Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
MAX3400 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:25:
[...]

:X Mijn totale winnings in-game zijn al tegen de 40 miljoen incl wheelspins. Van de week op 9 laps Goliath ook al 350K afgetikt in anderhalf uur.

Speel je dusdanig anders/weinig dat je pas 4 ton hebt?
Dat is ook een achievements noob met teveel tijd die net begonnen is, omdat ie nu toch tijd over heeft :P
Klopt toch wel deze omschrijving @uchiha tijntje >:)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:55
MAX3400 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:25:
[...]

:X Mijn totale winnings in-game zijn al tegen de 40 miljoen incl wheelspins. Van de week op 9 laps Goliath ook al 350K afgetikt in anderhalf uur.

Speel je dusdanig anders/weinig dat je pas 4 ton hebt?
Ik heb er denk ik nu 4 uur in zitten ofzo? :P En ben voornamelijk bezig om in mijn Impreza bordjes aan het hunten _/-\o_
timmie271 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:35:
[...]

Dat is ook een achievements noob met teveel tijd die net begonnen is, omdat ie nu toch tijd over heeft :P
Klopt toch wel deze omschrijving @uchiha tijntje >:)
Ga jij nu nog maar lekker 360 games spelen voor de completion ratio ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:52:
[...]

Ik heb er denk ik nu 4 uur in zitten ofzo? :P En ben voornamelijk bezig om in mijn Impreza bordjes aan het hunten _/-\o_

[...]

Ga jij nu nog maar lekker 360 games spelen voor de completion ratio ;)
Ik ben anders toch echt bezig met FM5 op 100% te zetten hoor :+
Enne FH4 staat hier al op 100%.... tenminste los van die bugged achievement..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
timmie271 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:55:
[...]

Ik ben anders toch echt bezig met FM5 op 100% te zetten hoor :+
Enne FH4 staat hier al op 100%.... tenminste los van die bugged achievement..
FH4? Bedoel je niet FH3?...……..

En bugged achievement? Grrrr….

Jeez, zeggen ze dat ik teveel tijd heb... 2 dagen en 9 uur sinds release _/-\o_

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-10-2018 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:35

JSchut

.....

Nu ook begonnen met wat actiever hunten op bordjes en wegen.

Voorheen roste ik overal gewoon langs maar nu ga ik er meer op af als ik wat zie op m'n minimap.

Eens kijken of ik van het weekend tijd heb om het af te ronden.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:56

koelebobes

Wen BTC €100K

Vanmorgen speciaal voor de Rally ritten een Hoonigan Ford Focus gekocht en wat een heerlijk ding ik heb alleen de topspeed verhoogd en de acceleratie verlaagd. Rijd perfect alleen nog wat meer downforce en dan kan ik ze wel winnen denk ik.

Gisteren de One X aangesloten en ik moet zeggen WOW! , Ik wist niet wat ik kon verwachten maar de kleuren zijn zoveel mooier en het beeld is veel scherper en smoother. Echt een top aankoop en nu zo veel meer zin in het spel.

BTC €94.837,08

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:55:
[...]

FH4? Bedoel je niet FH3?...……..

En bugged achievement? Grrrr….

Jeez, zeggen ze dat ik teveel tijd heb... 2 dagen en 9 uur sinds release _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/0KZpcAx.png

Nee hoor :P

Die bugged achievement komt door de barn finds die soms wel en soms niet goed geteld worden... @MAX3400 heeft de achievement namelijk wel gewoon gekregen

Speel overigens sinds de maandag om het wat erger te maken :)

[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 10-10-2018 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Volgens mij is die bij mij ook dus bugged. Want heb er 2 gevonden en staat nog maar op 6%. Wat eigenlijk dus op 12 ofzo moest staan.

Ik neem aan vorige week maandag ;)

[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-10-2018 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:01:
Volgens mij is die bij mij ook dus bugged. Want heb er 2 gevonden en staat nog maar op 6%. Wat eigenlijk dus op 12 ofzo moest staan.

Ik neem aan vorige week maandag ;)
Hopelijk blijft het bij maximaal 2 stuks voor je aangezien het dan later makkelijk op te lossen is via de barn finds in de expansions (ervan uitgaan dat die erin gaan komen natuurlijk) en anders moeten ze het maar op een andere manier oplossen.

Vorige week maandag idd. Maar daarentegen wel 2 avondjes aan Halo besteed :P

[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 10-10-2018 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 12:59
Kan iemand mij het nut van het hele club gebeuren uitleggen trouwens? Probeerde vannacht met Gamermuscle (Youtube streamer) een paar races op te zetten, maar uiteindelijk kwam het er nog op neer dat hij een select groepje moest opnemen in zijn vriendenlijst om hem hoe dan ook in game te kunnen vinden. Het zou juist zo makkelijk zijn als je leden van een club makkelijk kan joinen zonder dat je ze in je vriendengroep hoeft op te nemen. Mis ik iets?

En ook in de GOT club merk ik dat er nog een heel deel van de leden geen idee hebben wat de rest van de club aan het doen is en de opties in de club tab stellen ook niets voor. Het lijkt er op dat het helemaal bedacht is voor kleine vriendengroepen in plaats van een streamer of forum/site club?

