Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
ChromeBallz schreef op dinsdag 2 april 2019 @ 13:28:
Paar maandjes niet gespeeld, ik kom terug met 1.9m credits wachtende in de business payouts.

Alleen.... Ik krijg ze niet. Support ook al gemaild, en ze claimen dat het er al in staat.... De 300k die ik nu heb zegt echter iets anders :/

Leuke terugkomer, ook met de season events waarvoor je multiplayer móet doen. Minimaal altijd een uurtje wachten voor mij, dus daar doe ik niet meer aan >_>
Lol ja ongelofelijk hoe je zo'n goed gemaakt spel zo snel dood kan laten aanvoelen. De auto's, de omgeving, de weerseffecten en alles is top, maar elke week diezelfde saaie events zonder uitdaging, De teamraces die zoals je al zegt ranked niet te spelen zijn en ook bagger zijn aangezien elke andere race een "wie de minste bomen weet te raken"race is.

Ik heb er echt wel mijn plezier uitgehaald en zal er met de volgende dlc ook wel weer verder mee gaan, maar ze hadden er echt veel meer van kunnen maken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khrome
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 03:03
Jah, inderdaad. Enkele simpele eisen voor de volgende:

1) Setting: Japan.

2) Multiplayer: Gefocused up daadwerkelijk racen over de straten als je straatraces kiest. Minder matchmaking aids. Beter afgestelde autoclasses om multiplayer mee te doen (ik won alle offroad races in een race tuned bac mono, go figure).

3) Offroaden met race tyres/suspension moet echt afgestraft worden. Nu doet het niets. Wallriding moet helemaal weg, maak de barrieres anders gewoon 'soft'.

4) Betekenisvolle singleplayer progressie. Door de vele gratis autos rond elke beurt en die halfgare wheelspins (nooit leuk gevonden) voelt het nooit alsof je echt vooruitgang ergens boekt.

"if you do things right, people won't be sure you have done something at all"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:40
Auto's komen wel heel makkelijk aanwaaien inderdaad. Alleen de dure exclusieve auto's is een uitdaging maar de rest is wel erg makkelijk. Heb geloof ik 6 verschillende impreza's en bij de MX5'jes net zo. Gebruik maar 1 impreza voor drags en geen enkele mx5. Al met al volgens mij richting de 200 auto's.

Die kleding en alles is ook wel geinig maar het is wel echt gruwelijk veel (te veel). Je krijgt dat ook continu in de spins en je kunt er feitelijk geen zak mee. GTA / TDU2 hadden dat beter begrepen waar het volledig optioneel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Inmiddels gelukkig weer op Level 1 (geteld vanaf 0), al was ik bijna op Level 2. :X
Achja, gelukkig had ik de treasure map gekocht, anders was het nog lang zoeken geweest.

Ik mis wel mijn favoriete auto's als de RS200 Hoonigan, iemand een idee hoe ik die alsnog kan bemachtigen? Ik ben hem nog niet tegengekomen in game helaas.

Verder zit ik te dubben over de Car Pass, iemand die van jullie gekocht? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
nldls schreef op maandag 8 april 2019 @ 10:45:
Auto's komen wel heel makkelijk aanwaaien inderdaad. Alleen de dure exclusieve auto's is een uitdaging maar de rest is wel erg makkelijk. Heb geloof ik 6 verschillende impreza's en bij de MX5'jes net zo. Gebruik maar 1 impreza voor drags en geen enkele mx5. Al met al volgens mij richting de 200 auto's.

Die kleding en alles is ook wel geinig maar het is wel echt gruwelijk veel (te veel). Je krijgt dat ook continu in de spins en je kunt er feitelijk geen zak mee. GTA / TDU2 hadden dat beter begrepen waar het volledig optioneel is.
Hopelijk brengt de volgende Testdrive Unlimited dat gevoel weer een beetje terug. Beginnen met een roestbak en die langzaam opknappen tot je een betere auto kan kopen enz.. Bij FH ligt de focus veel meer op het aantal auto's dan het gevoel dat je er mee hebt helaas. Ik zou het helemaal niet erg vinden als er "maar" 200 auto's in de game zitten waar je er met veel moeite 10-15 van bij elkaar kan sparen.

En daar naast nog die gemiste kans dat je geen (GTA like) garage hebt waar je je mooiste auto's/paints kan showen aan de rest van de wereld.

Maar ja ze doen waarschijnlijk ook marktonderzoek dus dat zal niet hip genoeg zijn denk ik :+

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 10-04-2019 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nldls
Komt TDU weer terug @Beakzz Dat zou me wel echt tof lijken hoor. En die garages om je favorite auto's te plaatsen zou inderdaad goed zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
nldls schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:30:
Komt TDU weer terug @Beakzz Dat zou me wel echt tof lijken hoor. En die garages om je favorite auto's te plaatsen zou inderdaad goed zijn.
Hopelijk was ook voor dat de game komt. Tot nu toe zijn het enkel sterke geruchten :

https://www.thenobeds.com...med-by-bigben-interactive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:31
Dat vond ik bij TDU idd ook veel beter, daar moest je ook nadenken en beslissen wat voor auto je voor de volgende klasse ging nemen want de valuta stroomde niet met watervallen binnen. In de endgame ging dat wel makkelijker waardoor je alsnog de garages kon volstoppen met alle exclusieve meuk.
Bij FH heb je bijna direct na de intro al beschikking over de snelste auto's , vooral als je de car pass hebt, begin je met een Zonda R...

Flickr - Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tja het is lastig om het iedereen naar de zin te maken. Bij andere games heb ik juist ook wel klachten gehoord van mensen dat ze niet veel tijd hadden en gewoon direct in de auto wouden rijden die ze cool vonden ipv eerst een paar uur in een Ford fiesta de iets betere auto te moeten verdienen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
TDU is gewoon Pioneer in het Openworld Driving/Cruisin genre.
TDU 1 super cool maar stiekum wel weining interessante wegen. Langs de kust om het Eiland heel cool.

TDU 2 Ibiza mooier en meer kleuren dan Hawaii Eiland van TDU 1 en 2. Hoewel het Hawaiaanse eiland meer twisty wegen had dan in Deel 1.
Maar Ibiza had weinig leuke wegen, of je moet Offroad gaan maar Hawaii eilend was daar ook weer interessanter mee.

The Crew heeft veel meer interessantere wegen allround maar een berg kritiek. Horizon Werelden vind ik helaas klein om echt even leuk rond te toefen.

Leukste rij/cruise ervaring is toch wel TDU 2 op Hawaii en de wereld van The Crew. Daarnaast alleen Horizon 1 en 4 gespeeld wel leuke omgeving hier en daar maar allround weinig leuke lange slinger weggetjes. Misschien de Eiland DLC van 4 daar beter is, maar moet je weer exta voor betalen. Maakt het ook niet echt toe gankelijker.

