Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TetPr87
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-09 01:15
Spacecowboy schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:16:
[...]

Ik wordt echt bloednijdig van die emotes en stompzinnige petjes in die wheelspins.... Maar dat heb ik al eerder gemeld... :/ :| }:|
Het hele manier van hoe het spel gepresenteerd wordt is heel kinderachtig geworden. Tof race spel verder maar die dansjes en kleding (waar je verplicht mee geconfronteerd wordt) voel ik me niet gemakkelijk bij.

[ Voor 4% gewijzigd door TetPr87 op 23-10-2018 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:42
Ik heb de carpass maar moet nog steeds 300k dokken voor de formula drift dlc autos? Er staat purchsed in het oranje onder de auto's maar heb ze nog niet. Iemand de oplossing?

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

TetPr87 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:38:
[...]

Het hele manier van hoe het spel gepresenteerd wordt is heel kinderachtig geworden. Tof race spel verder maar die dansjes en kleding (waar je verplicht mee geconfronteerd wordt) voel ik me niet gemakkelijk bij.
Is idd frustrerend dat je 9 van de 10 x een toeter of een t-shirt krijgt wat je nooit gaat gebruiken, en dan net daarboven of eronder die prijs van 200,000 CR of een Viper Forza Edition ofzo zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Justin2000 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:43:
Ik heb de carpass maar moet nog steeds 300k dokken voor de formula drift dlc autos? Er staat purchsed in het oranje onder de auto's maar heb ze nog niet. Iemand de oplossing?
Ga eens daar waar je de auto's kunt kopen.
Sorteer de auto's op prijs en kijk of er auto's zijn die 0 CR kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:02

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Ik weet niet wat er precies gebeurd is, maar de game draaide hier perfect op 60fps... Na updates(?) is de game niet meer fatsoenlijk te spelen met een FPS van 10~20... Meh :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
Rhodan schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:35:
Vraagje, zoon lief speel sinds gisteren Forza Horizon 4 en heeft voor zijn verjaardag een Logitech g29 wheel gehad. Alleen staat het stuur zeg maar scheef. We hebben al wat in de software geprobeerd om het stuur uit te lijnen, maar zonder veel succes.
Iemand suggesties?
Staat het stuur al scheef als je je console / PC aanzet? Als ik mijn PC aanzet draait mijn g29 eerst helemaal naar links, dan naar rechts en dan terug naar het midden. En werkt het stuur ingame wel?

tl;dr:
https://forums.forzamotor...-Logitech-G920-Wheel.aspx
https://www.reddit.com/r/...gwheel_is_still_terrible/

Dat terzijde, ik speel FH4 nu een week of 2 met mijn G29 op PC. In het begin erg tof en ging aardig. Moest wel veel replay gebruiken. Nu ik bij de wat snellere auto's kom, is het simpelweg niet meer te doen.

Klein beetje gas, auto draait 720 graden . Klein bochtje? Auto een kilometer verder dwars door het bos. Een race met een tempo lager dan 100KM/U is redelijk te doen, daarboven zijn zo goed als alle auto's onhandelbaar. Driften kan helemaal niet (behalve 10 donuts achter elkaar).
In eerste instantie dacht ik dat het aan mijn difficulty settings lag die ik steeds hoger zette. Maar het lijkt er op dat (ook als ik die forum posts zie) een aantal sturen niet goed ondersteund worden.
Ik zit er haast aan te denken om een controller te kopen...

Zijn er hier meer mensen die het spel goed kunnen spelen met een G29?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06
Mijn TX gaat bij calibratie altijd fout, als ik het stuur voordat ik hem aansluit helemaal naar rechtsdraai, calibratie laat doen, werkt hij wel probleemloos. Mogelijk werkt dat ook bij de G29?

PC weet ik niet hoe de TX werkt, heb maar kort apex getest en dat werkte gewoon goed (buiten wat FFB finetunen).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:59
kevlar01 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 12:22:
[...]

Is idd frustrerend dat je 9 van de 10 x een toeter of een t-shirt krijgt wat je nooit gaat gebruiken, en dan net daarboven of eronder die prijs van 200,000 CR of een Viper Forza Edition ofzo zit 8)7
9 van de 10 x? Wat voor ongeluk heb jij? Of is het gewoon overtrokken?

Zelf heb ik ondertussen 350+ auto's waar van 3 gekocht en 25 of zo gekregen van de car, drift en james bond packs. Natuurlijk krijg je allemaal dingen waar volgens mij niemand op zit te wachten, maar het is ook niet zo dat er niets goeds uit die wheelspins komt. Vind hoe dan ook dat je verrekte snel veel auto's en geld krijgt in deze game en dat zie ik dan weer juist als het grootste probleem van dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:45
Beakzz schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:58:
[...]

Zelf heb ik ondertussen 350+ auto's waar van 3 gekocht en 25 of zo gekregen van de car, drift en james bond packs. Natuurlijk krijg je allemaal dingen waar volgens mij niemand op zit te wachten, maar het is ook niet zo dat er niets goeds uit die wheelspins komt. Vind hoe dan ook dat je verrekte snel veel auto's en geld krijgt in deze game en dat zie ik dan weer juist als het grootste probleem van dit spel.
Ik moet zeggen dat ik ook alleen maar toeters en kleding krijg in die spins. Ik heb 1 FE auto gekregen. Een Nissan pick up. Voor de rest misschien 3 tot 4 miljoen credits totaal in ik weet niet hoeveel spins. Genoeg iig. Daarom vroeg ik me af of die spins misschien nog beinvloed werden door de influence die misschien weer beinvloed word of je wel of niet die hippe roze sneakers draagt of niet. Ik zag laatst op yt een filmpje van iemand die die haunted manor kocht ben de naam ff kwijt. Maar die kreeg met z'n 10 super wheelspins 4 FE auto's. Ik kreeg een of andere kut miata :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

[...]

Mee eens dat je heel veel geld en auto's krijgt door de spins. Als ik een uurtje speel heb ik zo 3-4 spins bij elkaar gespeeld.
9 van de 10x is overdreven natuurlijk, maar zeker 7 van de 10x. Voor mijn gevoel in ieder geval meer horns / t-shirts dan creds/cars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Grotendeels kleding en emotes inderdaad... het één keer gehad dat de wheelspins wel meevielen (5 Super Wheelspins):
- Clothes: 2
- Emotes: 3
- Auto's: 5 (waaronder Alfa 8C FE)
- Money: 4 (45000CR)
- Horn: 1
Maar ik heb ook een keer 4 Super Wheelspins gehad waaruit ik 0 (van de 12 dus) keer credits of een auto kreeg...

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
kevlar01 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 15:26:
[...]

