbox One ;) | LPG powered

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

MK_ schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:58:
En dan niet direct een V12 in een Kever gooien zonder het onderstel aan te passen :P

Tactiek van iedereen is natuurlijk anders, maar het is een beetje spelen met opties. Persoonlijk ga ik vaak eerst alles van handeling (vering, gewicht, stabalisator, banden etc) aanpassen. Daar valt enorm veel winst te behalen.

Daarnaast wat spelen met de versnellingsbak ratio's helpt ook flink :Y Oh, en manueel schakelen is altijd sneller dan automatisch :P
Ja en ik haal ook altijd winst bij het vliegwiel en de nokkenas :+ Gecombineerd met het onderstel zorgt voor voldoende winst vaak om sneller te zijn dan de rest.

Off-road? Dan 4WD :+

Touchdomex wijzigde deze reactie 14-01-2020 12:05 (8%)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Rossi46
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 14:19
MK_ schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 11:58:

Mwah, mijn ervaring is toch anders. Zelf vind ik een auto met een goede handling absoluut te prefereren boven vooral veel power, maar in FH is het voor mijn gevoel vooral vermogen en kracht dat telt. Natuurlijk is het een wisselwerking, maar ik vind wat dat betreft de game niet zo mooi in balans.

@rutgergron Overigens is de grootste tip - als je niet zo goed weet wat alle upgrades nou precies doen - het downloaden van een hoog gewaardeerde setup. Is echt verreweg de makkelijkste manier om aan een competitieve wagen te komen.

EDIT: en vergeet niet dat - althans, dat vind ik - het in Forza Horizon niet persé om het winnen gaat. Tuurlijk moet je wel beetje mee kunnen komen, maar het gaat vooral om de fun. Daar exceleert de game wat mij betreft echt in. Ik win bijna nooit, toch heb ik al heel wat uurtjes in de game zitten. Winnen doe ik wel weer in echt serieuze sim racing games ;)

Rossi46 wijzigde deze reactie 14-01-2020 12:20 (14%)

XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Touchdomex schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:02:
[...]

Ja en ik haal ook altijd winst bij het vliegwiel en de nokkenas :+ Gecombineerd met het onderstel zorgt voor voldoende winst vaak om sneller te zijn dan de rest.

Off-road? Dan 4WD :+
Gewoon bijna altijd 4WD :P
Rossi46 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:18:
[...]

Mwah, mijn ervaring is toch anders. Zelf vind ik een auto met een goede handling absoluut te prefereren boven vooral veel power, maar in FH is het voor mijn gevoel vooral vermogen en kracht dat telt. Natuurlijk is het een wisselwerking, maar ik vind wat dat betreft de game niet zo mooi in balans.

@rutgergron Overigens is de grootste tip - als je niet zo goed weet wat alle upgrades nou precies doen - het downloaden van een hoog gewaardeerde setup. Is echt verreweg de makkelijkste manier om aan een competitieve wagen te komen.

EDIT: en vergeet niet dat - althans, dat vind ik - het in Forza Horizon niet persé om het winnen gaat. Tuurlijk moet je wel beetje mee kunnen komen, maar het gaat vooral om de fun. Daar exceleert de game wat mij betreft echt in. Ik win bijna nooit, toch heb ik al heel wat uurtjes in de game zitten. Winnen doe ik wel weer in echt serieuze sim racing games ;)
Ik ga natuurlijk niet alles open kaart spelen >:) Maar met mijn persoonlijke rijstijl heb ik meer aan eerst een fatsoenlijke handeling.

Wat ik dan ook vaak doe wanneer ik bijvoorbeeld A800 kan gebruiken, een D250 auto nemen ofzo en die tunen naar A800. Zulke auto's zijn vaak sneller dan een A754 ofzo getuned naar A800 is mijn ervaring.

En jawel, winnen is belangrijk. En alles op unbeatable :Y

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 - i7 6700HQ - GTX960M | OnePlus 5 Slate Gray | Xbox One ;) | LPG powered

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

MK_ schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:34:
[...]

Ik ga natuurlijk niet alles open kaart spelen >:) Maar met mijn persoonlijke rijstijl heb ik meer aan eerst een fatsoenlijke handeling.

Wat ik dan ook vaak doe wanneer ik bijvoorbeeld A800 kan gebruiken, een D250 auto nemen ofzo en die tunen naar A800. Zulke auto's zijn vaak sneller dan een A754 ofzo getuned naar A800 is mijn ervaring.

En jawel, winnen is belangrijk. En alles op unbeatable :Y
Niet perse als je ook kijkt naar de handeling. De 240z/Fairlady is enorm snel op A800 maar zelfs met 4WD is dat ding niet fatsoenlijk te besturen imho :X Het ligt ook een beetje aan wat je moet doen in wat voor circuit. Ik heb echt per klasse 10 tunes en verschillende auto's die allemaal net iets anders zijn.

