Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:41
Rev! schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:12:
Blijkbaar moet je een Bone Shaker kopen in de Forzathon shop voor de Seasonal, beetje jammer dat ie dat niet even aangeeft en je gewoon een leeg scherm krijgt
Vandaar dat ik hem niet kon vinden.
Nou heb ik ook helemaal niets met die Hotwheels, dus heel erg vond ik het niet.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:02
Finraziel schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:44:
[...]

Ja, maar ik zei dus al...

[...]

Ik heb het over online dan he... Solo races kun je inderdaad rewinden, maar online werkt dat systeem compleet anders. Je wordt een bepaald aantal seconden teruggezet en schiet vanaf dat punt meteen door. Je kunt niet kiezen hoever terug je geplaatst wordt en als je rewind op het moment dat de game je vertelt dat je een checkpoint gemist hebt dan is die tijd meestal niet lang genoeg om nog iets aan het probleem te doen. Gevolg is dus dat als je het probeert je een goede kans hebt dat je alleen maar meer tijd verliest omdat je nóg een keer langs de checkpoint vliegt en dan opnieuw moet wachten tot de game je dat vertelt om alsnog stilstaand voor de checkpoint teruggeplaatst te worden.
Ik zet rewind eigenlijk liever uit als ik online ga spelen, behalve dan dat het momenteel kan helpen om uit de op-je-dak-lig bug te komen met wat geluk (lukt vaak alsnog niet maar het is iets...)
Die reset is echt heel slecht inderdaad en als je de kans hebt kan je nog beter door gassen tot je automatisch terug gezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richard117 schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 10:27:
[...]

Vandaar dat ik hem niet kon vinden.
Nou heb ik ook helemaal niets met die Hotwheels, dus heel erg vond ik het niet.
Ik kreeg gister in een race wel flink mijn ass gekickt door zo'n bone shaker (door een gast die ook gelijk maar een skeletten pakje aangetrokken had, briljant!), weet alleen niet in hoeverre dat toe te schrijven was aan de auto of aan de speler. Ik was echt wel goed aan het rijden met een goed getunede gtr black edition, maar hij reed 2 seconden per rondje bij me weg (vrij korte baan). De drivatars zaten alsnog ver achter mij.

Denk dat ik hem vanavond ook wel eens ga proberen, kijken of dat ding nou gewoon zo snel is :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Finraziel schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:26:
[...]
Denk dat ik hem vanavond ook wel eens ga proberen, kijken of dat ding nou gewoon zo snel is :)
Ben er vanavond en waarschijnlijk ook morgenavond weer niet bij :'(

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 11:26:
[...]

Ik kreeg gister in een race wel flink mijn ass gekickt door zo'n bone shaker (door een gast die ook gelijk maar een skeletten pakje aangetrokken had, briljant!), weet alleen niet in hoeverre dat toe te schrijven was aan de auto of aan de speler. Ik was echt wel goed aan het rijden met een goed getunede gtr black edition, maar hij reed 2 seconden per rondje bij me weg (vrij korte baan). De drivatars zaten alsnog ver achter mij.

Mwa, het ding is bloedsnel in een rechte lijn (met een engine swap, S1 900)... maar gaat niet zo lekker bochten om. Misschien later nog eens kijken of de understeer er uit te tunen valt, maar nu even geen zin in. Maar verklaart wel waarom hij gisteren zo goed was, die track was voornamelijk steeds ver afremmen om een scherpe bocht om te gaan en dan weer hard accelereren op een recht stuk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23:41
Weer eens wat plaatjes:

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1908/45637792012_6eaa1fc5be_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4873/45637792102_57f2380e3b_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4881/45637791942_04769704e3_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1938/43870388560_4cf804895c_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm5.staticflickr.com/4918/43870388470_8b32e1935c_o.jpg

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LogLeg
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 10:24
Hey ik wilde vandaag FH4 Ultimate edition kopen voor de PC in de microsoft store, maar er stond bij dat ik met de gamepass 20% korting krijg. Nu heb ik de 14 dagen gratis trial nog beschikbaar en ik vroeg me af of ik dan gewoon de trial kan activeren en de korting pakken of zit er nog ergens een catch? Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:16
De ultimate passes zijn eindelijk gesynched op de forza rewards pagina, nog een aantal dagen spelen en zo'n 35 car masteries en ik ben weer helemaal bij. 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een xbox gekocht maar kan niet racen met de stick. Ik ben de D-pad gewent maar deze kan je niet instellen om te sturen in Forza.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:25:
Net een xbox gekocht maar kan niet racen met de stick. Ik ben de D-pad gewent maar deze kan je niet instellen om te sturen in Forza.
Ik zou het toch proberen om er aan te wennen, je kunt namelijk echt veel preciezer sturen met de analoge stick dan met digitale knopjes.

Maar, welke game heb jij dan nog recent gespeeld eigenlijk waar je wel nog met de dpad kon sturen? Misschien is het dat ik er gewoon niet naar op zoek ga en dat het wel nog steeds kan in veel games, maar voor mij klinkt het echt als iets van 1,5 decennium geleden of zo... En eerlijk gezegd heb ik het nooit op een controller gezien, het doet me eerder denken aan op de PC racen met je keyboard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:57

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Verwijderd schreef op maandag 5 november 2018 @ 17:25:
Gewoon kwestie van oefenen. Lukt mij in het begin ook niet, maar het went na verloop van tijd. Als je er echt niet uitkomt kan je nog de additionele Elite controller van Microsoft kopen. Met de app die er bij zit kan je de sticks op een gewenste gevoeligheid en reactiepatroon configureren.

pricewatch: Microsoft Xbox One Elite Wireless Pro Controller Zwart

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Earzz
Grand Turismo 1 & 2 heb ik D-Pad only geraced.
Toen ik Forza 3 ben gaan spelen had ik ook heel wat problemen om te wennen aan de analoge stick en nu zal ik niet meer zonder kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spacecowboy schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 06:46:
[...]