Mee eens dat je heel veel geld en auto's krijgt door de spins. Als ik een uurtje speel heb ik zo 3-4 spins bij elkaar gespeeld.
9 van de 10x is overdreven natuurlijk, maar zeker 7 van de 10x. Voor mijn gevoel in ieder geval meer horns / t-shirts dan creds/cars.
Nou dan zal ik wel een VIP behandeling krijgen van Turn10 of veel geluk hebben, want ik heb eigenlijk nog maar 2 auto's op mijn verlanglijstje staan die ik makkelijk zou kunnen kopen, maar dan zijn de spins helemaal waardeloos.

Voor de rest heb ik populaire auto's met een te lage buyout opgekocht en weer verkocht en ben ik een bedrijfje begonnen die TVR FE's verkoopt :p Stop er nu maar mee, want ik heb nu alle (nutteloze) huizen en kastelen en al weer 10 mil aan credits.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik had toevallig nog een stapeltje gewone spins liggen van mijn speelsessie gisteravond en eens bijgehouden wat er uit kwam.
Acura Integra type-r 2001
240k
5k
125k
Mg metro 6r4 1986
Zwarte schoenen
Mazda rx-7 Savanna
2k
BMW M5 1995
60k
25k
130k
Volkswagen golf GTI 1983
Overhemdje
40k
Volkswagen Scirocco s 1981
125k
Hyundai veloster n 2019
Bril
120k
Pontiac Firebird Trans am GTA 1987
75k
Zonnebril
Jaguar f-type project 7 2016
9 auto's
11 keer geld
4 kleding dingetjes...
Misschien had ik nu net geluk, maar ik heb toch het idee dat mensen die denken alleen maar kleding en emotes te krijgen wellicht gewoon wat minder spelen, dus minder spins hebben, en als ze dan eens een paar keer achter elkaar pech hebben gelijk denken dat het altijd kut is.

Ik vind de kleding en dansjes en zo nou eigenlijk best grappig... Het had er inderdaad niet in hoeven zitten, maar ik zie nu eigenlijk weinig verschil tussen een dansje/kledingstuk, of 2k credits (dat schiet net zo min op).

Ik dacht nog even dat het misschien zou komen omdat ik al meer kleding en emotes unlocked heb en de pool gewoon leeg raakt, maar als ik mijn karakter ga customizen dan zie ik dat ik nog maar ongeveer een derde van alle zooi vrijgespeeld heb.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
https://support.forzamoto...e-Notes-October-23rd-2018

Nice:D

Nieuwe story en Route creator.

[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 23-10-2018 18:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Added quit option in Quickplay Team Adventure after finishing an Adventure.
THANK YOU!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
_/-\o_
Added quit option in Quickplay Team Adventure after finishing an Adventure.
Fix for rewards not being awarded in Seasonal Championships and Trial events.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:55
pimskie schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 13:49:
[...]

Staat het stuur al scheef als je je console / PC aanzet? Als ik mijn PC aanzet draait mijn g29 eerst helemaal naar links, dan naar rechts en dan terug naar het midden. En werkt het stuur ingame wel?

tl;dr:
https://forums.forzamotor...-Logitech-G920-Wheel.aspx
https://www.reddit.com/r/...gwheel_is_still_terrible/

Dat terzijde, ik speel FH4 nu een week of 2 met mijn G29 op PC. In het begin erg tof en ging aardig. Moest wel veel replay gebruiken. Nu ik bij de wat snellere auto's kom, is het simpelweg niet meer te doen.

Klein beetje gas, auto draait 720 graden . Klein bochtje? Auto een kilometer verder dwars door het bos. Een race met een tempo lager dan 100KM/U is redelijk te doen, daarboven zijn zo goed als alle auto's onhandelbaar. Driften kan helemaal niet (behalve 10 donuts achter elkaar).
In eerste instantie dacht ik dat het aan mijn difficulty settings lag die ik steeds hoger zette. Maar het lijkt er op dat (ook als ik die forum posts zie) een aantal sturen niet goed ondersteund worden.
Ik zit er haast aan te denken om een controller te kopen...

Zijn er hier meer mensen die het spel goed kunnen spelen met een G29?
Na een paar keer resetten van spel en pc, trok die bij.
Bij andere spellen heeft hij geen last.
Hopelijk komt daar nog een update voor.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Haha mooie uitvinding hé? Toch knap dat ze tijdens het testen dachten dat je controller totaal niet meer aanraken na een adventure de betere oplossing was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 12:22

FeaR

In GoT we trust

Nutral schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:57:
als je de demo hebt gespeeld krijg je de Senna, via de xbox app code ook.
Thanks for the heads up. Ik heb al tijden de app op de telefoon maar weer eens ingelogd, stonden inderdaad de codes voor de Senna en 720S (en een T-shirt...). Toch twee leuke auto's er bij :) Want met Wheel Spins schiet het hier inderdaad ook niet op. Veelal dat er een auto aan komt maar dat ik toch net eindig op een dansje of claxon.

Ik ben ook wel benieuwd hoe vol de map kan komen te staan. Als ik één Speed Trap voltooid en de map open komen er meteen drie nieuwe Speed Traps bij :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 19:14

NvM

Ik heb m’n eerste circuit gemaakt! Nu nog even uitzoeken hoe ik ‘em met jullie kan delen. Het beginpunt is Waterhead Sprint van de Road Racing Series bij het festival. Het circuit heet Lake View Run.

Gamertag is: Walter Berglund.

[ Voor 7% gewijzigd door NvM op 23-10-2018 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-09 19:06
[...]

Dit dus. Totaal geen gevoel van accomplishment als de miljoenen en de hypercars je om de oren vliegen.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tja, als je lang in lagere klassen moet spelen voordat je eindelijk in een hypercar mag klimmen... om er dan achter te komen dat je hem niet fijn vindt en opnieuw moet sparen voor een andere... dat vind ik dan ook weer niks. Ik vind het wel goed zo, vrij makkelijk zelf bepalen wat je wil rijden. Mijn gevoel van accomplishment haal ik wel uit niet té ver achter @Earzz finishen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NvM schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:25:
Ik heb m’n eerste circuit gemaakt! Nu nog even uitzoeken hoe ik ‘em met jullie kan delen. Het beginpunt is Waterhead Sprint van de Road Racing Series bij het festival. Het circuit heet Lake View Run.
Gamertag delen en ons daarop laten zoeken in de creative hub lijkt me de makkelijkste manier.

Als je een speler opzoekt om een track van hem/haar te spelen moet je je ze eerst favourite maken via creative hub en daarna opzoeken via je favourite menutje in de creative hub. Als je rechtstreeks een blueprint start, loopt je xbox vast. Xbox delivers. :P

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2018 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:37

JSchut

.....

Nieuwe story is wel grappig maar way to easy.

