Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Ziezo game staat hier ook op "100%" (98% vanwege bugged barn find achievement 8)7)

Qua tijd sneller dan @MAX3400, maar hij had in de tussentijd al meer langere races gedaan dan mij :P

Nu tijd om FM5 af te maken. Uiteraard mag je altijd vragen of ik mee wil doen met FH4 :) Want het blijft gewoon weer een gave game.

Edit: Mochten er nog mensen zijn met tweakers livery voor auto's, die mag je hier posten en dan kan ik ze aan de desbetreffende auto koppelen in het starttopic :)

[ Voor 20% gewijzigd door timmie271 op 08-10-2018 15:01 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
AtlAntA schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:50:
[...]

Je kan elke non steam game die met een snelkoppeling oid te starten is aan Steam toevoegen. Zo heb ik world of warships ook aan steam (link) toegevoegd. Ik denk dat dit bij fh4 ook gewoon zo werkt.
Je kan eventueel ook de Steam big picture overlay minimaliseren en dan op de gewone manier Forza opstarten.
Maar ik heb het nog niet geprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:31
darkkingll schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:17:
[...]

Je kan eventueel ook de Steam big picture overlay minimaliseren en dan op de gewone manier Forza opstarten.
Ja is inderdaad ook zo! Zo heb ik settlers 2 nog op de tv beneden gespeeld toen ik mijn enkelbanden had gescheurd. Paar leuke weken gehad toch nog.. :p

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny1090
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-08 12:00
darkkingll schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 15:17:
[...]

Dit zal samen met GloSC de manier zijn waarop ik het ga proberen.
Ik hoop vooral dat de inputlag niet te hoog is om het op de Link te spelen!

Ik hoop het vanavond, anders morgen, te kunnen testen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 09:06
timmie271 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 14:58:
Edit: Mochten er nog mensen zijn met tweakers livery voor auto's, die mag je hier posten en dan kan ik ze aan de desbetreffende auto koppelen in het starttopic :)
Ik ga van de week eens rustig beginnen, PC versie crashed bijna nonstop als ik decals wil laden uit voorgaande deeltjes, dus moet eerst op m'n xbox alle decals importeren.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35
Beetje kort dag maar zo rond 19 of 19:15 even een rondje of 6 a 7 Goliath doen? Denk wel dat ik geen zin heb in hele snelle wagens dus S1 ofzo vind ik meer dan genoeg...

Roep maar als je mee wil doen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

timmie271 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:31:

Euh wat bedoel je precies??

Je kan medespelers joinen via de club pagina als je ze niet als vriend hebt. Je ziet dan wie er online is. En je vriendenlijst kan je sneljoinen ingame.
Maar iets van lobby's snap ik niet? Of het zit er gewoon in wat jij bedoelt :P

Heb zelf voldoende mensen in de vriendenlijst staan waar ik mee samenspeel waardoor ik dus verder ook nooit in die club kijk.
Thx voor je tip ! , wat ik precies bedoel zijn lobby’s voor alleen crewmembers zoals is gta ,freeroamen alleen met je clubleden , of bv je alleen je club genoten een invite sturen / joinen , maar zoals ik begrijp zit dit niet in de game

[ Voor 38% gewijzigd door Fe® op 08-10-2018 17:46 ]

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silverchaoz
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22:18
Hi,

Ik ben relatief nieuw in Forza Horizon 4, maar heeft iemand of kan iemand een tune guide maken zodat je je auto net iets beter kan tweaken in stats? Het upgraden van parts enzo heb ik al uitgevonden, behalve het hele tune gedeelte zegt me niet zoveel :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:32
MAX3400 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:37:
Beetje kort dag maar zo rond 19 of 19:15 even een rondje of 6 a 7 Goliath doen? Denk wel dat ik geen zin heb in hele snelle wagens dus S1 ofzo vind ik meer dan genoeg...

Ik vind S1 al erg snel...zal de leeftijd wel zijn :+ . Ik hoop vanavond de laatste ranked team adventures te doen en eventueel nog een paar Forzathons. Dan hoef ik alleen nog maar een paar co-op en pvp races en ben ik klaar met de online trophies. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/9e1bbe32f7a98a88e0504e5ed5d78b82.png

Is geen S1, maar ik daag je uit met deze een Goliath te rijden :+

Maar ik rij wel mee, ik moet hem toch nog doen :)
Edit, kan je die wel rijden als die nog niet unlocked is?

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 08-10-2018 17:57 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@SinergyX je kan wel meerijden inderdaad. Maar volgens mij krijgt niemand de cheevo want die telt niet ofzo. Van de week met @Mu.siQ kreeg ik de cheevo ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:02:
@SinergyX je kan wel meerijden inderdaad. Maar volgens mij krijgt niemand de cheevo want die telt niet ofzo. Van de week met @Mu.siQ kreeg ik de cheevo ook niet.
Nog niet online meegedaan en ook die Goliath niet vrijgespeeld, maar ik ben wel in een S1 auto aan het rijden (Elise GT of zo, die barnfind) dus als ik daarmee mee kan rijden dan doe ik graag eens mee :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

@MAX3400 Klopt. Toen ik m zelf launchde deed die t wel. Dus je moet t zelf doen

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Dus @Finraziel @SinergyX @skreppiedoe al interesse. Nog meer?

Difficulty gaat wel omlaag qua AI want anders worden we misschien tot snot gereden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-07 21:50
MAX3400 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:23:

Difficulty gaat wel omlaag qua AI want anders worden we misschien tot snot gereden.
Moet je daar iets speciaals voor unlocked hebben.. geen idee of ik m vrijgespeeld heb namelijk. Als joinen en meedoen kan zonder issues dan doe ik wel mee.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Heb hem nog niet unlocked, maar doe graag mee. Even mijn level boosten.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
@NLRev0lution @Annoying-Orange je hoeft niks unlocked te hebben. Maar zorg voor een rappe S1 wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejskov
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-02 00:17
MAX3400 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:23:

ik ook, ik voeg je toe. Speel op pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Voor de duidelijkheid naar @iederereen die het nog geen FH3 of FH4 had/heeft gespeeld. Alle races die een ander heeft kun je gewoon aan meedoen. Hij telt ook gewoon mee met je eigen progressie. Het is echter wel zo dat je zelf pas kan selecteren op het moment dat je voldoende influence hebt gehaald voor die serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:32
Ugh, wat is die Agera RS onhandelbaar ... Ik denk dat ik die vanavond maar eens in de verkoop gooi voor een leuke prijs!

