Bedankt, heb hem net op tijd nog gehaald met de Mercedes! Via de door jou genoemde route.JSchut schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:56:
[...]
De Aston Martin lukte mij ook niet.
Ik heb de ferrari 812 gebruikt met een een gedownloade tune. Vanaf de rontonde in het westen Eerte bocht naar links de binnenbocht en de bocht naar rechts de buitenbochten en vol gas naar de flitspaal. Haalde 232 mph geloof ik. Was wel de lastigste weekly tot nu toe.
Kan iemand trouwens mijn verzoek voor toegang tot de GOT club goedkeuren? Thanks!
Dus mijn lijst met auto's die echt zeer goed zijn voor online is nu:
S2 road: BAC Mono
S2 offroad: BAC Mono
S1 offroad: Toyota Baja
@Mr Magic Ik vermaak me er nog wel mee hoor! Vooral het online gebeuren, de singleplayer met z'n 10000 icoontjes om af te vinken vind ik wat minder spannend... Is die GoT club trouwens een beetje actief qua races of is ie dood?
[ Voor 20% gewijzigd door Splash op 01-12-2018 19:41 ]
AI rijd in principe onrails lijkt het wel. Terwijl ik er omheen slinger als een malle.
Zijn er enige tips voor Cornering en Tractie. Die Impreza die je aan het begin krijgt, krijg ik vaak niet de bocht om, zelfs de simpelen op zijn tijd niet.
Serieus het gevoel dat ik iets over het hoofd zie. Tunen moet ik nog wel aan beginnen, maar zou zeggen dat alles stock niet gelijk zo dramatisch is hoop ik.
Het lijkt erop dat de meeste tractie je krijgt/houdt, door de racelijn te leren (of aan te zetten) en nooooooit bij een rode lijn te komen. Geel is acceptabel en afhankelijk van de aandrijving van de auto, moet je op de geel het gas er gedoseerd op houden of juist laten rollen tot een bocht weer iets "uitloopt".Psyonara schreef op donderdag 6 december 2018 @ 23:02:
Serieus het gevoel dat ik iets over het hoofd zie. Tunen moet ik nog wel aan beginnen, maar zou zeggen dat alles stock niet gelijk zo dramatisch is hoop ik.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Snap het principe maar mijn auto blijft over shotten in veel gevallen.MAX3400 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 23:13:
[...]
Het lijkt erop dat de meeste tractie je krijgt/houdt, door de racelijn te leren (of aan te zetten) en nooooooit bij een rode lijn te komen. Geel is acceptabel en afhankelijk van de aandrijving van de auto, moet je op de geel het gas er gedoseerd op houden of juist laten rollen tot een bocht weer iets "uitloopt".
Is er geen Input Lag/Delay bug oid? Heb dat ook wel eens gehad in een andere game maar dit voeld anders.
Hier nergens last van anders qua "bugs". Geloof ook niet dat het forum hier vol staat van mensen die continu de bocht missen.Psyonara schreef op donderdag 6 december 2018 @ 23:40:
[...]
Snap het principe maar mijn auto blijft over shotten in veel gevallen.
Is er geen Input Lag/Delay bug oid? Heb dat ook wel eens gehad in een andere game maar dit voeld anders.
Neem aan dat je TCS en ABS uit hebt staan?
Wel mee ge-experimenteerd zowel aan en uit zelfde resultaat. Zelfs spoiler nog verwijderd en opnieuw toe gevoegt. Nada.MAX3400 schreef op donderdag 6 december 2018 @ 23:45:
[...]
Hier nergens last van anders qua "bugs". Geloof ook niet dat het forum hier vol staat van mensen die continu de bocht missen.
Neem aan dat je TCS en ABS uit hebt staan?
ABS vind ik nog het raars ook heb ik het aan staan krijg ik als nog wheel lock beleving.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Da's mooi (denk ik). Moet de 12e naar de kaakchirurg dus daarna een paar dagen vrij/tijd om de expansion te spelen, mits de drugs dat toestaan.skreppiedoe schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 07:23:
Wat meer info over de fortune island expansion. https://forzamotorsport.net/en-us/news/FH4_FortuneIsland

/edit: die Saleen ziet er wel sexy uit, to be honest!!!
