PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Er is er een waarbij je 500K moet halen, aantal punten haal ik wel maar kom telkens 10 sec te kort.Beakzz schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:16:
[...]
Serieus? Ik ben echt heel slecht in driften (Forza is de eerste game waar ik bij drift) en ik haalde het echt makkelijk. Zodra hij de 3e keer tegen je praat heb je 3 sterren (bij de moeilijkste volgens mij 350K) en daarna kan je gewoon alles afsnijden en normaal rijden tot de finish om op tijd te zijn.
En als ik op tijd ben zit ik rond 430K.
Straks maar eens proberen in de spring omgeving.
Maar drift je dan alleen de bochten of zet je hem ook steeds zijwaarts op de rechte stukken? Een vriend van mij kreeg het ook niet voor elkaar tot dat ik tegen hem zei dat hij de auto iets dwarser moest zetten. Dit scheelt echt heel veel in de punten die je krijgt en daarom ben ik steeds halverwege het parcours al klaar en daarna in een recht lijn naar de finish rijden (route doet er niet toe). Succeskevlar01 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:32:
[...]
Er is er een waarbij je 500K moet halen, aantal punten haal ik wel maar kom telkens 10 sec te kort.
En als ik op tijd ben zit ik rond 430K.
Straks maar eens proberen in de spring omgeving.
Doe ook op de rechte stukken pendelen inderdaad, maar dan pak ik inderdaad niet zo'n grote angle.Beakzz schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 12:38:
[...]
Maar drift je dan alleen de bochten of zet je hem ook steeds zijwaarts op de rechte stukken? Een vriend van mij kreeg het ook niet voor elkaar tot dat ik tegen hem zei dat hij de auto iets dwarser moest zetten. Dit scheelt echt heel veel in de punten die je krijgt en daarom ben ik steeds halverwege het parcours al klaar en daarna in een recht lijn naar de finish rijden (route doet er niet toe). Succes
Dwarser levert idd veel meer punten op.
Het gaat om deze, chapter 5(op het filmpje is het echter herfst volgens mij)
Difficulty? Heb de ai op unbeatable staan, maar kan me niet voorstellen dat dit iets te maken heeft met het aantal punten wat je moet halen bij de Drift club.mike30 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:11:
Op welke difficulty doe je die chapters? Ben er vrij zeker van dat er meerdere chapters zijn waar je 500k + moet halen namelijk
Bedoelde meer omdat ik er 1 of meerdere op 500k moest zetten voor 3 sterren. En jij zei iets van 350k dus dacht dat je misschien andere difficulty speelde. Meer niet. Op unbeatable begin ik niet aan want die drivatars zijn vanaf above average/of expert al super assholes.Beakzz schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:38:
[...]
Difficulty? Heb de ai op unbeatable staan, maar kan me niet voorstellen dat dit iets te maken heeft met het aantal punten wat je moet halen bij de Drift club.
Oh op die fiets. Nee ik wacht gewoon tot die gast 3 x tegen me heeft gepraat, maar de eerste die ik speelde had ik al 600K + met nog 25% van de weg af te leggen dus ik vond het echt te makkelijk in de winter.mike30 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 15:17:
[...]
Bedoelde meer omdat ik er 1 of meerdere op 500k moest zetten voor 3 sterren. En jij zei iets van 350k dus dacht dat je misschien andere difficulty speelde. Meer niet. Op unbeatable begin ik niet aan want die drivatars zijn vanaf above average/of expert al super assholes.
En ik speel wel unbeatable, maar ik cheat met rewind voor als ze me weer eens naast een checkpoint duwen. En het zijn inderdaad assholes, maar dat kan ik ook zijn en dat moet ook wel aangezien je altijd achteraan moet starten en de top 3 er vandoor gaat met een noodgang.
Tijd om netjes door het veld te steken zit er niet in, maar als je eenmaal bij bent blijft unbeatable tenminste nog een uitdaging. Bij expert is er geen challenge meer over als je ze eenmaal voorbij bent.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Schijnt zelfde bug die sommige hadden in fh3. Bizar slordig dat dit 2 jaar later niet gefixed is.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik vond het juist leuk, die winter

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Verwijderd
@mike30Beakzz schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 13:38:
[...]
Difficulty? Heb de ai op unbeatable staan, maar kan me niet voorstellen dat dit iets te maken heeft met het aantal punten wat je moet halen bij de Drift club.