Het is een beetje van dit en een beetje van dat. Als je de handeling niet goed kan krijgen heeft het geen nut om een D500 te tunen naar een A800.

dat gezegd te hebben moet ik weer eens auto's verkopen op auction house :P Heb alweer teveel

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Gisteren mijn Skillpoints PB scherper gesteld, het staat nu op net iets onder 800.000 (799.xxx).

In de Ghymkana 10 Ford Fiesta, weliswaar met hulp van een Skill Song en ook met de perk die je een tweede kans geeft na een botsing (de naam van die perk ontsnapt me).

Petje af voor de mensen die het zonder dat doen, zo lang hou ik het niet vol, tegen dan ben ik al tegen een boom, auto of niet meegevende muur geknald en zou er een controller gesneuveld zijn :D

• koelebobes
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 07:14

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Ik heb gisteren gezien dat ze de lamborghini Performante hebben toegevoegd aan de line up auto's. Ik heb Horizon gekocht even gespeeld en aan de kant gelegd maar wil heel HEEL graag die Performante rijden zit hij al in de game en hoe kan ik hem unlocken <3

Volg mijn Twitch Kanaal www.twitch.tv/koelebobes <3

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

@koelebobes Bedoel je deze: https://forza.fandom.com/...P570-4_Spyder_Performante ?

Hij zat blijkbaar in de car pass.

Fuelke wijzigde deze reactie 14-01-2020 12:54 (3%)

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Touchdomex schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:42:
[...]
Niet perse als je ook kijkt naar de handeling. De 240z/Fairlady is enorm snel op A800 maar zelfs met 4WD is dat ding niet fatsoenlijk te besturen imho :X Het ligt ook een beetje aan wat je moet doen in wat voor circuit. Ik heb echt per klasse 10 tunes en verschillende auto's die allemaal net iets anders zijn.

Het is een beetje van dit en een beetje van dat. Als je de handeling niet goed kan krijgen heeft het geen nut om een D500 te tunen naar een A800.

dat gezegd te hebben moet ik weer eens auto's verkopen op auction house :P Heb alweer teveel
Ach ik gebruik toch bijna altijd dezelfde auto, als ik eenmaal een goede setup heb gevonden :P
Fuelke schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:47:
Gisteren mijn Skillpoints PB scherper gesteld, het staat nu op net iets onder 800.000 (799.xxx).

In de Ghymkana 10 Ford Fiesta, weliswaar met hulp van een Skill Song en ook met de perk die je een tweede kans geeft na een botsing (de naam van die perk ontsnapt me).

Petje af voor de mensen die het zonder dat doen, zo lang hou ik het niet vol, tegen dan ben ik al tegen een boom, auto of niet meegevende muur geknald en zou er een controller gesneuveld zijn :D

>:)

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

MK_ schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:16:
[...]

Ach ik gebruik toch bijna altijd dezelfde auto, als ik eenmaal een goede setup heb gevonden :P
Corsa D of Corsa E?

Welke van de 2? :+

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

https://www.gtplanet.net/...erformante-ae86-and-more/

Vraag mij af of je de auto zo kan kopen of dat je eerst iets moet completen

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Touchdomex schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:22:
[...]

Corsa D of Corsa E?

Welke van de 2? :+
Veel driftzones heb ik gedaan met een Corsa E :+

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Lap, zeker zonder Skill Song en zonder bescherming?

• rutgergron
Rossi46 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 12:18:
[...]

Dit heb ik gedaan, hier kwam ik later achter. Helaas heeft dit niet het gewenste effect. Nog steeds word ik voortdurend ingehaald. Éérste worden hoeft voor mij niet alleen viel me op dat vrijwel iedereen mij met gemak inhaalt. Zelfs de wat zwaardere auto's. Geen idee wat ik "verkeerd" doe. Of moet ik mijn geld opsparen voor gelijk een duurdere auto, mijn geld spendeer ik nu vooral in A auto's.

Btw, ik rij en loop nu vaak A auto's. Geen idee waarom, is het beter om over te gaan op S1 auto's over te gaan of hoger? Heeft dit ook weer invloed op andere aspecten van de game?

Ik ben echt een noob in deze genre, normaal speel ik eigenlijk alleen nog maar Battlefield 1. Verleidelijk om deze game aan de kant te gooien en Battlefield te spelen wetende dat ik daar goed en ben :-)

rutgergron wijzigde deze reactie 14-01-2020 13:38 (15%)

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Fuelke schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:34:
[...]
Lap, zeker zonder Skill Song en zonder bescherming?
Wel met Skill Song, die kwam dus on ik niks aan doen :+ Die bescherming perk stond bij die auto niet aan nee :)

Ben ik toen trouwens best lang mee bezig geweest :P

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 27-01 21:59

GS88

π raat

rutgergron schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:34:
[...]

Dit heb ik gedaan, hier kwam ik later achter. Helaas heeft dit niet het gewenste effect. Nog steeds word ik voortdurend ingehaald. Éérste worden hoeft voor mij niet alleen viel me op dat vrijwel iedereen mij met gemak inhaalt. Zelfs de wat zwaardere auto's. Geen idee wat ik "verkeerd" doe.