Helemaal die delen dat je op de weg moet blijven maar gewoon in een rechte lijn swars over de slingerwegen kunt rijden waardoor je ipv in 1 minuut in 30 seconden al bij de finish bent.

Sinds de update heb ik ook heel vaak dat liveries te laat geladen worden. Mijn auto was 10 seconden mat grijs en toen popte ineens de liveries erop. Wellicht dat het komt omdat de update net vers geinstalleerd was.

Moet nog een paar achievements. Maar die drift zones zijn gewoon niet mijn ding. Daar moet ik echt een keer zin voor maken :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Mensen die zin hebben om een keer gezellig online mee te racen kunnen gamertag Doctor Wodka ( @Opuske ), BamBeakz ( @Beakzz ), Finraziel42 ( @Finraziel ) of mij Dave 130R toevoegen en gewoon onze party joinen.
Wij zijn nagenoeg elke avond online met soms ook een aantal Engelsen, hoe meer zielen hoe meer vreugd :Y)

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 09:36:
Nieuwe story is wel grappig maar way to easy.

Helemaal die delen dat je op de weg moet blijven maar gewoon in een rechte lijn swars over de slingerwegen kunt rijden waardoor je ipv in 1 minuut in 30 seconden al bij de finish bent.

Sinds de update heb ik ook heel vaak dat liveries te laat geladen worden. Mijn auto was 10 seconden mat grijs en toen popte ineens de liveries erop. Wellicht dat het komt omdat de update net vers geinstalleerd was.

Moet nog een paar achievements. Maar die drift zones zijn gewoon niet mijn ding. Daar moet ik echt een keer zin voor maken :D
Dat geldt ook voor een aantal van de andere Story chapters... Heb bij die laracer ook een hele snelle tijd gezet door direct bij het starten de navigatie te negeren maar gewoon om te draaien en rechtstreeks naar het eindpunt te rijden. Stuntdriver ook trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Finraziel schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:23:
[...]

Dat geldt ook voor een aantal van de andere Story chapters... Heb bij die laracer ook een hele snelle tijd gezet door direct bij het starten de navigatie te negeren maar gewoon om te draaien en rechtstreeks naar het eindpunt te rijden. Stuntdriver ook trouwens.
Bij Stunt Driver was er een waarbij je 'stick to the road' moest doen. Op het asfalt blijven dus.
Als je er af ging had je 10 sec de tijd om terug te komen.
Heb evengoed flink af kunnen snijden en net binnen de 10 seconden weer op het asfalt kunnen komen.

Ook kun je het beste bij die stunt driver chapters zo veel mogelijk jumps vermijden, kost extra tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
NvM schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 20:25:

Gamertag is: Walter Berglund.
Het is zeker enkel een route uitzetten en geen objects plaatsen zoals jumps en curbs/muurtjes?

In GTA online heb ik best veel circuits gemaakt, maar daar kon je helemaal los met objects en zo hele circuits namaken.
[...]

Dat heeft voor mij die mode gemaakt eigenlijk. Eerst vond ik er niets aan, maar toen ik naar de snelste tijden ging kijken werd het ineens een uitdaging om hoger te komen. Zo heb je een jump in laracer (Crazy Taxi) waar je een veel langere aanloop kan hebben als je de navigatie niet volgt en de laatste flitspaal (911) kan je vanaf de andere kant veel sneller nemen als je heel snel er naar toe rijdt zonder bomen te raken :D

[ Voor 41% gewijzigd door Beakzz op 24-10-2018 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

[...]

Klopt, maar vond het hier extra veel opvallen. Veel meer chapters waren zo ten opzichte van de andere stories. Of dat kwam omdat ik er nu gewoon meer op lette. Die van de andere kant oprijden ga ik eens zoeken. Dat is wel grappig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:56

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Earzz schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 10:02:
Mensen die zin hebben om een keer gezellig online mee te racen kunnen gamertag Doctor Wodka ( @Opuske ), BamBeakz ( @Beakzz ), Finraziel42 ( @Finraziel ) of mij Dave 130R toevoegen en gewoon onze party joinen.
Wij zijn nagenoeg elke avond online met soms ook een aantal Engelsen, hoe meer zielen hoe meer vreugd :Y)
Misschien voeg ik je vanavond even toe om jullie party te joinen (Biggmans op XBL). Ligt er even aan hoe druk ik ben.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bwoah, dat 10 miljoen kasteel gekocht maar echt crap uit m'n 10 Superspins.. Sowieso 0 legendary auto's :( Wel aardig wat credits (zit gelijk weer op 1.5 miljoen) maar dan nog vrij matig.

Nu maar sparen voor het 15 miljoen kasteel :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Even alle bugs aside(nieuwe bugs: auto die niet resette mid race terwijl die op de kant lag, missed checkpoint timer die je niet terugzet naar de checkpoint).. Dit is wel vet:
YouTube: Forza Horizon 4 Hoonitruck Reveal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
M.b.t de wheelspin discussie (opnieuw :p ):
Ik heb zojuist 108 regular wheelspins geopend, met het volgende resultaat:
- Cars: 33
- Clothing: 30
- Money: 43 (2.613.000 CR)
- Horns: 2
Toch nog altijd meer auto's of geld dan kleding :)

Helaas heb ik nog altijd niet genoeg om het goedkoopste kasteel te kopen, laat staan de duurste :'(

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:08
Forza

Wat een heerlijke weg is dit, Timeless radio aan en genieten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:07

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Sinds gisteren ook aan deze game geslagen en damn wat is dit tof. (eerste forza / horizon)
Me 11e spin ofzo was gelijk de legendarische Ferrari Spa 330 P4 1967.

is dat compleet RNG? dan heb ik wel mazzel gehad.

Geniet super veel van de game

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
Zoals ik schreef speelde ik met een G29 op PC. Maar naarmate de auto's beter werden, hoe slechter het rijden ging. In 1 race moest ik ongeveer 20x rewinden. Logischerwijs haalde dit de complete ervaring weg.

Dus heb ik gisteren toch maar een Xbox controller gekocht. Aan de ene kant ben ik er erg blij mee. Het racen gaat weer goed en kan winnen zonder te hoeven rewinden 8) Daardoor is ook de beleving weer helemaal top en het racen is weer echt spannend. Zelfs driften lukt nu super goed en makkelijk. Waar ik eerst zat te klooien met stuur instellingen, manual clutch, etc.

Aan de andere kant toch jammer dat een race game niet een mainstream race stuur goed ondersteunt. Van de race games die ik heb (grid 2, F1 2016, 2017, AC, ACC, Pcars, Pcars2, Wreck Fest) is Horizon de enige zonder fatsoenlijke ondersteuning, zo lijkt het. Eerst 50 piek voor het spel en dan nog een controller..

Anyhow, ik ben iig blij weer goed te kunnen spelen! En hopelijk komt er (ooit) nog een patch voor de sturen.

