Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is wel redelijk gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35
@skreppiedoe tot nog toe viel het matchen wel mee; maar inderdaad er moet 12 man zijn. Wel jammer want het is wel een modus waar je best goed betaald krijgt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09 17:32
MAX3400 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 13:53:
@skreppiedoe tot nog toe viel het matchen wel mee; maar inderdaad er moet 12 man zijn. Wel jammer want het is wel een modus waar je best goed betaald krijgt.
Is dat niet te omzeilen door zelf een team aan te maken? Dan zou je met 12 man in een party moeten gaan en dan ranked team adventure starten.
Of zou dat niet zo werken, het is en blijft natuurlijk PG/T10 :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Geniet weer met volle teugen van horizon, want ik echter wel wat jammer vind, al sinds horizon 2, is dat de auto’s met goede handling / acceleration te OP zijn. Ik kan een race super kut rijden en nog winnen met een nissan skyline oid. En daarnaast een race met bijv. Een achterwiel aangedreven Porsche nagenoeg perfect rijden maar nog geen eerste worden. Speel overigens op highly skilled / expert met rewind op off. Ik snap dat deze auto’s moeilijker te rijden zijn, maar de difficulty is een beetje hit or miss in dit opzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Matchmaking voor ranked team adventure werkt nu stukken beter dan gisteren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Vind Autumn grafisch echt het mooiste seizoen. Genieten in 4K HDR op m'n OLED.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:58
Ik hoop toch dat ze nog een fatsoenlijke leave optie in team adventures aanbrengen want nu is het zwaar ruk.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:18

SomerenV

It's something!

Lekker Ventje schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:08:
Ik hoop toch dat ze nog een fatsoenlijke leave optie in team adventures aanbrengen want nu is het zwaar ruk.
Hier ben ik het wel helemaal mee eens. Alt+F4 en opnieuw starten is sneller dan wachten tot je kunt vertrekken. Nu kun je ook pas vertrekken als de eerste race begint waarmee je in principe je team naait. Geef mensen gewoon 10 seconden om te vertrekken. In die 10 seconden kunnen anderen dan meteen joinen en heb je meteen weer een wat voller team. Het komt nu regelmatig voor dat je de eerste race rijdt met halve teams, of 1 vol team en 1 team met 2 spelers ofzo.

Trouwens, Tweakers slaat de plank wel flink mis met de review van Horizon 4 :+ Een lager cijfer dan Horizon 3 en maar een klein beetje hoger dan The Crew 2. Dan snap je het niet helemaal volgens mij 8)7 Horizon 4 is in vrijwel ieder opzicht beter dan het vorige deel en véél beter dan The Crew 2. Over het algemeen genomen zijn reviews voor Horizon 4 ook bijzonder lovend. Lijkt me eerder dat Jurian de game óf niet genoeg gespeeld heeft óf niet zoveel heeft met racegames waardoor hij simpelweg niet weet wanneer een game goed of juist niet goed is.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Kom maar moeizaam op gang door een spokende Xbox. Races die ik heb voltooid staan de volgende dag ineens weer op de kaart, halverwege een race gaat ie ineens wisselen van account, het geluid gaat ineens vervormen, ondanks always on iedere keer als ie wordt aangezet toch eerst updates installeren, etc. Opnieuw opstarten, helemaal Uit- en aanzetten hielpen niets, resetten ook niet. Nu een factory reset gedaan en de boel lijkt het nu goed te doen.

Heb pas de herfst berijkt maar bleef nog even in de winter hangen en zag de Marathon op de kaart. Vind die langere races toch het leukst.
De moeilijkheids-settings blijven me zowel verbazen als intrigeren. Op bijv Pro rijdt P1 heel hard weg maar als je hem heb ingehaald lijk je gewoon weg te fietsen maar ook op unbeatable zie je rare zaken zoals P1 die tegen tegemoetkomend verkeer aanrijdt of het water inrijdt. Maar ook gewoon ai dat vlak voor je zelf een aanrijding veroorzaakt waar je in vast raakt en je te ver achter komt te liggen voor een podium plek. Heb toch soms de rewind nodig maar tijdens de Marathon gek genoeg weer niet.

En die wheelspins zijn echt te bizar. Komt tijdens het uitrollen 200K credits en een aston martin in het zicht maar stopt ie op een jas of een toeter. Er zullen best wat jeugdige racers zijn voor wie dat leuk is maar dit is echt infantiel.
Op het racen doet dat op zich geen afbreuk want dat is gewoon erg leuk en ga denk ik toch de Ultimate kopen als de game pass trial voorbij is.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05:41
Ben nu ook bezig met Forza, ik heb inmiddels genoeg influence verzameld om te switchen naar de winter, maar heb ook nog veel events open staan in herst. Kan ik gewoon switchen naar winter of eerst de openstaande events afmaken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lucky_Luuk
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 28-08 11:04
razRDJ schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:16:
Ben nu ook bezig met Forza, ik heb inmiddels genoeg influence verzameld om te switchen naar de winter, maar heb ook nog veel events open staan in herst. Kan ik gewoon switchen naar winter of eerst de openstaande events afmaken?
Je kan gewoon switchen, is geen probleem.

Steam: Lucky Luuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Slechts een aantal uurtjes erin kunnen steken, tot zover mis ik de Australische setting best wel erg..
Kan de vinger niet precies op de zere plek leggen maar ik kan er nog niet echt lekker inkomen..

Is er nog plek in de tweakers groep om te joinen? :)

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
mowa schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 16:53:
Kom maar moeizaam op gang door een spokende Xbox. Races die ik heb voltooid staan de volgende dag ineens weer op de kaart, halverwege een race gaat ie ineens wisselen van account, het geluid gaat ineens vervormen, ondanks always on iedere keer als ie wordt aangezet toch eerst updates installeren, etc. Opnieuw opstarten, helemaal Uit- en aanzetten hielpen niets, resetten ook niet. Nu een factory reset gedaan en de boel lijkt het nu goed te doen.
Dat de races weer terug op de kaart komen kan kloppen want dat gebeurd bij iedereen. Echter zou er dan wel moeten staan dat je ze een keer gereden hebt.

Verder hoop ik dat je problemen met de xbox opgelost zijn want zoals ik het nu lees heeft/had dat ding een eigen wil :P
razRDJ schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 17:16:
Wat @Lucky_Luuk zegt. Je kan al die events gaan doen, maar het probleem is dat je dan de races van winter gaat missen. Dit komt omdat de influence gewoon doorgespaard zal worden. Op het moment dat jij denkt ik wil alle races van de Herfst afmaken dan zal je voldoende influence creëren om naar de lente te gaan.
Los van het feit dat de races hetzelfde zullen blijven behalve dan dat er bladeren/sneeuw extra op het asfalt of omgeving zullen liggen.
Edwins1984 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:33:
Slechts een aantal uurtjes erin kunnen steken, tot zover mis ik de Australische setting best wel erg..
Kan de vinger niet precies op de zere plek leggen maar ik kan er nog niet echt lekker inkomen..