Btw, ik rij en loop nu vaak A auto's. Geen idee waarom, is het beter om over te gaan op S1 auto's over te gaan of hoger? Heeft dit ook weer invloed op andere aspecten van de game?
Ja, je tegenstanders zullen dan ook S1 auto's hebben. Heb je je moeilijkheidsgraad al bijgesteld?

Rotterdam

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

MK_ schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:28:
[...]

Veel driftzones heb ik gedaan met een Corsa E :+
Het enige aspect wat ik absoluut niet kan. Dat is het fucking driften.
rutgergron schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:34:
[...]

Dit heb ik gedaan, hier kwam ik later achter. Helaas heeft dit niet het gewenste effect. Nog steeds word ik voortdurend ingehaald. Éérste worden hoeft voor mij niet alleen viel me op dat vrijwel iedereen mij met gemak inhaalt. Zelfs de wat zwaardere auto's. Geen idee wat ik "verkeerd" doe.

Nee, daar krijg je het verschil nog forser.

Wat voor klasses online rij jij precies in? Welke speelmodi?

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Touchdomex schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:39:
[...]

Gewoon een Corsa voor gebruiken :P

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

MK_ schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:57:
[...]

[Afbeelding]
Heb een tune voor de S15 met alles erop en eraan :+ Die is vrij redelijk en ook guides voor tunes gehaald en die geven aan de BMW M3 GTS aan.
GS88 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:38:
[...]

Ja, je tegenstanders zullen dan ook S1 auto's hebben. Heb je je moeilijkheidsgraad al bijgesteld?
Kun je de moeilijkheidsgraad aanpassen online? :+ Please tell want wil meer n00bs voorbijrijden!

en niet elke keer als 5e of laatste eindigen :'(

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Touchdomex schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:59:
[...]
Heb een tune voor de S15 met alles erop en eraan :+ Die is vrij redelijk en ook guides voor tunes gehaald en die geven aan de BMW M3 GTS aan.
Nah, auto's gebruiken die er origineel nooit voor bedoeld zijn is veel leuker :P

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

MK_ schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 14:01:
[...]

Nah, auto's gebruiken die er origineel nooit voor bedoeld zijn is veel leuker :P
Unimogs? :+

• Rossi46
MK_ schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:57:
[...]

[Afbeelding]
Ik vind het nog steeds zo'n prachtige game :Y

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Gisteren eindelijk alle brick challenges gehaald in de Lego DLC. Die is nu helemaal uit.
Nog 2 achievements voor Fortune Island en dan blijven alleen nog die van de Eliminator over.
Oh ja ook nog de Encore achievement, om de Forzathon Playlist compleet te krijgen... die wordt nog lastig. Als ik het goed begrijp moeten namelijk alle seizoenen op 100% zijn.

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Rossi46 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 14:08:
[...]

Het zou voor mij een reden zijn om een One X te gaan halen ipv de One S.

• rutgergron
Touchdomex schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:39:
[...]

[...]

Nee, daar krijg je het verschil nog forser.

Wat voor klasses online rij jij precies in? Welke speelmodi?
Ik speel vaak Free-for-all en rij dan in klasse A800.

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

rutgergron schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 14:12:
[...]

Ik speel vaak Free-for-all en rij dan in klasse A800.
Maar hoe werkt het in single player voor jou? Ga je dan ook sneller dan de rest als ze staan op unbeatable?

• rutgergron
Touchdomex schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 14:22:
[...]

Maar hoe werkt het in single player voor jou? Ga je dan ook sneller dan de rest als ze staan op unbeatable?
Daar staat de moeilijkheidgraad niet op, volgens mij uit me hoofd was het above average. In SP sta ik vaak bovenaan of eindig 2e/3e

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Ja :P
Rossi46 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 14:08:
[...]
Ik ook :Y

oOo

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

rutgergron schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 14:24:
[...]

Daar staat de moeilijkheidgraad niet op, volgens mij uit me hoofd was het above average. In SP sta ik vaak bovenaan of eindig 2e/3e
Staat vlak voordat je de race opstart. Above average is niet heel hoog. Dat gebruik ik bijvoorbeeld om makkelijk races te winnen :+ Als je dus dit elke keer krijgt dat je 2e of 3e wordt dan mag die best wat omhoog. Ongeveer als je richting de hoogste moeilijkheidsgraad komt dan kom je uit bij wat gemiddeld online gaat.

• Phntm
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 14:28

Phntm

Tlingelingeling

Touchdomex schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 14:32:
[...]

Staat vlak voordat je de race opstart. Above average is niet heel hoog. Dat gebruik ik bijvoorbeeld om makkelijk races te winnen :+ Als je dus dit elke keer krijgt dat je 2e of 3e wordt dan mag die best wat omhoog. Ongeveer als je richting de hoogste moeilijkheidsgraad komt dan kom je uit bij wat gemiddeld online gaat.
Unbeatable speel ik altijd op maar soms wekt dat zo een frustratie in mij op... plots lijkt het alsof sommige auto's allerlei geluidsbarrierés compleet verdoezelen. 8)7

Verder is het wel leuk om tegen unbeatable te spelen maar zeker niet onmogelijk. Ze worden wel een pot aggressiever en willen je wel eens zo richting een muurtje duwen die je compleet tot stilstand brengt. Ik heb wel rewind aan gelaten, maar ABS, traction control etc allemaal uit en ik gebruik manual shifting. Wel zonder koppel want ik heb geen stuur en handbak setup. Is mij te fanatiek en te duur.