[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 07-12-2018 07:27 ]
[ Voor 3% gewijzigd door skreppiedoe op 07-12-2018 07:35 ]
Wow! Gave foto'sRichard117 schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 12:51:
Zijn er nog meer van jullie die in de photomode knutselen?
Ik heb de laatste dagen een hele serie met de rally Ford Fiesta gemaakt:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Is dat een standaard livery in-game of heeft iemand die nagemaakt?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dank je.Rivanov schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 09:00:
[...]
Wow! Gave foto's
Is dat een standaard livery in-game of heeft iemand die nagemaakt?
Is inderdaad door iemand nagemaakt, is gewoon een livery die tevoorschijn kwam toen ik deze auto van een kleurtje mocht voorzien.
Speel je met controller of met een stuurtje? Als je met een controller speelt is het zeker aan te raden om steering op normal te zetten in plaats van simulatie.Psyonara schreef op donderdag 6 december 2018 @ 23:02:
Nu de laatste paar weken dat de game on sale was ook maar gehaald.
AI rijd in principe onrails lijkt het wel. Terwijl ik er omheen slinger als een malle.
Zijn er enige tips voor Cornering en Tractie. Die Impreza die je aan het begin krijgt, krijg ik vaak niet de bocht om, zelfs de simpelen op zijn tijd niet.
Kijken of die op Simulatie staat.skreppiedoe schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 18:22:
[...]
Speel je met controller of met een stuurtje? Als je met een controller speelt is het zeker aan te raden om steering op normal te zetten in plaats van simulatie.
PS4 controller speel ik mee, andere games tot nu toe geen issues mee gehad.
Kan iemand mij helpen met de 3000 borden? Ik ben al aan het rondvliegen met de drone, maar bestaat er iets als een map? De map kost 2/3 euro dacht ik, maar ik vind het wel leuk om alles zelf te zoeken.
Als bestand 2 keer zo groot als Blizzard Mountain voor FH3.
Ik heb zelf de (interactieve) map gebruikt die hier gelinkt wordt:HollowGamer schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 19:44:
[...]
Kan iemand mij helpen met de 3000 borden? Ik ben al aan het rondvliegen met de drone, maar bestaat er iets als een map? De map kost 2/3 euro dacht ik, maar ik vind het wel leuk om alles zelf te zoeken.
https://www.trueachieveme...on-board-game-achievement
[ Voor 46% gewijzigd door MartijnS72 op 07-12-2018 20:55 ]
Toch maar de Treasure Map gekocht omdat ik niet meer langer kon wachten.MartijnS72 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 20:41:
[...]
Ik heb zelf de (interactieve) map gebruikt die hier gelinkt wordt:
https://www.trueachieveme...on-board-game-achievement
Inmiddels is het gelukt en zijn alle boarden om.
Tja, maar wat zit er in het bestand? Hij is trouwens gewoon aan het installerenMartijnS72 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 20:41:
Zojuist is hier de geïnstalleerde Expansion 1 van 10 MB vervangen door een Fortune Island-download van 7,3 GB in de Ready to install-list. Wordt nog niet geïnstalleerd, maar dat is waarschijnlijk hoe preloads werken?
Als bestand 2 keer zo groot als Blizzard Mountain voor FH3.

Nope.shoombak schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 21:20:
Zit de expansion in de gamepass versie?
Die Expansion One is bij mij ook geïnstalleerd, maar daarna verschijnt het als Fortune Island in de Ready to install-lijst van FH4 zelf. Daar staat dan ook weer 'Install all', maar dat doet dan niets. Het staat dus nog niet bij de overige geïnstalleerde bestanden.MAX3400 schreef op vrijdag 7 december 2018 @ 21:04:
[...]
Tja, maar wat zit er in het bestand? Hij is trouwens gewoon aan het installeren
[Afbeelding]
Wel in de standaard versie? Ik zie 'm niet staan als update, maar ook niet als losse addon in de store.