En om zijn club te joinen moest ik ook GOT leaven. Nu snap ik dat je niet 2 clubs tegelijk kan hebben, maar een optie om je actieve club te kiezen zonder de andere te leaven zou wel wat handiger zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door Beakzz op 10-10-2018 13:19 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 09:06
search gamertag -> invite to game, convoy opzetten en klaar?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35
timmie271 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 13:00:
[...]

[Afbeelding]

Nee hoor :P

Die bugged achievement komt door de barn finds die soms wel en soms niet goed geteld worden... @MAX3400 heeft de achievement namelijk wel gewoon gekregen

Speel overigens sinds de maandag om het wat erger te maken :)
Draai mijn TA overzicht eens uit? :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:46:
[...]

Draai mijn TA overzicht eens uit? :+
Als ik thuis ben gekomen en mijn rijbewijs heb aangevraagd zal ik jou FH voortgang hier plaatsen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
timmie271 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 14:49:
[...]

Als ik thuis ben gekomen en mijn rijbewijs heb aangevraagd zal ik jou FH voortgang hier plaatsen :P
Oh wacht... https://www.trueachieveme...tinct=true&gamerid=472003

En nee, ik ben niet verslaafd!!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ik heb alleen FM2, FM4 en FH2 x360 versie niet gespeeld. Verder heb ik ze allemaal :) loop dus maar 500 gamerscore op je achter :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hmm, ik denk laat ik eens kijken of ik niet mijn standaard versie die ik bij de One X kreeg kan upgraden naar ultimate... Jaha, dat kan wel, voor 50 ballen -O-
Vind ik toch wel een beetje aan de prijs zeg, hoopte toch wat minder aangezien het verschil in prijs tussen de standaard versie en de ultimate versie in de store maar 30 euro is. Dan maar wachten of hij eens in de sale gaat.

edit: Overigens ondanks dat ik in mijn laatste posts een beetje aan het 'zeuren' ben geniet ik wel heel erg van de game, anders zou ik ook niet overwegen om te upgraden naar ultimate :P vooral met de multiplayer sessies afgelopen avonden wordt de game bijzonder vermakelijk.

[ Voor 26% gewijzigd door Finraziel op 10-10-2018 15:56 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Finraziel schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 15:02:
Hmm, ik denk laat ik eens kijken of ik niet mijn standaard versie die ik bij de One X kreeg kan upgraden naar ultimate... Jaha, dat kan wel, voor 50 ballen -O-
Vind ik toch wel een beetje aan de prijs zeg, hoopte toch wat minder aangezien het verschil in prijs tussen de standaard versie en de ultimate versie in de store maar 30 euro is. Dan maar wachten of hij eens in de sale gaat.

edit: Overigens ondanks dat ik in mijn laatste posts een beetje aan het 'zeuren' ben geniet ik wel heel erg van de game, anders zou ik ook niet overwegen om te upgraden naar ultimate :P vooral met de multiplayer sessies afgelopen avonden wordt de game bijzonder vermakelijk.
Uiteindelijk aangeschaft voor 40 ballen door de 10 korting van gamepass en een 50 dollar US giftcard te kopen voor 43 euro nog wattes :) Maar had er wel gelijk plezier van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sk313t0r
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-08 12:02
Zijn er meer mensen die niet op Horizon Live komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:32
Mavi86 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:33:
ik speel ook sinds vrijdag! gratis kunnen bemachtigen via de gamepass. Erg vermakelijke game :)

Ik heb met nooit verdiept in dat rewards gebeuren maar net even gekeken op Rewards.forzamotorsport.net en zag daar 750.000 credits staan verdeeld over meerdere forza games haha.

Is dat Forza hub nou hetzelfde als Rewards.forzamotorsport.net ?
Dat is idd hetzelfde :)

@MAX3400 Als die 1,4M klopt zou dat heel lekker zijn aangezien ik nog ongeveer 16M nodig heb voor die 2 kastelen :+

[ Voor 11% gewijzigd door skreppiedoe op 10-10-2018 17:47 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Ik heb het gehad met dit spel.

Ik reed daarnet een seasonal event kampioenschap op Expert mode. Kei trots dat ik 1ste geëindigd was waardoor ik wheelspin + super wheel spin kreeg.

Ik draai bij die super wheel spin. Een broek, t-shirt en nen happy dance.

Flikker toch op met dieje zever. Man man. Is dit spel gemaakt voor kleuters ofwa?

[ Voor 6% gewijzigd door Scifo83 op 10-10-2018 18:26 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:17
Scifo83 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:25:

Ik reed daarnet een seasonal event kampioenschap op Expert mode. Kei trots dat ik 1ste geëindigd was waardoor ik wheelspin + super wheel spin kreeg.