TDU 3 zal het moeilijk krijgen omdat het zal moeten strijden met de Populariteit van de Horizon en ook mogelijk omdat het wat een Niche is kwa markt.
Zie helaas niet een financieel succes komen ermee Hoop het wel natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

GWBoes schreef op woensdag 10 april 2019 @ 14:46:
Dat vond ik bij TDU idd ook veel beter, daar moest je ook nadenken en beslissen wat voor auto je voor de volgende klasse ging nemen want de valuta stroomde niet met watervallen binnen. In de endgame ging dat wel makkelijker waardoor je alsnog de garages kon volstoppen met alle exclusieve meuk.
Bij FH heb je bijna direct na de intro al beschikking over de snelste auto's , vooral als je de car pass hebt, begin je met een Zonda R...
Wat dat gevoel ook enorm versterkte was dat je huizen moest kopen met daarin voldoende ruimte voor je auto's. Dat je naar dealers moest rijden om überhaupt een bepaalde auto te kunnen kopen en dat als je een auto kocht je hem helemaal kon configureren.
Bij games als FH4 heb ik echt nul feeling met de auto, je rijdt 2 races met een auto en je hebt alweer een nieuwe bolide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Finraziel schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:29:
Tja het is lastig om het iedereen naar de zin te maken. Bij andere games heb ik juist ook wel klachten gehoord van mensen dat ze niet veel tijd hadden en gewoon direct in de auto wouden rijden die ze cool vonden ipv eerst een paar uur in een Ford fiesta de iets betere auto te moeten verdienen.
Ja dat gaat nooit lukken en wat mijn wens is zal ook nooit werken met een Forza serie. Maar ze hadden het wel allemaal iets lastiger kunnen maken. Al was het maar om de supercars te krijgen of een paar races/tournamenten die echt moeilijk te halen waren waar je sommige auto's mee kon vrij spelen. Volgens mij heb ik nog de meeste moeite gehad met die s-drift zone en verder niets wat ook maar in de buurt kwam.

Het is veel leuker als er een paar auto's achter een echte challenge wall zitten als je het mij vraagt. Maar zoals is niet de wens van de doelgroep denk ik. Alles lekker makkelijk houden geen gezeur. Kijk alleen al naar die weekly "challenges" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_147
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-07 15:43
Hey,
Mijn zoontje heeft de demo voor PC gedownload en wil nu absoluut het volledige spel kopen.
Als ik de laatste 2 pagina's commentaar hier lees, denk ik dat het toch niet zo'n geweldig spel is op langere termijn?

Ik vind het nog wel vrij duur en vrij onduidelijk.
Op de Microsoft website staat (voor de Standard Edition):
- 41,99€ met XBox Live Gold (Gold aanschaffen)
- 41,99€ (40% korting, 11 dagen resterend) -> dus nu tijdelijk in korting?
Waarschijnlijk gaat hij dat ook online willen spelen, dus dan heb ik Live nodig?
Is online interessant?

Zijn de andere versies meer interessant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chris_147 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 09:14:
Hey,
Mijn zoontje heeft de demo voor PC gedownload en wil nu absoluut het volledige spel kopen.
Als ik de laatste 2 pagina's commentaar hier lees, denk ik dat het toch niet zo'n geweldig spel is op langere termijn?

Waarschijnlijk gaat hij dat ook online willen spelen, dus dan heb ik Live nodig?
Is online interessant?

Het is nog steeds een erg leuk spel hoor en ik heb er zelf, zonder dlc, toch 107 uur in gestoken.
Forza horizon 3 is ook nog erg leuk, maar de aanbiedingen momenteel zijn niet echt erg sterk inderdaad (maar ik heb de games al dus ook niet meer bijgehouden of ze goedkoper geweest zijn). Nadeel van dat ze alleen in de Windows store te krijgen zijn is ook dat de prijzen niet zo hard omlaag komen geloof ik... Alleen als Microsoft zelf een sale heeft.

Live gold heb je op de pc niet nodig, dat is alleen op de Xbox van toepassing.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Hey,
Wat is de langere termijn. Ik pak het nog meerdere keren per week op en heb er nu 100+ uur in :+ Ze zijn het nog aan het schaven zeker met het online stuk. Dus commentaar uit het verleden is niet optimaal.

Het is geen perfect spel maar laatst Need For Speed gekocht en kan je zeggen dat Forza echt wel 1000x leuker is.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:30
PC is automatisch met gratis multiplayer, op de xbox moet je betalen voor live.

Ik ben pas een maandje geleden ingestapt in Forza Horizon 4, maar ik vind het een super toffe game.

In december heb ik een keer een maand het spel via gamepass gespeeld voor slechts 1 euro.

Wat mij toen opviel is dat met de controller ik het eigenlijk nauwelijks of niet speelde. Wel eens een keer een uurtje of zo, maar niet dat ik er gelijk de volgende dag weer mee verder ging.

Dat is sinds de data out is geactiveerd is dat enorm veranderd. Ik speel de game op dit moment bijna dagelijks en geniet van de rijbeleving, voornamelijk in de singleplayer campaign.

Ik gebruik maar liefst 4 telemetrie apps tegelijk en dat werkt perfect:

- Simcommander : AccuForce FFB, simvibe en GS-5
- Simhub : Digitaal dashboard
- Simtools : Simwind
- Simfeedback : Motion

Ik vind het heerlijk om je eigen routes te maken en dan die te rijden in single player races. Omdat ik juist ga voor de rij-ervaring, blijft het leuk. Een goed gemaakte rally-off road route zorgt er voor dat als je over de finish bent, je even rust moet nemen. Driften is echt werken en tijdig aan de handrem trekken. Een route met veel heuvels en bochten in de Senna verveelt nooit met de SFX-100 en de GS5 _/-\o_

Ik moet nog heel wat sparen en vind niet dat je alles zomaar krijgt. Ik wil nu de Mclaren F1 GT kopen, maar dan moet je toch 4,5 miljoen bij elkaar rijden. Ik doe dat alleen met normale races, niet met de custom races waarmee je snel geld kunt verdienen omdat de AI een andere route gebruikt.

Online denk ik niet dat je met een motion rig + stuur het kunt winnen van iemand met een controller, maar ik heb het nog niet geprobeerd. Ik hoop dat de 2e expansion de moeite waard is en ik zie mezelf gewoon over 2 jaar nog steeds regelmatig Forza Horizon 4 spelen totdat de 5e editie uitkomt. :)

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Hey,

Is online interessant?