HENG HENG
Alleen de Ultimate heeft de DLC gratis; ik denk dat de meesten moeten wachten tot maandag of dinsdag voordat de Store wordt geupdate.Spacecowboy schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:30:
[...]
Wel in de standaard versie? Ik zie 'm niet staan als update, maar ook niet als losse addon in de store.
MAX3400 schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 12:38:
[...]
Alleen de Ultimate heeft de DLC gratis; ik denk dat de meesten moeten wachten tot maandag of dinsdag voordat de Store wordt geupdate.
Zal je net zien dat 'ie dinsdag uitkomt. Moet ik een of andere stomme race rijden op Sebring.
[ Voor 16% gewijzigd door Spacecowboy op 08-12-2018 13:07 ]
HENG HENG
Een uurtje van je leven om echt te racen; kan je daarna weer lekker stuiteren en hobbelen...Spacecowboy schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 13:07:
[...]
Zal je net zien dat 'ie dinsdag uitkomt. Moet ik een of andere stomme race rijden op Sebring.
Of rijden jullie net als ik random rond in die paarse cirkel?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
1. Zoek de interactive maps in het topic?Fuelke schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:38:
Is er een techniek voor de barn finds te vinden?
2. Gebruik je drone ipv doelloos rondrijden?
3. Je zoekt altijd een halfronde hangar/schuur met roest aan de buitenkant.
4. Sommige barn finds zijn er maar eens in de (real life) 4 weken
De interactieve maps vermeed ik tot nog toe want ik wou zoveel mogelijk zelf ontdekken, maar ga ik toch eens gebruiken, want het lijkt me alsof ik nog dingen mis die ergens onlogisch zijn.
(Ik mis nog een beauty spot).
Die laatste tips wist ik al, ik denk dat ik enkel nog de Spring barnfind mis.
BTW, ik denk dat ik op één na alle wegen heb gereden / ontdekt, maar wel The Noisy Cartographer unlocked
Even gegoogled, blijkbaar kleurt de map soms al volledig in als gereden, maar dat betekent niet dat je alle straten en wegen tot het einde hebt afgereden ...
[ Voor 31% gewijzigd door Fuelke op 08-12-2018 19:04 ]
Ik probeer ze altijd eerst zelf al rijdend te vinden. Let op weggetjes, bospaden, toegangshekken (die jammer genoeg meestal gesloten zijn en platgereden moeten worden). Werkt het best overdag, als er geen sneeuw ligt.Fuelke schreef op zaterdag 8 december 2018 @ 18:38:
Is er een techniek voor de barn finds te vinden?
Als het op die manier niet lukt, dan komt de drone er aan te pas.
Ik heb overigens bij toeval ook twee extra barn find locaties gevonden die (nog) niet zijn gebruikt.
[ Voor 8% gewijzigd door MartijnS72 op 09-12-2018 10:17 ]
Heb genoeg geld gespaard (ergens ronde de 30 miljoen)
Heb voldoende car perk points. (200) Geen zin om ze te farmen. Doe ik wel mocht ik ze nodig hebben.
Heb voldoende Forzathon points (3500)
Ben level 180*2 (Level 680?)
En ben het ook zat om de dailies te doen. Heb deze week de weekly gedaan maar verder speel ik niet meer.
Vanavond eens checken of de update al geinstalleerd staat
Mooi nog een paar dagen om Qube 2 af te ronden.
[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 10-12-2018 12:19 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
39M, 999 Car Perks, 7500 FP en bijna 3* qua level.
Dus ja, doe mij maar eens wat nieuws! En wat mij betreft zelfs een heel stuk lastiger.
Had ook niet verwacht dat jij minder ver zou zijn haha!MAX3400 schreef op maandag 10 december 2018 @ 12:55:
[...]
39M, 999 Car Perks, 7500 FP en bijna 3* qua level.
Dus ja, doe mij maar eens wat nieuws! En wat mij betreft zelfs een heel stuk lastiger.
Aftellen!