Ik speel trouwens op PC, weet iemand hoe je een backup moet maken van je save files of gaat dat automatisch via de cloud of wat dan ook? Ik ben van plan binnenkort eindelijk mijn PC te upgraden, zou zuur zijn om mijn voortgang kwijt te raken. Heb afgelopen dagen alle drift zones, speed zones en triggers en ga zo maar door op 3 sterren gecleared.

Je kunt me vinden op ScorelessMender btw. :P

• rutgergron
Touchdomex schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 14:32:
[...]

Het is ook meer dat bij de start ( als ik vooraan begin ) ik vooral in word gehaald. Als ik bijv. in het midden start kan ik de rest niet bijbenen. Het is denk ik dus meer een snelheids kwestie.

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Phntm schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 15:53:
[...]
Ik speel trouwens op PC, weet iemand hoe je een backup moet maken van je save files of gaat dat automatisch via de cloud of wat dan ook? Ik ben van plan binnenkort eindelijk mijn PC te upgraden, zou zuur zijn om mijn voortgang kwijt te raken. Heb afgelopen dagen alle drift zones, speed zones en triggers en ga zo maar door op 3 sterren gecleared.

Je kunt me vinden op ScorelessMender btw. :P
Gebeurt automagisch, als ik switch tussen console en PC dan wordt mijn savefile gewoon overgenomen.

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15:16
rutgergron schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 16:10:
[...]

Het is ook meer dat bij de start ( als ik vooraan begin ) ik vooral in word gehaald. Als ik bijv. in het midden start kan ik de rest niet bijbenen. Het is denk ik dus meer een snelheids kwestie.
Mocht je fwd of zeker rwd rijden, dan probeer eens een auto om te bouwen naar 4wd. Daar kom je zo veel makkelijker mee weg... Zou het wellicht al gelijk kunnen verklaren.

Gamertag: Finraziel42

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Finraziel schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 16:46:
[...]

Mocht je fwd of zeker rwd rijden, dan probeer eens een auto om te bouwen naar 4wd. Daar kom je zo veel makkelijker mee weg... Zou het wellicht al gelijk kunnen verklaren.
Oh en eigenlijk in alle gevallen offroad tires.

Die combinatie is op elk wegdek voor mij goud.

• Rossi46
Touchdomex schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 16:49:
[...]

Oh en eigenlijk in alle gevallen offroad tires.

Die combinatie is op elk wegdek voor mij goud.
Herkenbaar :)

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Zijn wel meer dingen die ik doe. Tunen in de versnellingen doe ik eigenlijk nooit tenzij ik specifieke dingen wil maar dat is eigenlijk niet.

Verder wel altijd onderstel wat aanpassen.

Verder vooral makkelijk en snel motorisch aanpassen :+ Dat is vooral wat ik doe.

• Rossi46
Touchdomex schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:04:
[...]

Zijn wel meer dingen die ik doe. Tunen in de versnellingen doe ik eigenlijk nooit tenzij ik specifieke dingen wil maar dat is eigenlijk niet.

Verder vooral makkelijk en snel motorisch aanpassen :+ Dat is vooral wat ik doe.
Rally onderstel i.c.m. met off-road tyres en 4WD doet het ook ontzettend goed op de weg. Klopt eigenlijk geen hol van natuurlijk, maar ja, als het spelletje zo werkt... ;) En je bent dan ook off-road ontzettend rap en stabiel.

Rossi46 wijzigde deze reactie 14-01-2020 17:06 (4%)

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Rossi46 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:05:
[...]

Rally onderstel i.c.m. met off-road tyres en 4WD doet het ook ontzettend goed op de weg. Klopt eigenlijk geen hol van natuurlijk, maar ja, als het spelletje zo werkt... ;) En je bent dan ook off-road ontzettend rap en stabiel.
Ohw heb ik niet bij echt specifieke straatraces, daar werkt voor mij weer een sport-onderstel beter.

Niet full-on drift direct natuurlijk :+

Verder is het net wat je lekker vind rijden vooral :D Beetje proberen en alles.

• Rossi46
Touchdomex schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:07:
[...]

Ohw heb ik niet bij echt specifieke straatraces, daar werkt voor mij weer een sport-onderstel beter.

Niet full-on drift direct natuurlijk :+

Verder is het net wat je lekker vind rijden vooral :D Beetje proberen en alles.
Leukste is veel power, vol in de ankers, achterkant die een beetje uitbreekt en dan weer vol op het gas. Al glijdend en glibberend kom je dan een heel eind ;)

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Wil je lachend driften door te veel power. Gebruik the hoonicorn. Gestoord ding.