Nee joh gewoon kopen. Ik zeur nu wel over de details, maar ik heb er echt in een paar weken 100+ uur in gestopt dus hij kan best lang vooruit met het spel. En zeker een kind zal niet de problemen ervaring die ik er mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris_147
OK, bedankt voor de reacties.
Goed om te weten dat hij geen Live Gold moet hebben om online te spelen op pc.
We zullen eens bekijken hoe braaf hij moet zijn om de Standard Edition te verdienen. ;)
Zijn de andere edities interessant of haal je genoeg voldoening uit de Standard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Facepalm. Toevallig even kijken in de win10 store. Kijkt naar DLC. Kortingen op een of Twee dingen na. Alles wat interessant is heeft maar 1 Euro korting.
Is al een paar keer eerder zo geweest, dit is toch grote onzin of ben ik nou gek?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nldls
Chris_147 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 14:46:
OK, bedankt voor de reacties.
Goed om te weten dat hij geen Live Gold moet hebben om online te spelen op pc.
We zullen eens bekijken hoe braaf hij moet zijn om de Standard Edition te verdienen. ;)
Zijn de andere edities interessant of haal je genoeg voldoening uit de Standard?
Er zijn nog wel goedkopere keys te vinden, even goed zoeken. Ik heb ook alleen de basis versie gekocht en zit nu op ca. 70 uur gameplay. Online kun je racen als je de hele proloog gedaan hebt (ergens tussen 5 en 10 uur volgens mij). Dan kom je in de main game.

Ja de game heeft wat nadelen, maar dat is meer vanuit SIM gezien een probleem. Als arcade race game met mooie omgeving is de game gewoon prima. Ik heb geen issue's technisch gezien, het ziet er goed uit en is gewoon erg leuk om door te spelen.

Als iemand van wat non-sim racegames houdt is het echt wel de moeite waard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Maar, is er ook maar IETS bekend over DLC2? Daar zit ik nu al geruime tijd op te wachten tbh O-)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chris_147
Mijn zoontje is reeds een paar dagen gelukkig aan het racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Mu.siQ schreef op maandag 15 april 2019 @ 14:26:
Maar, is er ook maar IETS bekend over DLC2? Daar zit ik nu al geruime tijd op te wachten tbh O-)
Zal wel deze maand geannounced worden denk ik, was met FH3 eind april zo en die kwam in mei uit.

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Het wordt een keer tijd. Nieuwe cheevos hebben me heeeel even teruggebracht maar bracht me weinig verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
Ik zag geruchten dat het wederom een Hot Wheels expansion zal zijn, geen idee of ze enige waarheid bevatten.

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 13:31

jbbrans

Misschien offtopic, maar ik ben van een generatie van voor allerlei abonnementen.
FH4 is nu in de aanbieding met een gamepass, wat een maandelijks abonnement is. Als ik die gamepass meteen op zeg, maar wel de €70 heb betaald, kan ik dan FH4 blijven gebruiken?
In de FAQ van xbox gamepass staat er dat je de gedownloade games niet meer kan spelen, maar dat lijkt mij sterk bij de games waar je (zoveel) bij moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59
@jbbrans voor zover ik weet: je betaalt inderdaad bedrag X voor een game op gamepass. Als je dan geen gamepass meer hebt, kan je de game blijven spelen mits deze volledig gedownload is op je console.

Vanzelfsprekend zal je dan wel, voor bepaalde functies, een Xbox Live abbo nodig hebben.

Zie ook: https://support.xbox.com/...ptions/xbox-game-pass-faq

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 08-05-2019 16:32 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Laatst online: 20-09 13:31

jbbrans

jbbrans schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 15:37:
Misschien offtopic, maar ik ben van een generatie van voor allerlei abonnementen.
FH4 is nu in de aanbieding met een gamepass, wat een maandelijks abonnement is. Als ik die gamepass meteen op zeg, maar wel de €70 heb betaald, kan ik dan FH4 blijven gebruiken?
In de FAQ van xbox gamepass staat er dat je de gedownloade games niet meer kan spelen, maar dat lijkt mij sterk bij de games waar je (zoveel) bij moet betalen.
MAX3400 schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:31:
@jbbrans voor zover ik weet: je betaalt inderdaad bedrag X voor een game op gamepass. Als je dan geen gamepass meer hebt, kan je de game blijven spelen mits deze volledig gedownload is op je console.

Vanzelfsprekend zal je dan wel, voor bepaalde functies, een Xbox Live abbo nodig hebben.

Zie ook: https://support.xbox.com/...ptions/xbox-game-pass-faq
Ter verduidelijking, het gaat om de pc versie.

En als ik mijn pc dan weer opnieuw installeer, ben ik het dan alsnog kwijt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
jbbrans schreef op woensdag 8 mei 2019 @ 16:52:
[...]

[...]

Ter verduidelijking, het gaat om de pc versie.

En als ik mijn pc dan weer opnieuw installeer, ben ik het dan alsnog kwijt?
Uit mijn hoofd (wederom): nee, want alle digital purchases staan gekoppeld aan je Live account en niet aan je PC. Je kan dus zo vaak herinstalleren en downloaden als je wil.

Tegelijkertijd, als op 1 juni 2020 bijvoorbeeld FH4 uit de volledige Store wordt gehaald en jij herinstalleert op 2 juni 2020, dan kan je de game ook niet meer downloaden. En nee, van dit soort "store installs" is bijna onmogelijk een backup te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Fijn die nieuwe update, alleen zijn mijn car perks gereset.. hebben jullie dit ook?

https://www.reddit.com/r/...oing_on_or_is_it_just_me/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 16:35

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

HollowGamer schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 22:14:
Fijn die nieuwe update, alleen zijn mijn car perks gereset.. hebben jullie dit ook?

https://www.reddit.com/r/...oing_on_or_is_it_just_me/
Ja, en als je nu weer skillpoints gebruikt dan worden die ook weer gereset als je de volgende keer Horizon weer start.

[ Voor 56% gewijzigd door noobgrinder op 10-05-2019 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-09 12:29

Luukwa

o/

Fanatiek aan de gang met Forza de laatste dagen, level 110 nu!
Had gisteren een porsche van 10m uit een wheelspin gekregen, verkocht voor 5m.
Ook maar een controller gehaald, merk toch dat je daar stukken makkelijker mee rijd.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
noobgrinder schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:51:
[...]

Ja, en als je nu weer skillpoints gebruikt dan worden die ook weer gereset als je de volgende keer Horizon weer start.
Ah serieus? Dus als ik nu een auto perks geeft, zijn die achteraf weer weg? Raak je ook de skill points kwijt bij elke start?
Luukwa schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:29:
Fanatiek aan de gang met Forza de laatste dagen, level 110 nu!
Had gisteren een porsche van 10m uit een wheelspin gekregen, verkocht voor 5m.
Ook maar een controller gehaald, merk toch dat je daar stukken makkelijker mee rijd.
Goed bezig! :)

Let een beetje op met de verkoop van auto's, sommige heb je weer nodig in races en met sommige auto's kan je net die race winnen.