Trouwens, wat jullie met auto's die je zelden of nooit rijdt? Houden of verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Yonix schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:08:
Ugh, wat is die Agera RS onhandelbaar ... Ik denk dat ik die vanavond maar eens in de verkoop gooi voor een leuke prijs!

Trouwens, wat jullie met auto's die je zelden of nooit rijdt? Houden of verkopen?
Swap m eens voor een AWD (4 wiel aangedreven) ;)

De auto zelf bedoel ik dan, niet naar een andere auto hehe

[ Voor 7% gewijzigd door Mu.siQ op 08-10-2018 19:19 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

silverchaoz schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:45:
Hi,

Ik ben relatief nieuw in Forza Horizon 4, maar heeft iemand of kan iemand een tune guide maken zodat je je auto net iets beter kan tweaken in stats? Het upgraden van parts enzo heb ik al uitgevonden, behalve het hele tune gedeelte zegt me niet zoveel :\
Is moeilijk uit te leggen. Maar ik doe vaak achterkant wat zachter geveerd icm zachtere anti roll bar achter bij achter wiel aangedreven die veel overstuur hebben. Heb je veel onderstuur doe dit bij de voorkant.
Ook doe ik alrijd max downforce waar mogelijk( zeker vanaf hogere klasses is downforce gewoon nodig, zeker als je een gewone auto in een hoger level zet hebben ze vaak lage handling dus is downforce nodig).
En ja doe een 4wd swap voor makkelijke rijden.
Gewoon differentieel op ong 30 acceleratie op vooras en 60 achter. En dan de 4wd bias op ong 60% achter.
Autos met motor achterin zijn vaak achter wat harder geveerd achter.
Dus ja zoals ik zeg moeilijk uit leggen want er is niet een base tune voor elke auto.
Gewoon spelen ermee, lukt het niet zoek een mooie rune en doe het daarmee.

Owh btw als.iemand een fiat( abarth?) 595 wheelie setup zoekt, heb er 1 online staan. En ook een 4wd drag setup. Met de 1.6 rally blok echt een beest.

Heb ook een tvr speed 12 rally setup, een race setup( dus met slicks) en een speed setup voor de speedtraps. Heb alle speedtrals ermee gedaan. Dus werkt goed.

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 08-10-2018 19:28 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20:17
Agera RS vind ik persoonlijk erg lekker, goede topsnelheid ook vergeleken met de Pagani Zonda, en dat fluitende geluid van die Agera _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 19:08:

Gooi eens een max grip tune erop. Ik weet zeker dat je er dan anders over denkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Opuske schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:37:
[...]

Vooral de lol in jet algemeen als ie bij ons zit haha
timmie271 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:44:
[...]

Desnoods gewoon met wat tweakers rondrijden. Zorgt ook voor voldoende plezier en lol in het spel over het algemeen :)
Komt wel goed dus! :D
Van het weekend eindelijk voorbij level 20, wordt dan gelukkig wel een stuk beter.

Vooral Forzathon is behoorlijk vermakelijk, de races zelf zit (zoals verwacht) vol met idioten die meer bezig zijn om jou van de baan te rammen dan zelf een race te winnen 8)7 O-)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
MAX3400 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:47:
@NLRev0lution @Annoying-Orange je hoeft niks unlocked te hebben. Maar zorg voor een rappe S1 wagen.
Ik zag je invite voorbijkomen, had even andere dingen te doen. Nog 3 ranked team adventures te gaan. Matchmaking was weer niet vest, werd er elke keer vlak voorsat ik een wagen kon kiezen eruit gegooidd. |:(

[ Voor 15% gewijzigd door skreppiedoe op 08-10-2018 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Was net lekker aan het skill perk points te banken. Dus was lekker aan het rossen en kwam uit op 2.1 miljoen punten( 400000x7) Maar kwam erna achter dat je maxima 10 perk punten krijgt...
Was wel effe pissed.. dus max rond de 500000 banken en da opnieuw beginnen is beste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23

Morgen weer rond deze tijd? Baal er van dat ik te laat was maar wel tof dat jullie nog ff een 3 lapper met me wilde doen _/-\o_

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb me vanavond eens bemoeid met de story missions. Zeer ontspannen allemaal. Lijkt op de bucket list maar dan zonder dat je guides nodig hebt om een ideale route uit te stippelen. En en passant een klein optrekje gekocht voor de barn find. Nu kan ik weer auto's kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
[YouTube: Forza Horizon 4 - Honey, I'm home!]

[YouTube: Forza Horizon 4 - Choo, choo!]

Zo, dat was hem weer voor vanavond. :P

Vanavond mijn eerste Colossus gedaan en nog wat Forzathon Live-evenementen. 8)

Trouwens, wel suf dat ik mijn Ford GT350R-tune uit FH3 niet één-op-één over kan zetten naar dit spel. In 3 doet hij makkelijk 425 km/u, maar hier haal ik niet eens de 390 km/u met een soortgelijke setup. :S

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Afbeeldingslocatie: https://cl.ly/1d11ead7092a/a4ac0c6e-2219-45de-832b-926c004ac63c.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://cl.ly/17cdfcc3ca07/f7d3f45f-f09a-4ad3-a864-7d42cbf2609c.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://cl.ly/f6100a4c955b/73da88f4-cd03-4d96-a1a6-193a3171598f.jpeg

GT2 RS gewonnen met een Wheelspin. :)

