Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• T.C
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 12-12 11:11
Ik heb de expansion ook, maar hij is nog niet unlocked.

Welke races moet ik hier voor afronden?

Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 13-12 13:04
Start vandaag de Xbox op, en moet weer horizon opnieuw starten (stand by). Word ik naar de main map gestuurd in plaats van Lego valley waar ik was. OK, dan maar terug gaan.

Maar nu vind het spel dat ik de DLC moet installeren. In de store is ook een install optie maar na 1 sec is die klaar. En nu zit ik in een loop waarbij het spel wil dat ik de DLC installeer en de store vind dat die klaar is...

En dat terwijl het gewoon werkte.

Edit:
Om het nog beter te maken, fortune island is ook weg. Die begint nu wel 7.3gb binnen te harken.
Wtf van de dag.

O ja, ik rij wel in mijn Lego Senna rond.

LOTG wijzigde deze reactie 08-07-2019 20:48 (15%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stefan H
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 09:55
Nu sinds een maandje druk met FH4, maar wat een heerlijke game zeg! Had verwacht dat het wisselen van de seizoenen een flinke dealbreaker zou zijn, maar zelfs in de winter is het heerlijk vertoeven, met een Letterman Fiësta in camo print over besneeuwde wegen knallen :*)

Alleen het laatste hoofdstuk van 'Worlds Fastest Rentals' is lastig te voltooien in de sneeuw :P

Pas in een wheelspin de Lamborghini Aventador Forza Edition gescoord, wat een beest is dat!
Nu had ik alleen afgelopen weekend in een dragrace ineens een Lego McLaren naast me staan, zonder dat ik de Lego expansion heb :X

Toevallig iemand die weet die Lego uitvoeringen ook uit te schakelen zijn? Op internet kwam ik er niet veel concreets over tegen, en zonder Lego expansion zie ik liever 'normale' uitvoeringen in het spel :)

• MK_
  • Registratie: november 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Lego Championship expansion Barn Find is eindelijk beschikbaar als ik dit mag geloven:
https://www.facebook.com/...2/posts/2589317434424481/

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 - i7 6700HQ - GTX960M | OnePlus 5 Slate Gray | Xbox One ;) | LPG powered

• Finraziel
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 09:44
Lang niet gespeeld, maar aangezien ik een nieuwe PC heb dacht ik laat ik hem daar eens op proberen (ipv op de One X waar ik voorheen op speelde)...
Eerste indruk, ziet er goed uit native op QHD :) (ik heb geen 4K TV voor de One X)
Tweede indruk... ok, beetje met de settings gespeeld en de game is al drie keer gecrashed... geloof ik, hij minimaliseert ineens en start opnieuw op. Ok laat maar, laat ik gewoon eens gaan spelen...
Derde indruk, hij was wéér opnieuw opgestart, en... de resolutie is ineens weer crap? En ik haal ineens maar 15 fps (was zo'n 70-80 in benchmark mode op hogere resolutie)... Oh, maar voordat ik überhaupt mag gaan kijken wat er aan de hand is moet ik eerst een paar minuten reclame kijken voor de DLC die ik nog steeds niet heb omdat hij te duur is voor wat hij biedt en nooit in de sale gaat!

Seriously, Microsoft, je bent op zoveel vlakken zo goed bezig... maar bij Forza krijg ik af en toe het idee dat een klein deel van je stiekem nog gehaat wil worden... Dare to be loved! Stop being evil!

Gamertag: Finraziel42

• jacolc
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 21-11 09:04
Hoe moet je ooit die Buggy race halen in deze festival playlist??

De Can-am buggy's van de console finishen ver voor mij.
Ik heb deze auto zelf niet omdat ik geen car pass heb...

• Chris1994
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 12-12 13:33
Hmm, al een tijdje op zoek naar de Ferrari 599XX Evo, die je dus niet zomaar kan kopen.
Weet iemand of ie op een andere manier te verkrijgen is, aangezien de challenge allang verlopen is..

• MisterJD
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 12:56

MisterJD

Xbox id Misterd1981

Chris1994 schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:42:
Hmm, al een tijdje op zoek naar de Ferrari 599XX Evo, die je dus niet zomaar kan kopen.
Weet iemand of ie op een andere manier te verkrijgen is, aangezien de challenge allang verlopen is..
Via auction house, en anders wachten tot wanneer er challenge komt / en of in de forzathon store te koop is.

AMD 3900X | Noctua NH-D15SE AM4 | Asus Croshair VIII hero | Palit GTX 1080 GameRock 8GB | G.Skill Flare X CL4 3200 | Samsung 860 EVO 1TB | Toshiba DT01ACA300, 3TB | Acer XB241H | Silverstone Strider Titanium ST70F-TI 700W | Fractal Design Define S

• uchiha tijntje
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17:41

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ben nu die nieuwe achievements aan het halen, maar dan moet je ook die playground modus spelen. Dat is echt niet leuk gewoon :p

360Gamertag.....PSN ID

• skreppiedoe
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 03:19
uchiha tijntje schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 21:56:
Ben nu die nieuwe achievements aan het halen, maar dan moet je ook die playground modus spelen. Dat is echt niet leuk gewoon :p
The Trial championship en de playground games zijn idd erg irritant, summer staat gelukkig op 100% . Vanmiddag begonnen met autumn en gelukkig al bij de 2e poging The Trial voltooid. 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

skreppiedoe schreef op donderdag 3 oktober 2019 @ 22:13:
[...]

The Trial championship en de playground games zijn idd erg irritant, summer staat gelukkig op 100% . Vanmiddag begonnen met autumn en gelukkig al bij de 2e poging The Trial voltooid. 8)
Heb nu ook alles gecomplete behalve de dailys dan. :) De playground is gewoon de eerste ronde winnen. En dan win je het potje omdat de helft van het verliezende team quit... :/

Deze trial was best pittig met snelle auto’s op off-road voor een deel :)

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 03-10-2019 22:34 (7%)

360Gamertag.....PSN ID

• skreppiedoe
Chris1994 schreef op maandag 16 september 2019 @ 16:42:
Deze was afgelopen week te winnen met de seasonal events,zal vast nog wel een keer voorbijkomen.

• Psyonara
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 17:47
Al maanden en maanden terug Ford GT 40 Barnfind gevonden maar nog steeds niet af kwa restoration!?
Mis ik hier iets? of Bub!? en hoe te oplossen?

• goosche
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 11-12 21:44
Er is korting op deze game in de Windows Store. Net the Ultimate Edition gehaald voor 50 euro *O* oOo :)F

Alleen vandaag!!!!

goosche wijzigde deze reactie 07-10-2019 19:45 (9%)

• Stefan H
Psyonara schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:37:
Al maanden en maanden terug Ford GT 40 Barnfind gevonden maar nog steeds niet af kwa restoration!?
Hier ook gehad, duurt inderdaad erg lang, maar het wachten wordt vanzelf beloond :D

Ehh, heb er vervolgens 30 meter mee gereden :p

• Mick3112
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 13-12 15:59
Psyonara schreef op zondag 6 oktober 2019 @ 18:37:
Ik meen dat je hem nog ergens moet bevestigingen in je inbox voordat hij naar je de garage komt.