Welke controller heb je gehaald overigens? En ja, het is zoveel fijner met een controller in je hand - ook met de force-feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

noobgrinder schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 08:51:
[...]

Dat gaat nog leuk worden.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 16:35

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

HollowGamer schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:48:
[...]

Ah serieus? Dus als ik nu een auto perks geeft, zijn die achteraf weer weg? Raak je ook de skill points kwijt bij elke start?
Als je je skillpoints gebruikt zijn ze weg en de perks zijn ook weer weg na een herstart (daar kan je dus "gebruik" van maken ;))
De devs hopen het de 13e opgelost te hebben en raden aan geen skillpoints te gebruiken tot die tijd...

[ Voor 12% gewijzigd door noobgrinder op 10-05-2019 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

HollowGamer schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 09:48:
[...]

[...]

Goed bezig! :)

Let een beetje op met de verkoop van auto's, sommige heb je weer nodig in races en met sommige auto's kan je net die race winnen.

Welke controller heb je gehaald overigens? En ja, het is zoveel fijner met een controller in je hand - ook met de force-feedback.
Een xbox one x controller, leek me het beste.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyshray
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 20-05-2021
Wat voor methodes gebruiken jullie om wat geld bij elkaar te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjannn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:09
Nyshray schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:34:
Deze methode werkt goed voor mij:

-Pick a car that has a 6 or 7x multiplier for skill points (any Hoonigan has 6x but FE cars have 7x.. the best are BMW M6 FE or Caterham R500 FE (both have drift bonus skills))
-Do some skills until you unlock those multiplaiers
-Go to the Airport and start chaining your skill points. Why the Airport? Well the Airport has no traffic, also have those red barricades that gave you 1000 points each time you hit one (aka Road Open)
-When you chain your skills make sure you stop before 500.000 points (10 skill points.. the max you can bank)..
-Do so until you reach 200 points to unlock the Car Mastery perks... about 30 minutes of drifting (even less once you get use to it)
-Go to the Auto Show and buy 10 Nissan Fairlady Z432 or 10 Porsche 911 Turbo 3.3 (both cost 150.000)
-Use 20 points on each car to unlock the 300.000 bonus cash perk and the wheel spin.

You have done it. Now you have an extra 1.500.000 credits and 10 wheel spins for 40 minutes of work. The fastest method out there.

(Bron: https://www.gtplanet.net/...n-forza-horizon-4.382353/)

Verder doe ik ook vaak 30 laps Holyrood Park Circuit (rechtsboven in de map), Ook fijn voor je Influence en zorgt voor redelijk wat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Spelen :+

Verkoop eigenlijk niets. Wheelspins hamsteren en op die manier dingen regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacolc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:58
Ik doe meestal een 10 laps Goliath race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyshray
Gerjannn schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:54:
[...]

-Pick a car that has a 6 or 7x multiplier for skill points (any Hoonigan has 6x but FE cars have 7x.. the best are BMW M6 FE or Caterham R500 FE (both have drift bonus skills))
-Go to the Airport and start chaining your skill points. Why the Airport? Well the Airport has no traffic, also have those red barricades that gave you 1000 points each time you hit one (aka Road Open)
-When you chain your skills make sure you stop before 500.000 points (10 skill points.. the max you can bank)..
-Do so until you reach 200 points to unlock the Car Mastery perks... about 30 minutes of drifting (even less once you get use to it)
-Go to the Auto Show and buy 10 Nissan Fairlady Z432 or 10 Porsche 911 Turbo 3.3 (both cost 150.000)
-Use 20 points on each car to unlock the 300.000 bonus cash perk and the wheel spin.

You have done it. Now you have an extra 1.500.000 credits and 10 wheel spins for 40 minutes of work. The fastest method out there.

Verder doe ik ook vaak 30 laps Holyrood Park Circuit (rechtsboven in de map), Ook fijn voor je Influence en zorgt voor redelijk wat geld.
Touchdomex schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:57:
[...]

Spelen :+

Verkoop eigenlijk niets. Wheelspins hamsteren en op die manier dingen regelen.
jacolc schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 13:08:
[...]

Ik doe meestal een 10 laps Goliath race.
Vanavond eens een paar dingen testen... Heb het gevoel dat ik meer auto's aan het tunen ben, dan ik er effectief met aan het rijden ben. :+

Aan allen bedankt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nyshray schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 14:09:
[...]

[...]

[...]

Vanavond eens een paar dingen testen... Heb het gevoel dat ik meer auto's aan het tunen ben, dan ik er effectief met aan het rijden ben. :+

Aan allen bedankt! :P
Dat is een afrader want een beetje tunen kost je 100.000. Dus als je dat niet doet krijg je sneller geld.

Heb nu ook een bosje auto's voor challenges en races die voor mij fijn rijden. Hoef ik niet geld uit te geven en ga door grinden zodat ik straks alle huisjes heb. Moet nog tot 15 miljoen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08 09:00
Ik verdien mijn credits door gewoon te spelen, de verhouding van het verdienen en autos kopen is wel redelijk relaxed in FH4.

Heb wel als eerste gefocust om fast travel signs om te rijden en de playerhouse te kopen die fast travel unlocked. Scheelt je zoveel tijd en voor laatste seconde binnenvallen bij Forzathons ook erg handig. Ben je niet eindeloos van hier naar daar aan het rijden, effectief om gaan met je playtime is dan ook mijn beste tip. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyshray
Gerjannn schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 11:54:
[...]

De drift methode getest, en beviel mij aardig. Denk dat ik dit weekend ongeveer 5 mil CR verzameld heb, geluk gehad met een Bugatti Veyron uit een super wheelspin. :')

Welke tuners volgen jullie eigenlijk? Heb soms gemerkt dat mijn eigen tunes en de tunes van andere wel enorm verschillen soms, ook al blijf ik binnen dezelfde class.

[ Voor 5% gewijzigd door Nyshray op 13-05-2019 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21:20
Ben benieuwd wanneer expansion pack 2 komt, het duurt nog best lang haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa

Luukwa

o/

Op een gegeven moment heb je een aantal autos waarin je graag rijd.
Ik heb op dit moment 9m en niet echt de drang om nieuwe autos te kopen.

Meestal krijg je per avond een miljoen of 2, allemaal door wheelspins.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Xant0r schreef op vrijdag 10 mei 2019 @ 19:50:
Ik verdien mijn credits door gewoon te spelen, de verhouding van het verdienen en autos kopen is wel redelijk relaxed in FH4.

Heb wel als eerste gefocust om fast travel signs om te rijden en de playerhouse te kopen die fast travel unlocked. Scheelt je zoveel tijd en voor laatste seconde binnenvallen bij Forzathons ook erg handig. Ben je niet eindeloos van hier naar daar aan het rijden, effectief om gaan met je playtime is dan ook mijn beste tip. _O-
Ja ik heb dat huis als een van de laatste gekocht :$ Had dat niet door :$ Zat van ies doer, ik nie koop nie.