Gewoon kwestie van oefenen. Lukt mij in het begin ook niet, maar het went na verloop van tijd. Als je er echt niet uitkomt kan je nog de additionele Elite controller van Microsoft kopen. Met de app die er bij zit kan je de sticks op een gewenste gevoeligheid en reactiepatroon configureren.

pricewatch: Microsoft Xbox One Elite Wireless Pro Controller Zwart
Bedankt voor deze tip. Het vreemde is trouwens dat je bij forza motorsport 7 wel gewoon de d-pad kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op maandag 5 november 2018 @ 22:54:
[...]

Ik zou het toch proberen om er aan te wennen, je kunt namelijk echt veel preciezer sturen met de analoge stick dan met digitale knopjes.

Maar, welke game heb jij dan nog recent gespeeld eigenlijk waar je wel nog met de dpad kon sturen? Misschien is het dat ik er gewoon niet naar op zoek ga en dat het wel nog steeds kan in veel games, maar voor mij klinkt het echt als iets van 1,5 decennium geleden of zo... En eerlijk gezegd heb ik het nooit op een controller gezien, het doet me eerder denken aan op de PC racen met je keyboard.
Ik ben een pc gamer vanaf begin jaren 90 en heb alle games met een d-pad geracet. Of het nou NFS, Grid, Dirt F1 of Trackmania is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Vroeger ook Project Gotham met D-pad gedaan.
Uiteindelijk met analoge stick toch sneller dan digitale pad.
Met D-pad is het puur 0 of 1. Stel je voor dat je in het echt zo zou rijden (vol links of rechts, en dan weer stuur naar het midden, dan weer vol links of rechts).
De enige die ik ken die zo rijd is Lance Stroll :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kevlar01 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:45:
Vroeger ook Project Gotham met D-pad gedaan.
Uiteindelijk met analoge stick toch sneller dan digitale pad.
Met D-pad is het puur 0 of 1. Stel je voor dat je in het echt zo zou rijden (vol links of rechts, en dan weer stuur naar het midden, dan weer vol links of rechts).
De enige die ik ken die zo rijd is Lance Stroll :+
Nou is dat natuurlijk alleen (in Forza) als je steering op simulatie zet. Met de analoge stick ben ik ook vaak een beetje aan het moduleren omdat je zelfs met de hoge stick op een elite controller nooit precies genoeg kan zijn om het een op een naar stuuruitslag te vertalen. Ik kan me dus op zich wel voorstellen dat je er wel mee kan rijden door gewoon hele korte tikjes te geven voor lichte stuurbewegingen. Maar met de analoge stick ben je toch in staat heel wat preciezer te zijn zoals gezegd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Finraziel schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:58:
[...]

Nou is dat natuurlijk alleen (in Forza) als je steering op simulatie zet. Met de analoge stick ben ik ook vaak een beetje aan het moduleren omdat je zelfs met de hoge stick op een elite controller nooit precies genoeg kan zijn om het een op een naar stuuruitslag te vertalen. Ik kan me dus op zich wel voorstellen dat je er wel mee kan rijden door gewoon hele korte tikjes te geven voor lichte stuurbewegingen. Maar met de analoge stick ben je toch in staat heel wat preciezer te zijn zoals gezegd.
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/p01cjqpnv2g11.gif
Zoiets kan je ook altijd proberen :)

[ Voor 8% gewijzigd door kevlar01 op 06-11-2018 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Finraziel schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 11:58:
[...]

Ik kan FM7 wel precieser rijden met de elite controller, zeker nadat ik wat heb zitten tweaken aan de uitslaggevoeligheid. Voor Horizon ga ik niet eens zo ver, dat is voor mij meer gewoon casual racen. Maar het blijft wat je zegt, steeds korte tikjes geven om te sturen. Gevolg is dan echter dat je geen bocht maakt ,maar meer een soort veelhoek. Zeker bij langere bochten kan het betekenen dat er steeds net onder- of overstuur optreedt, wat weer negatief is voor je timing.

Volgende investering hier is in ieder geval een ractstuur met bijbehorende stoel. :)

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk zal het allemaal wel een kwestie van wennen zijn. Ik heb het ook met shooters. Zonder muis voel ik mij gehandicapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Niet om het één of ander, maar ik voel me toch wat minder tot FH4 getrokken nu ik eigenlijk alles heb uitgespeeld. Het kan ook aan AC/RDR2 liggen maar ja. Die seasonal dingen doen het nog niet voor me. Online misschien wat meer gaan spelen dan, of iemand nog andere leuke tips om te doen?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Mu.siQ schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:14:
Niet om het één of ander, maar ik voel me toch wat minder tot FH4 getrokken nu ik eigenlijk alles heb uitgespeeld. Het kan ook aan AC/RDR2 liggen maar ja. Die seasonal dingen doen het nog niet voor me. Online misschien wat meer gaan spelen dan, of iemand nog andere leuke tips om te doen?
Online mee doen inderdaad. Wat is dat nou voor vraag? 8)7 :+

Die "challenges"(hahahahaha) zijn echt nooit een uitdaging en de seasonals zijn gewoon races en aangezien dat maar op highly skilled hoeft is dat ook al geen uitdaging.

Heb al aardig wat races gemaakt dus misschien eens een groepje optrommelen om tegen elkaar te racen. Team adventure is wel grappig, maar dat zal me ook niet lang trekken met deze opzet (helft van de races freeroam en beukers :( ) Zou een pvp solo adventure al meer waarderen.

Er komt wel weer een grote update aan met nieuwe races, rims en paints dus misschien kunnen ze het met content levend houden. Hoe dan ook gewoon op Discord ouwehoeren is de helft van de lol.

Edit : Rivals vind ik ook best leuk trouwens, gewoon een zo goed mogelijke tijd op een track zetten tegen een ghost.

[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 06-11-2018 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
kevlar01 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 12:25:
[...]