• Psyonara
Mick3112 schreef op dinsdag 8 oktober 2019 @ 09:40:
[...]

Ik meen dat je hem nog ergens moet bevestigingen in je inbox voordat hij naar je de garage komt.
Dat bericht Popup kreeg ik gister pas.

• skreppiedoe
Inmiddels alle seasonal events van de winter op goud gezet, nu alleen nog de daily events doen en dan is de Encore? achievement weer een stap dichterbij :+ . Ik had er gisteren wel een hard hoofd in omdat The Trial in de winter (in de sneeuw dus) S2 class is,aangezien de meeste random teamgenoten (lees randdebielen) nog niet eens een D class wagen op de weg kunnen houden in de zomer....succes gegarandeerd.
Ik ben er uiteindelijk 3 uur mee bezig geweest voordat ik hem op goud had.

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

skreppiedoe schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 14:02:
Inmiddels alle seasonal events van de winter op goud gezet, nu alleen nog de daily events doen en dan is de Encore? achievement weer een stap dichterbij :+ . Ik had er gisteren wel een hard hoofd in omdat The Trial in de winter (in de sneeuw dus) S2 class is,aangezien de meeste random teamgenoten (lees randdebielen) nog niet eens een D class wagen op de weg kunnen houden in de zomer....succes gegarandeerd.
Ik ben er uiteindelijk 3 uur mee bezig geweest voordat ik hem op goud had.
Ik heb ook alles op goud. Die trial was wel pittig idd!! Met name die laatste race duurde lang!

360Gamertag.....PSN ID

• NielsAVS
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 11-12 11:04
Ik probeerde vandaag de game na lange tijd weer eens op te starten, maar ik kreeg een vreemde bug waardoor ik het spel niet in kom. Ik kan er op internet helemaal niets over vinden.. Het spel opstarten gaat prima, intro filmpjes meuk e.d. wordt geladen, profiel wordt geladen. Vervolgens kom ik in het scherm waar je kan kiezen uit 'continue', 'options' en 'exit'. Kies ik een van de opties, dan wordt het beeld wazig, en gebeurt er verder niets. Spam ik een keer of 5 op options, dan start de benchmark mode. Meer doet hij niet.. Ik heb het spel al opnieuw geïnstalleerd, maar zonder resultaat. Ik heb geen 3rd party OC software draaien, maar ben wel onlangs geswitcht naar AMD Navi. Ik heb alleen het idee dat ik het daar niet moet zoeken, want de benchmark loopt fantastisch met gemiddeld 160fps.. Iemand hier suggesties?

*** EDIT ***

Het probleem is opgelost door Windows opnieuw te installeren.

NielsAVS wijzigde deze reactie 12-10-2019 22:45 (4%)

Ambachtelijk gebrouwen bieren uit de Bollenstreek

• doodsoldaat
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 28-11 20:51
goede hallo

Wat ik steeds krijg is heel vaak you are disconnected
Er zijn spelen dan kan ik tv kijken inet doen en spelen maar dit spel is zo bagger dat web paginas geen eens laden.
Kan ook geen andere dingen doen uitzenden met twitch of mixer werkt geeneens
Heb nog nooit zoiets bagger mee gemaakt

Zijn hier oplossingen voor
Bij forza4 forum die zegeen niks en helpen weinig

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:35
doodsoldaat schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 11:42:
goede hallo

Wat ik steeds krijg is heel vaak you are disconnected
Er zijn spelen dan kan ik tv kijken inet doen en spelen maar dit spel is zo bagger dat web paginas geen eens laden.
Kan ook geen andere dingen doen uitzenden met twitch of mixer werkt geeneens
Heb nog nooit zoiets bagger mee gemaakt

Zijn hier oplossingen voor
Bij forza4 forum die zegeen niks en helpen weinig
Zoek je hulp voor dit probleem of wilde je alleen even je frustratie delen?

In het eerste geval zou ik beginnen met de basiszaken vermelden zoals op welk platform je speelt, met welke hardware, wat de problemen precies zijn en wat je al geprobeerd hebt.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Winkiller
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 11:45

Winkiller

De Mopperpot

Mmmm durf het bijna niet te vragen maar FH4 speelt stukken beter op de Pc dan op de original Xbox One.
Hij lijkt langzamer te gaan als je Pc gewend bent, is de Xbox One X daarin dan beter ?
Mijn Pc hardware is echt niet echt de nieuwste meer, i5 3.0 Ghz & GTX980.

Een goed voorbeeld is de besturing, op de Pc veel strakker dan XBO,

Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg.

• Touchdomex
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 17:53

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Winkiller schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:25:
Mmmm durf het bijna niet te vragen maar FH4 speelt stukken beter op de Pc dan op de original Xbox One.
Hij lijkt langzamer te gaan als je Pc gewend bent, is de Xbox One X daarin dan beter ?
Mijn Pc hardware is echt niet echt de nieuwste meer, i5 3.0 Ghz & GTX980.

Een goed voorbeeld is de besturing, op de Pc veel strakker dan XBO,
30FPS op de originele Xbox One en One S en 60FPS op de Xbone X en de PC.

Dat scheelt enorm.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Touchdomex schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 12:30:
[...]

30FPS op de originele Xbox One en One S en 60FPS op de Xbone X en de PC.

Dat scheelt enorm.
Het gaat me niet zo zeer om de frame-rate, het gaat mij om de besturing. Een voorbeeld, ik doe een cross country race met de xbo is het dweilen over het parcours en ik verlies maar diezelfde race op de Pc gaat moeiteloos zonder dat extra dweilen over de baan en ik win.

Op beide apparaten maak ik overigens gebruik van de draadloze xbox controller.

• v8power67
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 16:34

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Komt omdat de pc versie met hogere fps een lager inputlag heeft. Xbox versie op 30fps is echt laggy vergeleken met pc versie. Maar geloof als je vsync aanzet en 30fps locked op pc je ong zelfde inputlag krijgt.
Het is gewoon feit hogere fps is lagere inputlag.

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

v8power67 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:26:
Komt omdat de pc versie met hogere fps een lager inputlag heeft. Xbox versie op 30fps is echt laggy vergeleken met pc versie. Maar geloof als je vsync aanzet en 30fps locked op pc je ong zelfde inputlag krijgt.
Het is gewoon feit hogere fps is lagere inputlag.
Kortom dan krijg ik met de Xbox One X bijna dezelfde ervaring met FH4 als nu op de Pc ?
Interesting fact. >:)

Vooral ook omdat ik sinds kort ook F7 gekocht heb en dat loopt wel redelijk op XBO.

• v8power67

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Winkiller schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 13:49:
[...]