Ja had ik achteraf spijt van :+ Had mij uren spelen gescheeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Het huis dat Skill songs unlocked heb ik ook maar laat gekocht in het spel, had ik ook vroeger aan moeten beginnen. Staat ook een beetje off the beaten path zeg maar.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
Touchdomex schreef op dinsdag 14 mei 2019 @ 10:30:
[...]

Ja ik heb dat huis als een van de laatste gekocht :$ Had dat niet door :$ Zat van ies doer, ik nie koop nie.

Ja had ik achteraf spijt van :+ Had mij uren spelen gescheeld.
Moest ook twee keer kijken toen ik alle fast travel signs had omgereden, fast travelen kon alleen naar festival en huizen...maar kostte dan niks. Dacht hoe kan dat, in FH3 kon ik wel letterlijk op elke weg fast travelen, toen vond ik dus online dat je ook dat huis moest kopen. :+

Maar het scheelt echt een hoop tijd, ik vond het persoonlijk nog meest handige voor live forzathons. Gewoon om xx.59 teleporten naar de roze circel en gaan :). Nu inmiddels wel genoeg FP denk ik om alle voor mij missende auto's te kopen in de forzathon shop straks (SuperFast 812 mis ik bijv nog). Wheelspin auto's heb ik volgens mij alle moeilijk te verkrijgen auto's wel.

Probeer elke week in elke geval wel alle forzathons en challenges en dergelijke te doen, dus loop redelijk gelijk op met de auto's, ondanks 3 maanden na release ingestapt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyshray
Mij zorgen maken over credits hoef ik niet, zag gisterenavond tijdens een loadingscreen staan dat ik 25 mil CR vergaard heb op 2 weken. 8)7

Heb jullie anders nog goede tips voor dingen te unlocken? Heb het huis / kasteel gekocht dat fasttravel unlocked, zijn er andere nuttige dingen nog dat men kan aankopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nyshray schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 11:37:
Mij zorgen maken over credits hoef ik niet, zag gisterenavond tijdens een loadingscreen staan dat ik 25 mil CR vergaard heb op 2 weken. 8)7

Heb jullie anders nog goede tips voor dingen te unlocken? Heb het huis / kasteel gekocht dat fasttravel unlocked, zijn er andere nuttige dingen nog dat men kan aankopen?
Meer huizen :+ Ik wil ze allemaal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyshray
Touchdomex schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 12:21:
[...]

Meer huizen :+ Ik wil ze allemaal :P
Unlocked elk huis iets specifiek, of zijn sommige enkel wheelspins?

Heb op reddit ergens gelezen dat je in Fortune Island 10 mil credits gratis kunt krijgen? Iemand die hier iets meer over kan zeggen, heb Fortune Island namelijk nog niet bezocht. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nyshray schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:02:
[...]

Unlocked elk huis iets specifiek, of zijn sommige enkel wheelspins?

Heb op reddit ergens gelezen dat je in Fortune Island 10 mil credits gratis kunt krijgen? Iemand die hier iets meer over kan zeggen, heb Fortune Island namelijk nog niet bezocht. 8)7
Heb je wel de DLC? Dat is namelijk belangrijk.

Vooral veel super wheelspins en bijvoorbeeld barnfinds.

Oh en nog een huis die ervoor zorgt dat je dubbele forzathon punten krijgt.

[ Voor 7% gewijzigd door Touchdomex op 15-05-2019 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyshray
Touchdomex schreef op woensdag 15 mei 2019 @ 13:14:
[...]

Heb je wel de DLC? Dat is namelijk belangrijk.

Vooral veel super wheelspins en bijvoorbeeld barnfinds.

Oh en nog een huis die ervoor zorgt dat je dubbele forzathon punten krijgt.
Heb de ultimate edition gekocht, dus ik zit voorlopig wel goed met de DLC's. Heb antwoord op reddit gekregen, blijkbaar zouden er 10 treasures en 1 riddle zijn op het eiland, waardoor je 10 mil credits kan verzamelen.

https://www.gamesradar.co...dles-and-treasures-guide/

Ik weet al wat te doen vanavond, treasures hunten en huizen kopen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Hebben ze het multiplayer deel al aangepakt? Ben gestopt met spelen omdat dit gewoon ruk was. Je moest perse in een team spelen ipv alleen voor jezelf bijvoorbeeld. Ook was het nog niet mogelijk om met een bepaalde klasse te racen, maar altijd met een 900+ (S1?) auto. Is dit al beter geworden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:46

Entity

9000rpm

Je kunt al een tijdje individueel spelen, daarnaast zijn voor sommige online adventures de freeroam rush events eruit gehaald. Volgens mij is in de meest recente update een mogelijkheid toegevoegd waar je kunt kiezen welke class je online wilt spelen, maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Entity schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 14:06:
Volgens mij is in de meest recente update een mogelijkheid toegevoegd waar je kunt kiezen welke class je online wilt spelen, maar dat heb ik zelf nog niet geprobeerd.
Dit zou ik wel graag willen weten :) Als dit zo is ga ik het weer is installeren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:46

Entity

9000rpm

De release notes beschrijven het als volgt:
New Online Mode – CUSTOM ADVENTURE
Sign up for Custom Adventures, where you can freely select Car Class, Racing Series, Freeroam Rush and Collisions. Note that Custom Adventure only finds other players looking for exactly the same type of Adventure.
https://support.forzamoto...elease-Notes-May-7th-2019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Kort vraagje....ik was bij een van de laatste horizon festival playlists bezig voor die 599 XXE maar dat ging niet goed want werd niet geupdate. Wat moet ik nou precies doen met die autumn playlist en waar kan ik zien wat ik er voor moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
mike30 schreef op donderdag 16 mei 2019 @ 20:03:
Kort vraagje....ik was bij een van de laatste horizon festival playlists bezig voor die 599 XXE maar dat ging niet goed want werd niet geupdate. Wat moet ik nou precies doen met die autumn playlist en waar kan ik zien wat ik er voor moet doen?
De voorgaande weken kan je geen progressie meer in boeken. Je zult je dus moeten focussen op de huidige week. Wat je daar voor moet doen kan je zien onder de "Festival Playlist" in het hoofdmenu. Zijn over het algemeen wat championships en pr stunts.

Daarnaast zijn er ook 2 monthly activities zoals Rivals en Ranked Racing, als je deze goud hebt telt dat voor de hele maand (dus alle vier de seizoenen). Tevens tellen ze voor 12% mee, dus als je deze in begin van de week kan doen in een nieuw seizoen, start je al met 24% in de volgende seizoen. d:)b
Als je nog helemaal geen ranked racing hebt gedaan, kan dit in begin best een pittige opdracht zijn aangezien je 10x een online ranked championship (3 races) moet uitrijden voor dat je überhaupt een rank hebt, heb je al wel een rank dan is het maar 1 race om je rank terug te krijgen.