[ Voor 53% gewijzigd door Rivanov op 09-10-2018 06:21 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 09:47
Ik heb de McClaren Senna gekocht. Ben nu zo goed als blut. Ik ben gewoon niet zo fanatiek als de meeste mensen hier. Ik ben wel een beetje jaloers op de mensen die bijna iedere auto in de game hebben. Aan de andere kant kan ik de auto's die ik heb wel heel erg waarderen. Wat een droom van een auto is de Senna zeg. Terecht het gezicht van de game. Ik ben dan iemand die zo'n auto koopt en dan terwijl ik rondrijd doe alsof ik echt door de straten van Edinburh rijd. Voorzichtig en af en toe als er echt ruimte is even het pedaal intrappen. Ik vind het dan wel jammer dat er zo weinig straten zijn in de stad. In The Crew waren dat er veel meer in de steden en dan maakt het toch wat makkelijker om jezelf in de wereld te wanen. Aan de andere kant, wat je er in Horizon voor terug krijgt kwa graphics en de veel betere controls maken het natuurlijk helemaal goed

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
@Robolokotobo fantastisch om te lezen. Rondrijden zonder schade maken aan de omgeving! Zo kan je inderdaad uren bezig zijn om het weer en de omgeving goed mee te krijgen. Ach, al die auto's zijn "overkill"; uiteindelijk rij ik met een blok van 15 wagens ofzo en de rest staat werkloos in de garage.

@Earzz kweenie of ik er vanaaf bij ben. Waarschijnlijk via Xbox streaming app dus dan is mijn rijstijl een stuk minder.

/edit: mis 430 punten voorlopig in Rewards. De cheevos zijn ondertussen wel geupdate maar driver-level, days played en masteries nog niet. :(

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 09-10-2018 09:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:32:
Heb me vanavond eens bemoeid met de story missions. Zeer ontspannen allemaal. Lijkt op de bucket list maar dan zonder dat je guides nodig hebt om een ideale route uit te stippelen. En en passant een klein optrekje gekocht voor de barn find. Nu kan ik weer auto's kopen!
Het is ook aan te raden ze eens samen met iemand anders te doen! Kun je veel lol in hebben :+
v8power67 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 21:42:
Was net lekker aan het skill perk points te banken. Dus was lekker aan het rossen en kwam uit op 2.1 miljoen punten( 400000x7) Maar kwam erna achter dat je maxima 10 perk punten krijgt...
Was wel effe pissed.. dus max rond de 500000 banken en da opnieuw beginnen is beste.
Het ergste is is dat dit al een paar keer vermeld is hier en in FH3 ook al het geval was :9
Robolokotobo schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 06:42:
Ik heb de McClaren Senna gekocht. Ben nu zo goed als blut. Ik ben gewoon niet zo fanatiek als de meeste mensen hier. Ik ben wel een beetje jaloers op de mensen die bijna iedere auto in de game hebben. Aan de andere kant kan ik de auto's die ik heb wel heel erg waarderen. Wat een droom van een auto is de Senna zeg. Terecht het gezicht van de game. Ik ben dan iemand die zo'n auto koopt en dan terwijl ik rondrijd doe alsof ik echt door de straten van Edinburh rijd. Voorzichtig en af en toe als er echt ruimte is even het pedaal intrappen. Ik vind het dan wel jammer dat er zo weinig straten zijn in de stad. In The Crew waren dat er veel meer in de steden en dan maakt het toch wat makkelijker om jezelf in de wereld te wanen. Aan de andere kant, wat je er in Horizon voor terug krijgt kwa graphics en de veel betere controls maken het natuurlijk helemaal goed
Heel soms dit ik dit ook weleens, maar hou het nooit zo lang vol :P
MAX3400 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 07:31:
@Robolokotobo fantastisch om te lezen. Rondrijden zonder schade maken aan de omgeving! Zo kan je inderdaad uren bezig zijn om het weer en de omgeving goed mee te krijgen. Ach, al die auto's zijn "overkill"; uiteindelijk rij ik met een blok van 15 wagens ofzo en de rest staat werkloos in de garage.
Ik kon met de AMG GT van gisteren op topsnelheid ook prima van de omgeving genieten hoor :+ Had alle tijd van de wereld vergeleken met de Pagani :)
/edit: mis 430 punten voorlopig in Rewards. De cheevos zijn ondertussen wel geupdate maar driver-level, days played en masteries nog niet. :(
Hier staat ie nu op 1755/3000.. Dat moet eigenlijk ergens boven de 2000 zijn nu 8)7

En mag sinds vanmorgen ook legaal de weg op met een tweewieler *O* *O*
Alleen nog rijbewijs aanvragen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
MAX3400 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:47:
Wist even niet dat het bijna uurtje racen was :D

Maar wat heeft die alfa een freaking bruut geluid zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny1090
Zo, heb gisteravond de Steam Controller met GloSC aan de praat gekregen (heel simpel) en kan nu lekker rijden! Helaas was het streamen naar de Link heel choppy, misschien dat ik nog wat kan optimaliseren maar daar moet ik echt de tijd voor nemen.

Feel free om mij toe te voegen! Ik sta in de Player List in the OP. Moet nog wel even alle seizoenen door :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
@timmie271 gefeliciteerd met je 2-wielige handicap. Gelukkig kan je zijwieltjes en handverwarming krijgen voor de herfst / winter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 11:04:
[...]

Het is ook aan te raden ze eens samen met iemand anders te doen! Kun je veel lol in hebben :+
Als @uchiha tijntje zijn rijbewijs gehaald heeft, gaat dat ook wel gebeuren. Hoewel ik het ook wel OK vind om solo te rijden altijd in FH. Valt het niet zo op hoe vaak ik rewind en dat ik elke race minstens 1 enorme stuurfout maak. :)

De ai is wel slecht ditmaal. Heb ze nu op unbeatable staan en wil alles met 2 vingers in de neus (muv Street races). Patroon is steeds hetzelfde: ik lig 5e tot de helft van de race. Als ik foutloos rijd, win ik met een seconde of 2 verschil. Terwijl mijn rondetijden altijd slechter zijn dan vrienden en ik zeker weer dat ik niet goed ben in racers. Alleen dus in street races niet. Wat ik ook doe word ik daar 5e.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2018 12:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonRoger
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15:38
Gisteren de 2018 Porsche cayenne turbo kunnen bemachtigen, lekker wagentje hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:05
Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:29:
[...]