[ Voor 4% gewijzigd door pimskie op 25-10-2018 09:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30
Ricmaniac schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 00:59:
Sinds gisteren ook aan deze game geslagen en damn wat is dit tof. (eerste forza / horizon)
Me 11e spin ofzo was gelijk de legendarische Ferrari Spa 330 P4 1967.

is dat compleet RNG? dan heb ik wel mazzel gehad.

Geniet super veel van de game
Je hebt mazzal gehad denk ik. Ik moet m'n eerst goede auto nog krijgen met een wheelspin. Beste wat ik tot nu toe heb gehad is een M4 GT. Zie bij iedereen de FE auto's om de oren vliegen maar het is volgens mij een vendetta tegen mij of zo ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 21-09 14:37
pimskie schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:11:
Zoals ik schreef speelde ik met een G29 op PC. Maar naarmate de auto's beter werden, hoe slechter het rijden ging. In 1 race moest ik ongeveer 20x rewinden. Logischerwijs haalde dit de complete ervaring weg.

Dus heb ik gisteren toch maar een Xbox controller gekocht. Aan de ene kant ben ik er erg blij mee. Het racen gaat weer goed en kan winnen zonder te hoeven rewinden 8) Daardoor is ook de beleving weer helemaal top en het racen is weer echt spannend. Zelfs driften lukt nu super goed en makkelijk. Waar ik eerst zat te klooien met stuur instellingen, manual clutch, etc.

Aan de andere kant toch jammer dat een race game niet een mainstream race stuur goed ondersteunt. Van de race games die ik heb (grid 2, F1 2016, 2017, AC, ACC, Pcars, Pcars2, Wreck Fest) is Horizon de enige zonder fatsoenlijke ondersteuning, zo lijkt het. Eerst 50 piek voor het spel en dan nog een controller..

Anyhow, ik ben iig blij weer goed te kunnen spelen! En hopelijk komt er (ooit) nog een patch voor de sturen.
Wij raden de meeste mensen ook af een stuurtje te gebruiken in horizon. Dit heeft ook veel met het offroad gedeelte te maken waar als de ffb ietsje te stevig staat ingesteld je daarna met pijnlijke polsen zit :) Daarentegen werkt het in de motorsport serie over het algemeen wel goed op wat bugs na.
FH4 is dan ook echt een arcade game en geen sim game.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM

NvM

Beakzz schreef op woensdag 24 oktober 2018 @ 11:39:
[...]

Het is zeker enkel een route uitzetten en geen objects plaatsen zoals jumps en curbs/muurtjes?
Ja, 'helaas' alleen het uitzetten van een route.

Aanschouw hier drie zelfgemaakte Road Racing-circuits, gamertag is Walter Berglund.

Lake View Run (startpunt Road Racing Series Waterhead Sprint):

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/PXanDuB

Meadow View Run (startpunt Road Racing Series Greendale Club Circuit):

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/egAnF0I

High Speed Run (startpunt Road Racing Series Elmsdon On Sea Sprint):

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/hJSjB0X

Link naar de drie afbeeldingen: https://imgur.com/a/OD8INau.

Het delen van zelfgemaakte routes is nog erg omslachtig en ongebruiksvriendelijk. Hopelijk komt daar snel verandering in!

[ Voor 3% gewijzigd door NvM op 25-10-2018 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
Ik ben ook even aan het knutselen gegaan in de Route Editor. Voor het wist zat ik aan de maximum van 64km aan voornamelijk dirt wegen. Soms wel naat mijn mening iets te lange asfalt verbindingen naar het volgende offroad stuk.

Maar ik heb wel geprobeerd er zoveel mogelijk een rallyproef van te maken. Dus veel hairpins en haakse bochten en de checkpoints geprobeerd zo te plaatsen dat de weg zoveel mogelijk gevolgd moet worden en dat sommige bochten iets krapper zijn dan het weg verloop.

Maar nu... Hoe kan ik hem delen? Of moet men hem doelbewust bij mij op gaan zoeken?

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

mike30 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:27:
[...]

Je hebt mazzal gehad denk ik. Ik moet m'n eerst goede auto nog krijgen met een wheelspin. Beste wat ik tot nu toe heb gehad is een M4 GT. Zie bij iedereen de FE auto's om de oren vliegen maar het is volgens mij een vendetta tegen mij of zo ;)
Met wheelspins alleen de Renault Clio 5 FE gekregen (leuk voor skillspoints grind)
Echter als je de Nissan R390 koopt kun je daar de Nissan Nismo GT-R LM FE unlocken.
Dat is een beest en rijdt heerlijk !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
mike30 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 09:27:
[...]

Nou ze moeten je echt hebben dan :+ Zet anders ergens 24/7 een mixer stream aan dan krijg je iig veel kansen. Probeer er sinds de berichten hier een beetje op te letten aangezien ik wel zei dat ik alles kreeg, maar ja ik ben dan ook al 350 levels onderweg. Maar deze week al 2 FE auto's en genoeg auto's gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Psychoot schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 11:48:
[...]

Met wheelspins alleen de Renault Clio 5 FE gekregen (leuk voor skillspoints grind)
Echter als je de Nissan R390 koopt kun je daar de Nissan Nismo GT-R LM FE unlocken.
Dat is een beest en rijdt heerlijk !
Kijk en dat soort dingen weet ik dus niet. Is er ergens een site waar staat waar je wat mee kan unlocken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Beakzz schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 13:58:
[...]

Nou ze moeten je echt hebben dan :+ Zet anders ergens 24/7 een mixer stream aan dan krijg je iig veel kansen. Probeer er sinds de berichten hier een beetje op te letten aangezien ik wel zei dat ik alles kreeg, maar ja ik ben dan ook al 350 levels onderweg. Maar deze week al 2 FE auto's en genoeg auto's gehad.
Nou ja ze moeten me niet hebben :) Ik ben nu lvl 124 geloof ik maar denk niet dat dat het verschil mag maken. Maar ik speel een paar keer per dag een uurtje en niet echt super lange sessies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
mike30 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:22:
[...]

Nou ja ze moeten me niet hebben :) Ik ben nu lvl 124 geloof ik maar denk niet dat dat het verschil mag maken. Maar ik speel een paar keer per dag een uurtje en niet echt super lange sessies
Nouja het verschil is dat je met elke level een nieuwe kans krijgt dus ik heb al minstens 2x zoveel wheelspins gehad dus dan kan het lijken of ik van alles krijg in vergelijking met jou. Maar ja ik vind het hoe dan ook een boutsysteem. Laat mensen gewoon sparen voor de auto's die ze echt willen, want ik gebruik nog geen 10% van mijn garage.

En dat mixer helpt ook wel. Elke dag heb ik weer 7-9 wheelspins als ik het spel opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Beakzz schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:30:
[...]

