Therefore I must know what I am doing. Maybe.
9 van de 10 keer dat ze opengaan in Redmond; 9AM PST / 6PM CET. Maar, dat is een aanname; als het meezit dat zou (nadruk) het ook kunnen zijn dat je over een kleine 3 uur al kan spelen.Mu.siQ schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:57:
Hebben we een idee wanneer de expansion unlocked wordt? Bedoel welke tijd? Voorgaande weet ik niet meer
Achievements:
Arrive at your Master Builder's LEGO® Baseplate.
Clutch Isn't Just for Cars 10
Start building your Master Builder's House.
Out-of-Towners 10
Have your House visited by some unexpected guests.
Master Builder 10
Become a Master Builder by finishing your House.
75890 20
Win the LEGO® Speed Champions F40 event.
Learning to Fly 20
Earn 3 stars from the Airport Leap Danger Sign twice in under 45 seconds.
75892 20
Win the LEGO® Speed Champions Senna event.
Speed Champion 30
Become the Speed Champion.
Brick Built 10
Discover the LEGO® Speed Champions Barn Find.
Scandinavian Brick 20
Earn all stars possible from Drift Zones in LEGO® Valley.
In the Brick of Time 20
Earn all stars possible from Trailblazers in LEGO® Valley.
Attraction to Traction 20
Earn all stars possible from Speed Zones in LEGO® Valley.
Fast Forward 20
Earn all stars possible from Speed Traps in LEGO® Valley.
LEGO® of Your Fears 20
Earn all stars possible from Danger Signs in LEGO® Valley.
Flawless Brickstory 10
Earn 27 Stars in the LEGO® Speed Champions Horizon Story.
Eat, Sleep, Race, Repeat 20
Complete all the Race Events in LEGO® Valley.
Winner, Winner, Brick'n Dinner 30
Win all the Race Events in LEGO® Valley.
Microscale Explorer 10
Discover all the roads in LEGO® Valley.
Elementary 20
Smash all Bonus Boards in LEGO® Valley.
Swamp Gas from a Weather Balloon 10
Collect all Alien Debris in LEGO® Valley.
Danish Hasty 10
Unlock the Brick Challenge 'Danish Hasty' then maintain 200mph in the LEGO® F40 for 10 seconds.
Brick Horsepower 10
Complete the LEGO® Goliath in the LEGO® McLaren Senna.
Mini Adventure 10
In the LEGO® Mini Cooper, drive from the Oasis Island to Lighthouse in under 1 minute 45 seconds.
Smashing 10
Smash 500 Bonus Cubes in LEGO® Valley.
Eventful 20
Complete all 'Event' Brick Challenges.
Seeing Stars 20
Complete all 'PR Stunt' Brick Challenges.
You're Gonna Need a Bigger Tote 20
Complete all 'Collectable' Brick Challenges.
LEGO® Valley Tour 20
Complete all 'Discovery' Brick Challenges.
Wyldstyle 20
Complete all 'Skill' Brick Challenges.
Gotta Smash Them All 20
Complete all 'Smashable' Brick Challenges.
[ Voor 76% gewijzigd door MAX3400 op 12-06-2019 21:40 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Mu.siQ schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 20:57:
Hebben we een idee wanneer de expansion unlocked wordt? Bedoel welke tijd? Voorgaande weet ik niet meer

Zo te zien, morgenavond om 19:00u
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Als je FH4 via (Ultimate) Game Pass hebt, moet je de DLC er los bij kopen. Althans, Fortune Island moest ik ook gewoon kopen.sigmundfreund schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:00:
[...]
De DLC zit erbij, eventueel moet je deze nog los downloaden. De seizoenen die jij gehad hebt zijn een onderdeel van de intro. Zodra je die voorbij bent is elke donderdag de wissel.
Klopt maar dat geldt voor bijna alle games & DLC op Gamepass; je krijgt 10% korting op DLC (uit mijn hoofd).Beltoni schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:42:
[...]
Als je FH4 via (Ultimate) Game Pass hebt, moet je de DLC er los bij kopen. Althans, Fortune Island moest ik ook gewoon kopen.
Excuus, verkeerd gelezen. Ik las dat hij forza ultimate hadBeltoni schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 22:42:
[...]
Als je FH4 via (Ultimate) Game Pass hebt, moet je de DLC er los bij kopen. Althans, Fortune Island moest ik ook gewoon kopen.
Nou, ik hoop over (inmiddels) drie kwartier ofzo. Dan ben ik jarig en de ochtend nog vrij. Daarna werken werken werken dus dan wordt het het weekend pas. Ben toch wel nieuwsgierig en wil het zelf ontdekken, maar dat wordt dan spoilers en weet ik t vermijden voor aantal dagen gehehMAX3400 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 21:13:
[...]