Als laatste de weekly forzathons, elke behaalde opdracht is geloof ik 1 of 2%. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Xant0r op 20-05-2019 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Xant0r schreef op maandag 20 mei 2019 @ 17:55:
[...]

De voorgaande weken kan je geen progressie meer in boeken. Je zult je dus moeten focussen op de huidige week. Wat je daar voor moet doen kan je zien onder de "Festival Playlist" in het hoofdmenu. Zijn over het algemeen wat championships en pr stunts.

Daarnaast zijn er ook 2 monthly activities zoals Rivals en Ranked Racing, als je deze goud hebt telt dat voor de hele maand (dus alle vier de seizoenen). Tevens tellen ze voor 12% mee, dus als je deze in begin van de week kan doen in een nieuw seizoen, start je al met 24% in de volgende seizoen. d:)b
Als je nog helemaal geen ranked racing hebt gedaan, kan dit in begin best een pittige opdracht zijn aangezien je 10x een online ranked championship (3 races) moet uitrijden voor dat je überhaupt een rank hebt, heb je al wel een rank dan is het maar 1 race om je rank terug te krijgen.

Als laatste de weekly forzathons, elke behaalde opdracht is geloof ik 1 of 2%. :)
Thanks voor de reply. Was een paar daagjes weg. Vond het echt jammer dat ik die 599 XX evo niet gekregen heb. Schijnt de snelste te zijn tot nu toe. En op de auction house vind ik niks. Lijkt wel offline of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
mike30 schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:31:
[...]

Thanks voor de reply. Was een paar daagjes weg. Vond het echt jammer dat ik die 599 XX evo niet gekregen heb. Schijnt de snelste te zijn tot nu toe. En op de auction house vind ik niks. Lijkt wel offline of zo
Maatje van mij heeft hem ook gemist, maar via de auction house eentje weten te krijgen. Het is wel klote werk, want je moet steeds opnieuw zoeken om de listing te verversen. Dat is voor meerdere auto's zo, die zijn gewoon te weinig aanwezig of men verkoopt niet. Mocht je hier wel voor willen gaan zitten dan raad ik je aan om de snelle menu te gebruiken (Y-knop) in de listings, hier kan je gelijk een buy out doen in plaats van een daadwerkelijke listing/pagina te openen. Scheelt je tijd. (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warlock
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:57
Ik ben vorige week begonnen met Forza, en heb nog net de Fall playlist kunnen halen, maar ik zit helemaal vast bij die van de winter. Ik heb geen enkele auto die de 434 KM/U wil halen in de winter.

Heeft iemand een gouden tip voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Warlock schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:15:
Ik ben vorige week begonnen met Forza, en heb nog net de Fall playlist kunnen halen, maar ik zit helemaal vast bij die van de winter. Ik heb geen enkele auto die de 434 KM/U wil halen in de winter.

Op het Forza-forum kun je iedere week een topic vinden over de lopende playlist. Daar kun je soms ook tips van andere spelers vinden.
https://forums.forzamotor...rds-through-May-30.aspx?=

Heb je geen Mosler als gift ontvangen waar je een tune bij kunt zoeken?

Ik gebruik overigens zelf meestal een Koenigsegg Agera RS (met tune) voor de speed traps/zones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Warlock schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 20:15:

Ik heb het met een Regera gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warlock
Ah de Regera kon het idd! Bedankt!

Helaas ook geen Mosler gekregen.

Goed, Mosler gekocht op de AH voor 30k credits:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8tvbA0a766TFhD585xu5X0q8/medium.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door Warlock op 28-05-2019 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Xant0r schreef op maandag 27 mei 2019 @ 22:41:
[...]

Maatje van mij heeft hem ook gemist, maar via de auction house eentje weten te krijgen. Het is wel klote werk, want je moet steeds opnieuw zoeken om de listing te verversen. Dat is voor meerdere auto's zo, die zijn gewoon te weinig aanwezig of men verkoopt niet. Mocht je hier wel voor willen gaan zitten dan raad ik je aan om de snelle menu te gebruiken (Y-knop) in de listings, hier kan je gelijk een buy out doen in plaats van een daadwerkelijke listing/pagina te openen. Scheelt je tijd. (y)
kan je dat eens uitleggen van die y knop? Want ik verlies idd constant auctions maar die nieuwe ferrari zie ik nooit in de auction house

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xant0r
mike30 schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 21:18:
[...]

kan je dat eens uitleggen van die y knop? Want ik verlies idd constant auctions maar die nieuwe ferrari zie ik nooit in de auction house
Als je op search drukt, en je vervolgens de listings laadt...in dit scherm heb je een snelmenu door middel van de Y-knop (Auction Options), dan krijg je een klein keuze menuutje met place bid, buyout en wat andere opties zoals wie de tune heeft gemaakt en livery etc. Door dit te gebruiken ben je sneller dan de echte pagina te laden waar je de auto ziet.

Afbeeldingslocatie: https://www.gtplanet.net/wp-content/uploads/2018/10/Forza-Auction-002-800x450.png
In dit scherm, zie je onderaan staan Auction Options, daar krijg je dat menu te zien (y) ipv op A te drukken en nieuw scherm te laden.,

Wat betreft de Ferarri, kans is klein dat ie voorbij komt. Is namelijk relatief nieuwe auto in FH4 en was alleen te krijgen via de Festival Playlist. Als ie in de AH staat is het 9 van de 10x een vergissing of iemand die auto probeert te verkopen aan een vriend of koper voor echt geld (ebay bijv). Daarom zei ik al, enige manier om daar eentje mee op te pakken is continue opnieuw zoeken en hopen dat er eentje voorbij komt op moment dat je nieuwe listing aan laden bent. Zo ben ik ook aan mijn Pre-Order auto's gekomen, kut werk maar wel blij met de PO auto's. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Xant0r schreef op donderdag 30 mei 2019 @ 15:37:
[...]

Als je op search drukt, en je vervolgens de listings laadt...in dit scherm heb je een snelmenu door middel van de Y-knop (Auction Options), dan krijg je een klein keuze menuutje met place bid, buyout en wat andere opties zoals wie de tune heeft gemaakt en livery etc. Door dit te gebruiken ben je sneller dan de echte pagina te laden waar je de auto ziet.