[Afbeelding]
Zoiets kan je ook altijd proberen :)
Dat word niet terugschakelen als ik linksaf ga :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

Earzz schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:43:
[...]

Of om je heen kijken :P

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Earzz schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 16:43:
[...]

Je moet voor de bocht ook al teruggeschakeld hebben :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy

Spacecowboy

timmie271 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:23:
[...]

Klaar voor de bocht hè. :P

HENG HENG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
timmie271 schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 20:23:
[...]

Heb automatisch schakelen aan staan en ik hoor het terug schakelen altijd pas in de bocht als ik mijn voorligger raak of de muur :? Zal wel een bug zijn dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 21-09 14:37
Beakzz schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:14:
[...]

Heb automatisch schakelen aan staan en ik hoor het terug schakelen altijd pas in de bocht als ik mijn voorligger raak of de muur :? Zal wel een bug zijn dan :+
Met rijles heb je geleerd dat je voor de bocht al klaar moet zijn :P als je een automaat rijd dan zal die in de bocht ook nog terugschakelen in sommige gevallen :P dat je in het spel pas in de bocht terugschakelt is omdat je toch niet netjes rijd :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
timmie271 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:26:
[...]

Met rijles heb je geleerd dat je voor de bocht al klaar moet zijn :P als je een automaat rijd dan zal die in de bocht ook nog terugschakelen in sommige gevallen :P dat je in het spel pas in de bocht terugschakelt is omdat je toch niet netjes rijd :+
Oh gelukkig! Dacht dat het een bug was :D Heb rijles gehad van Dr. Wodka dus dat zal het probleem wel zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:26:
[...]

Als ik in mijn lesauto gereden had zoals ik Forza rij dan denk ik niet dat ik ooit dat papiertje gekregen had (ja het was toen nog een papiertje) :+
Of überhaupt nog vaker in die auto had mogen stappen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yoghoo
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Net een nieuwe patch uitgebracht die de barn find bug oplost:

Fixed a bug where some players were not being awarded "Antique Restorer" achievement, despite having collected all the Barn Finds.

Andere irritante bug is nu ook opgelost:

Fixed a bug where players were unable to get their vehicle reset (either through flipping, or missing a checkpoint) during Team Adventure.

Complete release notes hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Yoghoo schreef op woensdag 7 november 2018 @ 20:17:
Net een nieuwe patch uitgebracht die de barn find bug oplost:

Fixed a bug where some players were not being awarded "Antique Restorer" achievement, despite having collected all the Barn Finds.

Andere irritante bug is nu ook opgelost:

Fixed a bug where players were unable to get their vehicle reset (either through flipping, or missing a checkpoint) during Team Adventure.

Complete release notes hier.
Vond het al raar dat ik daar gisteren progress in had gekregen, terwijl ik geen extra BF had gevonden.
De laatste komt pas beschikbaar in het winter seizoen? Hoef er namelijk nog maar 1...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yoghoo
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
kevlar01 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:05:
[...]

Vond het al raar dat ik daar gisteren progress in had gekregen, terwijl ik geen extra BF had gevonden.
De laatste komt pas beschikbaar in het winter seizoen? Hoef er namelijk nog maar 1...
Elk seizoen heeft 1 barn find. Dus als je die in de winter nog niet hebt dan mis je die inderdaad (is een Range Rover Land Rover). Er is ook 1 barn find die pas verschijnt als je een bepaald kasteel gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ranked teamadventure werkte gisteren ook eindelijk eens redelijk dus de patch heeft in ieder geval iets geholpen. Nu nog een patch dat wallriding nutteloos wordt en wat meer verschillende races en classes en het wordt nog eens iets met het online gedeelte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Earzz
Die wallriders zijn echt super frustrerend en daarom gaf de laatste ranked team adventure van ons mij zo'n voldoening, 0-2 achterstand ombuigen naar een 3-2 winst *O* tegen een hoop zielige wallriders en beukers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Yoghoo schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:27:
[...]

Elk seizoen heeft 1 barn find. Dus als je die in de winter nog niet hebt dan mis je die inderdaad (is een Range Rover Land Rover). Er is ook 1 barn find die pas verschijnt als je een bepaald kasteel gekocht hebt.
Thnx. Dan is het het kasteel.... kost echt megaveel :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:44

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Zeau vanavond haal ik dit spel op. Nadat ik gisteren een Xbox heb gehaald :+

Waar is een goede plek om legaal voor een iets gunstigere prijs de DLC's binnen te halen :P Wil de extra's wel maar niet voor de volle pond O-)

Als alles goed gaat kan ik zondag de hele dag spelen :*)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Touchdomex schreef op donderdag 8 november 2018 @ 11:35:
[...]
Waar is een goede plek om legaal voor een iets gunstigere prijs de DLC's binnen te halen :P Wil de extra's wel maar niet voor de volle pond O-)
[...]
Momenteel kun je volgens mij alleen de VIP en Car Pass als losse DLC bij andere aanbieders dan Microsoft vinden.

Die DLC is ook inbegrepen in de Ultimate Edition, samen met Drift en Best of Bond Car Packs en twee (gebieds)uitbreidingen waar verder nog niets over bekend is.
Alleen Microsoft zelf biedt een Ultimate Add-Ons Bundle aan, eventueel met 10% korting als je (een proefmaand) Game Pass hebt.

Mogelijk is één van die opties gunstiger dan losse DLC aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

MartijnS72 schreef op donderdag 8 november 2018 @ 13:09:
[...]

Momenteel kun je volgens mij alleen de VIP en Car Pass als losse DLC bij andere aanbieders dan Microsoft vinden.

Die DLC is ook inbegrepen in de Ultimate Edition, samen met Drift en Best of Bond Car Packs en twee (gebieds)uitbreidingen waar verder nog niets over bekend is.
Alleen Microsoft zelf biedt een Ultimate Add-Ons Bundle aan, eventueel met 10% korting als je (een proefmaand) Game Pass hebt.