9 van de 10 keer dat ze opengaan in Redmond; 9AM PST / 6PM CET. Maar, dat is een aanname; als het meezit dat zou (nadruk) het ook kunnen zijn dat je over een kleine 3 uur al kan spelen.
Alvast feli dan; ik gok dat ik dan al op 1 oor lig.Mu.siQ schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 23:15:
[...]
Nou, ik hoop over (inmiddels) drie kwartier ofzo. Dan ben ik jarig en de ochtend nog vrij.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Ik heb nog geen update gezien, maar de FH expansions gaan meestal om 19:00 live. Ik heb geen idee waarom ze het zo doen...misschien houden ze toch rekening met werkend Nederland.MAX3400 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:12:
Iemand al gespeeld? Ik lees elders 19:00 CET?
Op de pc is hij nu een update van 6,78GB aan het downloaden...nog niets op de Xbox.
[ Voor 11% gewijzigd door skreppiedoe op 13-06-2019 19:12 ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Ah dan gaan we maar eens kijken of er een update isEntity schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 19:19:
Op de Xbox loopt hij hier nu binnen, 8.19GB groot. Ben toch wel benieuwd naar deze expansion eigenlijk
A life lived in fear is a life half lived

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
5.48GB is de expansion zelf. Bij mij moet FH4 zelf nog een update van 8 GB hebben. Ik zou hem om teleurstelling te voorkomen vast proberen op te starten zodat hij checkt of die update nodig is.MK_ schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 19:23:
5.48GB is de update hier .. niet 8.19GBAlso, wordt die serieus 2x gedownload dan? Zowel de DLC zelf als in de vorm van een update?
Edit: ja dus. Na de console update en bijbehorende herstart komt de update van FH4 tevoorschijn. En die maakt hier geen tempo. Jammer Microsoft. Dit had automatisch gekund.
[ Voor 37% gewijzigd door [Mad Max] op 13-06-2019 20:02 ]
Heb je auto update/always on wel aan staan ?Ruerd Jan schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 19:54:
Lego update is aanwezig. Niet zichtbaar op de kaart. Geen update van FH4 gezien. Wel wil de xBox een OS update doen. Kijken wat daar uit voortkomt.
Edit: ja dus. Na de console update en bijbehorende herstart komt de update van FH4 tevoorschijn. En die maakt hier geen tempo. Jammer Microsoft. Dit had automatisch gekund.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Ja, console heeft altijd stroom en netwerk. Heeft dus wel de Lego uitbreiding gedownload, maar niet de console update en de FH4 game update.
Nou ja, zie binnenkort wel weer. Komende dagen weer weinig tijd. Jammer dan.
Op de PC wil hij het bij mij ook niet doen, reinstall hem wel ffRuerd Jan schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 19:54:
Lego update is aanwezig. Niet zichtbaar op de kaart. Geen update van FH4 gezien. Wel wil de xBox een OS update doen. Kijken wat daar uit voortkomt.
Reinstall met 50Mbit, nee dank je. Dat duurt te lang.Tortelli schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:19:
[...]
Op de PC wil hij het bij mij ook niet doen, reinstall hem wel ff.
Blijkt dat er een 6,8GB update is voor Forza Horizon 4 zelf
Maar echt, Microsoft, fix je fucking Store of breng je spul gewoon op Steam uit. Dat werkt tenminste wél fatsoenlijk.
500Mbit hier, echter liep de One X net op 200KB/s (nu rond de 50-100Mbit). Op pc haal ik meestal een 200-400Mbit, dus een reinstall gaat best snel.Ruerd Jan schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:20:
[...]
Reinstall met 50Mbit, nee dank je. Dat duurt te lang.
Xbox lijkt overigens sowieso capped rond de 200Mbit normaal gesproken, soms haal je pieken van ~250Mbit. Op Steam trek ik 24/7 mijn 500Mbit dicht
[ Voor 15% gewijzigd door Tortelli op 13-06-2019 21:38 ]
Toen nog 20 min wachten en toen eindelijk werkte het
Edit: moest ff naar de juiste plek op de map rijden.
[ Voor 19% gewijzigd door Tortelli op 13-06-2019 22:04 ]
Hmm opvallend ....Ruerd Jan schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:19:
[...]
Ja, console heeft altijd stroom en netwerk. Heeft dus wel de Lego uitbreiding gedownload, maar niet de console update en de FH4 game update.
Nou ja, zie binnenkort wel weer. Komende dagen weer weinig tijd. Jammer dan.