Als @uchiha tijntje zijn rijbewijs gehaald heeft, gaat dat ook wel gebeuren. Hoewel ik het ook wel OK vind om solo te rijden altijd in FH. Valt het niet zo op hoe vaak ik rewind en dat ik elke race minstens 1 enorme stuurfout maak. :)

De ai is wel slecht ditmaal. Heb ze nu op unbeatable staan en wil alles met 2 vingers in de neus (muv Street races). Patroon is steeds hetzelfde: ik lig 5e tot de helft van de race. Als ik foutloos rijd, win ik met een seconde of 2 verschil. Terwijl mijn rondetijden altijd slechter zijn dan vrienden en ik zeker weer dat ik niet goed ben in racers. Alleen dus in street races niet. Wat ik ook doe word ik daar 5e.
Hahaha, jajaja ik moet er echt aan gaan beginnen… I know. Ik zal zorgen dat ik vandaag level 20 wordt, dan kan ik laten zien waarom ik eigenlijk nooit racers speel op consoles. :P

Maar Hollow Knight is zooooo goed!!! :-(

Ik vind de Subaru Impreza nog steeds de leukste auto :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

[...]

Het ergste is is dat dit al een paar keer vermeld is hier en in FH3 ook al het geval was :9
Serieus hahaha. Heb fh3 toch bijna 200 uur gespeeld maar nooit doorgehad. Maar valt nu meer op omdat je nu per auto zoveel nodig hebt denk.
:D
*O* gefeliciteerd!! Heel veel veilige en leuke kilometers toegewenst !!!

Edit;
Moet wel even kwijt dat ik het nieuwe wheelspin systeem mega kut vind.
Krijg gewoon letterlijk alleen maar kleding of dancemoves..
Had het eigenlijk moeten filmen, krijg soms wel eens een leuke bedragje. Maar ook amper FE autos..
Gister hellemaal blij met mijn forzathon punten een superwheelspin gekocht. Wat krijg ik... 3x kleding en of dance moves..
Daarna 5x op rij een gewone wheelspin met of 5000 credits( laagste wat er is) of kleding.
Ik wou echt bijna gooien met de controller.
Zo dat heb ik even geventileerd, dalijk weer vrolijk verder.

[ Voor 59% gewijzigd door v8power67 op 09-10-2018 13:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cuqebaqer
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 22-09 09:36

Gefeliciteerd dorpsgenoot. Ik zie je vanzelf wel met een wheelie door de straat heen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:53
[En mag sinds vanmorgen ook legaal de weg op met een tweewieler *O* *O*
Van harte! Ik hoop oprecht dat je veel veilige km's hebt. Had vanmorgen alweer bijna een motormuis door mn achterruit op de a15. (iedereen weet dat je daar af en toe ineens van 120 naar 0 gaat...)

Gisteravond ook maar even aan de achievements begonnen. Ik speel zo min mogelijk met headset dus vind het lastig een lobby te joinen. (mijn stemgeluid is vrij fors en in games kan ik nogal enthousiast worden, kan mijn zoon niet helemaal waarderen als hij slaapt... :+ )

Inmiddels alle bordjes en speed camera's/stunts gedaan.
Nu verder met de races naar lvl 10 brengen en wat andere kleine achievements doen.
Vermaak mij nog prima tot 26 oktober (rdr2) maar ben toch wel blij dat ik niet de ultimate edition gekocht heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLRev0lution
kleefei schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:13:
[...]

Van harte! Ik hoop oprecht dat je veel veilige km's hebt. Had vanmorgen alweer bijna een motormuis door mn achterruit op de a15. (iedereen weet dat je daar af en toe ineens van 120 naar 0 gaat...)

Gisteravond ook maar even aan de achievements begonnen. Ik speel zo min mogelijk met headset dus vind het lastig een lobby te joinen. (mijn stemgeluid is vrij fors en in games kan ik nogal enthousiast worden, kan mijn zoon niet helemaal waarderen als hij slaapt... :+ )

Inmiddels alle bordjes en speed camera's/stunts gedaan.
Nu verder met de races naar lvl 10 brengen en wat andere kleine achievements doen.
Vermaak mij nog prima tot 26 oktober (rdr2) maar ben toch wel blij dat ik niet de ultimate edition gekocht heb.
Je hebt in ieder geval geen last van pitstop kriebels ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ik word nu echt waus!!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/G4qjePRaSX3Fdm9mWKLdZhjc/medium.jpg
Weer eindelijk een super wheelspin... Dit is gewoon absurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:53
NLRev0lution schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:15:
[...]

Je hebt in ieder geval geen last van pitstop kriebels ;)
Dat dus... :+
v8power67 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:17:
Ik word nu echt waus!!!
[Afbeelding]
t matched wel.....

[ Voor 43% gewijzigd door kleefei op 09-10-2018 13:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:35

JSchut

.....

v8power67 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:17:
Ik word nu echt waus!!!
[Afbeelding]
Heb je eindelijk een fatsoenlijke broek ;)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

kleefei schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:17:
[...]

Dat dus... :+

[...]

t matched wel.....
_O- dat is wel weer waar haha.
Naja gelukkig is de rest van de game wel gewoon echt heel tof. Dus je vergeet dit snel weer :p
JSchut schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:19:
[...]

Wat is er mis met mijn huidge legging ? :+

[ Voor 25% gewijzigd door v8power67 op 09-10-2018 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-09 18:41
Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik de controls aanpassen?

Zowel het aanpassen van de keyboard als wheel (g29) controls lukt mij niet |:(
Ik ga naar settings > controls. Als ik op een command klik, hoor ik wel een geluid maar ik kan geen andere key assignen.

Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Vraagje: Ik zie in de microsoft store op PC een game pass staan. Kan ik bv voor 14 dagen dit spel dan spelen? Of voor 10€ 1 maand?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
pimskie schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 14:30:
Misschien een domme vraag, maar hoe kan ik de controls aanpassen?

Zowel het aanpassen van de keyboard als wheel (g29) controls lukt mij niet |:(
Ik ga naar settings > controls. Als ik op een command klik, hoor ik wel een geluid maar ik kan geen andere key assignen.