Nouja het verschil is dat je met elke level een nieuwe kans krijgt dus ik heb al minstens 2x zoveel wheelspins gehad dus dan kan het lijken of ik van alles krijg in vergelijking met jou. Maar ja ik vind het hoe dan ook een boutsysteem. Laat mensen gewoon sparen voor de auto's die ze echt willen, want ik gebruik nog geen 10% van mijn garage.

En dat mixer helpt ook wel. Elke dag heb ik weer 7-9 wheelspins als ik het spel opstart.
Ik ga eens kijken hoe het zit met dat mixer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26
Ik heb al sinds release van FH4 non-stop een Mixer stream aanstaan. Ik hark zo de Wheelspins en Levels als een gek bijelkaar. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Sinds gisteren begonnen met het spel. Was tijdens de release op vakantie, dus nu net begonnen. Ook een aanvraag gedaan om bij [GoT] te mogen. Nickname staat hieronder :)

[ Voor 8% gewijzigd door Frans92 op 25-10-2018 17:30 ]

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Laatst online: 12:22

FeaR

In GoT we trust

Dat er relatief weinig verkeer in Horizon 4 zit is al vaker voorbij gekomen, maar na de update is het bij mij helemaal autoloze zondag. Letterlijk geen andere auto's meer op de weg. Heel soms een andere speler (zo'n transparante), maar van de ingame wagens letterlijk nul...

Het racet wel lekker weg aan de ene kant, maar het is toch niet helemaal wat Horizon moet zijn.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
Rivanov schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 16:40:
Ik heb al sinds release van FH4 non-stop een Mixer stream aanstaan. Ik hark zo de Wheelspins en Levels als een gek bijelkaar. :+
Hoe doe je dat nu precies? Heb het geprobeerd maar werkt niet bij mij (of ik doe het fout).
Frans92 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 17:29:
Sinds gisteren begonnen met het spel. Was tijdens de release op vakantie, dus nu net begonnen. Ook een aanvraag gedaan om bij [GoT] te mogen. Nickname staat hieronder :)
En toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

FeaR schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 19:59:
Dat er relatief weinig verkeer in Horizon 4 zit is al vaker voorbij gekomen, maar na de update is het bij mij helemaal autoloze zondag. Letterlijk geen andere auto's meer op de weg. Heel soms een andere speler (zo'n transparante), maar van de ingame wagens letterlijk nul...

Het racet wel lekker weg aan de ene kant, maar het is toch niet helemaal wat Horizon moet zijn.
Hier eerlijk gezegd nog niet echt last van gehad, of het is me gewoon niet opgevallen. Waar ik inmiddels wel echt de schurft aan heb is dat je settings bij elke update gereset worden. Volume schroef ik in Windows altijd omlaag zodat ik m'n medespeler kan horen, maar dat wordt gereset. Grafische settings finetune ik en ook dat wordt gereset. Dat gezever had je al in Horizon 3 maar blijkbaar kunnen dat niet fixen ofzo. Gruwelijk irritant :'(

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaam
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-09 11:54
Ik wil streamen op Mixer, Ik heb me aangemeld... maar dan? Ik word in Horizon alleen maar de site gelinkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MK_ schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:59:
[...]

Hoe doe je dat nu precies? Heb het geprobeerd maar werkt niet bij mij (of ik doe het fout).

[...]

Ik heb een Intel NUC als downloadserver in huis en daar heb ik een mixer stream aanstaan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Rivanov schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 22:07:
[...]

Ik heb een Intel NUC als downloadserver in huis en daar heb ik een mixer stream aanstaan.
Maar je speelt ook via de pc neem ik aan? Ik speel via xbox doe ik het dan hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
mike30 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 01:14:
[...]

Maar je speelt ook via de pc neem ik aan? Ik speel via xbox doe ik het dan hetzelfde?
Nee ik speel op Xbox One X. Ik KIJK gewoon een Mixer stream via mixer.com ;)
Daar krijg je ook XP mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

MK_ schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 20:59:
[...]

[...]

Dankjewel!

@Rivanov Ik heb overigens ook geprobeerd met die stream. Had nou niet het idee dat ik heel veel wheelspins kreeg... Wellicht niet lang genoeg gestreamd? Of moet je daadwerkelijk zelf racen tijdens het streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Frans92 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 07:50:
[...]

Dankjewel!

@Rivanov Ik heb overigens ook geprobeerd met die stream. Had nou niet het idee dat ik heel veel wheelspins kreeg... Wellicht niet lang genoeg gestreamd? Of moet je daadwerkelijk zelf racen tijdens het streamen?
Nee hoor, gewoon stream aanzetten en niet meer naar omkijken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

mike30 schreef op donderdag 25 oktober 2018 @ 15:19:
[...]

Kijk en dat soort dingen weet ik dus niet. Is er ergens een site waar staat waar je wat mee kan unlocken?
Enige wat ik zo snel kan vinden is:
https://www.reddit.com/r/...reddit&utm_name=frontpage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Rivanov schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 07:54:
[...]

Nee hoor, gewoon stream aanzetten en niet meer naar omkijken. ;)
Oké! Thanks!

Werkt het ook als de game in het pauzemenu staat? Dat gebeurde gisteren bij mij nadat de controller uitging.
Blijft wel een bijzondere manier om te levelen door niets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
@Frans92 Jullie snappen niet wat ik bedoel. Ik stream niet ZELF. Ik bekijk via www.mixer.com naar een FH4 stream van iemand ANDERS.

Zoals deze bijvoorbeeld: https://mixer.com/Ponomar

Die staat dus gewoon 24/7 aan bij mij. Je moet er wel voor zorgen dat je Mixer account gekoppeld is aan je Microsoft account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Rivanov schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:21:
@Frans92 Jullie snappen niet wat ik bedoel. Ik stream niet ZELF. Ik bekijk via www.mixer.com naar een FH4 stream van iemand ANDERS.

Die staat dus gewoon 24/7 aan bij mij. Je moet er wel voor zorgen dat je Mixer account gekoppeld is aan je Microsoft account.
Aha! Dit verklaart een hele hoop!

Ik ga streampjes kijken ;)

EDIT:
Op de mixer van deze Ponomar staat de volgende uitleg:
How much FH4 Influence do I earn?
Viewers earn 500 influence for every 5 minutes they have watched.

Streamers earn 500 influence for every 2 minutes they have streamed.

*We have graciously done the multiplication for those mathematically challenged:

Viewers can earn 6,000 Influence per hour, and 144,000 per day.

Streamers can earn 15,000 Influence per hour, and 360,000 per day.