[Afbeelding]
In dit scherm, zie je onderaan staan Auction Options, daar krijg je dat menu te zien (y) ipv op A te drukken en nieuw scherm te laden.,

Wat betreft de Ferarri, kans is klein dat ie voorbij komt. Is namelijk relatief nieuwe auto in FH4 en was alleen te krijgen via de Festival Playlist. Als ie in de AH staat is het 9 van de 10x een vergissing of iemand die auto probeert te verkopen aan een vriend of koper voor echt geld (ebay bijv). Daarom zei ik al, enige manier om daar eentje mee op te pakken is continue opnieuw zoeken en hopen dat er eentje voorbij komt op moment dat je nieuwe listing aan laden bent. Zo ben ik ook aan mijn Pre-Order auto's gekomen, kut werk maar wel blij met de PO auto's. ;)
Thanks man. Ga het eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:55

jacobras

Developer

Ik heb sinds twee dagen deze game. Wát een prachtwerk! Ik heb voorheen DiRT 2 en 3 vaak gespeeld (met 360-controller), dat vond ik fantastische spellen. Tijdje geleden Asetto Corsa geprobeerd (met G29 + VR) maar daar raakte ik heel snel op uitgekeken. Forza 4 is precies wat ik zoek in een racespel.

In dit topic zag ik voorbijkomen dat er wel wat meer uitdaging mocht zitten in het vrijspelen van auto's en daar kan ik me in vinden. Gisteren genoeg credits verzameld om een F-Type te kopen, wat al razendsnel is. Ter vergelijking: ik heb tientallen uren in Real Racing 3 op mijn tablet zitten en daar kan ik die wagen nog steeds niet vekrijgen. Vandaag viel het me op dat ik Wheel Spins had. Paar slingers gedaan en nu heb ik een half miljoen aan credits, een Aston Martin Vulcan, BMW M6, Ferrari 512 en nog 11 (!) andere auto's. Dat had niet zo snel hoeven gaan, hoewel die Vulcan fantastisch rijdt zeg, wat een handling!

Al met al zeer tevreden over de aanschaf. Nu even kijken of ik het over een tijdje nog speel, dan gaat dat Bond-DLC-pakket er komen :9

Paar vragen waar ik geen antwoord op heb kunnen vinden:
  1. Zijn die auto's met namen die continu voorbijrijden echte spelers? Is dat live?
  2. Kan je chatten door zelf te typen? In de controls zie ik hier geen optie voor. Iemand vroeg me "convoy?" maar ik kon met die vier quick chat replies daar niet veel mee.

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

jacobras schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:12:

1. Zijn die auto's met namen die continu voorbijrijden echte spelers? Is dat live?
  2. Kan je chatten door zelf te typen? In de controls zie ik hier geen optie voor. Iemand vroeg me "convoy?" maar ik kon met die vier quick chat replies daar niet veel mee.
Nee. volgens mij niet, ik heb geen live abbo en zie nog steeds mensen voorbij rijden (en ook op tijdstippen waar ik vermoed dat deze mensen niet racen op dat tijdstip).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

MeNTaL_TO schreef op maandag 3 juni 2019 @ 10:53:
[...]

Nee. volgens mij niet, ik heb geen live abbo en zie nog steeds mensen voorbij rijden (en ook op tijdstippen waar ik vermoed dat deze mensen niet racen op dat tijdstip).
Je kan ze herkennen aan de kleur van het icoon op de kaart. Met een D erin zijn computers.

Doorzichtige bolletjes zijn personen maar van wat ik weet zeggen de computers nooit convoy tegen je.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jarwien NL
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-09 13:55
jacobras schreef op zondag 2 juni 2019 @ 23:12:

1. Kan je chatten door zelf te typen? In de controls zie ik hier geen optie voor. Iemand vroeg me "convoy?" maar ik kon met die vier quick chat replies daar niet veel mee.
Nee je kan niet zelf typen. Je hebt maar indd 4 optie's waarmee je kan communiceren.
Je kan wel nieuwe chat zinnetjes unlocken
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/42yvca38v8821.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=986384473f72c53ba16fa192b446bfbe413d6608

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warlock
"Winter is my favourite" Dat zal je mij nooit horen zeggen...

Ik baal dat ik de zomer gemist heb, nu red ik het net niet het hele seizoen vrij te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Warlock schreef op dinsdag 4 juni 2019 @ 11:02:
"Winter is my favourite" Dat zal je mij nooit horen zeggen...

Ik baal dat ik de zomer gemist heb, nu red ik het net niet het hele seizoen vrij te spelen.
Kans is heel groot dat de dingen die je kan halen weer terug komen. Althans dat heb ik heel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:49
Een Lego expansion voor Horizon 4 als 2e grote update? No thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:01
mr.DJ95 schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:31:
Een Lego expansion voor Horizon 4 als 2e grote update? No thanks.
Veel dieper kunnen ze niet zinken bij T10/ PG .....toch???, of krijgen we bij FH5 een minecraft expansion? 8)7

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 19:14

NvM

I like it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ze boren een nieuw/jonger publiek aan, en genoeg lui die vroeger met Lego speelden en het nog steeds best tof vinden. Ben erg benieuwd naar hoe het er uit gaat zien, met wat meer gameplay/info ga ik hem misschien nog wel halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
skreppiedoe schreef op zondag 9 juni 2019 @ 23:57:
[...]

Veel dieper kunnen ze niet zinken bij T10/ PG .....toch???, of krijgen we bij FH5 een minecraft expansion? 8)7
Tja op zich niet een hele rare zet na de Hot Wheels expansion in FH3. Gouden zet wat mij betreft als ik kijk hoe leuk mijn nichtje en neefje FH4 nu al vinden.

Dat ik er niet echt op zit te wachten als laatste deel van de ultinate edition is jammer dan, want dan had ik maar moeten afwachten wat de dlc werd. Maar ik denk dat geen enkele dlc mij nog terug zou kunnen lokken naar deze game. Intensief gespeeld aan het begin en geen moment spijt gehad van de aankoop, maar te weinig uitdaging om lang leuk te blijven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
During today’s Xbox E3 2019 briefing we gave the world a first look at Forza Horizon 4 LEGO Speed Champions. In this upcoming Forza Horizon 4 expansion you explore a LEGO themed world, with full seasonal changes, where you discover LEGO Brick Challenges, collect and race amazing new LEGO Speed Champions cars including the McLaren Senna, the Ferrari F40 Competizione, and the 1967 Mini Cooper S Rally. You also explore an entire LEGO city, discover unlockables, and more. Forza Horizon 4 LEGO Speed Champions launches worldwide on June 13 on Xbox One and Windows 10 PCs as an Xbox Play Anywhere title.

Featuring everything Forza Horizon 4 players enjoy such as a shared-world experience with dynamic seasons in stunning native 4K and HDR, Forza Horizon 4 LEGO Speed Champions sees players embark on a completely new experience.

· Explore a LEGO Themed World – In an all-new valley filed with LEGO brick structures, find out how fast you can go around the Falcon Speedway and how far you can jump in the fun-filled Super Mega Awesome Adventure Stunt Park. Experience how seasons change a LEGO city, airport, UFO crash site, pirate cove and more.