Als je chapter select kiest, kun je zien hoeveel punten je moet halen per ster. Uiteraard werkt het net zo bij de andere stories maar dan voor tijd, snelheid, afstand etc.
LaRacer vond ik de sterkste. Mooie nostalgie.
Verwijderd
Ook gewonnen? Als je via blueprint speelt, misschien de standaard versie doen.DonRoger schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 20:09:
Op een of ander manier krijg ik de Horizon Heats van deze wekelijkse uitdaging niet klaar gespeeld, ik heb al een aantal keer die road sprint event voltooid bij de Horizon Festival maar hij blijft onvoltooid. Meer mensen die hier last van hebben?
Jup via de normale versie en ook gewonnen. Ik zal eens even via blueprint spelen.Verwijderd schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 20:14:
[...]
Ook gewonnen? Als je via blueprint speelt, misschien de standaard versie doen.
Edit: Werkt nog steeds niet, ook die 'Dak's approval' werkt bij mij niet.
[ Voor 11% gewijzigd door DonRoger op 18-10-2018 20:35 ]
Yup, daar heb ik inderdaad nog even op gelet.®Otto schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 20:35:
@DonRoger: Heb je wel de Horizon Festival Sprint gedaan? Deed zelf namelijk eerst de verkeerde, zijn drie road sprint events bij het festival.
Mijn skill scores bij 'For the love of the car' zijn ook gereset zie ik nu, wat een feest
Je moet ze een voor een doen de opdrachten. Je moet dus eerst de 2miljoen skill punten halen. Dan de race doen. En dan pas de clean race shizzle doen.DonRoger schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 20:37:
[...]
Yup, daar heb ik inderdaad nog even op gelet.
Mijn skill scores bij 'For the love of the car' zijn ook gereset zie ik nu, wat een feest
Verwijderd
Voor easymode drifting
Bedankt, dat had ik nog niet helemaal begrepen!v8power67 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 21:33:
[...]
Je moet ze een voor een doen de opdrachten. Je moet dus eerst de 2miljoen skill punten halen. Dan de race doen. En dan pas de clean race shizzle doen.
Je bent niet de enige want ik snapte er in het begin ook geen ene flut van tot iemand anders dat verteldeDonRoger schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 21:56:
[...]
Bedankt, dat had ik nog niet helemaal begrepen!
Gamertag: timmie271
Hahaha mooi man, dan ben ik gelukkig niet de enige die er even niks van snaptetimmie271 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 21:59:
[...]
Je bent niet de enige want ik snapte er in het begin ook geen ene flut van tot iemand anders dat vertelde

MAX3400 in "[Multi] Forza Horizon 4" ?DonRoger schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 21:56:
[...]
Bedankt, dat had ik nog niet helemaal begrepen!
Is pas een week bekend want toen waren er ook al vragen waarom het niet in random volgorde werkte
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Inderdaad. Het risico niet waard. Plus de credits stromen toch wel binnen door gewoon te spelen ipv super saai repetitive handeling te verrichten.mike30 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 22:12:
Ik zie bergen filmpjes met money glitches. Zijn er een aantal nog niet gepatched maar volgens mij is dit net als met GTA. Als playground het onderzoekt dan ben je gelijk klaar met Forza denk ik. Ik waag het er iig niet op. Haalt beetje de lol uit het spel ook.
Is niet hetzelfde als een aimbot etc. Daar gebruik je externe software om het spel te "hacken".mike30 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 22:36:
Zag een filmpje met 500k credits in 30 seconden. Dus gaat wel echt snel. Staat zelfs een blueprint race in FH4 die money money money heet. Maar is me het risico idd niet waard. Is hetzelfde als een shooter met een wall glitch of een aimbot spelen. Snap er de lol niet van
Hier word gebruik gemaakt van een glitch, is compleet anders. Doet er niemand kwaad mee.
Gingen rumours dat je gebanned word, maar ze doen niks bijzonders en ligt aan playground games dat ze het niet fixen.
Als ze je hiervoor bannen dan houden ze een kleine groep spelers over want heel veel mensen doen het.
Kijk zouden ze bv software gebruiken om dus autos meer grip meer power enz te geven, daar ben ik mee eens dat is cheaten. Maar hier heeft niemand last van.
Heb het in fm7 toen ook vaak gedaan en nooit gebanned geweest ervoor.
