Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:56
MAX3400 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 17:55:
[...]

Staat je geluid wel aan? :+

Je "moet" alle Story missions doen, alle jumps, drift em camera's doen. En voor de afzonderlijke disciplines, moet je overal level 10 (of hoger) worden.

En voor Goliath, moet je level 20 Road Race worden.
Thanx, Nee ik moet helaas vaak zonder geluid spelen. pff ik moet eerlijk zeggen dit is het eerste deel dat ik heb alweer het zelfde :O Of ligt dit puur aan mij?

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12:35
stftweaker schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 18:08:
[...]

Thanx, Nee ik moet helaas vaak zonder geluid spelen. pff ik moet eerlijk zeggen dit is het eerste deel dat ik heb alweer het zelfde :O Of ligt dit puur aan mij?
Mwhoa, er zit wel wat aan herhaling in maar om het spel uit te spelen (qua achievements), gebeurt alles best natuurlijk en niet echt heel herhalend.

Nou ja, je hebt best een bak geld nodig voor alle barnfinds en een aantal weken de tijd ervoor om ze te krijgen / zoeken dus in de tussentijd kan je lekker je ding doen in het spel.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:57
What the?!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6mYXMymobFB27X6Ykp51Ufer/medium.png

Skill point-counter reset zichzelf elke sessie? Vanochtend nog op 3+ miljoen ... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
@Yonix is pas meerdere keren gemeld... Helaas... Het simpelste is om door de zure appel heen te bijten en die 7M in 1 zit te doen. Uurtje werk, max?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:45
Wat is die auction house slecht in FH4. Zie net 3 autos staan en door de lange laadtijden ben ik al outbid of is er al een buyout gedaan voordat ik het zie. Ligt dat aan m'n one s of is het de auction house?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 14:11
Ligt het aan mij, of zijn meer mensen FH4 beu? Heb elke race gedaan, de meeste stunts op 3 sterren. Niets meer te doen. :/

Dat was wel anders met FH2, waar je je op kon maken om 168 championships te rijden. 8)7

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mike30 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:07:
Wat is die auction house slecht in FH4. Zie net 3 autos staan en door de lange laadtijden ben ik al outbid of is er al een buyout gedaan voordat ik het zie. Ligt dat aan m'n one s of is het de auction house?
Op pc ook zo, 2 keer geprobeerd een auto gekocht toen maar opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Heb nu al 14 x geprobeerd zo'n aventador FE te kopen. In FH3 was m'n favo auto de Aventador en die speed skills zijn mooi meegenomen. Weet niet of er een manier is om constant te refreshen zodat je er gelijk op kan duiken? Alleen als je de auto selecteerd ben je al 5 a 10 seconden verder voordat je uberhaupt de buyout kan doen.

Alsof de duvel ermee speelt maar heb er nu eindelijk 1 gewonnen. Als je dus op tijd bent laad hij binnen 1 seconde. Hoop wel dat dit nog gepatched word of zo. Want na 14 x verliezen had ik zin om m'n xbox kennis te laten maken met m'n Maatje 44 air max

[ Voor 28% gewijzigd door mike30 op 14-10-2018 20:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Froggle schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:12:
Ligt het aan mij, of zijn meer mensen FH4 beu? Heb elke race gedaan, de meeste stunts op 3 sterren. Niets meer te doen. :/

Dat was wel anders met FH2, waar je je op kon maken om 168 championships te rijden. 8)7
Ligt eraan hoe je speelt I guess? Doe elke race een keer in zomer en winter via die blueprints, serieus leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Hele stomme vraag dit...maar kan ik uberhaupt winterbanden onder zo'n aventador zetten? Zitten nu slicks onder volgens mij en dat werkt niet echt met sneeuw. Alleen als ik de setup wil veranderen gooit hij m'n hele tune eraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
@possimpible Zal vast ook aan mij liggen, maar misschien ben ik het concept een beetje beu. Niets nieuws verder, of het is er zo mager ingestopt (zoals huizen).

Ik kijk wel uit naar de route creator, maar het jammere is dat op nagenoeg hetzelfde moment RDR2 uitkomt. Komt nog wel een keer dus. Voorlopig nog genoeg andere games games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
Zit er een kras in de plaat of gaat iedereen die "klaar" is met zijn/haar manier van rijden, een vergelijkbare post maken dat er niks meer te doen is?

Vermaak me nog kostelijk; heb nu ook (eindelijk) alle huizen gekocht en ook nog bezig om mijn Forza Rewards status naar 100% te brengen. Helaas gaat daar de telling nog steeds niet helemaal lekker maar dan maar over-achieven ipv precies "on the money" zitten.

Heb nu bijna 54 uur daadwerkelijk races gedaan, heb voor 100 miljoen aan auto's in de garage (gekocht en gewonnen), al 9 miljoen Influence bij elkaar en, doorgerekend, bijna level 400. En ja, ik start nog elke dag het spel op om even dit of even dat te doen.

Just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Die wheel spin blijft te irritant. Continu brol dat ik draai. Niet normaal.

Hoe kan je voldoening uit dit spel halen als je continu brol binnen haalt of amper 10k per race wint.

Ik speel enkel nog voor de soundtrack. Hoewel die van FH3 10x beter was maar soit -.-

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Scifo83 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 21:01:
Hoe kan je voldoening uit dit spel halen als je continu brol binnen haalt of amper 10k per race wint.
Blueprinten? Heb gisteren ofzo een aantal tracks gepost; die kan je in een uur met een beetje auto best 40 tot 50 laps rijden. Zonder VIP-perks maar wel een full-perked wagen, haal je rustig 200K+ binnen aan credits.