Flikker toch op met dieje zever. Man man. Is dit spel gemaakt voor kleuters ofwa?
Je speelt dit toch hopelijk niet hoofdzakelijk voor de wheelspins he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Scifo83 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:25:

Begin dit ook steeds meer zo te ervaren idd.
Kon eerst nog wel eroverheen kijken maar je verdiend steeds lastiger wheelspins en krijg denk zonder overdrijven 90% van de tijd onzin die ik niet gebruik.
Begin me nu echt soms boos te maken erover.
Zie je allemaal bedragen en autos die je wilt en eindigt altijd op die onzin.
Plus dacht heb nu onderhand al die kleding en achterlijke dansjes wel unlocked maar helaas zit niet eens in de buurt...
Alexknl schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 18:33:
[...]

Je speelt dit toch hopelijk niet hoofdzakelijk voor de wheelspins he :P
Gezien de payout echt wel heel matig is in de game zijn de wheelspins meer dan nodig. En als je dan zoveel onzin krijgt die je niet gebruikt...

[ Voor 15% gewijzigd door v8power67 op 10-10-2018 18:34 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Ik vind de game nog steed een goede aankoop , offline een genot om te spelen.

Het kan aan mij liggen mij maar ik vind het online gedeelte nogal ruk, gister een festival gehost en met een gezelige mede tweaker leuke races gespeeld maar de gameplay was ruk,

Verschillende voertuigklasses door-elkaar heen terwijl die goed was geselecteerd ?
En bij de voertuigen selectie , (niet iedereen bezit alle classes) , dan krijgt je de auto van de host uit de vorige festival ?
En collision off , hosten ?, ik kan het niet vinden .
En waarom is elke evenment is teambased , en waarom kan ik met sommige rivals alle classes selecteren ?

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Hier krijg ik overigens niet zoveel toeters en kleding meer maar dat zal wel aan mij liggen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Hmmm, kreeg een update voor mijn kiezen.. Eerst van 300 MB. Nu 61 GB... ik gok dat hij hem volledig opnieuw download... Iemand anders dit issue?

Verder boeien die wheelspin dingen mij niet. Ik heb de hoonigan Ford Focus. What else do you want more? :)

Verder heb ik nooit de behoefte om in veel verschillende typen autos te spelen. Ik denk dat ik Forza Horizon 3 met circa 6 main autos heb uitgespeeld :P

[ Voor 48% gewijzigd door uchiha tijntje op 10-10-2018 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 11:38
Ik heb tot nu toe juist veel geluk met de wheelspins. Gister een mooie ferrari en verder al heel wat credits :)

www.mariovisser.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
uchiha tijntje schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 19:07:
Hmmm, kreeg een update voor mijn kiezen.. Eerst van 300 MB. Nu 61 GB... ik gok dat hij hem volledig opnieuw download... Iemand anders dit issue?

Verder boeien die wheelspin dingen mij niet. Ik heb de hoonigan Ford Focus. What else do you want more? :)

Verder heb ik nooit de behoefte om in veel verschillende typen autos te spelen. Ik denk dat ik Forza Horizon 3 met circa 6 main autos heb uitgespeeld :P
Hmm, kreeg net een foutmelding bij het opstarten van FH4, iets met netwerkapparaat..

Maar inderdaad, hier ook een update van 343,40MB op de One X.
Game start nu wel op, en geen 2e “update” beschikbaar.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:32
Hmmz, vanavond lijkt FH4 er geen zin in te hebben op de One X. De eerste twee keer wilde het spel niet eens opstarten en na een herstart van de console: freeze + crasg na zo'n 10 minuten. :S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
@Yonix al een cold boot gegeven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Nu lijkt alles weer te werken, zoals het hoort. 🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zat net ff met laptop op de accu te spelen ipv aan de netsnoer. Paar keer gezeik dat er te weinig resources waren (ivm lagere prioriteiten voor batterij duur), krijg je een pop-up en freezed je auto (letterlijk) in een race. Na het wegklikken sta je met 0 km/u stil en mag je weer opnieuw optrekken. Dafuq :/ Iemand een oplossing voor? Snoer elke keer pakken op de bank is beetje overkill :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
@possimpible hoe speel je anders dan? Kan je niet beter game-streamen? Ik doe dat wel regelmatig met de laptop; zelfs over de WiFi heb ik naar mijn Xbox maar 20Mbit nodig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
Release notes anyone?
Release Notes

Current Release Notes: October 10th, 2018

Cross-Platform

General stability improvements

Changed the Titan FE Rivals Event to a regular Titan with an Upgrade Preset so non-VIPs can play it.

Fix for stall when connecting to a multiplayer session.

Fix for traffic sometimes not respawning after exiting an event sign-up in Horizon Life or after completing a Horizon Story.

Fix for Creative Hub data when accessed from Leaderboards.

Fix for crash during the rewards flow after completing a Horizon Story.

Fix for race position changing sometimes when crossing the line in co-op.

Fix for Xbox Silver Accounts not defaulting to Horizon Solo, resulting in failure to connect to multiplayer servers.

Fix for #Forzathon Live cinematics disappearing after disconnection.

Updated chase camera on the Mercedes Unimog to improve visibility.

PC

Manual HDR option added. Note that some PC HDR users may find that their HDR setting becomes set to 'off' due to this update. They will need to toggle it back on using the manual setting.

Fix for HDR detection when multiple displays are connected.