Is er nog plek in de tweakers groep om te joinen? :)
Ik vind dit eerlijk gezegd wat leuker vanwege de wat meer hoogteverschillen en locaties op bijna dezelfde grootte van de map. (Heb dan ook pas 860/1000gamerscore gehaald binnen een week :9)

Als je een gamertag hebt voor mij kan ik je opnemen in de startpost en uitnodigen voor de club :)

[ Voor 16% gewijzigd door timmie271 op 06-10-2018 19:36 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwins1984
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
@timmie271 Is ook een smaak ding, kan begrijpen dat er voor veel mensen dit vierde deel juist weer toffer is. Ik ga het in ieder geval nog wel een eerlijke kans geven :)

Tnx, mijn username is Edwins1984

PSN: Edwin1984 -- Steam: edwin1984 -- Xbox live: Edwins1984 -- uPlay: edwin_1984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Edwins1984 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:42:
@timmie271 Is ook een smaak ding, kan begrijpen dat er voor veel mensen dit vierde deel juist weer toffer is. Ik ga het in ieder geval nog wel een eerlijke kans geven :)

Tnx, mijn username is Edwins1984
Desnoods gewoon met wat tweakers rondrijden. Zorgt ook voor voldoende plezier en lol in het spel over het algemeen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
timmie271 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:44:
[...]

Desnoods gewoon met wat tweakers rondrijden. Zorgt ook voor voldoende plezier en lol in het spel over het algemeen :)
Vooral de lol in jet algemeen als ie bij ons zit haha

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:21

Pykow

Angelo OTR

Zo Forza Horizon 4 ook aangeschaft.
Gelijk voor de ultimate edition gegaan zoals ik dat ook bij FH3 en Forza 7 heb gedaan.
Met VIP krijg je altijd lekkere bonus en 2 gratis uitbreidingen. Los zal het duurder zijn om later aan te schaffen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
In a nutshell; spelletje uitgespeeld qua achievements :) Alleen de barn-finds nog maar die komen vanzelf wel de komende seizoensveranderingen.

Ondertussen level 259 (als je je prestige doortelt) maar dat zal de komende week nog wel stijgen als ik tijd heb; in ieder geval alle races uit de career doen en veel wagens tunen voor online races want links en rechts word ik voorbij gereden.

Tot zover: vermakelijk spelletje! Zal me benieuwen wat de komende weken gaat brengen qua weer, seasonal events, Forzathon opdrachten etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 21:50:
In a nutshell; spelletje uitgespeeld qua achievements :) Alleen de barn-finds nog maar die komen vanzelf wel de komende seizoensveranderingen.

Ondertussen level 259 (als je je prestige doortelt) maar dat zal de komende week nog wel stijgen als ik tijd heb; in ieder geval alle races uit de career doen en veel wagens tunen voor online races want links en rechts word ik voorbij gereden.

Tot zover: vermakelijk spelletje! Zal me benieuwen wat de komende weken gaat brengen qua weer, seasonal events, Forzathon opdrachten etc.
Morgen hoop ik hetzelfde na te streven qua achievements (op de bugged barn-find achievement na) :)

Ik dacht nog redelijk wat rust te hebben tijdens H3: ODST zit vervolgens iedereen mij hier te taggen/liken/PM'en en als vriend toe te voegen :+ Gelukkig staat ie op 100% en komt H: CE erachteraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Werkt de koppeling met Mixer niet vandaag? Ben enkel geleveled tijdens de forzathons en online racen. Tijdens free roamen levelde ik niet ondanks dat ik mixer de hele dag aan had staan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@Lekker Ventje jawel toch? Heb vanochtend 162K gekregen ofzo. Verder niet meer op gelet; was te druk met de ergernis van ranked racing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Moet wel zeggen dat het lijkt op Forza horizon 3 met iets betere graphics.
Maar anna hadden ze wel mogel wijzigen bijvoorbeeld, is echt copy paste.

Maar goed, ik weet dat ik me ga vermaken met autos verzamelen en achievements behalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pykow schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 23:05:
Moet wel zeggen dat het lijkt op Forza horizon 3 met iets betere graphics.
Maar anna hadden ze wel mogel wijzigen bijvoorbeeld, is echt copy paste.

Maar goed, ik weet dat ik me ga vermaken met autos verzamelen en achievements behalen.
Ja. En de graphics rondom de in te drukken knopjes hadden ook aangepast moeten worden! En de layout en design van het menu. Want deze dingen maken wat uit!

-------

Heb ik het mis of is team adventure een beetje suf? Random game types in random seizoenen zonder een optie om te kiezen wat je ongeveer wil. En geen quit knop voor tussen de potjes door. Rare sizzle dit. Ik heb weinig zin om voor elke klasse een winter bak, een off road bak en een Street race bak te gaan maken. Maar zonder is dit wel gaar. Ik heb nog minder zin in freeroad rush. Echt raar dat je niet je type race kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Ranked team adventure is wel veels beter dan unranked moet ik zeggen. Minder van die idiote crashers en meer clean racers die echt goed rijden meestal.

Rare is wel dat als ik alleen ben vrij snel een ranked sessie vind maar eens met meerdere mensen in een convoy dan vind ie bijna nooit een ranked sessie.
Dat is natuurlijk wel gaar want dan kan je dus bijna nooot met een eigen team gaan ranken.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
MAX3400 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 22:47:
@Lekker Ventje jawel toch? Heb vanochtend 162K gekregen ofzo. Verder niet meer op gelet; was te druk met de ergernis van ranked racing.
Nope, niets hier. Zag vrijdag nog weleens wat in beeld verschijnen van punten maar gisteren niets. In dat Mixervakje blijf ik op 21163 influence staan die ik nog nodig heb voor het volgende level. Andere zaken zoals skills levelen wel gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Opuske schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 02:15:
Ranked team adventure is wel veels beter dan unranked moet ik zeggen. Minder van die idiote crashers en meer clean racers die echt goed rijden meestal.

Rare is wel dat als ik alleen ben vrij snel een ranked sessie vind maar eens met meerdere mensen in een convoy dan vind ie bijna nooit een ranked sessie.
Dat is natuurlijk wel gaar want dan kan je dus bijna nooot met een eigen team gaan ranken.
Toevallig ook in de avond geprobeerd met een convoy (van de middag weet ik het)?