Kortom dan krijg ik met de Xbox One X bijna dezelfde ervaring met FH4 als nu op de Pc ?
Interesting fact. >:)

Vooral ook omdat ik sinds kort ook F7 gekocht heb en dat loopt wel redelijk op XBO.
Qua fps wel ja maar qua graphics kan je denk met jouw pc wel meer eruit halen. Xbox one x is 1080p in 60fps modus, en mist bv de schaduwen van lampen op objecten/autos in de nacht. Heb zelf een pc met 1070 erin en kan op 1200p( 1920x1200) makkelijk alles ultra spelen op ruim 70fps soms richting 100.
Dus daarin is de pc versie beter. Plus je kan fps locken op pc zonder vsync en krijg je dus geen inputlag wat de 60 fps xox versie wel heeft al is die al beter dan 30fps versie. Vsync veroorzaakt vaak meer inputlag.
Pff vage uitleg zo maar klopt wel zover ik weet :P

Feitelijk is de xox versie in 60fps de gewone xbox versie met dubbele fps.

v8power67 wijzigde deze reactie 15-10-2019 15:27 (4%)

PSN/XBL: hjallo/RiCeBoY NL CORSA HUIDIGE STAAT!/ 4770k@4.4ghz||EVGA 1070 FTW2 stock|| 16gb @1600mhz||850evo 256gb||

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

v8power67 schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 15:21:
[...]

Qua fps wel ja maar qua graphics kan je denk met jouw pc wel meer eruit halen. Xbox one x is 1080p in 60fps modus, en mist bv de schaduwen van lampen op objecten/autos in de nacht. Heb zelf een pc met 1070 erin en kan op 1200p( 1920x1200) makkelijk alles ultra spelen op ruim 70fps soms richting 100.
Dus daarin is de pc versie beter. Plus je kan fps locken op pc zonder vsync en krijg je dus geen inputlag wat de 60 fps xox versie wel heeft al is die al beter dan 30fps versie. Vsync veroorzaakt vaak meer inputlag.
Pff vage uitleg zo maar klopt wel zover ik weet :P

Feitelijk is de xox versie in 60fps de gewone xbox versie met dubbele fps.
Okay nogmaals "het gaat me dus om de fh4 besturing" bij de xbox one rijd ik over ijs en op de pc niet.

• v8power67

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Okee naja dan is pc versie superieur daarna xox 60fps en ver daarna xox 30fps en xo.

• Finraziel
Winkiller schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 16:00:
[...]

Okay nogmaals "het gaat me dus om de fh4 besturing" bij de xbox one rijd ik over ijs en op de pc niet.
Volgens mij bedoelde je te typen 'dankjewel voor de uitleg meneer v8power67'... maar dat is inderdaad een lastige spelling, veel mensen maken daar fouten bij.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Finraziel schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 17:17:
[...]

Volgens mij bedoelde je te typen 'dankjewel voor de uitleg meneer v8power67'... maar dat is inderdaad een lastige spelling, veel mensen maken daar fouten bij.
Ik begrijp deze reactie niet helemaal, @v8power67 (Maurice) sprak over frame-rates en daar ging mijn vraag niet over. Of het is een miscommunicatie maar er is zeker geen opzet in het spel bij mij.

@v8power67 mocht ik je op je tenen hebben getrapt dan was dat niet de bedoeling, sorry en bedankt dan. :)

• v8power67

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

Owh nee hoor was absoluut niet op mijn tenen getrapt haha. Alleen probeerde ik dus uit te leggen dat de besturing van de game gelinkt is aan de inputlag en die weer gelinkt is aan fps. Meer fps minder inputlag dus betere en meer accurate besturing :)

• doodsoldaat
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 28-11 20:51
Zoek je hulp voor dit probleem of wilde je alleen even je frustratie delen?

In het eerste geval zou ik beginnen met de basiszaken vermelden zoals op welk platform je speelt, met welke hardware, wat de problemen precies zijn en wat je al geprobeerd hebt.
Sorry
Ik speel op PC
32 GB ram
AMD fx 8350
Nvidia 1050TI
en 500mbit glasvezel

En ja heb meeste work arounds geprobeert
Maar het stomme is mijn zoon heeft het ook op de xbox one

Dus het is denk verbinding probleem maar alleen bij dit spel ?
En ja het is ook beetje frustratie

• skreppiedoe
Nog 6 daily challenges en de Encore? Achievement is binnen. Nu maar hopen dat die niet glitched,het is en blijft PG/T10 natuurlijk. :+

• uchiha tijntje

uchiha tijntje

skreppiedoe schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 21:49:
Nog 6 daily challenges en de Encore? Achievement is binnen. Nu maar hopen dat die niet glitched,het is en blijft PG/T10 natuurlijk. :+
Ik ook! De Trial was deze week een eitje. Ging vlot. Nu nog even focus op het niet vergeten van de daily! :p

360Gamertag.....PSN ID

• Stefan H
Heel vreemd, log ik gisteravond in, heb ik als weekly challenge de challenge met de Lamborghini Centenario (zelfde als een week of twee geleden), en alleen time attack opties (de exacte naam even kwijt :P).

Nu was mijn internet gisteren vervelend, dus ik hoop dat het daarmee te maken heeft. Ik las op de Forza forums hele andere challenges voor deze week.

Heeft iemand van jullie dit ook weleens gehad?

Dit weekend maar eens opnieuw proberen, kijken of het dan beter is.

• jbbrans
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 17:50
Stefan H schreef op vrijdag 25 oktober 2019 @ 10:28:
Heel vreemd, log ik gisteravond in, heb ik als weekly challenge de challenge met de Lamborghini Centenario (zelfde als een week of twee geleden), en alleen time attack opties (de exacte naam even kwijt :P).

Nu was mijn internet gisteren vervelend, dus ik hoop dat het daarmee te maken heeft. Ik las op de Forza forums hele andere challenges voor deze week.

Heeft iemand van jullie dit ook weleens gehad?

Dit weekend maar eens opnieuw proberen, kijken of het dan beter is.
Je moet even een update binnen halen van Forza, dan krijg je weer de nieuwe challenges. In windows via de windows store, Xbox weet ik niet.
Ik had het gisteren namelijk ook en een paar weken geleden ook.

• Stefan H
Ah, zit het hem gewoon in de update? Ga ik dat eens proberen, thanks!

Kleine update, na handmatig updaten via de Microsoft store werkt het inderdaad, was in de veronderstelling dat Forza zichzelf wel ging updaten als het kon (staat wel aangevinkt in ieder geval). Maar goed, het is gelukt!

Gisteren gelijk de 'Upgrade Heroes' gekocht en de 10 episodes er doorheen geraced. Ik vond ze erg leuk in ieder geval! Op twee na alles met 3 sterren in de eerste poging, niet bijzonder moeilijk, wel vermakelijk. Zal niet teveel verklappen, maar vooral de Land Rover vond ik erg vermakelijk :*)

Hoe zijn jullie ervaringen?