Fix for user video settings being reset when graphics drivers are updated. Note that updating the driver just before running with this game update may still reset the video settings.

Minimum AMD graphics driver version updated to 18.9.3.

Fix for GPU crash after displaying the boot logo videos.

Improvements to video options auto-detection when running with a 4k monitor.

Fix for some cars parts appearing semi-transparent on AMD GPUs.

Fix for accelerator pedal not working on Thrustmaster T150 in some set-ups.

Xbox

Fix for displaying the fallback car when reaching the Dirt race series with only the initial install chunk installed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Forzathon Live stück? Nu al twee keer gebeurd dat ik na een meet up for Live na het aftellen opeens iedereen kwijt ben, maar het evenement wel gewoon doorgaat ... Niet mijn avond met FH ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:50:
@possimpible hoe speel je anders dan? Kan je niet beter game-streamen? Ik doe dat wel regelmatig met de laptop; zelfs over de WiFi heb ik naar mijn Xbox maar 20Mbit nodig.
Das idd een optie, heb het gewoon op de laptop staan, xbox heb ik al een tijd niet aan gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Yonix schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:03:
Forzathon Live stück? Nu al twee keer gebeurd dat ik na een meet up for Live na het aftellen opeens iedereen kwijt ben, maar het evenement wel gewoon doorgaat ... Niet mijn avond met FH ...
Geen idee; zo ff proberen. Sta ff te paffen totdat het 22:00 is.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 20:12
Sinds gisteren ook flink FH4 kunnen spelen, en ergens valt het me toch wat tegen. De voorgaande delen van Horizon heb ik niet gespeeld (op een demo van 1 na), maar van sommige elementen had ik toch wat meer verwacht/gehoopt. Ik vermaak me nu prima met het spel (net level 20) maar zal er geen honderden uren in stoppen denk ik. In het algemeen vind ik dat de wereld vrij dood aanvoelt, alles staat in het teken van het festival en verder gebeurt er niks in de wereld.
Jaren geleden heb ik veel Test Drive Unlimited gespeeld, en daar zaten een paar simpele elementen in die ik toch wel mis in FH4:
- Huizen kopen heeft nut want daar staan je auto's. Zin om even in je Viper te rijden? Dan moet je in je huidige auto naar je huis waar je die Viper hebt staan
- Nieuwe auto kopen? Op naar de merkdealer, daar rondkijken en een testrit maken
- Auto tunen? Op naar de tuner shop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binkie88
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:08
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:36:
Zat net ff met laptop op de accu te spelen ipv aan de netsnoer. Paar keer gezeik dat er te weinig resources waren (ivm lagere prioriteiten voor batterij duur), krijg je een pop-up en freezed je auto (letterlijk) in een race. Na het wegklikken sta je met 0 km/u stil en mag je weer opnieuw optrekken. Dafuq :/ Iemand een oplossing voor? Snoer elke keer pakken op de bank is beetje overkill :+
Als je laptop op de accu werkt schakelt die vaak over naar een energiebesparend profiel. Kijk anders even of je dit kan veranderen naar hoge prestaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 20:36:
Ik weet niet wat voor een GPU er in jouw laptop zit, maar Nvidia biedt de optie om de GPU @high performance te laten werken wanneer deze op de accu moet werken. Gaat wel ten koste van de accuduur natuurlijk. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
@Wekko306 op elk moment kan je toch in game naar het "algemeen menu", dan naar cars/garage en je auto laten bezorgen? Van mij mag je elke keer naar je huis rijden maar handig is anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wekko306 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 21:57:
Sinds gisteren ook flink FH4 kunnen spelen, en ergens valt het me toch wat tegen. De voorgaande delen van Horizon heb ik niet gespeeld (op een demo van 1 na), maar van sommige elementen had ik toch wat meer verwacht/gehoopt. Ik vermaak me nu prima met het spel (net level 20) maar zal er geen honderden uren in stoppen denk ik. In het algemeen vind ik dat de wereld vrij dood aanvoelt, alles staat in het teken van het festival en verder gebeurt er niks in de wereld.
Jaren geleden heb ik veel Test Drive Unlimited gespeeld, en daar zaten een paar simpele elementen in die ik toch wel mis in FH4:
- Huizen kopen heeft nut want daar staan je auto's. Zin om even in je Viper te rijden? Dan moet je in je huidige auto naar je huis waar je die Viper hebt staan
- Nieuwe auto kopen? Op naar de merkdealer, daar rondkijken en een testrit maken
- Auto tunen? Op naar de tuner shop.
TDU ging volgens mij meer om de ervaring van het rijden van allemaal exotische auto's op een exotische locatie... Horizon is toch wat meer op het racen (of andere activiteiten met je auto) gericht. En dan is het inderdaad alleen maar irritant als je niet op elk moment van auto kunt wisselen imho.