· Discover LEGO Brick Challenges – Embark on a new LEGO Brick Challenge Campaign that rewards free exploration and build a Master Builder’s House as your collection grows. You will also encounter other new gameplay challenges such as LEGO Speed Ramps and Destruction challenges.

· Become a LEGO Speed Champion – Collect and race new LEGO Speed Champions cars, such as the McLaren Senna, Ferrari F40 Competizione and the 1967 Mini Cooper S Rally, against real world cars that utilize the Forza racing franchise’s renowned physics and handling. You can also work to become a LEGO Speed Champion hero in a grand finale race on an epic LEGO Goliath route.

Forza Horizon 4 LEGO Speed Champions will cost $19.99 and is included at no additional cost for players who own the Forza Horizon 4 Ultimate Edition, the Forza Horizon 4 Expansions Bundle or the Forza Horizon 4 Ultimate Add-Ons Bundle. Xbox Game Pass members have access to the standard edition of Forza Horizon 4 and are eligible for 10% off a standalone purchase or 10% off the Forza Horizon 4 Ultimate Add-Ons Bundle.

In celebration of finally being able to unveil Forza Horizon 4 LEGO Speed Champions to the world, and to learn more about what is happening with the Forza franchise, please join our Forza Monthly livestream on June 10 at 5:00 p.m. PT on Twitch, Mixer, and YouTube.

We have more livestreams scheduled throughout the show and at launch on the same channels so tune in!

· June 11 at 11:00 a.m. PT and June 12 at 9:00 a.m. PT - Watch as we share peoples’ behind-the-wheel experience with Forza Horizon 4 LEGO Speed Champions

· June 13 at 8:00 a.m. PT - Join Playground Games for Forza Horizon 4 LEGO Speed Champions launch day

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Ok dit was de laatste keer dat ik een ultimate bundel koop van forza horizon.

De vorige expansion was al teleurstellend maar dit...

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Eerste gedachte was 'whut?, seriously?'

Maar na trailer en iets. Ach, iets jeugdsentiment (en stiekem staat hier nog steeds wat lego in huis). Ik weet niet, maar kan stiekem toch wel leuk worden :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 22:12
Als er ook dus een lego map bij komt, ik ben happy :D

Jeweetwel, everything is awesome! :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:10

Wimmel

Hello

Het idee van een Lego uitbreiding spreekt mij ook wel aan. In FH3 vond ik Hot Wheels ook al een leuke afwisseling. Ik vind Horizon an sich al compleet genoeg, ik ben altijd in voor een beetje gekkigheid.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09:00
Zucht, Lego in Forza. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Lego te gek en Forza normaal ook.

Golfen is ook erg leuk, maar naakt rondlopen is ook ontzettend leuk.

Die 2 dingen combineer je niet....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:10

Wimmel

Hello

flugelisoke schreef op maandag 10 juni 2019 @ 15:43:
...
Golfen is ook erg leuk, maar naakt rondlopen is ook ontzettend leuk.

Die 2 dingen combineer je niet....
Waarom niet 8)
Naturistisch golfen

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sIpby2L93R6AZiuVULkFjpm7/full.jpg
Zo, helemaal klaar voor donderdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

Ik ga het wel een kans geven. Heb er immers al voor betaald. Maar verwacht er niks van. Wie weet wordt ik verrast 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 21:04
Ik vind dat games met de DLC juist wat vaker wat meer de teugels mag laten vieren. Zo vond ik de Hot Wheels DLC erg tof. En ik denk ik dat deze Lego DLC nog leuker ga vinden omdat ik gewoon blij word van Lego. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
MAX3400 schreef op maandag 10 juni 2019 @ 16:30:
Zo, helemaal klaar voor donderdag :)
Ben een Lego fan, kijk er zeker naar uit. :)

Hebben jullie overigens ook dat het opstarten van de game zo lang duurt? Bij mij blijft hij een paar minuten hangen op inloggen, als ik eenmaal in de game zit heb ik nergens last van.

Die cards - krijg je daar rewards voor of hoe ik moet ik het zien?

[ Voor 15% gewijzigd door HollowGamer op 11-06-2019 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
Geen Ultimate Edition meer voor mij met zulke expansions...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Laatst online: 21:04
DonRoger schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:19:
Geen Ultimate Edition meer voor mij met zulke expansions...
Wat voor expansions zou je graag willen? Nog meer brits landschap met nog meer dezelfde type wagens? :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Nu online

JSchut

.....

uchiha tijntje schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:39:
[...]

Wat voor expansions zou je graag willen? Nog meer brits landschap met nog meer dezelfde type wagens? :)
Dingen als Storm Island of Blizzard Mountain (was wel wat klein).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
[...]

Uhm een pack met allerdaagse auto's lijkt me wel leuk bv met een Volkswagen Arteon , Skoda Kodiaq, Peugeot 508, Opel Zafira, Hyundai i30N en de Mazda6 bijvoorbeeld. Het liefste dan ook nog allemaal de allernieuwste modellen. Anderen vinden zulke auto's er bij misschien saai maar dat zou mij dan weer meer aanspreken dan een auto van lego.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Ik ben volledig nieuw met xbox en forza, gisteren aangeschaft.

Ik heb de game pass ultimate, zit daar de dlc gelijk bij van Forza?

En ik dacht dat de seizoenen iets van 7 dagen durden? Maar ik heb gisteren alle 4 seizoenen al gehad, kon steeds promoveren naar het volgende seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:14
Mortalboy[NL] schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:55:
Ik ben volledig nieuw met xbox en forza, gisteren aangeschaft.

Ik heb de game pass ultimate, zit daar de dlc gelijk bij van Forza?

En ik dacht dat de seizoenen iets van 7 dagen durden? Maar ik heb gisteren alle 4 seizoenen al gehad, kon steeds promoveren naar het volgende seizoen.
De DLC zit erbij, eventueel moet je deze nog los downloaden. De seizoenen die jij gehad hebt zijn een onderdeel van de intro. Zodra je die voorbij bent is elke donderdag de wissel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
sigmundfreund schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:00:
[...]

Zodra je die voorbij bent is elke donderdag de wissel.
En met wat creativiteit kan je elke 10 minuten een ander seizoen activeren ;)

Ter info: per seizoen zijn er ook specifieke achievements te halen maar ik vermoed dat je de komende tijd toch wel gaat genieten van het spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 22:12
Zat even stukje xbox inside te kijken, gewoon een complete map/stad volledig van lego, zelfs world map is gemaakt in lego builder, erg vet gedaan.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:01
[...]

The Isle of Man had ik wel een goede keuze gevonden, met een goliath race op het TT circuit.

Gelukkig zitten er in de Lego expansion geen online achievements.

[ Voor 9% gewijzigd door skreppiedoe op 12-06-2019 06:33 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Pagina: 1 ... 25 ... 46 Laatste