Mogelijk is één van die opties gunstiger dan losse DLC aanschaffen?
Denk dat ik dan maar die Ultimate Add-Ons moet scoren. Dat klinkt ongever wat ik zou willen maar het is wel prijzig :X

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Beakzz schreef op woensdag 7 november 2018 @ 10:33:
[...]

Oh gelukkig! Dacht dat het een bug was :D Heb rijles gehad van Dr. Wodka dus dat zal het probleem wel zijn dan.
Heyyyyyyyyyyy !!!!!!! 😀

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Earzz schreef op donderdag 8 november 2018 @ 09:35:
Die wallriders zijn echt super frustrerend en daarom gaf de laatste ranked team adventure van ons mij zo'n voldoening, 0-2 achterstand ombuigen naar een 3-2 winst *O* tegen een hoop zielige wallriders en beukers.
Kwam alleen omdat ik en bambeakz er voor zorgde dat we die achmed en zen team heel de tijd bezig hielde 😀. Jij en Metsudo moesten voor de win zorgen en ik en bambi zorgden wel voor die wallriders haha. If u cant beat them, join them lol

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21-09 17:10
Microsoft gaat tijdens het XO18 event een Horizon 4 update onthullen iemand hier een idee wat dat kan zijn ?
Het leuke van een arcade racer is dat er van alles te bedenken is.

[ Voor 23% gewijzigd door jori040 op 09-11-2018 13:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 13:56:
Microsoft gaat tijdens het XO18 event een Horizon 4 update onthullen iemand hier een idee wat dat kan zijn ?
Tja, je kunt natuurlijk van alles verzinnen... Een Portal crossover lijkt mij wel leuk, kun je nog meer los met die track builder :+ (en als ik dan toch op de maan schiet, importeer de vorige maps in FH4 met de mogelijkheid portals daar naar toe op te zetten :P)
Maar nee, geen idee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Zekers

41 nieuwe rims, nieuwe races en een uitgebreidere weekly challenge volgens mij.

https://youtu.be/PWtuzhvjhtc?t=26

Maar dit is de volgende update voor eind november. Denk dat ze op een XO eerder de nieuwe dlc aankondigen?

[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 09-11-2018 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik denk dat ze de eerste expansion gaan onthullen,aangezien die volgens mij ergens december moet uitkomen....we gaan het zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
skreppiedoe schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:32:
[...]

Ik denk dat ze de eerste expansion gaan onthullen,aangezien die volgens mij ergens december moet uitkomen....we gaan het zien!
Ik hoop dat het 'inmap' is en niet via icoontjes zoals fh3. Die brug in het noorden van de map zou zich hier goed voor lenen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
skreppiedoe schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 18:32:
[...]

Teaser: YouTube: Forza horizon 4 Fortune Island Expansion Teaser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Ben ik de enige die een stuurtje niet lekker ingesteld krijgt in Horizon 4? Ik ben nu al een paar avonden aan het klooien. Om te cruisen is het nog prima te doen, maar racen gaat hem echt niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Thaam schreef op zondag 11 november 2018 @ 08:56:
[...]

Toevallig net gezien. Erg gaaf!
Dit is wel leuk ja maar die XO18 show was verder tergend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:22

JSchut

.....

Zo laatste achievement binnen (ranked team adventure) wat een achterlijk idioten daar zeg. Blijf me er telkens over verbazen. Maar goed ook weer klaar dus nu doe ik het niet meer.

Ben ook wel klaar voor de uitbreiding. Doe nog wel de dailies/weekly. Maar verder ben ik wel een beetje uitgespeeld. Tussendoor ook Victor Vran even uitgespeeld. Nu voor een maandje even wat anders zoeken 😁

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Thaam schreef op zondag 11 november 2018 @ 09:03:
Ben ik de enige die een stuurtje niet lekker ingesteld krijgt in Horizon 4? Ik ben nu al een paar avonden aan het klooien. Om te cruisen is het nog prima te doen, maar racen gaat hem echt niet worden.
Ik speel het op 360C, daarboven is het niet echt te doen vind ik.
Normaal gesproken 900C op Assetto Corsa, maar die physics zijn ook even wat anders.

Neemt niet weg dat het toch wel leuk is met het stuurtje.
Ik speel hem op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb van meer mensen gehoord dat dat inderdaad niet te doen is (deadzone problemen geloof ik?)
JSchut schreef op zondag 11 november 2018 @ 10:51:
Zo laatste achievement binnen (ranked team adventure) wat een achterlijk idioten daar zeg. Blijf me er telkens over verbazen. Maar goed ook weer klaar dus nu doe ik het niet meer.

Ben ook wel klaar voor de uitbreiding. Doe nog wel de dailies/weekly. Maar verder ben ik wel een beetje uitgespeeld. Tussendoor ook Victor Vran even uitgespeeld. Nu voor een maandje even wat anders zoeken 😁
Yup, ik heb het vooral met ranked toch wel gehad ook al schijnt de matchmaking nu beter te werken. Zolang het een beuk en wallride festijn is hoeft het van mij niet. Ik heb het idee dat het in quick play eigenlijk beter racen is want daar vinden mensen het wat minder belangrijk om te winnen. In ranked is alles voor de win en als je dat behaalt met rammen en wallriden dan doen mensen dat dus.

Wat die uitbreiding betreft hoop ik een beetje dat met black friday de upgrade naar ultimate ook afgeprijsd wordt... FH4 staat er in ieder geval bij met tot 35% korting: https://news.xbox.com/en-.../black-friday-deals-2018/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:31
Je bent niet de enige :) Kijk hier maar eens:

https://forums.forzamotor...grees-and-settings.aspx?=

Op pagina 9 vanaf post #212 staat wel een interessante discussie. Komt erop neer dat je eigenlijk de FFB settings per auto zou moeten aanpassen. Daarom werkt het overnemen van iemand anders' instellingen ook niet. Het is erg afhankelijk van in welke auto je rijdt.