Dat je er weinig/niets over terugivndt: topics omtrent bans verdwijnen zeer snel en aktief van de publieke forums van T10. In FM7 heb ik een tijdje flink zitten F5'en en er gingen rustig 10 tot 15 ban-topics per dag richting /dev/null
Wat ik al eerder postte, als algemene waarschuwing: ALS je betrapt wordt, is er 100% kans dat je de game waarin je cheatte nooit meer gebruikt kan worden. Maar er is een aanzienlijke kans dat je nooit meer Forza* mag spelen, ever.
Just my 2 cents.
En bij Forza zijn er genoeg andere opties om geld te verdienen. Er staan zelfs auto's van 150K in de showroom waar voor 300K credits in zitten en ik verkoop elke dag 1 of 2 TVR FE's voor 600K die in de TVR van 87K zit.
[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 19-10-2018 11:44 ]
https://support.xbox.com/...a-banning-and-enforcement is dan ook niet helemaal waar?Beakzz schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 11:42:
Geloof dat ban verhaal niet zo,
Anyhow, ik denk dat we het er wel over eens zijn dat glitchen leuk voor "de glitcher" is maar over het algemeen schiet je er weinig mee op.
HENG HENG
Gewoon op kantoor zitten en gamestreamenSpacecowboy schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 12:00:
Moet zeggen dat FH4 weer net o verslavend is als FH2. Tot op het niveau dat collega's mij bellen waarom ik nog niet aan het werk ben.![]()
Gelukkig is mijn (thuiswerk) kantoor op een meter of 15 van de xbox
HENG HENG
Ik weet niet waar het in zit, maar het offroad rijden is leuker dan in FH3.
Wel ben ik helaas die onnzinnige poeha eromheen al snel beu. Kleertjes, de festivals, fans, dat hippe gekwetter over de radio, etc. Groot nadeel is dat je ook veel van die bullshit niet kan skippen. Na elke race moet ik verplicht kijken hoe al die stats ophogen. Laat me lekker racen...
Dat is ook het enige wat me stoort aan het spel: Dat hippe geleuter d'r omheen. Ook als er bijvoorbeeld nieuwe events/races beschikbaar zijn.... Geef gewoon een kadertje met: Deze nieuwe races zijn beschikbaar.Cubix schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:54:
Sinds gisteren ook begonnen met Forza Horizon 4 (via gamepass) en wat ziet het er goed uit! Mooiere lichteffecten en meer hoogte verschil ivm FH3. Erg leuk om een nieuwe wereld te kunnen verkennen. Al heb ik het idee dat Australië van FH3 gevarieerder is.
Wel ben ik helaas die onnzinnige poeha eromheen al snel beu. Kleertjes, de festivals, fans, dat hippe gekwetter over de radio, etc. Groot nadeel is dat je ook veel van die bullshit niet kan skippen. Na elke race moet ik verplicht kijken hoe al die stats ophogen. Laat me lekker racen...
HENG HENG
Ik vind het vooral irritant dat je mapfilters dan ook gelijk gereset zijn.Spacecowboy schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:14:
[...]
Dat is ook het enige wat me stoort aan het spel: Dat hippe geleuter d'r omheen. Ook als er bijvoorbeeld nieuwe events/races beschikbaar zijn.... Geef gewoon een kadertje met: Deze nieuwe races zijn beschikbaar.
Gamertag: FinrazielNL
Tja dat hoort er een beetje bij als je de 12-jarige aan je spel wilt binden. Need for Speed en The Crew zijn daar ook helemaal mee verziekt dus ik ben al lang blij dat FH4 tenminste verder nog een goede arcade racer is. Het zou wel leuk zijn dat je een optie kreeg om aan te geven dat je ouder dan 18 bent en die kinderachtige shit niet hoeft.Spacecowboy schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:14:
[...]
Dat is ook het enige wat me stoort aan het spel: Dat hippe geleuter d'r omheen. Ook als er bijvoorbeeld nieuwe events/races beschikbaar zijn.... Geef gewoon een kadertje met: Deze nieuwe races zijn beschikbaar.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Ben nog steeds een beetje zoekende naar de beste manier om credits te verdienen. Vind vooralsnog de Porsche 911 manier (150k > 300k via de skill tree) wel het beste denk ik maar dat wordt vrij snel saai. Misschien toch Goliath maar proberen hoewel dat volgens mij echt niet sneller is dan die skill points farmen..
Tesla M3LR '21
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2018 12:20 ]
Het is nu toch geen winter?Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:20:
Is er eigenlijk een manier om de seasons te 'forceren'? In de winter is het best kudt rijden met zo'n supercar...