Zo, alle speed traps/zones, drift zones, trailblazers en danger sings completed, net als alle roads discovery (incl. locaties en beauty spots). Het begin is er, en tot nu toe bevalt het wel
- Om te beginnen de omgeving. Het is wat jammer dat niet alles van LEGO is. Nu heb je een soort rare hybride wereld met elementen uit de echte wereld en elementen van LEGO. Nu snap ik dat het uit het oogpunt van performance niet te doen is, maar had dan geen extra 'eiland' gemaakt maar had het zich af laten spelen in een huis of speelgoedwinkel. LEGO is gewoon LEGO, maar het past dan beter in de echte wereld omdat de LEGO-steentjes hun formaat behouden. De echte wagens worden in die wereld een soort miniatuurversies van zichzelf.
- De bestuurder van de LEGO-wagens is van LEGO maar in de laadschermen zie je je eigen avatar weer. Da's wat jammer. Ook zonde dat je je LEGO-poppetje niet aan kunt passen.
- Je LEGO-wagens zijn qua uiterlijk niet te customizen. Het is LEGO, juist zo populair om wat je er mee kunt. Jammer dat ze niet all out gaan dat betreft.
- En over de wagens gesproken: maar 4!? Speed Champions heeft een wagenpark van 20+ dacht ik. Nu verwacht ik die niet allemaal in de expansion, maar een LEGO-wagen is een stuk eenvoudiger te maken dan een echte wagen, dus ik had er wel wat meer verwacht eerlijk gezegd.
Dus ja, de expansion is best leuk, maar het had denk ik veel leuker kunnen zijn. Het lijkt mij in ieder geval heel vet rond te racen in een stuk huis en tuin
De expansion is klein qua "afstanden". Heb het nog niet getest gister maar met een S2 offroader en wat skills zit je waarschijnlijk in minder dan 45 seconden over de grootste rechte lijn aan de andere kant.
De Brick Challenges zijn ***** onoverzichtelijk waardoor je niet makkelijk met 1 bepaalde auto even x aantal bricks bij elkaar kan rijden.
Vind het niet het geld waard (als je de expansion wil kopen); een tientje is meer dan zat.
wereld, zoals vroeger bij Halo op de Xbox.
Ik vind het ook ontzettend jammer dat niet alles van Lego is, bij de race werd dit helaas al snel duidelijk bij het kiezen van de auto. Ook met @MAX3400 ben ik het eens, de afstand is best wel kort, had binnen een anderhalf uur wel op elke weg gereden. Zijn er overigens echt maar 4 Lego auto's?

@MAX3400 Wat bedoel je precies met die Challenges? Die hoef je niet apart aan te klikken, ik kies willekeurig een en alles wordt zo te zien verwerkt in het overzicht.
Iets meer dan een tientje is wel op zijn plaatst, maar je weet nu eenmaal dat je bij FH nogal snel veel geld uitgeeft (2 ~DLC's, car pass, treasure map, VIP, etc.).
Overigens hoop en verwacht ik volgend jaar K'NEX te zien als expansion.
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 14-06-2019 18:40 ]
Zoals @HollowGamer al aangeeft hoef je ze niet te pinnen, ik heb er niets"gepinned" en heb inmiddels de senna unlocked.MAX3400 schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 21:15:
@HollowGamer de hele "kaart" met al die Lego-blokjes. Om bepaalde bricks te krijgen, moet je een blokje selecteren, dan pinnen als waypoint en de opdracht uitvoeren.
Denk dat we langs elkaar heen praten; bepaalde Brick Challenges zien eruit als "Drive car X from A to B in under time Y". Als je die pint, dan heb je gewoon in beeld staan wat je moet doen en, zeker met tijdrijden, is er ook een klokje wat netjes afloopt. Andere challenges zijn ook "smash X cones in time Y"; ook dan is het klokje en de teller erg handig; tenzij je heel goed kan hoofdrekenen en tegelijktijd atoomklokje bentskreppiedoe schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:01:
[...]
Zoals @HollowGamer al aangeeft hoef je ze niet te pinnen, ik heb er niets"gepinned" en heb inmiddels de senna unlocked.
Ja, voor een groot aantal hoef je niks te pinnen; daarom heb je al de Senna etc. Maar voor anderen is het zeker handig want de opdrachten zijn erg specifiek.
/edit: oh, en er hangen ook een berg achiemevents aan vast; dus pinnen / afvinken lijkt me best handig met 300-zoveel challenges.
[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 15-06-2019 00:24 ]
De standard edition is met 50% korting te krijgen, de andere edities rond de 35%-40%.
Alien vind je pas wanneer het regent. En dan verschijnen ze ook op je map.MK_ schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 22:13:
Heeft er iemand toevallig een kaartje met alle Alien Plants? Mis er 2 maar ik kan ze niet vinden...