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Phntm schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:37:
Wil je lachend driften door te veel power. Gebruik the hoonicorn. Gestoord ding.
Nee dan ga ik een beetje huilen :+ Vind dat ding niet fijn rijden maar zie wel vaak mensen erin rijden dus het heeft zijn aantrekkingskracht voor sommigen.

• koelebobes

koelebobes

twitch.tv/koelebobes

Phntm schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:37:
En wil je lachend driften door te veel power maar zonder dat iemand het door heeft ? Gebruik de Porsche GT3RS Pre-Order ... Dat ding heeft 1500pk en 1300nm koppel met een topsnelheid van 440km/h _/-\o_

• rutgergron
Finraziel schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 16:46:
[...]

Zitten deze ook bij de kant-en-klare setups die je kan downloaden? Had eentje gedownload voor mijn Focus A-klasse die had 3 sterren gekregen.

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 15:16
rutgergron schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 20:30:
[...]

Zitten deze ook bij de kant-en-klare setups die je kan downloaden? Had eentje gedownload voor mijn Focus A-klasse die had 3 sterren gekregen.
Hangt er vanaf, maar in je car list kun je onder die performance balkjes, naast de class en score indicator FWD, RWD of AWD zien staan (en ook een indicatie van waar de motor zit :P). Als je een tune uitzoekt staat dat symbool er ook ergens bij.

Overigens, ik weet niet of het ondertussen beter is, maar in de maanden na release (toen ik het meeste gespeeld heb) waren de populairste tunes degenen die gewoon als eersten gemaakt waren, dat wilde zeker niet zeggen dat dat de beste waren.

Ik ben zelf bepaald geen car-geek en heb weinig kaas gegeten van alles wat je kunt tunen aan die auto's of wat er precies wel of niet aan ge-upgrade moet worden... maar ik heb toch eens een zondagmiddag besteed aan het volgen van deze guide en wat uitproberen in de game waarna ik al snel betere auto's (voor mijn eigen rijstijl) had dan wat ik over het algemeen aan kant en klare tunes kon downloaden. Bijkomend voordeel is dat je ook altijd nog wat kunt veranderen, want de meeste gedownloade tunes zijn gelockt. Het is misschien niet wat je aantrekt in de game, maar als je serieus een snellere auto wil denk ik dat het wel de moeite waard kan zijn om er toch eens wat tijd in te steken.

Die guide gaat geloof ik overigens vooral over het tunen en niet zo zeer over het upgraden van parts... Ik ging meestal vooral voor auto's die van zichzelf al goede handling hadden (Nissan Skylines, Mitsubishi Evo's) en knalde er dan vooral zoveel power in als ik kon. Dan een beetje uitproberen hoeveel acceleratievermogen je nog nodig hebt op je gearing... het heeft weinig zin om de gears heel dicht bij elkaar te zetten als je vervolgens zo snel er doorheen knalt dat het heel moeilijk wordt om optimaal te schakelen, dan zet ik liever wat langere gears waardoor ik juist langer power op de wielen kan houden.

edit: Oh ik geloof dat de guide trouwens eigenlijk meer op forza motorsport gericht is, maar het principe is natuurlijk hetzelfde... ik doe ook niet alles wat ze in die guide uitleggen, maar het geeft een mooie primer imho :)

Finraziel wijzigde deze reactie 14-01-2020 21:00 (5%)

Gamertag: Finraziel42

• Zyron
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 27-01 10:50

Zyron

BWRAAAAP

Is de Tweakers in FH4 club nog actief? De enige die ik kan vinden heeft slechts 2 leden..

NS / Forza / Football Manager / FIFA / Ori

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Zyron schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 23:49:
Is de Tweakers in FH4 club nog actief? De enige die ik kan vinden heeft slechts 2 leden..
De "[GOT] Tweakers Forza Horizon 4" club heeft 250+ leden :?

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Touchdomex schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:04:
[...]

Versnellingen doe ik juist altijd tunen. Heel vaak haal je in de laatste versnelling niet eens de maximum koppel bandbreedte. Soms is de 1e versnelling veel te kort waardoor je bij het wegrijden met wheelspin staat te harken.
Mijn voorkeur is altijd om de 4/5/6 (en soms 7t/m 10e) versnelling wat korter te maken, zodat je op hoge snelheid nog een beetje door kan trekken.

• rutgergron
Bovenstaande mij veels te technisch, hou meer van simplistisch en ook geen tijd om me er zo in te verdiepen. Mag van mij lekker arcade zijn.

Vraagje:

Wat doen jullie zoal in Forza meer tijd in SP of online? Ik ben geneigd om steeds online matches te gaan doen aangezien ik bijna tot nooit SP speel. Ik moet er wel bij zeggen dat de speelwereld nogal overweldigend is er is zoveel te doen, misschien wel té.

Ook de reden dat ik op den duur afhaak met dit soort openwereld games. Met battlefield bijv. is het vaak even uurtje online knallen en dan weer verder met andere dingen.