Er wordt ook beweerd dat T10 de controller implementatie erg goed voor elkaar heeft met de juiste compensaties etc., maar dat ze voor stuurtjes eigenlijk teveel realisme nastreven waardoor de "fun" er helemaal afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Al besteed je er een jaar aan dan nog werkt het niet zoals je zou willen.Voor te cruisen is nog wel te doen maar met racen[en zeker online] leg je het af.

Zelfs de Motorsport serie is in mijn ogen niet ontworpen voor stuurtje.Project Cars & Assetto Corsa zijn wel weer meer voor stuurtje geschikt dan controller.

Bij Horizon 2 & 3 uren aan gespendeerd. :(

@Mr Magic
Precies.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Volgens mij stond nog nergens de releasedatum van Fortune Island: 13 december :D

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/45876451_2155661734456722_3414396049953914880_o.jpg?_nc_cat=106&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_ht=scontent-amt2-1.xx&oh=4d13358b812638d3feae4314c11ad644&oe=5C7E83F0

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobgrinder
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 16:35

noobgrinder

Prrrr bleep boem!

Ik rijd voornamelijk in dezelfde auto (BWM 2002 Turbo, A800 met rally tune) en ik gebruik een thrustmaster TX. Mijn instellingen werken perfect met deze auto, behalve in de sneeuw en buiten de wegen (freeroam rush |:( )
Zodra ik een andere auto probeer is er zoveel overstuur dat het niet meer te corrigeren valt en elke drift resulteert in een spin.
Ik drift ook veel met de BMW, maar het vreemde is dat dat, met deze tune, veel moeilijker is met een controller dan met een stuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

Fuelke

Forza Ferrari

Ik schuif hier ook even aan.
FH4 dit weekend gekocht, mooi excuus om het stof van de Xbox eens af te blazen.

Vorig jaar een gekocht met een black friday actie, een bundel met FH3. Nu vind ik het een beetje vervelend dat sommige features die ik in FH3 had eerst nog moet unlocken in FH4.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
Nope. Paar pagina's terug (weet ook niet precies waar), had men het er al over.
Ik heb dezelfde ervaring als jij, echt ontzettend zonde. Het cruisen, beginnende races met langzame auto's gaat nog wel, maar afgezien van dat.... ;w

Als je op internet zoekt zul je er ook veen threads over vinden, en 100 verschillende instellingen. Mijn ervaring is dat het gewoon niet goed werkt. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Hebben jullie(racers met stuurtje) steering assist op simulatie of op normal staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12
pimskie schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:34:
[...]

Nope. Paar pagina's terug (weet ook niet precies waar), had men het er al over.
Ik heb dezelfde ervaring als jij, echt ontzettend zonde. Het cruisen, beginnende races met langzame auto's gaat nog wel, maar afgezien van dat.... ;w

Als je op internet zoekt zul je er ook veen threads over vinden, en 100 verschillende instellingen. Mijn ervaring is dat het gewoon niet goed werkt. Helaas.
Moet zeggen dat ik de mijne nu redelijk fijn heb staan, niet te veel FFB, 270graden uitslag, bijna alles op 0 deadzone, is best goed te rijden. Alleen offroad is soms even klote, maar goed te doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
SinergyX schreef op woensdag 14 november 2018 @ 10:22:
[...]

Moet zeggen dat ik de mijne nu redelijk fijn heb staan, niet te veel FFB, 270graden uitslag, bijna alles op 0 deadzone, is best goed te rijden. Alleen offroad is soms even klote, maar goed te doen.
Ow goed om te weten. Ik gebruikte een Logitech G29. Zou dat nog verschil maken? Afgezien van offroad, gaat de rest OK? Zoals driften, sneeuw, etc.
kevlar01 schreef op woensdag 14 november 2018 @ 08:50:
Hebben jullie(racers met stuurtje) steering assist op simulatie of op normal staan?
Had het eerst op simulatie, dat ging niet dus op normal gezet. Dat werkte ook niet :P

[ Voor 23% gewijzigd door pimskie op 14-11-2018 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12
Grootste probleem zat in de FFB, te krachtig, te zwaar tegenstuur, te licht gevoel, er was 1 nieuwe optie toegevoegd en 1 veranderd, dat is flink wat kloten voordat ik dat normaal werkend kon krijgen. (iets met max forcefeedback en nogwat effect).

Al blijft het probleem dat je een controller in 0,2sec van absoluut links naar absoluut rechts gooi, lukt niet echt met een stuur. Secondair blijft handrem nog wel een probleem, inhouden en sturen gaat niet echt lekker, maar ik kom er aardig mee rond.

Haarspeld of continue corrigeren blijft wel een probleem, maar verder erg goed te rijden.

https://xboxclips.com/Sin...b6-41ea-9ebc-8cb1e40c8990
Een random op offroad, gaat best goed :)

[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 14-11-2018 15:47 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-08 21:41
Heb nu sinds een tijdje weer FH4 aangeslingerd om die hoonicorn v2 even te halen. Alleen zit in solo maar er zit dus 0,0 verkeer op de map. Enige andere auto's die ik tegenkom zijn andere spelers sporadisch. Is er een bug of zo bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

mike30 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 03:14:
Heb nu sinds een tijdje weer FH4 aangeslingerd om die hoonicorn v2 even te halen. Alleen zit in solo maar er zit dus 0,0 verkeer op de map. Enige andere auto's die ik tegenkom zijn andere spelers sporadisch. Is er een bug of zo bekend?
Voor een aantal dailies zet ik hem juist op solo zodat ik veel meer verkeer heb. Dit werkte donderdag iig nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Hmmm, ik wist niet dat er een check zat op de nummerplaat die je kiest.

Ik koos "topless" maar dat mag blijkbaar niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Weet iemand waarom de Hoonigan cars op de PC gratis zijn, maar op de Xbox zelf betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
JSchut schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 07:33:
[...]