En ja, je kan het forceren. Geen idee of het al gepatcht is maar de tijd van je console vooruit/achteruit zetten?
Er zit volgens mij een limiet aan het aantal credits wat je kan krijgen in 1x, dus meer dan ik geloof een paar 100k in 1x heeft geen zin?MK_ schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 21:48:
Ik heb me net een beetje laten gaan met het behalen van 2.000.000 skillpoints in een Corrado...
[Afbeelding]
Er zit een limiet aan het aantal perkpoints wat je krijgt, maximaal 10 (500K skillpoints) , dus voor alles wat je daar boven komt krijg je niets.Homeland schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:28:
[...]
Er zit volgens mij een limiet aan het aantal credits wat je kan krijgen in 1x, dus meer dan ik geloof een paar 100k in 1x heeft geen zin?
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Je kan prima heel veeel skillpoints halen aangezien je er 0,0 credits voor krijgtHomeland schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:28:
[...]
Er zit volgens mij een limiet aan het aantal credits wat je kan krijgen in 1x, dus meer dan ik geloof een paar 100k in 1x heeft geen zin?
Maar het klopt wel en @MK_ weet dat ook wel volgens mij en dat is dat je maximaal 10 skillpoints a la 500k punten per keer kan halen. Alleen soms is het wel es leuk om gewoon meer te halen. Gewoon omdat het kan
Was dat die Crown achievement die ik voorbij zag komen?Apple schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 11:02:
Gister alle wegen ontdekt en bonus + fast travel boards gehaaldEn ook nog de Veneno gekocht die ik al zo lang wilde. Was eigenlijk aan het sparen voor dat kasteel van 15 miljoen maar kon me niet inhouden dus nu nog maar 3 miljoen over..
Ben nog steeds een beetje zoekende naar de beste manier om credits te verdienen. Vind vooralsnog de Porsche 911 manier (150k > 300k via de skill tree) wel het beste denk ik maar dat wordt vrij snel saai. Misschien toch Goliath maar proberen hoewel dat volgens mij echt niet sneller is dan die skill points farmen..
Ik ga morgen even alle borden omver raggen en de resterende wegen ontdekken. En daarn lekker de formule 1 kijken.
HENG HENG
Kan je beter vandaag doen; de kwalificatie is toch pas om 23:00... De race is morgen een paar uurtjes eerderSpacecowboy schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:08:
[...]
Ik ga morgen even alle borden omver raggen en de resterende wegen ontdekken. En daarn lekker de formule 1 kijken.
Maximaal 10 inderdaad dus 100K bij een normale auto en 70K met de BMW FE. Met de FE kan je ook x7 halen en met de skillsongs x10. Mijn record staat op 6,5 miljoen, maar dat was meer omdat ik het toen zat wastimmie271 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 12:52:
[...]
Je kan prima heel veeel skillpoints halen aangezien je er 0,0 credits voor krijgt
Maar het klopt wel en @MK_ weet dat ook wel volgens mij en dat is dat je maximaal 10 skillpoints a la 500k punten per keer kan halen. Alleen soms is het wel es leuk om gewoon meer te halen. Gewoon omdat het kan
Was het maar 10k per skillpoint? Dacht 50kBeakzz schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:35:
[...]
Maximaal 10 inderdaad dus 100K bij een normale auto en 70K met de BMW FE. Met de FE kan je ook x7 halen en met de skillsongs x10. Mijn record staat op 6,5 miljoen, maar dat was meer omdat ik het toen zat was
Nou ja 10K voor het x gedeelte maar als je voor 100k gaat heb je vanzelf x5 dus 500ktimmie271 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:35:
[...]
Was het maar 10k per skillpoint? Dacht 50k
Zou kunnen, geen ideeSpacecowboy schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:08:
[...]
Was dat die Crown achievement die ik voorbij zag komen?
Ben net ook maar ff online ingedoken (Team Adventure). 3-1 gewonnen maar kwam eigenlijk voornamelijk omdat de tegenpartij een aantal leavers had.. Maar van wat ik zo zag viel het me aardig tegen. Heel erg veel beuken. Mensen die je vlak voor een checkpoint een zetje geven zodat je hem niet mee kunt pakken etc.