Stefan H wijzigde deze reactie 28-10-2019 08:53 (80%)

• mike30
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 30-11 01:33
Ik heb een beetje gegoogled maar niet echt de reden van m'n probleem gevonden.
M'n xbox is overleden en ik ga nu voor een ps4. Ik heb Forza horizon 3 en 4 gekocht en die zijn aan m'n account gelocked. In het verleden heb ik ze gedownload voor op de pc. En aangezien m'n xbox overleden is wil ik dit weer doen maar als ik kijk op m'n account bij games staat er dat ik ze kan kopen terwijl ik ze als digi download heb en ze staan in m'n account maar zie nergens waar ik ze kan downloaden naar m'n pc

• MisterJD

MisterJD

Xbox id Misterd1981

mike30 schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 04:54:
Ik heb een beetje gegoogled maar niet echt de reden van m'n probleem gevonden.
M'n xbox is overleden en ik ga nu voor een ps4. Ik heb Forza horizon 3 en 4 gekocht en die zijn aan m'n account gelocked. In het verleden heb ik ze gedownload voor op de pc. En aangezien m'n xbox overleden is wil ik dit weer doen maar als ik kijk op m'n account bij games staat er dat ik ze kan kopen terwijl ik ze als digi download heb en ze staan in m'n account maar zie nergens waar ik ze kan downloaden naar m'n pc
Je zal ze hier moeten zien wat je in het verleden gekocht hebt. https://account.microsoft.com/billing/orders. En Forza series werken niet op PS4.

AMD 3900X | Noctua NH-D15SE AM4 | Asus Croshair VIII hero | Palit GTX 1080 GameRock 8GB | G.Skill Flare X CL4 3200 | Samsung 860 EVO 1TB | Toshiba DT01ACA300, 3TB | Acer XB241H | Silverstone Strider Titanium ST70F-TI 700W | Fractal Design Define S

• mike30
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 30-11 01:33
MisterJD schreef op dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:43:
[...]

Je zal ze hier moeten zien wat je in het verleden gekocht hebt. https://account.microsoft.com/billing/orders. En Forza series werken niet op PS4.
Nee dat weet ik. Wil ze op m'n pc spelen. Heb ik in het verleden ook gedaan maar kreeg ze niet gedownload. Ga nu weers eens kijken

• Stefan H
Het aanstaande herfstseizoen lijkt een leuke te worden! :*)

https://forza.fandom.com/...4/Update_15/Autumn_Season

De nieuwe Bugatti Divo bij 50% season completion, en een Ferrari F50 GT en Rimac C_Two te winnen in verschillende races.

Oja, en natuurlijk de Vauxhall Corsa VXR :P

• Xant0r
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16:36
Stefan H schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 10:29:
Het aanstaande herfstseizoen lijkt een leuke te worden! :*)

https://forza.fandom.com/...4/Update_15/Autumn_Season

De nieuwe Bugatti Divo bij 50% season completion, en een Ferrari F50 GT en Rimac C_Two te winnen in verschillende races.

Oja, en natuurlijk de Vauxhall Corsa VXR :P
Leuke week inderdaad. Vorige week mijn C_Two en 2x VXR verkocht voor een kleine 40 miljoen, wetende dat de VXR in de Ranked rewards zat en deze week ook de C_Two weer te halen viel. Nou ben ik wel zo ver in FH4 dat credits niet echt meer een probleem is, maar hoop nog wat dure auto's te vinden die ik kan afkopen van vrienden om wat credits te sharen alleen lijkt dat niet zo heel simpel te doen sinds de AH veranderd is.

Voorheen kon je FE cars redelijk goedkoop scoren en dan duurste wat je kan online zetten en dan laten afkopen door iemand met genoeg credits. Alleen nu kan dat niet meer zo makkelijk, alleen als je unieke auto's dubbel hebt, en die worden over algemeen toch wel verkocht. :P

• Psyonara
Wil opzich nog wel wat DLC van/voor het spel hebben. Alleen jammer dat er geen Bundel daarvan is. Tenzij daar ik overheen zie(Win 10 store)

• MartijnS72
  • Niet online
Psyonara schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:16:
Wil opzich nog wel wat DLC van/voor het spel hebben. Alleen jammer dat er geen Bundel daarvan is. Tenzij daar ik overheen zie(Win 10 store)
Er bestaat een Ultimate Add-Ons bundel waarmee je de standaardversie van de game kunt upgraden. Die bundel bevat volgens mij alle uitbreidingen en car packs, alleen de Treasure Map/Schatkaart ontbreekt.

Forza Horizon 4-bundel Ultieme uitbreidingen
www.microsoft.com/p/forza...d-ons-bundle/9p7jj1fkqwxh

Er is ook Uitbreidingenbundel met enkel de Fortune Island en LEGO Speed Champions DLC.

Forza Horizon 4 - Uitbreidingenbundel
https://www.microsoft.com...dingenbundel/9p083rdj4cbm

Momenteel beide niet in de aanbieding, maar misschien iets om in de gaten te houden met het komende feestdagen-seizoen.

• Psyonara
Dank je. Maar wacht dan wel op betere prijzen.

Laat bij mij niet duidelijk zien in store.

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Ik zit te kijken om naast Forza Horizon 4 ook nog 3 aan te schaffen. Wil alleen absoluut niet de volle prijs betalen want 1 van de redenen dat ik ruim boven de 100 uur in Horizon 4 heb gestoken is het online gedeelte wat het nu niet meer volledig doet.

Alleen zie ik dat zelfs 2e hands Forza Horizon 3 voor 30 euro wordt verkocht :X Dat vind ik teveel voor een game die niet meer volledig is. Zeker als je daarna ook nog de DLC wil hebben :'(

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' ~politiek incorrect~ _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Psyonara
Touchdomex schreef op maandag 4 november 2019 @ 09:23:
Ik zit te kijken om naast Forza Horizon 4 ook nog 3 aan te schaffen. Wil alleen absoluut niet de volle prijs betalen want 1 van de redenen dat ik ruim boven de 100 uur in Horizon 4 heb gestoken is het online gedeelte wat het nu niet meer volledig doet.

Alleen zie ik dat zelfs 2e hands Forza Horizon 3 voor 30 euro wordt verkocht :X Dat vind ik teveel voor een game die niet meer volledig is. Zeker als je daarna ook nog de DLC wil hebben :'(
Paar weken terug was Plat editie Horizon 3, 35 Euro. Tegelijk met Sea of Thieves gekocht die was 25 Euro. Gebeurd 1x misschien 2x per jaar.

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Psyonara schreef op maandag 4 november 2019 @ 13:29:
[...]

Paar weken terug was Plat editie Horizon 3, 35 Euro. Tegelijk met Sea of Thieves gekocht die was 25 Euro. Gebeurd 1x misschien 2x per jaar.
Heb ik het dus net gemist :'(

• Phntm
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 16:20

Phntm

Tlingelingeling

Je kan de Xbox game pass op PC krijgen voor 1 euro (voor een kwartaal) zolang xbox game app in beta is!

Heb daardoor Forza Horizon 4 kunnen oppakken. Het gevoel in dit spel brengt mij geheel terug naar mijn jeugd toen ik NFS most wanted speelde. Voor mij was dat toch een game waar ik veel kon zien en gewoon lekker rondrijden met leuke muziek. Dit herleef ik nu weer in Horizon 4 en ik heb echt een goeie tijd.

Heb nog niet zo een idee wat ik allemaal nog kan doen, maar leuk is het zeker wel. Ik zie nu in waarom dit spel zo goed ontvangen is en ben ook blij dat het ook op PC te spelen is. Vooral de intro pakte mij echt.

• Psyonara
Phntm schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 10:19:
Je kan de Xbox game pass op PC krijgen voor 1 euro (voor een kwartaal) zolang xbox game app in beta is!