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
@MisterJD Thanks voor de tip! Ik vroeg mij al af waarom ze heel snel weer verdwenen. Wat is verschil eigenlijk tussen een plant en die andere alien die ik op mijn overzicht zie?
Hmm.. bedoel je niet in de avond/nacht? Dan krijg ik ze te zien en moet je heeel snel zijn! Zelf gebruik ik daarvoor Fast Travel, maar dan nog heb ik ze niet allemaal haha.
[ Voor 16% gewijzigd door HollowGamer op 15-06-2019 10:49 ]
Eerst moet je 25 alien energy cells zoeken en die zie je alleen in de nacht, als je die allemaal hebt gevonden moet je 25 alien plants zoeken,en die verschijnen alleen als het regent.HollowGamer schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 10:41:
@MisterJD Thanks voor de tip! Ik vroeg mij al af waarom ze heel snel weer verdwenen. Wat is verschil eigenlijk tussen een plant en die andere alien die ik op mijn overzicht zie?
Hmm.. bedoel je niet in de avond/nacht? Dan krijg ik ze te zien en moet je heeel snel zijn! Zelf gebruik ik daarvoor Fast Travel, maar dan nog heb ik ze niet allemaal haha.
De icoontjes zijn voor beide hetzelfde.
Leuk filmpje! Coole setup en strak gereden. Het ligt dus niet aan het spel dat ik de rewinds hard nodig hebHenkus schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:09:
Ik was teleurgesteld dat de Expansion 2 Lego was, maar ik moet eerlijk toegeven dat het toch wel leuk is
[YouTube: Forza Horizon 4 Lego race track SFX-100 motion]
Edit: valt me bij kijken van andere filmpjes van je pas op dat je hele setup beweegt
[ Voor 10% gewijzigd door jacobras op 15-06-2019 22:00 ]
Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)
Yes, dat weet ik, maar ze verschijnen niet allemaal op de kaart. De laatste 2 staan niet op de kaart ook al regent hetMisterJD schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 09:55:
[...]
Alien vind je pas wanneer het regent. En dan verschijnen ze ook op je map.
Thanks,jacobras schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 16:22:
[...]
Leuk filmpje! Coole setup en strak gereden. Het ligt dus niet aa het spel dat ik de rewinds hard nodig hebIs dit circuit alleen voor de Lego expansion of kan je daar ook met alleen de basisgame op rijden?
Edit: valt me bij kijken van andere filmpjes van je pas op dat je hele setup beweegtNice!
Circuit is alleen voor de Lego expansion, maar je kunt er wel met gewone autos op rijden.
Moet wel zeggen dat de menu's en daarbij behorende opties wat overweldigend zijn. Ik kan nooit in 1x vinden wat ik wil en heb het idee dat ik van alles mis.
Wat nog veel erger is, dat de 4e lego wagen de barnfind is, en die kan je voorlopig niet gaan gebruiken want als je hem aanklikt krijg je de volgende melding:
Finding instructions:
This bardnfind is not ready to be restored as the instructions haven't been found. Please wait for a future Forza Horizon 4 content update wich will allow Jay to finish this car.

Ik dacht dat de bodem wel bereikt was maar het kan dus nog erger bij T10/PG games. Het word tijd dat de Forza franchise overgeheveld word naar een studio die wel begrijpt hoe het moet.

Cijfer voor de DLC? 4.5
En ik kan niet wachten totdat Playground laat zien wat ze in gedachten hebben voor Fable. Wat ziet Horizon er bizar goed uit.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Vermaak mij er wel even mee
Iemand link met interactieve kaart met locaties van bordjes toevallig?
Helemaal, inclusief die alien dingetjes?
Dat betekend waarschijnlijk winnen met een race event ofzoiets. Dacht dat die content updates toch als seasonal hetzelfde zijn?skreppiedoe schreef op zondag 16 juni 2019 @ 11:38:
[...]
Wat nog veel erger is, dat de 4e lego wagen de barnfind is, en die kan je voorlopig niet gaan gebruiken want als je hem aanklikt krijg je de volgende melding:
Finding instructions:
This bardnfind is not ready to be restored as the instructions haven't been found. Please wait for a future Forza Horizon 4 content update wich will allow Jay to finish this car.![]()
Ik dacht dat de bodem wel bereikt was maar het kan dus nog erger bij T10/PG games. Het word tijd dat de Forza franchise overgeheveld word naar een studio die wel begrijpt hoe het moet.
100% af inderdaad...