Zie ik iets over het hoofd?
Ergens onderin het scherm staat 'advanced' oid. Misschien zie je dat over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
AtlAntA schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:13:
[...]

Ergens onderin het scherm staat 'advanced' oid. Misschien zie je dat over het hoofd?
Nee, die had ik gezien. Daar kan ik wel instellingen veranderen mbt bijvoorbeeld FFB. Maar geen controls aanpassen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
pimskie schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:21:
[...]

Nee, die had ik gezien. Daar kan ik wel instellingen veranderen mbt bijvoorbeeld FFB. Maar geen controls aanpassen :(
Dat zijn volgens mij alleen presets,dus je kan niet handmatig knoppen toewijzen voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, alle wegen bereden, alle beautyspots... alleen nog 3 van die borden omrijden, maar die staan op punten waarvoor je de danger signs moet unlocken. Dat dus aan het doen, maar bij een van die danger signs waar een paar honderd meter verderop een bord staat waar je naar toe moet springen heb ik nogal moeite om dat goed te doen, dus steeds spring, rewind, spring, rewind, enz... alleen heb ik nou al twee keer dat de game bij de rewind volledig blijft hangen (zwart scherm en na 10 seconden of zo terug op xbox dashboard). Iemand anders ook last van gehad?
Moet zeggen dat ik het sowieso al nogal irritant vind dat je gedwongen wordt die danger signs te doen als je alle borden om wil rammen, maar als de game dan ook nog gaat crashen steeds wordt het erg vervelend...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
@Finraziel die rewind-crash is wel bekend; soms kan je ook niet verder rewinden en moet je ergens in de lucht opnieuw beginnen. Ook lekker onhandig.

Anyhow, en Forza (de hele serie) staat er bekend om: als je een Xbox hebt, laat deze niet in standby staan. Een cold boot is soms aan te raden. Meest handige: Xbox uitschakelen, stroom uit de muur rukken, koffie zetten, stroom inpluggen, Xbox aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Finraziel schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:21:
Nou, alle wegen bereden, alle beautyspots... alleen nog 3 van die borden omrijden, maar die staan op punten waarvoor je de danger signs moet unlocken. Dat dus aan het doen, maar bij een van die danger signs waar een paar honderd meter verderop een bord staat waar je naar toe moet springen heb ik nogal moeite om dat goed te doen, dus steeds spring, rewind, spring, rewind, enz... alleen heb ik nou al twee keer dat de game bij de rewind volledig blijft hangen (zwart scherm en na 10 seconden of zo terug op xbox dashboard). Iemand anders ook last van gehad?
Moet zeggen dat ik het sowieso al nogal irritant vind dat je gedwongen wordt die danger signs te doen als je alle borden om wil rammen, maar als de game dan ook nog gaat crashen steeds wordt het erg vervelend...
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dit de danger sign is dat je door die buizen heen moet springen :+ De rest viel wel mee.
En aan de andere kant je hoeft alleen maar even over een danger sign heen te gaan om de rest te unlocken. Je hoeft niet eens overal 3 sterren te halen.
MAX3400 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:25:
@Finraziel die rewind-crash is wel bekend; soms kan je ook niet verder rewinden en moet je ergens in de lucht opnieuw beginnen. Ook lekker onhandig.

Anyhow, en Forza (de hele serie) staat er bekend om: als je een Xbox hebt, laat deze niet in standby staan. Een cold boot is soms aan te raden. Meest handige: Xbox uitschakelen, stroom uit de muur rukken, koffie zetten, stroom inpluggen, Xbox aanzetten.
Of de powerknop ingedrukt houden tot ie uitgaat. Dan start ie ook weer opnieuw op met een lege cache :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
timmie271 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:27:
[...]

Of de powerknop ingedrukt houden tot ie uitgaat. Dan start ie ook weer opnieuw op met een lege cache :)
Ook hiervoor geldt: uitdrukken, koffie zetten, aanzetten ;)

Keyword: koffie! Is sowieso verplicht als je langere tijd moet racen met sommige mensen! Koffie!

* MAX3400 gaat zo ff naar de pizzeria en paar espresso's nuttigen rondom het eten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:31:
[...]

Keyword: koffie! Is sowieso verplicht als je langere tijd moet racen met sommige mensen! Koffie!

* MAX3400 gaat zo ff naar de pizzeria en paar espresso's nuttigen rondom het eten!
Ik drink alleen de vrijdagochtend koffie of als ik om 5 uur m'n nest uit moet :+

Enne eetsmakelijk he

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLRev0lution
MAX3400 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:31:
[...]

Combineer die dingen.. pizza espresso :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 17:27:
[...]

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat dit de danger sign is dat je door die buizen heen moet springen :+ De rest viel wel mee.
En aan de andere kant je hoeft alleen maar even over een danger sign heen te gaan om de rest te unlocken. Je hoeft niet eens overal 3 sterren te halen.

[...]

Klopt, gelukkig is hij net wel gelukt voor hij een 3e keer ging hangen :P
En ik zie het inderdaad, ik dacht dat ik nog op 1 plek een dangersign moest krijgen, maar het blijkt dat je daar toch ergens een heuveltje hebt om bovenop de schuur te springen die ik over het hoofd gezien heb.

Waar ik overigens wel echt minder gelukkig wordt is dat ik net in de auction zit te kijken voor een snelle auto, maar dat er daar dus zonder enige indicatie doodleuk allemaal auto's in staan die ik niet mag hebben want dan moet ik eerst DLC zus of VIP membership zo aanschaffen! DLC is prima, er moet geld verdiend worden en dat mag best van mij, maar het in de standaard editie als een worst voor je houden om vervolgens de hand op te houden voor geld op het moment dat je wil happen is echt schofterig als je het mij vraagt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 13:19:
[...]

Het kan erger:

FH4

(geinspireerd door iemand die het kledingsysteem ook te saai voor woorden vind, probeer ik de meest debiele kleding te selecteren. Niet te zien in deze foto is de snor en bril met gekke oogjes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Finraziel schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:23:
[...]