Of je zet je difficulty wat hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
mike30 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:15:
Heb nu al 14 x geprobeerd zo'n aventador FE te kopen. In FH3 was m'n favo auto de Aventador en die speed skills zijn mooi meegenomen. Weet niet of er een manier is om constant te refreshen zodat je er gelijk op kan duiken? Alleen als je de auto selecteerd ben je al 5 a 10 seconden verder voordat je uberhaupt de buyout kan doen.

Alsof de duvel ermee speelt maar heb er nu eindelijk 1 gewonnen. Als je dus op tijd bent laad hij binnen 1 seconde. Hoop wel dat dit nog gepatched word of zo. Want na 14 x verliezen had ik zin om m'n xbox kennis te laten maken met m'n Maatje 44 air max
Je hebt een "sneltoets" om een popup menu te openen. Dat werkt een stuk sneller. Toets staat als het goed is onderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ja tis een beetje karig. Denk dat je op een gegeven moment bepaalde doelen moet hebben om het leuk te houden. 50 rondjes in een uur rijden is er voor mij in ieder geval geen van.. Doe af en toe wat Forzathon challenges en ik blijf trouw kleren en toeters verzamelen maar voor de rest kan het mij ook allemaal niet zo bekoren. Denk dat m'n verwachtingen te hoog waren.. Prima verder, Red Dead Redemption 2 is in aantocht dus vermaken zal ik me zeker.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mike30 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 20:27:
Hele stomme vraag dit...maar kan ik uberhaupt winterbanden onder zo'n aventador zetten? Zitten nu slicks onder volgens mij en dat werkt niet echt met sneeuw. Alleen als ik de setup wil veranderen gooit hij m'n hele tune eraf?
Als je een tune gedownload hebt, kun je er niets aan veranderen. Bij je eigen tune kan dat wel.

Is denk ik om dezelfde reden gedaan als onveranderbare liveries: jatterij van andermans werk tegengaan. Beetje overdreven wat mij betreft. Althans mij boeit de tuning/design scene niks. Ik wil liever het gemak van een snelle aanpassing kunnen doen en heb nul interesse om iets te pikken voor internet faam.

Valt me wel op dat er nauwelijks sneeuwtunes te vinden zijn.

Edit: ben overigens blij dat de grindzooi eruit is. 100 team adventures en 168 championships. Dacht het niet. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2018 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Verwijderd schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 22:16:
[...]

Als je een tune gedownload hebt, kun je er niets aan veranderen. Bij je eigen tune kan dat wel.

Is denk ik om dezelfde reden gedaan als onveranderbare liveries: jatterij van andermans werk tegengaan. Beetje overdreven wat mij betreft. Althans mij boeit de tuning/design scene niks. Ik wil liever het gemak van een snelle aanpassing kunnen doen en heb nul interesse om iets te pikken voor internet faam.

Precies dat van die sneeuwtunes. Nou heb ik eindelijk zo'n Aventador. Glijd ik alle kanten op. Tenminste niet overdreven maar je merkt duidelijk verschil. Geloof dat het dinsdag of donderdag weer lente word? Kanniewachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
mike30 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 22:17:
[...]

Precies dat van die sneeuwtunes. Nou heb ik eindelijk zo'n Aventador. Glijd ik alle kanten op. Tenminste niet overdreven maar je merkt duidelijk verschil. Geloof dat het dinsdag of donderdag weer lente word?
Donderdag weer *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Edit: ben overigens blij dat de grindzooi eruit is. 100 team adventures en 168 championships. Dacht het niet. :)
Dat vind ik ook wel jammer ja... Ik snap weinig van tunen en heb het geduld (en de wil) niet om het te leren. Ik download wel een tune, maar dat betekent dan inderdaad ook dat ik niet nog wat kleine aanpassingen kan doen. Dan moet ik gelijk alles zelf doen en aangezien ik dat niet kan rijdt een auto met sneeuwbanden die ik zelf getuned heb over het algemeen alsnog veel slechter dan een gedownloade tune op slicks...

Ben het ook eens met die grind zooi. Er staat niemand iets in de weg om zoiets voor zichzelf te doen, maar die achievements in de vorige games vond ik maar niks (heb ze ook niet gedaan). Als je alle tracks gaat doen met alle type auto's in de vier seizoenen dan ben je nog een stuk langer bezig als je graag wil grinden, de game houdt het alleen niet voor je bij.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
Finraziel schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 22:57:
[...]

Dat vind ik ook wel jammer ja... Ik snap weinig van tunen en heb het geduld (en de wil) niet om het te leren. Ik download wel een tune, maar dat betekent dan inderdaad ook dat ik niet nog wat kleine aanpassingen kan doen. Dan moet ik gelijk alles zelf doen en aangezien ik dat niet kan rijdt een auto met sneeuwbanden die ik zelf getuned heb over het algemeen alsnog veel slechter dan een gedownloade tune op slicks...