Dat doe je snel voor iemand die het maar een 4.5 geeft of bedoel je 4 out of 5
Ik ben goed op weg. Maar die skillbrick challenges zullen mij wel flink wat tijd kosten
[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-06-2019 14:15 ]
Nee, echt een 4.5... Of, zoals je graag wil 45 out of 100uchiha tijntje schreef op zondag 16 juni 2019 @ 14:14:
[...]
Dat doe je snel voor iemand die het maar een 4.5 geeft of bedoel je 4 out of 5
Enorme tip (voor iedereen); sommige challenges gaan makkelijker als je in je hoofdmenu kiest voor "Horizon Solo" dus geen mogelijkheid dat andere mensen in je wereld rondrijdenMaar die skillbrick challenges zullen mij wel flink wat tijd kosten
Dat doe je dus snel...MAX3400 schreef op zondag 16 juni 2019 @ 14:24:
[...]
Nee, echt een 4.5... Of, zoals je graag wil 45 out of 100
Tbh was het wel weer even leuk om Horizon te spelen. Heb alle collectables gedaan en genoeg bricks verzameld voor het huis.
Ik heb me er tot nu toe dus een uurtje of 4 mee vermaakt. Het ziet er allemaal leuk uit maar kan me eigenlijk niet langer boeien om het af te maken.
Misschien dat ik nog een paar races zal doen. Maar al die brick challenges ga ik zeker niet doen. Dingen als: Rij zoveel x om binnen zoveel tijd. Dat trek ik heel slecht.
Eerlijk is eerlijk. Ik vond het leuker dan ik vooraf had gedacht. Maar niet leuk genoeg om me terug in Horizon te trekken. Maar dat kan er ook aan liggen dat ik al een beetje klaar was met Horizon en weer vol in de Borderlands games zit
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ja, ALLE brick challenges uitspelen; die zijn terug te vinden in je hoofdmenu.wjsiebes91 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:28:
Ik heb gisteravond de laatste driftzone in de lego expension behaald. Deze is wel als brick unlocked maar de achievement niet. Hierdoor mist de achievement voor "complete all PR" ook 5%. Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
Gaat soms even wat tijd overheen...Jordy8 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 15:24:
Worden bij jullie de statistieken van Horizon 4 bijgewerkt in Forza Rewards? Bij mij werkt ie alleen de gamerscore bij, maar niet days played of cars owned.
En..... Ik heb de Lego Expansion uitgespeeld. Exact 9u (en 35 seconden) volgens de stats.
En, eerlijke mening?MK_ schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 20:03:
[...]
En..... Ik heb de Lego Expansion uitgespeeld. Exact 9u (en 35 seconden) volgens de stats.
De mijne is nog steeds: te klein, te beperkt, te weinig LEGO, best lastige brick challenges, geen $20 waard.
Verwijderd
Mijn standaard werkwijze voor bugged cheevos: Forza helemaal afsluiten. Uitloggen uit je profiel/account en die van je Xbox afgooien. Dan Xbox hard reset. Dan opnieuw inloggen. Dan spel opstarten.wjsiebes91 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:28:
Ik heb gisteravond de laatste driftzone in de lego expension behaald. Deze is wel als brick unlocked maar de achievement niet. Hierdoor mist de achievement voor "complete all PR" ook 5%. Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
@MAX3400 Ik vermaak me er wel weer mee. Lego boven op normale wegen vind ik juist wel charmant. Mijn lego lag vroeger ook gewoon op de vloer.
Verder vind ik de challenges best grappig om te doen. Alleen de 180 en burnout in 15 sec lijkt geglitcht maar dat komt wel een keer. Voor de rest vind ik het best leuk om te zoeken naar specifieke lego bouwsels en ook de point to point races vond ik wel leuk gedaan. Al kwam de helipad me de strot wel uit gisteren. Het had wel wat uitgebreider gemogen qua lego autootjes voor de ai en wat meer keuze dan de 3 die ik nu heb en misschien wat tracks in huizen a la micro machines. Al met al vind ik het wel weer vermakelijk. En die 20 piek heb ik maanden geleden al betaald dus die ben ik alweer vergeten.
- Had inderdaad groter mogen zijnMAX3400 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 20:04:
[...]
En, eerlijke mening?
De mijne is nog steeds: te klein, te beperkt, te weinig LEGO, best lastige brick challenges, geen $20 waard.
- Dat er opeens random normale bomen gemixt staan met normale bomen enzo is raar... Dat ze gewone grasvelden/dessert gebruiken snap ik wel maar de rest had gewoon Lego moeten zijn
- Er hadden wel meer Lego Champion Speed auto's in mogen zitten. Er zouden er 4 moeten zijn (wat ik al weinig vind), ik heb er maar 3, 4de is de barn find (gevonden) maar die is niet restored (?)