Ik race de laatste dagen alleen maar Goliath races, 2-3 rondjes zijn al voldoende om een aantal levels er bij te hebben, evenals wat (Super) Wheelspins.
Al blijft het frustrerend om de wheelspin te zien stilvallen tussen 170 000 CR en één van de Pagani's (ik roep maar wat) maar uit te komen op één of ander paar schoenen ...
Afspraak: als je erop klikt en leest, ben je verplicht de DLC (screenshot verplicht) uiterlijk 16 december 2018, 23:59 CET uit te spelen!!

Ik creëerde een event met als limiet Forza Edition auto's. Voor mezelf koos ik de Pagani Zonda. Dus ik verwacht dat het AI veld ook wel uit een aantal Zonda's zal bestaan. Nou, niet dus: ik in de enige Pagani, naast 1 Alfa Romeo 8C, 1 Renault Clio en 9 (negen!) Ford Transit vans…
Ja Fuelke, die race heb je dus makkelijk gewonnen? Gewonnen wel, maar zo'n Transit heeft er blijkbaar geen moeite mee om even vlot snelheid te maken als je Pagani waarmee je 340 km/h rijdt. ... Ik werd op een gegeven moment voorbij gesneld door twee exemplaren die twee kilometer er voor nog in een gracht lagen te spartelen.

Grapjas, er zijn mensen die moeten werken dus ik ga dat zeker niet halenMAX3400 schreef op maandag 10 december 2018 @ 23:11:
Fortune Island achievements bekend: https://www.trueachieveme...achievement-list-revealed
Afspraak: als je erop klikt en leest, ben je verplicht de DLC (screenshot verplicht) uiterlijk 16 december 2018, 23:59 CET uit te spelen!!
Die Driftclub moet je Coop doen... Zeker met iemand die er geen moeite mee heeft; dan is het een eitje. Oftewel; jouw Horizon Life, dan iemand uitnodigen met skills, jij moet dan als Convoy Leader de Driftclub starten en zolang de score maar door iemand wordt gehaald, ben je ervanafskreppiedoe schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 17:08:
[...]
Grapjas, er zijn mensen die moeten werken dus ik ga dat zeker niet halen. Helaas wel verplicht 21 sterren halen in de driftclub...dat gaat weer een hoop irritatie opleveren hier.
Heb nog geen idee hoe ik eraan toe ben de komende dagen; hopelijk niet doped up maar geen idee wat de tandarts morgen met me wil/doet. Ik zie de screenshots van 100% Completion graag tegemoet van andere mensen in het topic. Waarschijnlijk zal ik een screenie posten zoals onderstaand; is gamertag tenminste ook zichtbaar

Waarom nou weer zo ver weggestopt... Maargoed, download loopt.MAX3400 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:05:
De DLC staat in de Store maar je moet echt zoeken op "Forza Horizon 4 Fortune".
Waar ik me meer aan stoor is de AI die het overig verkeer aanstuurt. Rij je een bepaald stuk, checkt dat er geen auto's rijden, kom je de bocht uit, rijdt er PRECIES DAAR een auto (die dus uit dezelfde richting kwam). Ontstaan er daar auto's aus blaue hinein?Fuelke schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:29:
De AI keuzes van FH4 soms …
Ik creëerde een event met als limiet Forza Edition auto's. Voor mezelf koos ik de Pagani Zonda. Dus ik verwacht dat het AI veld ook wel uit een aantal Zonda's zal bestaan. Nou, niet dus: ik in de enige Pagani, naast 1 Alfa Romeo 8C, 1 Renault Clio en 9 (negen!) Ford Transit vans…
Ja Fuelke, die race heb je dus makkelijk gewonnen? Gewonnen wel, maar zo'n Transit heeft er blijkbaar geen moeite mee om even vlot snelheid te maken als je Pagani waarmee je 340 km/h rijdt. ... Ik werd op een gegeven moment voorbij gesneld door twee exemplaren die twee kilometer er voor nog in een gracht lagen te spartelen.