Ben het ook eens met die grind zooi. Er staat niemand iets in de weg om zoiets voor zichzelf te doen, maar die achievements in de vorige games vond ik maar niks (heb ze ook niet gedaan). Als je alle tracks gaat doen met alle type auto's in de vier seizoenen dan ben je nog een stuk langer bezig als je graag wil grinden, de game houdt het alleen niet voor je bij.
Ik had dus die tune eraf gehaald en gekeken of ik er sneeuwbanden op kon gooien. Weet niet of het eraan ligt dat het een FE Aventador is maar enige wat ik kan veranderen is naar Forza belettering op de banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
[...]
Ik verwacht nog wel even dat je FM5 op 100% gaat zetten :) Ik heb hem voor komend weekend op 100% staan als het een beetje meezit met de design achievement :P
Apple schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 21:48:
[...]

Ja tis een beetje karig. Denk dat je op een gegeven moment bepaalde doelen moet hebben om het leuk te houden. 50 rondjes in een uur rijden is er voor mij in ieder geval geen van.. Doe af en toe wat Forzathon challenges en ik blijf trouw kleren en toeters verzamelen maar voor de rest kan het mij ook allemaal niet zo bekoren. Denk dat m'n verwachtingen te hoog waren.. Prima verder, Red Dead Redemption 2 is in aantocht dus vermaken zal ik me zeker.
Aan de andere kant. Als je de 168 championships erbij pakt van FH2 dan word je ook knettergek van iedere keer hetzelfde rondje rijden met een andere auto :+ Maar ben wel van mening dat ze de achievements voor het rijden van alle exhibitions er wel in hadden moeten laten zitten.. Zijn er weliswaar maar 70, maar dat geeft toch wat meer voldoening.. Ben zelf op 45 exhibitions nu.. Vermaak me wel even prima met Halo 5, Halo Wars 2 en FM5..

* timmie271 kan niet wachten op de 1e expansion van FH4.....

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Ik amuseer me rot dagelijks met het spel.
Alle dagen een raceke doen en een eventje, daarna gewoon online met in ranked of unranked knallen.
Spel heeft me weer beet voor de komende 2 jaar rijplezier net zoals fh3.

Alleen ranked teamplay moet wel gefixed worden en als dat gebeurt is kan de fun helemaal verder gaan

Verder gewoon een topspel met genoeg variatie en meer dan genoeg te doen op verschillende manieren

Racen in C en D class autos is trouwens ook super leuk ipv altijd die S crap beuk classes lol

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Hopelijk gaat Rewards even wat beter updaten. Alle Ultimate Passes staan nog op 0 helaas. Wel al 20 van de 50 Masteries geteld dus dat gaat de goede kant op. En de Days Played telt ook lekker door.

Het lijkt trouwens soms erg rustig op internet; gisteravond een Forzathon Live met maar 3 man. Dan moet je nog flink aan de bak om ronde 3 te halen, zeker als eentje geeeeen idee heeft wat de bedoeling is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Cje6EzCGppjTfkcsTWNgrG6e/medium.png

Leuk cadeautje gisteravond. 8) Gaat als de brandweer met AWD! Zelfs met 300+ km/u rijdt de Vulcan nog 'soepeltjes' door de bocht.

Trouwens, mijn duurste auto's in de garage komen allemaal uit Wheel Spins, waaronder de Aventador FE en een Chiron. :P

Oh, en nog iets anders: valt mij op dat de autolampen niet altijd goed werken. Zo hebben mijn Vulcan en F-Type bijvoorbeeld geen wit achterlicht bij het achteruit rijden.

[ Voor 17% gewijzigd door Yonix op 15-10-2018 08:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
@Yonix de Vulcan is niet street-legal dus f*@# witte lichten. Of de F-type uit de game wel/geen street-legal auto in het eggie is, durf ik vanaf hier niet te zeggen.

Heb je dus een auto gekocht van £2.4M, moet je er nog bedrag X tegenaan gooien om ermee naar de Aldi te kunnen voor je traytje bier... }:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Opuske schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 05:14:
Ik amuseer me rot dagelijks met het spel.
Alle dagen een raceke doen en een eventje, daarna gewoon online met in ranked of unranked knallen.
Spel heeft me weer beet voor de komende 2 jaar rijplezier net zoals fh3.

Alleen ranked teamplay moet wel gefixed worden en als dat gebeurt is kan de fun helemaal verder gaan

Verder gewoon een topspel met genoeg variatie en meer dan genoeg te doen op verschillende manieren

Racen in C en D class autos is trouwens ook super leuk ipv altijd die S crap beuk classes lol
Zeker een gezellige bedoeling :)F :)B maar inderdaad de online adventure moet echt gefixed gaan worden.
Heel frustrerend dat het heel vaak niet lukt om met de gehele convoy een adventure te joinen, uiteindelijk was de Goliath ook wel leuk met mijn A class VW Corrado oOo maar had toch liever ranked adventure gedaan.
Ook langzamere classes zullen een welkome aanvulling zijn, lijkt hoe sneller de klasse hoe groter het beuk festijn.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
MAX3400 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:20:
@Yonix de Vulcan is niet street-legal dus f*@# witte lichten. Of de F-type uit de game wel/geen street-legal auto in het eggie is, durf ik vanaf hier niet te zeggen.

[YouTube: ONLY Road Legal Aston Martin Vulcan in the world]
Heb je dus een auto gekocht van £2.4M, moet je er nog bedrag X tegenaan gooien om ermee naar de Aldi te kunnen voor je traytje bier... }:O
Maar het gaat mij om de verkeersveiligheid. ;) Wel een enorm gave bak! Dat interieur ook. :9~

Oh, en mijn standaard Jaguar F-Type is gewoon 'street legal', dus is misschien toch een bugje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
MAX3400 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:20:
[YouTube: ONLY Road Legal Aston Martin Vulcan in the world]
In de UK kan dit, in Nederland is de RDW een stuk strenger. De achtervleugel alleen al zal hier nooit goed gekeurd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:40
mike30 schreef op zondag 14 oktober 2018 @ 22:17:
[...]