Maar goed, voor de afwisseling wel geinig om een keertje te doen
Tesla M3LR '21
Met een groepje is alles leuker en zo ook team adventure. Ja beukers zijn een feit zoals in elke online race game, maar we hebben er ook genoeg lol in. We spelen vooral ranked adventure in de avonden, maar toch hoop ik ook nog op een solo adventure en dan zonder die freeroam races.Apple schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 13:40:
[...]
Zou kunnen, geen idee
Ben net ook maar ff online ingedoken (Team Adventure). 3-1 gewonnen maar kwam eigenlijk voornamelijk omdat de tegenpartij een aantal leavers had.. Maar van wat ik zo zag viel het me aardig tegen. Heel erg veel beuken. Mensen die je vlak voor een checkpoint een zetje geven zodat je hem niet mee kunt pakken etc.
Maar goed, voor de afwisseling wel geinig om een keertje te doen
Het bijft me verbazen dat we 60+ leden hebben op de Tweakers Discord, maar dat altijd het vaste kleine groepje met elkaar raced. Hoe dan ook iedereen is welkom om mee te doen zodra je ranked mag rijden.
Inderdaad is dit nogal krom, lijkt mij wel eens leuk met een voltallig tweakers team een online adventure te gaan doen.Beakzz schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:11:
[...]
Het bijft me verbazen dat we 60+ leden hebben op de Tweakers Discord, maar dat altijd het vaste kleine groepje met elkaar raced. Hoe dan ook iedereen is welkom om mee te doen zodra je ranked mag rijden.
XboxLive: Dave 130R
Chat via discord is echt geen pre hoor, we kunnen ook gewoon xbox party chat gebruiken.darkkingll schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:21:
Tja, ik heb geen discord, moet nog steeds eens een goede mic fixen..
Een zeer kleine vaste groep is het wel hrBeakzz schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 16:11:
[...]
Met een groepje is alles leuker en zo ook team adventure. Ja beukers zijn een feit zoals in elke online race game, maar we hebben er ook genoeg lol in. We spelen vooral ranked adventure in de avonden, maar toch hoop ik ook nog op een solo adventure en dan zonder die freeroam races.
Telkens 4 dezelfde mensen haha
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Op aanraden van YouTube: Forza Horizon 4 - TOP 10 FASTEST CARS ON GOLIATH maar even de MC12 FE gekocht. Wel weer 6 miljoen armer nu maar wát een fantastische auto voor de Goliath zeg. Heb de baan nog minimaal onder de knie dus rijd rondjes van 8 minuten maar desalniettemin erg prettig om deze wagen nu te hebben.
Wel weer 6 miljoen verder weg van m'n laatste 2 huizen nu

edit: Respect voor de mensen die 50 ronden Goliath kunnen doen trouwens. Ik heb na 5 rondes al kramp en ben veels te bang dat m'n game crashed.
[ Voor 19% gewijzigd door London op 20-10-2018 21:56 ]
Tesla M3LR '21
Maar ja, goed 7 minuten met de FE? Dat is dan bijna 9 ronden per uur; wat brengt dat op in Credits & Influence?
/edit: die FE kan je toch krijgen als je een 300S perked?
[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 20-10-2018 22:11 ]
Yes, die 300S kost 6 miljoen.MAX3400 schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:06:
@Verwijderd het aantal ronden is het probleem niet voor me met een controller. Wel dat ik soms een soort "diepte" mis; geen idee of dat nou komt omdat het spelletje zo hard loopt of iets anders.
Maar ja, goed 7 minuten met de FE? Dat is dan bijna 9 ronden per uur; wat brengt dat op in Credits & Influence?
/edit: die FE kan je toch krijgen als je een 300S perked?
Hier iemand die 50 rondes heeft gedaan en wat screens heeft gepost van de rewards:
https://old.reddit.com/r/...kwj0u/50_laps_of_goliath/
Lekker 7 uur spelen
Wat mij voornamelijk stoort is dat je nooit echt ''ver'' weg kunt rijden van de drivatars ongeacht de difficulty. Als ik met m'n MC12 tegen allemaal Audi TT's rijd dan zitten ze na 3 rondes Goliath alsnog hooguit 2 of 3 bochten achter mij. Je zou gezien het grote verschil tussen de auto's verwachten dat je een veel grotere voorsprong zou hebben.