Heb daardoor Forza Horizon 4 kunnen oppakken. Het gevoel in dit spel brengt mij geheel terug naar mijn jeugd toen ik NFS most wanted speelde. Voor mij was dat toch een game waar ik veel kon zien en gewoon lekker rondrijden met leuke muziek. Dit herleef ik nu weer in Horizon 4 en ik heb echt een goeie tijd.

Heb nog niet zo een idee wat ik allemaal nog kan doen, maar leuk is het zeker wel. Ik zie nu in waarom dit spel zo goed ontvangen is en ben ook blij dat het ook op PC te spelen is. Vooral de intro pakte mij echt.
Voel helemaal geen Most Wanted Vibe. Meer een soort Pseudo TDU, naja meer een hele oppervlakkige suggestie.

En als ze meer de TDU kant op will all power to them. Maar dan moeten ze wel echt met een wereld komen op gelijke schaal van O'hau en meer leuke slinger weggetjes etc.

Laat staan Character Creation en House Customization.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Psyonara schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 11:44:
[...]

Voel helemaal geen Most Wanted Vibe. Meer een soort Pseudo TDU, naja meer een hele oppervlakkige suggestie.

En als ze meer de TDU kant op will all power to them. Maar dan moeten ze wel echt met een wereld komen op gelijke schaal van O'hau en meer leuke slinger weggetjes etc.

Laat staan Character Creation en House Customization.
Naja voor mij wel, zo ervaar ik het op dezelfde manier als toen ik NFS mw speelde. Fijn gevoel was dat. :)

• Psyonara
De handling misschien.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Buiten dat om, bedoel ik met gevoel echt meer een soort blijdschap en genot. De laatste keer dat ik zo iets ervaarde was dus met NFS most wanted. Los van de mechanics. Misschien is wat ik bedoel nu wel wat duidelijk. |:(

• Finraziel
Phntm schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 13:36:
[...]

Buiten dat om, bedoel ik met gevoel echt meer een soort blijdschap en genot. De laatste keer dat ik zo iets ervaarde was dus met NFS most wanted. Los van de mechanics. Misschien is wat ik bedoel nu wel wat duidelijk. |:(
Ik snap hem wel hoor... Most Wanted 2005 was mijn favoriete nfs en het was inderdaad ook lekker gewoon rond rijden in die game. Ook de races (en handling) hadden voor mij precies de juiste balans tussen arcade en skill. Forza horizon raakt diezelfde snaren.
Het verhaal en de politie er in zijn verder uiteraard compleet anders.

• v8power67

v8power67

Seat leon 1.8t 20v !

https://www.gtplanet.net/...orizon-series-next-month/

Toyota Returns to the Forza Horizon Series Next Month

Speel zelf de game al maanden niet meer. Maar leuk voor diegene die nog spelen.

v8power67 wijzigde deze reactie 19-11-2019 22:27 (15%)

• Stefan H
v8power67 schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 22:27:
https://www.gtplanet.net/...orizon-series-next-month/

Toyota Returns to the Forza Horizon Series Next Month

Speel zelf de game al maanden niet meer. Maar leuk voor diegene die nog spelen.
Update series 17, dus nog een maandje geduld :)

Komende maand is Italiaans getint, waarbij ik vooral de 1970 Ferrari F512 S érg interessant vindt. Sowieso, al die oude bolides. Afgelopen week in de Forzathon shop de #24 FERRARI SPA 330 P4 meegepakt. Misschien niet goedkoop, maar liever 1000 van die punten van 10.000.000 credits :P

Ultieme doel van de afgelopen maand was de 80% completion in Spring voor de Porsche #3 917 LH. Qua waarde beperkt, maar zo'n gave body :9

Uiteindelijk de hele series op een completion van 77% blijven steken, dan maar geen Cayman GTS :P

• Psyonara
Als de LFA er ook terug in komt yes please.

• RovloSQL
  • Registratie: oktober 2008
  • Nu online
Psyonara schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 21:16:
MartijnS72 schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 22:36:
Er is ook Uitbreidingenbundel met enkel de Fortune Island en LEGO Speed Champions DLC.

Forza Horizon 4 - Uitbreidingenbundel
https://www.microsoft.com...dingenbundel/9p083rdj4cbm

Momenteel beide niet in de aanbieding, maar misschien iets om in de gaten te houden met het komende feestdagen-seizoen.
LEGO Speed Champions DLC is nu $9.99 in de sale. De bundel Lego met Fortune Island erbij is $24.99. Vreemd dat ze Fortune Island ook niet voor $9.99 verkopen.

• Psyonara
RovloSQL schreef op donderdag 21 november 2019 @ 22:49:
[...]

[...]

LEGO Speed Champions DLC is nu $9.99 in de sale. De bundel Lego met Fortune Island erbij is $24.99. Vreemd dat ze Fortune Island ook niet voor $9.99 verkopen.
Tegelijker tijd is timing slecht :P
Geld even gereserveerd voor andere dingen :( Plus tig andere aanbiedingen mogelijk morgen mits het allemaal echte aanbiedingen zijn!?

• Stefan H
Als ze het nou omdraaien wordt Fortune Island een instant buy. Lego in FH4 interesseert me weer niet zo.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Black friday kortingen! Ultimate edition is nu 50 euro als je xbox live gold hebt(1 euro=1 maand, daarna opzeggen). Kun je zo alles krijgen voor minimaal geld. Geldt ook voor ultimate bundle pack die je los kunt kopen voor de game om alles te unlocken, die is dan 24,99 met xbox live gold.

Doe je zelf er een voordeel mee!

Ben nu begonnen met manual shifting (controller, dat wel) en het is toch echt wennen als je alleen met auto hebt gespeeld. Maar het werkt wel veel beter met drifting. Wordt weer eens goed leren om niet ingemaakt te worden door de bots. Zo goed ben ik ook weer niet, dus dat zal zeker ook een reden zijn.

• MisterJD

MisterJD

Xbox id Misterd1981

Phntm schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 11:22:

Ben nu begonnen met manual shifting (controller, dat wel) en het is toch echt wennen als je alleen met auto hebt gespeeld. Maar het werkt wel veel beter met drifting. Wordt weer eens goed leren om niet ingemaakt te worden door de bots. Zo goed ben ik ook weer niet, dus dat zal zeker ook een reden zijn.
Ik merk zelf ook dat manual shift veel meer controle heb, lekker hoog in de toeren wanneer je in een bocht zit. Gebruik het vooral met streetracing + tracktoys, en drifting.

Op het moment is mijn car collection op de po cars na compleet. Hoef nu alleen steeds de nieuwe cars die je via season events kan winnen. Credits zit ik nu op 150+ miljoen en level 4* 500+. levelen gaat nu echt verrekte langzaam en dan heb ik mixer app streams van ponomar en edie47 nu ook constant aanstaan op de tablet.

Iemand enig idee hoe ik die po cars kan kopen of unlocken. Ik zou die graag ook willen hebben voor collectie. auction zie ik ze niet.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

MisterJD schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 18:08:
[...]

Ik merk zelf ook dat manual shift veel meer controle heb, lekker hoog in de toeren wanneer je in een bocht zit. Gebruik het vooral met streetracing + tracktoys, en drifting.