Precies dat van die sneeuwtunes. Nou heb ik eindelijk zo'n Aventador. Glijd ik alle kanten op. Tenminste niet overdreven maar je merkt duidelijk verschil. Geloof dat het dinsdag of donderdag weer lente word? Kanniewachten
Je kan ook zelf naar een ander seizoen springen, wanneer je het spel herstart zit je weer in de winter. Sommige races en etc zijn moeilijk te doen in de winter dus kan je bijvoorbeeld ook de herfst starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

@MAX3400 ben jij er al achter wat de meest efficiënte manier is om credits te farmen?

Vind zelf de 1982 Porsche 911 Turbo Skill Tree manier wel prima, dan kom ik rond de 2 miljoen credits per uur als ik er even voor ga zitten. Jij hebt volgens mij wel flink veel Goliath gedaan, is dat efficiënter denk je?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@Verwijderd nee, de Porsche is het snelste maar dan doe je het wel langzaam. 2 miljoen is 14 wagens per uur aanklikken. Of je volgorde van "vullen" is verkeerd of je doet iets anders niet optimaal? Als ik voldoende perk punten heb, vul ik 5 Porsches in 10 minuten all said & done. Dus 30 wagens per uur = 4.5M.

Qua racen kan ik (met VIP bonus) rond de 500K per uur binnenslepen en zelfs dat is pushing it. Natuurlijk level ik ook en heb ik wheelspins maar een vetpot is het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

MAX3400 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:52:
@Verwijderd nee, de Porsche is het snelste maar dan doe je het wel langzaam. 2 miljoen is 14 wagens per uur aanklikken. Of je volgorde van "vullen" is verkeerd of je doet iets anders niet optimaal? Als ik voldoende perk punten heb, vul ik 5 Porsches in 10 minuten all said & done. Dus 30 wagens per uur = 4.5M.

Qua racen kan ik (met VIP bonus) rond de 500K per uur binnenslepen en zelfs dat is pushing it. Natuurlijk level ik ook en heb ik wheelspins maar een vetpot is het niet echt.
Ja ik kwam er er pas vanmorgen achter dus moet er nog even handigheid in krijgen. Ik farm die skill points met een Renault 5 Turbo, misschien is dat ook niet de beste auto voor de airstrip..

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:08

JSchut

.....

Wat is dat ranked adventure toch een troep zeg. Ik dacht dat unranked al erg was maar ranked is nog erger.

Aanemmen voor een bocht hoef je niet te doen want ze rossen hard in je om zelf de boch te halen en jou compleet buiten spel te zetten. Zelf teammaten doen dat. Idioten.

Zou toch redelijk makkelijk opgelost kunnen worden door zo'n idioot een ghost te maken op het moment dat hij met zo'n snelheidsverschil op iemand afkomt bij een bocht.

Zoals het nu gaat ga ik het iig niet meer spelen. Totaal geen lol aan zo.

Verder heb ik nu alle huizen gekocht :) Ben nu bezig om alle auto's die ik heb de snelle perks (influence + wheel spins) en eventuele cash rewards te unlocken. Ben inmiddels bij Ford :D Nog een lange weg te gaan.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
Apple schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:53:
[...]

Ja ik kwam er er pas vanmorgen achter dus moet er nog even handigheid in krijgen. Ik farm die skill points met een Renault 5 Turbo, misschien is dat ook niet de beste auto voor de airstrip..
Ik gebruik het liefst daar de Hoonigan Mustang. Maar teruglezend, je kan even op YT zoeken naar "Don Joewon Song M6" voor alternatieve strategieen.

Gister trouwens in 50 min een bak met perks en geld gekregen door gewoon te racen. Op https://www.mixer.com/OctagonQontrol staat de race toevallig opgenomen. Uit mijn hoofd, maar niet brwust geteld, 150 perk puntjes bij elkaar gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ik farm op het strand bij het huis. Gewoon lekker jumpen en hark ze zo binnen. Je moet even weten waar je beter niet kan springen omdat je dan een koprol maakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online

Ben ook al ver met alle races completen en daarna ben ik er ook wel klaar mee tot het één en ander gefixed wordt. Begin steeds meer te ergeren aan het online gedeelte van het spel.

- De cap van 72 spelers in een server haal je nooit.
- Een event pvp of coop doe je met maximaal drie anderen. Er joinen er nooit twaalf.
- Veel lag terwijl ik een dikke verbinding heb. Zelfs drivartars die alle kanten op gaan.
- PVP is echt ruk terwijl dit juist mijn ding is :(
- De AI is slecht. Maakt niet uit tegen wat voor auto's je rijd. De race verloopt altijd hetzelfde.

Ik hoop dat er nog wat fixes aan komen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XDZQ0dqZO9nLnch5isAp46CB/medium.jpg

Dus ... :P

Is er ergens een optie om Club Leaderbords te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Yonix schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:43:
[Afbeelding]

Dus ... :P

Is er ergens een optie om Club Leaderbords te bekijken?
Offtopic: Hoe maak je de game screenshots? Via de Windows 10 Game mode of toch beter via de driver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:24
JSchut schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 08:57:
Wat is dat ranked adventure toch een troep zeg. Ik dacht dat unranked al erg was maar ranked is nog erger.