Wat betreft wheelspins en de rewards er uit, ja de kleding is dom maar ik krijg toch ook vaak genoeg geld of auto's. Wellicht als je niet zoveel speelt dat ik me voor kan stellen dat het irritanter wordt als het geluk even tegen zit, maar ik heb nu na een avondje in een party racen 34 wheelspins en daar toch aardig wat geld en een stel auto's uit gehaald. De kleding... ach, ja, ze hadden ook de kleding weg kunnen halen en de geldprijzen er in halveren, had hetzelfde effect gehad. Ik stoor me er niet meer aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
No wheel drive ...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oHZ3bnbh6693NJiJUZTf5fZf/medium.jpg
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik las wel dat de wagens in de formula drift carpack allemaal een skill perk hebben van 300K cr. Vanavond eens kijken want dat zou een easy 2,1M cr zijn. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@skreppiedoe er zijn andere wagens die een creditperk hebben. Sterker nog; die kan je oneindig kopen en "perken" waardoor je bankrekening rustig oploopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
MAX3400 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 07:17:
@skreppiedoe er zijn andere wagens die een creditperk hebben. Sterker nog; die kan je oneindig kopen en "perken" waardoor je bankrekening rustig oploopt.
Kan je ergens zien welke perks een wagen heeft? Dat heb ik nog nergens kunnen vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
skreppiedoe schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 07:20:
[...]

Kan je ergens zien welke perks een wagen heeft? Dat heb ik nog nergens kunnen vinden.
Niet dat ik weet... Tenzij een of andere grapjas op YT elke auto heeft vastgelegd maar nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 11:44
Zijn er mensen die FH4 nog op de "oude/originele" Xbox One spelen? Normaal speel ik beneden op de One X en dat loopt soepel. Gisteravond even boven op mijn oude Xbox One gespeeld. Spel hapert de hele tijd. Lijkt echt helemaal nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

wjsiebes schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 07:56:
Zijn er mensen die FH4 nog op de "oude/originele" Xbox One spelen? Normaal speel ik beneden op de One X en dat loopt soepel. Gisteravond even boven op mijn oude Xbox One gespeeld. Spel hapert de hele tijd. Lijkt echt helemaal nergens op.
Speel m ook op de originele One.
Qua framerate is het niet veel anders dan FH2 of FH3. Zal rond de 30 fps zitten denk ik op 1080p.
Denk dat als je beter gewend bent, je sneller het verschil ziet.

Hetzelfde gevoel als wanneer je van een 911 GT3 RS naar een BMW M3 stock gaat ofzo :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Gisteren met @exactor it wat geracet! Wat een toffe game is dit! Zeker omdat ik bijna alles van hem won. :+ Behalve 8 van de 10 races...

Ook meteen even de expansion VIP bundle gekocht. Zo'n game verdiend het om gesupport te worden bovenop de game pass. :) Wat een kwaliteit.

Deze week weer gewoon lekker raggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@uchiha tijntje dus na gister heb je meer dan 0.4M op de bank staan? :)

Het is wel tekenend, vind ik. De career lijkt toch aanzienlijk minder "leuk" te zijn voor een boel mensen. Dus online spelen met vrienden heeft in FH4 iets meer de overhand gekregen, lijkt het. Waar ik in FH3 nog best leuk offline kon spelen, zie ik die longevity niet meer in FH4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
MAX3400 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:52:

Het is wel tekenend, vind ik. De career lijkt toch aanzienlijk minder "leuk" te zijn voor een boel mensen. Dus online spelen met vrienden heeft in FH4 iets meer de overhand gekregen, lijkt het. Waar ik in FH3 nog best leuk offline kon spelen, zie ik die longevity niet meer in FH4.
Ik vermaak me ook prima offline. :) Maar een beetje samen door het geweldig mooie landschap raggen is ook ontzettend tof.

Met FH3 heb ik amper samen gereden omdat ik gewoonweg veel te laat instapte (paar maanden geleden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Hier ook voornamelijk offline. Wel af en toe even meeraggen in die uurlijkse events.

Inmiddels iets van 490 wegen gezien en 195 boards. Moet nog 5 influence boards maar daar kan ik (nog) niet bij.

Qua huizen moet ik het kasteel van 15 miljoen nog.

Ben nu een beetje begonnen met Skill Points sparen. Zit nu rond de 160. Zit daar een cap op?

Zou inderdaar wel lekker zijn als je ergens alle auto's kan zien waar een leuke credit reward opzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:53:
[...]

Ik vermaak me ook prima offline. :) Maar een beetje samen door het geweldig mooie landschap raggen is ook ontzettend tof.

Met FH3 heb ik amper samen gereden omdat ik gewoonweg veel te laat instapte (paar maanden geleden).
Je had gewoon mensen kunnen taggen en vragen of ze wat mee wilden racen :P
wjsiebes schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 07:56:
Om het nog erger te maken switch ik tussen de PC die op ultra staat met de oude Xbox :P het enige waar ik mij vooral aan erger is de lange laadtijden van de Xbox.. iets met SSD in de pc :)
MAX3400 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:52:

Je hoeft nu ook niet meer zo veel te doen voor die achievements (FH3 was 70 exhibitions met 3 races ieder doen, zit nu pas op 40 oud.)... dus ja dan maar online met andere kloten :) sterker nog ik ging gewoon 3 halo's tussendoor spelen ipv non stop FH4 zoals ik wel gedaan heb met FH3 8)7 en dan nog speel ik het spel uit in een week :+
JSchut schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 08:58:
Hier ook voornamelijk offline. Wel af en toe even meeraggen in die uurlijkse events.