[ Voor 66% gewijzigd door Spacecowboy op 11-12-2018 21:52 ]
HENG HENG
Of deze dan. Op de linkerkant rijd een voertuig, wil je omheen. Poef, auto weg. Maar je zit nu rechts. BAM.Psyonara schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 23:22:
Heb wel traffic voor mijn neus zien spawnen.
Die was er net niet...
AI neemt vreemde keuzes zullen we maar stellen...
In de Market Place in FH4 kan je toch direct naar de DLC?MAX3400 schreef op dinsdag 11 december 2018 @ 14:05:
De DLC staat in de Store maar je moet echt zoeken op "Forza Horizon 4 Fortune".

Gamertag: timmie271
Ben benieuwd hoe laat hij morgen in de MS Store staat, al heb ik eerlijk gezegd slechte ervaring met die app.
Volgens mij mag je spelen donderdagochtend om 00:00 maar daar ga ik (waarschijnlijk) niet op wachten dus zal wel in de loop van de ochtend zijn, voor mij.
DLC auto's 13-12 zijn ook niet vrijgegeven.
Leuk dit...
[ Voor 9% gewijzigd door mr.DJ95 op 13-12-2018 00:15 ]
Ja balen inderdaad, maar ik zag het al aan komen omdat er niemand aan het streamen was terwijl het ergens anders al lang 13-12 was. Naja dan maar morgen.mr.DJ95 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 00:14:
Denk leuk even spelen na 00:00, geen uitbreiding te bekennen. Xbox al meerdere keren herstart, Fortune pack is geïnstalleerd. Laatste update van FH4 21-11 geweest.
DLC auto's 13-12 zijn ook niet vrijgegeven.
Leuk dit...
Wel mooi dat ze wallriding gaan aanpakken en ben benieuwd wat de veranderingen aan team adventure gaan zijn.
Ik ben even 'slim' geweest en had het achteraf dus ook anders moeten doen.. Heb me er maar wel bij neergelegd en het pakket los gekocht in de store (had gelukkig nog 10 euro tegoed op m'n account). Had niet verwacht dat ik alles zou/wilde aanschaffen.HollowGamer schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:27:
Ik heb de Standard Edition en de meeste uitbreidingen losgekocht (VIP, Treasure map o.a.). Achteraf gezien misschien toch beter de Deluxe/Ultimate Edition moeten kopen.. is het nu het beste om het (2x) uitbreidingspakket te kopen voor rond de 30 euro, of kan je eventueel upgraden naar een hogere editie? Waarschijnlijk zit dat er niet in denk ik.
Voor jou is het mogelijk niet meer interessant, maar er is een Forza Horizon 4 Ultimate Add-Ons Bundle als upgrade van de standaardversie. Helaas heeft Microsoft niet zoiets als de Steam's 'Complete your collection', waar je alleen betaalt voor wat je nog niet hebt.HollowGamer schreef op donderdag 13 december 2018 @ 09:27:
Ik heb de Standard Edition en de meeste uitbreidingen losgekocht (VIP, Treasure map o.a.). Achteraf gezien misschien toch beter de Deluxe/Ultimate Edition moeten kopen.. is het nu het beste om het (2x) uitbreidingspakket te kopen voor rond de 30 euro, of kan je eventueel upgraden naar een hogere editie? Waarschijnlijk zit dat er niet in denk ik.
Forza Horizon 4-bundel Ultieme uitbreidingen
Serieus, Microsoft? Hou eens op met vertalen.
https://www.microsoft.com...itbreidingen/9p7jj1fkqwxh
€ 49,99, of € 44,99 met Xbox Game Pass.
Overigens zit de Treasure Map niet in deze bundel.

Garage net opgeruimd van alle dubbele wagens; geen idee wat eraan zit te komen maar beetje ruimte maken is altijd goed.
Nou, dat wordt een latertje vannacht / morgenochtend; 500G in 1 sessie??
Gamertag: FinrazielNL
Ergens tussen 16:00 en 19:00, als ik het goed begrijp en terugreken

Wat een ruk-bedrijf is het ook...