- Challenges vond ik juist totaal niet moeilijk.. zelfs de "Very hard" waren super simpel te halen. Wel relatief onoverzichtelijk, en sommige waren erg langdradig.
Al met al vond ik het opzich wel geinig, maar te weinig auto's en te kleine map (+ te kleine hoeveelheid races). €20 niet waard, max de helft.
Grootste en eigenlijk enige kritiekpunt… Ik had zo graag een character creation mode met lego willen zien! Dan was ik daar al uren zoet mee
Het geluid als je door lego blokken rijdt brengt me echt terug naar mijn jeugd waarbij ik uren lang door mijn enorm grote lego box aan het graaien was
En het geld? Geen idee. Heb de base game via Gamepass en uiteindelijk dan de upgrade van DLC gekocht. In totaal iets dus van 40 euro... Schijntje dus!
[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-06-2019 21:24 ]
De legoblokjes verzamelen geven mij tenminste een missie ook al mag het van mij allemaal wel wat uitdagender. Zal dit zeker geen weken spelen, maar daar zit ik ook helemaal niet op te wachten.
Nieuwe DLC? We hebben 2 expansions gehad, ik denk dat dat het wel is.uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:12:
Klaar met Lego! Was een toffe DLC. Nu 4 weekjes wachten zodat ik de seasonal achievements kan halen...en dan kan Forza weer even de kast in tot de nieuwe DLC.
Gekkie. Playground & Spencer zijn dikke matties. FM8 laat nog een jaar op zich wachten. Iemand moet de consument leegmelken!MK_ schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:21:
[...]
Nieuwe DLC? We hebben 2 expansions gehad, ik denk dat dat het wel is.
Volgens mij had Horizon 3 ook drie DLC.MK_ schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:21:
[...]
Nieuwe DLC? We hebben 2 expansions gehad, ik denk dat dat het wel is.
Verwijderd
Klopt. Maar twee waren expansions met nieuw gebied en nieuwe events. De andere (Hoonigan car pack) was alleen een paar wagens met wat achievements erbij. Plus je had eentje met 4 achievements voor skills grinden. Die was voor gekke henkies.uchiha tijntje schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:48:
[...]
Volgens mij had Horizon 3 ook drie DLC.
Aaah okéVerwijderd schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 14:58:
[...]
Klopt. Maar twee waren expansions met nieuw gebied en nieuwe events. De andere (Hoonigan car pack) was alleen een paar wagens met wat achievements erbij. Plus je had eentje met 4 achievements voor skills grinden. Die was voor gekke henkies.
En gekke henkies? Voor ons dus?
MAX3400 schreef op vrijdag 21 juni 2019 @ 13:38:
[...]
Gekkie. Playground & Spencer zijn dikke matties. FM8 laat nog een jaar op zich wachten. Iemand moet de consument leegmelken!
Buiten de Season Pass om dan, want die geeft je maar 2 expansions
Pro's:
- De flow van de wegen, zowel road als off-road zitten erg lekker in elkaar
- Aansluitend, de circuits/scrambles/cross country's zijn goed gedaan
- Afwisselende map (race track, stunt park, pirate beach, de boost ramps op veel plekken)
- Hoe de LEGO-laag is toegevoegd zonder té LEGO te zijn
- Vooral in het begin, de progressie met de brick challenges en hoe je aan je master house bouwt
- Bovenal, de fun die door de hele expansion verweven zit
- Maar drie nieuwe (LEGO) auto's? En een barn find die misschien pas in agustus komt? What the fuck?
- Rond 75 procent afronding zijn de brick challenges echt te herhalend en grindy
- Gemiste kans dat de boost ramps niet in de map zijn als je de route creator gebruikt. We hoeven ze heus niet zelf te kunnen plaatsen, maar je kunt ze toch gewoon laten staan?
Ik ben dus op zoek naar horizon deel I of II maar kan deze in geen enkele game store vinden.
Heeft iemand een tip om er alsnog aan te komen?
Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs
Dat verklaart een hoop!Wimmel schreef op zaterdag 29 juni 2019 @ 11:09:
FH3 en 4 zijn de eerste Horizon titels die ook voor de PC zijn verschenen, eerdere delen waren XBOX exclusives.
Op zoek naar een 1060 voor een mooi prijsje dan.
Wat me opvalt bij FH4, en tegelijk ook soort van vragen zijn:
- Als je aan een race hebt deelgenomen is het naderhand voor zover ik kan ontdekken niet mogelijk om achteraf te zien op welke positie je bent geëindigd. Dit zou handig zijn als ik bijvoorbeeld later nog een keer zou willen proberen hoger te eindigen. Nu zie ik bij de badge op de kaart alleen 'Completed' staan maar dus geen eindklassering, of zie ik iets over het hoofd?