Inmiddels iets van 490 wegen gezien en 195 boards. Moet nog 5 influence boards maar daar kan ik (nog) niet bij.

Qua huizen moet ik het kasteel van 15 miljoen nog.

Ben nu een beetje begonnen met Skill Points sparen. Zit nu rond de 160. Zit daar een cap op?

Zou inderdaar wel lekker zijn als je ergens alle auto's kan zien waar een leuke credit reward opzit.
Als je wat danger signs doet kun je die laatste bordjes ook pakken :)

Skills cap zit geloof ik op 999 skills.

Ik zou zeggen koop alle auto's en laat het ons weten :) Maar er zal vast wel weer iemand zijn die ze allemaal gaat laten zien voor de rest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
timmie271 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:01:
[...]

Je had gewoon mensen kunnen taggen en vragen of ze wat mee wilden racen :P
Met vreemden is het een stuk minder boeiend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:20:
[...]

Ik ben toch geen vreemde meer nadat je me hebt laten verhongeren in ROTTR :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
uchiha tijntje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:20:
[...]

Geloof dat @Cuqebaqer wel van cruisen met vreemden houdt? :+

Ach, de Ranked Teams ben ik ook gematched met randoms (en bijbehorende rijstijl) maar dan toch heb je soms best interessante races, alleen zonder directe chat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-09 07:47
Bij mij loopt het spel sinds de update van gisteren bij het beginscherm (na op 'a' gedrukt te hebben) vast om terug te gaan naar de desktop.

Alles geprobeerd, behalve deleten en opnieuw installeren. Ga ik dus ook maar doen.

win10, laatste update
2080ti

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• uchiha tijntje
timmie271 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:24:
[...]

Ik ben toch geen vreemde meer nadat je me hebt laten verhongeren in ROTTR :P
Hahaha, dat is waar. Samen rond een vuurkorf staan en wilde zwijnen neerschieten schept wel een band ja :P.

Trouwens, kun je ergens de Timeless soundtrack vinden van FH4? Toffe muziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@MariusV heb je de Xbox Game bar uitstaan? Heb je de laatste WHQL drivers? Heb je (tijdelijk) IPv6 uitstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
@MAX3400 yup, en gamemode ook.
Laatste drivers idd. IPv6 stond aan. Uitgezet, dan duurt het 3 tellen langer voordat de game crasht.

Is niet de memory leak issue( gebeurt ook direct na herstart). Spel deed het prima voor de laatste update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:28:
[...]

Hahaha, dat is waar. Samen rond een vuurkorf staan en wilde zwijnen neerschieten schept wel een band ja :P.

Trouwens, kun je ergens de Timeless soundtrack vinden van FH4? Toffe muziek :)
https://www.thenobeds.com...-soundtrack-list-revealed

Maar natuurlijk is die er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 09:01:
[...]
Als je wat danger signs doet kun je die laatste bordjes ook pakken :)
Skills cap zit geloof ik op 999 skills.
Ik zou zeggen koop alle auto's en laat het ons weten :) Maar er zal vast wel weer iemand zijn die ze allemaal gaat laten zien voor de rest.
Ik dacht je hebt XXX skill punten, dan als je een andere auto pakt kun je ze allemaal weer toewijzen, maar je moet ze dus cumulatief sparen? stel je stopt er 10 van 10 in 1 auto en je unlockt een 11e, dan wijzig je van auto: kun je er maar 1 toebedelen? Beetje cryptisch geformuleerd, sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:17
Ben nu een beetje de progressie kwijt van de campaign. Zit op dit moment nu in autumn en ik zit nu in de roster. De grote matches zoals Gauntlet, Colossus e.d. gedaan. Maar wat is nu eigenlijk verder de bedoeling? Heb de racing series ook al op level 10 en de season championships afgemaakt :). Campaign uitgespeeld of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariusV
@MAX3400 Spel net tussen de bedrijven door even opnieuw geïnstalleerd, werkt weer. Dank voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Kan iemand die de update van gisteren heeft even het versie nummer doorgeven? :)
Ik heb nu 1.197.396.2 - maar heb het gevoel dat dit niet de update van 10 oct. is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
razRDJ schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:47:
Ben nu een beetje de progressie kwijt van de campaign. Zit op dit moment nu in autumn en ik zit nu in de roster. De grote matches zoals Gauntlet, Colossus e.d. gedaan. Maar wat is nu eigenlijk verder de bedoeling? Heb de racing series ook al op level 10 en de season championships afgemaakt :). Campaign uitgespeeld of mis ik iets?
Missies voor je bedrijf, drift en Horizon story zie ik niet in je verhaal terug, maar thats about it denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:21:
[...]

Ik dacht je hebt XXX skill punten, dan als je een andere auto pakt kun je ze allemaal weer toewijzen, maar je moet ze dus cumulatief sparen? stel je stopt er 10 van 10 in 1 auto en je unlockt een 11e, dan wijzig je van auto: kun je er maar 1 toebedelen? Beetje cryptisch geformuleerd, sorry!
Nope skillpunten zijn los en oneindig. Je zal er dus veel moeten hebben als je meerdere auto's wilt maxen.
Eenmaal gebruikt is gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 11:21:
[...]