Wat K*T zo zeg, bij andere games communiceren ze altijd een exacte tijd CET waarom niet hier? Weet ik nog niet of ik direct aan de slag kan vanmiddag als ik thuis kom van werk.MAX3400 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 11:49:
https://forums.forzamotor...er-13th.aspx#post_1024618
Ergens tussen 16:00 en 19:00, als ik het goed begrijp en terugreken![]()
Wat een ruk-bedrijf is het ook...
Als het om 16:00 uur nog niet online is dan gaan we kijken of we een landelijke hulplijn voor je op kunnen zetten om je door deze moeilijke periode heen te helpenmr.DJ95 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 12:29:
[...]
Wat K*T zo zeg, bij andere games communiceren ze altijd een exacte tijd CET waarom niet hier? Weet ik nog niet of ik direct aan de slag kan vanmiddag als ik thuis kom van werk.

Daar is al een lijn voor.Beakzz schreef op donderdag 13 december 2018 @ 13:30:
[...]
Als het om 16:00 uur nog niet online is dan gaan we kijken of we een landelijke hulplijn voor je op kunnen zetten om je door deze moeilijke periode heen te helpenFirst world problems
https://www.113.nl/
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik was redelijk verbaasd toen ik tegen de 550 auto limiet aan liep. Wat een onzin. Nu moet ik 1 voor 1 al die dubbele rotzooi weg gaan gooien.....MAX3400 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 10:26:
nou nou nou, wat een release weer... Zal inderdaad wel weer eind van de middag worden. Want, logisch natuurlijk, 'Murica the greatest...
Garage net opgeruimd van alle dubbele wagens; geen idee wat eraan zit te komen maar beetje ruimte maken is altijd goed.
Nou, dat wordt een latertje vannacht / morgenochtend; 500G in 1 sessie??
Aankoop kost CR 2 Miljoen en levert 10 Super Wheelspins op. Daar viel CR 1,6 miljoen uit aan "grote prijzen" ==> twee x 400 000 - twee x 300 000 - een x 200 000 alsook een paar auto's en wat kledij natuurlijk.
Vanmorgen kwam ik er eentje tegen met een titel als "Always win + Big XP" of zoiets … ik was nieuwsgierig naar hoe hij dat voor elkaar zou krijgen dus even gereden.kevlar01 schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:27:
Bij de community routes zitten best leuke. Eentje heb ik gedisliked, die deed voor elke checkpoint een soort rare loop, waardoor de AI expres veel tijd verloor(die volgt zo'n beetje letterlijk de lijn die je rijdt tijdens het maken van de route), en je hierdoor de races makkelijk kan winnen, hoeft voor mij niet.
En zoals gedacht was er geen zak aan. Een route over de snelweg tussen twee rotondes, en de AI laten vastrijden door rare rondjes te rijden naast de weg. Ik won de race, bijna alle AI's zaten nog maar aan 10% afstand. En toch krijgt zo'n gedrocht dan een pak likes
[ Voor 62% gewijzigd door Fuelke op 13-12-2018 15:03 ]
Dus, we wachten af tot 16:00 voor de volgende poging.
Only one hour to go until the first of our THREE livestreams today. First of all we're heading over to the UK to join the Playground Games team as we take a first in-depth look at #ForzaHorizon4 #FortuneIsland. Come join us on Mixer at mixer.com/forza
Eerst kreeg je 250K (225?) oid, nu nog maar 50K.
:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::
Dus, we wachten af tot 17:00 voor de volgende poging.
Dus, we wachten af tot 18:00 voor de volgende poging.
Verwijderd
Updates/digitale releases zijn in de regel om 19u NL tijd op de Xbox toch?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2018 17:29 ]
Bedankt voor de teleurstelling...NvM schreef op donderdag 13 december 2018 @ 17:22:
Komt pas omstreeks 19:00 uur online (18:00 uur UK time) werd gemeld in de livestream. Lelijk.
Zijn dat niet de rewards voor de volgende Tier?dodge_911 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 15:37:
Ligt het aan mij of zijn de rewards in de Forza Hub zwaar teruggeschroefd?