Aanemmen voor een bocht hoef je niet te doen want ze rossen hard in je om zelf de boch te halen en jou compleet buiten spel te zetten. Zelf teammaten doen dat. Idioten.

Zou toch redelijk makkelijk opgelost kunnen worden door zo'n idioot een ghost te maken op het moment dat hij met zo'n snelheidsverschil op iemand afkomt bij een bocht.

Zoals het nu gaat ga ik het iig niet meer spelen. Totaal geen lol aan zo.
Met randoms online is het niet best nee. Hopelijk wordt dat de komende maanden wat beter als alle "noobs" het spel weer beu zijn. Forza 7 bewijst dat er wel degelijk goed te racen valt met randoms. Maar ja, daar heb je wel die ranks dus ze moeten idd wel die ranked adventures fixen zodat je op een gegeven moment aan mensen gekoppeld gaat worden van jouw niveau.

Voor de rest, tja. SP gedeelte kan mij op de een of andere manier ook niet zo veel meer boeien, helaas. Ik blijf het wel spelen want ben nog niet klaar, gewoon wat eventjes doen en dan toch maar weer online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
HollowGamer schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:54:
[...]

Offtopic: Hoe maak je de game screenshots? Via de Windows 10 Game mode of toch beter via de driver?
Dit is een screenshot die ik op de Xbox heb gemaakt, maar in Windows doe ik gewoon print-screen. Screenshots worden dan automatisch toegevoegd aan Dropbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

DutchOwnage schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:55:
[...]

Met randoms online is het niet best nee. Hopelijk wordt dat de komende maanden wat beter als alle "noobs" het spel weer beu zijn. Forza 7 bewijst dat er wel degelijk goed te racen valt met randoms. Maar ja, daar heb je wel die ranks dus ze moeten idd wel die ranked adventures fixen zodat je op een gegeven moment aan mensen gekoppeld gaat worden van jouw niveau.

Voor de rest, tja. SP gedeelte kan mij op de een of andere manier ook niet zo veel meer boeien, helaas. Ik blijf het wel spelen want ben nog niet klaar, gewoon wat eventjes doen en dan toch maar weer online.
Mensen van mijn niveau is al lastig aangezien ik bijna elke keer 1 van de laatste ben. Als je 2de ligt en de nummer 3 ramt je zo hard dat je direct uit de race ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:59
DutchOwnage schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 09:55:
[...]

Is dat sinds kort dan dat er clean geraced wordt in de random servers in Forza 7? Ik kijk namelijk altijd Super GT op Youtube en die laat wel wat anders zien. Nu kan dat ook een deel van het concept zijn natuurlijk.

Als ik zijn laatste F7 vid check 3:33 :D :

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@Beakzz je speelt in de verkeerde lobbies. In de GoT league, spelen we exclusief zonder elkaar te raken. En als het wel gebeurt, is het per definitie plek teruggeven en anders kans op DQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:06
Beakzz schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:06:
[...]

Is dat sinds kort dan dat er clean geraced wordt in de random servers in Forza 7? Ik kijk namelijk altijd Super GT op Youtube en die laat wel wat anders zien. Nu kan dat ook een deel van het concept zijn natuurlijk.

Als ik zijn laatste F7 vid check :D :

[YouTube: Forza 7: Shameful Ramming Attempts]
Die gast pikt natuurlijk z'n beste clips voor zulke video's, zeker waar 99% van die 'rammers' de mensen achteraan zijn of al op een rondje worden gezet, bijzonder vind ik dat echt niet.

Je hebt er altijd eentje tussen zitten, iemand die voor de lol wat raced of het gewoon niet meer boeit omdat hij zoveel trager is, gros van de rammers lijken op dit moment toch naar FH4 te zijn gegaan, FM7 lijkt inderdaad stukje toegankelijker op het moment.

Adventure mode in FH4 moet je gewoon niet random doen, bashfest.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 15-10-2018 12:12 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
MAX3400 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:08:
@Beakzz je speelt in de verkeerde lobbies. In de GoT league, spelen we exclusief zonder elkaar te raken. En als het wel gebeurt, is het per definitie plek teruggeven en anders kans op DQ.
Nee we hebben het over random servers. Ik snap dat geregelde races goed kunnen zijn. Denk dat alleen Iracing en GT sports dat redelijk voor elkaar hebben nu (al is die laatste ook niet heilig).
SinergyX schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 12:11:
[...]

Die gast pikt natuurlijk z'n beste clips voor zulke video's, zeker waar 99% van die 'rammers' de mensen achteraan zijn of al op een rondje worden gezet, bijzonder vind ik dat echt niet.