Je kunt ze inderdaad maar een keer toewijzen. Dit is wat mij betreft volkomen logisch aangezien je in FH3 het maar een keer hoefde toe te wijzen in het algemeen.... nu mag je dus tenminste wat doen voor je skillpoints.

Wees blij dat het cumulatief is en je het niet per auto los moet opsparen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
Beakzz schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:05:
[...]

Missies voor je bedrijf, drift en Horizon story zie ik niet in je verhaal terug, maar thats about it denk ik.
Horizon story zegt mij ook niks, zijn dat die chapter based events, zoals die stunts en Laracer @ Horizon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
razRDJ schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:30:
[...]

Horizon story zegt mij ook niks, zijn dat die chapter based events, zoals die stunts en Laracer @ Horizon?
Ja precies. Dat je allemaal auto's uit oude games moet rijden zoals Outrun, Ontdekte die ook per ongeluk. Staat ergens vlak bij het Horzion festival op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
Beakzz schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 12:32:
[...]

Ja precies. Dat je allemaal auto's uit oude games moet rijden zoals Outrun, Ontdekte die ook per ongeluk. Staat ergens vlak bij het Horzion festival op de map.
Ik zie ze staan inderdaad, thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Heb ik net de winter barn find gevonden, crashed de game... Eerste crash sinds release op xbox..
Naja hopen dat ie wel gesaved heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
v8power67 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:47:
Heb ik net de winter barn find gevonden, crashed de game... Eerste crash sinds release op xbox..
Vaak saved op het moment dat jij iets doet/vind/veranderd. Al kan hij natuurlijk net crashen op het moment dat ie wilde saven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
v8power67 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 16:47:
Als ie niet gesaved heeft dan rij je er toch gewoon weer heen? Zo groot zijn die gebieden niet vind ik waar je moet zoeken. Ik heb er pas 6 ofzo gevonden, dus ik weet niet of de gebieden verderop in de game groter en dus moeilijker worden om te vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
vosss schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:48:
[...]
Als ie niet gesaved heeft dan rij je er toch gewoon weer heen? Zo groot zijn die gebieden niet vind ik waar je moet zoeken. Ik heb er pas 6 ofzo gevonden, dus ik weet niet of de gebieden verderop in de game groter en dus moeilijker worden om te vinden?
Gebieden blijven even groot.. en de winter barn is gemakkelijk te vinden :)

Winter is echt O+

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

timmie271 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:38:
[...]

Vaak saved op het moment dat jij iets doet/vind/veranderd. Al kan hij natuurlijk net crashen op het moment dat ie wilde saven :P
Heeft de barn find niet opgeslagen als zijnde ontdekt. Maar ben niks kwijt ofzo gelukkig.
[...]

Klopt maar was meer bang dat ik mogelijk meer kwijt was.
Maar kon meteen weer erheen en toen unlockde hij wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Oh, is de winter weer begonnen? Cool!!!

Gister al stamppot gegeten dus helemaal into the grooooove!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
MAX3400 schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 18:53:
Oh, is de winter weer begonnen? Cool!!!

Gister al stamppot gegeten dus helemaal into the grooooove!
Yes, het is zover :D *O*

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/H6kE3sD.jpg

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Zometeen de Winter verkennen terwijl Black Ops 4 op de achtergrond aan het downloaden is.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Iemand een idee hoe je die weekly challenge doet nu? Je moet een offroad auto kopen en daarin wat races winnen en skill points verzamelen. Heb net een ford gekocht, maar ik zie geen progress als ik een race heb gewonnen ofzo. Doe ik iets verkeerds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@uchiha tijntje kan zo ff kijken maar je moet de challenge van links naar rechts doen. Geen idee wat nu de eerste is maar op elk moment in de game dat je daaraan voldaan hebt, komt er onderin een (ik dacht) groene popup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Ah je moet ook echt de volgorde aanhouden dus? Ga ik nog eens proberen :) Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
uchiha tijntje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:24:
Ah je moet ook echt de volgorde aanhouden dus? Ga ik nog eens proberen :) Thanks.
#FORZATHON WEEKLY CHALLENGE: Carte Blanche
Own and drive any Offroad vehicle
Win 3 Cross Country Series events in an Offroad vehicle
Earn a Wrecking Ball Skill in your Offroad vehicle
Earn 7 million Skill Score points with your Offroad vehicle
Daar is je volgorde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Hmm, dat had ik wel gedaan, maar nog maar eens proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:30:
[...]

Hmm, dat had ik wel gedaan, maar nog maar eens proberen :)
Gister de Autumn Challenge gedaan, toen had ik hetzelfde probleem. Spel opnieuw opstarten en toen maakte ik wel progress.