Klopt, gelukkig is hij net wel gelukt voor hij een 3e keer ging hangen :P
En ik zie het inderdaad, ik dacht dat ik nog op 1 plek een dangersign moest krijgen, maar het blijkt dat je daar toch ergens een heuveltje hebt om bovenop de schuur te springen die ik over het hoofd gezien heb.
Ah die ja. Die was uiteindelijk ook redelijk simpel toen ik wist hoe ik moest aanrijden :P
Nu wel alle bordjes binnengesleept?
Waar ik overigens wel echt minder gelukkig wordt is dat ik net in de auction zit te kijken voor een snelle auto, maar dat er daar dus zonder enige indicatie doodleuk allemaal auto's in staan die ik niet mag hebben want dan moet ik eerst DLC zus of VIP membership zo aanschaffen! DLC is prima, er moet geld verdiend worden en dat mag best van mij, maar het in de standaard editie als een worst voor je houden om vervolgens de hand op te houden voor geld op het moment dat je wil happen is echt schofterig als je het mij vraagt.
Daar kwam ik ook gelijk achter vorige werk maandag 8)7 |:( woensdag of donderdag uiteindelijk wel de ultimate DLC pack gekocht. En het spel nog via de gamepass :) dus ik heb gelukkig geen gezeur meer daarmee...
Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 18:34:
[...]

Het kan erger:

[Afbeelding: FH4]

(geinspireerd door iemand die het kledingsysteem ook te saai voor woorden vind, probeer ik de meest debiele kleding te selecteren. Niet te zien in deze foto is de snor en bril met gekke oogjes. :)
Ziet er van achteren nog best goed uit :P

[ Voor 15% gewijzigd door timmie271 op 09-10-2018 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Iemand zin om wat Goliath te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
[...]

Het kan erger:

Het kan nog erger…. 3 emotions... Air guitar, Air vocals en Macarena in 1 super wheelspin... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:29:
[...]

Het kan nog erger…. 3 emotions... Air guitar, Air vocals en Macarena in 1 super wheelspin... :+
Ik had het over kleding. Deze wheelspin was best wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Verwijderd schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:31:
[...]

Ik had het over kleding. Deze wheelspin was best wel goed. :)
Hoe kan ik die uberhaubt gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:31:
[...]

Naar je huis gaan en eventjes omkleden op de 1e pagina op de linkerbutton klikken :P
Earzz schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:21:
Iemand zin om wat Goliath te doen?
Ik sla vanavond even over :)

[ Voor 26% gewijzigd door timmie271 op 09-10-2018 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 19:31:
[...]

Is natuurlijk de moeite van het instellen niet waard maar je kunt op het festival bij garage (rare plek maar ja) aan de linkerkant alles qua customisation regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
[...]

Het kan erger:

Jeetje, en dat komt dan bijv. voorbij kakken in een LaFerrari FXX-K ... Het zijn altijd de excentrieken, hè? ;)

Heb nu nog een etentje met het werk, maar wil vanavond nog wel even vlammen! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-09 19:14

NvM

Hé, is het nieuw de de perk points onder auto’s nu gedeeld worden? Ik koop een nieuwe auto en heb al 224 points!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
NvM schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:07:
Hé, is het nieuw de de perk points onder auto’s nu gedeeld worden? Ik koop een nieuwe auto en heb al 224 points!
Je hebt net zoals in FH3 weer skillpoints echter moet je ze nu verdelen per auto die je hebt in de garage. Dit geld dus ook voor dubbel gekochte/gewonnen auto's!!

Edit: de Forza Hub is ook weer bijgewerkt. Nog steeds niet helemaal compleet, maar het komt al in de buurt :)

[ Voor 12% gewijzigd door timmie271 op 09-10-2018 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Kan iemand van jullie bevestigen dat de rotatie van de wielen nu wel evenredig en soepel mee accelereert met de auto. Voorheen was de overgang van langzaam naar snel erg plots en onnatuurlijk. Heb het met maar 1 auto kunnen testen.

Gewoon langzaam optrekken (is al een hele uitdaging ik weet het) en dan de zijkant van de auto bekijken. Meestal was de overgang er tussen 20 en 40km/u.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Earzz
Net een aantal leuke races gedaan met @Beakzz, @Finraziel, Motabeatz en nog wat anderen, de ene race van 15 rondjes was echt super, met 2 totaal verschillende auto's (NSX en RS4 Avant) gewoon foto finishen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
timmie271 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:32:
[...]

Edit: de Forza Hub is ook weer bijgewerkt. Nog steeds niet helemaal compleet, maar het komt al in de buurt :)
Yup... Vrijdag lekker 1.45M incasseren dus dat gaat vast goedkomen :)

Nog maar 760 punten om alles weer op 100% vol te hebben; helaas is de Played 50 Days de langste om te voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
AtlAntA schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 21:03:
Kan iemand van jullie bevestigen dat de rotatie van de wielen nu wel evenredig en soepel mee accelereert met de auto. Voorheen was de overgang van langzaam naar snel erg plots en onnatuurlijk. Heb het met maar 1 auto kunnen testen.

Gewoon langzaam optrekken (is al een hele uitdaging ik weet het) en dan de zijkant van de auto bekijken. Meestal was de overgang er tussen 20 en 40km/u.
Zitten er nog steeds in, tot 20 normale rotation, dan blurry-texture rotatie, dan nog meer blurry texture :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Earzz schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:00:
Net een aantal leuke races gedaan met @Beakzz, @Finraziel, Motabeatz en nog wat anderen, de ene race van 15 rondjes was echt super, met 2 totaal verschillende auto's (NSX en RS4 Avant) gewoon foto finishen _/-\o_
Waren weer leuke races. Vooral de race met het laatste tunneltje met mijn Cayenne ;( :D

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Ik wil ook met jullie meedoen! :(
Wanneer spelen jullie telkens? :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
MAX3400 schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:02:
[...]

Nog maar 760 punten om alles weer op 100% vol te hebben; helaas is de Played 50 Days de langste om te voltooien.
Laat me raden...ongeveer 50 dagen :+ . Ik moet nog 1189 punten, maar ik ben zeker nog wel ff zoet met de 50 car masteries aangezien ik er AL 1 heb. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
skreppiedoe schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 07:13:
[...]