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 15:55

ToolkiT

brit-tweaker

Rossi46 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 17:05:
[...]

Dat is een goede om te onthouden :)
Bedankt voor de tip!

Off road tyres onder de F40 dus _O-

ToolkiT wijzigde deze reactie 15-01-2020 11:17 (4%)

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Rossi46
ToolkiT schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:17:
[...]

Bedankt voor de tip!

Ik heb zelf een Alfa Romeo Stelvio met een ander blok (klinkt beetje als Ferrari V8 :)) met rally onderstel, off-road tyres en uiteraard AWD. Dat ding is extreem veelzijdig :+

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

rutgergron schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 11:08:
Bovenstaande mij veels te technisch, hou meer van simplistisch en ook geen tijd om me er zo in te verdiepen. Mag van mij lekker arcade zijn.

Vraagje:

Wat doen jullie zoal in Forza meer tijd in SP of online? Ik ben geneigd om steeds online matches te gaan doen aangezien ik bijna tot nooit SP speel. Ik moet er wel bij zeggen dat de speelwereld nogal overweldigend is er is zoveel te doen, misschien wel té.

Ook de reden dat ik op den duur afhaak met dit soort openwereld games. Met battlefield bijv. is het vaak even uurtje online knallen en dan weer verder met andere dingen.
Keiharde multiplayer vind ik vies en vervelend. Mensen zijn kut en egocentrisch dus bah :+ Als ik het kan ontwijken dan doe ik dat.

Speel zelf dus voornamelijk Single player. Online wanneer het nodig is of om bepaalde dingen te halen :P

Enige wat ik vermakelijk vind is nu de elliminator. Dus dat ze daarmee meer gaan doen vind ik prettig.

Verder juist met die single player speel ik eventjes een uurtje of iets langer, leg het weg en de volgende keer heb ik weer 4 races te doen en zo ga ik erdoorheen.
[...]

Bedankt voor de tip!

Heb ze zelfs onder de koeningenensngensnsngennsnsjskoeoeknsingnsne.

Werkt als een trein met AWD :+

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Ik wil anders wel wat tunes delen die ik heb gemaakt voor sommige auto's. Anders zijn tunes van Don Joewon Song echt aan te raden. Bij sommige auto's wanneer ik geen zin heb, kun je zo een kant en klare tune downloaden die in veel gevallen perfect is.

Aanrader dus.

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

MK_ schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 00:20:
[...]

De "[GOT] Tweakers Forza Horizon 4" club heeft 250+ leden :?
Geen idee, zag hem gisteren niet, nu wel. Verzoek ingediend!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Zyron schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 15:28:
[...]

Geen idee, zag hem gisteren niet, nu wel. Verzoek ingediend!
Alle openstaande verzoeken geaccepteerd :)

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Vanaf volgende week de AE86 :D

Hopelijk niet net zo teleurstellend als de Supra :+

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Dank u!

Iemand enig idee, ik ben bezig met de star cards, showcases staat op 4/5. Heb ze wel allemaal vandaag nog gedaan, komt dit omdat die met de Hoovercraft nu alleen als remix beschikbaar is? Of wel, zou ik dat na morgenmiddag kunnen voltooien?

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Zyron schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 21:54:
Dank u!

Iemand enig idee, ik ben bezig met de star cards, showcases staat op 4/5. Heb ze wel allemaal vandaag nog gedaan, komt dit omdat die met de Hoovercraft nu alleen als remix beschikbaar is? Of wel, zou ik dat na morgenmiddag kunnen voltooien?
Ik heb ze juist met de Remix gedaan... Ik had ze allemaal al een keer gedaan voordat Star Cards bestonden, maar uiteraard krijg je die card niet als ze zoiets later aan een game toevoegen :/ Anyway, na 5x een Remix een Remix gedaan te hebben lukte het wel. Maar misschien moet elke showcase toch minstens 1x "normaal" gedaan zijn, zou goed kunnen.

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

We gaan het vanavond proberen, kom er op terug. :)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik probeer een derde ster te halen op het Bamburgh Castle Danger Sign, ik kwam altijd een paar meter te kort en strandde op 6 meter te weinig na een hele tijd proberen gisteren.

Ja, de oplossing is een auto flink gaan upgraden, maar ik had het graag met een standaard wagen gehaald.

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Daar heb ik inderdaad ook flink mee lopen worstelen. Uiteindelijk geloof ik gehaald met een Ariel Atom, maar wat je zegt, flink geüpgradede

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

koelebobes schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 13:26:
[...]

https://www.gtplanet.net/...erformante-ae86-and-more/

Vraag mij af of je de auto zo kan kopen of dat je eerst iets moet completen
Hij is te winnen als reward als je 50% van het Autumn Season haalt.

Zie ook: YouTube: Forza Horizon 4 Update 18 NEW Cars Update 18 Cars Forza Horizon 4 Ja...