Eerst kreeg je 250K (225?) oid, nu nog maar 50K.
Ik gebruik zelf de website https://rewards.forzamotorsport.net/en-us/redeem om de rewards te claimen. Nadat je de rewards geclaimd hebt (in mijn geval 300.000), laat die pagina de 'Next Tier Rewards' (50.000) zien.
Als je dan in dezelfde week een Tier omhoog gaat, mag je een tweede keer claimen en krijg je nog eens 50.000 credits extra. De week daarna kun je dan het hogere totaal in één keer claimen.
Overigens werkt het claimen van die extra 'Next Tier Rewards' soms niet op de laatste dag voor de nieuwe week op vrijdag begint; de 'Redeem'-knop verschijnt dan niet.
Ik hoop dat we in een volgende update de mogelijkheid krijgen om blueprints te editen na het aanmaken, en niet dat het pas kan nadat je een vijfde blueprint hebt gemaakt op dezelfde start locatie.
Nou ja, dan maar even nog meer extra Forzathon-puntjes scoren; als iemand zo vriendelijk zou willen zijn met even te taggen zodra zijn/haar download begint, bitte bedankt!!
[ Voor 29% gewijzigd door Not_Disclosed op 13-12-2018 19:08 ]
A life lived in fear is a life half lived
/edit: 6.86GB hier?
[ Voor 12% gewijzigd door MAX3400 op 13-12-2018 19:12 ]
Hier ook, nog 25% te gaanMAX3400 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 19:10:
Ben ook aan het downen; alsnog duurt dat "altijd te lang" ondanks 500Mbit glas...
/edit: 6.86GB hier?
En binnen, op naar Fortune Island
[ Voor 11% gewijzigd door skreppiedoe op 13-12-2018 19:16 ]
Done... Gaan met die banaan...

Echt, het is dat Forza via de MS Store gaat anders was ik er met een hele grote boog omheen gelopen. Onoverzichtelijke brakke rotzooi.
Edit: en dan gaat het downloaden ook nog met 1/3e van de snelheid.

[ Voor 7% gewijzigd door SomerenV op 13-12-2018 20:14 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 13-12-2018 20:42 ]
Later vanavond, maar dan lig je waarschijnlijk al te snurkenMAX3400 schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:13:
Als iemand moeite heeft met Drift Club, stuur me even een bericht op XBOXLIVE zometeen. Kijken of we wat samen kunnen doen.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Daar zal je je nog over verbazen!!!NLRev0lution schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:44:
[...]
Later vanavond, maar dan lig je waarschijnlijk al te snurken
* MAX3400 strompelt naar de keuken voor koffie
Traaaaaag. Brakke troep, die MS store.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Weet niet of je het al weet maar:DonRoger schreef op donderdag 13 december 2018 @ 20:17:
Ik vraag me af waar ik die nieuwe Urus kan krijgen.
Haha ik moet nog beginnen. Zit helaas vast op werk vandaag en gisteravond lag ik in een greppel in het centrum van Utrecht.
Wat vinden jullie van Fortune island? uitbreiding die je had verwacht?
Grootste expansion ever? Me reet; Blizzard Mointain vond ik langer, interessanter qua dingen doen en leuker om te doen.mr.DJ95 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:34:
[...]
Wat vinden jullie van Fortune island? uitbreiding die je had verwacht?
Hoe lang heb ik aan Fortune gespendeerd; 4 uurtjes ofzo??
Dat is alleen maar omdat je de lengte van de expansion afweegt tegen de achievements, Ik ga hier heel wat meer uurtjes plezier uit halen door gewoon met vrienden (en hopelijk wat Tweakers ) te racen. De map is groot zat voor een expansion en ook nice, maar jij laat mij alleen maar zien hoe achievement je minder plezier uit een spel laten halen. Ben blij dat ik geen last heb van die digitale penis verlengingMAX3400 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 11:47:
[...]
Grootste expansion ever? Me reet; Blizzard Mointain vond ik langer, interessanter qua dingen doen en leuker om te doen.