Je hebt er altijd eentje tussen zitten, iemand die voor de lol wat raced of het gewoon niet meer boeit omdat hij zoveel trager is, gros van de rammers lijken op dit moment toch naar FH4 te zijn gegaan, FM7 lijkt inderdaad stukje toegankelijker op het moment.
Ja snap ik, maar het viel me gewoon op dat hij vooral F7 laat zien als "rammfest" en in veel mindere mate GT sport. Naja ik vind hem erg vermakelijk dus hij kiest goed :+

[ Voor 42% gewijzigd door Beakzz op 15-10-2018 12:13 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
Wat blijft FH4 toch een heerlijke game.
Inmiddels alle events gedaan, en nu aan het sparen voor het laatste huis (10Mil.)
Onlangs het kasteel van 15Mil gekocht :D

Langzaamaan ook maar aan het spelen met de foto-modus, en ik moet zeggen dat onderstaande goed gelukt zijn O+
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fh4/photo/69389685-13da-4868-9e19-3f73909309a7

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fh4/photo/2be1206c-61ec-47eb-875a-c1b92c2113ab

[ Voor 13% gewijzigd door DutchCrownNL op 15-10-2018 14:43 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:26
Die laatste is echt top :9~

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
@DutchCrownNL gave foto's! Net zoals de andere foto's die hier gepost worden natuurkijk :)

Wat ik wel knap vind is dat je het tuinlampje hebt heel gelaten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
timmie271 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:20:
@DutchCrownNL gave foto's! Net zoals de andere foto's die hier gepost worden natuurkijk :)

Wat ik wel knap vind is dat je het tuinlampje hebt heel gelaten :+
Haha, was niet heel moeilijk hoor.
Was erg vroeg voor de Forzathon Live, dus reed op het gemakje achteruit :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
DutchCrownNL schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:22:
[...]

Haha, was niet heel moeilijk hoor.
Was erg vroeg voor de Forzathon Live, dus reed op het gemakje achteruit :P
Het mooie bij die forzathon's vind ik wel dat mensen vaak de auto's netjes proberen te parkeren op een parkeerplaats of bij een huis :P

Gelukkig is het maar een lampje die je voor 1.50 euro bij de action kan halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
timmie271 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:24:
[...]

Het mooie bij die forzathon's vind ik wel dat mensen vaak de auto's netjes proberen te parkeren op een parkeerplaats of bij een huis :P

Gelukkig is het maar een lampje die je voor 1.50 euro bij de action kan halen :+
Haha ja klopt, soms kom ik aanrijden en moet ik zoeken naar een plaatsje _O-

Overigens kan een Forzathon in je eentje ook erg lastig zijn kwam ik achter vanmorgen..
Heb het tot ronde 2 gehaald maar toen was de tijd op..
Begon de sessie met 5 mensen, toen alleen, en toen de tijd om was zaten er weer 10 in 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
DutchCrownNL schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:26:
[...]

Haha ja klopt, soms kom ik aanrijden en moet ik zoeken naar een plaatsje _O-

Overigens kan een Forzathon in je eentje ook erg lastig zijn kwam ik achter vanmorgen..
Heb het tot ronde 2 gehaald maar toen was de tijd op..
Begon de sessie met 5 mensen, toen alleen, en toen de tijd om was zaten er weer 10 in 7(8)7
Heb het een keer samen met @Beakzz gedaan (meer mensen waren er niet op de grote vriend wodka na) en toen kwamen we 6 seconden tekort op het eind. Maar ja @Opuske zat dan ook nog 10km verderop en was te lui om te fast-travellen :') _O-

[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 15-10-2018 15:29 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Opuske
  • Laatst online: 18-09 18:14
timmie271 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 15:28:
[...]

Heb het een keer samen met @Beakzz gedaan (meer mensen waren er niet op de grote vriend wodka na) en toen kwamen we 6 seconden tekort op het eind. Maar ja @Opuske zat dan ook nog 10km verderop en was te lui om te fast-travellen :') _O-
Ow ja die ene keer kan ik me nog wel herinneren haha. Ik kwam nog wel op tijd om net een paar puntjes ervij te doen maar het was te laat. 😀😂🤣

Ondertussen is het toch al een paar keer gelukt om met 4 of 5 man in een convoy een ranked te joinen en natuurlijk altijd gewonnen dan. Ritje daarna alleen met randoms en dan verlies je gelijk een pak punten door die idioten.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 06:33
Hoofddoel van Forza is toch gewoon alle events doen? En unlocken van auto's en huizen. Speel zelf vooral de events (solo).
En soms unranked adventure, ranked staat unvailable iemand idee waarom?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
CallmeGod schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:04:
Hoofddoel van Forza is toch gewoon alle events doen? En unlocken van auto's en huizen. Speel zelf vooral de events (solo).
En soms unranked adventure, ranked staat unvailable iemand idee waarom?
In principe staat het daar voor een deel voor. Verder staat het voor een boel fun hebben met anderen :)

Je moet level 3 zijn in adventures om ranked te kunnen unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 06:33
timmie271 schreef op maandag 15 oktober 2018 @ 16:34:
[...]

In principe staat het daar voor een deel voor. Verder staat het voor een boel fun hebben met anderen :)

Je moet level 3 zijn in adventures om ranked te kunnen unlocken.
Ah op die manier .thnx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Nu online
Ik kreeg net van Xbox live een code voor de McLaren Senna omdat ik de demo heb gespeeld :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Earzz
Net een redeem code gekregen voor de McLaren Senna omdat ik de demo heb gespeeld. Toch lullig voor de mensen die 'm al hadden gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkaz
  • Laatst online: 21-09 23:35

Melkaz

Melkazar

Same hier, net de android Xbox app geopend en onder messages staat de code. Ik heb de demo overigens op de PC gespeeld.

Ik had toevallig de Senna nog opgezocht op de marketplace maar vond hem net te duur eergisteren. Mooi :D

PSN: Melkazar | Steam: Melkaz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:09

SomerenV

It's something!