How do I claim my FH4 Mixer-earned Influence in-game?
Once you have earned Influence for viewing or streaming FH4 on Mixer, you can claim your available Influence in the game using the same Xbox Gamertag you used to watch or stream on Mixer. The game automatically takes all available influence into your account upon initial start of each gaming session. You must quit and restart the game if you want it to take in another saved amount of earned influence.

My game isn’t adding my Mixer-earned influence. Why not?

Players must unlock the “Mixer” thread in the Horizon Life campaign to take advantage of Mixer-earned Influence. The Horizon Life campaign unlocks after all 4 seasons have been unlocked and level 20 has been reached to place you on the Horizon Roster.
Zelf streamen levert dus nog meer punten op, maar het simpel kijken van een stream is ook een goede manier.

[ Voor 58% gewijzigd door Frans92 op 26-10-2018 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
Waar in het menu kun je eigenlijk zien hoeveel Influencers je hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Laatst online: 06:16
Vanmiddag eindelijk de laatste "dirt" driftzones op 3 sterren gezet waardoor ik nu alle achievements heb. Nu alleen nog "even" 39 wagens masteren. 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Bij mij in de forza hub staat dat ik 0 ultimate passes heb maar de stats in de game zeggen er rond de 78 zijn.
Plus mijn barn find achievment wil niet unlocken. Maar weer stats zegt heb er 15. En in tabje barn finds staan ze allemaal. Plus heb in elke gereden..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Laatst online: 06:16
v8power67 schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 18:31:
Bij mij in de forza hub staat dat ik 0 ultimate passes heb maar de stats in de game zeggen er rond de 78 zijn.
Plus mijn barn find achievment wil niet unlocken. Maar weer stats zegt heb er 15. En in tabje barn finds staan ze allemaal. Plus heb in elke gereden..
De forza hub heeft nooit erg accuraat gewerkt, zeker niet met nieuwe releases. Het komt vanzelf goed en dan staan die 50 ultimate passes er ineens bij.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:35
Joshua... schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:39:
Waar in het menu kun je eigenlijk zien hoeveel Influencers je hebt?
Volgens mij staat ergens onder Horizon Life een kleine optie Stats en daar kan je het vinden.

Ik hou het ondertussen niet meer bij; level 525 ondertussen maar geeen idee meer hoeveel Influence je per keer moet halen.

Over Influence gesproken: de Barn Find - Lotus Elise GT1 heeft een aantal perks waardoor je aan het eind van een race iets van 30% extra Influence krijgt. Dat tikt lekker aan als je een uurtje rondrijdt :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-07 10:21
Nu al 2 uur aan het spelen op team adventure Ranked Racing.
1 potje gespeeld en verder is hij alleen maar aan het zoeken. Op normale games duurt het al lang maar dit is niet normaal :o
Meer mensen last van? Of tips om dit sneller te laten gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Ryst schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 23:25:
Nu al 2 uur aan het spelen op team adventure Ranked Racing.
1 potje gespeeld en verder is hij alleen maar aan het zoeken. Op normale games duurt het al lang maar dit is niet normaal :o
Meer mensen last van? Of tips om dit sneller te laten gaan?
Ranked voorlopig links laten liggen.
Playground mag van mij snel de nodige fixes uitbrengen, de laatste update heeft het niet veel beter gemaakt.
Grootste irritaties zijn voor mij:

-Car reset die niet werkt als je op je kop of kant komt te liggen.
-Missed checkpoint bug
-Ranked matchmaking
-Beperkt aantal classes en ontbreken van voting.
-Beperkt aantal race modes want ben team adventure wel beu te raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NvM

NvM

Ben ik trouwens de enige die de huizen nog meer onzin vindt dan de kleding e.d. voor je avatar? Met uitzondering van enkele huizen die perks hebben (fast travel, dubbele forzathon punten) zie ik echt niet in waarom ik al die miljoenen zou moeten stoppen in een huis terwijl ik overal naartoe kan fast travellen. Of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@NvM de huizen tellen mee voor de Forza Rewards. That's about it inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@mike30
Deze is handiger:
https://docs.google.com/s...uo_tw/edit#gid=1624295229
Geeft per auto weer hoeveel hij kost om te kopen, hoeveel je aan credits er uit kunt halen of welke auto je kunt unlocken, en hoeveel skill points dat kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-07 10:21
Earzz schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 00:36:
[...]

Ranked voorlopig links laten liggen.
Playground mag van mij snel de nodige fixes uitbrengen, de laatste update heeft het niet veel beter gemaakt.
Thnx voor je reactie! Is behoorlijk bagger blijkbaar dus bij meerdere.
Hopelijk doen ze daar snel wat aan.

Racen online zelf is verder wel echt vermakelijk als je erin komt en alle bugs links laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Vraagje, als ik een “xbox live” key koop ergens kan ik deze dan zonder meer op windows 10 activeren? Ik krijg die indruk door het “play anywhere” systeem, maar heel duidelijk is het me niet.

Ga geen €70 neertellen in de officiele store iig. 😋

Edit: ff zoeken op de juiste zoekterm geeft het antwoord al. cdkeys.com key werkt prima, downloading as we speak.

[ Voor 26% gewijzigd door Splash op 28-10-2018 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21-09 17:19
Splash schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 08:09:
Vraagje, als ik een “xbox live” key koop ergens kan ik deze dan zonder meer op windows 10 activeren? Ik krijg die indruk door het “play anywhere” systeem, maar heel duidelijk is het me niet.

Ga geen €70 neertellen in de officiele store iig. 😋

Edit: ff zoeken op de juiste zoekterm geeft het antwoord al. cdkeys.com key werkt prima, downloading as we speak.
Op zich fijn voor je dat je het zo goedkoper kan krijgen maar persoonlijk zou ik geen gebruik maken van deze "diensten". Ze verkopen o.a. keys die gekocht zijn met gestolen creditcardgegevens. Ikzelf maakte ook gebruik van keys websites maar toen ik daar achter kwam ben ik daar dus wel mee gestopt.

Voor de rest gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Is een tof spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Heb alle events gedaan en alle PR stunts. Moet nu nog 1 drift zone. Maar man die is wel heel pittig. Het is de S-Bends driftzone waar je 90k moet halen. Mijn record is nu 75k en vaak kom ik niet verder dan 60-65k. Er is 1 andere driftzone waar ik wat moeite mee had maar daar zat ik steeds redeljk dichtbij en was het dus een kwestie van tijd. Deze is echter andere koek. Vanavond maar weer verder proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:49:
Heb alle events gedaan en alle PR stunts. Moet nu nog 1 drift zone. Maar man die is wel heel pittig. Het is de S-Bends driftzone waar je 90k moet halen. Mijn record is nu 75k en vaak kom ik niet verder dan 60-65k. Er is 1 andere driftzone waar ik wat moeite mee had maar daar zat ik steeds redeljk dichtbij en was het dus een kwestie van tijd. Deze is echter andere koek. Vanavond maar weer verder proberen.
Met de formula drift viper had ik ze vrij snel allemaal te pakken. Was eerst pissig dat die overal geadviseerd werd terwijl het een DLC auto is, maar ik bleek die DLC met mijn standaard versie van de game ook te hebben dus waarschijnlijk gratis voor iedereen. Mocht je die dus nog niet geprobeerd hebben dan kan ik hem aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Finraziel schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 10:18:
[...]