Hoe lang heb ik aan Fortune gespendeerd; 4 uurtjes ofzo??
Al moet ik wel zeggen dat er wel wat meer challenge in zou mogen zitten om achievements te halen als je het dan toch een ding wilt maken. Ook de weekly challenges slaan helemaal nergens op en geven totaal geen uitdaging, maar ja tegenwoordig moet een 4-jarige het spel ook leuk vinden zonder te huilen dat het zo lastig is.
[ Voor 19% gewijzigd door Beakzz op 14-12-2018 11:56 ]
De hyped features zoals jeeeeh drifters galore en Drift Club 2.0? 2 vingers in de neus en gaan. En dat terwijl ik niet eens een drifter ben. Je gaat me niet vertellen dat een random drift n00b, zoals ik, gewoon 60% meer punten haal dan de target score door een run 1x te doen en dan 1x te herhalen. Check mijn Xbox Acitivity Feed maar van ongeveer 12:05 vandaag.
Zelfs de mega races kosten je minder dan 6 of 8 minuten afhankelijk van de klasse en race die je rijdt. En zelfs dat is omdat er amper flow in zit en je continu op je rem moet. Hi-la-risch
Oh ja, berg nieuwe auto's. Ja, die krijg je dus pas als je een aantal dingen hebt voltooid zoals schatzoeken. Moeilijk hoor; de kisten liggen voor het opraprn; heb je ook geen YT of in-game treasure map voor nodig.
Ben blij dat je minder gesteld bent op je plasser ofzo; deze expansion is zijn normale geld absoluuut niet waard als je die los zou moeten kopen. Mijn advies: als je nog moet kopen & geen haast hebt, wacht lekker op een aanbieding.
Mijn reactie was denk ik iets te aanvallend dus sorry voor dat, maar ik word een beetje moe van achievements aan de speeltijd van een game/dlc koppelen.MAX3400 schreef op vrijdag 14 december 2018 @ 12:04:
[...]
spoiler:Really? De map is klein; met een beetje offroader rij je van de ene naar de andere kant in 2 minuten, de wegen zijn minimaal aangelegd, de eerste 20 events lopen voor 60% over dezelfde wegen, er zit op een aantal tracks amper flow in de banen en het zogenaamde dynamische weer is ver te zoeken want de bliksem en noorderlicht krijg je toch echt alleen maar op bepaalde evenementen.
De hyped features zoals jeeeeh drifters galore en Drift Club 2.0? 2 vingers in de neus en gaan. En dat terwijl ik niet eens een drifter ben. Je gaat me niet vertellen dat een random drift n00b, zoals ik, gewoon 60% meer punten haal dan de target score door een run 1x te doen en dan 1x te herhalen. Check mijn Xbox Acitivity Feed maar van ongeveer 12:05 vandaag.
Zelfs de mega races kosten je minder dan 6 of 8 minuten afhankelijk van de klasse en race die je rijdt. En zelfs dat is omdat er amper flow in zit en je continu op je rem moet. Hi-la-risch
Oh ja, berg nieuwe auto's. Ja, die krijg je dus pas als je een aantal dingen hebt voltooid zoals schatzoeken. Moeilijk hoor; de kisten liggen voor het opraprn; heb je ook geen YT of in-game treasure map voor nodig.
Ben blij dat je minder gesteld bent op je plasser ofzo; deze expansion is zijn normale geld absoluuut niet waard als je die los zou moeten kopen. Mijn advies: als je nog moet kopen & geen haast hebt, wacht lekker op een aanbieding.
De achievements (en eigenlijk alles) is gewoon te makkelijk in dit spel en ik kan ook alleen maar lol halen uit de pvp. Zelfs ik heb bijna alle achievements terwijl ik het niet eens probeer te behalen.
Het eiland is misschien klein, maar ik vind het wel een mooi eiland met veel leuke kronkelende wegen om bergen heen. Daar kan ik met mijn vaste groepje lang lol hebben.
En geen idee wat de dlc los kost, want ik heb €82 voor de Ultimate edition en ik heb er al behoorlijk wat uur in zitten (main game).