Earzz schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 08:20:
Toch lullig voor de mensen die 'm al hadden gekocht.
Ja, beetje mosterd na de maaltijd deze code :+ Hij kon overigens niet opboksen tegen m'n Regera RS dus had hem weer verkocht.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Gisteren in mijn eentje een forzathon live event gedaan. Tot mijn verbazing kwam ik nog tot 3e ronde maar had nog 20 seconde dus dat werd hem niet. Maar vind nog steeds leuk om te doen zo af en toe. Met mn rally spec tvr speed 12. Ding gaat als een malle op elk terrein!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
v8power67 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:45:
Gisteren in mijn eentje een forzathon live event gedaan. Tot mijn verbazing kwam ik nog tot 3e ronde maar had nog 20 seconde dus dat werd hem niet. Maar vind nog steeds leuk om te doen zo af en toe. Met mn rally spec tvr speed 12. Ding gaat als een malle op elk terrein!
Sommige zijn best goed te doen, ik had geluk met speed, jump en skill (air), maar denk met een drift, traject-speed het stukje moeilijker wordt :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 11:49:
[...]

Sommige zijn best goed te doen, ik had geluk met speed, jump en skill (air), maar denk met een drift, traject-speed het stukje moeilijker wordt :P
Had een speed zone en een drift zone. Maar gelukkig kan mn tvr beide goed :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• m.Tamaaa
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 02-06-2023
heerlijk spel dit. het is gewoon een bijna perfecte racegame. Map is erg klein eerlijk gezegd maar zit bomvol content. We missen alleen nog custom tracks maken maar blijkbaar komt dat bij de tweede grote update dus ik kan niet klagen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
Het zou toch ook wel tof zijn als er een paar echte circuits in zouden zitten.
En ja ik weet dat FM7 bestaat.

[ Voor 17% gewijzigd door Joshua... op 16-10-2018 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pana
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:25
Hmm, ook de demo gespeeld maar geen code. Jammer :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Pana schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 12:46:
Hmm, ook de demo gespeeld maar geen code. Jammer :-(
Komt misschien nog, ik kreeg pas rond 12:15 een Xbox Live bericht, terwijl de eerste meldingen hier van 8:20 zijn. Ik zou nog even wachten met zelf de Senna kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pana
MartijnS72 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:21:
[...]

Komt misschien nog, ik kreeg pas rond 12:15 een Xbox Live bericht, terwijl de eerste meldingen hier van 8:20 zijn. Ik zou nog even wachten met zelf de Senna kopen.
Ik herinner me net: had em gedownload maar niet gespeeld omdat ik steeds vastliep op de "you need to be signed in to proceed" error terwijl ik wel degelijk ingelogd was. Tegen dat ik het opgelost had, had ik het volledige spel al met de gamepass.

Ik vrees er dus voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Hier ook net binnen gekregen de code. Die kon mooi in de garage staan om stof te happen als ik geen behoefte hem om hem te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
Ik heb hem ook net gekregen :D Free == free :D

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
timmie271 schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 14:57:
Hier ook net binnen gekregen de code. Die kon mooi in de garage staan om stof te happen als ik geen behoefte hem om hem te pakken :)
Zojuist is bevestigd dat je voor de komende dlc archievements 200 uur online moet gamen met Xbox live vrienden dus die ga je nog genoeg gebruiken :+

Auto stond nog op mijn verlanglijstje dus die pimpen we vanavond even O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Pana schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 13:32:
[...]

Ik herinner me net: had em gedownload maar niet gespeeld omdat ik steeds vastliep op de "you need to be signed in to proceed" error terwijl ik wel degelijk ingelogd was. Tegen dat ik het opgelost had, had ik het volledige spel al met de gamepass.

Ik vrees er dus voor.
Je mag die van mij. Stuur maar een DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Damn nooit de demo gespeeld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Nu online
Beakzz schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 15:49:
[...]

Zojuist is bevestigd dat je voor de komende dlc archievements 200 uur online moet gamen met Xbox live vrienden dus die ga je nog genoeg gebruiken :+
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Clownface :D

Het is dus niet waar,maar we zijn hem kwijt in FH4 sinds hij alle archievements heeft

[ Voor 26% gewijzigd door Beakzz op 16-10-2018 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Nu online
Beakzz schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:31:
[...]

Het is dus niet waar,maar we zijn hem kwijt in FH4 sinds hij alle archievements heeft
Lol, dan is het goed :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
720s nu ook gratis voor iedereen bij je messages. Had ik al, maar aangezien het 1 van mijn favo auto’s is wil ik er wel 2 hebben :)

Tenminste er staat voor het aanschaffen van FH4 dus...

[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 17-10-2018 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-07 10:21
Beakzz schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 01:52:
720s nu ook gratis voor iedereen bij je messages. Had ik al, maar aangezien het 1 van mijn favo auto’s is wil ik er wel 2 hebben :)

Yes! Geen verkeerde auto om te krijgen :)
Ook kan je weer een trui afvinken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26

Na de Senna nu dus ook de 720S gratis? De 720S heb ik al, de Senna was een aangename verrassing. :)

/edit: Ik heb nog geen message ontvangen. Maar speel 'm ook via Gamepass dus heb 'm niet officieel aangeschaft.

[ Voor 12% gewijzigd door Rivanov op 17-10-2018 10:12 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:49

Toch nog een nadeel als je hem via de Gamepass speelt.. Helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
rscheper schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 10:12:
[...]