Hier kost het op dit tijdstip ook aardig wat tijd om er eentje te vinden. Bij halo 4 heb ik dat ook met de MP zodra ik in de avond ga spelen dan vind ik continue games. Speel ik daarentegen in de ochtend of middag dan is er niemand online. Misschien dat het iets te maken heeft met de amerikanen die dan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij veel bekende namen in dit topic! Heb zelf de xbox al ruim een jaar niet meer aangehad, eigenlijk kort naar de fm release gestopt. Combi van drukte en prioriteiten :) Nu wil ik fh4 weer halen en aan de slag! Klopt het dat je fh4 gewoon op de X kunt kopen en vervolgens cross platform progress met de pc hebt? Dit ivm mijn nieuwe computer, zou hem graag ook daarop willen spelen. Straks ff halen en snel spelen! Benieuwd naar de vooruitgang/ ontwikkelen, had geen idee dat ‘ie uit kwam tot ik de review op de fp zag. Matig cijfer (een 8 ), maar ik weet zeker dat het spel beter is dan uit de review blijkt en voor goed vertier zorgt. Cu ingame! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 07:50:
Voor mij veel bekende namen in dit topic! Heb zelf de xbox al ruim een jaar niet meer aangehad, eigenlijk kort naar de fm release gestopt. Combi van drukte en prioriteiten :) Nu wil ik fh4 weer halen en aan de slag! Klopt het dat je fh4 gewoon op de X kunt kopen en vervolgens cross platform progress met de pc hebt? Dit ivm mijn nieuwe computer, zou hem graag ook daarop willen spelen. Straks ff halen en snel spelen! Benieuwd naar de vooruitgang/ ontwikkelen, had geen idee dat ‘ie uit kwam tot ik de review op de fp zag. Matig cijfer (een 8 ), maar ik weet zeker dat het spel beter is dan uit de review blijkt en voor goed vertier zorgt. Cu ingame! :)
Dit werkt inderdaad mits je hem digitaal aanschaft (denk dat je dat al van plan was :9)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:49
Mijn rallyhart wordt erg blij van de UK en de herfst. O+
Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1921/31269230408_edde5c86a0_o.jpg

Afbeeldingslocatie: https://farm2.staticflickr.com/1929/45142827881_d4b1a54855_o.jpg

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
Ongetwijfeld al een keer gepost maar toch dan nog maar een keer: kom je geld of influence tekort? Alfa heeft een 8C en Giulia die respectievelijk Credits en Influence boost hebben.

Zet je extra car perks erop en ga lekker in een Convoy rijden en Road Races doen en dan loop je aardig binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-09 09:06
Net een forzathon live gedaan, is dus een group event ipv tegen elkaar, best leuk :D 1 ronde topspeed, 1 drift en 1 danger.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 08:11:
[...]

Dit werkt inderdaad mits je hem digitaal aanschaft (denk dat je dat al van plan was :9)
Top man, heb hem idd digitaal aangeschaft en nu aan het spelen. Speelt echt top, heb een MSI game laptop van 1500 euro (jaartje terug gekocht?) maar loopt gewoon vlekkeloos 60 fps op max settings. Geen 4k uiteraard, maar vind het er zeer gelikt uit zien, tevreden met de optimalisatie tot nu toe! Lekker racen nu, it's good to be back haha :) Ennuh, een audi r8 met een dakkoffer? Whahaha! 8) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Hopelijk werkt Turn 10 de tiers nog bij, ik heb nog 203 punten nodig maar ga die nooit halen als ze vol blijven houden dat ik nog geen seconde FH4 gespeeld heb. En wat extra credits is leuk meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Lekker Ventje schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:22:
Hopelijk werkt Turn 10 de tiers nog bij, ik heb nog 203 punten nodig maar ga die nooit halen als ze vol blijven houden dat ik nog geen seconde FH4 gespeeld heb. En wat extra credits is leuk meegenomen.
Gewoon een post openen op hun forums. Screenshotje van je cheevos bijvoegen. Worden ze tenminste wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
MAX3400 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:24:
[...]

Gewoon een post openen op hun forums. Screenshotje van je cheevos bijvoegen. Worden ze tenminste wakker.
Zie dat er al een topic is, ik ben niet de enige en het is blijkbaar niet alleen bij FH4 wat niet upgedate wordt. Hopelijk worden ze snel wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Lekker Ventje kan dat niet met je privacy settings te maken hebben oid? Staat me bij dat ik in het verleden ook zoiets heb gehad, kwam omdat m'n profiel te streng was afgeschermd ofzo... Wellicht even checken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

Nou wou de game op pc installeren... Geen succes verhaal.
Ten eerste krijg ik een error bij de gamepass tab.
Maar als ik de game installeer via zoeken erop, kreeg ik een melding is geïnstalleerd, maar de game was pas op de helft en was nog aan het downloaden..
Toen store gesloten, maar dat naakte erger..
Dus alles weggeflikkert en opnieuw gedaan krijg ik de melding binnen 2sec drift pack kan niet installeren. Terwijl ik de full game probeer te instaleren..
Pc restart hielp niet. Uiteindelijk naar ultimate edition gegaan en daar de gamepass editie gestart en nu is hij weer aan het installeren..
Maar echt die windows store is me toch een gedrocht niet normaal, tis dat het nu gratiz is maar ik zou nooit iets via die store kopen. Belachelijk veel problemen ermee( ben zeker niet de enigste en er zijn mensen met hellemaal bizarre problemen) en dat voor zo een grote software maker..
Maja nu weer 64gb( dacht dat het groter was ??) Downloaden.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:44:
Nou wou de game op pc installeren... Geen succes verhaal.
Ten eerste krijg ik een error bij de gamepass tab.
Maar als ik de game installeer via zoeken erop, kreeg ik een melding is geïnstalleerd, maar de game was pas op de helft en was nog aan het downloaden..
Toen store gesloten, maar dat naakte erger..
Dus alles weggeflikkert en opnieuw gedaan krijg ik de melding binnen 2sec drift pack kan niet installeren. Terwijl ik de full game probeer te instaleren..
Pc restart hielp niet. Uiteindelijk naar ultimate edition gegaan en daar de gamepass editie gestart en nu is hij weer aan het installeren..
Maar echt die windows store is me toch een gedrocht niet normaal, tis dat het nu gratiz is maar ik zou nooit iets via die store kopen. Belachelijk veel problemen ermee( ben zeker niet de enigste en er zijn mensen met hellemaal bizarre problemen) en dat voor zo een grote software maker..
Maja nu weer 64gb( dacht dat het groter was ??) Downloaden.
Klote! wat ik vanmorgen deed was: via xbox.nl code redeemen, toen push melding 'installeer op devices' xbox en pc aangevinkt, allebei aangezet en alles ging vanzelf. Hoop dat 'ie het nu goed bij je doet, vervelend als dat niet goed werkt, hoop dat je snel internet hebt! Lekker spelen straks en dan vergeet je alles haha _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:54:
[...]