- Ik vond het tunen van je auto altijd een erg leuk onderdeel van racegames, vooral bij bijvoorbeeld NfS Underground (lang geleden inmiddels) altijd veel lol mee gehad. Bij FH4 lijkt dit voor zover ik kan ontdekken echter een nogal zinloze exercitie aangezien de auto's van de Drivatars meeschalen met het door tuning verhoogde niveau van je eigen auto, je haalt er dus geen voordeel mee bij het racen. Is dit dan dus alleen handig bij PvP races, of zelfs daar niet? Of is het er vooral voor bedoeld dat een wagen 'lekkerder' voor je voelt en er dus beter mee overweg kan, ook op een hoger niveau?
- Het is een beetje nitpicking, maar ik vind het best wel storend dat je links moet rijden (en ja, ik weet dat het spel zich in GB afspeelt), vooral als je onderweg bent naar een event en te maken hebt met verkeer, ik kon geen optie vinden om de rijrichting te switchen, klopt dat?
- Ik ben zelf geen PvP liefhebber, ik kan niet zo goed tegen de toxicity die daar vaak mee gepaard gaat. Probleem is echter dat het lijkt dat voor het voltooien van een seizoen ook verplicht MP races moet doen en zelfs lid moet worden van een team, klopt dat?
- Bij replays van een race valt me op dat het motorgeluid blijft hangen in één en dezelfde versnelling/toerental, klinkt nergens naar en is behoorlijk irritant ook, is dit een bekende bug?
- Bij de Gran Turismo serie vond ik het altijd leuk om de specs en evt. het verhaaltje achter een auto te lezen. Bij FH4 lijken er alleen wat algemene bars beschikbaar te zijn voor dingen als als 'speed' en 'acceleration', maar geen achtergrond of cijfermatige info zoals PK's, NM's etc. Klopt dat of zie ik een optie over het hoofd?
Drivatars scalen mee naar ongeveer dezelfde rating, maar dat wil niet zeggen dat ze ook op dezelfde manier of net zo goed getuned zijn. Het gaat er dus om de juiste onderdelen te selecteren om een snelle auto te maken, niet alleen maar 'hoger is beter' zoals NFS U/U2/MW (en die vond ik ook geweldig vroeger). Deels inderdaad een auto waar jij goed mee overweg kunt, maar er zijn zeker autos met dezelfde powerrating waarbij de ene veel sneller is dan de andere (ook al is het hetzelfde model auto). Daarbij gaat tuning niet alleen om het selecteren van onderdelen, maar ook om het afstellen van de auto. Het is niet per se nodig en lange tijd heb ik het niet gedaan omdat ik het niet snapte en het me intimideerde, maar na eens op een zondag middag een paar uurtjes besteed te hebben aan het lezen van een tuning guide en wat spelen met live tuning in game klikte het en kon ik vrij snel mijn eigen tunes maken voor auto's waarmee ik ook significant sneller was dan ongetuned (alleen onderdelen) of een gedownloade tune die veel upvotes gehad had. Het is wat serieuzer/realistischer dan NFS, zonder gelijk helemaal over te steken naar de simwereld (en het is ook niet per se nodig, maar wel belonend als je het onder de knie krijgt).Weemism schreef op zondag 30 juni 2019 @ 19:16:
• Ik vond het tunen van je auto altijd een erg leuk onderdeel van racegames, vooral bij bijvoorbeeld NfS Underground (lang geleden inmiddels) altijd veel lol mee gehad. Bij FH4 lijkt dit voor zover ik kan ontdekken echter een nogal zinloze exercitie aangezien de auto's van de Drivatars meeschalen met het door tuning verhoogde niveau van je eigen auto, je haalt er dus geen voordeel mee bij het racen. Is dit dan dus alleen handig bij PvP races, of zelfs daar niet? Of is het er vooral voor bedoeld dat een wagen 'lekkerder' voor je voelt en er dus beter mee overweg kan, ook op een hoger niveau?
Let ook op dat het over het algemeen de moeite waard om je auto precies naar een 100tal te tunen. Daarmee zit je op de maximale powerrating voor je class en drivatars gaan er dan niet overheen. Als jouw auto bv A800 is dan hebben de drivatars dat als maximum (ze zitten er vaak net iets onder). In multiplayer zul je ook zien dat iedereen op dat 100tal zit, dus als jij bv een auto op A750 gezet hebt dan ben je in het nadeel.