Voor een aantal dailies zet ik hem juist op solo zodat ik veel meer verkeer heb. Dit werkte donderdag iig nog gewoon.
Misschien heel stom wat ik nu zeg maar hij start toch standaard in solo? Had altijd verkeer en nu helemaal niets meer. En als ik niet in solo zit hoe kom ik daar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

mike30 schreef op zondag 18 november 2018 @ 07:26:
[...]

Misschien heel stom wat ik nu zeg maar hij start toch standaard in solo? Had altijd verkeer en nu helemaal niets meer. En als ik niet in solo zit hoe kom ik daar dan?
Dat zat een beetje verstopt. Moest ook even zoeken. Even uit mijn hoofd: Onder het tweede tab (Horizon life) staan rechts onder 3 kleine blokjes onder elkaar. De onderste is horizon solo.

Volgens mij start je standaard in online.

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 18-11-2018 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
JSchut schreef op zondag 18 november 2018 @ 07:45:
[...]

Dat zat een beetje verstopt. Moest ook even zoeken. Even uit mijn hoofd: Onder het tweede tab (Horizon life) staan rechts onder 3 kleine blokjes onder elkaar. De onderste is horizon solo.

Volgens mij start je standaard in online.
Thanks voor de snelle reactie ik ga vanmiddag eens kijken. Blijf het apart vinden heb altijd gewoon verkeer gehad en ik speel even 1 weekje red dead 2 en dit gebeurt. Misschien een update geweest of zo in de tussentijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:06
mike30 schreef op zondag 18 november 2018 @ 08:23:
[...]

Thanks voor de snelle reactie ik ga vanmiddag eens kijken. Blijf het apart vinden heb altijd gewoon verkeer gehad en ik speel even 1 weekje red dead 2 en dit gebeurt. Misschien een update geweest of zo in de tussentijd
Ik heb sinds de laatste update weer relatief wat verkeer in de online modus. En NOG meer in de solo modus. Eerlijk gezegd vind ik dat maar niks. 9 van de 10x zit het verkeer mij alleen maar in de weg en het voegt imho ook weinig toe aan de wereld. Vooral de driveatars zijn irritant met hun gevaarlijke weggedrag. O-)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mike30 schreef op zondag 18 november 2018 @ 08:23:
[...]

Online heb ik dat ook wel eens, server issue denk ik... Je kunt bv ook eens proberen solo te gaan en dan weer online om de server connectie als het ware te resetten.
Solo spelen vind ik zelf niks want de game gooit dan continu drivatars op je pad en het is echt veel te druk op de weg dan. Vooral omdat drivatars niet mooi aan de kant blijven zoals niet race ai auto's dat doen. Alleen als je bv x close calls of trading paints of zo moet halen is dat even handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Weet niet of het al voorbij is gekomen maar ik stoor mij soms aan het feit dat het USDM uitvoeringen zijn van EUDM auto's...

Het speelt zich af in de UK... Daar moet de uitvoering ook naar zijn afgebeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59
Fuelke schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 16:49:
Hmmm, ik wist niet dat er een check zat op de nummerplaat die je kiest.

Ik koos "topless" maar dat mag blijkbaar niet 8)7
Kan je niet iets anders proberen?

7OPL3S5

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

MAX3400 schreef op zondag 18 november 2018 @ 11:21:
[...]

Kan je niet iets anders proberen?

7OPL3S5
TOPL3SS werd wel aanvaard :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Hebben jullie nog goeie auto's voor online gevonden? Ik heb vooral met de onderstaande wel aardig success.

Alle auto's uiteraard met een goede tune uit de store zodat ie bovenin zijn class zit.

S2 offroad (en ook road): BAC Mono
Serieus, dit ding is té goed. Accelereert als raket, remt alsof je een anker uitgooit, grip alsof de weg ook van rubber is. Zelfs als ik duidelijk minder dan perfect rijdt win ik soms nog met dit ding.
Enige nadeel is dat ie wat lichter is, dus je wordt sneller weggebeukt.
Ik denk echt dat deze binnenkort generfed gaat worden.
10/10

S1 road: Lamborghini Huracan
Niet zo absurd als de BAC, maar gewoon een goede auto. Lekkere handling, valt met een beetje geluk goed mee te winnen.
7/10

A road: Audi TTS coupé
Accelereert de meeste anderen er uit op de rechte stukken. Je moet je wel goed in kunnen houden in bochten, want hij gaat niet super de bocht om.
6/10

A offroad: Jeep Trailcat
Word veel gebruikt, en met reden.
8/10

Ik zoek dus vooral nog een S1 offroad dingetje, maar alle aanbevelingen zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59
@Splash Porsche 918 voor S2 ongeacht het seizoen. 4x4, hybrid braking (super stabiel).

Gebruik zelf vaak een S1 Alfa Giulia voor offroad, zolang het geen 100% Dirt Racing is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:20

SomerenV

It's something!

Splash schreef op zondag 18 november 2018 @ 14:16:
Hebben jullie nog goeie auto's voor online gevonden? Ik heb vooral met de onderstaande wel aardig success.

Alle auto's uiteraard met een goede tune uit de store zodat ie bovenin zijn class zit.

S2 offroad (en ook road): BAC Mono
Serieus, dit ding is té goed. Accelereert als raket, remt alsof je een anker uitgooit, grip alsof de weg ook van rubber is. Zelfs als ik duidelijk minder dan perfect rijdt win ik soms nog met dit ding.
Enige nadeel is dat ie wat lichter is, dus je wordt sneller weggebeukt.
Ik denk echt dat deze binnenkort generfed gaat worden.
10/10

S1 road: Lamborghini Huracan
Niet zo absurd als de BAC, maar gewoon een goede auto. Lekkere handling, valt met een beetje geluk goed mee te winnen.
7/10

A road: Audi TTS coupé
Accelereert de meeste anderen er uit op de rechte stukken. Je moet je wel goed in kunnen houden in bochten, want hij gaat niet super de bocht om.
6/10

A offroad: Jeep Trailcat
Word veel gebruikt, en met reden.
8/10

Ik zoek dus vooral nog een S1 offroad dingetje, maar alle aanbevelingen zijn welkom.
Subaru Impreza voor A/S1 en de Lancia 037 voor S2. Die Trailcat is inderdaad een beest _/-\o_ Voor S1 Cross Country ga ik trouwens voor de Toyota Baja. Dat ding is bijna onverslaanbaar :D

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
AtlAntA schreef op zondag 18 november 2018 @ 09:03:
[...]