Op het moment is mijn car collection op de po cars na compleet. Hoef nu alleen steeds de nieuwe cars die je via season events kan winnen. Credits zit ik nu op 150+ miljoen en level 4* 500+. levelen gaat nu echt verrekte langzaam en dan heb ik mixer app streams van ponomar en edie47 nu ook constant aanstaan op de tablet.

Iemand enig idee hoe ik die po cars kan kopen of unlocken. Ik zou die graag ook willen hebben voor collectie. auction zie ik ze niet.
Bedoel je de mb gt en nissan gt r?

• MisterJD

MisterJD

Xbox id Misterd1981

Phntm schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 18:23:
[...]

Bedoel je de mb gt en nissan gt r?
De Mercedes Bens GT en Nissan GTR en een Mclaren heb ik. Ik doelde meer zoals de Chevrolet Camaro ZL1 (2017), Aston Martin DB11, Ford Focus RS (2017), Porsche 911 GT3 RS (2016) Zit al een lange te zoeken in auction.

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

MisterJD schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 18:34:
[...]

De Mercedes Bens GT en Nissan GTR en een Mclaren heb ik. Ik doelde meer zoals de Chevrolet Camaro ZL1 (2017), Aston Martin DB11, Ford Focus RS (2017), Porsche 911 GT3 RS (2016) Zit al een lange te zoeken in auction.
Je moet maar even kijken of je die wel kunt krijgen. Ik lees bv dat die camaro exclusief voor best buy kopers is geweest die daar FH hadden gekocht. Kan voorkomen in AH, maar hoe groot is de kans?

• jbbrans
  • Laatst online: 17:50
Wat is het eigenlijk ook een diva van een programma op de pc.
Gisteren nog lekker gespeeld en vandaag met geen mogelijkheid aan de gang te krijgen. Geen foutmeldingen, alleen in de windows toepassingen logboek een rij meldingen met appcrash maar geen reden waarom.

Ook staat het mij tegen dat je geen overlay programma's mag gebruiken en de installatie directory geblokkeerd is. Zelfs een niet standaard logitech/thrustmaster stuurwiel moet je via emulatie programma's aan de gang krijgen.
Ik stond net op het punt om ook FM7 aan te schaffen, omdat het makkelijk vermaak is, maar wacht hier toch nog even mee.

Edit:
Blijkbaar was de update van NZXT Cam de boosdoener. Nog meer een teken voor mij dat FH4 een draak van een programma is wat veel te veel eisen stelt. In de troubleshoot eisen ze zelfs dat de windows virusscanner uit gezet wordt en dat in 2019 8)7
Maar ach het is makkelijk vermaak

jbbrans wijzigde deze reactie 25-11-2019 16:11 (19%)

• MisterJD

MisterJD

Xbox id Misterd1981

Black friday deals in forzathon shop Bron: https://forums.forzamotor...-Discussion-Thread.aspx?=

The Black Friday Sale will then go live form Midday on Thursday 28th till midday on Saturday 29th. We've chosen a time period of 48hours to ensure that all time zones have a chance to get something from the #Forzathon Shop.

All car sales/deals will be limited to one per player.

~~

Update:

Don't tell Tommy, but we want to let you know about the deals so you can plan ahead! Check out the schedule, set your alarms, and grab the best bargain for this Black Friday in #ForzaHorizon4. Deals start at 12pm GMT / 7am EST / 4am PT on Thursday the 28th!

Mij gaat het vooral om de chevy zl1 po car. De rest heb ik allemaal al.

MisterJD wijzigde deze reactie 28-11-2019 20:47 (6%)

• Fuelke
  • Laatst online: 14:36

Fuelke

Forza Ferrari

Aha, de #24 Ferrari 330 P4 ontbreek ik nog in de Ferrari collectie (en de 812 Superfast ook, maar die komt niet meer langs vrees ik).

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Ziet er super goed uit. Ga ik ook maar even doen met die paart Forza points van me.

• MisterJD

MisterJD

Xbox id Misterd1981

Fuelke schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:08:
Aha, de #24 Ferrari 330 P4 ontbreek ik nog in de Ferrari collectie (en de 812 Superfast ook, maar die komt niet meer langs vrees ik).
De 812 zal vast nog wel weer komen in een season event denk ik. Ik denk dat meeste deze auto's kopen om ze in de auction te knallen voor cc.

MisterJD wijzigde deze reactie 29-11-2019 15:40 (47%)

• MartijnS72
  • Niet online
Fuelke schreef op vrijdag 29 november 2019 @ 14:08:
De 812 Superfast kun je ook via de Star Card Story Superstar krijgen.

Momenteel kun je alleen genoeg sterren halen als je ook de uitbreidingen hebt, maar binnenkort moet er nog een story verschijnen voor de basisgame zodat iedereen de Ferrari op die manier kan vrijspelen.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Het was toch wat te vroeg om op te staan voor de 330 P4 … maar heb hem rond 8 uur deze ochtend gekocht in het auction house voor 1.212.000 credits dus dat is ook 88% black Friday korting :P

Ontbreek bij nader inzien toch nog een Ferrari, de 512 S dus daar moet ik dan maar wat meer seasonal events voor gaan spelen.

• sdk1985
  • Laatst online: 00:13
Ik ben positief verrast door deze game. Ik zie heel veel elementen uit het vroegere Test Drive Unlimited 2; het centraal stellen van de auto, groot aantal auto's, upgrades, huizen en kleding kopen, speed challenges, zoeken naar wrecks (barns) en eigenlijk ook wel de car handling.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Froggle
  • Registratie: december 2005
Gerucht gaat dat er 137 auto's zijn gelekt die de komende tijd uit gaan komen in FH4. Of ze er echt gaan komen of niet moeten we natuurlijk nog bezien, maar het zit er uit als voornamelijk een lijstje van auto's die uit voorgaande versies komen en een aantal nieuwe.