Klote! wat ik vanmorgen deed was: via xbox.nl code redeemen, toen push melding 'installeer op devices' xbox en pc aangevinkt, allebei aangezet en alles ging vanzelf. Hoop dat 'ie het nu goed bij je doet, vervelend als dat niet goed werkt, hoop dat je snel internet hebt! Lekker spelen straks en dan vergeet je alles haha _/-\o_
Heb 400mbit dus valt gelukkig mee. Maar net is hij geïnstalleerd maar na een kort scherm die erna weer weggaat gebeurt er niks..
Heb gelukkig een oude xbox one staan waar ik de game al sinds dinsdag op speel. Maar toch wou pc versie effe testen..

Edit:
Its alive moest rebooten ivm windows update en nu doet ie het !!

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 07-10-2018 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 10:38:
Ongetwijfeld al een keer gepost maar toch dan nog maar een keer: kom je geld of influence tekort? Alfa heeft een 8C en Giulia die respectievelijk Credits en Influence boost hebben.

Zet je extra car perks erop en ga lekker in een Convoy rijden en Road Races doen en dan loop je aardig binnen.
Op de 7 drift cars zit een mastery die je 300k geeft. Diezelfde zit op een Porsch en de Nissan Fairlady. Ik heb gisteren bergen skill points binnen geharkt met de Hoonigan Focus. Straks maar eens alles redeemen en kijken hoe dicht ik op een kasteel zit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 11:41:
@Lekker Ventje kan dat niet met je privacy settings te maken hebben oid? Staat me bij dat ik in het verleden ook zoiets heb gehad, kwam omdat m'n profiel te streng was afgeschermd ofzo... Wellicht even checken!
Nope, was tot een week geleden niets aan de hand. Zit 'm in de servers van Turn 10. Op het forum heeft ook iedereen opeens dezelfde Tier, er zit ergens een bugje.

Valt er te rijden met die driftcars? Gisteren even de Mazda geprobeerd maar die ging nog geen meter rechtuit.

[ Voor 10% gewijzigd door Lekker Ventje op 07-10-2018 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Verwijderd schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:11:
[...]

Op de 7 drift cars zit een mastery die je 300k geeft. Diezelfde zit op een Porsch en de Nissan Fairlady. Ik heb gisteren bergen skill points binnen geharkt met de Hoonigan Focus. Straks maar eens alles redeemen en kijken hoe dicht ik op een kasteel zit. :)
Tja, dan heb je 2.1M binnen... Voor alle huizen heb je iets van 40M nodig dus daar zit dan nog wel een klein gat tussen ;)

Net trouwens 3 laps Goliath gedaan op 75% difficulty met mijn Alfa "influence" wagen; S1-tune erop van Raceboy77 in net aan 30 minuten

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/b1OSelcR8Fo7cyuUMMYAIrrz/full.jpg
- 3 ton credits (incl VIP dus)
- 1 ton influence

Hierdoor 1 Super en 4 normale wheelspins gekregen.

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 07-10-2018 12:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:44
Oké, moet zeggen dat ik het spel steeds leuker begin te vinden en ook steeds beter begin te begrijpen - met name het onlinegedeelte. Waarschijnlijk heb ik gewoon even de tijd nodig gehad om te wennen aan een aantal nieuwe zaken. :) Anyhow, ik zal niet meer zeuren over het spel en ga vanaf nu gewoon lekker genieten. ;)

Dus, om dan maar meteen goed te beginnen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tv5Kh26IVvozk5qcehoCl1up/medium.png

Wat een auto! :D :9~ Ferrari 812 Superfast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
Zijn er mensen die dit spel spelen met meerdere devices?
Mijn huidige setup is een G27 stuur met een losse handrem welke via usb aan gesloten is.
In het settings menu kan ik de handrem in stellen als e-brake en hier wordt deze dan ook geregistreerd als device twee. vervolgens sla ik de settings op. maar wanneer ik nu de handrem probeer te bedienen gebeurt er niets en wanneer ik weer terug naar het settings menu ga dan is de e-brake niet meer ingesteld.

Zijn er andere mensen die soortgelijke problemen hadden en hoe hebben jullie dit opgelost?

In Assetto corsa, Rfactor 2 en Dirt rally functioneerd deze setup wel goed.

[ Voor 6% gewijzigd door dragon9114 op 07-10-2018 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Meh pc versie is nog steeds kapoet.
Nog steeds hele lage texture kwaliteit onder een hoek( AF) plus gras komt ong 30m voor je auto tevoorschijn, en bomen hebben een soort van ruiten patroon erin op afstand. Wat ik ook doe krijg dit niet gefixed. Lijkt nog steeds een bug te zijn.
Ziet er nu dus ook echt heel matig uit wat ik ook doe. Maar die fps zijn toch wel heerlijk. Heb meteen veel meer controle over mijn auto.
Dus ja hou het effe bij mijn xbox tot gepatched is.
Had wat screenshots mocht iemand willen weten wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 12:23:
[...]

Tja, dan heb je 2.1M binnen... Voor alle huizen heb je iets van 40M nodig dus daar zit dan nog wel een klein gat tussen ;)

Net trouwens 3 laps Goliath gedaan op 75% difficulty met mijn Alfa "influence" wagen; S1-tune erop van Raceboy77 in net aan 30 minuten

[Afbeelding]
- 3 ton credits (incl VIP dus)
- 1 ton influence

Hierdoor 1 Super en 4 normale wheelspins gekregen.
Ja, tuurlijk. Maar credits zijn credits. De skill points krijg je vanzelf. Ik denk niet dat je sneller credits per minuut verdient dan door in een paar auto's gaan zitten en skill points uitgeven. :)

Heb je een goliath blueprint gemaakt toevallig? Dan gebruik ik die en sla ik 10 levels Street racing over. :)