Laat me raden...ongeveer 50 dagen :+ . Ik moet nog 1189 punten, maar ik ben zeker nog wel ff zoet met de 50 car masteries aangezien ik er AL 1 heb. :9
Jij mag niet meer raden. Ik moet er nog 40 ofzo. Komende avonden maar eens een enorme berg skillpoints verzamelen en dan op zoek naar auto's waar ik ze aan wil besteden.

Sowieso heb ik nog wel skillspoints nodig; daar zit ook nog een geld-dingetje achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
MAX3400 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 07:24:
[...]

Jij mag niet meer raden. Ik moet er nog 40 ofzo. Komende avonden maar eens een enorme berg skillpoints verzamelen en dan op zoek naar auto's waar ik ze aan wil besteden.

Sowieso heb ik nog wel skillspoints nodig; daar zit ook nog een geld-dingetje achter.
Ik merk dat ik echt heel weinig begrijp van deze game qua opties en menu's... Car masteries, 50 days rewards? Geeeeeen idee? Ik rij gewoon lekker rond en ram gewoon heel veel bordjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
uchiha tijntje schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:00:
[...]

Ik merk dat ik echt heel weinig begrijp van deze game qua opties en menu's... Car masteries, 50 days rewards? Geeeeeen idee? Ik rij gewoon lekker rond en ram gewoon heel veel bordjes :+
Rewards.forzamotorsport.net -> hoe meer games je gespeeld hebt van ze, des te meer in-game credits je krijgt.

/edit: blijft grappig dat mensen de startpost niet lezen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 10-10-2018 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
MAX3400 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:18:
[...]

Rewards.forzamotorsport.net -> hoe meer games je gespeeld hebt van ze, des te meer in-game credits je krijgt.

/edit: blijft grappig dat mensen de startpost niet lezen. :)
Start post? :+

Ben klaarblijkelijk ook geen groot Forza deskundige. Heb denk ik FM 2 gespeeld en FH3 en nu dus 4 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
uchiha tijntje schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:51:
[...]

Start post? :+

Ben klaarblijkelijk ook geen groot Forza deskundige. Heb denk ik FM 2 gespeeld en FH3 en nu dus 4 :)
_O- agreed; niet iedereen hoeft altijd alles te lezen of te spelen. Rewards maakt je spelletje soms iets makkelijker; je krijgt wekelijls extra centjes gestort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:00:
[...]

Anders ik wil 8)7 Nog nooit Forza gespeeld. De menu's zijn echt een drama als je die nog nooit gezien heb. Hoor nu pas over een Forza Hub waar je blijkbaar je voortgang kan zien? Vroeg mij al af of ik kon zien op hoeveel % ik zit voor het completen van de game.

@MAX3400 wat is er vrijdag dat je moneys krijgt? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
ProfaNe schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:58:
[...]

Vrijdagen zijn Rewards-payday. En als ik de HUB mag geloven, is dat 1.4M credits... En dat elke week... 8)

Uiteindelijk heb je er geen klap aan; na een jaar leg je het spel weg en heb je virtueel 100 miljoen waar je nooit meer naar omkijkt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
Pfff 1.4m per week. Ik heb net 0.4m bij elkaar gereden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-09 12:59
Earzz schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 23:00:
Ja echt top die kleinere multilaps races. Zo heb je tijd om even te kijken wat een auto kan op een track aangezien ik de eerste 2-3 laps niet eens in de buurt kwam en daarna goed mijn lijn kon bepalen. Die NSX is trouwens zo stabiel als wat in tegenstelling tot jouw drift Audi _/-\o_
Rivanov schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 06:12:
Ik wil ook met jullie meedoen! :(
Wanneer spelen jullie telkens? :+
Gewoon even op Discord checken of er mensen gaan rijden of aan het rijden zijn. Zelf rij ik vooral in de avonden tot veeeeeeel te laat :O

[ Voor 20% gewijzigd door Beakzz op 10-10-2018 10:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
ProfaNe schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 08:58:
[...]

Anders ik wil 8)7 Nog nooit Forza gespeeld. De menu's zijn echt een drama als je die nog nooit gezien heb. Hoor nu pas over een Forza Hub waar je blijkbaar je voortgang kan zien? Vroeg mij al af of ik kon zien op hoeveel % ik zit voor het completen van de game.

Ik zit in het begin anders ook mooi te kloten met het menu hoor :+ Die verandert iedere keer toch wel weer een klein beetje.

De Forza Hub houd 0,0 voortgang bij van hoe ver je bent overigens. Het is alleen wel zo dat als je bepaalde doelen haalt die onder een game staat meer credits kan krijgen iedere vrijdag afhankelijk van je tier (level) in de hub.
Hiervoor hoef je alleen de forza hub te downloaden op een laptop/pc of de xbox en iedere vrijdag even je credits binnenharken. Zo moeilijk is dat niet hoor @uchiha tijntje en de rest die het nog niet snapte :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ronny1090
pimskie schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 16:21:
[...]

Volgens mij moet je eerst een "Custom" profiel selecteren en kan je dan wel de key-bindings aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimskie
ronny1090 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:08:
[...]

Volgens mij moet je eerst een "Custom" profiel selecteren en kan je dan wel de key-bindings aanpassen.
Nooit gezien, thanks voor de tip. Ga ik vanavond checken.

En gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
uchiha tijntje schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:09:
Pfff 1.4m per week. Ik heb net 0.4m bij elkaar gereden :P
:X Mijn totale winnings in-game zijn al tegen de 40 miljoen incl wheelspins. Van de week op 9 laps Goliath ook al 350K afgetikt in anderhalf uur.

Speel je dusdanig anders/weinig dat je pas 4 ton hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MAX3400 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:25:
[...]

:X Mijn totale winnings in-game zijn al tegen de 40 miljoen incl wheelspins. Van de week op 9 laps Goliath ook al 350K afgetikt in anderhalf uur.