2018 Hennessey Velociraptor
2018 Lamborghini Huracan
1949 Ford Dually Hotrod
2018 Ferrari Portofino
1987 Mercedes-Benz AMG Hammer
2019 Raesr Tachyon
1988 Mitsubishi Starion
1988 Volkswagen Scirocco 16v
2003 Volkswagen Bora VR6
2015 Volvo S60 Polestar
2014 Tesla Model S
2014 Rolls Royce Wraith
2016 Rolls Royce Dawn
2018 Renault Megane Renault Sport
2017 Alpine A110
2018 Porsche Gunther Werks 400R
1993 Porsche 928 GTS
2004 Mercedes C32 AMG
2016 McLaren P1 GTR
2010 Mazda Mazdaspeed 3
2018 Land Rover Velar
2019 Lego Bugatti Chiron
2018 Jaguar i-Pace
2017 Dodge Demon (Fast 8 spec)
1975 Citroen DS23
2012 Chrysler 300C
2014 Chevrolet SS (model unnamed)
1990 Chevrolet Camaro IROC-Z
2000 BMW Z8
1984 BMW 635CSi
1996 BMW 850CSi
2000 BMW 323i Sport
2009 Aston Martin Vantage
1992 Alfa Romeo 155
2012 Infiniti G37 IPL
No. 11 Alfa Giulietta BTCC 2018
Alfa Brera Ti 2009
Aston DB7 Zagato 2003
Aston Vanquish 2001
Aston Virage 2012
Aston Vulcan AMR Pro 2019
No. 44 Audi R8 LMS 2018
Audi TT 2004
Austin Seven 1924
Bentley Turbo R 1992
Chevrolet Cobalt SS 2010
Chevrolet Corvair 1969
Citroen C4 VTS 2009
Citroen DS23 1975
DeTomaso Pantera 1971
Dodge Magnum SRT8 2008
Dodge Stealth Turbo 1996
Dodge “Supercharger” 1968
No. 25 Ferrari 488 Challenge 2017
No. 117 Ferrari 599 Formula Drift 2018
Ferrari Portofino 2018
Fiat Coupe 2000
No. 1 Ford Escort MK1 1967
No. 5 Ford Escort MK2 1977
No. 14 Ford Mustang SCCA 1998
No. 15 Ford Mustang 1991
No. 25 Ford Ultra4 Bronco 2017
No. 98 Ford Mustang TA 2018
Ford Focus SVT 2003
Ford Formula 4 2014
Ford GT70 1970
Ford Ka 2011
Ford Lola T90 1966
Ford Mustang GT390 1968
Ford Mustang SVO 1986
Ford Racing Puma 1999
Ford Supervan 3 1994
Ford Thunderbird 1957
GMC Jimmy 1970
Hennessey Velociraptor 6×6 2018
Honda Civic Si 1999
Kurtis Kraft KK500C 1954
Lamborghini Espada 400GT 1973
Lincoln Continental 1962
Lincoln MKVII 1988
Lincoln MKVIII 1998
No. 22 Lotus 35 Martin 1966
No. 99 Lotus Evora GT4 2018
Lotus Esprit Turbo 1980
Land Rover Defender “Paypal” 1997
Land Rover Range Rover SVR 2018
Maserati Gran Turismo MC 2010
Maserati Quattroporte 2012
Matra-Simca MS650 1970
Mazda 323GTR 1992
Mazda ProMazda 2013
Mazda USF2000 2013
McLaren M6GT 1969
McLaren Speedtail 2019
Mercedes E55 AMG 2006
Mercedes E63 AMG 2012
Merecedes E63S AMG 2018
Mercedes SLR Stirling Moss 2010
Mitsubishi FTO 1998
Mercury Cyclone Spoiler 1970
Napier Railton 1933
No. 64 Nissan 370Z Formula Drift 2018
Nissan Pulsar GTI-R 1990
Nissan Dakar 2004
Panoz Esperante 2005
Peugeot 205 Rallye 1991
Peugeot 206RC 2004
Peugeot 207RC 2007
Peugeot 207 Super 2000 2007
No. 00 Porsche Macan “RR” 2018
No. 11 Porsche 956 1983
No. 65 Porsche 911 Desert 1985
No. 73 Porsche 911 GT3R 2018
Porsche 356C Emory 1964
Porsche Singer 911 1990
Porsche 911 Sport Classic 2010
Porsche 911 997 GT3 2007
Porsche Boxster S 2010
Porsche GT4 Clubsport 2019
Renault Clio 197 2007
Renault Clio RS 2016
Renault Megane R26R 2008
Rover SD1 1984
RUF CTR2 1995
Saab 9-3 Turbo X 2008
Savage Rivale GTS 2013
Shelby 1000 2012
SSC Ultimate Aero 2010
No. 00 Subaru Levorg GT 2018
Subaru Crosstrek Desert Racer 2017
Triumph GT6 1973
Triumph TR7 1979
Venturi Atlantique 1997
Volvo C30 2009
Volvo C30 Polestar 2013
No. 22 Volkswagen Golf WTCR 2018
Zenvo TSRS 2019

Desk, Network, Film / Picture & On-the-go Kit | Xbox Live: Froggle | Strava

• Wimmel
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 16:33

Wimmel

Hello

Mooi lijstje maar dan moeten ze wel de garagecapaciteit uitbreiden. Ik krijg regelmatig de melding dat mijn garage vol zit en ik heb toch bijzonder weinig dubbele auto's.

FACT: Women love diamonds for their wide range of industrial applications.
Discogs

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Wimmel schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 18:10:
Mooi lijstje maar dan moeten ze wel de garagecapaciteit uitbreiden. Ik krijg regelmatig de melding dat mijn garage vol zit en ik heb toch bijzonder weinig dubbele auto's.
Ja dat schijnt een technisch issue nog op te leveren dus ben benieuwd. Ik mag ook wel aan de uitbreiding.

Al kan ik ook wat FE auto's verkopen :+ Daarvan heb ik er van sommige 5 :')

• Robertdj
  • Niet online
Peugeot 205 Rallye & RUF CTR2 :9~
Nu nog een yellowbird!

Graag een grotere garage inderdaad, kan niet de bedoeling zijn dat we niet eens alle auto's kunnen sparen.

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

In dat opzicht is het wel handig dat we nu duplicate auto's die je krijgt uit een wheelspin meteen kunnen verkopen / inruilen voor credits.

• sdk1985
Kan iemand mij uitleggen hoe ik tussen de ronde's door van auto wissel? Heb nu een cross country multiplayer event waarbij ik dat niet goed door had en de lamborgini huracan koos (s900) en vervolgens moet ik vijf van die bizarre off-road races met een wagen zonder vering voltooien.

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

sdk1985 schreef op woensdag 4 december 2019 @ 00:20:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik tussen de ronde's door van auto wissel? Heb nu een cross country multiplayer event waarbij ik dat niet goed door had en de lamborgini huracan koos (s900) en vervolgens moet ik vijf van die bizarre off-road races met een wagen zonder vering voltooien.
Online is dit?

Voor zover ik weet niet. Heb ook wel eens die keuze verkeerd gemaakt en gewoon mee moeten leren leven :+

• Stefan H
Deze maand geldt er trouwens een advent calender in de Forza store. Elke dag kun je een gratis auto claimen. Voor de mensen die nog geen uitpuilende garage hebben misschien een mooie manier om wat auto's te bemachtigen!

Vandaag schijnt de Koenigsegg Agera te claimen te zijn.

• sdk1985
Stefan H schreef op woensdag 4 december 2019 @ 12:32:
Deze maand geldt er trouwens een advent calender in de Forza store. Elke dag kun je een gratis auto claimen. Voor de mensen die nog geen uitpuilende garage hebben misschien een mooie manier om wat auto's te bemachtigen!

Vandaag schijnt de Koenigsegg Agera te claimen te zijn.
Thanks zonder je bericht had ik dat niet geweten. Baal alleen dat ik het niet eerder wist want ben letterlijk 1 december begonnen met forza horizon 4 :X .

De wagen zelf valt me stock overigens we een beetje tegen, ik vind hem wat lastig in de bochten en hij voelt wat trager. Mis vooral wat grip in de snelle bochten en als je dan eenmaal aan de rand van de bocht bent dan is het te laat en dan vlieg je er ondanks remmen uit :+ . Bij de lambo huracan kun je dat nog wel oplossen door even op de rem te trappen. Bij mijn 'bagger' M2 is het eigenlijk ook nog minder een probleem. Terwijl dat een beetje een gedrocht is dat ik voor de weekly in elkaar heb gezet (s902 met rally banden voor de jump).