Fuelke wijzigde deze reactie 19-01-2020 12:58 (19%)

• Rossi46
Hoe gaan jullie om met die Forzathon (of Forza Life, of weet ik veel hoe dat tegenwoordig heet) seasonal events waar je een team moet rijden tegen Drvivetars? Iedere keer zit ik opgescheept met teamgenoten die nog geen deuk in een pakje boter rijden -O-

Voor de 3e keer op rij leek mijn team het te gaan verliezen, tot bijna iedereen gedurende de laatste race er mee bleek te stoppen :+ Ik bleef samen met één iemand over. Hij werd laatste, maar ik eerste, dus alsnog de ronde gewonnen, Maar als er nog eentje achterin mee was blijven rijden dan hadden we het alsnog niet gehaald.

Ik heb nu wel mooi de Maserati MC12 Corsa in de garage staan...
[...]

Bedankt voor de tip!

...die voorzien van 4WD, rally suspension en off road tyres (en wat andere modifcaties) echt een beest van een S2 wagen is B)

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Die frustratie herken ik wel.

Op Reddit las ik wel de tip om zo vroeg mogelijk in het seizoen die Seasonal Co-Op Championships te doen, dan is men nog wat serieuzer. Zeker op het einde gaat het steeds lastiger.

Soms is het even doorbijten inderdaad.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ik redeneer ook zo, in het begin heb je meer kans op goede spelers die het doen voor de season bonus of de auto dus heb je meer kans op een goed team. Denk niet dat er zoveel mensen zijn die de auto beloning meerdere keren willen gaan halen.

Moet hem ook nog halen deze week, donderdag een eerste poging, maar het team leek wel behekst. In twee races vielen we met z'n allen kort voor het einde terug en verloren we.

• Stefan H
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 07:06
Ik heb hem vandaag binnen geharkt, de eerste ronde verloren, waar ik zelf ook een misser had. Ik lag op kop, maar miste nèt een checkpoint, bam, laatste..

De andere rondes vervolgens met overmacht gewonnen. Zelf de Porsche Cayenne 2018 gekozen als auto, en getuned tot het maximaal mogelijke. Erg fijne auto :)

Eigenlijk nog nooit een sessie overnieuw hoeven doen met de teamraces. Wel mis ik soms idd wat teamspirit, dat de teamgenoten niet echt aan de kant gaan als je sneller bent, integendeel zelfs :p

De online playground daarentegen.. Dreigt de eerste ronde verloren te gaan worden, plop, plop, plop, allemaal exits..

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Die online playground is inderdaad meer random.
Het racen tegen unbeatable drivatars is nog wel te doen, met een beetje geluk kan je de AI klemrijden.
Dit seizoen maar eens een poging doen voor die Encore achievement... dan moeten alle seizoenen op 100% komen.
Het winterseizoen is soms nog eens lastig omdat er dan veel minder grip is om jumps of speed zones te kunnen halen.

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

kevlar01 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 11:42:
Die online playground is inderdaad meer random.
Het racen tegen unbeatable drivatars is nog wel te doen, met een beetje geluk kan je de AI klemrijden.
Dit seizoen maar eens een poging doen voor die Encore achievement... dan moeten alle seizoenen op 100% komen.
Het winterseizoen is soms nog eens lastig omdat er dan veel minder grip is om jumps of speed zones te kunnen halen.
Gewoon de juiste auto met banden zoeken en dan kom je echt al behoorlijk ver :P

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Touchdomex schreef op maandag 20 januari 2020 @ 11:47:
[...]

Gewoon de juiste auto met banden zoeken en dan kom je echt al behoorlijk ver :P
Is zeker waar, maar blijf die toch altijd het moeilijkst vinden van de 4 seizoenen.
En die Cross Country events met buggies vind ik ook niet echt tof. Liever gewoon street races, of offroad met rallywagens oid :)

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

kevlar01 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 11:48:
[...]

Is zeker waar, maar blijf die toch altijd het moeilijkst vinden van de 4 seizoenen.
En die Cross Country events met buggies vind ik ook niet echt tof. Liever gewoon street races, of offroad met rallywagens oid :)
Ik heb oprecht meer issues met water/regen dan met sneeuw. Regen is echt klote soms :X Glij je weer een kant op in de bochten maar niet elke bocht...

Buggies heb je volgens mij standaard ook niet veel keuze in. Wanneer je Fortune Island hebt wel want je krijgt er dan 5 bij.

Ik kijk altijd uit naar de winter maar lees overal dat mensen er issues mee hebben.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Winter is voor de rest wel leuk, alleen die challenges zijn soms lastiger...

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

kevlar01 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 11:54:
Winter is voor de rest wel leuk, alleen die challenges zijn soms lastiger...
Enige waar ik last van had was afgelopen winter(of die ervoor) op dat viaduct en dan de snelweg op.

Mede omdat je echt met een noodgang moet hebben offroad maar bijna geen grip hebt omdat je hobbelt maar wel weer ver moet komen.

Huidige seizoen was een kwartiertje. Altijd makkelijke Super Wheelspins :+

• pretpik
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23-01 22:30
Touchdomex schreef op maandag 20 januari 2020 @ 11:59:
[...]