Speel je dusdanig anders/weinig dat je pas 4 ton hebt?
Op die 6 laps kreeg ik maar iets van 150k :(
Al snap ik niet helemaal wat die Forza edition doet bij 'event' bonus, dacht dat dat de bonus was als je bv een race zou doen. Gros van die Forza editions zijn ronduit ruk, VW bus, caterham, Ford transit, mustang volgens mij, vorige versie had je nog een GTR waarmee je aardig netjes kon rijden. Enige optie is nog een lambo, maar die heeft skill-boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Beakzz schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:53:

Ja echt top die kleinere multilaps races. Zo heb je tijd om even te kijken wat een auto kan op een track aangezien ik de eerste 2-3 laps niet eens in de buurt kwam en daarna goed mijn lijn kon bepalen. Die NSX is trouwens zo stabiel als wat in tegenstelling tot jouw drift Audi _/-\o_
Haha ja die Audi was wel even wennen, maar had wel flinke power. Welke versie van de NSX heb je en welke tune zit er op?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Beakzz schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:53:
[...]

Nu snap ik inderdaad dat je liever multi lappers rijdt, je hebt gewoon wat opwarm tijd nodig ;)
NickySantoro schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:20:
[...]

Haha ja die Audi was wel even wennen, maar had wel flinke power. Welke versie van de NSX heb je en welke tune zit er op?
De Audi is een behoorlijke power car en hij gaat ook dik over de 350 heen. Het is alleen een behoorlijk lastige auto met rally suspension en banden.

[ Voor 28% gewijzigd door Earzz op 10-10-2018 11:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mavi86
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22-09 11:38
ik speel ook sinds vrijdag! gratis kunnen bemachtigen via de gamepass. Erg vermakelijke game :)

Ik heb met nooit verdiept in dat rewards gebeuren maar net even gekeken op Rewards.forzamotorsport.net en zag daar 750.000 credits staan verdeeld over meerdere forza games haha.

Is dat Forza hub nou hetzelfde als Rewards.forzamotorsport.net ?

www.mariovisser.com

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Beakzz
NickySantoro schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:20:
[...]

De NSX die je nodig hebt voor de Forzathon "challenge" deze week. 1992 geloof ik? En zal het na moeten kijken, maar volgens mij de populairste tune die ook nog eens grip heet :+
Earzz schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:26:
[...]

Nu snap ik inderdaad dat je liever multi lappers rijdt, je hebt gewoon wat opwarm tijd nodig ;)
Precies :) Ik ben helemaal verziekt door het sim circuit racen. Vind het al genoeg challenge om weer met een gamepad met het beeld achter de auto te racen. Als er dan ook nog eens een lange track als de Goliath gereden wordt en ik op basis van een klein kaartje moet rijden dan ben je mij kwijt (vrij letterlijk).

[ Voor 38% gewijzigd door Beakzz op 10-10-2018 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 10:30:
[...]

Op die 6 laps kreeg ik maar iets van 150k :(
Al snap ik niet helemaal wat die Forza edition doet bij 'event' bonus, dacht dat dat de bonus was als je bv een race zou doen. Gros van die Forza editions zijn ronduit ruk, VW bus, caterham, Ford transit, mustang volgens mij, vorige versie had je nog een GTR waarmee je aardig netjes kon rijden. Enige optie is nog een lambo, maar die heeft skill-boost.
Gister de M5 '88 Forza edition gerold. Weet niet of hij competitief snel is (standaard 800 class A), maar hij rijdt iig heerlijk. Verder enorm veel Forza editions voorbij zien komen, uit iedere klasse, dus er zal voor iedereen wel wat leuks tussen zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beakzz schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 11:34:
[...]

De NSX die je nodig hebt voor de Forzathon "challenge" deze week. 1992 geloof ik? En zal het na moeten kijken, maar volgens mij de populairste tune die ook nog eens grip heet :+

[...]

Precies :) Ik ben helemaal verziekt door het sim circuit racen. Vind het al genoeg challenge om weer met een gamepad met het beeld achter de auto te racen. Als er dan ook nog eens een lange track als de Goliath gereden wordt en ik op basis van een klein kaartje moet rijden dan ben je mij kwijt (vrij letterlijk).
Met de camera achter de auto kan ik ook niet fatsoenlijk rijden, maar dat kun je zelf instellen toch? Ik rij het liefst met de hood cam... Cockpit view neemt me te veel ruimte in op het scherm en het is verwarrend met sommige auto's met het stuur rechts waardoor je steeds moet wennen waar de zijkanten van je auto zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Finraziel schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 12:14:
[...]

Met de camera achter de auto kan ik ook niet fatsoenlijk rijden, maar dat kun je zelf instellen toch? Ik rij het liefst met de hood cam... Cockpit view neemt me te veel ruimte in op het scherm en het is verwarrend met sommige auto's met het stuur rechts waardoor je steeds moet wennen waar de zijkanten van je auto zijn :P
Ja het is ook een keuze hoor, maar voor mij is FH4 echt de vervanger van GTA online wat dat betreft. Beetje auto's verzamelen en pimpen en dan wil ik gewoon de auto en het design in beeld hebben. Alleen als ik rustig ga toeren dan zet ik af en toe een andere cam aan. Om die reden vallen de huizen mij ook zo tegen in dit spel. Had graag een selectie van mijn auto's in een garage ten toon willen stellen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

MAX3400 schreef op woensdag 10 oktober 2018 @ 09:05:
[...]

Vrijdagen zijn Rewards-payday. En als ik de HUB mag geloven, is dat 1.4M credits... En dat elke week... 8)

Uiteindelijk heb je er geen klap aan; na een jaar leg je het spel weg en heb je virtueel 100 miljoen waar je nooit meer naar omkijkt. :o
Hmm... misschien voor de gein maar weer eens FM4 of FH2 ofzo opstarten :P

Die credits kan je overigens ook claimen via https://rewards.forzamotorsport.net/en-US/redeem (inloggen met Xbox live account), zo doe ik het meestal.
De hub gebruik ik alleen als ik het vergeten ben.

[ Voor 18% gewijzigd door kevlar01 op 10-10-2018 12:33 ]

Pagina: 1 ... 15 ... 46 Laatste