Ik heb sinds de laatste update weer relatief wat verkeer in de online modus. En NOG meer in de solo modus. Eerlijk gezegd vind ik dat maar niks. 9 van de 10x zit het verkeer mij alleen maar in de weg en het voegt imho ook weinig toe aan de wereld. Vooral de driveatars zijn irritant met hun gevaarlijke weggedrag. O-)
Vind dat verkeer meestal ook irritant maar zonder verkeer zijn thread the needle skills beetje lastig 😁
Wilde hem eerst in de auction house halen omdat ik niet genoeg Forza points had maar mensen vragen achterlijke bedragen voor dat. Zag gisteren iemand met een start van 5 miljoen en buyout van 20 miljoen

[ Voor 15% gewijzigd door mike30 op 19-11-2018 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Hoef nog maar 1 bonusboard en dan heb ik 1000/1000 GS op FH4...

Ik voel een zwart gat aankomen :P

Aan de andere kant heb ik FH3 nog niet helemaal 100%, dus ga ik daar nog mee bezig denk ik.
Heb nog de DLC met dat winter eiland, en misschien ga ik die Hot Wheels nog kopen. Tegen die tijd is de FH4 DLC alweer uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 21-09 11:18
kevlar01 schreef op maandag 19 november 2018 @ 09:14:
Hoef nog maar 1 bonusboard en dan heb ik 1000/1000 GS op FH4...

Ik voel een zwart gat aankomen :P

Aan de andere kant heb ik FH3 nog niet helemaal 100%, dus ga ik daar nog mee bezig denk ik.
Heb nog de DLC met dat winter eiland, en misschien ga ik die Hot Wheels nog kopen. Tegen die tijd is de FH4 DLC alweer uit.
Heb je de routecreator al geprobeerd?

Ook wel leuk om gewoon een eigen track te maken en steeds je tijden te verbeteren. Telt ook aardig op voor je Creative Ranking.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Mick3112 schreef op maandag 19 november 2018 @ 11:15:
[...]

Heb je de routecreator al geprobeerd?

Ook wel leuk om gewoon een eigen track te maken en steeds je tijden te verbeteren. Telt ook aardig op voor je Creative Ranking.
Ja zelf al een of 2 routes geprobeerd.
Gisteren vooral wat routes gereden die door de community zijn gemaakt.
Sprintraces van 30 of 64 km, met een Forza Edition Lambo met credits boost. Op die manier snel de 10 mil binnen kunnen halen om het kasteel te kopen + bijbehorende barnfind.

Bij de community routes zitten best leuke. Eentje heb ik gedisliked, die deed voor elke checkpoint een soort rare loop, waardoor de AI expres veel tijd verloor(die volgt zo'n beetje letterlijk de lijn die je rijdt tijdens het maken van de route), en je hierdoor de races makkelijk kan winnen, hoeft voor mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
SomerenV schreef op zondag 18 november 2018 @ 18:04:
[...]

Subaru Impreza voor A/S1 en de Lancia 037 voor S2. Die Trailcat is inderdaad een beest _/-\o_ Voor S1 Cross Country ga ik trouwens voor de Toyota Baja. Dat ding is bijna onverslaanbaar :D
Nice, die Baja en Alfa Giulia ga ik eens testen vanavond!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• T.C
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-08 22:25

T.C

AtlAntA schreef op zondag 18 november 2018 @ 09:03:
[...]

Sorry.... mijn drivatar doet zijn uiterste best, maar threading the needle vergt oefening voordat je ultimates krijgt.
En dus crasht mijn drivatar ook vaak :+

En omdat rijden als een boerenkinkel gewoon erg leuk is.

Iedereen mag een mening hebben over onderwerpen. Maar het hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Wat ik een beetje irritant vind is dat de klok in iedere cockpit gewoon 12:00 als tijd aangeef … hoe moeilijk is het om gewoon de Xbox tijd daar weer te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Fuelke schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 11:39:
Wat ik een beetje irritant vind is dat de klok in iedere cockpit gewoon 12:00 als tijd aangeef … hoe moeilijk is het om gewoon de X-box tijd daar weer te geven?
En dat terwijl ze wel in simulation de benzinemeter laten zakken, en op het dashboard de temperatuur weergeven die in het menu van het spel wordt weergegeven 8)7 |:(

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
De FH4... series3 update zou vandaag uit moeten komen.

https://support.forzamoto...-Notes-November-20th-2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
Wat ik dus eigenlijk nu nét pas doorheb is dat online de freeroam rushes de verschillende races met elkaar verbinden. :P Eigenlijk is elke sessie dus 1 lange race, best wel vet, en een slimme manier om laadtijden te verkleinen. (niet dat dat lukt, laden duurt nog steeds bruut lang)
SomerenV schreef op zondag 18 november 2018 @ 18:04:
Krijg die Baja nog niet echt onder controle, hij wil echt niet de hoek om dat ding. :X Welke tune gebruik je?

[ Voor 42% gewijzigd door Splash op 20-11-2018 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01:20

SomerenV

It's something!

Splash schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:07:
Wat ik dus eigenlijk nu nét pas doorheb is dat online de freeroam rushes de verschillende races met elkaar verbinden. :P Eigenlijk is elke sessie dus 1 lange race, best wel vet, en een slimme manier om laadtijden te verkleinen. (niet dat dat lukt, laden duurt nog steeds bruut lang)

[...]