[ Voor 20% gewijzigd door London op 20-10-2018 22:15 ]
Tesla M3LR '21
Ja dat is echt iets waar het idee van die rubber band compleet backfiret... Volgens mij doen ze dat om races interessant te houden (het veld een beetje bij elkaar houden), maar het zorgt er vaak juist voor dat ze permanent een bepaalde afstand achter je zitten en je ook bij lange races nooit iemand zult lappen. Daardoor rij je dus juist meer alleen op de wereld dan als die rubber banding er niet in zou zitten.Apple schreef op zaterdag 20 oktober 2018 @ 22:13:
[...]
Yes, die 300S kost 6 miljoen.
Hier iemand die 50 rondes heeft gedaan en wat screens heeft gepost van de rewards:
https://old.reddit.com/r/...kwj0u/50_laps_of_goliath/
Lekker 7 uur spelen![]()
Wat mij voornamelijk stoort is dat je nooit echt ''ver'' weg kunt rijden van de drivatars ongeacht de difficulty. Als ik met m'n MC12 tegen allemaal Audi TT's rijd dan zitten ze na 3 rondes Goliath alsnog hooguit 2 of 3 bochten achter mij. Je zou gezien het grote verschil tussen de auto's verwachten dat je een veel grotere voorsprong zou hebben.
Edit:
En net nu ik dit typ vindt die een potje uiteraard.
[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-10-2018 14:18 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Het wordt nog leuker als je in een convoy zit wanneer de leader regelmatig ziet dat er een sessie gevonden is maar de rest van de convoy leden niet...uchiha tijntje schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 14:17:
Grrr ben op zoek naar de laatste twee potjes voor team adventure om ranked te kunnen spelen. Maar ik denk dat ze een design fout hebben gemaakt. Want krijg zo vaak te horen dat er te weinig mensen hem geaccepteerd hebben. Dan eindigt de teller op 10/12 of 11/12. Nee... als je zoekt naar een sessie, dan ga je ook naar de sessie en niet nog een keer accepteren. Dus ook al zit je midden in een menu.. Je gaat gewoon naar de sessie verdomme
Edit:
En net nu ik dit typ vindt die een potje uiteraard.
Mijn ervaring met ranked spelen is dat je heel lang zit te wachten en er dan afgeramd wordt vlak voor een checkpoint waardoor je ver achteraan ligt en geen schijn van kans meer maakt. Leuke spelmodus hoor, hilarisch, echt.
Beter dan die stomme k*t emotes en horns die je kan krijgen. Ik vind dat prijzenrad vrij debiel. Of je wint honderduizenden credits, of je wint een t-hirtje. Lekker vergelijkbaar...
HENG HENG
Om maar te zwijgen over de dubbele items die je krijgt. Ze zouden er beter wat perkpoint packs tussen kunnen doen, bijv. van 50,100 of 200. Daar heb je tenminste wat aan.Spacecowboy schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 16:54:
[...]
Beter dan die stomme k*t emotes en horns die je kan krijgen. Ik vind dat prijzenrad vrij debiel. Of je wint honderduizenden credits, of je wint een t-hirtje. Lekker vergelijkbaar...
Welke cheatcode heb je hiervoor nodig?
Alom bekende cheat; werkt alleen op PC trouwens
Ik heb de meeste gedaan met de agera rs. Is dat de snelste/beste?
Als ik de post van @Verwijderd mag geloven, zijn er "stabielere" auto's in het spel.AtlAntA schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 18:14:
Heb me vanmiddag kostelijk vermaakt met de speedtraps. Probeer zo hoog mogelijk in de tweakers ranking te komen!
Ik heb de meeste gedaan met de agera rs. Is dat de snelste/beste?
Dat gezegd, sommige traps heb je meer aan een auto met enorme acceleratie (want bocht / schuin flitsen), terwijl anderen een aanloop van 9km hebben en dan heb je voldoende aan enorme snelheid.
Heb je de McLaren 720S toevallig? Check even of er tunes zijn want ik las dat de ombouw naar een V12 echt wonderen doet voor bruutzieke acceleratie en snelheid.
Jaaaaa de 720s heb ik inderdaad. Ga ik even proberen zodra ik uit die klote adventure loop ben.MAX3400 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:02:
[...]
Als ik de post van @Verwijderd mag geloven, zijn er "stabielere" auto's in het spel.
Dat gezegd, sommige traps heb je meer aan een auto met enorme acceleratie (want bocht / schuin flitsen), terwijl anderen een aanloop van 9km hebben en dan heb je voldoende aan enorme snelheid.
Heb je de McLaren 720S toevallig? Check even of er tunes zijn want ik las dat de ombouw naar een V12 echt wonderen doet voor bruutzieke acceleratie en snelheid.
AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX
Ik was gisteren nog 5e van de wereld met de speedtrap in het zuiden van de map bij de windmolen, met de 720 maar wel gewoon nog met de V8.MAX3400 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:02:
[...]
Als ik de post van @Verwijderd mag geloven, zijn er "stabielere" auto's in het spel.
Tja, dat zou ik dan weer niet zo boeiend vinden, heb er nu al rond de 500 over...skreppiedoe schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 17:25:
[...]
Om maar te zwijgen over de dubbele items die je krijgt. Ze zouden er beter wat perkpoint packs tussen kunnen doen, bijv. van 50,100 of 200. Daar heb je tenminste wat aan.
Zo, die 720S is een beest! Helaas lukt het mij niet om de Speed Trap op de snelweg te halen. Doe nu max 416 km/u en dat is 10 km/u te weinig ... Even kijken voor een goede tune.MAX3400 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:02:
[...]
Maarja het is al snel beter dan dat cosmetische geneuzel.Finraziel schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:34:
[...]
Tja, dat zou ik dan weer niet zo boeiend vinden, heb er nu al rond de 500 over...
Heb hiervoor de Koenigsegg Agera gebruikt. Helaas RWD, dus moeilijk in bedwang te houden.Yonix schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 22:36:
[...]
Zo, die 720S is een beest! Helaas lukt het mij niet om de Speed Trap op de snelweg te halen. Doe nu max 416 km/u en dat is 10 km/u te weinig ... Even kijken voor een goede tune.
De TVR Cerbera Speed 12 is eigenlijk mijn favoriet, deze is AWD dus veel meer grip. Top rond de 430 km/h.
Tune zelf gemaakt, zoek op GT: Bassie0087
Hoe krijg je de Senna dan ?Rivanov schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:10:
[...]
Na de Senna nu dus ook de 720S gratis? De 720S heb ik al, de Senna was een aangename verrassing.
/edit: Ik heb nog geen message ontvangen. Maar speel 'm ook via Gamepass dus heb 'm niet officieel aangeschaft.
De 720S idd via Xbox app code gekregen.
Toen ik dat deed ging de speed van 9.3 naar 7.9 ofzo.Nutral schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:44:
De Agera RS is makkelijk om te bouwen naar AWD hoor. Daar heb ik de meeste speed traps mee gehaald. De Senna doet het ook goed bij bochten voor speed traps.
Niet getest of het daadwerkelijk ook achteruit ging. Weet ook even niet of ik de gewone Agera of de RS heb.
Misschien maar eens proberen, die Agera is wel een toffe bak.
Bij zulke aanpassingen (engine swap of drivetrain) moet je gewoon die cijfers negeren, die zeggen bijna niets meer dan. Ik heb een A800 jeep die een 6.3 speed heeft, maar ver over de 350km/h kan.kevlar01 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 10:04:
[...]
Toen ik dat deed ging de speed van 9.3 naar 7.9 ofzo.
Niet getest of het daadwerkelijk ook achteruit ging. Weet ook even niet of ik de gewone Agera of de RS heb.
Misschien maar eens proberen, die Agera is wel een toffe bak.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is waar, een AWD is altijd een 6-bak. RWD kan 7 / 8 of zelfs 10 bak zijn (in geval van Ford Raptor)Nutral schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:05:
dat klopt, maar dat komt omdat de gearing om een of andere manier word aangepast. Als je de versnellingen langer maakt haal je alsnog dezelfde topsnelheid.
Ja, die cijfers zijn nogal onduidelijk. Wat betekent 6.3? Is dat in verhouding met andere wagens in die klasse? Is dat in vergelijking met alles? Of is het puur voor die auto? Liever had ik een switch gezien dat je ook de daadwerkelijke maximale snelheid kunt tonen, en de acceleratiesnelheid. Die cijfertjes zijn nogal onduidelijk en niet altijd even accuraat.SinergyX schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 11:26:
[...]
Bij zulke aanpassingen (engine swap of drivetrain) moet je gewoon die cijfers negeren, die zeggen bijna niets meer dan. Ik heb een A800 jeep die een 6.3 speed heeft, maar ver over de 350km/h kan.
Dat is jammer dat ik de DEMO express niet gespeeld hebNutral schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 09:57:
als je de demo hebt gespeeld krijg je de Senna, via de xbox app code ook.