Edit: Goliath 3 laps in een Zonda FE. Dat rijdt wel fijn zeg.Reed met 45% influence bonus (80k). De hoeveelheid skillpoints was top. De ultimate speeds en clean racing wisselden elkaar precies goed af. 17 stuks tijdens de race. GIng van 56 naar 63 in totaal. Meer levels door skillpoint XP tijdens de race dan van de influence aan het einde. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2018 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 13:34:
Meh pc versie is nog steeds kapoet.
Nog steeds hele lage texture kwaliteit onder een hoek( AF) plus gras komt ong 30m voor je auto tevoorschijn, en bomen hebben een soort van ruiten patroon erin op afstand. Wat ik ook doe krijg dit niet gefixed. Lijkt nog steeds een bug te zijn.
Ziet er nu dus ook echt heel matig uit wat ik ook doe. Maar die fps zijn toch wel heerlijk. Heb meteen veel meer controle over mijn auto.
Dus ja hou het effe bij mijn xbox tot gepatched is.
Had wat screenshots mocht iemand willen weten wat ik bedoel.
Post maar, ben benieuwd... 1060 met 32 gig ram en een i7 hier (laptop), loopt echt prima. Had het niet verwacht, heb ook een xbox, maar hoef die dus niet te gebruiken. Welke specs heb jij? Wel zuur man, heb je die optimalisatie run gedaan? Shadows heb ik wel uitgezet, dat was killing voor framerate...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@exactor it jouw levels up zijn nog onder de 200, neem ik aan? Want dan is influence inderdaad 15K per level up; helaas zit ik al aan de 25K/level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 15:17:
@exactor it jouw levels up zijn nog onder de 200, neem ik aan? Want dan is influence inderdaad 15K per level up; helaas zit ik al aan de 25K/level.
Yep. Ergens rond de 70.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 15:15:
[...]

Post maar, ben benieuwd... 1060 met 32 gig ram en een i7 hier (laptop), loopt echt prima. Had het niet verwacht, heb ook een xbox, maar hoef die dus niet te gebruiken. Welke specs heb jij? Wel zuur man, heb je die optimalisatie run gedaan? Shadows heb ik wel uitgezet, dat was killing voor framerate...
Zal hem straks posten. Heb van alles geprobeerd. Eerst alles ultra/ extreme gezet met 2xmsaa op 1920x1200. Maar bleef er bizar raar uitzien.
Specificaties staan in mijn signature.
Maar kort een rx480 4gb, i7 4770k@4.4 en 16gb ram.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Oké, dit was gaaf:
[YouTube: Forza Horizon 4 - A dragstrip challenge! (4K)]

Leuk dat dit dus zomaar (spontaan) kan gebeuren in de wereld van FH4. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
FU :+
Wel netjes hoor :9

Ik zit met barn finds vast op 86% en nog 4 ranked games spelen en dat zijn alle achievements die ik nog moet.... Door die f*cking barn find achievement kan ik hem niet binnen een week op 100% zetten....

Het blijft maar een spelletje zeggen we dan... :X :X :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Heb gewoon een Ferrari 250 GTO gewonnen met een wheelspin! _O_

/edit: heb op m'n Intel NUC overigens al enkele dagen 24/7 een FH4 Mixer stream opstaan. Dat tikt best lekker aan. :+

[ Voor 49% gewijzigd door Rivanov op 07-10-2018 18:10 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iuigi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik wilde met mijn broer een rondje racen, echter net als met FM7 als FH4 kan hij niet online komen.

Bij mij werkt het prima, maar samen racen is ook wel eens leuk.

Heeft iemand een idee wat we met onderstaande melding aan kunnen?

Support Id
645b7e6e-207e-47eb-99f1-ad6ec7178651
Server Id
b50ccb1a-4212-459f-b2b5-80a674e59ac8
Quality of connection: Measurement Failed (0x80600208, 15 locations)
Region: Failed (0x0)
IPSEC: 0x00000000

Please retry this operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://cl.ly/9077040e858f/10-7-2018_6-48-00_PM.png
Afbeeldingslocatie: https://cl.ly/4492eea48615/10-7-2018_6-48-03_PM.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xsu6wC7.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Rivanov op 07-10-2018 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
Glitch detected: als je Goliath doet op meer dan 6 ronden en je hebt Rewind aan staan, is er een kans dat je in de laatste ronde dus wel kan rewinden maar je positie kwijt bent (en dus je credits / influence voor je finishplek).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 19:13

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

MAX3400 schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 14:00:
[...]

Vergeet ook niet; na level 200, ga je niet meer per 15K influence een level omhoog maar 25K. Oftewel, 60% meer "je best doen" per level...

* MAX3400 is level 12+1 ster
Wat betekend dat sterretje. Zo was ik eerst level 150+ en dan ineens 2 cijfers met een ster +1

Dit is mijn favoriete scheurijzer de Nissan GT-R (R33) LM Forza Edition. Tevens voor om de influence te boosten.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Hek4G1qjzRBHFuPshNKcBrXA/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aEMOkGbWH47WOe2hVlw4VU1p/full.jpg
skyline
skyline

Vergeleken met FH3 is FH4 gewoon genieten. Grafisch gezien één en al pracht en praal. Alleen heb ik af en toe wel de melding (low streaming bandwidth) Ben je aan het racen, wordt de weg ineens onzichtbaar, om vervolgens de genoemde melding te krijgen. Zeer vervelend, juist daarom heb ik de rewind aan staan. Ik heb bijna alles uitstaan alleen stuur op normaal en rewind + manual shifting. Verder draait de game best goed. Was indertijd met FH3 wel anders. Ondertussen lekker sparen voor die kasteel van 10mln, zodat je dan een barnfind rumor krijgt. Terwijl ik met FH4 bezig ben, draait er op de achtergrond de stream op mixer. Zodat je die op kan krikken + influence.

[ Voor 4% gewijzigd door MisterJD op 07-10-2018 22:01 ]

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
MisterJD schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:59:
[...]

Wat betekend dat sterretje. Zo was ik eerst level 150+ en dan ineens 2 cijfers met een ster +1
Noem het een soort "prestige mode"; elke zoveel honderd levels wordt je standaard nummer gereset maar krijg je een extra ster. Heb wel ergens iemand gezien die, volgens mij, 280 + 1 ster had. Geen idee of dat klopt of dat het slechte compressie was van de video.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
Vandaag toch wat uurtjes kunnen maken in FH4, zowel op PC als op de One X. Trouwens, spel speelt echt prima weg op de PC! Beter dan FH3 bij launch. Dikke prima! d:)b

Daarnaast ook de 'Photo Mode' maar eens goed gebruikt, want wat is Autumn mooi zeg! :9~ Helemaal i.c.m. mijn Ferrari 812 Superfast. O+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qHWepVRPDwb5CSnZ9RYPBEcZ/medium.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kYppAenVdcHeEPx39xsZeuCt/medium.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/379nLypWlQGY9cwUS8wz9kGC/medium.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3UIrhV5knuJYiH06Fp5rS3Ir/medium.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3CbkpDO9oZedwIcWS0vHWXmp/medium.png