Krijg die Baja nog niet echt onder controle, hij wil echt niet de hoek om dat ding. :X Welke tune gebruik je?
Dat is een hele goede vraag, zal straks even kijken. Het kan ook zijn dat ik de tune die ik gebruik gedeeld heb voor een vriend van me. Moet je even zoeken op SomerenV. Maar hij is even wennen, maar als je 'm onder de knie hebt is het echt een tank _/-\o_

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Splash schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 18:07:

[...]

Die Baja heb ik niet geprobeerd, maar ik heb met andere auto's wel gemerkt dat je door zelf te gaan tunen echt een behoorlijk verschil kunt maken daarin. Dat tunen snapte ik zelf bijzonder weinig van, maar aan de hand van deze guide (en een zondagmiddagje er aan spenderen om het te lezen en dingen uit te proberen in game) lukt het nou heel aardig:
https://www.dltuning.co.uk/tuning

Alleen het gebruiken van de roll bars om understeer er uit te tunen wat hij zegt wat het belangrijkste zou zijn... snap ik toch niet echt. Maar aangezien er in Horizon toch geen bandenslijtage zit (althans, misschien met full damage, maar dat heb ik uit staan) gebruik ik wat toe out waarmee de auto echt heerlijk de bochten in grijpt. Verder aan de hand van de bandentemperatuur de camber instellen, misschien nog wat meer downforce voor op de auto, beetje met de gear ratios spelen voor genoeg snelheid en dan ben je al een heel eind.

Of ik het zelf nou echt goed doe... geen idee... maar ik rij met mijn eigen tunes in ieder geval harder dan wat van de tunes die ik gedownload heb ter vergelijk, en heb met de auto's die ik zo gebruik weinig moeite meer om bochten om te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Finraziel schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 20:52:
[...]

Of ik het zelf nou echt goed doe... geen idee... maar ik rij met mijn eigen tunes in ieder geval harder dan wat van de tunes die ik gedownload heb ter vergelijk, en heb met de auto's die ik zo gebruik weinig moeite meer om bochten om te komen.
Ik pak vooral iets wat meer lijkt te passen bij de manier waarop ik rij. Dat is anders als wat vermoedelijk de meest ideale afstelling is maar boeiend :+ Als ik er goeie races mee kan gassen dan werkt het voor mij in het spel.

Althan weet niet hoe ver ik ben maar het blijft nog wel echt leuk om te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Scoretijd is drastisch verkort, dus geen 'tellertje' meer na de race. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

mike30 schreef op zaterdag 17 november 2018 @ 03:14:
Blijkbaar was er wel een bug met verkeer in Live.
Vandaag in de patch notes: Fixed an issue with civilian traffic not appearing in Horizon Live.

Misschien verhelpt het ook jou probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
JSchut schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 22:11:
[...]

Blijkbaar was er wel een bug met verkeer in Live.
Vandaag in de patch notes: Fixed an issue with civilian traffic not appearing in Horizon Live.

Misschien verhelpt het ook jou probleem :)
Ja was gisteren ineens weer verkeer en meer dan ooit. Bijna niet te doen hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:31
Kan iemand mij vertellen waarom mijn Xbox One X heeft besloten om FH4 van m'n hard disk af te gooien? :(

Eergisteren nog gewoon gespeeld... Alle DLC staat er nog wel op, maar de main game is weg, kan ik 60 GB opnieuw gaan downloaden grrrr |:(

Edit: Na het downloaden werkte alles weer, inclusief m'n savegame. Was even bang, want ik zag de savegame ook niet meer op de hard disk staan. Maar gelukkig kwam die terug uit de cloud :)

Hele andere vraag: kun je op de Xbox ergens de leaderboards per event zien? Ik zie op de map alleen maar gouden icoontjes, ook als ik bijv. slechts 10e ben geworden ofzo. Ik las op het Forza forum dat je bij de PC-versie kunt rechtsklikken op een event, maar dat kan op de Xbox niet.

[ Voor 49% gewijzigd door Mr Magic op 23-11-2018 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-09 10:52
Is er nog niemand die moeite heeft met het halen van de Speedtrap van de weekly challenge met een Super GT auto? Heb de Aston Martin gepakt, maar ook met een van de gedownloade tunes krijg ik het nét niet voor elkaar.. (363 geloof ik van de vereiste 370km per uur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:31
Zowel met een vol getunede aston en AMG GT-R geprobeerd maar red het ook niet.

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Met de Aston is het me niet gelukt, met een getunede AMG GT-R wel. Direct bij de eerste keer al, 375km/h. Aston Martin kreeg ik niet boven de 345.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

rscheper schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:09:
Is er nog niemand die moeite heeft met het halen van de Speedtrap van de weekly challenge met een Super GT auto? Heb de Aston Martin gepakt, maar ook met een van de gedownloade tunes krijg ik het nét niet voor elkaar.. (363 geloof ik van de vereiste 370km per uur).
De Aston Martin lukte mij ook niet.

Ik heb de ferrari 812 gebruikt met een een gedownloade tune. Vanaf de rontonde in het westen Eerte bocht naar links de binnenbocht en de bocht naar rechts de buitenbochten en vol gas naar de flitspaal. Haalde 232 mph geloof ik. Was wel de lastigste weekly tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 08:15
GWBoes schreef op maandag 26 november 2018 @ 11:14:
Zowel met een vol getunede aston en AMG GT-R geprobeerd maar red het ook niet.
Is mij met die AMG na 2x gelukt. Je kan goede tune ervoor downloaden, dat maakt het nog wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Effe in de tune zelf downforce voor en achter laag zetten, icm banden spanning hoger. Dunnere banden eronder enz.

Net de game in bijna 4 weken weer eens opgestart, kreeg eindelijk de achievment van de barn finds..

Maar na half uurtje was ik alweer beetje verveeld..
Wacht wel op de expansion.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Pagina: 1 ... 21 ... 46 Laatste