Aangezien de DEMO gewoon het begin van FH4 is heb ik deze links laten liggen.
PS: De 720S van pre-order is anders als de normale 720S.
Ik had de 720S al uit een wheelspin, de preorder 720S is beduidend sneller/beter.
[ Voor 18% gewijzigd door Psychoot op 22-10-2018 14:25 ]
Word je nou nog wat wijzer met die kleding en zooi? Ik zie rares en epics voorbij komen maar volgens mij word je er geen bal wijzer van als je nou common of rare kleren aan hebt. Of scheelt het in influence punten? Zo niet dan snap ik er helemaal geen reet van waarom dat nou in het spel zit. Als ik kleertjes wil hebben en dansjes wil doen slinger ik fortnite wel aan of zo.Cubix schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 14:54:
Sinds gisteren ook begonnen met Forza Horizon 4 (via gamepass) en wat ziet het er goed uit! Mooiere lichteffecten en meer hoogte verschil ivm FH3. Erg leuk om een nieuwe wereld te kunnen verkennen. Al heb ik het idee dat Australië van FH3 gevarieerder is.
Interessant. Geldt dit ook voor de McLaren Senna uit de code?Psychoot schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 14:23:
[...]
Dat is jammer dat ik de DEMO express niet gespeeld heb
Aangezien de DEMO gewoon het begin van FH4 is heb ik deze links laten liggen.
PS: De 720S van pre-order is anders als de normale 720S.
Ik had de 720S al uit een wheelspin, de preorder 720S is beduidend sneller/beter.
Ik wordt echt bloednijdig van die emotes en stompzinnige petjes in die wheelspins.... Maar dat heb ik al eerder gemeld...mike30 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 17:55:
[...]
Word je nou nog wat wijzer met die kleding en zooi? Ik zie rares en epics voorbij komen maar volgens mij word je er geen bal wijzer van als je nou common of rare kleren aan hebt. Of scheelt het in influence punten? Zo niet dan snap ik er helemaal geen reet van waarom dat nou in het spel zit. Als ik kleertjes wil hebben en dansjes wil doen slinger ik fortnite wel aan of zo.

HENG HENG
Het voegd voor mij ook echt helemaal niks toe. Maar heb nu 387 petjes en 23 kronen en 28 paar rode hakken maar een FE auto in zo'n wheelspin is teveel gevraagd blijkbaarSpacecowboy schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:16:
[...]
Ik wordt echt bloednijdig van die emotes en stompzinnige petjes in die wheelspins.... Maar dat heb ik al eerder gemeld...![]()
![]()
Verwijderd
At least you look good spinnin’ that wheel!mike30 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:17:
[...]
Het voegd voor mij ook echt helemaal niks toe. Maar heb nu 387 petjes en 23 kronen en 28 paar rode hakken maar een FE auto in zo'n wheelspin is teveel gevraagd blijkbaar
Ja ik zie er fantastisch uit met een kinky kroon en rode hakken als ik aan dat rad slinger iddVerwijderd schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 20:20:
[...]
At least you look good spinnin’ that wheel!
Iemand suggesties?
Heb even naar de 720s gekeken maar ik kan alleen de drivetrain van RWD naar AWD swappen maar een engine swap zie ik er niet tussen staan. Of kijk ik verkeerd of zo?MAX3400 schreef op zondag 21 oktober 2018 @ 19:02:
[...]
Die V12-engine swap is alleen voor de McLaren 720S PO (Preorder) die je via een code hebt gekregen als je de game bij Microsoft hebt gepreorderd. Dat is dus een andere versie dan de standaard 720S.mike30 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:04:
[...]
Heb even naar de 720s gekeken maar ik kan alleen de drivetrain van RWD naar AWD swappen maar een engine swap zie ik er niet tussen staan. Of kijk ik verkeerd of zo?
[ Voor 5% gewijzigd door NvM op 22-10-2018 23:31 ]
Ik heb wel die code gekregen van de week in een xbox bericht, zat ook een black jumper bij. Zal hem morgen eens invoeren dan. Dus die Senna code die ik kreeg is dan ook een betere versie?NvM schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:31:
[...]
Die V12-engine swap is alleen voor de McLaren 720S PO (Preorder) die je via een code hebt gekregen als je de game bij Microsoft hebt gepreorderd. Dat is dus een andere versie dan de standaard 720S.
Edit nvm doet alweer... Vaag.
[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 23-10-2018 09:26 ]