Beakzz schreef op zaterdag 13 oktober 2018 @ 12:39:
Die challenges mogen van mij wel wat meer een challenge worden en dan met een wat leukere beloning. De meeste haal ik per ongeluk nu tijdens het spelen.
Behalve die nieuwe autumn serie dat je met een classic musscle in de sneeuw tegen highly skilled ai moet racen. Niet bij te houden die gasten

Winter serie, bedoel je denk ik

Net geprobeerd, maar vooralsnog lijkt de grootste uitdaging een game te vinden... Beetje vaag systeem hoor, eerst wachten tot de volgende event, en als die tijd er dan is dan gaat hij dan weer 5 minuten matchmaking doen of zo om uiteindelijk te melden dat er niet genoeg spelers zijn.
Maar als het net zo gaat als de reguliere solo variant van die race dan heb ik daar juist weer geen problemen mee, net met twee vingers in mijn neus van expert drivatars gewonnen met een awd torana a9x (kan me voorstellen dat het lastiger is als je de auto rwd laat

)
En dat is het natuurlijk he, wat voor de een te simpel is kan voor een ander een onoverkomelijke uitdaging zijn. Daar moeten ze een beetje een gouden middenweg in zien te vinden, maar als je nogal goed kan rijden dan heb je kans dat de meeste uitdagingen niet zo uitdagend zijn.
Wellicht zou het wel leuk zijn als ze dan wat meer variatie boden... Een paar challenges die de meeste mensen wel kunnen halen, en dan een of twee waar de echte racefans hun tanden op stuk kunnen bijten.
edit: Ok, nu wel gelukt om het seasonal event te rijden, maar alsnog alles met gemak zoek gereden. Mijn punt dus, ik heb geen enkel probleem met dat event, terwijl ik jou bij die circuit race laatst waar jij met Dave in gevecht was niet bij hield
Trouwens, ik ben inderdaad ook 2 a 3 miljoen kwijt in die 7 miljoen challenge
Moet maar gewoon even in de duinen gaan springen tot ik hem heb denk ik.
[
Voor 11% gewijzigd door
Finraziel op 13-10-2018 14:18
]