Overigens is multiplayer volgens mij niet zo toxic, domweg omdat er niet echt chat in zit. Ik heb het al lang niet gedaan (vooral kort na release), maar het is op zich wel leuk om eens te doen. Nadeel (als dat niet gewijzigd is maar betwijfel het) is dat je wel veel rammers hebt en grinders (mensen die de bocht nemen door de auto gewoon tegen de betonnen afzetting te laten schuren). Toen ik nog regelmatig online speelde (alleen omdat dat toen met een groepje van hier was) ging ik op een gegeven moment ook maar voornamelijk zware auto's zoals de Ford Raptor rijden zodat je niet zo makkelijk opzij gebeukt wordt en je nog eens terug kunt beuken. Maar ondanks dat multiplayer dus zijn tekortkomingen heeft valt het voor mij qua toxicity mee, omdat zoals gezegd er niet gepraat wordt tussen de spelers.
Gamertag: FinrazielNL
Wat doen jullie om FH4 competatief te houden? Ik heb alle singleplayer events en grinds nu wel gehad.... En deze race game is serieyus genoeg om competetief te spelen
Heb je de rival events al eens bekeken?j0ppie schreef op maandag 1 juli 2019 @ 08:26:
Kun je ook tijd rijden tegen andere tweaekrs oid? Ik ben door de hele game heen en ik miss een beetje een competetive gedeelte waarbij je met bepaalde restricties zoals bijv auto classe + puntenlimiet tegen elkaar moet racen. Niet ine en online race maar in challanges waarbij je bijv in een week tijd kijkt wie de sneslte tijdrit rijd oid.
Wat doen jullie om FH4 competatief te houden? Ik heb alle singleplayer events en grinds nu wel gehad.... En deze race game is serieyus genoeg om competetief te spelen
Ik zie op de doos van legoset 75895 staan: "drive in Forza Horizon 4".
Thanks! Kende ik helemaal niet joh. Kun je zelf ook zulke races maken waar je tegen andere tweakers rijdt?
Er hoeft maar 3.5 GB gedownload te worden, blijkbaar hebben de medewerkers van Turn10 allemaal gigabit verbindingen waar dat in enkele ogenblikken gebeurd is. Bij mij duurt het toch wel een uurtje.

[ Voor 36% gewijzigd door jbbrans op 02-07-2019 20:37 ]
Dan zit je ook wel op een vrij langzame verbinding hoor... dat is 8 mbps als je daar een uur over doet.jbbrans schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 20:36:
Kreeg de melding: Forza Horizon 4 wordt bijgewerkt. Het kan over enkele ogenblikken weer worden gebruikt.
Er hoeft maar 3.5 GB gedownload te worden, blijkbaar hebben de medewerkers van Turn10 allemaal gigabit verbindingen waar dat in enkele ogenblikken gebeurd is. Bij mij duurt het toch wel een uurtje.![]()
![]()
Xbox trekt bij mij over het algemeen de verbinding niet vol (ik heb 250), maar haal volgens mij meestal toch wel vrij makkelijk het 10 tot 20 voudige van die 8 mbps. Dat is dan 3 tot 6 minuten, niet echt vreemd om 'enkele ogenblikken' te noemen.
Maar is het niet ook gewoon een standaardmelding van de Xbox?
Gamertag: FinrazielNL
Ik zit op ongeveer 50 Mbps en hij deed ~15Mbps. Het zal wel een standaard melding zijn, maar wel lastig als je net ingesnoerd zit op je stoel en eventjes nog wat rondjes wou doen.Finraziel schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:35:
[...]
Dan zit je ook wel op een vrij langzame verbinding hoor... dat is 8 mbps als je daar een uur over doet.
Xbox trekt bij mij over het algemeen de verbinding niet vol (ik heb 250), maar haal volgens mij meestal toch wel vrij makkelijk het 10 tot 20 voudige van die 8 mbps. Dat is dan 3 tot 6 minuten, niet echt vreemd om 'enkele ogenblikken' te noemen.
Kreeg trouwens een topgear event, voor 3 sterren in 1 1/2 minuut 8 km rijden in een lotus elise. Uiteindelijk 2 sterren 2 3/4 minuut en 3 pogingen.
Ik haal op de Xbox meestal een 100-200Mbit (op 500Mbit verbinding), op de pc haal ik meestal een fors hogere snelheid.Finraziel schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 21:35:
[...]
Dan zit je ook wel op een vrij langzame verbinding hoor... dat is 8 mbps als je daar een uur over doet.
Hier hetzelfde, komt vrijwel nooit boven 200Mbit uit met een 750Mbit verbinding en verbonden via kabel.Tortelli schreef op dinsdag 2 juli 2019 @ 23:01:
[...]
Ik haal op de Xbox meestal een 100-200Mbit (op 500Mbit verbinding), op de pc haal ik meestal een fors hogere snelheid.