Tips voor de tuning?
Touchdomex schreef op woensdag 4 december 2019 @ 07:10:
[...]

Online is dit?

Voor zover ik weet niet. Heb ook wel eens die keuze verkeerd gemaakt en gewoon mee moeten leren leven :+
Yes :| . Wellicht moet ik de rally banden onder mijn Lambo weghalen die ik voor de winter had gemonteerd zodat ik de hired car optie weer krijg, want die zag ik er toen zo 1,2,3 niet bij staan.

Heeft het overigens nog nut die wheelspins te bewaren? Heb er nu 20. Ik dacht dat je wellicht bij hoger level later meer geld krijgt.

sdk1985 wijzigde deze reactie 04-12-2019 15:27 (66%)

• sdk1985
Is er trouwens iemand die mijn join request voor de tweakers club kan goedkeuren :)?

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

@sdk1985 ik heb niet de indruk dat de spins in latere levels meer opleveren. Zelfs nu, aan Level 270 in de tweede toer krijg ik soms nog lage bedragen qua credits of super wheel spins met drie keer kledij als resultaat. Maar evengoed credits die in de 100,000 lopen.

• Stefan H
Voor de verzamelaars onder ons: vandaag is de 2010 Ford Crown Victoria Police Interceptor gratis te claimen in de store.

Ik claim lang niet elke auto, maar hier slinger ik de pc even voor aan vanavond, gewoon omdat het kan :P

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Stefan H schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 09:53:
Voor de verzamelaars onder ons: vandaag is de 2010 Ford Crown Victoria Police Interceptor gratis te claimen in de store.

Ik claim lang niet elke auto, maar hier slinger ik de pc even voor aan vanavond, gewoon omdat het kan :P
Daar heb ik er volgens mij al 2 van maar ik zet hem vanavond ook even aan :+ Je kan nooit genoeg Crown Vic's hebben.
sdk1985 schreef op zondag 8 december 2019 @ 19:11:
Is er trouwens iemand die mijn join request voor de tweakers club kan goedkeuren :)?
Ja @MK_ kan dat.

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Touchdomex schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 10:19:
[...]

Daar heb ik er volgens mij al 2 van maar ik zet hem vanavond ook even aan :+ Je kan nooit genoeg Crown Vic's hebben.

[...]

Ja @MK_ kan dat.
Toegevoegd :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 - i7 6700HQ - GTX960M | OnePlus 5 Slate Gray | Xbox One ;) | LPG powered

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Van de week begonnen met Fortune Island.
Ligt het aan mij of fiets je hier zo doorheen? Ondanks dat het aardig wat races zijn heb ik het gevoel dat ik in een mum van tijd door deze DLC heen ben. Jammer, want het is best een gaaf eiland.

• sdk1985
Thanks.

Is er ook nog iets van een discord ofzo? Laatste chat bericht van de publieke pagina is van 2018 :+ .

• Xant0r
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 16:36
kevlar01 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:35:
Ligt het aan mij of fiets je hier zo doorheen? Ondanks dat het aardig wat races zijn heb ik het gevoel dat ik in een mum van tijd door deze DLC heen ben. Jammer, want het is best een gaaf eiland.
Jammer genoeg is Fortune Island vrij karig in de content, maar als je beetje van driften houdt dan is FI wel een leuke map.

Ben benieuwd morgen nieuw seizoen, nieuwe autos en weer een voorproefje op de komende 4 weken.

:+ :+

• Touchdomex

Touchdomex

Beans Beans Beans Beans

Omdat reddit best zuur is.

Dit ga ik zeker uitproberen :D Lijkt mij leuk en frustrerend tegelijk. Perfect

• sdk1985
Kreeg vandaag een beuk van een teamgenoot waardoor ik een gate miste en terugviel van plek 3 naar de laatste plek. Het 'team' racen dat er nu in zit is tot heden niet heel erg gebaseerd op samenwerken. Ik mis eigenlijk de keep your distance en follow the leader co-op modus uit TDU2 :X .

sdk1985 wijzigde deze reactie 12-12-2019 03:00 (87%)

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
sdk1985 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 20:12:
[...]

Thanks.

Is er ook nog iets van een discord ofzo? Laatste chat bericht van de publieke pagina is van 2018 :+ .
Er is een Discord ja:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Alleen niet echt activiteit de laatste tijd :p
Touchdomex schreef op woensdag 11 december 2019 @ 21:17:
Omdat reddit best zuur is.

[Video: Forza Horizon4 | The Eliminator Announce Trailer]

Dit ga ik zeker uitproberen :D Lijkt mij leuk en frustrerend tegelijk. Perfect
Lijkt me wel geinig, ik ga het zeker proberen :Y

• Stefan H
sdk1985 schreef op donderdag 12 december 2019 @ 02:57:
Kreeg vandaag een beuk van een teamgenoot waardoor ik een gate miste en terugviel van plek 3 naar de laatste plek. Het 'team' racen dat er nu in zit is tot heden niet heel erg gebaseerd op samenwerken. Ik mis eigenlijk de keep your distance en follow the leader co-op modus uit TDU2 :X .
Ja inderdaad, probeer zelf snellere teamgenoten de ruimte te geven om me in te halen, maar wordt idd vaak genoeg opgehouden of aan de kant gedrukt door teamgenoten.

Deze winterperiode geen Trial gedaan overigens, heb liever een auto dan een skibril :P

• Robertdj
  • Niet online
kevlar01 schreef op dinsdag 10 december 2019 @ 12:35:
Onlangs begonnen met de Lego Island DLC. Echt verrassend leuk! De lego auto's boeien me niet, maar er zit een leuke verhaallijn in met toffe circuits.

• kevlar01
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Robertdj schreef op donderdag 12 december 2019 @ 09:54:
[...]

Onlangs begonnen met de Lego Island DLC. Echt verrassend leuk! De lego auto's boeien me niet, maar er zit een leuke verhaallijn in met toffe circuits.
Top, ben benieuwd. Had beide DLC gehaald met Black Friday. Heb in FH3 ook Hot Wheels en Blizzard Mountain gespeeld, beide erg tof. Hot Wheels had me positief verrast.

• Stefan H
Vandaag is de Porsche 918 Spyder (2014) gratis te claimen, onderhand mijn favoriete auto in FH4, dus daar kan wel een tweede van in de collectie :P

• GS88
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16:39

GS88

π raat

Froggle schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 18:06:

2014 Tesla Model S
2014 Rolls Royce Wraith
2016 Rolls Royce Dawn
Zou gaaf zijn als er RR's bij komen. Hoe groot is de capaciteit van de garage overigens? Speel nog niet zo lang, maar heb (voor mijn gevoel) al best wat auto's in de garage. :*)

GoT-naam, Gamertag, Platform, Early access
@GS88, Gamal88, Xbox One, Nope

GS88 wijzigde deze reactie 12-12-2019 16:27 (20%)

Rotterdam

Pagina: 1 ... 26 27 28 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True