Enige waar ik last van had was afgelopen winter(of die ervoor) op dat viaduct en dan de snelweg op.

Mede omdat je echt met een noodgang moet hebben offroad maar bijna geen grip hebt omdat je hobbelt maar wel weer ver moet komen.

Huidige seizoen was een kwartiertje. Altijd makkelijke Super Wheelspins :+
Welke auto gebruikte je hier voor? Mij lukte het namelijk niet.

PSN: pretpikkie

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
pretpik schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 10:14:
[...]

Ik heb daar de Mosler MT900s voor gebruikt volgens mij...

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

pretpik schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 10:14:
[...]

Voor welke? Voor het snel halen van alle wheelspins? Of die specifieke stunt?
MK_ schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 10:18:
[...]

Ik heb daar de Mosler MT900s voor gebruikt volgens mij...
Voor die specifieke boven de snelweg niet. Daarmee heb ik het gedaan met een volledig getunede R35.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Mijn tip: je kan bij de leaderboards kijken bij elke speed trap/stunt jump/drift zone.
Meestal kan je daar zien welke auto veel gebruikt wordt, en die ook pakken om het proberen te halen.

Die jump bij de snelweg is inderdaad erg lastig.

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

kevlar01 schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 10:56:
Mijn tip: je kan bij de leaderboards kijken bij elke speed trap/stunt jump/drift zone.
Meestal kan je daar zien welke auto veel gebruikt wordt, en die ook pakken om het proberen te halen.

Die jump bij de snelweg is inderdaad erg lastig.
Alleen in de winter, rest van de seizoenen is dit prima.

• Stefan H
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 07:06
In de winter is dat inderdaad een pittige. Ik heb hem toen zelf gehaald met de Porsche 918, en dan niet recht van voren aangereden, omdat de hobbel elke keer mijn snelheid verlaagde, maar meer van de zijkant. Vanaf de jump gezien van links. Toen in twee pogingen gehaald :)

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Touchdomex schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 10:38:
[...]
Voor die specifieke boven de snelweg niet. Daarmee heb ik het gedaan met een volledig getunede R35.
Ik wel, ook in de winter :P

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Die heb ik toen gehaald met de Bugatti Chiron.

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

MK_ schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 12:48:
[...]

Ik wel, ook in de winter :P
Ja weet nog steeds niet ook hoe ik dat ooit gehaald heb met die auto :P Zit ook ergens hoog in de top met die afstand 7(8)7

• pretpik
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23-01 22:30
Touchdomex schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 10:38:
[...]

Voor welke? Voor het snel halen van alle wheelspins? Of die specifieke stunt?

[...]

Voor die specifieke stunt, ik ga hem in de winter nogmaals proberen.

Wel iets geks net met die Mosler. Ik had hem dus wilde ik hem kopen, niet te vinden dus gekocht via Auction House. Kijk ik erna tussen al m'n auto's heb ik hem ineens 3x :? .

PSN: pretpikkie

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Toch nog een The Trail geprobeerd ... eerste poging een flop, om race 2 te starten waren we nog met z'n twee auto's.

Bij de tweede poging wonnen we de eerste race vrij makkelijk, pas toen we over de streep waren zag ik dat me nog maar met 4 waren. Race twee was steeds haasje over, pas de laatste halve ronde namen we genoeg punten voorsprong. Race drie wonnen we dan ook nog.

De playground games dan ook maar meteen er na geprobeerd. Je zag bij het eerste event al dat de tegenstander niet zo goed was, bij event twee was het niet veel beter, en ze waren tegen het einde nog maar met 4. Bij event drie gaven er nog wat mensen op en was de winst binnen.

En zo haal ik alsnog meer dan 80% voor het summer season.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Summer is nu 100%.
Autumn heb ik al bijna op 80%. De Playground en Trial zijn al binnen gelukkig, de tip om die direct te doen werkt wel.
Ben dus goed op weg om die Encore achievement te halen... :)

• Zyron

Zyron

BWRAAAAP

Playground Games heb ik dus echt niets mee, beetje aversie tegen opgebouwd omdat die paar keer dat ik het probeerde, ik duidelijk in het zwakke team zat en na 1-0 achter te komen dus al kansloos was.

Sowieso moet dat speltype je maar net liggen en dus vind ik het wel zuur dat ook daarmee auto's gewonnen kunnen worden. Gelukkig is er nog Auction House, al zullen mijn 24mln credits ook wel ooit op zijn. ;-)

The Trial gisteren met overmacht gewonnen, was erg leuk en gezellig met alle Lambo's. :)

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
kevlar01 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 10:36:
Summer is nu 100%.
Autumn heb ik al bijna op 80%. De Playground en Trial zijn al binnen gelukkig, de tip om die direct te doen werkt wel.
Ben dus goed op weg om die Encore achievement te halen... :)
Summer ook op 100% hier, autumn moet ik nog aan beginnen maar gaat vast goed komen :9 Hier ook onderweg naar de achievement >:)

Pagina: 1 ... 27 28 29 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True