Met de formula drift viper had ik ze vrij snel allemaal te pakken. Was eerst pissig dat die overal geadviseerd werd terwijl het een DLC auto is, maar ik bleek die DLC met mijn standaard versie van de game ook te hebben dus waarschijnlijk gratis voor iedereen. Mocht je die dus nog niet geprobeerd hebben dan kan ik hem aanraden.
De meeste drift zones heb ik idd gedaan met de #43 Dodge Viper. Alleen deze specifieke drift zone lukt mij maar niet. Maar ik geef niet op :P De laatste ster die ik nodig heb :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
JSchut schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 08:49:
Die is idd frustrerend:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tRK399q.jpg

Maar uiteindelijk wel gehaald gelukkig :)

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:56

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Rivanov schreef op vrijdag 26 oktober 2018 @ 08:21:

Zowel kijken naar FH4 streams, als zelf streamen levert influence op. Gewoon stream aanknallen als je aan het gamen bent. Boeie of er iemand meekijkt.

Tikt lekker aan.

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Thanks voor de stream tip !
Ondertussen al 20 levels verder sinds het weekend.

Ook al paar x iets leuks gehad uit wheelspin ervan zoals een Aston Martin Vulcan :)

[ Voor 21% gewijzigd door Psychoot op 29-10-2018 21:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Yes! Driftzone gehaald. Kwam er na twee uur achter dat ik Tc aan had staan. Uitgezet en in een paar tries had ik hem lol.

Jammer dat mijn barn finds achievemwnt bugged is. Heb niks raars gedaan. Gewoon alles op de normale manier gehaald. Hopelijk fixen ze dat nog en anders unlock ik hem vast met de dlc.

Nu 9 ranked adventures doen en dannheb ik alles gedaan.

Geld en skill points in overvloed nu. 400 skill points en iets van 16 miljoen credits. Ben inmiddels level 260*1.

Die forzathon store is wel lame en slecht. Al die auto’s heb ik steeds al en de rest is troep of wheelspins. Spaar ze maar op. Heb er nu ergens rond de 3500 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
JSchut schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:56:.

Geld en skill points in overvloed nu. 400 skill points en iets van 16 miljoen credits. Ben inmiddels level 260*1.
999 Skill, 14 miljoen, level 47*2... :+

Spelletje maar eens een beetje opzij leggen; eerst nog even Level 20 halen in Race Scene & Drag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
JSchut schreef op dinsdag 30 oktober 2018 @ 07:56:
Yes! Driftzone gehaald. Kwam er na twee uur achter dat ik Tc aan had staan.
_O- d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Jammer van die checkpoints op Circuit races. Heb je net een bocht lekker genomen "Checkpoint missed", vooral online erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 22:16

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Rev! schreef op donderdag 1 november 2018 @ 16:27:
Jammer van die checkpoints op Circuit races. Heb je net een bocht lekker genomen "Checkpoint missed", vooral online erg irritant.
Grappige is dat de ai die checkpoints mist, gewoon door blijven kachelen. Al met al is dat schijtirritant. Was met FH3 precies hetzelfde.

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Laatst online: 13:10
kunnen jullie spelen??? mijn game start niet door blijft maar laden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Laatst online: 10:35
goosche schreef op donderdag 1 november 2018 @ 18:32:
Hier ook niet... Meerdere spellen niet! Oo de Xbox status pagina is er ook iets down..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat je checkpoints niet af mag snijden vind ik logisch, alleen is de penalty wat mij betreft echt veel te zwaar. Het is in de praktijk iets van een 10 seconden time penalty + opnieuw moeten accelereren... In die superkorte races online zou je net zo goed compleet gediskwalificeerd kunnen worden als je niet tegen erg slechte tegenstanders speelt (of meer mensen checkpoints gaan missen). Vooral irritant is het dat het bepaalde mensen online er toe zet om mensen van het andere team met opzet naast de checkpoints te duwen, en dat het niet direct duidelijk is of je de checkpoint nou gemist hebt of niet. Wat mij betreft zouden checkpoints een (hoorbaar of zichtbaar) signaal moeten geven op het moment dat je ze passeert, dan kun je zelf direct weten of het goed ging of niet en kun je eventueel direct remmen en de checkpoint alsnog door rijden. Nu laten ze je eerst een paar seconden op volle snelheid doorrijden, om vervolgens 5 seconden af te tellen als je geen schijn van kans meer hebt om in die tijd nog bij de checkpoint terug te komen (tenzij je de bug hebt dat hij steeds opnieuw blijft aftellen). En rewind betekent meestal dat je teruggezet wordt op het punt dat je opnieuw langs de checkpoint schiet en kost alleen maar meer tijd.

Maar goed er klopt wel meer niet... De betonnen muren waardoor wallriden in veel gevallen gewoon sneller is dan correct rijden zijn ook erg vervelend. En zelfs als wallriden niet sneller is, dan word je wel gewoon van achter getorpedeerd als je probeert correct af te remmen voor een bocht. Als ze al die betonnen muren er uit zouden halen dan zouden mensen gewoon normaal moeten rijden want als je dan met 200+ op een bocht af gaat dan heb je jezelf er mee want je schiet enorm van de baan af.
Ik hoop ook dat ze vlot met een patch komen om te fixen dat je auto niet meer reset als je op je dak of zijkant terecht komt, want dat betekent momenteel ook gewoon race over...

Het is dat de game voor de rest zo verdomde goed is, anders dan hadden deze issues me al lang weggejaagd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
No problems hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Finraziel schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:14:
Dat je checkpoints niet af mag snijden vind ik logisch, alleen is de penalty wat mij betreft echt veel te zwaar. Het is in de praktijk iets van een 10 seconden time penalty + opnieuw moeten accelereren... In die superkorte races online zou je net zo goed compleet gediskwalificeerd kunnen worden als je niet tegen erg slechte tegenstanders speelt (of meer mensen checkpoints gaan missen). Vooral irritant is het dat het bepaalde mensen online er toe zet om mensen van het andere team met opzet naast de checkpoints te duwen, en dat het niet direct duidelijk is of je de checkpoint nou gemist hebt of niet. Wat mij betreft zouden checkpoints een (hoorbaar of zichtbaar) signaal moeten geven op het moment dat je ze passeert, dan kun je zelf direct weten of het goed ging of niet en kun je eventueel direct remmen en de checkpoint alsnog door rijden. Nu laten ze je eerst een paar seconden op volle snelheid doorrijden, om vervolgens 5 seconden af te tellen als je geen schijn van kans meer hebt om in die tijd nog bij de checkpoint terug te komen (tenzij je de bug hebt dat hij steeds opnieuw blijft aftellen). En rewind betekent meestal dat je teruggezet wordt op het punt dat je opnieuw langs de checkpoint schiet en kost alleen maar meer tijd.