Love it! Alleen nu nog een mogelijkheid om de bestuurder te verbergen in 'Photo Mode'. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 11:45
Is er nog een manier om wat aan de AI driveatars te doen?Als ik een race doe en we zijn allemaal in dezelfde klasse. Rijden ze van me weg alsof ik stil sta terwijl dat helemaal niet kan maar als ze dan eenmaal voor me zijn gaan ze gelijk van het gas of doen ze een brake check. En is er nog een optie om groove radio in FH4 te krijgen? Heb die liedjes van the block party nu wel gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

mike30 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:41:
Is er nog een manier om wat aan de AI driveatars te doen?Als ik een race doe en we zijn allemaal in dezelfde klasse. Rijden ze van me weg alsof ik stil sta terwijl dat helemaal niet kan maar als ze dan eenmaal voor me zijn gaan ze gelijk van het gas of doen ze een brake check. En is er nog een optie om groove radio in FH4 te krijgen? Heb die liedjes van the block party nu wel gehoord.
Zelfde probleem hier. Rij eerst dik achteraan en dan rij ik ze zo weer voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike30
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22-09 11:45
Viel me ook op dat als je met een flinke snelheid over de snelweg heen rijd dat al het verkeer naar je toe stuurt. Vandaag een transit bus moeten ontwijken die een U-turn maakte op de snelweg terwijl ik met 360+ aan kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Dat heb je snel gedaan, ik zit nog niet eens op de helft. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Laatst online: 21:49
Yonix schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 22:33:

Love it! Alleen nu nog een mogelijkheid om de bestuurder te verbergen in 'Photo Mode'. 8)
Autovista?

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
skreppiedoe schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 07:08:
[...]

Tja, viel me ook een beetje tegen. In tegenstelling tot FH3, zijn een flink aantal achievements te halen zonder 100% completion van alle races. Waarschijnlijk om de grind voor de casual players eruit te halen.

Vind wel dat de replayability een stukje lager is dan het vorige deel. Qua banen is er "teveel" herhaling over dezelfde wegen en offroad lijkt het er wel op dat niet elke auto even fijn neerkomt en je dus constant moet corrigeren of een beetje remmen bij een jump.

Komende dagen eens zien wat ik nog kan doen; sowieso moet er nog 15M op de bank komen voor het laatste huis maar daar heb ik al een manier voor gevonden om daar redelijk snel aan te komen. Verder Goliath beter leren kennen met S1 en hoger want een paar bochten vergeet ik altijs en dus crash.

/edit: Forza Rewards blijft kapot; mis iets van 500 punten (zo niet meer).

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 08-10-2018 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

timmie271 schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 19:34:

Dat de races weer terug op de kaart komen kan kloppen want dat gebeurd bij iedereen. Echter zou er dan wel moeten staan dat je ze een keer gereden hebt.

Verder hoop ik dat je problemen met de xbox opgelost zijn want zoals ik het nu lees heeft/had dat ding een eigen wil :P
Dat de races in ieder seizoen terug komen was me al opgevallen. Echter wanneer ik een aantal races heb gereden, de xbox uitzet, diezelfde races nog een keer moet rijden is er iets raars aan de hand. Om de 1 of andere reden is de progress is een paar keer niet gesaved. De info over FH4 zei ook dat ik het 2 uur heb gespeeld. Wat natuurlijk niet klopt, heel veel meer was het op dat moment niet, maar niet zo weinig.

Na de factory reset lijkt alles nu weer goed te functioneren.
Ik denk dat de Xbox boos was dat ie 2 jaar heeft uit gestaan.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
skreppiedoe schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 07:08:
[...]

Ik ga vandaag de voorlopig laatste achievement halen tot ik hopelijk de 2 barn finds uit de expansion pack kan halen:P

En het is dat ik zaterdagavond en gisteravond halo heb zitten doen anders had ik ranked teamadventures ook al klaar :+

Kan ik in ieder geval weer verder met FM5 op 100% zetten voordat de expansions uitkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

mowa schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 09:44:
[...]

Dat de races in ieder seizoen terug komen was me al opgevallen. Echter wanneer ik een aantal races heb gereden, de xbox uitzet, diezelfde races nog een keer moet rijden is er iets raars aan de hand. Om de 1 of andere reden is de progress is een paar keer niet gesaved. De info over FH4 zei ook dat ik het 2 uur heb gespeeld. Wat natuurlijk niet klopt, heel veel meer was het op dat moment niet, maar niet zo weinig.

Na de factory reset lijkt alles nu weer goed te functioneren.
Ik denk dat de Xbox boos was dat ie 2 jaar heeft uit gestaan.
Mijn Xbox is ook al maanden niet meer aangeweest of het moest zijn om een DVD te starten ;)
Heb de game sinds gisteren gespeeld en 3 uur al gespeeld.
Moet ook zeggen dat de game leuker is dan FH3.
Maar moet ook zeggen dat er HEEL weinig verkeer in de game zit en erg leeg aanvoelt.
Dat was in de vorige delen een stuk beter.

Het altijd online zijn en daarna nog kunnen kiezen voor SOLO (offline) is wel fijn.
Niet meer apart Freeroaming joinen enzo. Dit geeft je meer mogelijkheden om met andere te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Ik ben nu lid van de “ tweakers forza horizon club” ,en zie die ook binnen de game , maar zijn daar nu lobby’s van ? en hoe join je medespelers die actief aan het racen zijn binnen die club ?

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Pykow schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:11:
Mijn Xbox is ook al maanden niet meer aangeweest of het moest zijn om een DVD te starten ;)
Heb de game sinds gisteren gespeeld en 3 uur al gespeeld.
Moet ook zeggen dat de game leuker is dan FH3.
Maar moet ook zeggen dat er HEEL weinig verkeer in de game zit en erg leeg aanvoelt.
Dat was in de vorige delen een stuk beter.
En dat weinige verkeer is soms nog teveel :+
Wat vooral jammmer is dat het dezelfde auto's zijn als in FH3 8)7 8)7
Het altijd online zijn en daarna nog kunnen kiezen voor SOLO (offline) is wel fijn.
Niet meer apart Freeroaming joinen enzo. Dit geeft je meer mogelijkheden om met andere te spelen.
Naar mijn weten zat dit ook al in FH3? Echter heb ik nu wel heel vaak problemen met het vinden of joinen van een online sessie......
Fe® schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:26:
Ik ben nu lid van de “ tweakers forza horizon club” ,en zie die ook binnen de game , maar zijn daar nu lobby’s van ? en hoe join je medespelers die actief aan het racen zijn binnen die club ?
Euh wat bedoel je precies??