Winter Challenge ook al klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Wel jammer dat ik met mijn opgevoerde Ford Raptor niet alle races mag meedoen. Geen idee waarom niet eigenlijk. Dat is niet zo heel goed aangegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Topicstarter
uchiha tijntje schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 19:46:
Wel jammer dat ik met mijn opgevoerde Ford Raptor niet alle races mag meedoen. Geen idee waarom niet eigenlijk. Dat is niet zo heel goed aangegeven.
Raar.. ik ben nu alles met mijn V12 Raptor aan het doen :9

Blue Print moet toch werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Winter weekly forzathon dingus ook afgerond.
Gedaan met een standaard raptor. Was effe vechten in de cross country races maar okee.
Daarna de 7mijoen skill punten in mijn geloof range rover forza edition ding gedaan.
Naar strand gegaan en daar zvm rond springen en slopen etc. Is ook mijn vaste plek om snel perk punten te unlocken met mijn renault 5FE, binnen paar minuten 10 perk punten.
Twijfel nog hard of ik upgrade naar de ultimate edition. Is toch 50 euro maar vip 100% bonussen en gratis huis en dlc en car pass is toch best veel inhoud.
Maar ookal vermaak ik me.er nog mee, vraag me af of ik dat nog lang zo ga ervaren.

Heb nu ainds dinsdag vorige week 204 autos en 10mil op de bank.
Had dus ergens 20mil kunnen zijn met vip..

[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 11-10-2018 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18:37

mr.paaJ

generatie cmd+z

Ach ja dat is maar credits, die krijg je toch wel bij elkaar. ik heb het gelijk gedaan voor de DLC, daar heb ik met FH3 los veel teveel voor betaald.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips voor auto's, set-ups en techniek voor drifting in de sneeuw? Wel of niet sneeuwbandjes eronder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
LOL. Doordat ik 24/7 een Mixer stream heb aanstaan ben ik inmiddels als level 131. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Poeh, ik zit pas op 2,4 M van de 7 M na een paar uur spelen... maar ik heb dan ook voornamelijk cross country races gedaan (wel bij de circuits meer laps ingesteld) en een keer de Goliath met de Raptor in de sneeuw geprobeerd (best geinig :P). Heb wel ook even door de duinen gesprongen, maar volgens mij lukt mij dat toch niet zo snel als jullie... of het komt gewoon doordat ik het saai vind om dat te lang achter mekaar te doen.

@uchiha tijntje Je moet goed opletten welke klasse een auto toe behoort. De Raptor is off road, maar je hebt ook nog extreme off road en off road buggy (kan zijn dat de namen iets afwijken). Aangezien je voor die challenge dus specifiek met off road moet werken (extreme off road telt niet) heb ik overal waar niet meteen off road gevraagd werd een eigen blueprint gemaakt. Dan kun je bij een circuit eventueel ook gelijk wat meer laps instellen (bij de standaard instelling vind ik vaak dat je net goed en wel onderweg bent als je alweer finisht, en als je wat moeite hebt met de AI kan 3 laps ook wat kort zijn om ze allemaal in te halen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
Rivanov schreef op donderdag 11 oktober 2018 @ 22:09:
LOL. Doordat ik 24/7 een Mixer stream heb aanstaan ben ik inmiddels als level 131. :+
Doe je aardig; imclusief Mixer kijken, zit ik op level 336 vandaag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:13

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Mixer stream van ponomar heb ik al dagen aan staan. Tikt wel aan zo wat level en spins betreft. Zo heb mijn kasteel van 10 mil gekocht. Moet nu helemaal opnieuw gaan beginnen met sparen

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Gister ale bordjes gevonden en bijna alle wegen (mis er nog 2 maar die zijn bijna niet te vinden in de winter :D). Overigens wel de achievement voor alle wegen unlocked.

Nu bezig met de weekly Forzathon en sparen voor het 15 miljoen kasteel. Duurt best lang want ik krijg zelden nog leuke credits uit spins.

Moet nog 1 barn find en 1 showcase event. Gok dat die in de lente zitten. Zo niet dan kom ik ze vanzelf wel tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
@MAX3400 , het zijn geen 1,4M cr die je krijgt met de Forza rewards maar "gewoon" 500K . Ik had al zo'n vermoeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
[...]

Protip: Als je geen zin hebt om het hele gebied door te rijden of het duurt erg lang om hem te vinden. Schakel dan over naar Drone mode en vliegensvlug heb je de barn gevonden. Hij verschijnt hierna ook op de kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:38
Zo dat is netjes, ik ben ook maar eens begonnen met streamen. Geen idee hoe lang het duurt om een level om hoog te gaan ben nu pas Mixer level 2 ( omdat ik in het begin een stream had bekeken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Staat de snelheidsmeter standaard op Mijlen? Voor mijn gevoel rijd ik behoorlijk snel ik dan zie ik rechtsonder 150 staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Rev! schreef op vrijdag 12 oktober 2018 @ 11:38:
Staat de snelheidsmeter standaard op Mijlen? Voor mijn gevoel rijd ik behoorlijk snel ik dan zie ik rechtsonder 150 staan...
Heeft jouw game geen HUD opties om aan te passen?

En ja, hij staat in mph; lijkt me logisch in Engeland :)

Pagina: 1 ... 16 ... 46 Laatste