Toch nog een nadeel als je hem via de Gamepass speelt.. Helaas..
Ah daar had ik geen erg in inderdaad dus toch niet voor iedereen :/ Maar ja je speelt de game cheap als er meer dingen voor je in de gamepass zitten :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Toch maar de gamepass Ultimate edition upgrade gedaan van 45 euro. Heb me genoeg vermaakt ermee dat ze het verdienen. Ben nu dus totaal 55 euro kwijt tot op heden met gamepass erbij.
Plus krijg nu extra geld en autos enz. Dus ja ben weer voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pana
Froggle schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 16:52:
[...]

Je mag die van mij. Stuur maar een DM.
Niet meer nodig, blijkbaar was de download opzich al genoeg en heb ik uiteindelijk de code toch binnengekregen.
Toch bedankt voor het aanbod!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Mocht nog iemand 'm willen. Ik heb 'm nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Froggle schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 11:44:
Mocht nog iemand 'm willen. Ik heb 'm nog!
De Senna? Graag :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:38
Edit: Nvm, al gevonden

[ Voor 91% gewijzigd door DonRoger op 17-10-2018 14:14 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JamoZ
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 30-03-2024
Breng meer tijd door in de fotomode dan met het spelen van het spel :P

Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fh4/photo/e771a377-e73b-4247-ae5f-501b7acffe92
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fh4/photo/376d93a8-3c49-4d58-898d-7acc0366b539
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fh4/photo/aad69c1a-fb09-4832-af3a-a0ff9a9e781b
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fh4/photo/7ac962a0-a06c-4689-b35c-730a040b98a2
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fh4/photo/52fe23bb-be50-41a4-bee8-bbffafcbbc6e
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fh4/photo/01d27eb2-0f2e-4f2f-b023-3ae31aec1157
Afbeeldingslocatie: https://gallery.services.forzamotorsport.net/fh4/photo/b315dfc8-6b17-480b-99e3-f97ee922524d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:26
Prachtige foto's @JamoZ !

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:56

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Fijne game hoor, heb me al een aantal dagen prima vermaakt. Omgeving is erg gaaf.

@timmie271 of @MAX3400 Zouden jullie mijn Gamertag (Biggmans) in de TS willen opnemen?

Wie gaat er trouwens over de Tweakers club voor Forza Horizon 4?

HENG HENG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Spacecowboy schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 07:56:
Wie gaat er trouwens over de Tweakers club voor Forza Horizon 4?
Een of andere vaag persoon die reageert als je timmie271 tag :Y)

Starttopic aanpassen gaat wat lastig op mn telefoon :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Beakzz schreef op dinsdag 16 oktober 2018 @ 17:31:
[...]

Tja. Iets met de backlog blijft groot. Vermaak me op dit moment met halo 5 solo legendary. Maar zal in het weekend wel weer wat meeracen :)

En mocht er zoiets echt in komen. Helemaal prima dan blijf ik het net zo lang spelen tot ik die achievements heb d:)b

edit: whoeps begin al te dubbelposten op deze ochtend.... :O

[ Voor 7% gewijzigd door timmie271 op 18-10-2018 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ben blij dat de winter afgelopen is vanmiddag.
Kan ik weer verder met de game afronden. Sommige van die story missies ben je echt in het nadeel door de sneeuw. Hierdoor is 3 sterren soms onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
JamoZ schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 01:24:
Breng meer tijd door in de fotomode dan met het spelen van het spel :P

[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Just wow! Zeer mooie foto's inderdaad. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

JSchut schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:24:
Ben blij dat de winter afgelopen is vanmiddag.
Kan ik weer verder met de game afronden. Sommige van die story missies ben je echt in het nadeel door de sneeuw. Hierdoor is 3 sterren soms onmogelijk.
Idd, sommige drift chapters zijn niet haalbaar.
Je zou denken minder grip is goed bij driften, maar ik haal de afstand simpelweg niet door tijdgebrek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Dat probleem heb ik ook met de driftzones. Ik vind de driftzones al moeilijk om 3 sterren mee te halen, de offroad driftzones hebben zon small weggetje waar je uberhaupt punten haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Heb genoten van de sneeuw, vond het echt heerlijk om in een B of C class rwd te racen, spiegel aan spiegel spelen met grip. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ben helemaal fan van die Alumi Craft Buggy, destruction bonus model, road kan dat ding weinig maar als je dat ding op 3 wielen gooit, heb je nog een semi-drift wagen ook :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
kevlar01 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:57:
[...]

Je zou denken minder grip is goed bij driften, maar ik haal de afstand simpelweg niet door tijdgebrek.
Ik heb juist alle drift chapters opzettelijk nu in het winter seizoen gedaan. Ze zijn echt mogelijk, slechts een chapter moest ik 3 keer proberen door tijdgebrek, of beter gezegd door het van de weg spinnen in een van de laatste bochten. (Ik ben niet echt goed in driften - of omdat ik driften niet echt leuk vind, moet ik misschien beter mijn best doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
kevlar01 schreef op donderdag 18 oktober 2018 @ 10:57:
[...]

Serieus? Ik ben echt heel slecht in driften (Forza is de eerste game waar ik bij drift) en ik haalde het echt makkelijk. Zodra hij de 3e keer tegen je praat heb je 3 sterren (bij de moeilijkste volgens mij 350K) en daarna kan je gewoon alles afsnijden en normaal rijden tot de finish om op tijd te zijn.
Pagina: 1 ... 18 ... 46 Laatste