Je kan medespelers joinen via de club pagina als je ze niet als vriend hebt. Je ziet dan wie er online is. En je vriendenlijst kan je sneljoinen ingame.
Maar iets van lobby's snap ik niet? Of het zit er gewoon in wat jij bedoelt :P

Heb zelf voldoende mensen in de vriendenlijst staan waar ik mee samenspeel waardoor ik dus verder ook nooit in die club kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@timmie271 @Pykow Convoys zijn toch de nieuwe lobbies? Zodra de Convoy leader iets start, komen alle players mee naar die race / event / whatever "lobby".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:34:
@timmie271 @Pykow Convoys zijn toch de nieuwe lobbies? Zodra de Convoy leader iets start, komen alle players mee naar die race / event / whatever "lobby".
Denk dat hij bedoelt lobby's (convoy's) die te zien zijn via de club oid en dan te joinen zijn?
Verder snap ik daar toch geen snars van en cross ik maar wat rond in convoy's :)

Overigens heb ik trouwens ook road 531/531 gevonden op de modderige crossbaan in het midden van de map 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:35

JSchut

.....

Speel de game met vele plezier. Ben nu bezig met het unlocken van de Golliath. Maar dat duurt wel lang. Ben de de Colosses aan het doen. In solo zo rond de 15k en in coop haal ik 20k maar je krijgt niet altijd een coop match natuurlijk.

Wat ik wel irritant vind is dat Als ik de Xbox in rest mode zet dat ik dan soms het geluid ingame kwijt ben als ik hem weer aanzet. Dashboard geeft dan wel gewoon geluid. Game killen en opnieuw opstarten lost het op. Lijkt dus echt software issue te zijn. Heb hier alleen last van met FH4.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@JSchut er zit een Road Race rondom de berg zuidoost van Edinburgh. Pak een leuke wagen, rij dat rondje 30 laps (grofweg 30 minuten) en je gaat vrij rap richting Goliath unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:35

JSchut

.....

MAX3400 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 10:49:
@JSchut er zit een Road Race rondom de berg zuidoost van Edinburgh. Pak een leuke wagen, rij dat rondje 30 laps (grofweg 30 minuten) en je gaat vrij rap richting Goliath unlock.
Thanks voor de tip! zal (hopelijk) vanavond even kijken! Rij nu met de Mclaren Senna (extra influence in road races)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 22:18

SomerenV

It's something!

MAX3400 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 07:27:
[...]

Tja, viel me ook een beetje tegen. In tegenstelling tot FH3, zijn een flink aantal achievements te halen zonder 100% completion van alle races. Waarschijnlijk om de grind voor de casual players eruit te halen.

Vind wel dat de replayability een stukje lager is dan het vorige deel. Qua banen is er "teveel" herhaling over dezelfde wegen en offroad lijkt het er wel op dat niet elke auto even fijn neerkomt en je dus constant moet corrigeren of een beetje remmen bij een jump.

Komende dagen eens zien wat ik nog kan doen; sowieso moet er nog 15M op de bank komen voor het laatste huis maar daar heb ik al een manier voor gevonden om daar redelijk snel aan te komen. Verder Goliath beter leren kennen met S1 en hoger want een paar bochten vergeet ik altijs en dus crash.

/edit: Forza Rewards blijft kapot; mis iets van 500 punten (zo niet meer).
De tering jij bent snel :+ Gelukkig komt deze maand de track creator zodat er meer variatie mogelijk is. Hopelijk komen sommige van die user-tracks ook in de Team/Ranked Adventures terecht want daar merk je relatief snel dat je vaak op dezelfde tracks rijdt.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:23

koelebobes

Wen BTC €100K

Gisteren een dagje vrij en heb meteen de Stunt en Drift Club op 30 sterren uitgespeeld vooral bij de Stunt club was dat soms wel een uitdaging en als je hem dan op 3 sterren haalde stond je ook meteen in de top 1% haha. Sta met de Challenger Demon rond de #850-#900 zo uit het hoofd.

Heb mij er ontzettend mee vermaakt gewoon veel actie en vooral de drift club zou ik zo nog een keer doen. Vanmorgen de Lambo SV gekocht voor 300k en gisteren de 2010 Volkswagen Golf R ( unicorn ) voor 40k op het auction house gevonden. 90% power op de achterwielen en wat een dijk van een auto <3

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-09 11:41
Die Barn finds zijn best irritant. Ik kan dus de tweede niet vinden. Zit in het gebied waar die lege treinloodsen staan, maar ik kan die barn echt niet vinden. Iemand een foto/aanwijzing waar ik moet zoeken? Voor mijn gevoel al dat gehele gebied afgezocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

mike0001 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:47:
Die Barn finds zijn best irritant. Ik kan dus de tweede niet vinden. Zit in het gebied waar die lege treinloodsen staan, maar ik kan die barn echt niet vinden. Iemand een foto/aanwijzing waar ik moet zoeken? Voor mijn gevoel al dat gehele gebied afgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Niet online
Iemand enig idee hoe ranks werken in team adventure? Zit nu in league 19 en rank iets boven de 80 ofzo. Snap er weinig van... Wanneer ga je omhoog/omlaag bijvoorbeeld. Als ik hoog eindig maar de rest van mijn team is ruk zak ik dan ook?

En mis ik iets of kan je niet pvp'en zonder team? Gewoon 12 man ieder voor zich? Beetje jammer als team adventure de enige vorm is van competitive spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@mike0001 vergeet je niet dat je een drone hebt? Daarmee kan je vrij snel je Barns vinden, zeker omdat je altijd op zoek bent naar een verroeste halfronde loods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22-09 15:53
Schatkaart gekocht hiervoor.
Haalt de charme enigsinds weg, maar scheelt mij een hele hoop tijd met zoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Rij achterin naar een ramp die je nodig hebt om zo'n billboard te bereiken, vervolgens ga je daar aan de buitenkant van het terrein (andere kant van het hek) naar 2de billboard daar, hij zit ongeveer halverwege van die zijde.

Tip van de dag voor barns: drone :P Als je namelijk met een drone bij de barn komt, wordt hij automatisch op je map gezet met precies locatie.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 08-10-2018 11:56 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Topicstarter
http://swissgameguides.co...orld/interactive_map.html

Of als je wil afvinken wat je al hebt gehad:
http://www.kudosprime.com/fh4/gamemap.php
SinergyX schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 11:56:
[...]
Tip van de dag voor barns: drone :P Als je namelijk met een drone bij de barn komt, wordt hij automatisch op je map gezet met precies locatie.
Drone gebruik ik ook altijd idd.. stond laatst letterlijk NAAST een barnfind met de auto, volledig gebied doorzocht met de drone :F

[ Voor 32% gewijzigd door MK_ op 08-10-2018 11:59 ]

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 06:23

koelebobes

Wen BTC €100K

Ik vind juist het zoeken naar de barnfinds wel leuk omdat je het maar 1 keer kan doen. Als ik er echt een niet kan vinden joined een maat van mij die ze allemaal al heeft gevonden en doen we Warm of koud en " ik zie hem nu op mijn kaart" maar meestal heb ik ze vrij snel gevonden.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
koelebobes schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 12:20:
Ik vind juist het zoeken naar de barnfinds wel leuk omdat je het maar 1 keer kan doen. Als ik er echt een niet kan vinden joined een maat van mij die ze allemaal al heeft gevonden en doen we Warm of koud en " ik zie hem nu op mijn kaart" maar meestal heb ik ze vrij snel gevonden.
Ik vind het alleen wel jammer dat ze zo kort op elkaar volgen. :) Trouwens, de seasonal barn finds zijn wel een erg leuke toevoeging! Weet iemand of dat elke seizoensverandering is en of het dan ook steeds eentje is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik gebruik youtube voor de barnfinds, werkt ook vrij goed. Zitten best leuke auto’s tussen.