Maar goed er klopt wel meer niet... De betonnen muren waardoor wallriden in veel gevallen gewoon sneller is dan correct rijden zijn ook erg vervelend. En zelfs als wallriden niet sneller is, dan word je wel gewoon van achter getorpedeerd als je probeert correct af te remmen voor een bocht. Als ze al die betonnen muren er uit zouden halen dan zouden mensen gewoon normaal moeten rijden want als je dan met 200+ op een bocht af gaat dan heb je jezelf er mee want je schiet enorm van de baan af.
Ik hoop ook dat ze vlot met een patch komen om te fixen dat je auto niet meer reset als je op je dak of zijkant terecht komt, want dat betekent momenteel ook gewoon race over...

Het is dat de game voor de rest zo verdomde goed is, anders dan hadden deze issues me al lang weggejaagd denk ik.
Daar hebben ze nou de rewind functie voor gemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoghoo
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Hier geen problemen. Ben al een paar uur aan het spelen zonder issues.

Net m'n laatste achievement gehaald (als je die bugged barnfinds niet meetelt). :) Kijken wat ik nu eens ga doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Richard117 schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:40:
[...]

Daar hebben ze nou de rewind functie voor gemaakt :)
Ja, maar ik zei dus al...
En rewind betekent meestal dat je teruggezet wordt op het punt dat je opnieuw langs de checkpoint schiet en kost alleen maar meer tijd.
Ik heb het over online dan he... Solo races kun je inderdaad rewinden, maar online werkt dat systeem compleet anders. Je wordt een bepaald aantal seconden teruggezet en schiet vanaf dat punt meteen door. Je kunt niet kiezen hoever terug je geplaatst wordt en als je rewind op het moment dat de game je vertelt dat je een checkpoint gemist hebt dan is die tijd meestal niet lang genoeg om nog iets aan het probleem te doen. Gevolg is dus dat als je het probeert je een goede kans hebt dat je alleen maar meer tijd verliest omdat je nóg een keer langs de checkpoint vliegt en dan opnieuw moet wachten tot de game je dat vertelt om alsnog stilstaand voor de checkpoint teruggeplaatst te worden.
Ik zet rewind eigenlijk liever uit als ik online ga spelen, behalve dan dat het momenteel kan helpen om uit de op-je-dak-lig bug te komen met wat geluk (lukt vaak alsnog niet maar het is iets...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
Finraziel schreef op donderdag 1 november 2018 @ 19:44:
[...]

Ja, maar ik zei dus al...

[...]

Ik heb het over online dan he... Solo races kun je inderdaad rewinden, maar online werkt dat systeem compleet anders. Je wordt een bepaald aantal seconden teruggezet en schiet vanaf dat punt meteen door. Je kunt niet kiezen hoever terug je geplaatst wordt en als je rewind op het moment dat de game je vertelt dat je een checkpoint gemist hebt dan is die tijd meestal niet lang genoeg om nog iets aan het probleem te doen. Gevolg is dus dat als je het probeert je een goede kans hebt dat je alleen maar meer tijd verliest omdat je nóg een keer langs de checkpoint vliegt en dan opnieuw moet wachten tot de game je dat vertelt om alsnog stilstaand voor de checkpoint teruggeplaatst te worden.
Ik zet rewind eigenlijk liever uit als ik online ga spelen, behalve dan dat het momenteel kan helpen om uit de op-je-dak-lig bug te komen met wat geluk (lukt vaak alsnog niet maar het is iets...)
Sorry, je hebt gelijk. Niet goed gelezen.
Ik speel dan ook zelden online, gaat helemaal nergens over. Ik ben er niet zo'n fan van om een auto vol met vermogen te stoppen, ik heb liever auto's die gericht zijn op grip. En dan ben je in het online beukfestijn gewoon kansloos, je komt er nooit meer bij,

Beetje stunten in Forzathon Live of (in FH3 dan, in FH4 nog niet gedaan) spelletjes in de playgrounds doen, dat vind ik online wel leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Laatst online: 13:10
vond dit https://downdetector.com/status/forza-motorsport/map/ mijn servers in mijn regio zijn nog steeds down grrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Oh vandaar, ik moest een auto kopen voor een race alleen bleef mijn scherm telkens leeg. Bij mij blijft het geluid van de auto telkens hangen in freeroam, meer mensen daar last van? Xbox rebooten helpt niet.

Betreft die checkpoints, ik snap dat ze nodig zijn bij bijvoorbeeld een sprint door de bergen maar bij een circuit race waar je geen kant op kan zijn ze alleen maar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Over die checkpoints: vaak hoor je wel gewoon een geluidje als je ze passeert. Moet je eens goed opletten ;)

Ik vind het alleen jammer dat je niet meer automatisch word gereset..

Acties:
  • +2 Henk 'm!
darkkingll schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:46:
Over die checkpoints: vaak hoor je wel gewoon een geluidje als je ze passeert. Moet je eens goed opletten ;)

Oh daar ga ik vanavond dan eens op letten :)

Voor wie overigens net als ik de muziek in laadschermen en zo maar irritant vindt... Je kunt in de geluid settings streamer mode aanzetten en dan is dat ook weg. Glorious blessed silence _/-\o_ (of je eigen muziek in de achtergrond :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gbw
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 13-09 15:55

gbw

Finraziel schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 09:22:
[...]

Oh daar ga ik vanavond dan eens op letten :)

Voor wie overigens net als ik de muziek in laadschermen en zo maar irritant vindt... Je kunt in de geluid settings streamer mode aanzetten en dan is dat ook weg. Glorious blessed silence _/-\o_ (of je eigen muziek in de achtergrond :+)
Thanks for the tip! Ik werd al gek dat ik het volume niet naar 0 kreeg.. Held ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
darkkingll schreef op vrijdag 2 november 2018 @ 08:46:

Je moet nu alleen wel heel goed luisteren naar dat geluid bij het passeren van de checkpoints. Het is veel zachter dan in voorgaande Horizons en wordt regelmatig overstemd door motor- en omgevingsgeluid of muziek.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Blijkbaar moet je een Bone Shaker kopen in de Forzathon shop voor de Seasonal, beetje jammer dat ie dat niet even aangeeft en je gewoon een leeg scherm krijgt
Pagina: 1 ... 20 ... 46 Laatste