Heb gisteren wel mijn influence punten gehad, geen idee waarom zaterdag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Lekker Ventje schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 12:36:
Ik gebruik youtube voor de barnfinds, werkt ook vrij goed. Zitten best leuke auto’s tussen.

Heb gisteren wel mijn influence punten gehad, geen idee waarom zaterdag niet.
YouTube game filmpjes mogen ze per direct compleet verbannen. Heb je zo'n 7 minuten filmpje met intro bla bla thanks like&sub bla bla, dan eindelijk 30sec daadwerkelijk wat je moet doen, weer 4 minuten bla bla like&sub.

Probleem dat die blijkbaar populair zijn, ze standaard bovenaan komen, zoek je wat verder kom je iemand tegen met 100 views, maar gewoon clean 30sec filmpje wat je moet doen.

oud voorbeeldje:
YouTube: HOW TO CHANGE MPH TO KPH ON FORZA HORIZON 3
Vervolgens van 1:06 tot 1:26 daadwerkelijk hoe en wat, serieus 20sec op een 3 minuten filmpje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
Yonix schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 12:36:
[...]

Ik vind het alleen wel jammer dat ze zo kort op elkaar volgen. :) Trouwens, de seasonal barn finds zijn wel een erg leuke toevoeging! Weet iemand of dat elke seizoensverandering is en of het dan ook steeds eentje is?
Er zitten 10 barnfinds in de game ongeacht seizoen. Per seizoen zit er nog eentje in de game. En de laatste zit vast aan je kasteel.

Totaal dus 15 finds en maximaal verspreid over 4 in-game seizoenen oftewel 4 reallife weken.

Hint: niet elke find kan je elk seizoen ophalen ondanks dat ie op de kaart staat.

[ Voor 6% gewijzigd door MAX3400 op 08-10-2018 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
MAX3400 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:01:
[...]

Er zitten 10 barnfinds in de game ongeacht seizoen. Per seizoen zit er nog eentje in de game. En de laatste zit vast aan je kasteel.

Totaal dus 15 finds en maximaal verspreid over 4 in-game seizoenen oftewel 4 reallife weken.

Hint: niet elke find kan je elk seizoen ophalen ondanks dat ie op de kaart staat.
oo... das jammer.
Ik heb er nu 12, dat betekend dat ik op die van winter en lente moet wachten en dan nog ff een kasteel kopen :/

Ik heb in de afgelopen week best wat uurtjes gespeeld, helaas maar 1x online gespeeld (met @MAX3400 en @Mu.siQ ) Moet dit toch vaker gaan doen alleen kan niet echt lekker vinden welke groepen actief zijn via de GoT tab in forza.
Hoe doen jullie dit?
wil namelijk wel wat online races joinen vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny1090
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-08 12:00
Hi allemaal,

Ik ben nieuw hier. Na gister de demo te hebben gespeeld ben ik verkocht en sta ik op het punt om de full game aan te schaffen :) De grafische pracht in combo met het free-roamen is een gevoel die ik al tijden niet heb gehad.

Vraagje, is er iemand die ervaring heeft met deze game en de Steam Controller en eventueel Steam Link? Zou dit graag op m'n TV spelen via de Link.

Thanks alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
@ronny1090 Steam Link is toch alleen voor Steam-content? En FH4 is niet verkrijgbaar op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

@kleefei gewoon vragen in de discord chat. Tot zover t snelste :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Nu online
MAX3400 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:47:
@ronny1090 Steam Link is toch alleen voor Steam-content? En FH4 is niet verkrijgbaar op Steam.
Je kan elke non steam game die met een snelkoppeling oid te starten is aan Steam toevoegen. Zo heb ik world of warships ook aan steam (link) toegevoegd. Ik denk dat dit bij fh4 ook gewoon zo werkt.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
MAX3400 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:01:
[...]

Duidelijk. Thanks voor de uitleg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
AtlAntA schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:50:
[...]

Je kan elke non steam game die met een snelkoppeling oid te starten is aan Steam toevoegen. Zo heb ik world of warships ook aan steam (link) toegevoegd. Ik denk dat dit bij fh4 ook gewoon zo werkt.
Dan is de enige test: de demo op PC downloaden en testen, denk ik?

Kan me voorstellen (nadruk) dat Microsoft Store Apps niet vlekkeloos met "concurrenten" samenwerken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronny1090
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-08 12:00
MAX3400 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:54:
[...]

Dan is de enige test: de demo op PC downloaden en testen, denk ik?

Kan me voorstellen (nadruk) dat Microsoft Store Apps niet vlekkeloos met "concurrenten" samenwerken. ;)
Klopt. "Normaal" kan je elke non-Steam game toevoegen door de .exe te selecteren maar dat heeft FH4 niet omdat het een UWP game is. Echter kan je met de Link gewoon je desktop streamen en via een andere app (GloSC) de inputmapping van de Steam Controller laten werken.

Ik heb zelf helaas nog geen tijd gehad om dit op te zetten om te testen, hopelijk vanavond, maar was benieuwd of er anderen zijn die dit wel al hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefei
Mu.siQ schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:49:
@kleefei gewoon vragen in de discord chat. Tot zover t snelste :)
och, das waar ook. discord!
Grazi! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Binkie88
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-09 18:08
ronny1090 schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 13:56:
[...]

Klopt. "Normaal" kan je elke non-Steam game toevoegen door de .exe te selecteren maar dat heeft FH4 niet omdat het een UWP game is. Echter kan je met de Link gewoon je desktop streamen en via een andere app (GloSC) de inputmapping van de Steam Controller laten werken.

Ik heb zelf helaas nog geen tijd gehad om dit op te zetten om te testen, hopelijk vanavond, maar was benieuwd of er anderen zijn die dit wel al hebben gedaan.
Ik gebruik zelf altijd uwphook om een snelkoppeling van een uwp game in steam te krijgen.

https://github.com/BrianLima/UWPHook
Pagina: 1 ... 14 ... 46 Laatste